tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post4821927165236070366..comments2024-03-28T23:18:12.880+02:00Comments on ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ / VINYLMINE: ΛΕΥΚΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ η μπούρδα και η ασυναρτησία έχουν ψευδώνυμoΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttp://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comBlogger32125tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-42817699472417164082013-02-19T22:14:43.628+02:002013-02-19T22:14:43.628+02:00Αυτή η αηδία το ¨"wild thing" (σιγά τα α... Αυτή η αηδία το ¨"wild thing" (σιγά τα αίματα) αυτό το θηρίο ρε παιδί μου, πόσο θα μας ταλαιπωρεί ακόμα και θα το βλέπουμε μπροστά μας στα blogs όλοι εμείς που ακούμε YES και Coltrane...<br /> Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-27777191660721724842013-02-17T21:51:07.456+02:002013-02-17T21:51:07.456+02:00Γιατί δεν λες για το “Wild thing” του Chip Taylor ...Γιατί δεν λες για το “Wild thing” του Chip Taylor (James Wesley Voight) και ταλαιπωρείς τον κόσμο;<br /><br />Δεν νομίζω, πάντως, να υπάρχει κανείς που να διαφωνεί μ’ αυτό. Αν και μπορεί να υπάρχει ένας…ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-58031524293171290802013-02-17T06:40:24.595+02:002013-02-17T06:40:24.595+02:00Κε. Τρούσα, αν μου επιτρέπετε, είστε εξαίσιος. Μακ...Κε. Τρούσα, αν μου επιτρέπετε, είστε εξαίσιος. Μακάρι όλοι οι κατά καιρούς κι ανά τόπους Έλληνες δημοσιογράφοι και κριτικοί μουσικής να είχανε το δικό σας ταλέντο, τη δική σας γνώση, τη δική σας επιμονή και τους δικούς σας τρόπους. Μαθαίνω πολλά από σας και το μπλογκ σας. Σας ευχαριστώ. Εύχομαι να'στε δυνατός και να συνεχίσετε έτσι.μαίρηnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-34582166788943797512013-02-15T21:45:20.133+02:002013-02-15T21:45:20.133+02:00Ο αδερφός του πατέρα της γυναίκας του Μπραντ Πιτ, ...Ο αδερφός του πατέρα της γυναίκας του Μπραντ Πιτ, έγραψε το πιο γνωστό από τα πρώτα πανκ τραγούδια, το 1965.<br />RaganisAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-85312006432283168312013-02-13T15:27:09.474+02:002013-02-13T15:27:09.474+02:00
Έχω γράψει πολλές φορές πως οι «πρωτιές» δεν έχου...<br />Έχω γράψει πολλές φορές πως οι «πρωτιές» δεν έχουν και πολύ μεγάλη σημασία. Δεν διαγωνίζεται, ούτε ανταγωνίζεται κανείς (καλλιτέχνης) με κανέναν.<br />Μα άμα θέλουμε να τις ψάξουμε συνήθως οδηγούμαστε σε πράγματα που δεν τα βάζει, αμέσως, ο νους μας. Κρίνοντας ήχους λοιπόν και όχι κοινωνικά ζητήματα και άλλα τέτοια συναφή, λέμε πως ο ήχος κάποιων γκρουπ στην Ελλάδα των sixties δεν διέφερε καθόλου από το αμερικανικό sixties garage punk.<br />Ακούγοντας το “The Nile song” των Pink Floyd κάποιος αναγνωρίζει έναν hard rock ήχο. Ακούγοντας το “Vana G. Vanna” αναγνωρίζει το punk. Ακούγοντας Last Poets αναγνωρίζει το rap. Ακούγοντας Gershon Kingsley αναγνωρίζει την electro-pop αιώνες πριν τους Kraftwerk και τα βρετανικά late 70s και early 80s.