tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post1434766912104489502..comments2024-03-29T14:18:19.036+02:00Comments on ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ / VINYLMINE: ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 313ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttp://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-89343790954152634032020-11-22T10:02:29.138+02:002020-11-22T10:02:29.138+02:00Ακόμα και ο ίδιος ο Μαμαγκάκης στην επανέκδοση του...Ακόμα και ο ίδιος ο Μαμαγκάκης στην επανέκδοση του Κέντρου χαρακτηρίζει τον Ψαριανό μεγάλο τραγουδιστή ,αλλά σαν καλλιτέχνη άστα να πάνε και λέει και ο ίδιος ότι τα τραγούδια αυτά δεν τα ξαναείπε ποτέ , οτι δεν τα υποστήριξε , πράγμα που έκανε βέβαια και ο Κοντογιάννης , σύμφωνα με τα λεγόμενα του nikos4https://www.blogger.com/profile/01239359991819449905noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-62845995814179109382020-11-20T00:11:27.936+02:002020-11-20T00:11:27.936+02:00Σ' ευχαριστούμε.Σ' ευχαριστούμε. ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-78245228979228937102020-11-19T19:30:00.971+02:002020-11-19T19:30:00.971+02:00Υ.Γ. Το τραγούδι που ακουγόταν στους «»Κλειδοκράτο...Υ.Γ. Το τραγούδι που ακουγόταν στους «»Κλειδοκράτορες»:<br />https://www.youtube.com/watch?v=9rOcVB2WOrkAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-28523405693080466242020-11-19T18:44:19.087+02:002020-11-19T18:44:19.087+02:00Conta Dina
και στον δίσκο "Σκλάβοι Πολιορκημέ...Conta Dina<br />και στον δίσκο "Σκλάβοι Πολιορκημένοι", ο Μαμαγκάκης τού είχε δώσει ωραία και δύσκολα κομμάτια - ποιήματα τού Βάρναλη. Η Αρβανιτάκη και η Δημητριάδη πήραν τα καλύτερα τραγούδια, όπως θεωρήθηκε. Πιστεύω ότι ο Ψαριανός δεν υπολείπεται, αντιθέτως ο Μαμαγκάκης τον προόρισε για την ύφανση τής μουσικής του<br /><br />Θανάσης Κρεμασμένος<br />Συμφωνώ! Όσοι ξέρουν επιδερμικά τον Ψαριανό, δεν πήραν χαμπάρι ούτε αυτές τις μοναδικές ερμηνείες στο Κέντρο διερχομένων (δίσκος επίσης αναφοράς για το ελληνικό τραγούδι), ούτε τις σπουδαίες επανεκτελεσεις που έκανε σε Θεοδωράκη, Σαββόπουλο κ.α.<br /> <br />Yiannis Dellas<br />Συμφωνώ απόλυτα. Και γενικά ο δίσκος αυτός ήταν μια αποκάλυψη τότε το "μακρινό" '82...<br /> <br />Γιώργος Φρατζεσκάκης<br />Εξαιρετικός δίσκος και ναι,έχεις δίκιο, ερμηνεία πιο ώριμη!<br /> <br />Δημοσθένης Ταχταλίδης<br />Εξαιρετικές οι ερμηνείες του και στη Λοταρία (1979) μαζί με Καλογιάννη και Ελίνα Παπανικολάου. Δοκιμάστε το Είμαι καλά σ ευχαριστώ και το Σαν η αγάπη είναι μεγάλη.<br /> <br />Philipos Sfiris<br />Φοβερός δίσκος, μεγαλείο λεπτότητας. Όχι ότι ο Μεγάλος Ερωτικός δεν είναι, είναι αλλά με άλλο τρόπο. Εδώ τα πάντα υπαινίσσονται. <br /><br />Σταύρος Καρτσωνάκης<br />συμφωνώ και επαυξάνω<br /><br />Miltiadis Kordas<br />Μπραβο, ρε μπραβο!!!