Κυριακή 5 Δεκεμβρίου 2010

SITAR BREAKS…

Εσχάτως ξανάπιασα ένα παλιό μου project, συλλέγοντας εκ νέου στοιχεία και γράφοντας για την παρουσία του sitar στην jazz και την pop. Έτσι, μου δίνεται η ευκαιρία να ξανακούσω παλιές (και αγαπημένες) ηχογραφήσεις. Να θυμηθώ κομμάτια που, κατά καιρούς, μου έχουν κάνει καλή παρέα. Τρία τέτοια tracks τα μοιράζομαι μαζί σας, τώρα… Για το “Free” των Σουηδών Mecki Mark Men έχω ξαναγράψει (δείτε κι εδώ http://is.gd/ieNyr). Για το “Anathea” του David “Blow-up” Hemmings, που υπάρχει στο “Happens” [MGM SE-4490] από το 1967 και στο οποίο συμμετέχουν μέλη των Byrds, όπως και για το “Raga jeeva swara” των Dave Pike Set, που ακούγεται στο “Infra-Red” [MPS/ BASF CRM 739, 1970] δεν έχω πει κουβέντα. Ίσως, γιατί μένω με το στόμα ανοιχτό…

2 σχόλια:

  1. Για να κλείσουν τα δικά μας κεχηνότα στόματα, κύριε Τρούσα, χρειάζονται τροφή. Μας πετάξατε τρεις κομματάρες και μας αφήσατε με την όρεξη. Θέλουμε ραδιοφωνική εκπομπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή