tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post966646413844746319..comments2024-03-29T14:18:19.036+02:00Comments on ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ / VINYLMINE: o ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΤΖΙΡΙΤΑΣ κόντρα στις αμερικανιές και τον Brian Eno ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttp://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comBlogger23125tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-57209921022345027862016-10-30T21:35:37.050+02:002016-10-30T21:35:37.050+02:00Και στις συνεργασίες ήταν καλός Fripp, Byrne και μ...Και στις συνεργασίες ήταν καλός Fripp, Byrne και με αποκορύφωμα το Cluster / Eno που είναι από τους αγαπημένους μου δίσκους Damianhttps://www.blogger.com/profile/02917109196054909812noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-75367736624758997182016-10-30T21:29:01.677+02:002016-10-30T21:29:01.677+02:00Δεν ξέρω τι γνώμη έχει ο καθένας για τον Eno, αλλά...Δεν ξέρω τι γνώμη έχει ο καθένας για τον Eno, αλλά για μένα… Eno είναι οι τέσσερις δίσκοι του με τραγούδια από τα seventies. <br /><br />“Here Come The Warm Jets” (1973)<br />“Taking Tiger Mountain (By Strategy)” (1974) <br />“Another Green World» (1975) <br />“Before And After Science” (1977) <br /><br />Δισκάρες. Εκεί υπάρχουν τα πάντα. Όλες οι ιδέες, τις οποίες απέκοψε από ’κει και τις πήγε κάποια στιγμή αλλού αργότερα. <br /><br />Αυτά τα τέσσερα LP προτείνω σε όλους. <br /><br />Τώρα, όλα τα υπόλοιπα πρέπει να πείσω τον εαυτό μου για να τ’ ακούσω. <br />Ορισμένες φορές τον πείθω εντελώς εύκολα (στα kraut π.χ.), όμως σε άλλα δυσκολεύομαι…<br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-53313914708678698312016-10-30T21:19:16.037+02:002016-10-30T21:19:16.037+02:00Όσα έπεσαν στην αντίληψή μου σε σχέση με τον Eno, ...Όσα έπεσαν στην αντίληψή μου σε σχέση με τον Eno, μπορεί να ήταν από επεξεργασμένα δελτία Τύπου και γραμμένα από ανθρώπους άσχετους μ’ αυτά τα θέματα<br /><br />Έτσι είναι. Μεγάλο όνομα, αυτοπροσώπως στην Ελλάδα , τι άλλο θες για να γράψεις διθυράμβους ...Damianhttps://www.blogger.com/profile/02917109196054909812noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-50582635217546271222016-10-30T21:06:25.637+02:002016-10-30T21:06:25.637+02:00Ok Γιώργο.
Και για να ξεκαθαρίσω κάτι. Όσα έπεσα...Ok Γιώργο. <br /><br />Και για να ξεκαθαρίσω κάτι. Όσα έπεσαν στην αντίληψή μου σε σχέση με τον Eno, μπορεί να ήταν από επεξεργασμένα δελτία Τύπου και γραμμένα από ανθρώπους άσχετους μ’ αυτά τα θέματα – οπότε ό,τι λέω το λέω με επιφύλαξη. <br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-85335498405742149092016-10-30T21:03:55.711+02:002016-10-30T21:03:55.711+02:00Νομίζω πως κάτι τέτοιο πάνω /κάτω υπό-νοούσε ο Eno...Νομίζω πως κάτι τέτοιο πάνω /κάτω υπό-νοούσε ο Eno (Γιώργος). Τώρα αν τα κατάφερε... Πάντως αυτά που υπονόησε ο Τζιρίτας δεν έχουν καμία σχέση με την πρόθεση του Eno(ίσως γι'αυτο κατέβασε το post από το fb) για τον οποίο πιστεύω ότι εχει εξαντλήσει προ πολλού τις μουσικές του αναζητήσεις. Και ειδικά στο the ship το οποίο βρίσκω ανούσιο.<br /><br />For the sound installation, Mr. Eno assembled the speakers into “columns which look like gravestones from some culture that you haven’t quite heard of yet,” he said. “A mausoleum of some kind or a cemetery, because the music is very morbid.”