tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post268536959331471345..comments2024-03-28T23:18:12.880+02:00Comments on ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ / VINYLMINE: SONIK 50 χρόνια ελληνικό ροκ / Κρίσεις εξ απαλών ονύχων... (υγιής υπότιτλος κατόπιν εορτής)ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttp://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comBlogger56125tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-75087054231517982262013-05-22T22:31:35.336+03:002013-05-22T22:31:35.336+03:00Μας γυρίζεις πολύ πίσω τώρα.
Τα περί deadline κ.λ...Μας γυρίζεις πολύ πίσω τώρα.<br /><br />Τα περί deadline κ.λπ., γενικώς, είναι φθηνές δικαιολογίες. Ο πρώτος που ευθύνεται για τα κείμενά του, είναι εκείνος που τα γράφει. Ο ρόλος του εκδότη δεν είναι να προλαβαίνει, ούτε να διορθώνει τα κείμενα των συντακτών. ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-87653071013807953012013-05-22T20:32:57.335+03:002013-05-22T20:32:57.335+03:00Ουδείς από τους συντάκτες είναι υπόλογος για τα όπ...Ουδείς από τους συντάκτες είναι υπόλογος για τα όποια λάθη έγιναν στο συγκεκριμένο τεύχος του SONIK. Όταν έχεις εκδότη τον Βογιατζή , με τις ...αρπαχτές του, και με deadline χθές, πως να βγεί σωστό τεύχος οέο ! Τσάμπα τα σχόλια που γράψατε...<br />Θεοχ.ΜιχαήλAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-16327087728489966902012-12-14T15:06:56.573+02:002012-12-14T15:06:56.573+02:00Όχι δεν νομίζω ότι εσύ μπορείς μέσα από τα γραπτά ...Όχι δεν νομίζω ότι εσύ μπορείς μέσα από τα γραπτά σου να ανεβοκατεβάζεις τις τιμές σε καμμιά περίπτωση. Και σαβούρα να είναι το "Παληές Μελωδίες" από τη στιγμή που λείπουν όπως λες από τα προσωπικά νεκροταφεία δίσκων των συλλεκτών δεν πρόκειται να αλλάξει κάτι μέχρι να το αποκτήσουν. <br /><br />Επίσης οι έμποροι κάνουν τη δουλειά τους, η λογική κάποιων από αυτούς τους οδήγησε να κλείσουν τα μαγαζιά τους και να προσπαθούν να κάνουν τους "έμπορους" μέσα από το νετ και μυαλό δεν βάζουν.<br /><br />Οι χειρότεροι "έμποροι" είναι οι ιδιώτες, αυτοί που τους αποκαλούμε "MEGA RARE PSYCH/FOLK!!!!!!!!", είτε λοιπόν γράψεις εσύ, είτε όχι δεν αλλάζει κάτι νομίζω, μάλιστα περιμένω με αγωνία πότε θα θυμηθούν και τα παλιά σπάνια "OUT OF STOCK" cd.<br /><br />Τέλος, άσε τα ποδοσφαιρικά συστήματα και μη προσπαθείς να μου το παίξεις διαιτητοπατέρας με τις κίτρινες και κόκκινες κάρτες, ούτε εγώ μασάω.<br /><br />ar.hafAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-26973114151529133522012-12-14T14:00:56.293+02:002012-12-14T14:00:56.293+02:00Ar.haf άσε το επιθετικό παιγνίδι και παίξε και λίγ...Ar.haf άσε το επιθετικό παιγνίδι και παίξε και λίγο άμυνα. Κάτσε λίγο πίσω… Και κυρίως άσε τους υπαινιγμούς, γιατί από τέτοια δε μασάω. Παίξε σοβαρή μπάλα σου λέω, γιατί θα σου βγάλω κίτρινη… όπως και κάποια άλλη φορά.