6/7/2024
Και φυσικά στο νέο «Ραντεβού στο Κύτταρο» [Όγδοο, 2024], που τώρα κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία, θα διαβάσεις και για τον Σταύρο Λογαρίδη, από την εποχή των Stew and Nick, των Poll και των Ακρίτας, μέχρι και το άλμπουμ του «Προσεχώς» από το 1982...
Και φυσικά στο νέο «Ραντεβού στο Κύτταρο» [Όγδοο, 2024], που τώρα κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία, θα διαβάσεις και για τον Σταύρο Λογαρίδη, από την εποχή των Stew and Nick, των Poll και των Ακρίτας, μέχρι και το άλμπουμ του «Προσεχώς» από το 1982...
5/7/2024
Ένα από τα ωραιότερα, διαχρονικά, ελληνικά ποπ LP (ή και
female pop, γιατί υπάρχει κι αυτή η ταμπέλα) είναι το πρώτο της Χριστίνας, «Ο
Μάγος», από το 1973. Τα πρωτότυπα τραγούδια είναι το ένα καλύτερο από τ’ άλλο,
ενώ και οι ενορχηστρώσεις από Κώστα Καπνίση, Νίκο Ιγνατιάδη κ.ά. είναι top of
the top.
Και γι’ αυτό το άλμπουμ θα διαβάσεις αναλυτικά στο νέο «Ραντεβού στο Κύτταρο» [Όγδοο, 2024], που τώρα κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία, συμβατικά και ηλεκτρονικά...
Και γι’ αυτό το άλμπουμ θα διαβάσεις αναλυτικά στο νέο «Ραντεβού στο Κύτταρο» [Όγδοο, 2024], που τώρα κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία, συμβατικά και ηλεκτρονικά...
5/7/2024
Ο καθένας και η καθεμία μπορεί να έχει όποια γνώμη θέλει για το Βαρουφάκη –κι εγώ δεν λέω πως τα έκανε όλα σωστά στο πρώτο εξάμηνο του 2015– όμως αυτά που λέει σε τούτο το παλιότερο τουίτ του είναι απολύτως έτσι. Τα υπόλοιπα που λέει ο πορφυρογέννητος, σήμερα, είναι απλώς για τα σκουπίδια.
Ο καθένας και η καθεμία μπορεί να έχει όποια γνώμη θέλει για το Βαρουφάκη –κι εγώ δεν λέω πως τα έκανε όλα σωστά στο πρώτο εξάμηνο του 2015– όμως αυτά που λέει σε τούτο το παλιότερο τουίτ του είναι απολύτως έτσι. Τα υπόλοιπα που λέει ο πορφυρογέννητος, σήμερα, είναι απλώς για τα σκουπίδια.
Το ότι ο... δημοφιλής τραγουδιστής μπορεί να φοροδιαφεύγει
το θεωρείς και κάπως αναμενόμενο τέλος πάντων, στην παλιοκοινωνία που ζούμε. Το
απίστευτο είναι ότι με τέτοια τραγούδια μπόρεσε και έγινε δημοφιλής. Αυτό είναι
που δεν καταπίνεται με τίποτα.
3/7/2024
>>Το 1981 κυκλοφόρησαν αρκετά άλμπουμ, τα οποία, άλλα λιγότερο και άλλα περισσότερο, άρχισαν σιγά-σιγά να διαμορφώνουν μια νέα φόρμα τραγουδιστικής αντίληψης, η οποία, τα αμέσως κατοπινά χρόνια, θα καταστεί κυρίαρχη και, κυρίως, αποκλειστικώς υπεύθυνη της καινούριας σχέσης που θ’ αρχίσει να οικοδομείται ανάμεσα στο κοινό και τους καλλιτέχνες. Τα χαρακτηριστικά αυτής της νέας φόρμας, όσον αφορά το μουσικό μέρος της, αντανακλούσαν μια υπόταξη στα καθ’ ημάς των νέων αγγλοαμερικανικών διδαγμάτων –ορισμένες φορές ενδιαφέρουσα–, ενώ, όσον αφορά τη στιχουργική τους, καταβαλλόταν προσπάθεια για τη συγκρότηση ενός λόγου σύγχρονου, ικανού να «καθρεφτίσει» τα καινούρια κοινωνικοπολιτικά δεδομένα, όπως αυτά άρχιζαν να διαμορφώνονται προς το τέλος εκείνης της χρονιάς (μετά την ανάδειξη του Πα.Σο.Κ. στην εξουσία).<<
Από το "Ραντεβού στο Κύτταρο" [Όγδοο, 2024], που τώρα κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία...