<br /><br />http://www.nytimes.com/2016/04/28/arts/music/brian-eno-the-ship.html?_r=0<br />Damianhttps://www.blogger.com/profile/02917109196054909812noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-55683882472269125982016-10-30T20:58:41.824+02:002016-10-30T20:58:41.824+02:00>>>>"Κατά τα λοιπά, αν υπήρχε υπό...>>>>"Κατά τα λοιπά, αν υπήρχε υπόνοια συμβολισμού (σε όλα τα υπόλοιπα) για μένα ήταν χονδροειδής. <br />"<br /><br />Δεν ξέρω. Υπό άλλους -ελαφρώς όρους- μπορεί να έλεγα το ίδιο. Αλλά μου φάνηκε ότι συμμερίστηκε ένα κομμάτι της προσωπικής του, πολύ νεανικής, μυθολογίας. Δηλαδή όλοι αυτοί οι συμβολισμοί μπορεί να έχουν γίνει τετριμμένοι και να μπορούν να χρησιμοποιηθούν σαν εύκολες λύσεις, αλλά ο συγκεκριμένος ,αντίθετα, μπορούσε εύκολα να κάνει κάτι πιο "φλου αρτιστίκ" και να είναι όλοι ευχαριστημένοι. <br />Τέλος πάντων, υποκειμενικά είναι αυτά.Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/09104425844284864224noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-13613632887644547382016-10-30T20:50:08.009+02:002016-10-30T20:50:08.009+02:00Εγώ δεν πήγα στη Στέγη.
Εκείνο όμως που αναπαραγότ...Εγώ δεν πήγα στη Στέγη.<br />Εκείνο όμως που αναπαραγόταν συνεχώς στο δίκτυο ήταν το.. «αξιοποιώντας πολλαπλές πηγές ενισχυμένου ήχου».<br />Τι σόι πολλαπλές πηγές είναι αυτές, όταν μιλάμε, απ’ ό,τι κατάλαβα, για ένα απλό PA System;<br />Κατά τα λοιπά, αν υπήρχε υπόνοια συμβολισμού (σε όλα τα υπόλοιπα) για μένα ήταν χονδροειδής.<br /><br />Σαν τις αηδίες τού Αγγελόπουλου με τους κουρασμένους διαδηλωτές (με τα κόκκινα φλάμπουρα), που τους έπαιρνε ο ύπνος στα λεωφορεία…<br /><br />Ψευτοποιητής και ο Eno τώρα;<br /><br />Και για να μην παρεξηγηθώ.<br />Τον Αγγελόπουλο τον πάω με χίλια, στις πρώτες του ταινίες, στα seventies. Μέγας!<br /><br />Από τότε, όμως, που άρχισε να συνεργάζεται με την Καραΐνδρου κάθε ταινία του ήταν χειρότερη από την προηγούμενη (και όλες κάτω του μετρίου).<br /><br />Με το ζόρι ποιητής και συμβολιστής δεν γίνεσαι. ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-76255457167074012492016-10-30T20:25:27.399+02:002016-10-30T20:25:27.399+02:00Ειλικρινά δεν κταλαβαίνω γιατί θα έπερεπε να είναι...Ειλικρινά δεν κταλαβαίνω γιατί θα έπερεπε να είναι τα ηχεία και οι ενισχυτές συνδεδεμένα (και να παίζεται η μουσική από αυτά). Κουμάντο στο κόνσεπτ του άλλου δηλαδή? Εγώ το εισέπραξα ότι είναι παροπλισμένα. Μουσειακά εκθέματα, που κάποτε επιτελούσαν το σκοπό τους, μετέδωσαν τη μουσική έμπνευση κάποιων, και κάποτε τερμάτισαν τον βίο τους.<br />Και δεν ισχύει ότι δεν υπάκουε σε κάποιου είδους -αυτού που έκρινε ο Eno - λογική o -δυναμικά /όχι στατικά εννοώ- surround ήχος.<br />Προσωπικά η σύνθεση μου φάνηκε ικανοποιητική (δεν συμβαίνει συχνά να μου τραβάνε την προσοχή νέες δουλειές μουσικών που είναι τόσα χρόνια στο χώρο), η εγκατάσταση και το -διπλό της- κόνσεπτ , κάπου με έπιασε, ενώ και τα ρεσώ, κάθε άλλο παρά με ενόχλησαν.Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/09104425844284864224noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-11564406021053220362016-10-30T20:19:13.121+02:002016-10-30T20:19:13.121+02:00Α μπράβο!
