tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post1596044028950179090..comments2024-03-28T23:18:12.880+02:00Comments on ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ / VINYLMINE: κάτι για τον Παύλο Σιδηρόπουλο…ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttp://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comBlogger38125tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-62645924564241091882011-08-26T10:15:14.410+03:002011-08-26T10:15:14.410+03:00Που κολλάει η «προσωποποίηση»; Στο ότι θα έγραφα ...Που κολλάει η «προσωποποίηση»; Στο ότι θα έγραφα πραγματεία; Άστοχο. Μάλλον δεν κατάλαβες με ποιο τρόπο το είπα.ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-49471317972474369282011-08-26T04:22:56.348+03:002011-08-26T04:22:56.348+03:00filaraki eisai i prosopopoiisi tou: douleia den ei...filaraki eisai i prosopopoiisi tou: douleia den eixe o diavolos gamouse ta paidia tou!<br /><br />Να κάτσω να γράψω πραγματεία γιατί είναι «το ροκ», «η τζαζ», «η αβαντ-γκαρντ»; ELEOS,MI!!!!!<br /><br />kata t alla to site xali... alla gia ta paidakia, pou ws epi to pliston tha mpainoun, mia xara tha tin kanei tin douleia!<br /><br />vasra dikonvasra dikonhttps://www.blogger.com/profile/13409801726367151056noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-87365808579846460082011-08-10T14:48:55.739+03:002011-08-10T14:48:55.739+03:00Kαλησπέρα Κε Τρούσσα
Απολαυστικό το κείμενο όπως ...Kαλησπέρα Κε Τρούσσα<br /><br />Απολαυστικό το κείμενο όπως κάθε φορά.<br /><br />Θεωρώ πως περισσότερο ενοχλητικός όρος είναι <br />"οι μουσικές".<br />Κάτι μου λέει πως απο εκεί ξεκινά όλη αυτή η προσηματική παρερμηνεία των genres, άμα τη μετάφραση τους.<br />Φιλικά<br /> κουAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-47917051981128346752011-08-04T19:53:01.504+03:002011-08-04T19:53:01.504+03:00Για εμένα το ζουμί στο post είναι αλλού. Δεν ξέρω ...Για εμένα το ζουμί στο post είναι αλλού. Δεν ξέρω αν καλύπτω τον Φ.Τ. πάντως για μένα το ίντερνετ είναι ένα σε μεγάλο βαθμό αναξιόπιστο μέσο. Και ο λόγος που είναι αναξιόπιστο, είναι γιατί δεν γίνεται πρωτογενής έρευνα. Όταν κάνεις copy-paste σε ένα κείμενο ανώνυμο για τον Κώστα Βίρβο π.χ. και το βρείς ποσταρισμένο μέχρι και στο blog "ο ερευνητής της Βέροιας" στο τέλος γίνεται αλήθεια.Μαζί με όλα τα λάθη που μπορεί να κουβαλά. Δεν έχουν όλοι την ικανότητα να αντιλαμβάνονται την αυθεντική πληροφορία. Εγω αν έκανα site για Έλληνα καλλιτέχνη θα έκανα πρωτογενή έρευνα, με συνεντεύξεις, επισκέψεις σε δισκογραφικές, συλλέκτες και μετά θα διασταύρωνα τις πληροφορίες. Χρόνος, μνήμη, μπερδέματα, μικρότητες μπορεί να κρύβουν την αλήθεια. <br /> Φανταστείτε τώρα κάποιον να κάνει έρευνα από την οθόνη του laptop πόσο γρήγορα μπορεί να πέσει στα βράχια. Νομίζω ότι πυρήνας του προβληματισμού εκεί πέφτει. Όχι στο την τον του. Αυτά είναι trollies. <br /> Αν είναι να κάνουμε ενημερωτικά blogs ας τα κάνουμε όπως το δισκορυχείο, ή κάποια άλλα (τσεκάρετε σεμνό και αξιόπιστο blog π.