28/11/2025
Μας έχουν πρήξει ορισμένοι και ορισμένες με τις συναυλίες. Εντάξει καλές είναι και οι συναυλίες, αλλά καλύτερες ήταν κάτι άλλες εποχές, δεκαετίες πριν, όταν κάτι συνέβαινε εκεί, διαφορετικό από το «ήμουν κι εγώ εκεί».
Εμένα με ενοχλεί, ας πούμε, το γεγονός πως κάποιοι υπερεκτιμούν τις συναυλίες, υποτιμώντας ταυτοχρόνως τη δισκογραφία.
Αν είναι δυνατόν να περιμένει κάποιος να μάθει ή να ευχαριστηθεί τον Χατζιδάκι από την Μποφίλιου και τον Χαρούλη (ή όποιον άλλον σημερινό), όταν υπάρχει τζάμπα όλο το έργο του στο YouTube. Τραβάτε ακούστε το «Ματωμένο Γάμο / Παραμύθι Χωρίς Όνομα» και τη «Μυθολογία» με τον Παππά και τον Ρωμανό και παρατάτε με τώρα με τα Μπέρκλι, τους Παρθενώνες και τις Νέες Ζηλανδίες.
Το λέω, γιατί εμείς τα πληρώναμε αυτά τα πράματα, για να τα ευχαριστηθούμε. Έχω καμιά 50αριά δίσκους και CD του Χατζιδάκι και πρέπει να έχω δώσει το λιγότερο 1000 ευρώ (σημερινές τιμές) μέσα στις δεκαετίες, για να μπορέσω να τ’ ακούσω, να τα ευχαριστηθώ και να τα εκτιμήσω. Κι εσείς τα έχετε τζάμπα, μπροστά στα πόδια σας, και μου θέλετε συναυλίες...
Ρε τα έχετε ακούσει αυτά τα έργα; Τα έχετε στη δισκοθήκη σας; Tα ξέρετε απ’ έξω κι ανακατωτά; Έχετε αντιληφθεί τι είχε γράψει τότε ο άνθρωπος;
Άμα θέλετε συναυλίες τραβάτε να ακούσετε τον Αργυρό και τον Οικονομόπουλο. Μια χαρά παιδιά είναι, και ωραία τραγούδια έχουν, και φίνα θα περάσετε. Ο Χατζιδάκις σας μάρανε...
Μας έχουν πρήξει ορισμένοι και ορισμένες με τις συναυλίες. Εντάξει καλές είναι και οι συναυλίες, αλλά καλύτερες ήταν κάτι άλλες εποχές, δεκαετίες πριν, όταν κάτι συνέβαινε εκεί, διαφορετικό από το «ήμουν κι εγώ εκεί».
Εμένα με ενοχλεί, ας πούμε, το γεγονός πως κάποιοι υπερεκτιμούν τις συναυλίες, υποτιμώντας ταυτοχρόνως τη δισκογραφία.
Αν είναι δυνατόν να περιμένει κάποιος να μάθει ή να ευχαριστηθεί τον Χατζιδάκι από την Μποφίλιου και τον Χαρούλη (ή όποιον άλλον σημερινό), όταν υπάρχει τζάμπα όλο το έργο του στο YouTube. Τραβάτε ακούστε το «Ματωμένο Γάμο / Παραμύθι Χωρίς Όνομα» και τη «Μυθολογία» με τον Παππά και τον Ρωμανό και παρατάτε με τώρα με τα Μπέρκλι, τους Παρθενώνες και τις Νέες Ζηλανδίες.
Το λέω, γιατί εμείς τα πληρώναμε αυτά τα πράματα, για να τα ευχαριστηθούμε. Έχω καμιά 50αριά δίσκους και CD του Χατζιδάκι και πρέπει να έχω δώσει το λιγότερο 1000 ευρώ (σημερινές τιμές) μέσα στις δεκαετίες, για να μπορέσω να τ’ ακούσω, να τα ευχαριστηθώ και να τα εκτιμήσω. Κι εσείς τα έχετε τζάμπα, μπροστά στα πόδια σας, και μου θέλετε συναυλίες...