Σ' ευχαριστούμε.
Αυτό είναι το κείμ...Α μπράβο!<br />Σ' ευχαριστούμε. <br />Αυτό είναι το κείμενο.<br /><br />Εμένα, όταν μου το διηγήθηκαν είπα αυθόρμητα: ρε, αυτά δεν γίνονταν ούτε στις μουσικές εκπομπές της ΕΡΤ του ’80 (να βλέπεις ορχήστρα live να παίζει, υποτίθεται, και ν’ ακούς ήχο από δίσκο-τραγούδι του ’60!), αφού ακόμη κι εκεί υπήρχε περισσότερη αληθοφάνεια!ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-23719962803931759162016-10-30T20:02:41.469+02:002016-10-30T20:02:41.469+02:00Part II
Stylianos Tziritas
23 Οκτωβρίου στις 11:39...Part II<br />Stylianos Tziritas<br />23 Οκτωβρίου στις 11:39 π.μ. <br /><br />Ρίχνω ένα σύνθημα στον υιό που είναι μουσικός και καταγίνεται καθημερινά με δεκάδες ηλεκτρονικά τσουμπλέκια και κουτιά και τον βάζω να ελέγξει με τη σειρά του που υπάρχει και που όχι on αναμμένο σε οποιαδήποτε συσκευή (ενισχυτής, κασετόφωνο) έχει ενδεικτικό ανάλογο φως. Τίποτα. Συγκρατούμαι από ην παρόρμηση να πάω πίσω από την εγκατάσταση διότι θα μου έσκαγαν οι σεκιουριταδες και δεν ήθελα να μπλέξω τον υιό σε τέτοιες περιπέτειες. Όμως είναι φανερό ότι πίσω από τα ηχεία (σας προλαβαίνω δεν είναι μήτε αυτοενισχυσης παρά μόνο 2 από αυτά και δεν είναι ασύρματα, ανατοκίζω το παλαιό της τεχνολογίας τους) δεν υπάρχει τίποτε άλλο. Και ο ήχος, ο κακός στις μεσαίες τους από που βγαίνει ρε μάστορα αναρωτιέμαι. <br /><br /><br />Και τότε ξεπροβάλει στα δεξιά μου το πανυγηρτζιδικο τρίποδο κρυμμένο στο σκοτάδι της αίθουσας (δε φαίνεται σε καμία περίπτωση όταν στέκεσαι ανυποψίαστος μέσα στην αίθουσα ) και με μια μικρή γύρα διαπιστώνω ότι υπάρχουν και άλλα τέτοια ακροβολισμένα τελικά ενός κλασικού PA σε όλη την αίθουσα δίδοντας μια ακατάστατη κυκλική 360ο μοιρών αίσθηση ήχου στην αίθουσα. Λέω ακατάστατη διότι δεν είναι πραγματικό το κύκλοτρο ήχου που έχει επιχειρηθεί. Και είναι ακατάστατο όχι με μια στυγνή hifiντελίστική λογική αλλά με την οποιαδήποτε βασικής ηχητικής αισθητικής. Το σε βάζω στη μέση και σου πετώ ήχο δεν στέκει κάτω από καμία αισθητική χροιά. <br />Όμως το πρόβλημα στο The Ship δεν είναι αυτό. Το πραγματικό ζήτημα στέκει και στον δημιουργό και σε όσους εκστασιάστηκαν με αυτό που ζούσαν εκεί μέσα. Το ηχείο και το κάθε ηχείο από αυτά που εκτέθηκαν απλά έχει μια τοτεμική θέση και όχι μια πραγματική. Η . Έψαξα επίτηδες και το βράδυ της Παρασκευής όπως και εχθες περιγραφές, video των καταστάσεων του The Ship σε άλλες πόλεις, όπως η Κοπεγχάγη και η Κωνσταντινούπολη. Με την εξαίρεση μιας φωτογραφίας και ενός συγκεκριμένου ηχείου δεν υπάρχει καμία ένδειξη ότι τα ηχεία ήταν συνδεδεμένα. Στην Αθήνα τονίζω ότι ήταν φανερό στην περίπτωση των ενισχυτών κιθάρας που ήταν σε βάθρα ακόμα και τα ίδια τα καλώδια και οι μπρίζες αφημένα/ες εκτός σύνδεσης στο πλάι. Στα δικά μου κιτάπια sound installation δεν είναι να μαζεύω κόσμο και να του πασάρω ήχο από κλασσικό PA ενώ έχω θεσει ως επίκεντρο συλλογισμού τη χρησιμότητα/ιδιαιτερότητα/ιδιοτυπία των παλαιότερης τεχνολογίας ηχείων διαφόρων σχημάτων και τοποθετήσεων. <br />Αν είχε εισιτήριο θα μιλούσα για απάτη ηθική και εικαστική. Τώρα απλά μιλάω για οικτρή απογοήτευση κύριε Eno.