χ.http://greekazoid.blogspot.com/ )Να ξέρεις δηλαδή ότι αυτά είναι καρπός προσπάθειας ερευνητών που κατέχουν το υλικό τους και το τεκμηριώνουν. Και αν γίνει κάποιο λάθος δεν σημαίνει ότι η φερεγγυότητά τους τίθεται εν αμφιβόλω. Αλλοιώς ο καθένας κρίνεται. <br /> Senor PocopicoAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-66740304640964986882011-08-02T23:27:38.757+03:002011-08-02T23:27:38.757+03:00Γεια σου Μary. Το ύφος των ανθρώπων (εννοείται και...Γεια σου Μary. Το ύφος των ανθρώπων (εννοείται και στα γραπτά τους) δύσκολα αλλάζει. Εκτός, εάν... <br />Κάπως έτσι έγραφα και στις εκθέσεις στο Γυμνάσιο. Κι εκεί υπήρχαν παράπονα, αλλά εν τέλει έπαιρνα καλό βαθμό... <br />Χαιρετώ κι εγώ.ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-11983524189430667642011-08-02T18:08:39.400+03:002011-08-02T18:08:39.400+03:00Τι τραβάτε κε Τρούσα... Διάβασα μόλις μερικά σχόλι...Τι τραβάτε κε Τρούσα... Διάβασα μόλις μερικά σχόλια και ήθελα απλώς να σας πω πως είμαι θαυμάστρια κι αναγνώστης πιστή. Να μην δίνετε προτείνω και πολλή σημασία στις κατηγορίες περί κάποιου ύφους σας. Καταπληκτική επίσης η υπομονή σας. Σας ευχαριστώ για όσα μου μαθαίνετε. Χαιρετισμούς.Μαίρη Καιρίδηhttps://www.blogger.com/profile/11959999721040236310noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-44869616624667504872011-08-02T14:39:50.349+03:002011-08-02T14:39:50.349+03:00Προσωπικά προτιμώ να αναφέρομαι στον όρο στο ουδέτ...Προσωπικά προτιμώ να αναφέρομαι στον όρο στο ουδέτερο γένος [το ροκ] χωρίς να το έχω τόσο στέρεο γιατί και πως. Νομίζω δε ότι η ιδιοσυγκρασιακή προτίμηση του καθενός είναι και το μόνο τεκμήριο άξιο λόγου. Φανερώνει όπως γράφει κάποιος πιο πάνω και τη σχέση του καθενός μ'αυτό. Παρατηρώντας όμως τα λόγια του ίδιου του Σιδηρόπουλου, διαπιστώνω ότι εκείνος αναφέρεται με θηλυκό πρόσημο [η ροκ], εκτός των περιπτώσεων που αναφέρεται στο ροκ εν ρολ. Οπότε;<br /><br />Να πω επίσης πως το τόσο ψείρισμα εδώ και η μίρλα της φιλολογίας, κάθε άλλο παρά ροκ τύπους αποκαλύπτει και σίγουρα όχι εκείνους που θα μπορούσαν να υπερμάχονται για το ροκ ως τρόπο ζωής,φτάνοντας μάλιστα να κατηγορήσουν ως δήθεν αυτοκαταστροφικό μύθο τον ίδιο το Σιδηρόπουλο.Ποιοι ξέρουν καλύτερα από ροκ κι από καλό λάδι;<br /><br />Αν δεν απατώμαι, νομίζω πως πράγματι ο Σιδηρόπουλος υπήρξε μια αυτοκαταστροφική περσόνα. Πως αλλιώς μπορεί να ονομαστεί δηλαδής η σταθερή χορήγηση της συγκεκριμένης ψυχοτρόπου ουσίας στον οργανισμό του; Για λεπτομέρεια να προσθέσω ότι αυτό υπήρξε η αιτία θανάτου του και μάλιστα σε μια ηλικία που δυσκολεύεσαι να την καταχωρήσεις στα φυσικά αίτια.έναςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-24217709584030650042011-08-02T02:32:05.437+03:002011-08-02T02:32:05.437+03:00...και νομιζω οτι νικητης ειναι ο Μανωλης Γ.,ο οπο......και νομιζω οτι νικητης ειναι ο Μανωλης Γ.,ο οποιος εκανε τη πιο σωστη αναγωγη απ'ολους (singles VS lps)..κανα αφιερωμα στον Πιλαλα θα παιξει κυριε Φωντα? νομιζω οτι ειναι απο τις ''αινιγματικες'' μορφες της Ελληνικης μουσικης..οχι αλλο Σιδηροπουλο και Ασιμο πλιζζζζζζζζζζζζζAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-26847354131520560522011-08-02T02:22:39.302+03:002011-08-02T02:22:39.302+03:00Ο Σεφέρης που ήταν φανατικός ακροατής τζαζ την ανέ...Ο Σεφέρης που ήταν φανατικός ακροατής τζαζ την ανέφερε ως "το τζαζ", στα ημερολόγιά του, πιθανότατα μετά την αναφορά "της τζαζ" του Θεοτοκά το 1929 που αναφέρει ο Φώντας. Πάντως σαν αντίστιξη "του" ροκ (τραγουδιού) και "της" τζαζ (μουσικής) που αναφέρει ο Μανώλης Γ., στα γαλλικά είναι και τα δύο αρσενικά, σ' αντίθεση π.χ. με την ποπ, που είναι θηλυκό. Φαίνεται ότι στη Γαλλία η τζαζ είρθε κι αυτή σαν τραγούδι σύμφωνα με τη λογική του Μ.Γ.arcadeshttps://www.blogger.com/profile/00822626418751231708noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-36186214939616942062011-08-02T00:26:22.442+03:002011-08-02T00:26:22.442+03:00Μα δεν είναι απολύτως φανερό ότι από τις πολύ αρχέ...Μα δεν είναι απολύτως φανερό ότι από τις πολύ αρχές τους το μεν ροκ συστήθηκε – και βιώθηκε – ως τραγουδοκεντρικό, η δε τζαζ ως μουσικοκεντρική; Το ροκ (τραγούδι) και η τζαζ (μουσική ) λοιπόν. Αυτό σημαίνει ευρύτερα ότι από νωρίς οι φιλόμουσοι ή οι μελετητές αναγνώρισαν στην τζαζ την εργασία που επιτέλεσε πάνω στην καθαυτή μουσική ύλη (ρυθμός, μελωδία, αρμονία). Το ροκ, αντίθετα, συστήθηκε αρχικά ως διαφορά έκφρασης, με μουσικούς όρους όμως αρκετά στοιχειώδεις. Όταν το ροκ άρχισε ν’ αγγίζει τις μεγαλειώδεις στιγμές του, η ίδια χειρονομία που το εξακόντισε σε αίγλη και προβολή αδυνάτισε ταυτόχρονα τη δυνατότητα των έργων να τοποθετηθούν με βάση την τεράστια μουσική τους σημασία (κι ας ξέρω ότι υπάρχουν χίλια παραδείγματα για να επισημάνουν το αντίθετο, μουσικά περιοδικά, αναλύσεις, τόνοι κυριολεκτικά γραπτής και προφορικής ύλης κ.λπ.). Έτσι, ενώ το στοίχημα της ροκ μουσικής κερδήθηκε, ο μεν «σχετικός» χώρος το εξόρκισε με φετιχισμούς τύπου «τα 100 καλύτερα», η δε κοινωνία – στην πλειονότητά της – το διατήρησε όπως της άρεσε πάντα, ως ροκ τραγούδι.<br /><br />Μανώλης Γ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-71792465213790259062011-08-01T23:12:33.339+03:002011-08-01T23:12:33.339+03:00Χα! Έμαθε το ροκ κι εκείνος που λέει ότι το αυγό γ...