Ρε τα έχετε ακούσει αυτά τα έργα; Τα έχετε στη δισκοθήκη σας; Tα ξέρετε απ’ έξω κι ανακατωτά; Έχετε αντιληφθεί τι είχε γράψει τότε ο άνθρωπος;
Άμα θέλετε συναυλίες τραβάτε να ακούσετε τον Αργυρό και τον Οικονομόπουλο. Μια χαρά παιδιά είναι, και ωραία τραγούδια έχουν, και φίνα θα περάσετε. Ο Χατζιδάκις σας μάρανε...
[αυτό το τελευταίο το αφιερώνω στους κουλτουριάρηδες και τις
κουλτουριάρες, που είναι στα κάγκελα]
28/11/2025
Όσοι και όσες θα αγοράσουν βιβλία σήμερα (Black Friday), είτε για τους ίδιους-ες είτε για δώρα, να θυμίσω πως υπάρχουν κι αυτά...
Όσοι και όσες θα αγοράσουν βιβλία σήμερα (Black Friday), είτε για τους ίδιους-ες είτε για δώρα, να θυμίσω πως υπάρχουν κι αυτά...
27/11/2025
Κι αυτή η τραγουδάρα ρε φίλε από την Ornella...
https://www.youtube.com/watch?v=Zpxa5d-xxOc&list=RDZpxa5d-xxOc&start_radio=1
Κι αυτή η τραγουδάρα ρε φίλε από την Ornella...
https://www.youtube.com/watch?v=Zpxa5d-xxOc&list=RDZpxa5d-xxOc&start_radio=1
27/11/2025
Στις 9:45, απόψε, θα μιλήσω εν τάχει για τις «Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου» [LiFO Books, 2024] στον ραδιοφωνικό ΣΚΑΪ 100.3, στην εκπομπή του Δημήτρη Γιατζόγλου.
Αν και έχει περάσει ένας χρόνος και πλέον από την έκδοση αυτού του βιβλίου, χαίρομαι όταν υπάρχουν άνθρωποι που ανακαλύπτουν τις λίγο παλιότερες ή και τις πολύ παλιότερες δουλειές μου (βιβλία, κείμενα κτλ.). Εγώ, από τη μεριά μου, τίποτα δεν ξεχνώ και είμαι πάντα παρών γι’ αυτά τα θέματα, καθότι όλα είναι «παιδιά μου», όπως λέμε...
[εν τω μεταξύ το βιβλίο πουλιέται σε πολύ ελκυστική τιμή (11,90 ευρώ) στα κεντρικά βιβλιοπωλεία, π.χ. Πολιτεία, Πρωτοπορία, και προτείνω σε όλες και όλους να το αγοράσουν γιατί σε λίγο και αυτό δεν θα βρίσκεται]
Στις 9:45, απόψε, θα μιλήσω εν τάχει για τις «Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου» [LiFO Books, 2024] στον ραδιοφωνικό ΣΚΑΪ 100.3, στην εκπομπή του Δημήτρη Γιατζόγλου.
Αν και έχει περάσει ένας χρόνος και πλέον από την έκδοση αυτού του βιβλίου, χαίρομαι όταν υπάρχουν άνθρωποι που ανακαλύπτουν τις λίγο παλιότερες ή και τις πολύ παλιότερες δουλειές μου (βιβλία, κείμενα κτλ.). Εγώ, από τη μεριά μου, τίποτα δεν ξεχνώ και είμαι πάντα παρών γι’ αυτά τα θέματα, καθότι όλα είναι «παιδιά μου», όπως λέμε...
[εν τω μεταξύ το βιβλίο πουλιέται σε πολύ ελκυστική τιμή (11,90 ευρώ) στα κεντρικά βιβλιοπωλεία, π.χ. Πολιτεία, Πρωτοπορία, και προτείνω σε όλες και όλους να το αγοράσουν γιατί σε λίγο και αυτό δεν θα βρίσκεται]
27/11/2025
Να διευκρινίσω κάτι σε σχέση μ’ ένα προηγούμενο ποστ στο οποίο πήρα θέση, για το θέμα που προέκυψε αναφορικά με τις συναυλίες με τραγούδια των Θεοδωράκη-Χατζιδάκι, από τους Μποφίλιου-Χαρούλη.