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-65563065284543321482016-10-30T20:01:54.722+02:002016-10-30T20:01:54.722+02:00Λογικά πράγματα λέει ο άνθρωπος σε σχέση με αυτό π...Λογικά πράγματα λέει ο άνθρωπος σε σχέση με αυτό που είδε στο installation. Το ποστάρω σε 2 μέρη γιατί δε χωράει.<br /><br />----------------<br /><br />Part I<br />Stylianos Tziritas<br />23 Οκτωβρίου στις 11:39 π.μ. <br /><br />Δεν ξερω πόσοι από όλους εδω μεσα πηγαν στην εγκατάσταση του Eno στη Στεγη Γραμμάτων. Προσωπικά απογοητεύτηκα οικτρα και δεν εχει αυτό σχεση με την αισθητική αλλά με διαφορετικά ζητήματα. <br />Την ημέρα των εγκαινίων δεν μπορούσα να πάω ένεκα δουλειάς, την ημέρα της διάλεξης δεν υπήρχε περίπτωση λόγω της κοσμοσυρροής οπότε αποφάσισα να πάω μετά του υιού την Παρασκευή το απόγευμα. Μπαίνω λοιπόν και βλέπω καμιά 40ρια σουρεκλεμέδες να έχουν ξαπλώσει (κυριολεκτικό το "ξαπλώσει") κάτω, μερικοί μάλιστα να έχουν ρίξει και κάτι υπνάκια και λέω "κρίμα που δε φέραμε και το ρόπαλο του baseball που γράφει πάνω this machine hits new agers" όπως επίσης διακρίνω και αναμμένα ρεσό στην εξωτερική περίμετρο των τοποθετημένων ηχείων και ημικυκλικά και ξαναλέω "κάνε υπομονή και μην την δεις η Carrie". Αρχίζω λοιπόν να μετακινούμαι ανάμεσα στις πτωμαΐνες προσπαθώντας να βρω διάφορες θέσεις στερεοφωνίας για να τσεκάρω πως λειτουργεί το ηχητικό installation. <br />Παράλληλα παρακολουθώντας την επί βάθρων τοποθέτηση διαφορετικών τύπων ηχείων (μόνιτορ στούντιο, καπλαμάδες παλιάς κοπής από σπιτικά stereo, κάκιστα double speakers από ενισχυτρόνια της σειράς, μια ετερογενής μάζωξη η οποία ήταν απόλυτα σύμφωνη με το πνεύμα που ο ίδιος ο Eno και στη διάλεξη του στις αρχές του μήνα αλλά και στην προϋπαντιτική και επεξηγηματική της κατάθεσης του πλακέτας στον προθάλαμο, κατέστησε ως επίκεντρο της προσοχής μας βάσει της αρχής ότι κάθε ηχείο και μεμβράνη αυτού έχει τη δική του προσωπικότητα), η οποία λοιπόν μάζωξη παρατηρώ μετά τρόμου σιγά σιγά ότι δεν έχει όπως είναι τοποθετημένη πάνω σε αμφιβόλου αισθητικής λευκά βάθρα, καμία σύνδεση με τον οιονδήποτε πομπό ήχου. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-4923680161015867912016-10-30T18:48:43.378+02:002016-10-30T18:48:43.378+02:00>>Ε, άμα τα χώνει και ο Τζιρίτας στο Eno, τό...<br />>>Ε, άμα τα χώνει και ο Τζιρίτας στο Eno, τότε να βρεθεί οπωσδήποτε το κείμενο!!<< <br /><br />Γιατί, δεν κατάλαβα. Ο Eno είναι υπεράνω κριτικής; <br />Εγώ δεν θα τον ρώταγα για το “(No Pussyfooting)” (τώρα και πίσω!), αλλά για τα τακίμια με τον Soros και άλλα τέτοια... <br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-70294006712159152282016-10-30T18:44:53.711+02:002016-10-30T18:44:53.711+02:00Μπέρδε και μπέρδε όλα τούτα, ok.