Χα! Έμαθε το ροκ κι εκείνος που λέει ότι το αυγό γράφεται με β; <br />"Σας αρέσει η ροκ;" (κατά το "Σας αρέσει ο Μπραμς;")<br />Φυσικά, δεν απαγορεύεται να λέει ή να γράφει κάποιος "η ροκ", αλλά όταν το διαβάζουμε, καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για κάποιον εντελώς άσχετο.<br />Έχετε συνειδητοποιήσει ότι ο Σιδηρό είχε γεννηθεί την ίδια χρονιά με τον Πασχάλη; Μόνο που ο δεύτερος άρχισε να δισκογραφεί στα 18 του.<br /><br />Manwolf LouieAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-63557611243436544722011-08-01T22:53:54.273+03:002011-08-01T22:53:54.273+03:00Η χρήση του όρου "η ροκ" είναι ασφαλές κ...Η χρήση του όρου "η ροκ" είναι ασφαλές κριτήριο ότι αυτός που μιλάει, ακούει ροκ μόνο στα πλαίσια μιας γενικότερης υποχρέωσης που αισθάνεται να έχει εικόνα&πληροφόρηση περί των κυριώτερων καλλιτεχνικών ρευμάτων.Με αυτή την έννοια, η χρήση του ενός ή του άλλου άρθρου, υπήρξε διαχωριστική γραμμή μεταξύ ρόκερς και ακροατών "ποιοτικής μουσικής απ' όπου κι' αν προέρχεται".yorgoshttp://geor_ge.at.otenet.grnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-84932901644110289952011-08-01T22:32:58.840+03:002011-08-01T22:32:58.840+03:00α...οι¨"καυτές".αυτος ο πλούτος της ελλη...α...οι¨"καυτές".αυτος ο πλούτος της ελληνικής γλώσσας τέλος πάντων σε εκπλήσσει καθημερινώς !Φρικτός Νάνοςhttps://www.blogger.com/profile/14556648842454606961noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-22647990189280524272011-08-01T19:52:27.870+03:002011-08-01T19:52:27.870+03:00Όταν κάποιοι επαίρονται για τη "δουλειά"...Όταν κάποιοι επαίρονται για τη "δουλειά" τους καλά είναι να προσγειώνονται. Εμένα μου φαίνεται απολύτως κατανοητή η κριτική του Φώντα. <br />(Τι πρίγκηπες και απροσάρμοστοι και κουραφέξαλα. Αυτός ο μύθος του αυτοκαταστροφικού επαναστατημένου "αστού" νέου που κανείς δεν τον καταλαβαίνει έχει καταντήσει γελοίος).<br /><br />τώρα για "το" ροκ ο Μπαμπινιώτης π.χ. έχει και "το" και "η". Πρώτα "το". Ίσως έχει σημασία το παραλειπόμενο -μουσικό κίνημα ή σκέτα μουσική. Τις ξένες μουσικές ορολογίες κάθε γλώσσα τις προσάρμοσε στα δικά της (όπως π.χ. το κοντσέρτο) και είθισται να επικρατεί η αρχική υιοθέτηση (εδώ κολλάει ο Θεοτοκάς). Οπότε το ροκ έτσι υιοθετήθηκε, ίσως επειδή στη χώρα μας το είδαμε σαν κίνημα (κ τρόπο ζωής κατά κάποιο τρόπο)ενώ οι άλλες μουσικές (π.χ. η τζαζ)έμειναν μουσικές. Και για το χιπ-χοπ π.χ. τα ίδια μου ρχονται στο μυαλό αναλογικά. <br /><br />Καλά είναι να μην παρεξηγούμαστε μένοντας στη μετριότητα και την προχειρότητα και να διορθώνουμε τα λάθη μας, μικρά ή μεγάλα. Επίσης έχει σημασία και το θέμα και οι διαθέσιμες πηγές. Άλλο να γράφεις π.χ. για την ιαπωνική free τζαζ ή την τζαζ της Ρουμανίας του 60 κι άλλο π.χ. για τον Hendrix ή τους bEATLES.<br /><br />Kώστας ΠαπαθανασίουAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-35458095344841015232011-08-01T19:35:12.041+03:002011-08-01T19:35:12.041+03:00Φ.