Εμένα δεν με ενδιαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ η νομική διάσταση του θέματος, που είναι, εν τω μεταξύ, και η μόνη που πρακτικά ισχύει.
Η θέση που πήρα έχει να κάνει μόνο με αισθητικά ζητήματα. Είναι προφανές αυτό. Εμένα δεν μου αρέσει ν’ ακούω Χατζιδάκι ούτε από την Μποφίλιου, ούτε από τον Χαρούλη (είναι θέμα γούστου), δεν μου αρέσουν επίσης οι αφίσες της εκδήλωσης κ.λπ. (κι αυτό είναι θέμα γούστου). Όπως έγραψα ακριβώς:
>>Μόνο και μόνο για τις τόσο κακές από αισθητικής πλευράς αφίσες (η μία σαν κακέκτυπο τουριστικής Ελλάδας του ’60 και η άλλη σαν από την παραλιακή της «νύχτας) και με το δίπολο Μίκης-Μάνος σε πρώτο πλάνο (μία εντελώς άστοχη κίνηση και υποτιμητική, κατ’ εμέ, και για τους δύο συνθέτες), κι έχοντας, βεβαίως, κατά νου τα παραπάνω λόγια του (Μάνου) Χατζιδάκι κι εγώ θα τις έκοβα στεγνά τις συναυλίες αν ήμουνα κληρονόμος του...<<
Θα τις έκοβα, φυσικά, αν μπορούσα να τις κόψω. Αν είχα το νομικό δικαίωμα να το κάνω. Είναι προφανές θέλω να πω αυτό. Αν όμως θέλω να τις κόψω, αλλά δεν μπορώ νομικά να το κάνω, τότε πώς θα τις κόψω; Δεν υπάρχει θέλω να πω άλλος τρόπος.
Προσωπικά δεν τα ξέρω –και δεν μ’ ενδιαφέρουν ΚΑΘΟΛΟΥ, ειλικρινά το λέω– τα νομικά επιχειρήματα της κάθε πλευράς. Εγώ μιλάω μόνο με όρους γούστου, αισθητικής και προσωπικών αντιλήψεων επί του αισθητικού δεδομένου. Όλα τα υπόλοιπα είναι δουλειά των δικηγόρων. Δεν είναι δική μου δουλειά.
Να διευκρινίσω κάτι σε σχέση μ’ ένα προηγούμενο ποστ στο οποίο πήρα θέση, για το θέμα που προέκυψε αναφορικά με τις συναυλίες με τραγούδια των Θεοδωράκη-Χατζιδάκι, από τους Μποφίλιου-Χαρούλη.
Εμένα δεν με ενδιαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ η νομική διάσταση του θέματος, που είναι, εν τω μεταξύ, και η μόνη που πρακτικά ισχύει.
Η θέση που πήρα έχει να κάνει μόνο με αισθητικά ζητήματα. Είναι προφανές αυτό. Εμένα δεν μου αρέσει ν’ ακούω Χατζιδάκι ούτε από την Μποφίλιου, ούτε από τον Χαρούλη (είναι θέμα γούστου), δεν μου αρέσουν επίσης οι αφίσες της εκδήλωσης κ.λπ. (κι αυτό είναι θέμα γούστου). Όπως έγραψα ακριβώς:
>>Μόνο και μόνο για τις τόσο κακές από αισθητικής πλευράς αφίσες (η μία σαν κακέκτυπο τουριστικής Ελλάδας του ’60 και η άλλη σαν από την παραλιακή της «νύχτας) και με το δίπολο Μίκης-Μάνος σε πρώτο πλάνο (μία εντελώς άστοχη κίνηση και υποτιμητική, κατ’ εμέ, και για τους δύο συνθέτες), κι έχοντας, βεβαίως, κατά νου τα παραπάνω λόγια του (Μάνου) Χατζιδάκι κι εγώ θα τις έκοβα στεγνά τις συναυλίες αν ήμουνα κληρονόμος του...<<
Θα τις έκοβα, φυσικά, αν μπορούσα να τις κόψω. Αν είχα το νομικό δικαίωμα να το κάνω. Είναι προφανές θέλω να πω αυτό. Αν όμως θέλω να τις κόψω, αλλά δεν μπορώ νομικά να το κάνω, τότε πώς θα τις κόψω; Δεν υπάρχει θέλω να πω άλλος τρόπος.