Ρε εκείνο το κεί...Μπέρδε και μπέρδε όλα τούτα, ok.<br /><br />Ρε εκείνο το κείμενο πού θα το βρούμε; Κατέβηκε;<br />Εμένα, όταν μου το διηγήθηκε φίλος, μού φάνηκε πολύ ενδιαφέρον.<br />Δεν θέλω τώρα να το παίξω «σπασμένο τηλέφωνο» και να πω τι έλεγε (το κείμενο), από τη στιγμή που δεν το έχω διαβάσει. ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-30694261655026130152016-10-30T18:15:06.717+02:002016-10-30T18:15:06.717+02:00Ε, άμα τα χώνει και ο Τζιρίτας στο Eno, τότε να βρ...Ε, άμα τα χώνει και ο Τζιρίτας στο Eno, τότε να βρεθεί οπωσδήποτε το κείμενο!!<br />Μη τυχόν και χάσουμε το ξέχεσμα του σπουδαίου Τζιρίτα στον καημένο τον Eno, που από το πολύ κατσάδιασμα δεν ξέρει που να κρυφτεί...<br /><br />Δεν ξέρω τι περιμένανε ότι θα έκανε ή τι θα έλεγε ο Eno σε μια συζήτηση 1μισης ώρας - ναι, σε αυτούς τους ξερόλες δημοσιογραφιάδες του κώλου ή τους μουσικανθρώπους που έμειναν ανικανοποίητοι αναφέρομαι - και στο τέλος άκουγες σε πηγαδάκια μια γενική ξινίλα.<br />'Ισως πίστευαν ότι ο άνθρωπος θα έκανε ένα δωρεάν workshop ή θα είχε στήσει ένα σύγχρονο Wall of Sound, που λέει ο λόγος.<br />Δεν ξέρω αν ήταν κάποιος εκεί που μας διαβάζει, αλλά όποιος παρέστη στην εκδήλωση και περίμενε κάτι περισσότερο από αυτό που έγινε-ειπώθηκε, ας μας τα πει καλύτερα ο ίδιοςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-54066856399533982512016-10-30T17:55:13.496+02:002016-10-30T17:55:13.496+02:00Στη συνέντευξή του στην Popaganda υπάρχει λινκ για...Στη συνέντευξή του στην Popaganda υπάρχει λινκ για το συγκεκριμένο αιχμηρό ποστ στο facebook. Σε οδηγεί στο εξής:<br />«Λυπούμαστε, η σελίδα αυτή δεν είναι διαθέσιμη. Μπορεί να μην λειτουργεί ο σύνδεσμος που ακολουθήσατε ή να έχει αφαιρεθεί η σελίδα.»<br />Πάντως, από το facebook του Τζιρίτα βρήκα αυτά τα σχετικά σχόλιά του:<br />27 Σεπτεμβρίου:<br />«Και για όσους δεν το κατάλαβαν / αντελήφθησαν την επόμενη Τρίτη ο Brain / Brian Eno θα μιλήσει και θα συζητήσει με το κοινό στη Στέγη στο πλαίσιο της εγκατάστασης του The Ship που θα διαρκέσει από τις 3 έως τις 23 του Οκτώβρη. Δόξα Σοι Κύριε, δόξα Σοι...»