tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post4877886669027804191..comments2024-03-28T23:18:12.880+02:00Comments on ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ / VINYLMINE: JAZZ & TZAZ 228ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttp://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-73775631103167030162012-03-13T01:14:42.310+02:002012-03-13T01:14:42.310+02:00Κατανοώ ότι το blog είναι προσωπικό κι όχι του περ...Κατανοώ ότι το blog είναι προσωπικό κι όχι του περιοδικού. Δεν ήταν φυσικά σκοπός μου να σας φέρω σε θέση "απολογούμενου" για κείμενο που υπογράφει άλλος - προς Θεού. <br />Απλώς επειδή το post αναφέρεται στο συγκεκριμένο τεύχος του περιοδικού και επειδή έτυχε να τα διαβάσω διαδοχικά (το κομμάτι για τον Danielsson και το post σας), το κατέθεσα χωρίς καμία πρόθεση αντιδικίας. Με διάθεση "κουβέντα να γίνεται..." <br />Δεν είναι δικό μου πρόβλημα άλλωστε μιας που δεν σχετίζομαι με το περιοδικό παρά μόνον ως αναγνώστης. Αν θεωρήσω ότι γίνεται και δικό μου, η διέξοδος μου είναι γνωστή.<br /><br /><br />Παρόλα αυτά και για την ιστορία, δεν αναφέρομαι ούτε σε συμπεράσματα, ούτε σε λέξεις, αλλά σε κομμάτια που μου φάνηκαν περίπου ως μετάφραση. Αν κάνετε τον κόπο να διαβάσετε το διαδικτυακό κείμενο, νομίζω θα καταλάβετε. Αν το διαβάσετε κι διαφωνείτε, τότε θεωρήστε το ατόπημα δικό μου. <br /><br />Πάντως, έχετε δίκιο ότι η διαφωνία μου ήταν "έως άδικη", αφού εκφράστηκε πριν διαβάσω τις υπόλοιπες 62 σελίδες του. Απολογούμαι...Van P.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-16590202995668568502012-03-13T00:44:12.473+02:002012-03-13T00:44:12.473+02:00Η προσωπική μου άποψη για το συγκεκριμένο τεύχος ε...Η προσωπική μου άποψη για το συγκεκριμένο τεύχος είναι αυτή που προανέφερα και επιμένω («ένα από τα καλύτερα του τελευταίου καιρού»). Διαβάστε και τα υπόλοιπα άρθρα κι αν έχετε κάτι να προσάψετε στα δικά μου κείμενα (γιατί το blog είναι προσωπικό, δεν είναι του περιοδικού) θα σας παρακαλούσα να επανέλθετε. <br />Όσον αφορά στα κείμενα των υπολοίπων συντακτών θα σας παρακαλούσα, εκ νέου, για οποιαδήποτε επισήμανσή σας να απευθυνθείτε απ’ ευθείας στο Jazz & Τζαζ (γνωρίζετε το σχετικό e-mail). <br /><br />Κατά τα λοιπά θα έλεγα πως είστε πολύ αυστηρός (έως άδικος – αλλά ok), όταν… αναγκάζεστε να διαφωνήσετε εκ προοιμίου με τον χαρακτηρισμό μου, επειδή σ’ ένα έντυπο 66 σελίδων και, ξέρω εγώ, 40 χιλιάδων λέξεων βρήκατε κάποια συμπεράσματα(;), λέξεις(;), φράσεις(;) «σχεδόν ταυτόσημες» (όπως λέτε εσείς δηλαδή) με κάποιες ενός διαδικτυακού κειμένου. <br /><br />Σας ευχαριστώ για την επικοινωνία.ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-16406275257729460332012-03-12T23:31:59.692+02:002012-03-12T23:31:59.692+02:00Πήρα σήμερα το περιοδικό και διαβάζοντας το κεντρι...Πήρα σήμερα το περιοδικό και διαβάζοντας το κεντρικό θέμα για τον Danielsson, διαπιστώνω πως αυτό που γράφει ο κ. Χαρωνίτης εν είδη κριτικής γίνεται σχεδόν ταυτόσημο με σημεία αυτού: <br />http://www.allaboutjazz.com/php/article.php?id=41299<br /><br />Τείνω ως άνθρωπος να μην πιστεύω στην τυχαιότητα των πραγμάτων.<br /><br />Όταν, λοιπόν, παρατηρώ τέτοιο σφάλμα (;) στο κεντρικό θέμα, δυστυχώς όσο και αξιόλογα να αποδειχθούν τα υπόλοιπα άρθρα (τα οποία δεν έχω προλάβει ακόμα να διαβάσω), μάλλον αναγκάζομαι να διαφωνήσω εκ προοιμίου με τον χαρακτηρισμό σας για το τεύχος.<br /><br />Τα σέβη μου κατά τ' άλλα...Van P.noreply@blogger.com