<br /><br />Εγώ δεν εξομοιώνω τίποτα τιμολογιακά, γιατί δεν είμαι έμπορος – πέραν του ότι δεν κάνω κουμάντο στην τσέπη κανενός. Το “Greece Goes Modern”, το «Ιερό Δισκοπότηρο» ντε, είναι πολύ σπάνιο άλμπουμ που τυγχάνει να είναι και διαμάντι. Ξέρω 2-3 που το έχουν, το είδα τελευταίως μια φορά σε δισκάδικο και μια φορά να πουλιέται… Το «Παληές Μελωδίες…» (που δεν το έχω ακούσει, και που μπορεί να μη λέει σαν δίσκος) δεν ξέρω κανέναν που να το έχει, ούτε το έχω δει ποτέ να πουλιέται. Αν και ένας δισκάς μου είχε πει πως το είχε πουλήσει όσο και τη Philicorda (4-5 κατοστάρικα) πριν 3-4 χρόνια. Η ουσία είναι πως δεν το έχω δει ποτέ. Και κρίνοντας από μένα, που έχω μιαν επαφή με την πιάτσα (με συλλέκτες κ.λπ.), λέω πως είναι σπάνιο και πιθανώς σπανιότερο από το “Greece”. Εσύ τώρα ψάχνεις να βρεις –όπως και κάτι άλλοι– ποιον και τι αβαντάρω. Αυτά είναι ντροπής πράγματα. ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΕΜΕΝΑ, ΣΤΟ ΛΕΩ –ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΩ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ– ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΩ ΞΑΝΑ, ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ, ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΥΠΑΙΝΙΓΜΟ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΟΥ. Εγώ θα λέω τη γνώμη μου, αδιαφορώντας για το τι θα κάνουν ή δεν θα κάνουν οι έμποροι. Πόσο θα το ανεβάσουν ή θα το κατεβάσουν. Το ίδιο ισχύει βεβαίως και για τις "Σφαίρες", ένα άλμπουμ σπανιότατο στην original μορφή, το οποίον εμένα δεν μου λέει κάτι ιδιαίτερο. Δεν το συγκρίνω δηλαδή με το “Greece Goes Modern”…<br /><br />Παρατηρώ δε και το εξής. Ενώ το “Greece” έχει ανεβεί όλο στο δίκτυο από καιρό, από το «Παληές Μελωδίες» δεν έχει ανεβεί τίποτα. Γιατί; Μήπως γιατί είναι «πατάτα» (δεν παίζει έτσι η φάση, έχουν ανεβεί καν και καν), ή μήπως γιατί είναι σπάνιο και δεν το έχει κανείς; Ας ανεβεί λοιπόν κάτι, να το ακούσουμε, και αν αξίζει ο δίσκος να επανεκδοθεί κι αυτός. ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-26805649789486969822012-12-14T10:25:49.005+02:002012-12-14T10:25:49.005+02:00Τι θα πει ότι η τιμή ανεβαίνει ανεξαρτήτως ποιότητ...Τι θα πει ότι η τιμή ανεβαίνει ανεξαρτήτως ποιότητας ή «ποιότητας»? Πως παίζεται δηλαδή το πράγμα, αφού ξέρεις γιατί δεν μας το λες.<br /><br />Αν θυμάμαι καλά τώρα που επανακυκλοφορεί το "Ιερόν Δισκοπότηρον" της ελληνικής δισκογραφίας ξαφνικά θυμήθηκες ότι υπάρχει πιο σπάνιος δίσκος από αυτόν, οι "Παληές Μελωδίες..." και εξομοιώνεις τιμολογιακά εσύ που σε ενδιαφέρουν ΜΟΝΟ τα τραγούδια σε οποιαδήποτε μορφή, σύμφωνα πάντα με αυτά που μας γράφεις, το "Οι Σφαίρες Δεν Γυρίζουν..." που έχει φάει ρεπρεσάρισμα και σιντάρισμα με το "Ιερόν Δισκοπότηρον" και το πιο σπάνιο που θυμήθηκες πριν μια εβδομάδα "Παληές Μελωδίες...".