tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post2568207447959808195..comments2024-03-28T12:23:14.907+02:00Comments on ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ / VINYLMINE: οι AMM στο Roundhouse (22/8/1972)ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttp://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-63245740086022437142010-07-16T14:12:45.709+03:002010-07-16T14:12:45.709+03:00Ένα από τα καλύτερα άλμπουμ αυτής της παρέας που έ...Ένα από τα καλύτερα άλμπουμ αυτής της παρέας που έχω ακούσει είναι το It Had Been an Ordinary Enough Day (ΑΜΜ ΙΙΙ), που είχε βγει στην Japo/ECM το 1980. Προχώρα Κώστα... <br />Τώρα πάμε για Evan Parker...ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-20588110579454448522010-07-16T09:34:10.407+03:002010-07-16T09:34:10.407+03:00Έχοντας ακούσει το AMMMusic του 66 (επανέκδοση από...Έχοντας ακούσει το AMMMusic του 66 (επανέκδοση από matchless rec. το 89) καθώς και το live electronic music impro. (η πρώτη πλευρά είναι από του MEV και η 2η από ΑΜΜ το 68) καταλαβαίνω την μεγάλη επιρροη του ΣΠΟΥΔΑΊΟΥ Cornelious Cardew που έστρεφε το "πράμα" προς πιο ηλεκτρονικές κατευθύνσεις με πολύ έντονη της cageιανή επιδραση. Το θέμα είναι πως από τους ΑΜΜ μπορούσε ν' ακούσεις τα πάντα αφού τίποτα δεν ήταν προγραμματισμένο. Απ' τα πιο αντιεμπορικά σχήματα, ταγμένοι πλήρως στην ανένταχτη πρωτοπορία. Ο Cardew ήταν μαοιστής και ταοιστής και εντελώς ανοιχτό σύστημα έξω από οποιαδήποτε στεγανά (λες να τον "φάγανε" το 81;). Για κείνη την περίοδο 66-68 διάβασα πως ονομάζαν τον ήχο τους "the pink floyd sound" (εκ των υστέρων). Ο evan Parker έλεγε πως όλοι αναζητούσαν μια νέα ταυτότητα τότε και επηρρεασμένοι απ' τα πολιτικά κινήματα ήταν αυστηρα προσηλωμένοι στο ομαδικό πνεύμα σε αντίθεση με τα avant άλλων χωρών. Λέω να γράψω κάτι γιατί έχω πολύ υλικό της περιόδου.<br />κώστας παπ.Anonymousnoreply@blogger.com