<br />28 Σεπτεμβρίου:<br />«Δεν υπήρχε περίπτωση να μη γράψω άρθρο μετά το χθεσινό πατείς με - πατώ σε που έγινε στη σχετική σελίδα της Στέγης. Αν υπήρχαν 3D λιβανιστήρια θα έβαζα τον κύριο αρχισυντάκτη μου να βάλει ένα από αυτά κάτω από τη φωτογραφία του ασκεπή συνθέτη και εξαμολυτή αυθεντικής σοφίας (και αυτό θα έφθανε).»<br />29 Σεπτεμβρίου:<br />«Την επόμενη Τρίτη στη συζήτηση με τον Brian Eno το κοινό είναι ελεύθερο να καταθέσει ερωτήσεις. Και ναι, θέλω να τον ρωτήσω για το Pussyfooting, ή για το πόσο τελειομανής επιτρέπει στον εαυτό του να γίνει αλλά η ερώτηση που πραγματικά θέλω να του κάνω είναι η εξής: "Στο δίσκο που έπαιζες πλήκτρα στην Belinda Carlisle, πες μας πώς τα πέρασες ρε γύπα;"»<br />30 Σεπτεμβρίου<br />«O χειρότερος τίτλος αναφορικά με την άφιξη του Brian Eno ανήκει σαφώς στο in.gr: "To «The Ship» του Brian Eno δένει στη Στέγη". Σιγά ρε μάστορα μην πει και το Besa me mucho αγκαλιά με τη Χαρούλα Αλεξίου…»<br />30 Σεπτεμβρίου<br />(κάτω από φωτογραφία του ζεύγους Βοσκόπουλου - Γκερέκου)<br />«Ένα μικρό ταξίδι στο άμεσο μέλλον των 4 ημερών - Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών, ώρα 19+44 μ.μ. - Ομιλία Brain / Brian Eno:<br />-Ο (ΜΕΓΑΣ) Τόλης> Άντζελα να τον πιάσω μετά το πέρας της ομιλίας του, να του μιλήσω για εκείνα τα ακυκλοφόρητα που έχω;<br />-Τόλη μου, μόνο αν κάνει τη μίξη ο Laswell θα μας το κυκλοφορήσουν στην Drag City. Ο Fripp έχει μαλώσει μαζί τους...»<br />-Ο (ΜΕΓΑΣ) Τόλης> Σωστό my wife αλλά θέλω τα ηχοτοπία του τόσο πολύ πίσω απο το μπουζουκι του Πολυκανδριώτη που θα το ρισκάρω και ας μην εχει απαντησει ακομα ο Bill...»<br />5 Οκτωβρίου<br />«Ενδιαφέρουσα συζήτηση αναμφίβολα αλλά επιμένω ότι προτιμούσα τον Eno να ξαμοληθεί μόνος του. Δεν με ενδιέφερε (και ας κατέθεσα και εγώ μια από αυτές) ούτε καν να απαντήσει στις ερωτήσεις που είχε προκαταβολικά καταθέσει το κοινό ηλεκτρονικά μερικές ημέρες πιο πριν.<br />Όχι ότι η συζήτηση έκοψε το χιούμορ, την οξυδέρκεια ή το αναπάντεχο που σε περιμένει στη γωνιά σε κάθε μακροσκελή ομιλία (άντε! συζήτηση) που συμμετέχει ο Eno.»Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-32150945435129003922016-10-30T16:15:21.364+02:002016-10-30T16:15:21.364+02:00Σπύρο δεν είναι αυτό το κείμενο.