Ν. το ''ψιλαδάκι'' είναι το roac...Φ.Ν. το ''ψιλαδάκι'' είναι το roach όπως μας εξηγεί και ο μεγάλος Vincent Schiavelli στο Taking Off (Milos Forman, 1971) http://is.gd/qfOGyA Το θέμα είναι σε ποιους αναφέρεται ο ανώνυμος παραπάνω...<br />ΑλέξανδροςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-32532043598644475782011-08-01T18:51:28.811+03:002011-08-01T18:51:28.811+03:00κατάλαβα,καλη ξαρδιά φώντα,ψωμί και αλάτι.κατάλαβα,καλη ξαρδιά φώντα,ψωμί και αλάτι.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-45850341517466123282011-08-01T18:33:19.496+03:002011-08-01T18:33:19.496+03:00Ι. Τζόνσον, τι θέλεις; Nα σχολιάζω τα όσα θετικά γ...Ι. Τζόνσον, τι θέλεις; Nα σχολιάζω τα όσα θετικά γράφονται για την ανάρτηση, να… εγκρίνω και να επαυξάνω; Για τόσο «ψώνιο» μ’ έχεις; Παίρνω το λόγο μόνον όταν διαφωνώ, σοβαρά, με κάτι.<br />Ο Κώστας Αρβανίτης είναι φίλος μου, συχνά δε παρεμβαίνει σχολιάζοντας και στο blog. Τα κείμενά του στη Μουσική (στις αρχές του ’80) και στο ZΟΟ ήταν από τα πιο πυκνά και τα πιο ουσιαστικά που έχω διαβάσει στον ελληνικό μουσικό Τύπο. Δεν ξέρω αν ειρωνευόμαστε (όπως λες εσύ) με τον ίδιο τρόπο, μπορεί να σκεφτόμαστε όμως, γι’ αυτά τα ζητήματα, με παραπλήσιο τρόπο.<br />Καλή καρδιά.ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-30432110708677398512011-08-01T18:00:01.192+03:002011-08-01T18:00:01.192+03:00τα λάθη δεν είναι τύπου ''αλδεβαράν",...τα λάθη δεν είναι τύπου ''αλδεβαράν",δηλαδη δεν είναι κραυγαλέα.είναι κάποιες εκτιμήσεις-πχ για το τι είναι kraut-με τις οποίες κάλλιστα κάποιος 'ψείρας' λειτουργωντας με τον δικό σου τρόπο σκέψης θα μπορούσε να κολλήσει.γιατι όμως φωντα κολλάς-ακόμα και στις αναρτησεις που γινονται από αναγνωστες του μπλογκ-πάντα στα αρνητικά?εμένα με ενόχλησε οτι ενω εκανα και θετικο σχόλιο για την αναρτηση σου εσυ κόλλησες με το σχολιο μου με τις εκδόσεις πανός και λέγοντας οτι είμαι out.διαφαινεται δηλαδη μια τάση αμυντική-και συνηθως επιθετική-εκ μέρους σου ακόμα και σε φίλους του μπλογκ-όπως εγω.τελος πάντων,ας λήξει εδω,εξάλλου ούτε με ξέρεις ούτε σε ξέρω,δεν έχουμε και τίποτα να χωρίσουμε.<br />Ι.Τζόνσον<br />υ.γ.μια ερώτηση-αδιάκριτη ίσως.έχεις κάποια φιλική σχέση με τον δημοσιογράφο του πάλαι ποτέ zoo κώστα αρβανίτη,που είχε την στήλη track record? ρωτάω γιατί το ύφος των γραπτών σας μοιάζουν πολύ-και για να σε προλάβω δεν εννοω οτι κάποιος αντιγράφει κάποιον,απλά στην ειρωνεία μοιάζουν πολύ.α και με τα γραπτά του παρ'ολο που ήταν σεντονια ολοκληρα με κατα καιρους ανούσιες πληροφορίες-πχ για την ομάδα red sox,όσοι θυμούνται-συμφωνούσα με πολλά από τα γραφόμενα του.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-76955840361470879362011-08-01T17:02:24.606+03:002011-08-01T17:02:24.606+03:00το ''ψιλαδακι''τι ειναι ? drug ?το ''ψιλαδακι''τι ειναι ? drug ?