Προσωπικά δεν τα ξέρω –και δεν μ’ ενδιαφέρουν ΚΑΘΟΛΟΥ, ειλικρινά το λέω– τα νομικά επιχειρήματα της κάθε πλευράς. Εγώ μιλάω μόνο με όρους γούστου, αισθητικής και προσωπικών αντιλήψεων επί του αισθητικού δεδομένου. Όλα τα υπόλοιπα είναι δουλειά των δικηγόρων. Δεν είναι δική μου δουλειά.
27/11/2025
Για την Ornella Vanoni, που πέθανε τις προάλλες, δεν πόσταρα κάτι. Πόσταραν άλλοι και είναι το ίδιο, αφού έβαλα λάικ σ' εκείνους. H Vanoni έχει πει μερικά από τα πιο αγαπημένα μου ιταλικά τραγούδια, κι ένα πρώτο είναι το Eternita (των Camaleonti) από το Sanremo του 1970. Κατετάγη μόλις τέταρτο τότε, και όμως ήταν τραγουδάρα - ούτε 100 σημερινά νούμερο 1, αν τα βάλεις μαζί, δεν αγγίζουν το μελωδικό μεγαλείο του. Εν τω μεταξύ εδώ έχουμε κι έναν ορισμό της ποπ ε, με αληθινά έγχορδα κ.λπ.
https://www.youtube.com/watch?v=yeqCUCewJoQ&list=RDyeqCUCewJoQ&start_radio=1
Για την Ornella Vanoni, που πέθανε τις προάλλες, δεν πόσταρα κάτι. Πόσταραν άλλοι και είναι το ίδιο, αφού έβαλα λάικ σ' εκείνους. H Vanoni έχει πει μερικά από τα πιο αγαπημένα μου ιταλικά τραγούδια, κι ένα πρώτο είναι το Eternita (των Camaleonti) από το Sanremo του 1970. Κατετάγη μόλις τέταρτο τότε, και όμως ήταν τραγουδάρα - ούτε 100 σημερινά νούμερο 1, αν τα βάλεις μαζί, δεν αγγίζουν το μελωδικό μεγαλείο του. Εν τω μεταξύ εδώ έχουμε κι έναν ορισμό της ποπ ε, με αληθινά έγχορδα κ.λπ.
https://www.youtube.com/watch?v=yeqCUCewJoQ&list=RDyeqCUCewJoQ&start_radio=1
26/11/2025
Έχει διάφορες χρήσεις. Και σε παίρνει ο ύπνος και το χρησιμοποιείς και για τάκο... (Κώστας Μητρόπουλος από παλιά)
Έχει διάφορες χρήσεις. Και σε παίρνει ο ύπνος και το χρησιμοποιείς και για τάκο... (Κώστας Μητρόπουλος από παλιά)
26/11/2025
Τα βρήκα σε παλιατζίδικο με 1 ευρώ, πριν από κάτι μέρες (αυτή είναι η μοίρα τέτοιων βιβλίων). Φυσικά αγόρασα μόνο το δεύτερο, λόγω ειδικών ενδιαφερόντων.
Τα βρήκα σε παλιατζίδικο με 1 ευρώ, πριν από κάτι μέρες (αυτή είναι η μοίρα τέτοιων βιβλίων). Φυσικά αγόρασα μόνο το δεύτερο, λόγω ειδικών ενδιαφερόντων.