<br /> <br />Conta Dina<br />επανέρχομαι, καθώς ξυπνώντας σήμερα ήταν σαν να έπαιζε στο κεφάλι μου ένα υπέροχο τραγούδι. Είναι η "Σερενάτα" με τον Δημήτρη Ψαριανό. Αλησμόνητο τραγούδι από τον Αργύρη Κουνάδη και τον Γιώργο Καλαμαριώτη. Δίσκος: "Ρόδα είναι και γυρίζει", 1973, τα μικρά μας χρόνια https://www.youtube.com/watch?v=zEJ4g__QEOo&feature=share<br /><br />Μαίρη Δαλάκου<br />Ναι, Φώντα, ο Δημήτρης είναι αξεπέραστος ερμηνευτικά στο έργο αυτό του Μαμαγκάκη, θεωρώ στο απόγειο της ωριμότητάς του! <br />Δεδομένου ότι τα τραγούδια αυτά είναι δύσκολα και ως προς την μουσική τους δομή κι' αυτό τα κάνει απαιτητικά ως προς την ερμηνείας τους.<br />Ο Δημήτρης τα 'χει κατανοήσει απόλυτα όπως δείχνει η ερμηνεία του εδώ!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-56078527243523885772020-11-19T18:43:56.346+02:002020-11-19T18:43:56.346+02:00Antonis Boskoitis
Και όπως ξέρεις έχει και μια ενδ...Antonis Boskoitis<br />Και όπως ξέρεις έχει και μια ενδιαφέρουσα μπαλαντο-ροκ διαδρομή στο πολύ ξεκίνημα του. Θα τη διαβάσω τη συνέντευξη αυτή. <br /><br />Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας<br />Εγώ πάντως, το λέω, είμαι προκατειλημμένος πια με τον Μεγάλο Ερωτικό (που είναι ένας πολύ καλός δίσκος – όχι ο καλύτερος του Χατζιδάκι), κυρίως γιατί βγαίνουν διάφοροι καλοθελητές και άσχετοι και γράφουν πως ήταν πράξη αντίστασης μέσα στη χούντα. Τα έχω πει πιο αναλυτικά παλιότερα... https://diskoryxeion.blogspot.com/2012/09/blog-post_19.html<br />ΜΑΝΟΣ ΧΑΤΖΙΔΑΚΙΣ, ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ ομορφιά και αντίσταση<br /><br />Antonis Boskoitis<br />Ε, καλά, αυτό είναι ψιλοάσχετο με τον μακαρίτη Το έχω διαβάσει το ποστ αυτό, ναι <br /><br />Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας<br />Δεν είχε σχέση με τον Ψαριανό η ανάρτηση στο μπλογκ, προφανώς, αλλά με τις βλακείες που γράφονται και λέγονται για τον Μεγάλο Ερωτικό. Έναν πολύ καλό κατά τα λοιπά δίσκο. <br /><br />Antonis Boskoitis<br />Είναι άποψη που καλλιέργησε ο ίδιος ο Χατζιδάκις, αλλά αυτό είναι άλλη κουβέντα <br /><br />Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας<br />Ότι ήταν "πράξη αντίστασης" ή ότι ήταν ο καλύτερος δίσκος του; <br /><br />Antonis Boskoitis<br />Το πρώτο. Το δεύτερο είναι υποκειμενικό <br /><br />Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας<br />Δεν έχω διαβάσει ποτέ κάτι τέτοιο - να το λέει ο Χατζιδάκις. Το γράφω και στην ανάρτηση. Απεναντίας δεν μίλαγε για τα πεπραγμένα του επί χούντας, γιατί είχε λερωμένη τη φωλιά του. <br /><br />Antonis Boskoitis<br />Μιλάω για όταν βγήκε ο δίσκος, το '72 - '73 ή και αργότερα. Θα ψάξω και θα επανέλθω. <br /><br />Μαίρη Δαλάκου στον Antonis Boskoitis<br />Αντώνη μου, τα τραγούδια του Μαμαγκάκη σαν αυτά που συζητάμε εδώ, δεν μπορούν ν' αποδοθούν σ' ένα live με μιά κιθάρα, ειδικά όταν παίζει και τραγουδά ο ίδιος ο ερμηνευτής...