<br /><br />Πως παίζεται λοιπόν το παιχνίδι Φώντα???<br /><br />Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάποιοι τρώνε τις πατάτες ωμές και τις βγάζουν από πίσω τηγανητές.<br /><br />Παρεμπιπτόντως, το album των Rehearsed Dream είναι πατάτα (ωμή).<br /><br />ar.hafAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-39645503083131349862012-12-14T10:00:26.952+02:002012-12-14T10:00:26.952+02:00...ενώ όταν πουλιέται το LP των Rehearsed Dream 15......ενώ όταν πουλιέται το LP των Rehearsed Dream 150 ευρώ, που δεν ακούγεται με τίποτα (από εμένα), απομακρύνεται (το τέλος του κόσμου); <br />Θέλω να πω πως δεν παίζει έτσι το πράγμα με τις τιμές. Υπάρχουν αγοραστές για τα πάντα και οι τιμές ανεβαίνουν ανεξαρτήτως ποιότητας ή «ποιότητας».ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-20370816327738386532012-12-14T08:59:56.285+02:002012-12-14T08:59:56.285+02:00Αν γράψουν γι' αυτά τα που γράφεις θα κερδίσου...Αν γράψουν γι' αυτά τα που γράφεις θα κερδίσουν εσένα ως αναγνώστη αλλά θα χάσουν άλλους δέκα από πίσω. Ότι έγιναν μόδα οι Transport και ο δίσκος τους πουλιέται με κλειστά μάτια στα 250 ευρώ πρέπει να μας ανησυχεί, το τέλος του κόσμου πλησιάζει...<br /><br />ar.hafAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-46251551615511625602012-12-14T00:59:48.597+02:002012-12-14T00:59:48.597+02:00Καλοί ήταν οι Clown (δηλαδή εμένα μου αρέσουν), αλ...Καλοί ήταν οι Clown (δηλαδή εμένα μου αρέσουν), αλλά αυτό δε σημαίνει πως ήταν για πέταμα ο DJ Palmer ή οι Big Alice.ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-35599353100554413552012-12-14T00:05:01.938+02:002012-12-14T00:05:01.938+02:00Οι συντάκτες θυμούνται τους "καρεκλάδες"...Οι συντάκτες θυμούνται τους "καρεκλάδες" και απορρίπτουν συλλήβδην όλο το μουσικό ρεύμα παρόλο που προέκυψαν μέσα απ'αυτό πολλά και ενδιαφέροντα (π.χ. ο Dj Palmer είχε γράψει ουσιαστικά το πρώτο ελληνικό hip hop τραγούδι -πόσοι το γνωρίζουν-θυμούνται;).. <br />Οι Yellow Pages όντως καλοί αν και κυκλοφόρησαν ένα 7ιντσο μόνο, απ'ότι νομίζω.. <br />Όσο για τους Clown πραγματικά μία μετριότατη μπάντα της εποχής, δεν κατάλαβα ποτέ γιατί τόσος ντόρος..Βασίλης Κουντζάκης https://www.blogger.com/profile/04620968103117498924noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-25785376528219968182012-12-13T23:42:03.137+02:002012-12-13T23:42:03.137+02:00Κατά καιρούς «ανακαλύπτονται» διάφορα. Εκεί όπου δ...Κατά καιρούς «ανακαλύπτονται» διάφορα. Εκεί όπου δεν έδινε κανένας καμμία σημασία για τους Status in Motion π.