<br />Έχουν κανένα νόημα αυτά; Εγώ λέω ότι έχουν. Μικρό, μεγαλύτερο το κρίνει ο καθένας μόνος του.<br /><br />Δηλαδή δεν γίνεται να βλέπουμε σε κείμενο πως οι Kraftwerk είναι οι πατέρες του electro-pop και να μην πούμε πως αυτός που το γράφει δεν έχει ιδέα σχετικά με την electro-pop των sixties (για να μην πω και των fifties). Δεν γίνεται να βλέπουμε σε κείμενο να αναφέρεται η Λένα Πλάτωνος ως πρωτοπόρος της ηλεκτρονικής στην Ελλάδα και να ξεχνάμε τον Μιχάλη Αδάμη. Κάτι τέτοια εννοώ. Εκεί παίζει ρόλο η «πρωτιά». Στο να αποκαλύψεις την ανεπάρκεια του γράφοντα (που το παίζει ειδήμονας, καρδινάλιος, πάπας κ.λπ.), πουλώντας φύκια για μεταξωτές κορδέλες, ενώ είναι τενεκές. Επειδή γράφει σε μια εφημερίδα δηλαδή, ή σ’ ένα περιοδικό, πληρώνεται (αν πληρώνεται, όσο πληρώνεται) και αντί να κάτσει να ψάξει, να ακούσει, να διαβάσει, να μελετήσει, να ερευνήσει, πουλάει μούρη κ.λπ.<br /><br />Γι’ αυτό κι εγώ δεν σχολιάζω τα blogs. Επειδή εκεί γράφει ο καθένας τον πόνο του (κι εγώ μαζί τους, ok). Δεν πουλάμε το προϊόν μας. Είναι τζάμπα. Παρ’ όλα αυτά είμαστε εκτεθειμένοι σε όποια κριτική (και καλώς δηλαδή). Όποιος, όμως, ζητάει λεφτά για να τον διαβάσω έχω απαιτήσεις. Τα φράγκα μου θέλουν να πιάνουν τόπο.<br /><br />Και μην μου πει κανείς ότι τα free press είναι τζάμπα. Δεν είναι καθόλου τζάμπα. Γιατί τα free press βγάζουν λεφτά από τις διαφημίσεις. Πράγμα που σημαίνει πως το κόστος αγοράς τους το πληρώνουμε ως προστιθέμενη αξία, όχι στο stand που τα βρίσκουμε, αλλά στα προϊόντα, στέκια, μαγαζιά που διαφημίζουν και «στηρίζουμε».ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-6261788053079785712013-02-13T14:08:03.952+02:002013-02-13T14:08:03.952+02:00Δυστυχώς, βλέπω ότι μια πολύ σαφής επισήμανσή μου ...Δυστυχώς, βλέπω ότι μια πολύ σαφής επισήμανσή μου διαστρεβλώθηκε ή παρερμηνεύθηκε. Επαναλαμβάνω λοιπόν: πουθενά δεν ισχυρίστηκα ότι υφίστατο βρετανικό Hard Rock στη δεκαετία του 1960, τουλάχιστον μέχρι την κυκλοφορία του πρώτου δίσκου των Led Zeppelin. Υποστήριξα απλώς ότι υπήρχαν μεμονωμένα κομμάτια στα οποία θα μπορούσε να εντοπίσει κανείς εν σπέρματι στοιχεία του μεταγενέστερου σκληρού ήχου και το αιτιολόγησα αναφέροντας συγκεκριμένα κριτήρια. Προφανώς και οι Kinks ή οι Pretty Things δεν ήταν hard rock συγκροτήματα. Ωστόσο, όταν η συζήτηση αφορά τη δεκαετία του 1960 και το μεγαλύτερο μέρος αυτής του 1970, θα πρέπει να λαμβάνεται υπόψη το γεγονός ότι πολλά συγκροτήματα εκείνης της εποχής ενσωμάτωναν αρκετές επιρροές στη μουσική τους, χαρακτηρίζονταν δηλαδή από μια σχετική πολυσυλλεκτικότητα, που εντασσόταν σε μια γενική αντίληψη περί μουσικής εξέλιξης και προόδου. Οι Genesis επί Peter Gabriel, για παράδειγμα, παρά τις κλασικίζουσες επιρροές τους και το λυρικό progressive ύφος των περισσότερων συνθέσεών τους, δε δίσταζαν να εκφραστούν και με βαρύτερα κομμάτια όπως το "The Knife", για παράδειγμα. Τέλος, η επιθετικότητα και η ειρωνεία δε βοηθούν να βγει συμπέρασμα από καμία συζήτηση.