tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post2880442533855813793..comments2024-03-28T12:23:14.907+02:00Comments on ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ / VINYLMINE: η γελοιότητα με τα εισιτήριαΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttp://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comBlogger11125tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-10493323131989039172014-09-02T22:59:21.072+03:002014-09-02T22:59:21.072+03:00Επιβαρύνεται το 60%, ή όχι? Έχει όφελος από την ελ...Επιβαρύνεται το 60%, ή όχι? Έχει όφελος από την ελάφρυνση του υπόλοιπου 40%? Ποιος ο λόγος να μην υπάρχουν προϊόντα σύμφωνα με τις ανάγκες των χρηστών?Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/09104425844284864224noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-10148553743535969372014-09-02T22:30:17.262+03:002014-09-02T22:30:17.262+03:00Μόνο που βγαίνει αβίαστα η αύξηση στατιστικά υπό τ...Μόνο που βγαίνει αβίαστα η αύξηση στατιστικά υπό την υπόθεση πως όλοι αυτοί που έπαιρναν λεωφορείο δεν έπαιρναν μετρό ούτε μια φορά το μήνα.<br /><br />Και ωραία τα ποσοστά αλλά το 33% της μείωσης αντιστοιχεί σε 15 ευρώπουλα και το 50% της αύξησης σε δέκα. Οπότε εάν ο αριθμός των χρηστών μηνιαίας κάρτας μείνουν ακριβώς οι ίδιοι το σύνολο των εσόδων από κάρτες θα έχει μια μείωση 4%. Και τα συνολικά έσοδα ακόμα μεγαλύτερη γιατί οι περισσότεροι αγοραστές κάρτας λεωφορείων όλο και κάποια διαδρομή με μετρό θα έκαναν το μήνα, που πλέον δεν θα χρειάζεται να την πληρώσουν. Και όπως έγραψα και πιο πάνω, υπάρχουν και οι χρήστες μετρό που ξόδευαν από €31-44 το μήνα και πλέον γλιτώνουν από €1 έως 13. Ο μόνος τρόπος να αυξηθούν τα έσοδα με το νέο τιμολόγιο είναι να δελεαστούν πολλοί περιστασιακοί χρήστες, να αυξηθούν οι κάρτες και ουσιαστικά να αυξηθεί η χρήση ΜΜΜ. Καλό μου ακούγεται.<br /><br />Για να κάνουν απόσβεση τα € 10 δεν χρειάζεται να πάνε στο μωλλ, μπορούν να πάνε μια ωραία δωρεάν βόλτα στη Διονυσίου Αρεοπαγίτου :P <br /><br />Auslaenderhttps://www.blogger.com/profile/13426872133808875069noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-58978056471139837092014-09-02T21:18:21.462+03:002014-09-02T21:18:21.462+03:00Νομίζω πως τελικά συμφέρει ν’ αγοράζουμε ένα ζευγά...Νομίζω πως τελικά συμφέρει ν’ αγοράζουμε ένα ζευγάρι παπούτσια κάθε μήνα από τη λαϊκή και να το ρίξουμε στον ποδαρόδρομο, εμείς οι… καρδιοπαθείς…ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-29083116974738888912014-09-02T21:07:50.916+03:002014-09-02T21:07:50.916+03:00Από τα στατιστικά (http://i58.tinypic.com/2jcvyjd....