27/11/2020
Τo γουστάρω πολύ αυτό το ισπανικό θρίλερ από το 1972, και λέω να το ξαναδώ απόψε. Άλλοι, φίλοι, το θεωρούν ψιλομ@λακία, αλλά εμένα μου αρέσει. Το βρίσκω πολύ εξωτικό, καθώς ξεφεύγει τελείως από τα τετριμμένα με Κρίστοφερ Λη και Πήτερ Κάσινγκ, ενώ έχει κι έναν παράφρονα Τέλυ Σαβάλας σκέτη «μούρλια». Για μένα ένας από τους τρεις καλύτερους ρόλους του, μαζί μ’ εκείνον στον Βαρυποινίτη του Αλκατράζ... και... τον τρίτον τον ψάχνω...
Τo γουστάρω πολύ αυτό το ισπανικό θρίλερ από το 1972, και λέω να το ξαναδώ απόψε. Άλλοι, φίλοι, το θεωρούν ψιλομ@λακία, αλλά εμένα μου αρέσει. Το βρίσκω πολύ εξωτικό, καθώς ξεφεύγει τελείως από τα τετριμμένα με Κρίστοφερ Λη και Πήτερ Κάσινγκ, ενώ έχει κι έναν παράφρονα Τέλυ Σαβάλας σκέτη «μούρλια». Για μένα ένας από τους τρεις καλύτερους ρόλους του, μαζί μ’ εκείνον στον Βαρυποινίτη του Αλκατράζ... και... τον τρίτον τον ψάχνω...
17/11/2020
>>Δεν μεταδίδεται έξω, στην ατμόσφαιρα, ο ιός. Ο ιός μεταδίδεται σε κλειστούς χώρους.<<
O Χρυσοχοΐδης απαγορεύει τις πορείες στους κλειστούς χώρους.
Οι «ψεκασμένοι» βρίσκονται πλέον σε τραγική θέση...
>>Δεν μεταδίδεται έξω, στην ατμόσφαιρα, ο ιός. Ο ιός μεταδίδεται σε κλειστούς χώρους.<<
O Χρυσοχοΐδης απαγορεύει τις πορείες στους κλειστούς χώρους.
Οι «ψεκασμένοι» βρίσκονται πλέον σε τραγική θέση...
27/11/2020
Και μόνο το ότι ασχολήθηκε με την ουρά η Γαλάνη, με την ουρά ανθρώπων που περιμένανε για ένα πιάτο φαΐ (και ανεξαρτήτως αν πήρε ή δεν πήρε τηλ. τον Μπακογιάννη, για να την σώσει... από τον συνωστισμό) δείχνει ότι είναι εκτός τόπου και χρόνου.
Ένα φοβισμένο άτομο, για να μην πω κάτι βαρύτερο, θύμα επιπλέον του υγειονομικού τρόμου που ξεβράζουν τα μίντια, χωρίς ουδεμία αίσθηση τού τι ακριβώς συμβαίνει στην κοινωνία – τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία.
Όταν κάποιος δεν έχει να φάει, αλλά ούτε και κάπου να μείνει (γιατί πολλοί θα ήταν και άστεγοι) το τελευταίο που θα σκεφτεί θα είναι οι «αγωνίες» της Γαλάνη. Ντροπή.
Και μόνο το ότι ασχολήθηκε με την ουρά η Γαλάνη, με την ουρά ανθρώπων που περιμένανε για ένα πιάτο φαΐ (και ανεξαρτήτως αν πήρε ή δεν πήρε τηλ. τον Μπακογιάννη, για να την σώσει... από τον συνωστισμό) δείχνει ότι είναι εκτός τόπου και χρόνου.
Ένα φοβισμένο άτομο, για να μην πω κάτι βαρύτερο, θύμα επιπλέον του υγειονομικού τρόμου που ξεβράζουν τα μίντια, χωρίς ουδεμία αίσθηση τού τι ακριβώς συμβαίνει στην κοινωνία – τουλάχιστον την τελευταία δεκαετία.