Το άλλο ήταν σκέ...Σπύρο δεν είναι αυτό το κείμενο. <br />Το άλλο ήταν σκέτο "χώσιμο". ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-66412750754859415952016-10-30T16:13:18.949+02:002016-10-30T16:13:18.949+02:00Εδώ:
http://tinyurl.com/zmjvszjΕδώ:<br /><br />http://tinyurl.com/zmjvszjspacefreakhttps://www.blogger.com/profile/00315987091677142847noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-42934428484750573632016-10-30T14:16:44.095+02:002016-10-30T14:16:44.095+02:00Έχω την εντύπωση ότι η ροκ και η ποπ κουλτούρα στη...Έχω την εντύπωση ότι η ροκ και η ποπ κουλτούρα στην Ελλάδα εξέφρασαν κυρίως τα μικροαστικά στρώματα της κοινωνίας μας. Κάτι για το οποίο δεν είμαι καθόλου βέβαιος ότι συνέβη σε Αγγλία και Αμερική. Ο μαλλιάς του '70 που άκουγε Sabbath μετά μανίας, ή ο πάνκης του '80 που τά 'σπαγε με Clash και Pistols, ελάχιστα αντιλαμβάνονταν τα ινδάλματά του ως γνήσια παιδιά της εργατικής τάξης που ήταν. Περισσότερο τους προσλάμβανε σαν επαναστατικές φιγούρες που τον βοηθούσαν σε ένα φαντασιακό επίπεδο να βγει από τα δικά του ταξικά όρια. Οπότε και ιδού η επαναστατικότητα του ροκ, όπως αυτή έχει προσληφθεί εν πολλοίς από τα τέλη του '60 και μέχρι τα τέλη του '80 στην Ελλάδα, γιατί μετά τα πράγματα άλλαξαν πάλι. Νομίζω ότι με αυτήν την "επαναστατικότητα" κονταροχτυπιέσαι συχνά πυκνά στα σχόλια με τους διάφορους ανωνυμοεπώνυμους φίλους και μη. Και μάλλον έχεις δίκιο. Το δικό μας πολιτισμικό στοιχείο παρέμεινε ενεργό και εναργές στους λαϊκούς δρόμους, που απευθύνονταν βασικά στην εργατική τάξη μέσα σε μια ποικιλία εκφάνσεων, όπως είναι φυσικό (από τον Μίκη και τον Τσιτσάνη μέχρι τον Ζαγοραίο και τον Διονυσίου).Με όλον αυτόν τον κόσμο δεν θα μπορούσε να έχει, ούτε είχε άλλωστε, καμία σχέση ένας αναρχοαστός όπως ας πούμε, ο συμπαθής κατά τα άλλα Νικολαϊδης. Αυτά, χωρίς να είμαι μελετητής ή ερευνητής, έτσι από ένστικτο κι από απλή ενασχόληση με το τραγούδι.<br /><br />(Για όλους τους αθεράπευτα ρομαντικούς αυτούς νοσταλγούς των πιστοποιητικών κοινωνικών φρονημάτων και η κάτωθι πιστοποίηση)<br /> Ο ΣΤΑΛΙΝΙΚΟΣ σχολιαστής.lostislandboyhttps://www.blogger.com/profile/08700074316588932126noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-42536457540332907292016-10-30T13:05:09.404+02:002016-10-30T13:05:09.404+02:00 Η Πάτι Σμιθ είχε πει ότι σε χώρες όπως η Ελλάδα, ... Η Πάτι Σμιθ είχε πει ότι σε χώρες όπως η Ελλάδα, η Ιταλία και η Ισπανία ΔΕΝ μπορεί να παιχθεί ροκ γιατί η οικογένεια παίζει συνήθως καθοιστικό ρόλο στις ζωές μας. Αυτό και μόνο είναι ενδεικτικό της λανθασμένης θεώρησης των πραγμάτων. Η πορεία των τελευταίων δεκαετιών απέδειξε ότι το ροκ είναι τόσα διαφορετικά πράγματα που εμπεριέχει και συχνά καταρρίπτει ιδεοληψίες , παραδόσεις , πεποιθήσεις με μόνους γνώμονες την άσκηση στην προσωπική ελευθερία και αυτοδιάθεση .<br />Το ροκ δεν άλλαξε, ούτε και πρόκειται βέβαια να αλλάξει τον κόσμο. Έχουμε τουλάχιστον την ελπίδα ότι- πέρα από τη μουσική απόλαυση - μας βοήθησε να σκεπτόμαστε λίγο διαφορετικά και ίσως λίγο πιο ελεύθερα. <br />ΑλέξανδροςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-17541457465996824042016-10-30T12:49:47.248+02:002016-10-30T12:49:47.248+02:00παντως εγω εμεινα στο δε σιπ περιπου 5'