δεν μπορούν καν να παιχτούν, εκτός του ότι το κοινό δεν θα τα καταλάβαινε.<br /><br />Antonis Boskoitis<br />το'χω υπόψιν μου αυτό. Ο Μαμαγκάκης ή θα'γραφε άκρως εμπορικά πράγματα ή άκρως «στριφνά». Ποτέ δεν είχα ακούσει τον Ψαριανό να λέει τα τραγούδια του σε αντίθεση με Χατζιδάκι, Θεοδωράκη, Σαββόπουλο. <br /><br />Μαίρη Δαλάκου<br />Ακριβώς για τον λόγο που σου λέω.... γι' αυτόν όμως είναι σημαντικό που τα τραγούδησε και μάλιστα με τόση ωριμότητα, αντάξια της μουσικής τους!<br /><br />Dimitris Patokos<br />Πες τα επιτέλους!!! Πόσο δίκιο έχεις! Πόσο υψηλής αισθητικής οι ερμηνείες του στο Κέντρο Διερχόμενων!<br />ΥΓ. Επί τη ευκαιρία : 22 χρόνια μετά ένα ευχαριστώ! Μέσα από εκείνο το πορτοκαλί σου βιβλίο, έμαθα και άκουσα «Το πρόβλημα», ένα εξαιρετικό, ολίγον ψυχεδελικό single του Ψαριανού! Έξοχο!!!<br /><br />Anastasios Babatzias<br />μεγαλος δισκος ανωτερος (ισως και κατα πολυ) απο τον μεγαλο ερωτικο<br /><br />Δημήτρης Θ. Νικολάου<br />Γι αυτό η μουσική σας ...γωνιά, κε Τρούσα, πρέπει να ονομάζεται ΧΡΥΣΟΡΥΧΕΙΟΝ της μουσικής και όχι μόνο. Μου θυμίζει την όμορφη εκείνη εποχή που ανθούσαν τα μουσικά περιοδικά με τις ειδήσεις τους , τα σχόλια και τους μαχητικούς διαλόγους. Σήμερα δεν ξέρω αν άλλαξε μόνο το μέσο....Σας ευχαριστώ...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-50297172061984797922020-11-19T18:43:22.600+02:002020-11-19T18:43:22.600+02:00Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ποιος είναι ο Μ.Ε.?
...Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας<br />Ποιος είναι ο Μ.Ε.?<br /> <br />Evagoras Karageorgis<br />ο Μεγάλος Ερωτικός.<br /><br />Thanos Fotiadis<br />Εκπληκτικό το τραγούδι πράγματι και η ερμηνεία. Βέβαια αυτά με το αυτί ενός επαγγελματία μουσικού. Καταλαβαίνω και το λόγο για τον οποίο η μουσική του Μαμαγκάκη δε θα μπορούσε να έχει την απήχηση ενός Χατζιδάκι, και κυρίως ακούω μια λίγο επιτηδευμένη ανάγκη για "ανορθόδοξες" μελωδίες και ακόρντα (αφήνω τον ρυθμό στην άκρη) ενώ ο Χατζιδάκις είχε έναν τρόπο να φτιάχνει μουσική για όλους, δηλαδή είχε ένα χάρισμα να ισορροπεί μεταξύ διάνοιας και μουσικότητας. Δεν ξέρω αν το θέτω σωστά, ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.<br /><br />Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας<br />Είναι θέμα γνώσεων και σπουδών βασικά (πέρα από τις ευαισθησίες που μπορεί να έχει κάθε συνθέτης). Ο Χατζιδάκις και να το ήθελε δεν θα μπορούσε να γράψει τέτοιο τραγούδι.