Αλέξανδρος Παπαδογιωργάκηςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-29495476366954410852013-02-13T13:51:44.800+02:002013-02-13T13:51:44.800+02:00Η ανάρτηση αυτή φαινομενικώς και μόνον αφορά σε όλ...Η ανάρτηση αυτή φαινομενικώς και μόνον αφορά σε όλους. (Μπορεί να μπει δηλαδή ο καθείς και να γράψει ό,τι νομίζει). Στην πραγματικότητα είναι μία ανοιχτή, απαντητική, προσωπική επιστολή προς τον blogger The Motorcycle boy (aka Λευκός Θόρυβος). Παρακαλώ κάθε σχολιαστή να το έχει αυτό υπ’ όψιν. ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-65660274202491390352013-02-13T12:49:12.469+02:002013-02-13T12:49:12.469+02:00βασικα αυτη η κουβεντα πραγματικα δεν οδηγει πουθε...βασικα αυτη η κουβεντα πραγματικα δεν οδηγει πουθενα,ολα μπορει να ειναι σωστα και ολα λαθος (εννοω για τις καταβολες των ''ειδων''),εγω πρωτη φορα εμαθα για Βritish Hard Rock των 60'ς(?)εδω,οτι ο Davies ειναι ο πατερας του Heavy Metal (δυστυχως το εχει πει και ο ιδιος)και οτι ο Vavouras εχει βγαλει το Ελληνικο Penis Envy και αλλα ωραια χαριτωμενα,λες και ενα ειδος το οριζει μονο το ηχητικο και τιποτα αλλο,εγω παντως λεω οτι Proto-Everything ειναι ο Tesla με την ηλκτρομηχανικη του,χωρις αυτον θα ακουγαμε ακομα ακουστικες φολκομπαλαντες της κακιας ωρας,επισης πρεπει να προσμετρηθει στον συνυπολογισμο του πως προκυπτει ενα ειδος ''το τυχαιο'' η πιο συγκεκριμενα οι αποτυχημενες προσπαθειες καποιου καλλιτεχνη να μιμηθει καποιον αλλο ,η ουσια παντως ειναι οτι η κουβεντα μαλλον εχει ξεφυγει λιγο,ειρηνη λοιπον boyz & girlz,it's only rock n roll !<br /><br />Αντωνης ΣαμαραςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-23972660267754686272013-02-13T11:10:18.535+02:002013-02-13T11:10:18.535+02:00Εξαιρετικό κείμενο. Αγνή αγάπη για τη μουσική, θέλ...Εξαιρετικό κείμενο. Αγνή αγάπη για τη μουσική, θέλω να ακούσω ελληνικά 80s τώρα ΝΟΤ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-16510764689355303152013-02-13T09:53:17.215+02:002013-02-13T09:53:17.215+02:00Ανώνυμε καλημέρα.
1. Οι δημοσιογράφοι δεν κατέβα...Ανώνυμε καλημέρα. <br /><br />1. Οι δημοσιογράφοι δεν κατέβαζαν καντήλια στο Πoπ & Ροκ (και στ’ άλλα περιοδικά). Κάποιοι για κάποιους δίσκους έγραφαν μέχρι και διθυράμβους. Κοίτα παραπάνω, για να πληροφορηθείς. Τους αναγνώστες άσε τους. <br /><br />2. Όσον αφορά στο Δισκορυχείον. Υπήρξε μία κόντρα. Ετέθησαν κάποια θέματα και έπρεπε να υπάρχει μέσα και το προσωπικό στοιχείο. Που είναι το μεμπτό; Έχω κάνει περί τις 1400 αναρτήσεις. Έχεις διαβάσει πολλά προσωπικά για μένα; Για κάνε μου τη χάρη σε παρακαλώ. <br /><br />3. Δεν είμαι μηχανόβιος. Δεν έχω τίποτα με τους μηχανόβιους. Έχω φίλους μηχανόβιους, όπως έχουμε όλοι μας. Είμαι Μηχανολόγος-Μηχανικός της Πολυτεχνικής Σχολής του Πανεπιστημίου Πατρών (για να μην έχεις απορίες στο λέω) και προτιμώ τους τέσσερις τροχούς από τους δύο. Αν και πιο πολύ, και από τους τέσσερις τροχούς, προτιμώ τα πόδια μου. Αυτά επί του προσωπικού. <br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-59235453248695185072013-02-13T09:31:29.332+02:002013-02-13T09:31:29.332+02:00Ηρθε και η εποχή που θα θυμηθούμε το ΠΟΠ & PO...