Από τα στατιστικά (http://i58.tinypic.com/2jcvyjd.jpg) βγαίνει αβίαστα ότι από τους *χρήστες κάρτας*, επιβαρύνόνται κατά 50% πάνω από το 60%, και ελαφρύνονται οι υπόλοιποι κατά 33% (υποθέτωντας πάντα ότι στην πλειοψηφία τους δεν ήταν ανόητοι να μην επιλέξουν την κάρτα για "όλα τα μέσα", αλλά απλώς δεν χρησιμοποιούσαν μετρό τόσο συχνά). Τώρα για να κάνουν απόσβεση τα έξτρα 10 ευρώ που θα τους κοστίζει η κάρτα, θα μπορούν να πηγαίνουν στο μωλλ τις κυριακές για ψώνια.Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/09104425844284864224noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-56387313395119844192014-09-02T20:01:56.711+03:002014-09-02T20:01:56.711+03:00>>Αλλά και να αυξηθεί το έλλειμμα του ΟΑΣΑ (...>>Αλλά και να αυξηθεί το έλλειμμα του ΟΑΣΑ (που και τώρα έχει), γιατί είναι επιχείρημα υπέρ της ιδιωτικοποίησης όταν ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ παίρνει διπλάσια επιδότηση ανα επιβάτη από τον ΟΑΣΑ;<<<br /><br />Το να βουλιάζουν οι ιδιώτες τις επιχειρήσεις τους παίρνοντας λεφτά από το κράτος, από τον έλληνα φορολογούμενο δηλαδή είναι κοινή πρακτική (βλ. τράπεζες, ΜΜΕ, ποδοσφαιρικές ομάδες κ.λπ.).<br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-78127159627831997312014-09-02T19:25:46.113+03:002014-09-02T19:25:46.113+03:00Γιατί θα "βουλιάξουν" οι συγκοινωνίες με...Γιατί θα "βουλιάξουν" οι συγκοινωνίες με αυτή την πολιτική; Εάν αυξηθούν οι επιβιβάσεις λόγω ελκυστικών τιμών (€30 για συγκοινωνίες που καλύπτουν πάνω από το 80% των αναγκών ενός Αθηναίου για μετακινήσεις το μήνα) τα έσοδα μπορούν να διατηρηθούν ή και να αυξηθούν. Ειδικά αν περιοριστούν οι λαθρεπιβάτες. Προσωπικά αυτό που πιστεύω πως θα συμβεί είναι πως θα αυξηθούν σημαντικά οι κάτοχοι των καρτών με τη νέα τιμολογιακή πολιτική και θα μειωθεί η χρήση του αυτοκινήτου όταν με το κόστος μισού γεμίσματος μπορείς να μετακινείσαι για ένα μήνα.<br /><br />Αλλά και να αυξηθεί το έλλειμμα του ΟΑΣΑ (που και τώρα έχει), γιατί είναι επιχείρημα υπέρ της ιδιωτικοποίησης όταν ο ιδιωτικός ΟΑΣΘ παίρνει διπλάσια επιδότηση ανα επιβάτη από τον ΟΑΣΑ; Και πια τρόικα θα το επιβάλλει όταν η πλειοψηφία των ΜΜΜ στις πρωτεύουσες της ΕΕ εκτελούνται από δημόσιους οργανισμούς;<br /><br />Δεν είμαι οπαδός η ψηφοφόρος αυτής της κυβέρνησης αλλά ειλικρινά πιστεύω πως ήταν καλή κίνηση από πλευράς ΟΑΣΑ. Αν άλλαζα κάτι θα ήταν να δίνονταν κάποιες παροχές σε άνεργους (πχ 20 δωρεάν εισιτήρια το μήνα ή η δυνατότητα αγοράς κάρτας με €10) και να έμενε το μεμονωμένο εισιτήριο στα 1,40, ώστε να ενθαρυνθεί ακόμα περισσότερο η αγορά κάρτας.<br />Auslaenderhttps://www.blogger.com/profile/13426872133808875069noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-36029017068076761982014-09-02T14:49:59.107+03:002014-09-02T14:49:59.107+03:00Εγώ πάντως δεν πείθομαι με τίποτα πως έπιασε τους ...Εγώ πάντως δεν πείθομαι με τίποτα πως έπιασε τους μάγκες ο πόνος, ώστε να μειώσουν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ κάρτες και εισιτήρια. Είναι πιο πιθανό μ’ αυτή την πολιτική να βουλιάξουν τις συγκοινωνίες, δίνοντάς τες τζάμπα στους ιδιώτες, παρά να τονώσουν την τσέπη του κόσμου.ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-43163226227557024602014-09-02T14:31:20.619+03:002014-09-02T14:31:20.619+03:00Τα ποσοστά των χρηστών όλων των τύπων κόμιστρων υπ...Τα ποσοστά των χρηστών όλων των τύπων κόμιστρων υπάρχουν σε διάφορα άρθρα, πχ εδώ: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=64048124<br /><br />Απ'όπου φαίνονται κάποια πράγματα:<br />-Αυτοί που προτιμούσαν την κάρτα λεωφορείων & τραμ ήταν περίπου 3 ποσοστιαίες μονάδες περισσότεροι από αυτούς που προτιμούσαν την κάρτα για όλα τα μέσα (17,3% vs 14,2%)<br />-Αυτοί που προτιμούσαν το εισιτήριο μόνο για λεωφορεία ήταν ελάχιστοι<br /><br />Από αυτά τα στοιχεία όμως δεν βγαίνει το συμπέρασμα για το αν το μέτρο θα επιβαρύνει ή θα ελαφρύνει την πλειοψηφία των χρηστών γιατί:<br />-Αρκετοί χρήστες κάρτας λεωφορείου έκαναν και κάποιες διαδρομές με Μετρό το μήνα. Αν έκαναν πάνω από 8, η νέα μηνιαία κάρτα τους συμφέρει<br />-Το ποσοστό των διαδρομών που ήταν 70 λεπτά vs αυτών που ήταν από 70-90 είναι άγνωστο. Για εμένα το 90λεπτο ήταν άχρηστο, για άλλους υποθέτω απαραίτητο<br />-Χρήστες μετρό που έδιναν μέχρι και €44 το μήνα δεν τους συνέφερε πριν η κάρτα. Αυτός που έδινα πχ €38 το μήνα μπορεί να πάρει πλέον κάρτα και να γλιτώσει €8<br />-Αρκετές γραμμές λεωφορείων θα γίνουν τροφοδοτικές στο μετρό. Πχ, το Ελευσίνα-Κέντρο θα γίνει Ελευσίνα-Μετρό Αγία Μαρίνα-Κέντρο. Κάποιοι που πριν δεν χρειάζονταν μετρό καθημερινά τώρα θα χρειάζονται<br />-Το να υπάρχει ένα εισιτήριο και μία κάρτα για όλα τα μέσα είναι διεθνώς καλή πρακτική, δεν είναι ελληνική ευρεσιτεχνία. Όπως και το να είναι οι κάρτες φθηνές σε σχέση με τα ατομικά εισιτήρια. "Σπρώχνει" τους μόνιμους κάτοικους να χρησιμοποιούν περισσότερο τα ΜΜΜ.<br />Auslaenderhttps://www.blogger.com/profile/13426872133808875069noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-19065259195044887762014-08-29T11:15:45.616+03:002014-08-29T11:15:45.616+03:00Αυτό ακριβώς ονειρευόμουν στις επτά παρά τέταρτο, ...Αυτό ακριβώς ονειρευόμουν στις επτά παρά τέταρτο, αλλά με ξύπνησε ο σεισμός…ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-72459327034427447072014-08-29T09:35:14.113+03:002014-08-29T09:35:14.113+03:00Φωντα δεν εισαι δικαιος,θα το ειχαν πει στις ειδησ...Φωντα δεν εισαι δικαιος,θα το ειχαν πει στις ειδησεις εαν<br />ηταν ετσι τα πραγματα!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-60738377359602131352014-08-28T11:22:36.833+03:002014-08-28T11:22:36.833+03:00Και τι τους νοιαζουν τα συμβαντα σαν αυτο του Περι...Και τι τους νοιαζουν τα συμβαντα σαν αυτο του Περιστεριου. Οι ανθρωποι κοιτανε πως θα βαλουν στα ταμεια τους οσο πιο πολλα ευρω μπορουν. Nick Rastanoreply@blogger.com