χ. ξαφνικά άρχισαν να απασχολούν. Άρχισαν πολλοί να ψάχνουν το δίσκο τους εννοώ, να γίνεται ένας ντόρος. Το ίδιο και για τους Film Noir. Εγώ δεν θυμάμαι να ασχολιόταν κανένας με τους Film Noir όταν είχε βγει το “Never Ending Dream”. Κάπως έτσι δεν έσκασαν μύτη και οι Μεταλλακτικοί και άλλοι διάφοροι κατόπιν εορτής;<br />Ρίχνω κι εγώ ένα όνομα λοιπόν –άμα πιέσω το κεφάλι μου μπορώ να θυμηθώ κι άλλα– που θα μπορούσε να γίνει hip. Τους Yellow Pages, για τους οποίους δεν βλέπω να γράφει κανείς τίποτα, ούτε να επανεκδίδονται όπως οι Clown. Όποιοι τους έχουν ακούσει μπορεί να με καταλάβουν.<br />Για τις «καρέκλες» που λες συμφωνώ. Δεν είναι όλες για πέταμα. Κι εκεί υπάρχει όμως η σχετική φασαρία. Το ελληνικό italo σκίζει (και χτυπάει και τιμούλες). Απλώς, όσοι ακούνε dark ή punk τα σιχαίνονται αυτά. Κακώς για μένα.ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-9428893604030582792012-12-13T23:20:44.263+02:002012-12-13T23:20:44.263+02:00Στην ενότητα για τη δεκαετία του '80 είδα για ...Στην ενότητα για τη δεκαετία του '80 είδα για πρώτη φορά κάποιους πολύ αντιπροσωπευτικούς τίτλους που ήταν αγνοημένοι από κριτικούς και κοινό εδώ και χρόνια, π.χ. "Safari Boys" από Sharp Ties (όλοι αναφέρονται στο μετριότερο "Get That Beat" λόγω εμπορικής επιτυχίας), S/T από Statues In Motion, "Montage Fatal" από Psycho, "Never Ending Dream" από Film Noir κ.ά.! <br />Ως λάτρης της εν λόγω δεκαετίας, συνεπώς και της μουσικής της, θα μεταφέρω στους συντάκτες του Sonik τα συγχαρητήρια μου και την ικανοποίηση από την αναγνωση του τεύχους παρόλο που παρουσιάζει προχειρότητα και ελλείψεις σε αρκετά σημεία. <br />Επίσης, ένα "παράπονο" που κρατάει από την εποχή του Ποπ&Ροκ (τουλάχιστον από το 1996-7 που ξεκίνησα να το διαβάζω)..Γιατί ποτέ σε αφιέρωμα των ελληνικών 80's δεν αναφέρονται καλλιτέχνες και συγκροτήματα που έγραψαν ιστορία και σφράγισαν κυριολεκτικά την εποχή όπως οι.. <br />-Costas Charitodiplomenos<br />-Anno Domini<br />-Dj Palmer<br />-Alex C<br />-Transport<br />-Bang <br />-Fantastic Something<br />-Fat<br />-Big Alice<br />-Mandy <br />-Mariana<br />-Sunday Club<br />-Anabouboula<br />-The Proxies<br />-Kyoto<br />-Mass Media..;; <br />..Αυτά και άλλα πολλά δηλαδή από μια φοβερή δεκαετία που αρκετοί δεν την προλάβαμε, κι όμως τη ζούμε ακόμα..Βασίλης Κουντζάκης https://www.blogger.com/profile/04620968103117498924noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-7275206529484472592012-12-10T00:25:10.010+02:002012-12-10T00:25:10.010+02:00Απειλητικά σχόλια σχολιαστών προς άλλους σχολιαστέ...