Ηρθε και η εποχή που θα θυμηθούμε το ΠΟΠ & POK @80s και τα καντήλια που κατέβαζαν δημοσιογράφοι και αναγνώστες.<br />Λευκος Θορυβος και discoryxeio σε διαδικασίες ευγενούς άμιλλας και βιβλιοθηκονομικών παρατηρήσεων πασπαλισμένων με προσωπικό lifestyle και αναλυση χρηματοικονομικών καταστάσεων προμηθειών βινυλίου. Παιδιά αφού έχετε και το αναγκαίο ακαδημαικό background μπορείτε τον πόνο να τον κάνετε διδακτορικό στο Πάντειο.Πάντως μετά τα 40 όλοι με κάτι πρέπει να δικαιολογήσουμε το πέρασμά μας απο αυτό τον κόσμο. <br />Αφήστε μας εμας να ακούμε τις μουσικές- και να διασκεδάζουμε ενίοτε με τα γραπτά σας<br />p.s. (για Φώντα) τα λάδια και τα γρανάζια έχουν γοητεία .Και αφού είσαι και Πολυτεχνίτης (ΕΜΠ φαντάζομαι αφού τα άλλα είναι Πανεπιστήμια) δεν αντιλαμβάνομαι το έλλειμμα συγκίνησης.Εκτός αν είσαι κολομπετάτζας..etc. και όχι Μηχανολόγος.. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-3356504233566002532013-02-12T23:54:43.443+02:002013-02-12T23:54:43.443+02:00Κάποιος να χαρίσει στο παλικάρι το Psychotic React...Κάποιος να χαρίσει στο παλικάρι το Psychotic Reactions and Carburetor Dung. Ξαφνικά θα δέσουν όλα τόσο γλυκά μεταξύ τους.<br /><br />Επίσης εξαιρετικά αστείο να συζητείται τι είναι punk έτσι γενικά, χωρίς κανέναν περαιτέρω προσδιορισμό - μουσικά; κοινωνικά; πολιτικά; αναλόγως της ποσότητας των ναρκωτικών που έκαναν τα μέλη; κι αν ήταν straight edge; ή skinheads; ή hare krishna; ή rastafarians; damn, με μπερδεύει αυτό το πανκ και θέλω τόσο να είμαι πανκ.Green Onionhttps://www.blogger.com/profile/16060745958486886191noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-3071567647753772362013-02-12T23:35:59.924+02:002013-02-12T23:35:59.924+02:00Μια μικρή παρέμβαση σε σχέση με το παράδειγμα του ...Μια μικρή παρέμβαση σε σχέση με το παράδειγμα του british hard rock που ευλόγως τέθηκε: πραγματικά, αν έχει κανείς τη διάθεση να οπισθοχωρήσει χρονικά μέχρι να φθάσει σε τραγούδια προγενέστερα του 1968, θα μπορούσε να αναφερθεί στο "You really got me" των Kinks, στα "Buzz the jerk" ή "Come see me" των Pretty Things, στο "You need loving" των Small Faces, ακόμα και στο "Shakedown" των Savoy Brown (αυτό του 1968). Η σχέση με το μεταγενέστερο hard rock της Βρετανίας εντοπίζεται τόσο σε επίπεδο ήχου (συνειδητή και εκτεταμένη χρήση του fuzz), όσο και επίπεδο συγχορδιών, ενορχήστρωσης και ρυθμών. Συγκροτήματα όπως οι Yardbirds συμπεριελάμβαναν τουλάχιστον ένα κομμάτι σε κάθε τους συναυλία στο οποίο επεφύλασσαν ειδική μεταχείριση: μεγαλύτερη διάρκεια, ταχύτερο μέτρο, υψηλή ένταση, σκληρότερος ήχος δηλαδή, το αποκαλούμενο ορισμένες φορές "rave up". Τέλος πάντων, για να μη μακρηγορώ περισσότερο, οι Black Sabbath δεν προήλθαν από το πουθενά. Ειδικά στον πρώτο τους δίσκο οι heavy blues επιρροές είναι εμφανείς. Κλείνοντας, θα ήθελα να επισημάνω ότι η μουσική, και η τέχνη γενικότερα, έχει πάντα μια ιδιαίτερη λογική εσωτερικής εξέλιξης, η οποία δεν είναι πάντοτε δυνατόν να εξηγηθεί με βάση κοινωνικές, πολιτικές και ιδεολογικές ερμηνευτικές κατηγορίες. Έτσι λοιπόν, το "Vana G. Vanna" είναι punk κομμάτι από άποψη συνθετικής νοοτροπίας και εκτέλεσης, ασχέτως αν το συγκρότημα δε διέθετε το βαθμό ιδεολογικής συγκρότησης των "Γενιά του Χάους", για παράδειγμα. Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και το χρόνο σας.Aλέξανδρος Παπαδογιωργάκηςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-16199768670762647192013-02-12T23:20:46.773+02:002013-02-12T23:20:46.773+02:00ΟΙ MOTORHEAD ΕΠΟΧΗΣ ON PAROLE ΚΑΙ CHISWICK ΕΙΧ...ΟΙ MOTORHEAD ΕΠΟΧΗΣ ON PAROLE ΚΑΙ CHISWICK ΕΙΧΑΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΧΕΣΗ TO BRITISH PUNK.ΟΙ LARRY WALLIS MICK FARREN KAI LUCAS FOX ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝΩΝΥΜΕ;<br /><br />GK ITEA FOKIDASAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-90969275495135111142013-02-12T23:07:31.084+02:002013-02-12T23:07:31.084+02:00ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΤΕΓΡΑΨΕ ΜΟΥΣΙΚΑ Ο LYDON-ROTTEN ΚΑΙ Η Π...ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΑΝΤΕΓΡΑΨΕ ΜΟΥΣΙΚΑ Ο LYDON-ROTTEN ΚΑΙ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΠΡΟΥΠΗΡΧΕ .ΑΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ Ο ΚΟΥΦΟΣ MOTORCYCLE BOY ΝΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΕΙΡΑ FULL CHORDS ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ MARSHALL (ENGLISH PUNK )ΚΑΙ ΚΑΤΟΠΙΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ FENDER ( GARAGE PUNK).Η ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΑΣ ΤΣΕΚΑΡΕΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΚΟΥΓΩΝΤΑΣ ΤΟ SINDERELLA ΤΩΝ SONICS.KAI ΑΣ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚΛΕΨΕ Ο LYDON-ROTTEN ΑΠΟ ΤΟΝ GARY HOLTON ΤΩΝ HEAVY METAL KIDS<br /><br />GK ITEA FOKIDASAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-66529354197226502452013-02-12T21:52:17.008+02:002013-02-12T21:52:17.008+02:00Ακόμα και οι Beatles παίξανε punk ωρέ! Το "He...Ακόμα και οι Beatles παίξανε punk ωρέ! Το "Helter Skelter" είναι αλητεία και σήμερα ακούγεται πολύ πιο προκλητικό από τους Pistols και τους Dolls.<br /><br />ΑλέξανδροςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-57404126728082281082013-02-12T20:50:10.429+02:002013-02-12T20:50:10.429+02:00Συγκεκριμένη πολιτική θέση punk ύμνου (από πασίγνω...Συγκεκριμένη πολιτική θέση punk ύμνου (από πασίγνωστους αστέρες του είδους).<br /><br /><br />I believe in anarchy<br />Let's see you pogo!<br />Go!