Φρικτός Νάνοςhttps://www.blogger.com/profile/14556648842454606961noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-36019358871265788722011-08-01T16:00:45.684+03:002011-08-01T16:00:45.684+03:00Ένα από τα πολλά sites τα αφιερωμένα στον Βαγγέλη ...Ένα από τα πολλά sites τα αφιερωμένα στον Βαγγέλη Παπαθανασίου. Για να δούμε – όλοι μας – πώς δουλεύουν οι θιασώτες. <br /><br />http://vangeliscollector.com/<br /><br />Πάντα μπορούμε να βελτιωνόμαστε, στοχεύοντας διαρκώς σ’ ένα σημείο. Να προσπαθούμε να κάνουμε τη διαφορά.ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-75262837067832970092011-08-01T15:48:01.210+03:002011-08-01T15:48:01.210+03:00μη διαμαρτύρεστε, αυτά γράφει κανείς όταν αρθρογρα...μη διαμαρτύρεστε, αυτά γράφει κανείς όταν αρθρογραφεί κατά παραγγελία. Ανακρίβειες και μαλακίες πασπαλισμένες με λογοτεχνική τρούφα ηρωοποιήσεων ή αντιηρωοποιήσεων! Αυτός είναι ο κανόνας. Οι ελάχιστες εξαιρέσεις που υπάρχουν στην Ελλάδα και στο εξωτερικό είναι η επιβεβαίωσή του(να πω κι εγώ το κλισέ μου, αφού πήξαμε!).μπαχαλάκιας φιλόλογοςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-58719371193991995272011-08-01T13:58:48.465+03:002011-08-01T13:58:48.465+03:00Για το άρθρο στην Ε και για το αφιέρωμα στο ΟΔΟΣ Π...Για το άρθρο στην Ε και για το αφιέρωμα στο ΟΔΟΣ ΠΑΝΟΣ θα πρέπει να ξαναπούμε τα ίδια και τα ίδια, γιατί και πάλι τα ίδια και τα ίδια διαβάζουμε: για πρίγκηπες, απροσάρμοστους, ήρωες της πλατείας, για μύθους (ή αντι-μύθους) που δεν θα τους χώραγε η σημερινή "στεγνή" πραγματικότητα, για ροκ και μη ροκ περσόνες κλπ.<br />Γράφεται ένα (έστω μισό) ολόκληρο τεύχος- αφιέρωμα στον Σιδηρόπουλο και κανείς δεν έχει να προσθέσει δύο ουσιαστικά πράγματα γύρω από τη μουσική, κανείς δεν "αρκείται" σε μια ψύχραιμη αποτίμηση του έργου του, παρά θεωρείται και πάλι πρώτη προτεραιότητα να ειπωθούν ξανά μανά από την αρχή τα ίδια κλισέ. Συν κάτι σκόρπιοι αποχαιρετισμοί σε πεζό ή ποιήμα, επιπέδου Σεφερλή, που λέγαμε και σε κάποιο άλλο post (χωρίς να γελάς βέβαια τόσο αβίαστα, όσο με τον Σεφερλή)<br /> Εμένα όλο αυτό μου κάνει σε σχολική γιορτή, που κάθε χρόνο ακούγονται τα ίδια ποιήματα και τα ίδια τραγούδια, το ίδιο κακόηχα και με την ίδια βαρεμάρα κατά βάση (ή εξαναγκασμένο ενθουσιασμό, το ίδιο είναι) από τους συμμετέχοντες.<br />Μην το αγοράζεις θα μου πεις και μην ασχολείσαι. Είναι και αυτό μια λύση ίσως, αλλά από τη στιγμή που κυκλοφορεί-αναρτάται-δημοσιεύεται κάτι θα γίνει και αντικείμενο κριτικής. Δηλαδή σώνει και καλά πρέπει να ενθουσιαστούμε που ασχολήθηκε κάποιος με τον Σιδηρόπουλο και να αγνοήσουμε το αποτέλεσμα.