μου φα...παντως εγω εμεινα στο δε σιπ περιπου 5'<br />μου φανηκε μια απλη αρπαχτη χωρις ενθουσιασμο<br />ευτυχως ηταν δωρεαν<br />χρηστοςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-65653472263669022462016-10-30T11:21:59.996+02:002016-10-30T11:21:59.996+02:00>>Φαντάζομαι, Φώντα, ότι αναφέρεσαι στην σύγ...>>Φαντάζομαι, Φώντα, ότι αναφέρεσαι στην σύγχρονη, αμερικανική και υπερεμπορευματοποιημένη εκδοχή του Halloween<<<br /><br />E, ναι. Σ’ αυτό που έχει προκύψει στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, παρότι ούτε η ιστορική/πρακτική εκδοχή του είναι κάτι που μπορεί άμεσα (άμεσα λέω) να μας αφορά. Έχουμε, αν θέλουμε, τις δικές μας χθόνιες λατρείες. <br />Στην ταινία του Κάρπεντερ (και στο OST) υποκλίνομαι. Για πολλούς και διαφορετικούς λόγους. <br /><br />>>Το κείμενο του Τζιρίτα για την εγκατάσταση του Eno το είχα διαβάσει μέσω ενός κοινού facebookoφίλου.<<<br />Μήπως κατέβηκε ρε παιδί μου. Δεν το βρίσκω πουθενά. <br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-32936847492115989242016-10-30T11:02:29.396+02:002016-10-30T11:02:29.396+02:00"Τι να πει κανείς, όμως, όταν σε λίγο θα έχου..."Τι να πει κανείς, όμως, όταν σε λίγο θα έχουμε μετατρέψει ακόμη και το βλακώδες Halloween σε… εθνική γιορτή;"<br /><br />Φαντάζομαι, Φώντα, ότι αναφέρεσαι στην σύγχρονη, αμερικανική και υπερεμπορευματοποιημένη εκδοχή του Halloween και όχι στην πρωτότυπη, αρχαία Κελτική γιορτή του τέλους του θερισμού και των νεκρών που ακόμα και σήμερα γιορτάζεται με παγανιστικά έθιμα στις αγροτικές περιοχές της Ιρλανδίας.<br /><br />Επίσης,μακάρι να ήταν όλες οι "αμερικανιές" σαν τo Halloween του John Carpenter (ταινία συν soundtrack.) <br /><br />Συγνώμη για το κάπως εκτός θέματος σχόλιο και...Happy Halloween!<br /><br />Β.Α. <br /><br /><br />Υ.Γ.: Το κείμενο του Τζιρίτα για την εγκατάσταση του Eno το είχα διαβάσει μέσω ενός κοινού facebookoφίλου. Αν μπορέσω να το ξαναβρώ θα το στείλω. Θυμάμαι ότι περιγράφει μία κατάσταση ελαφρώς ξεφτίλα, μία μόστρα με επιφάσεις υψηλής τέχνης που τελικά εξαπατούσε το κοινό (διάφοροι τύποι ηχείων και ενισχυτών μη συνδεδεμένων πυθενά διάσπαρτοι στο χώρο και ο ήχος τελικά να βγαίνει από ένα συμβατικό P.A. της πλάκας.)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-30185563854078314642016-10-30T07:53:33.239+02:002016-10-30T07:53:33.239+02:00Κυλησε ο τεντζερης και βρηκε το καπακι.
ΜΦΧ
Εμμαν...Κυλησε ο τεντζερης και βρηκε το καπακι. <br />ΜΦΧ<br />ΕμμανουηλAnonymousnoreply@blogger.com