26/11/2025
Κι ενώ τους αγνοούν και τους φτύνουν μια ζωή στα "βοθροκάναλα της διαπλοκής", βγαίνοντας μόνο σε κάτι περιθωριακά μίντια που τα βλέπουν τρεις κι ο κούκος, τώρα τους έχουν πρώτο τραπέζι πίστα, μόνο και μόνο για να βρίζουν τον Τσίπρα. Η ντροπή δεν είναι στα "βοθροκάναλα", είναι σ’ αυτούς που πιάνουν στασίδι στα πάνελ, από τα χαράματα, που γλείφουν εκεί όπου τους έφτυναν, για 10 λεπτά δημοσιότητας, γνωρίζοντας πως αμέσως μετά θα τους ξαναπετάξουν στα σκουπίδια.
[μάλλον έχει δίκιο ο Τσίπρας που τους βρίζει, για άλλους λόγους βέβαια εκείνος]
Κι ενώ τους αγνοούν και τους φτύνουν μια ζωή στα "βοθροκάναλα της διαπλοκής", βγαίνοντας μόνο σε κάτι περιθωριακά μίντια που τα βλέπουν τρεις κι ο κούκος, τώρα τους έχουν πρώτο τραπέζι πίστα, μόνο και μόνο για να βρίζουν τον Τσίπρα. Η ντροπή δεν είναι στα "βοθροκάναλα", είναι σ’ αυτούς που πιάνουν στασίδι στα πάνελ, από τα χαράματα, που γλείφουν εκεί όπου τους έφτυναν, για 10 λεπτά δημοσιότητας, γνωρίζοντας πως αμέσως μετά θα τους ξαναπετάξουν στα σκουπίδια.
[μάλλον έχει δίκιο ο Τσίπρας που τους βρίζει, για άλλους λόγους βέβαια εκείνος]




Σχόλια από το fb στο ποστ "Τα βρήκα σε παλιατζίδικο με 1 ευρώ"...
ΑπάντησηΔιαγραφήHermis Kefalas
Προφανώς!
Μιχάλης Χαιρετάκης
Αν περιμένεις 5-6 χρόνια θα βρείς και την Ιθάκη με 1 ευρώ...
Derf Funremo
Η Ιθάκη θα έπρεπε να πωλείται μόνο σε δραχμές
Thanasis Efthimiou
Βρίσκω ενδιαφέρον που το βιβλίο του Μαρκεζίνη (που δεν ήταν άγνωστος στον εκδοτικό χώρο) ήταν στην ουσία μια αυτοέκδοση.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Ανώνυμη Εταιρεία ο Μαρκεζίνης;
Vassilis Serafimakis
Γιά ΙΘΑΚΗ η ελάχιστη εύλογη τιμή είναι 75, άντε 70 ευρώ.
Με λιγώτερα δεν το διαβάζω.
Δήμητρα Πορφυρίδου
Το βιβλίο εκείνο είχε κυκλοφορήσει ευρέως δωρεάν ,μαζί με εφημερίδα ,οπότε βγαζετε άσχετα συμπεράσματα
Φώντας Τρούσας
εγώ βρήκα αυτό που έβαλα στη φωτογραφία, όχι της εφημερίδας και τα συμπεράσματα είναι έτσι όπως τα λέω. Και αυτό ισχύει με όλα τα βιβλία των πολιτικών από Γκορμπατσόφ, μέχρι Ομπάμπα, Μέρκελ και Καμάλα Χάρις, τα βρίσκεις συχνά-συχνότατα στο 1 ευρώ. Έχω βρει στο 1 ευρώ και το βιβλίο του Κοττάκη για τον Καραμαλή, το off the record κι ένα σωρό κι ακόμη. Βιβλία του Έβερτ επίσης, του Κανελλόπουλου και όποιου άλλου θέτε. Είναι έτσι όπως το λέω.
Lefteris Baltzoglou
και του κοντιάδη για το φαινόμενο κασσελάκη...
Δήμητρα Πορφυρίδου
Οποίος ενδιαφερόταν πάντως για το βιβλίο ,το είχε ήδη πάρει δωρεάν ,αυτό λέω
Μέσω της εφημερίδας ,αυτό λέω .
