tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post5736492556166146991..comments2024-03-29T12:03:17.190+02:00Comments on ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ / VINYLMINE: Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ ’50 ΕΩΣ ΤΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ’80 ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttp://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-24293084274090663892017-01-11T00:37:48.748+02:002017-01-11T00:37:48.748+02:00Mια μικρή ανακρίβεια που εντόπισα στα λεγόμενα του...Mια μικρή ανακρίβεια που εντόπισα στα λεγόμενα του Φέρρη. Η εταιρεία που είχε κυκλοφορήσει το VCS3 ήταν η EMS του Peter Zinovieff. Το Synthi E είναι ένα διαφορετικό μοντέλο της ίδιας εταιρείας (δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες για τις διαφορές).Επίσης ήταν κυρίως προσιτό λόγω τιμής και σχετικά φορητού μεγέθους. Όλες οι άλλες εταιρείες εκτός της Moog που κυκλοφόρησε το Μinimoog Model D (εξίσου φορητό) το 1970 βλ. Buchla, ARP είχαν κυρίως wall to wall συστήματα που φαντάζει ανήκουστο να μπορούσαν να μεταφερθούν απο έναν ιδιώτη στην Ελλάδα (έστω και Ακρίτα ;) ) Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/13232449339757927055noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-11349332500627718442017-01-10T18:38:45.489+02:002017-01-10T18:38:45.489+02:00Εδώ υπάρχει όλο το πρόγραμμα του μουσικού διαγωνισ...Εδώ υπάρχει όλο το πρόγραμμα του μουσικού διαγωνισμού του 1962 που διοργάνωσε το αθηναϊκό τεχνολογικό ινστιτούτο του κ. δοξιάδη , μαζί με αρκετά άλλα σχετικά. https://repository.royalholloway.ac.uk/file/275daedd-e867-48d5-8981-ff49b1da4d5c/1/2013TsagkarakisIPhD_Appendices_.pdfΓιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/09104425844284864224noreply@blogger.com