Απειλητικά σχόλια σχολιαστών προς άλλους σχολιαστές δεν δημοσιεύονται. Άνθρωποι που γνωρίζονται μεταξύ τους δεν θα λύσουν τις διαφορές τους με απειλές μέσω του δισκορυχείου. <br /><br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-46401509405700471932012-12-08T12:14:33.892+02:002012-12-08T12:14:33.892+02:00Aγαπητε Χαρη,κατανοω την σκοπιμοτητα της αναφορας ...Aγαπητε Χαρη,κατανοω την σκοπιμοτητα της αναφορας στους ULS ,αν και μεταξυ μας ολη η αφροκρεμα των ελληνων συνθετων/τραγουδοποιων εχει περασει απο καποιο γκρουπ 60s'70's, απο Θανο Μικρουτσικο μεχρι Σταυρο Παπασταυρου και Βασιλη Παπακωνσταντινου.Το ζητουμενο ειναι οτι η λαθος πληροφορια που σας μετεφερε το μελος της Rate your music με βαση μια φημη ενος...Ιρλανδου συλλεκτη ανατροφοδοτει αυτον τον φαυλο κυκλο αναξιοπιστιας και εκτος της ιστορικης αποκαταστασης (που ειναι το λιγοτερο) τιθεται και θεμα πλεον οικονομικης διαπλοκης, αφου καποια τζιμανια του εξωτερικου πριν καποια χρονια ¨πουλουσαν" σε συλλεκτες, σε εξωφρενικη τιμη, κοπια του ULS ,μονο που οταν τους ζητηθηκε να τους στειλουν νουμερα κοπης του καθρεπτη αλλα και τα τραγουδια, εστειλαν απλα τους τιτλους απο τα 2 τραγουδια που αναφερετε ,χωρις περαιτερω στοιχεια.O κωδικος κοπης του συγκεκριμενου single ξεκινουσε απο TE (Topi Extended) και οχι TS οπως ηταν των Riddles, δεν δινω τα υπολοιπα νουμερα κοπης γιατι αυριο θα τα..βρω τυπωμενα σε κανα δισκοπωλειο.Συνεπως θα πρεπει να προστατευετε λιγο παραπανω και τον εαυτο σας αλλα και μελλοντικα θυματα που θα πεσουν στα νυχια των...συλλεκτων της Εσπεριας που απλα θα πιασουν καποιος κοροιδα και το ελαχιστο που θα προτεινα, θα ηταν μια απευθειας επαφη με τον Ιρλανδο συλλεκτη, αν και πολυ φοβαμαι πως και αυτος θα σας παραπεμψει σε εναν..Ιταλο κλπ.Αυτα τα ολιγα απο το καθαρο (ακομα) μετωπο των ULS<br />Mimis G VasAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-67902142969591523502012-12-06T12:06:23.244+02:002012-12-06T12:06:23.244+02:00Και για να πω κι εγώ το μερτικό μου, μιας από δική...Και για να πω κι εγώ το μερτικό μου, μιας από δική μου αναφορά ξεκίνησε η ιστορία με τους United Lovely Sounds, δεν ισχυρίστηκα ποτέ ότι το έχω. Δεν το έχω και δεν το έχω ακούσει, γι' αυτό και δεν εκφέρω καμία αξιολογική κρίση. Υπάρχει ως αναφορά στο κείμενο για να δείξει ότι και ο Σπανουδάκης είχε δραστηριότητα στο τότε σκηνικό. Το "άφησαν πίσω" που χρησιμοποιώ ως έκφραση μπορεί πράγματι να παραπλανεί, ας ξεκαθαρίσω λοιπόν ότι δεν εννοώ πως έχει επίσημη ύπαρξη στην ελληνική δισκογραφία. Κυκλοφορούν ωστόσο φήμες ότι ένα 45αράκι με a-side το "My Friends" και b-side το "Under The Bardwalk" δόθηκε δωρεάν σε κάποια live της μπάντας το 1966. Αυτό το 45αράκι αναφέρεται και στη Rate Your Music κοινότητα (http://rateyourmusic.com/release/single/united_lovely_sounds/my_friends___under_the_bardwalk/), από μέλος της οποίας έχω αντλήσει την πληροφορία σε chat 2-3 χρόνων πίσω (δεν το είχε πάντως ούτε ο ίδιος, αναπαρήγαγε πληροφορία από Ιρλανδό συλλέκτη και DJ). <br />Χάρης ΣυμβουλίδηςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-44461995500966158342012-12-06T01:06:41.860+02:002012-12-06T01:06:41.860+02:00Για να κλεισουμε το θεμα U.L.S.