Όταν κάποιος δεν έχει να φάει, αλλά ούτε και κάπου να μείνει (γιατί πολλοί θα ήταν και άστεγοι) το τελευταίο που θα σκεφτεί θα είναι οι «αγωνίες» της Γαλάνη. Ντροπή.
27/11/2020
Έπαιξα λίγο με τα φοβερά data των Financial Times (επέλεξα αυτές τις 6 χώρες). Δείτε πού σκαρφάλωσε η «επιτυχημένη» αντιμετώπιση της ίωσης από τον Μητσοτάκη.
Στο γράφημα (κάνετε κλικ πάνω του) είναι οι νέοι θάνατοι ανά 100 χιλιάδες ανθρώπους.
Δείτε και τι γίνεται στα βόρεια σύνορά μας και τι παίχθηκε εκεί πέρα, ώστε να βρίσκεται η βόρεια Ελλάδα στην δυσχερή θέση που βρίσκεται...
Έπαιξα λίγο με τα φοβερά data των Financial Times (επέλεξα αυτές τις 6 χώρες). Δείτε πού σκαρφάλωσε η «επιτυχημένη» αντιμετώπιση της ίωσης από τον Μητσοτάκη.
Στο γράφημα (κάνετε κλικ πάνω του) είναι οι νέοι θάνατοι ανά 100 χιλιάδες ανθρώπους.
Δείτε και τι γίνεται στα βόρεια σύνορά μας και τι παίχθηκε εκεί πέρα, ώστε να βρίσκεται η βόρεια Ελλάδα στην δυσχερή θέση που βρίσκεται...
27/11/2020
Θέλουν ν’ ανοίξουν τα σχολεία μια βδομάδα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων, απλά και μόνο για να πούνε ότι τα άνοιξαν, ή για να προβάλλουν ψεύτικους λόγους ώστε να τα ξανακλείσουν, κατηγορώντας τους μαθητές και τις οικογένειές τους – όχι για κανέναν άλλο λόγο.
Παίρνουν τηλέφωνα στην Πάτρα, λόγω Αγιαντρέα, απλά για δείξουν στα μίντια πως ενδιαφέρονται τάχα για να μην σκορπίσει η ίωση, δήθεν για τις τύχες των Πατρινών, όχι γιατί έχουν κάνει πραγματικά κάτι για τους κατοίκους της πόλης, τους οποίους έχουν φτυσμένους εδώ και δεκαετίες, και τους οποίους θα κατηγορήσουν με την πρώτη ευκαιρία.
Κόβουν πρόστιμα στο άσχετο, και βάζουν τα παπαγαλάκια τους, να το προωθούν ως είδηση, για να φοβίσουν τον κόσμο και να μεταφέρουν τις ευθύνες μετάδοσης της ίωσης σε ανθρώπους, που κολυμπάνε, που πάνε για ψάρεμα ή κυνήγι, που αθλούνται στην ύπαιθρο κ.λπ.
Γενικά, θέλουν να δείχνουν ότι δουλεύουν, ενώ στην πράξη είναι και τεμπέληδες, και ανίκανοι, και πουλημένοι, και εγκληματίες.
Θέλουν ν’ ανοίξουν τα σχολεία μια βδομάδα πριν τις διακοπές των Χριστουγέννων, απλά και μόνο για να πούνε ότι τα άνοιξαν, ή για να προβάλλουν ψεύτικους λόγους ώστε να τα ξανακλείσουν, κατηγορώντας τους μαθητές και τις οικογένειές τους – όχι για κανέναν άλλο λόγο.
Παίρνουν τηλέφωνα στην Πάτρα, λόγω Αγιαντρέα, απλά για δείξουν στα μίντια πως ενδιαφέρονται τάχα για να μην σκορπίσει η ίωση, δήθεν για τις τύχες των Πατρινών, όχι γιατί έχουν κάνει πραγματικά κάτι για τους κατοίκους της πόλης, τους οποίους έχουν φτυσμένους εδώ και δεκαετίες, και τους οποίους θα κατηγορήσουν με την πρώτη ευκαιρία.