<br /><br />Μαίρη Δαλάκου στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας<br />Σωστά!<br /><br />Giorgos Kalogirou B<br />Συμφωνώ απολύτως! επίσης εξαιρετική και η ερμηνεία του στο δίσκο «Εκείνη τη νύχτα» των Πλέσσα-Καλαμαριώτη. <br />https://youtu.be/tNfFmmp8p68<br /><br />Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας<br />Πολύ καλό τραγούδι αυτό. Τα έχω γράψει εδώ αναλυτικά... https://diskoryxeion.blogspot.com/2017/11/blog-post_16.html<br />ΜΙΜΗΣ ΠΛΕΣΣΑΣ «Εκείνη τη Νύχτα» - ένα άλμπουμ (και) για το Πολυτεχνείο<br /><br />Conta Dina<br />ο Γιώργος Καλαμαριώτης - πραγματικό όνομα Γιώργος Μπέρτσος - ήταν ένας από τούς δυό τρείς δημοσιογράφους που πρωτοστάτησαν στην έρευνα και τη διαλεύκανση τής δολοφονίας τού βουλευτή τής ΕΔΑ Γρηγόρη Λαμπράκη το 1963. Ώς στιχουργός συμμετείχε και σε δίσκους τού Αργύρη Κουνάδη, όπου επίσης ερμήνευσε ο Ψαριανός<br /><br />Antonis Boskoitis<br />Ωστόσο, έχοντας μιλήσει αρκετά με τον ίδιο, δεν έβαζε τίποτα παραπάνω, ούτε καν ισαξιο, με τον Μεγάλο Ερωτικό. Για το Κέντρο διερχομένων, συμφωνώ απόλυτα. Επίσης, τα τελευταία χρόνια, όταν τον καλούσαν να πει Χατζιδάκι σε αφιερώματα, ανέβαινε με την κιθάρα του κι έλεγε το.. Αν θυμηθείς τ' όνειρο μου. Το είχα ζήσει αυτό πάνω από τρεις φορές.<br /><br />Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας<br />Δεν ξέρω τι έλεγε ο ίδιος - κατά καιρούς οι άνθρωποι λένε διάφορα. Στην Εφσυν ας πούμε διαβάζω τα εξής: «Ηταν η ευχή και κατάρα της ζωής μου. Ευχή γιατί υπήρξα σε αυτή τη θεία δημιουργία και κατάρα γιατί, όταν στα 20 ερμηνεύεις αυτά τα τραγούδια, η υπόλοιπη ζωή σου απλώς περνάει σε δεύτερη μοίρα. Ανέβηκα στην κορυφή των Ιμαλαΐων κι όταν μετά έκανα σημαντικές –αντικειμενικά– δουλειές όλοι μού λέγανε: “Καλή είναι, αλλά δεν είναι ‘Μεγάλος Ερωτικός’”. Αυτό το “αλλά” είναι πολύ βαρύ». Πείστηκε από τους γύρω-γύρω πως τίποτα σημαντικότερο δεν έκανε μετά τον Μεγάλο Ερωτικό - κι αυτό ήταν λάθος (του περίγυρου). Ουσιαστικά τον κατέστρεψαν οι κριτικοί κ.λπ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-68268501231422551292020-11-19T18:42:22.045+02:002020-11-19T18:42:22.045+02:00Σχόλια από το fb στο ποστ "Είναι αστείο να ισ...Σχόλια από το fb στο ποστ "Είναι αστείο να ισχυρίζονται, όσοι το ισχυρίζονται, πως ο Δημήτρης Ψαριανός έφθασε στο απόγειο της ερμηνείας του, με την πρώτη κιόλας δουλειά του, τραγουδώντας στον "Μεγάλο Ερωτικό"."... <br /><br />Ανδρεας Βαθης<br />Πολλοί δεν γνωρίζουν δίσκους όπως τα...