εδω και κυριως για ...Για να κλεισουμε το θεμα U.L.S.εδω και κυριως για παντα:<br />1)Οντως υπαρχει ενα και μοναδικο σωζομενο εξωφυλλο απο το 7'' των ULS μονο που ειναι μακετα και οχι εξωφυλλο παραγωγης.Αυτο σημαινει πως δεν ειναι κολλημενο και κυριως πως δεν αναγραφει πουθενα καμια πληροφορια εκτος απο το πανεμορφο εξωφυλλο με το logo των ULS.Ουσιαστικα προκειται για ενα gatefold 7" μονο που οι υπολοιπες 3 σελιδες ειναι καταλευκες( ή εστω κατακιτρινες απο το περασμα του χρονου).Για να παρετε μια ιδεα,μπορειτε να το συγκρινετε με το εξωφυλλο των Πειραιωτων Riddles το οποιο προερχοταν απο την ιδια εταιρεια (Topi records) και εχει ακριβως το ιδιο στησιμο.<br />2)Στα του ηχου τωρα.Το 7" δεν ηταν ποτε σινγκλακι αλλα Extended play οποτε λανθασμενα αναπαραγαγει το Sonic για αλλη μια φορα την λαθος ειδηση για 2 τραγουδια.Τα 4 τραγουδια του single τελικα δεν κοπηκαν ποτε και οπως σωστα γραφει ο Φωντας, εαν βρεθει εστω και ενας ανθρωπος που το εχει στην κατοχη του, θα κατεβω γυμνος στην Συγγρου (για τα περαιτερω).Υπαρχουν τυπωμενα labels που εχουν βρεθει απο το κατεδαφισμενο εργοστασιο της Columbia και τιποτε αλλο.Απο εκει και περα, το 7" δεν κοπηκε ποτε ενω υπαρχει μια αμυδρη πιθανοτητα να ειχαν τυπωθει 2-3 testpressing που ο πανδαματωρ χρονος και καποια μανα σε κριση καθαριοτητας φροντισαν να εξαφανισουν.Αυτα τα λιγα για την αποκατασταση του ροζ (label των ULS)<br />Mimis G VasAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-86558062563739920272012-12-06T00:46:09.327+02:002012-12-06T00:46:09.327+02:00Ο ''επαναστατηs'' Πασχαληs μαs λε...Ο ''επαναστατηs'' Πασχαληs μαs λεει οτι τον Πουλικακο τον ακουγε το ''περιθωριο''.Γιατι ; επειδη επαιζε ZAPPA αυτη την εποχη;Προφανωs δεν εφθαναν τα νεα απο την Αθηνα στη συμπρωτευουσα. Πρoσωπικα τα καλυτερα των Olympians ειναι τα πρωτα τουs ''Ono More Time'' <br />'' Go Man, Go'' &'' Hopeless Endless Way'' τα οποια δεν αναφερονται στο αφιερωμα.Salaokhttps://www.blogger.com/profile/12205631334644207816noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-23686068798523425672012-12-05T23:53:32.326+02:002012-12-05T23:53:32.326+02:00Προς Ανώνυμους από πάνω: εδώ είναι ο χώρος του Φών...Προς Ανώνυμους από πάνω: εδώ είναι ο χώρος του Φώντα. Για ό,τι απορίες έχετε για την Πάολα, τη Λίνα και δεν ξέρω ποια άλλη, υπάρχει και δημόσιος e-mail λογαριασμός. Ευχαρίστως να συζητήσουμε, αν έχετε διάθεση για συζήτηση. Αρκεί να μιλάτε ενυπόγραφα. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-30049405227584892122012-12-05T23:50:40.951+02:002012-12-05T23:50:40.951+02:00Ορθώς το θέτεις Φώντα, χρειαζόταν να διευκρινίσει....