Κόβουν πρόστιμα στο άσχετο, και βάζουν τα παπαγαλάκια τους, να το προωθούν ως είδηση, για να φοβίσουν τον κόσμο και να μεταφέρουν τις ευθύνες μετάδοσης της ίωσης σε ανθρώπους, που κολυμπάνε, που πάνε για ψάρεμα ή κυνήγι, που αθλούνται στην ύπαιθρο κ.λπ.
Γενικά, θέλουν να δείχνουν ότι δουλεύουν, ενώ στην πράξη είναι και τεμπέληδες, και ανίκανοι, και πουλημένοι, και εγκληματίες.
26/11/2020
H Σάσα Μανέτα, που πέθανε σήμερα κι αυτή, είχε γράψει στίχους σε τούτο το ιστορικό τραγούδι του ελληνικού ροκ...
https://www.youtube.com/watch?v=Lpg8ZsxYnDI
H Σάσα Μανέτα, που πέθανε σήμερα κι αυτή, είχε γράψει στίχους σε τούτο το ιστορικό τραγούδι του ελληνικού ροκ...
https://www.youtube.com/watch?v=Lpg8ZsxYnDI
26/11/2020
Πέθανε η Εύα Κοταμανίδου, μια πολύ ιδιαίτερη «μπρεχτική» ηθοποιός, γνωστή σε όλους από τις ταινίες τού Θόδωρου Αγγελόπουλου και επίσης από την «Ρόζα» (1982) του Χριστόφορου Χριστοφή, στην καλύτερη εμφάνισή της στην οθόνη (βραβείο Α γυναικείου ρόλου στο 23ο Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου, στη Θεσσαλονίκη).
Σαν μετεμψύχωση της Ρόζας Λούξεμπουργκ, η Κοταμανίδου, την εποχή της χούντας, ούσα στο εξωτερικό, σε μια πανσιόν της Τεργέστης (από την οποία είχε περάσει και η Ρόζα) επιχειρεί να δώσει νόημα στη λέξη «επανάσταση», όταν όλα μέσα της και γύρω της (προσωπικά, και κοινωνικοπολιτικά) έχουν καταρρεύσει.
Βαριά ταινία, πολιτικά ποιητική, με αναφορές στο σινεμά του Miklós Jancsó και του Θόδωρου Αγγελόπουλου.
Στη φωτογραφία η Εύα Κοταμανίδου, μαζί με τους πολωνούς συμπρωταγωνιστές της Andrzej Seweryn και Daniel Olbrychski, στο εξώφυλλο του σάουντρακ της Ρόζας...
Πέθανε η Εύα Κοταμανίδου, μια πολύ ιδιαίτερη «μπρεχτική» ηθοποιός, γνωστή σε όλους από τις ταινίες τού Θόδωρου Αγγελόπουλου και επίσης από την «Ρόζα» (1982) του Χριστόφορου Χριστοφή, στην καλύτερη εμφάνισή της στην οθόνη (βραβείο Α γυναικείου ρόλου στο 23ο Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου, στη Θεσσαλονίκη).
Σαν μετεμψύχωση της Ρόζας Λούξεμπουργκ, η Κοταμανίδου, την εποχή της χούντας, ούσα στο εξωτερικό, σε μια πανσιόν της Τεργέστης (από την οποία είχε περάσει και η Ρόζα) επιχειρεί να δώσει νόημα στη λέξη «επανάσταση», όταν όλα μέσα της και γύρω της (προσωπικά, και κοινωνικοπολιτικά) έχουν καταρρεύσει.
Βαριά ταινία, πολιτικά ποιητική, με αναφορές στο σινεμά του Miklós Jancsó και του Θόδωρου Αγγελόπουλου.
Στη φωτογραφία η Εύα Κοταμανίδου, μαζί με τους πολωνούς συμπρωταγωνιστές της Andrzej Seweryn και Daniel Olbrychski, στο εξώφυλλο του σάουντρακ της Ρόζας...