>>Το 1981 κυκλοφόρησαν αρκετά άλμπουμ, τα οποία, άλλα λιγότερο και άλλα περισσότερο, άρχισαν σιγά-σιγά να διαμορφώνουν μια νέα φόρμα τραγουδιστικής αντίληψης, η οποία, τα αμέσως κατοπινά χρόνια, θα καταστεί κυρίαρχη και, κυρίως, αποκλειστικώς υπεύθυνη της καινούριας σχέσης που θ’ αρχίσει να οικοδομείται ανάμεσα στο κοινό και τους καλλιτέχνες. Τα χαρακτηριστικά αυτής της νέας φόρμας, όσον αφορά το μουσικό μέρος της, αντανακλούσαν μια υπόταξη στα καθ’ ημάς των νέων αγγλοαμερικανικών διδαγμάτων –ορισμένες φορές ενδιαφέρουσα–, ενώ, όσον αφορά τη στιχουργική τους, καταβαλλόταν προσπάθεια για τη συγκρότηση ενός λόγου σύγχρονου, ικανού να «καθρεφτίσει» τα καινούρια κοινωνικοπολιτικά δεδομένα, όπως αυτά άρχιζαν να διαμορφώνονται προς το τέλος εκείνης της χρονιάς (μετά την ανάδειξη του Πα.Σο.Κ. στην εξουσία).<<
Από το "Ραντεβού στο Κύτταρο" [Όγδοο, 2024], που τώρα κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία...
3/7/2024
Από την κατάληψη του ελληνικού περιπτέρου της πανεπιστημιούπολης του Παρισιού, τον Μάη του ’68...
[από το βιβλίο των Ζάκη Κουνάδη-Λένας Χαραλαμποπούλου "Οι Δρόμοι του Μάη - Γαλλία '68]
Από την κατάληψη του ελληνικού περιπτέρου της πανεπιστημιούπολης του Παρισιού, τον Μάη του ’68...
[από το βιβλίο των Ζάκη Κουνάδη-Λένας Χαραλαμποπούλου "Οι Δρόμοι του Μάη - Γαλλία '68]
2/7/2024
Στο νέο «Ραντεβού στο Κύτταρο» [Όγδοο, 2024], που τώρα κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία, θα διαβάσεις αδιανόητα πράγματα, που σχετίζονται με την ελληνική ροκ δισκογραφία και που έχουν, βεβαίως, τη σημασία τους – καθώς το θέμα αντιμετωπίζεται σφαιρικά, δίχως κολλήματα και αποκλεισμούς.
Ένα απ’ αυτά αφορά το ευαγγελικό χριστιανικό φωνητικό κουαρτέτο Αγγελιαφόροι, από το 1970, που ηχογραφεί γκόσπελ με ελληνικά λόγια ήδη από εκείνη την εποχή, ενώ τα μέλη του τυπώνουν φολκ-ροκ και ροκ δίσκους τουλάχιστον μέχρι το 1982.
Λεπτομέρειες στο βιβλίο...
Στο νέο «Ραντεβού στο Κύτταρο» [Όγδοο, 2024], που τώρα κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία, θα διαβάσεις αδιανόητα πράγματα, που σχετίζονται με την ελληνική ροκ δισκογραφία και που έχουν, βεβαίως, τη σημασία τους – καθώς το θέμα αντιμετωπίζεται σφαιρικά, δίχως κολλήματα και αποκλεισμούς.
Ένα απ’ αυτά αφορά το ευαγγελικό χριστιανικό φωνητικό κουαρτέτο Αγγελιαφόροι, από το 1970, που ηχογραφεί γκόσπελ με ελληνικά λόγια ήδη από εκείνη την εποχή, ενώ τα μέλη του τυπώνουν φολκ-ροκ και ροκ δίσκους τουλάχιστον μέχρι το 1982.
Λεπτομέρειες στο βιβλίο...
2/7/2024
Το έχουν πει πολλοί και πολλές, αλλά αυτή η φολκ-ροκ εκτέλεση, που είναι και η πρώτη, έχει κάτι το ανατριχιαστικό – ιδίως αν την «τοποθετήσεις» στην τότε κοινωνικοπολιτική συγκυρία. Τεράστιο τραγούδι...
Το έχουν πει πολλοί και πολλές, αλλά αυτή η φολκ-ροκ εκτέλεση, που είναι και η πρώτη, έχει κάτι το ανατριχιαστικό – ιδίως αν την «τοποθετήσεις» στην τότε κοινωνικοπολιτική συγκυρία. Τεράστιο τραγούδι...