Ορθώς το θέτεις Φώντα, χρειαζόταν να διευκρινίσει. ΧάρηςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-69110412682670697482012-12-05T23:40:39.397+02:002012-12-05T23:40:39.397+02:00Γεια σου Χάρη, μπορεί να τα πούμε και από κοντά σύ...Γεια σου Χάρη, μπορεί να τα πούμε και από κοντά σύντομα…<br /><br />Σε κάποιο σημείο της συνέντευξης λέει ο Πασχάλης πως δεν είχε ιδιαίτερα προβλήματα με τη χούντα επειδή δεν έγραφε πολιτικοποιημένους στίχους. Και πιο κάτω λέει:<br /><br />«Η δικτατορία μάς άφησε στα δικά μας ενδιαφέροντα, ένα μεγάλο μέρος της μη πολιτικοποιημένης νεολαίας βρέθηκε τότε πράγματι στο γύψο, μείναμε 7 χρόνια σε πολιτική αφασία». <br /><br />Τι ανάποδο είναι αυτό; Τη μία λέει πως η χούντα δεν τον πείραζε γιατί δεν έγραφε πολιτικά τραγούδια και την άλλη λέει πως έμεινε στο γύψο ως… μη πολιτικοποιημένος νεολαίος. Δηλαδή αν έμειναν στο γύψο οι μη πολιτικοποιημένοι, οι πολιτικοποιημένοι που έμειναν; Στο μπετόν αρμέ ε;ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-10372708681296304992012-12-05T23:19:39.205+02:002012-12-05T23:19:39.205+02:00εισαι το ίδιο άτομο χάρη που την άνοιξη του 94 τσα...εισαι το ίδιο άτομο χάρη που την άνοιξη του 94 τσακωνόσουν στη στήλη αναγνωστών του ποπ και ροκ με κάποια λίνα?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-78342726058231310992012-12-05T20:13:42.097+02:002012-12-05T20:13:42.097+02:00Άσε το e-mail σου εδώ - δεν θα δημοσιευτεί, αν δεν...Άσε το e-mail σου εδώ - δεν θα δημοσιευτεί, αν δεν θέλεις - και θα επικοινωνήσω εγώ. <br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-84797770513939978752012-12-05T19:38:00.130+02:002012-12-05T19:38:00.130+02:00Πριν από καιρό είχα εντοπίσει στο διαδίκτυο μια ει...Πριν από καιρό είχα εντοπίσει στο διαδίκτυο μια εικόνα η οποία ίσως αντιστοιχεί στο επίμαχο εξώφυλλο του 45 των ULS (δεν την ξαναβρίσκω τώρα, ούτε έχω σημειώσει την αρχική πηγή). Την έχω σώσει, πώς μπορώ να σας την στείλω για τσεκάρισμα;Π.Ε.noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-91206385103341407352012-12-05T19:02:34.772+02:002012-12-05T19:02:34.772+02:00Η Πάολα ρωτάει κι ανησυχεί πότε θα της κάνει νέα δ...Η Πάολα ρωτάει κι ανησυχεί πότε θα της κάνει νέα δισκοκριτική.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-67522365821575098082012-12-05T18:07:34.827+02:002012-12-05T18:07:34.827+02:00Αγαπητέ Φώντα,