Φώντας Τρούσας
Ούτε αυτό ισχύει. Και στην εφημερίδα δεν είναι δωρεάν. Το πληρώνεις 2 ευρώ. Είναι ενσωματωμένο στην τιμή της.
Hermis Kefalas
και του Τσιπρα σε εφημερίδα το βλέπω σε μερικούς μήνες
Gregory Pap
Με το τιράζ που έχει η Ιθάκη ειναι σχεδόν σίγουρο ότι σε μερικά χρόνια θα το βρίσκει κανείς με 1 ευρώ.
Γενικά σε βιβλία με μεγάλο τιράζ - ανεξαρτήτως είδους - οι τιμές τους σαν μεταχειρισμένα ειναι πολύ χαμηλές.
Hermis Kefalas
Αγοράζω αποκλειστικά μεταχειρισμένα βιβλια εκτος απο αυτα που γνωριζω πως δύσκολα θα υπαρχουν σε επανέκδοση ή ειναι ειδικού λιγο είδους οπως του Φωντα. Για παράδειγμα θυμάμαι το πρώτο του βιβλίο να φτάνει κοντα στα 30 40ε μεταχειρισμένο, αρκετα μεγαλη τιμη για ελληνικό βιβλίο. Βιβλια πολιτικών οπως σωστα ανεφερει ο φωντας τα βρίσκουμε σε 6 μήνες στο ευρω! Ενας παλιός έλεγε πως η αξία ενος βιβλίου είναι όταν πουλιέται σε παλιό βιβλιοπωλείο πανω απο 10ρικο
Christos Bakoyiannis
Μπορείτε να μας προτείνετε παλαιοπωλεία που να βρούμε βιβλία σε πολύ χαμηλή τιμή; Διότι κάποιοι τα πωλούν πιο ακριβά απ'ο,τι κυκλοφορούν καινούρια.
Φώντας Τρούσας
Παντού μπορείς να βρεις φτηνά βιβλία, αναλόγως του τι ψάχνει ο καθένας. Ονόματα και διευθύνσεις δεν μπορώ να προτείνω.
MrServo MrServo
Του Μαρκεζίνη θεωρείται πλέον standar book ως ιστορική πηγή της περιόδου. Μπράβο που το βρήκες, θωρείται σπάνιο.
Φώντας Τρούσας
Το είχα από παλιά. Βασικά το ξαναπήρα για να το κάνω δώρο. https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0uBzckf6aasPgnV7Pkqh7XK45nfL7F6Jp5DXDF5zTmkRyB7QpJQY7FJaoBzEeQVHcl&id=100014406333349&locale=el_GR
MrServo MrServo
Αυτά είναι δώρα...
Nikos Lykourgiotis
εάν το θέλετε, το έχω
MrServo MrServo
Ευχαριστώ, το έχω καθώς και την ιστορία του. 3τομο
Mimis Chamilos
Μού αρέσουν τα βιβλία..έχω το δεύτερο, την Ιθακη δεν υπάρχει περίπτωση να το πάρω ούτε δανικό να το διαβάσω......
Panos Bosnakis
Του Μαρκεζίνη θα με ενδιέφερε, δεν το έχω, και η περίοδος εκείνη ήταν ενδιαφέρουσα. Τον είχα γνωρίσει λίγο μετά τις εκλογές του 1981, τότε ήταν στα πολύ κάτω του κ απογοητευμένος, ένιωθε ότι ήταν ο πιο παραγκωνισμένος του ελληνικού συστήματος γιατί ο Μαρκεζίνης δεν ήταν "δεξιός" ήταν κάτι διαφορετικό, ο Θεοτόκης τότε με την ΕΠΕΝ μέσω Ανδρέα Παπανδρέου που τον στήριζε είχε απομυζήσει όλες τις πιθανές ψήφους των Προοδευτικών του Σπυρετου Μαρκεζίνη.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Να διευκρινίσω κάτι σε σχέση μ’ ένα προηγούμενο ποστ στο οποίο πήρα θέση, για το θέμα που προέκυψε αναφορικά με τις συναυλίες με τραγούδια των Θεοδωράκη-Χατζιδάκι, από τους Μποφίλιου-Χαρούλη"...