<br />Χωρίς να ασχοληθώ με λάθη, ανακρίβειες κλπ η δική μου εντύπωση για το site είναι ότι θα ήταν καλό αν μιλούσαμε για το 1999 ή το 2000. Τότε θα ήταν ένα καλό ερασιτεχνικό site. Τα πράγματα έχουν προχωρήσει έκτοτε και δισκογραφίες εν είδη καταλόγου (δες συμμετοχές του Σιδηρόπουλου σε δισκογραφία Μαρκόπουλου και τρίτων) ούτε στο πιο ερασιτεχνικό site του πιο αμελούς οπαδού δεν γίνονται δεκτές. Και εδώ έχει δίκιο ο Φ.Τ.: σαν τα site που φτιάχνουν αφιλοκερδώς, αλλά επενδύοντας πολύτιμο χρόνο -ενίοτε και χρήμα- οι φανατικοί και ενημερωμένοι οπαδοί, δεν υπάρχουν. Κι ας λείπει το στοιχείο της αντικειμενικότητας, δεν είναι αυτό που ζητάει κανείς σε ένα site αφιερωμένο σε κάποιον καλλιτέχνη (σε ένα αφιέρωμα όμως περιοδικού το ζητάει)<br />Ελάχιστο "ζωντανό" υλικό στο site για να έρθει ο αναγνώστης σε επαφή με το έργο του Σιδηρόπουλου και αναφορικά με την αισθητική, που έγινε λόγος και πιο πάνω, παρωχημένη και φτωχή και συνολικά και για κάθε τομέα του site ξεχωριστά. Μην τρελαθούμε τώρα ότι αυτό το πράγμα είναι αισθητικά άρτιο...<br /> Για όσους έχουν ψαχτεί λίγο παραπάνω με το θέμα Σιδηρόπουλος, τίποτε το καινούργιο δηλαδή. Όσοι δεν είχαν ψαχτεί και ήθελαν να το κάνουν, ΟΚ, τα 3-4 πράγματα που υπήρχαν σκόρπια, απλά μαζεύτηκαν κάπου. Και φυσικά πανταχού παρούσα αυτή η ιδιόμορφη "αγιογράφηση", τα περί "rock ταυτότητας" κλπ κλισέ που αφήνονται να αιρούνται χωρίς περαιτέρω επεξηγήσεις φυσικά. Ένα καινούργιο ουσιαστικό κείμενο, μια νεότερη προσέγγιση, λάμπουν δια της απουσίας τους.<br />Το άρθρο της Χατζηαντωνίου, τέλος, ξεκινάει με την αιώνια αγωνία περί του ποιοι αξίζουν να χαρακτηρίζονται ως ροκ και ποιοι όχι, οπότε δεν θεωρώ ότι αξίζει να διαβάσει κανείς πιο πέρα από τον υπέρτιτλο του.Άρης Καραμπεάζηςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-84673062699149766712011-08-01T10:49:43.107+03:002011-08-01T10:49:43.107+03:00Ι. Τζόνσον, δέχομαι (δεν ασπάζομαι) όλες τις κριτι...Ι. Τζόνσον, δέχομαι (δεν ασπάζομαι) όλες τις κριτικές και τις καλόπιστες και τις κακόπιστες (όχι όμως τις ύβρεις και τις συκοφαντίες – δεν αναφέρομαι σε σχόλια, στην παρούσα ανάρτηση), αλλά εσύ, απ’ ό,τι φαίνεται, δεν αναγνωρίζεις στον κριτικό να υπερασπίζεται αυτά που γράφει και να απαντά στις κρίσεις που του γίνονται. Για να είσαι ικανοποιημένος θα πρέπει εγώ ν’ ακούω όσα μου καταμαρτυράς, με σκυμμένο κεφάλι, ζητώντας ταπεινά συγγνώμη. Δεν σ’ ενδιαφέρει ο διάλογος και δεν τον θέλεις. <br /><br />Σου είπα να μου υποδείξεις λάθη μου. Είναι κάτι που μ’ ενδιαφέρει πολύ. Ακόμη κι αυτή η ειλικρινής μου απαίτηση σε ενόχλησε. Παρά ταύτα ένα τουλάχιστον από τα «πολλά λάθη» μου δεν είσαι σε θέση να το καταθέσεις. Απεναντίας, αρχίζεις να μου λες για «ορθογραφίες». Ι Τζόνσον, δύο χρόνια στο μπλογκ εγώ δεν έχω αναφερθεί ποτέ σε ζητήματα ορθογραφίας. Ούτε έχω θίξει ποτέ κανέναν επειδή είναι ανορθόγραφος. Ούτε, πολύ περισσότερο στις κριτικές μου συμπεριλαμβάνω και τα ορθογραφικά λάθη των άλλων. Το «το ροκ» ή «η ροκ» δεν είναι θέμα ορθογραφίας είναι κάτι γενικότερο (και σημαντικότερο).