<br /><br />I'm not ashamed of being a Punk<br />And I don't care, I don't give a damn<br />And I don't care what you say<br />Cause I believe in anarchy<br /><br />I I I I I'm not afraid<br />And I I I I I'm not ashamed<br />Cause I still believe in anarchy<br /><br />Go to a pub and pick up a bird<br />You take her back to your council flat<br />You drive her home in your old mans car<br />You better go to the doctor’s cos you’ve got her dose<br /><br />I'm not afraid of having a Fight<br />And I'm not ashamed about getting drunk<br />And I don't care what you say cause<br />I believe in Anarchy<br /><br />Βαφτίζουμε τώρα τη χουλιγκανοκρατία πολιτική;<br /><br /><br />ΥΓ. Προς Πανκολόγους. Συνιστάται ανάγνωση του τρίτομου έργου του Ian Glasper (Burning Britain / The Day The Country died / Trapped In a Scene). Για να ακριβολογούμε. Σαφή πολιτική θέση -συγκροτημένα και μαζικά- είχε μόνο ένα μικρό υποσύνολο του punk (και αυτό στη περίοδο 1980-1985 κυρίως που άνθισε το anarchopunk πέριξ των Crass και Poison Girls). Και μετά μέχρι το 1992, η ευρωπαϊκή σκηνή του hardcore, το crust και ελάχιστες αμερικάνικες μπάντες (ιδίως της straight edge φάσης). spacefreakhttps://www.blogger.com/profile/00315987091677142847noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-68551175906467365492013-02-12T20:50:08.887+02:002013-02-12T20:50:08.887+02:00Εγώ, αν ήμουν Μάου-Μάου, Κινέζος, Λιβανέζος ακόμη ...Εγώ, αν ήμουν Μάου-Μάου, Κινέζος, Λιβανέζος ακόμη και Γάλλος, Σουηδός ή Νορβηγός και άκουγα τους Knacks, τους Loubogg, ή τους Stormies μέσα στα Texas Flashbacks δεν θα τους ξεχώριζα από τους Cynics και τους Larry & The Blue Notes. ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-64743669510597871292013-02-12T20:33:59.183+02:002013-02-12T20:33:59.183+02:00τρέμετε cold sun και elevators,εχουμε τους loubogg...τρέμετε cold sun και elevators,εχουμε τους loubogg<br />τι λες ρε φώντα?σύνελθε<br /><br />οσο για το vana g.vana εχει σχέση με το πανκ όσο και οι motorhead,μου θυμιζει και τον ήχο τους<br />δηλαδή θα έλεγα οτι ναι μοιάζει με πανκ<br /><br />πάντως μάγκες δεν χωράει συζήτηση oti το πανκ έχει ρίζες στο αμερικάνικο γκαράζ και στους velvets,ολοι οι σοβαροί μουσικοκριτικοι το παραδεχονται καθώς και τα ίδια τα γκρούπ,μόνο ένας ανίδεος θα το αμφισβητούσεAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-60776884344130774412013-02-12T20:31:34.228+02:002013-02-12T20:31:34.228+02:00I can't get your love, I can't get a fract...I can't get your love, I can't get a fraction<br />Uh-oh, little girl, psychotic reaction<br />And it feels like this!<br /><br />...και στο instrumental beat το drive το συναντάς πού;;;;<br /><br />Μήπως στους Angelic Upstarts; Και στο 90% των punk συνόλων;<br /><br />ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΑΝΚΟΛΟΓΟΥΣ!!!!!!!!!! <br />Θα τα σπάσω τα ρημάδια τα δισκάκια!spacefreakhttps://www.blogger.com/profile/00315987091677142847noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-12288649411220493352013-02-12T19:27:58.954+02:002013-02-12T19:27:58.954+02:00Και εγω ξημεροβραδιαζομουνα στο ΠΗΓΑΣΟ καλα ηταν δ...Και εγω ξημεροβραδιαζομουνα στο ΠΗΓΑΣΟ καλα ηταν δεν λεω , παντωs το “The forest of my place” ειναι punkadelic και εξακολουθω να το ακουω και να με διασκεδαζει.Salaokhttps://www.blogger.com/profile/12205631334644207816noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-41715678585983326602013-02-12T19:10:12.596+02:002013-02-12T19:10:12.596+02:00«We're a garage band