Εκεινη τη νύχτα, Λουκιανού διάλογοι,Τα χαμένα χρόνια ,Στ ουρανού τα περιβολια κλπ<br /><br />Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας<br />Και την Καινούργια Μέρα... <br />https://www.youtube.com/watch?v=DZ4678t0vMc<br />ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΨΑΡΙΑΝΟΣ "ΠΑΛΙΑΤΣΟΣ" -1975- DIMITRIS PSARIANOS<br /><br />Ανδρεας Βαθης<br />Αγαπημένος μου δίσκος με Βλάση σε φόρμα!<br /><br />Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας<br />Και ο προσωπικός δίσκος του από το 1979 είναι εξαιρετικός. Όλα τα τραγούδια ένα κι ένα. <br /><br />Ανδρεας Βαθης<br />κι έχει γράψει αρκετά απ αυτά αν θυμάμαι καλά!<br /><br />Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας<br />7 στα 12 (οι μουσικές), τα άλλα 5 του Φωτιάδη.<br /><br />Evagoras Karageorgis<br />Σαφώς μιλουμε για εξαιρετική ερμηνεία του Ψαριανού στο Κεντρο Διερχομένων, σταθμό για τον Μαμαγκάκη και το ελληνικό τραγούδι. Όμως δεν χρειάζεται να συγκρίνουμε πράγματα σημαντικά αλλά και διαφορετικά. Το 1972 ένας συνθέτης ένας ερμηνευτής κουβαλά άλλες εμπειρίες και γνώσεις, και δέκα χρόνια μετά, το 1982 έχει πια βγάλει Πανεπιστήμιο. Ανόμοια πράγματα που μόνο έτσι μπορείς να τα δεις. Δηλαδή, αν δεν περνούσε από τον Μεγάλο Ερωτικό ο Ψαριανός δεν ξέρω αν θα ερμήνευε έτσι Το νοιώθω τώρα. Ή ακόμα και ο Μαμαγκακης αν δεν άκουγε τον Μ. Ερωτικό δεν ξέρω άν θα έγραφε έτσι το τραγούδι αυτό.<br /><br />Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας<br />Ο τελευταίος που θα μπορούσε να είχε επηρεαστεί από τον Χατζιδάκι θα ήταν ο Νίκος Μαμαγκάκης. Μην μπερδεύουμε τα πράγματα άνευ λόγου και αιτίας. Πρόκειται για δύο τελείως διαφορετικές περιπτώσεις.<br /><br />Evagoras Karageorgis<br />υπάρχει λόγος σοβαρός. Δεν μιλάμε για τυχαία πράγματα. Αν το σκεφτείς καλά υπάρχει σπουδή στο κάθε έργο. Για μένα ο Ψαριανός με την εμπειρία του Μ.Ε. μετέφερε σίγουρα... Δεν θέλω να επιμένω, αλλά και ο Μαμαγκακης πιστεύω, όχι όμως στα τραγουδια της Ελεθεριας και του Κοντογιάννη. Εκεί είναι 100% Μαμαγκάκης.<br /><br />Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας<br />Δεν πολυκαταλαβαίνω τι ακριβώς λες. Ο Μαμαγκάκης εκτιμούσε απεριόριστα τον Χατζιδάκι, ήταν φίλοι. Όπως και ο Χατζιδάκις εκτιμούσε το έργο του Μαμαγκάκη. Πρόκειται όμως για δύο τελείως διαφορετικές μουσικές προσωπικότητες. Ο ένας με τεράστιες σπουδές, με μεγάλη έφεση στα σύγχρονα ιδιώματα και στην avant-garde και ο άλλος με σπουδές ήσσονος σημασίας, αλλά με άλλα σημαντικά πλεονεκτήματα (απ' αυτά που δεν διδάσκονται). Κατά την προσωπική μου γνώμη 2-3 τραγούδια του Μαμαγκάκη είναι σημαντικότερα, ωραιότερα κ.λπ. απ' αυτά που θα θεωρούσαμε ως τα καλύτερα του Χατζιδάκι. Χωρίς μ' αυτό να λέω ποιος είναι πιο σημαντικός.