περίμενα να διαβάσω την άποψή σου...Αγαπητέ Φώντα, <br /><br />περίμενα να διαβάσω την άποψή σου γι' αυτό το τεύχος. Σε ευχαριστώ για όσα καλά είπες, δέχομαι δε τα σημεία που έχεις επισημάνει ως ανακριβή ή και ελλιπή στο κείμενό μου για τα 1960s. <br /><br />Μπορώ ασφαλώς να επικαλεστώ τη δυσκολία που έχει η έρευνα για τα ελληνικά 1960s για έναν άνθρωπο της δικής μου γενιάς, ο οποίος δεν τα έχει ζήσει από πρώτο χέρι, αλλά δεν επιθυμώ να το κάνω. Τα λάθη είναι λάθη, οι ανακρίβειες είναι ανακρίβειες, η έρευνα (όσο δύσκολη κι αν αποδεικνύεται) μπορεί πάντα να γίνει και καλύτερα. Μένω έτσι απλά να ελπίζω ότι, τουλάχιστον για κάποιους νεότερους, ένα τέτοιο κείμενο μπορεί να φανεί και λίγο χρήσιμο.<br /><br />Για τον Μαστοράκη πάντως θα ήθελα να διευκρινίσω ότι η συνέντευξή μας έγινε με mail (κατόπιν δικής του επιθυμίας), με αποτέλεσμα να μην έχω τη δυνατότητα να κάνω ερωτήσεις επί των απαντήσεών του. Και σε κάποιους αναγνώστες του blog θα ήθελα επίσης να ξεκαθαρίσω (γιατί με ενδιαφέρουν αυτά τα πράγματα) ότι κλήθηκα από το Sonik να παραδώσω κείμενα και συνεντεύξεις, δεν διάλεξα και το φωτογραφικό υλικό, πλην φωτογραφιών που αφορούν στον Μαστοράκη, τις οποίες ο ίδιος μου έστειλε. Έτσι δεν έχω προσωπικά "πάρει", "υφαρπάξει", όπως θέλετε πείτε το, τίποτα. <br /><br />Τις δε αμφιβολίες του Electric Looser για το τι έχω στη δισκοθήκη μου (ή έστω στα downloads μου), τις επιστρέφω ως κακοήθεις. Αν δεν ξέρετε κύριε αυτόν για τον οποίον μιλάτε, να μην διατυπώνετε τέτοιες κρίσεις, γιατί ρισκάρετε να λέτε τελικά περισσότερα πράγματα για το δικό σας ποιον, παρά για εκείνον. Άνθρωποι οι οποίοι με ξέρουν μπορούν να σας πιστοποιήσουν ότι δεν κάνω φιγούρα με τις μουσικές γνώσεις των άλλων. Και γι' αυτό ακριβώς ανέφερα και τον Φώντα και το Δισκορυχείον σε σημεία του κειμένου: μπορεί να μην τον ξέρω καλά (πράγματι, έχουμε βρεθεί στο Floral και έχουμε ανταλλάξει και μερικά mail), όμως οφείλω να πω δημόσια ότι κάποια πράγματα τα έμαθα χάρη σε εκείνον. Εγώ τουλάχιστον έτσι το βλέπω, σε μια χώρα -μα κι έναν χώρο- όπου για να γράψεις κάτι καλό δημόσια για τη δουλειά ενός άλλου ανθρώπου πρέπει να έχεις μαζί του φιλίες ή αλισβερίσια. Έχω επιλέξει να μην λειτουργώ έτσι και δεν θα επιτρέψω λοιπόν σε κανέναν Ηλεκτρικό Χαμένο να αμφισβητεί το ήθος μου. Το τι γράφω είναι στην κρίση σας κύριε, για την ορθότητα και την ακρίβειά του, για το ήθος μου να το ξανασκεφτείτε πριν αρχίσετε να πληκτρολογείτε.<br /><br />Κλείνω λέγοντας στον Φώντα πως θα ήθελα να ξαναβρισκόμασταν δια ζώσης σε κάποια περίσταση, για να μου πει και σε ποιο σημείο της συνέντευξης του Πασχάλη χρειαζόταν η διευκρίνηση. <br /><br />Χάρης Συμβουλίδης Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-82878066982411457642012-12-05T14:25:08.673+02:002012-12-05T14:25:08.673+02:00Λάθος μου για τον Δηματάτη το είδα ξανά πριν λίγο....Λάθος μου για τον Δηματάτη το είδα ξανά πριν λίγο.Κάπου αλλού το έχω διαβάσει δεν θυμάμαι όμως που. <br />Θα το βρω και θα επανέλθω.Electric Looserhttps://www.blogger.com/profile/02551230288831631930noreply@blogger.com