ΑπάντησηΔιαγραφήVasili Karlovits
Ούτε ο Χατζιδάκις θα έδινε την συγκατάθεση του. Και όταν θέλεις να τιμήσεις έναν καλλιτέχνη, πρέπει να λάβεις υπ όψιν σου την θέληση του.
Χειλάς περικλης
Ηταν σαφές κι απ' το πρώτο ποστ. Τουλάχιστον εγώ αυτό κατάλαβα. Όσο για την αισθητική της αφίσας, στη κυριολεξία " ντου γιου λαικ μαμαζελ δε γκρις ".
Tanas Atanasoff
Το διάβασα κάπου: Υ.Γ.: Όχι μόνο δεν πήρε λεφτά ο υιός Χατζιδάκις από τη διαφήμιση της Cosmote αλλά συμφώνησε με την εταιρεία να κάνει δωρεά σε 600 σχολεία. Και δεν αισθάνθηκε την ανάγκη να το δημοσιοποιήσει, τη στιγμή που ο οποιοσδήποτε άλλος θα είχε βγάλει ανακοινώσεις και δελτία τύπου.
Έτσι, χρήσιμα και όμορφα, "σκορπίστηκαν" τα δικαιώματα από το Χάρτινο το φεγγαράκι!
Μιχάλης Χαιρετάκης
Φώντα, η δική μου άποψη είναι ότι ο δημιουργός από τη στιγμή που δεν πουλάει το έργο του για ένα κομμάτι ψωμί σε κάποιον καλλιτέχνη και φεύγει από τη μέση, έχει κάθε δικαίωμα να επιτρέπει ή να απαγορεύει σε κάποιον να ερμηνεύει τα τραγούδια του. Δυστυχώς ή ευτυχώς ανάλογα με το πως θα το δεί κανείς, αυτά λογίζονται ως περιουσία και κληρονομούνται . Μπορεί οι κληρονόμοι να έχουν την αισθητική του μακαρίτη, μπορεί και όχι. ¨Ετσι συμβαίνει ακόμα και σε ιδρύματα που πολλές φορές οι πράξεις τους δεν έχουν καμμία σχέση με την άποψη του μακαρίτη.
Yannis Christakopoulos
Έχεις απόλυτο δίκιο. Αλλά παρεμβαίνοντας, το τι μας αρέσει και τι όχι, είναι πως να το πω... Αδιαφορο.
Φώντας Τρούσας
Εξαρτάται ποιος το λέει,.
Mike Beles
Ta δικαιωματα ειναι περιουσιακο στοιχειο.Οπως ενα σπιτι που αφηνει ο γονιος στο παιδι του ..Ποιος θα δωσει ενα σπιτι χωρις ενοικιο - που του αφησαν οι γονεις του ?? κανενας..!! ετσι και με τα δικαιωματα.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Στις 9:45, απόψε, θα μιλήσω εν τάχει για τις «Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου»"...
ΑπάντησηΔιαγραφήGeorge Floudas
Καταπληκτικό βιβλίο.
Nikos Christofilis
Είναι το επόμενο που θα πάρω
Kyriakos Xanthakos
Ajita Wilson(R.I.P)στο εξωφυλλο
Konstantinos Kottis
Κάνε αν δεν το έχεις ήδη κατα νου και μία αναφορά στην εκπομπή στον πρόσφατα χαμένο Udo Kier.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Μας έχουν πρήξει ορισμένοι και ορισμένες με τις συναυλίες"...
ΑπάντησηΔιαγραφήPantelis Tsalouchidis
Θεωρώ πολύ δύσκολο συναυλία να ξεπεράσει σε ποιότητα ήχου και λεπτομέρεια το στούντιο άλμπουμ.