<br /><br />Evagoras Karageorgis<br />καλημέρα. Και οι δϋο είναι σημαντικοί. Αυτό όμως που θέλω να πω είναι ότι ο Μ. Ε., κατά την άποψή μου είναι, τουλάχιστον, η αιτία και αφορμή να συναντηθούν με τον τρόπο που συναντήθηκαν, οι Ψαριανός και Μαμαγκακης στο Κέντρο διερχομένων.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-92177798543965546712020-11-19T18:41:14.927+02:002020-11-19T18:41:14.927+02:00Σχόλια από το fb στο ποστ "Απόψεις, απόψεις, ...Σχόλια από το fb στο ποστ "Απόψεις, απόψεις, απόψεις... για το Πολυτεχνείο και για ό,τι άλλο."... <br /><br />Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας<br />https://www.youtube.com/watch?v=dDeogNiDsdo<br />ΟΙ ΚΛΕΙΔΟΚΡΑΤΟΡΕΣ - ΜΙΛΑΝ ΚΟΥΝΤΕΡΑ<br /><br />Lizeta Tsalta<br />Ευχαριστώ <br /><br />Βασίλης Καμπούρης<br />Τι απίθανοι τύποι ανθρώπων ο Ληναιος και η Φωτίου ηθελα να πω με την ευκαιρία.Επιλογές εργων σκεπτομενες, λογια λίγα, υπηρετηση της τεχνης ανελλιπώς μέχρι πριν απο λιγα χρόνια, αποσυρθηκαν βουβά.Όποτε τους σκέφτομαι συγκινουμαι για εναν λόγο.Ήθελα να ειχαμε περισσοτερους τέτοιους.Το μαρτυρουσαν και οι φωνες τους.Ηρεμες ευγενικές .Η Έλλη Φωτίου έχει μια ιδανική για μενα γυναικεία υπόσταση.<br /> <br />Γιώργος Χαρωνίτης<br />Ο θίασος Ληναίου-Φωτίου ήταν ένας από τους πιο δημιουργικούς στα χρόνια της δικτατορίας! <br />Το είχα δει στο θέατρο! Εκπληκτικό! [Μπορεί να έχω ακόμα το πρόγραμμα κρατημένο]. Τις ίδιες μέρες αγόρασα το "Αστείο"!<br /><br />Βασίλης Καμπούρης<br />ομοίως τους εχω δει.Το δεν πληρωνω δεν πληρώνω και τον εχθρο του λαου.Το δευτερο τωρα πριν αποσυρθουν<br /><br />Giorgos Doukas<br />Kirie Trousa perigrafete ti dimosiografia ksehnontas oti eimaste stin ellada.<br /> <br />Diogenis Daskalou<br />Γιαυτό σαγαπάμε<br /><br />Ilias Frantzis<br />Σε συνέχεια των σκέψεων μου συνεχίζω με την ερώτηση: γιατί ο καθένας αυθαίρετα εκδίδει και μια ερμηνευτική "εγκύκλιο" για γεγονότα και έννοιες καταγεγραμμένες και καθιερωμένες? Κατάλαβες γιατί μίλησα για αναθεώρηση και ισοπέδωση? Όχι γιατί αμφισβητώ την μια και ως έχει καταγραφεί ιστορία, αλλά γιατί θλίβομαι για αυτό που συμβαίνει.<br /> <br />Γιάννης Μωραϊτης<br />Ωραίο ποστ,<br />Είναι όντως Λαλιώτης και Γεννηματάς στη φωτογραφία ή απλή ομοιότης;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-20208093379875474762020-11-19T18:40:25.395+02:002020-11-19T18:40:25.395+02:00Σχόλιο από το fb στο ποστ "Πέθανε στα 72 του,...Σχόλιο από το fb στο ποστ "Πέθανε στα 72 του, ανήμερα της επετείου του Πολυτεχνείου, ο πολύ σημαντικός τραγουδιστής (και τραγουδοποιός) Δημήτρης Ψαριανός."...<br /><br />Nick Theodorakis<br />Δεν μπορώ να το πιστέψω …. Ο Δημήτρης έφυγε ….<br />Ξεχωριστός … φίλος … συνεργάτης .. αξέχαστος …..Anonymousnoreply@blogger.com