We come from garageland»
...«We're a garage band<br />We come from garageland»<br /><br />The Clash “Garageland” <br /><br />----------------------------------<br /><br />Δεν πρόκειται να συνεχίσω να συζητώ με σχολιαστές που λένε ό,τι τους κατέβει. Κουράστηκα. Είμαι μόνος μου και είστε πολλοί. <br /><br />Πότε έγραψα εγώ ότι «οι yahowa 13 και ο charles manson ειναι η αντικουλτούρα», όπως και «ο sky saxon που πήγαινε από αίρεση σε αίρεση το 70»; <br /><br />Ρε γίνατε όλοι κυβερνητικοί εκπρόσωποι; <br /><br />Πότε είπα εγώ ότι ο Κοντογούρης μίλησε ποτέ για ελληνικό γκαράζ-πανκ; Εγώ έγραψα το εξής: <br />«Για το sixties punk γράφουν δημοσιογράφοι στην Ελλάδα (Κοντογούρης, Αρβανίτης, Κατσούρης…) από τα τέλη του ’70 και τις αρχές του ’80». Είναι προφανές ότι αναφέρομαι στο αμερικανικό των 60s. <br /><br />Ό,τι θέλουν καταλαβαίνουν ορισμένοι. <br /><br />Για το αν υπήρξε punk στην Ελλάδα στα sixties, εγώ λέω πως υπήρξε (προσαρμοσμένο στα ντόπια δεδομένα). Ως ήχος δε δεν είχε να ζηλέψει τίποτα (ορισμένες φορές) από το αντίστοιχο τεξανέζικο. Ανέφερα ονόματα (Persons, Knacks, Dragons, Loubogg, Stormies κ.λπ.). <br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-87582592474407196642013-02-12T18:31:43.335+02:002013-02-12T18:31:43.335+02:00οι yahowa 13 και ο charles manson ειναι η αντικουλ...οι yahowa 13 και ο charles manson ειναι η αντικουλτούρα για τον φώντα,α και ο sky saxon που πήγαινε από αίρεση σε αίρεση το 70.<br />και για να το σοβαρέψουμε-ο Κοντογούρης ποτέ δεν είχε γραψει οτι υπήρχε ελληνικο γκαραζ ή πανκ-χα,χα-την δεκαετία του 60.Ίσα ίσα σ'ενα τεύχος του ζοο έγραφε οτι-μην πει κανεις άσχετος οτι έπαιζαν γκαράζ στην ελλάδα,γκαραζ μόνο οι αμερικάνοι και από ευρώπη οι γερμανοί επαιζαν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-19515886913686939522013-02-12T17:30:49.047+02:002013-02-12T17:30:49.047+02:00Προσπάθησα να σου δώσω να καταλάβεις λίγα πράγματα...Προσπάθησα να σου δώσω να καταλάβεις λίγα πράγματα, αλλά δεν θέλεις. Δικαίωμά σου. Δεν θα κάτσω να σου πω για τι ακριβώς τραγουδούσαν τα punk γκρουπ του ’60. Οι στίχοι του “My generation” των Who (και άλλων εκατοντάδων) υπάρχουν στο δίκτυο, κάτσε μετάφρασέ τους και μάθε. Τώρα, εσύ, βέβαια θα μου πεις ότι οι Who «δεν έχουν καμμία σχέση με το punk» κι εγώ θα σου ξαναπώ πως «δεν ξέρεις τι σου γίνεται» – και άντε σχοινί-κορδόνι. Τουλάχιστον έμαθες, σε πρώτη φάση, πως το punk δεν ξεκίνησε το ’76. Κάτι είναι κι αυτό. <br /><br />Και κάτι ακόμη για να γνωρίζεις πώς συμπεριφέρομαι στο blog. Ποτέ δεν κάνω κριτική σε blogs άλλων. Δεν διαβάζω και πολλά εξάλλου. Και δεν το κάνω αυτό επειδή δεν με ενδιαφέρει να ασχοληθώ με το μακρύ και το κοντό του καθενός. Η κριτική μου στην ετικέτα «συντεχνιακά» έχει να κάνει μόνο με έντυπα. Με πράγματα που δημοσιεύονται σε χαρτί, σε περιοδικά –εκεί όπου υπάρχουν συντάκτες, αρχισυντάκτες, διευθυντές σύνταξης κ.