<br /><br />Δεν το παίζω αλάνθαστος – έχω κάνει ορισμένα λάθη στο blog, τα έχουν υποδείξει σχολιαστές και τους έχω, μάλιστα, ευχαριστήσει, άλλα, πάλι, τα έχω διορθώσει μόνος μου, επειδή γυρίζω τακτικά πίσω σε παλαιότερα post – αλλά αυτό δεν σημαίνει πως θα σταματήσουμε να κάνουμε κριτική (να εντοπίζουμε τις κακές εκτιμήσεις και τις ανακρίβειες των άλλων), σκεπτόμενοι τα ενδεχόμενα δικά μας λάθη.<br />Τα λάθη και οι βλακείες δεν διορθώνονται με την αποσιώπηση.ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-58977273227469136172011-08-01T02:57:07.713+03:002011-08-01T02:57:07.713+03:00το υφος σου φωντα ειναι εριστικο,το οτι έχουν κατα...το υφος σου φωντα ειναι εριστικο,το οτι έχουν κατα καιρους γραφει ανακριβειες στο μπλογκ σου ειναι γεγονός,αλλά εγω δεν το έγραψα για μειονέκτημα ούτε για να υποβαθμίσω το μπλόγκ σου,το ανεφερα για να σου υπενθυμησω οτι όλοι κάνουν λάθη.τωρα αν θες να σου τα καταγράψω..τι να σου πω-σου αναφέρω απλά για να μην λες οτι αερολογώ οτι στον τομέα psych,book και σε καποια συντεχνιακά εχω παρατηρησει πολλά λάθη-αλλά δεν είναι αυτό το ζητημα,μην κρινεις εξ ιδιων τα αλλότρια,εγω δεν ψαχνω να διορθώνω συνεχως τους γύρω μου.ούτε η αναρτηση μου ήταν επιθετική προς εσένα,απλά την εκρινα υπερβολική για ένα μπλογκ με το οποίο δεν εχω εν τουτοις καμμία σχέση,και στο ανέφερα.κρίμα πάντως.απάντησε ό,τι θες,δεν νομίζω να ξαναεπισκεφτω το μπλογκ σου,αφου δεν δέχεται μια-επαναλαμβάνω-καλόπιστη και φιλική"κριτική".και μην απαντησεις οτι δεν εχει λάθη το μπλογκ.δεν έχεις ούτε το αλάθητο,ενω μην την βλέπεις και σαν σερλοκ χολμς που θα βρει την λεπτομέρεια της λεπτομερειας για να ξεμπροστιάσει τους άλλους.συνέχισε να την 'λες' σε όλους και να πιστεύεις ο.τι θες.Κρίμα.α και που φαγωθηκες με τα λάθη,τα άρθρα και τις ορθογραφιες,το υπόχρεος γράφεται υπόχρεως καθ'οτι αττικόκλιττο.Πλάκα κάνω-έτσι γράφεται πάντως με ω-απλά να δεις πόσο σπαστικός γίνεσαι με όλα αυτά τα ψειρίσματα σου.<br />Ι.ΤζόνσονAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-89726942365378215012011-08-01T01:11:25.167+03:002011-08-01T01:11:25.167+03:00Ι. Τζονσον δεν μας τα λες καλά. Γράφεις στην αρχή ...Ι. Τζονσον δεν μας τα λες καλά. Γράφεις στην αρχή για τις «κατάπτυστες εκδόσεις πανός» και όταν σου λέω ότι ο «χαρακτηρισμός είναι ακραίος και αφοριστικός» έρχεσαι και μου λες ότι το εννοούσες μόνο για τα μουσικά βιβλία και ότι εγώ κόλλησα; Τι να σου πω…<br />Έθιξα διάφορα θέματα, κι ένα απ’ αυτά είχε να κάνει με τα εξώφυλλα που εικονίζονται, που θα έπρεπε να είναι των original εκδόσεων. Είναι απλώς μια σωστή παρατήρηση. Δεν σου κάνει; No problem.<br />Σε παρακαλώ πολύ να επισημάνεις τα δικά μου λάθη στο blog. Ένα-ένα. Θα σου είμαι υπόχρεος.ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.com