Harry Vlastakis
Παυσίπονο post
Sotos Karagiotas
Τα λαιβς είναι εμπειρία και κοινωνικοποίηση. Μπορεί κάλλιστα κάποιος να πάει να ακούσει τοπικά συγκροτήματα με ελάχιστα χρήματα και να περάσει καλά. Άλλη χάρη ο καναπές και τα καλά ηχεία, άλλη η θεατρικότητα των ζωντανών εμφανίσεων. Αμφότερα απολαυστικά ή βαρετά δε.
Φώντας Τρούσας
Στον Οικονομόπουλο μια χαρά θα περάσεις, στο λέω γιατί τον έχω δει, και θα κοινωνικοποιηθείς κιόλας. Θέλω να καταλαβαίνουν οι σχολιαστές τι γράφω. Δεν είμαι εναντίον των λάιβ. Κάτι άλλο λέει το ποστ.
Λιζέτα Αγκοπιάν
Α, ν' αγιάσει το στόμα σας!
Ioannis Kamarinos
Έχει γίνει "χιπστεριά" η συναυλία, πιθανόν ενισχύει και το προφίλ μας στα "σόσιαλ". Ιδίως στα λεγόμενα "μεγάλα ονόματα" παίζει ένα σημαντικό ποσοστό θεατων να είναι εντελώς άσχετοι με τα τραγούδια που θα ακούσουν. Μου έκανε ιδιαίτερη εντύπωση ότι η συναυλία των Rammstein προσέλκυσε κόσμο που δυσανασχετουσε με τους οπαδούς του συγκροτήματος απλά επειδη οι τελευταίοι αντιδρούσαν με ζωηρό τρόπο στα δυναμικά τραγούδια. Και τελικά, μια metal συναυλία κατέληξε σε θεατρικό δρώμενο για όλη την οικογένεια.
Ευτυχώς, το underground καλά κρατεί.
Anastasios Strikos
Ακριβώς
Nikos Bouranopoulos
Αντε να αποδοθεί σε live, όπως στο στούντιο άλμπουμ, το "Χαμόγελο της Τζοκόντα" ας πούμε. Χώρια το συναίσθημα να ακούς εκεί αφοσιωμένος ένα concept δίσκο...
Θανάσης Αντωνίου
Καλησπέρα στον οικοδεσπότη και την εκλεκτή παρέα του. Επιτρέψτε μου, ως πολύ συναυλιάκιας κι εγώ να κάνω μια μικρή παρέμβαση. Υπάρχουν μπάντες που δεν ακούω στην καθημερινότητά μου και άλμπουμ που δεν πρόκειται να αγοράσω αλλά πολύ ευχαρίστως θα δώσω μερικά χρήματα για να τους δω. Το καλοκαίρι πήγα να δω στο Release τους London Grammar (που είχα ακούσει τόσα γι’ αυτούς) και τους Dream Theater (για να δω τον σπουδαίο ντράμερ τους Μάικ Πoρτνόι), για παράδειγμα, αλλά και την Aurora (λίγα πράγματα...) και τους Glass Beams, μπάντες που ούτε έχω δίσκους τους αλλά ούτε θα αποκτήσω- είμαι 58 χρονών τι να πρωτοαγοράσω. Πήγα, είδα, έμαθα – γιατί για μένα συναυλία πρώτα απ΄ όλα είναι μάθηση/ σεμινάριο/εκπαίδευση, πέρασα καλά, παρά τη φοβερή ζέστη κι αυτό είναι όλο. Και Damned είδα και μια χαρά ήταν!
Panagiotis Kivaris
Προσυπογραφω ρε φιλε
Makis Fengoulis
Οι περισσότεροι πλέον δεν απολαμβάνουν τη ζωντανή μουσική και τα live. Πάνε για να πάνε, να δώσουν το παρόν στα social media και να κάνουν βίντεο λήψη με μια κινητή κάμερα στο χέρι. Οι συναυλίες ήταν μια φορά κι έναν καιρό...πλέον όλα γίνονται για το "γειά σας ήρθα κι εγώ"...λίγοι απολαμβάνουν τη ζωντανή μουσική κι αυτοί είναι γνωστές της δισκογραφίας..