λπ. Εκεί όπου –υποτίθεται– πως τα επώνυμα κείμενα περνούν από μία κρησάρα πριν δημοσιευτούν. Εγώ συμπεριφέρομαι έτσι. Άλλοι συμπεριφέρονται όπως εκείνοι γουστάρουν. <br />Άντε γεια.<br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-20158076092783444262013-02-12T17:06:16.216+02:002013-02-12T17:06:16.216+02:00Το ήξερα οτι δεν θα βγάζαμε άκρη. Χαίρομαι κιόλας ...Το ήξερα οτι δεν θα βγάζαμε άκρη. Χαίρομαι κιόλας που τα έχετε λύσει (εσύ, ο Αρβανίτης και δεν ξέρω ποιοι άλλοι) αυτά τα ζητήματα και τη γράψατε την ιστορία του ροκ -προσέξτε μη σας φύγει καμιά οξεία! Τους πρωταγωνιστές της ιστορίας δεν λαμβάνετε υπόψη βέβαια (έχει πει άραγε κανένας από τους Σόνικς ή τους Τρογκς οτι ήταν πάνκης;) αλλά δεν τρέχει τίποτα -δεν ξέρουν αυτοί, εσείς ξέρετε καλύτερα!<br />Δεν έχω καμιά διάθεση να διαβάσω κάτι του Αρβανίτη -σου έγραψα απλά τα επιχειρήματά μου κι εσύ τι απάντησες; "Ό,τι ακριβώς έκαναν και αντιπροσώπευαν οι αμερικανοί πάνκηδες με τα τραγούδια τους στα sixties στα ίδια χνάρια κινήθηκαν και οι πάνκηδες στα seventies." Οι πάνκηδες (οι κανονικοί) είχαν συγκεκριμένη πολιτική θέση -είχαν κάτι τέτοιο οι γκαραζιέρηδες; Οι πάνκηδες ασχολήθηκαν με τη μετα-βιομηχανική κοινωνία (και τους εφιάλτες της) -έκαναν κάτι τέτοιο οι γκαραζιέρηδες; Ότι μάς έρχεται το ξεφουρνίζουμε -έτσι;<br />Κάνεις μετά μια προσωπική αξιολόγηση -ότι από τους μεν βγήκε το ροκ και από τους δε η "νταρκίλα". Είναι αυτό επιχείρημα περί του ποιοι ήταν πανκ; Ότι μας αρέσει και εγκρίνουμε είναι πανκ δηλαδή; <br />Την "Υπο-κουλτούρα" την έχω διαβάσει, μήπως θα πρέπει εσύ να την ξαναδιαβάσεις για να μου πεις πού ορίζονται ως πάνκηδες αυτοί οι τύποι του '60; Μπερδεύεις και τους τέντι μπόις και τους άλλους τους πρώιμους σκινς που αναφέρει το βιβλίο με τους πάνκηδες; Τι να πω!<br />Το ότι οι Μάτζικ έπαιξαν τον "Μαθητή" (γιατί χαλιέσαι; στα γούστα σου είναι -πρωτοπανκ κι ο Ζαμπέτας!) δεν πάει να πει οτι έπαιζαν τα ίδια και στις αρχές του ΄80! Διαβάζεις τι γράφεις ή έτσι απλώς πουλάς εντυπώσεις;<br />Δεν θέλω να επεκταθώ περί Βαβούρα γιατί δεν υπάρχει λόγος (κι ο ίδιος να σου το έλεγε, πάλι στα δικά σου θα επέμενες) -απλώς κάτσε και σκέψου την άποψη οτι στις αρχές του '80 ένα χαρντ ροκ γκρουπ (και ολίγον χέβι μέταλ) κυκλοφορεί ένα σινγκλάκι με 2 τραγούδια χαρντ-χέβι και ένα πανκ! Αν δεν καταλαβαίνεις το άτοπο της θέσης σου, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά! <br />Όταν γράφεις κάτι δημόσια θα πρέπει να δέχεσαι και την κριτική -γιατί παραπονιέσαι; Εσύ έκραξες το άρθρο του Παναγόπουλου, εγώ έκραξα το δικό σου. Γιατί δηλαδή εσύ είσαι ο σωστός κι εγώ ο λάθος; Επειδή εσύ είσαι εσύ; <br />Τέλος πάντων (και το εννοώ) είπαμε ο καθένας τις απόψεις του, εσύ για μια ακόμα φορά με έβρισες όπως το συνηθίζεις (με εκείνη τη μήνυση που θα μου έκανες για εξύβριση τι γίνεται;) -αντίο κι ευχαριστώ για τα ψάρια. Βαρέθηκα κιόλας...The Motorcycle boyhttps://www.blogger.com/profile/16100587678540156210noreply@blogger.com