tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post2745936359265992539..comments2024-03-29T14:18:19.036+02:00Comments on ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ / VINYLMINE: JAZZ & TZAZ 241 - 20 Χρόνια ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttp://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comBlogger42125tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-40923256602855911042013-04-30T17:36:15.871+03:002013-04-30T17:36:15.871+03:00Χαίρομαι που σου άρεσε Στηβ.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ – ΚΥΡ...Χαίρομαι που σου άρεσε Στηβ.<br /><br />ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΓΩΓΟΥ – ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΣΦΕΤΣΑΣ «Στο Δρόμο»<br /><br />Fusion, jazz-rock, από μεσαία μπάντα (όσον αφορά στη μουσική). <br />Το «μεσαία μπάντα» υποδηλώνει τις διάφορες οργανικές περιπτύξεις. <br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-56279351500730642352013-04-30T16:54:07.981+03:002013-04-30T16:54:07.981+03:00μια χαρα ειναι το περιοδικό,ωστόσο τα πιο ενδιαφέρ...μια χαρα ειναι το περιοδικό,ωστόσο τα πιο ενδιαφέροντα μερη ειναι αυτα που δεν αφορουν την τζαζ,π.χ.δισκορυχειον,morricorner κ.α.,και για την τζαζ δηλαδη προφανώς καλά ειναι αλλά δυστυχως δεν μου αρέσει το συγκεκριμένο ειδος.<br />πολύ καλό το βιβλιαρακι και μία ερώτηση<br />ο δισκος του σφετσα στον δρομο τι μουσική θα λέγατε οτι ειναι?τζαζ με ανατολιτικες επιρροές?<br />ΣτηβAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-33086580255847730392013-04-29T13:32:59.923+03:002013-04-29T13:32:59.923+03:00Yiannick σ' ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια...Yiannick σ' ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια. ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-85613584172444397532013-04-29T01:39:06.381+03:002013-04-29T01:39:06.381+03:00Γειά και χαρά
Διάβασα (και συνεχίζω να διαβάζ...Γειά και χαρά <br /><br /> Διάβασα (και συνεχίζω να διαβάζω) την έκδοση που κάνατε για την ελληνική τζαζ. Κατ 'αρχάς συγχαρητήρια, είναι ένας πολύ εκτενής, σε βάθος οδηγός, που ενσωματώνει την ελληνική τζαζ, έτσι όπως αξίζει σε κάθε "τζαζ" από όποια χώρα και αν προέρχεται. Δηλαδή: ενσωματώνει μαζί με γνωστούς δίσκους «μεγάλων» εταιριών, κυκλοφορίες οριακά underground, αυτοεκδόσεις κτλ. Έχει μια ανοιχτή/ διευρυμένη αντίληψη για το τι είναι τζαζ – μάλλον αυτοί που διαμαρτύρονται για αυτό το γεγονός, ξέρουν ακριβώς τι είναι τζαζ, ή καλύτερα ξέρουν τι δ ε ν είναι τζαζ. Τέλος πάντων ας μας δώσουν τον ορισμό της τζαζ να μην ψαχνόμαστε αδίκως! Κάπως έτσι πάντως θα ήθελα και εγώ να βλέπω ότι κινείται και αντιδρά ένα σύχγρονο περιοδικό γύρω από την μουσική. Με πολύ δυνατή όσφρηση για να ανακαλύπτει (και) το underground, και ανοιχτό μυαλό για να είναι …τζαζ!!!<br /><br />yiannick<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-30580886047075580062013-04-28T19:41:04.315+03:002013-04-28T19:41:04.315+03:00Β ΜΕΡΟΣ (συνέχεια)
Επίσης αυτό που λες με τις 15...Β ΜΕΡΟΣ (συνέχεια) <br /><br />Επίσης αυτό που λες με τις 15-18 σελίδες της ύλης του περιοδικού πως ήταν διαφημιστικά κείμενα για δραστηριότητες είναι λάθος. Ποτέ δεν έχει συμβεί αυτό. Οι σελίδες των δραστηριοτήτων, η Agenda, δεν ξεπερνά ποτέ τις 6 σελίδες (πολλές φορές είναι και 4) – και φυσικά δεν είναι διαφημιστική. Δεν πληρωνόμαστε senor pocopico για να γράψουμε για τις συναυλίες του Λάντσια, του Mulatu Astatke ή της Σαβίνας Γιαννάτου! Είναι υποχρέωσή μας! Οι συναυλίες, τα live είναι ύλη του περιοδικού. Και κυρίως είναι κάτι πολύ σημαντικότερο. Είναι οι προτάσεις του. Προτείνουμε αυτά που θεωρούμε άξια λόγου και ενδιαφέροντα. <br />Αν περιλαμβάνεις στις 15-18 σελίδες και το Jazz Eye –αν λέω, γιατί δεν έχω καταλάβει τι εννοείς, όταν λες «15 με 18 σελίδες»– κι εδώ είσαι λάθος. Γιατί επίσης το Jazz Eye είναι ύλη (κριτικές και συνεντεύξεις). Ούτε αυτά έχουν καμμία σχέση με διαφήμιση. Σιγά μη ζητήσουμε λεφτά για να γράψουμε για τα CD των Small Blues Trap ή του Μιχάλη Παούρη. Αν είναι δυνατόν!!<br /><br />Δέχομαι, εννοείται, πως κάθε αναγνώστης μπορεί να διαπιστώσει «κοιλιά» σ’ ένα έντυπο που το αγαπά και το αγοράζει τακτικά (ώστε να μπορεί και να το κρίνει). Κι εγώ το έχω διαπιστώσει αυτό σε πολλά περιοδικά και φυσικά στο Jazz & Tζαζ! Η γνώμη η δική μου είναι –και την λέω ευθαρσώς– πως τα τελευταία 3-4 χρόνια το περιοδικό στέκεται πολύ ψηλά (το λέω έχοντας κατά νου μου τη συγκυρία και τις δυνάμεις μας). Συμφωνούμε δηλαδή! Και αυτό πιστώνεται και σ’ εμάς τους παλαιότερους που προσπαθούμε, συνεχώς, να γινόμαστε καλύτεροι, και φυσικά στο νέα αίμα των αξιόλογων συνεργατών (με τα ουσιώδη και καλογραμμένα κείμενα). <br /><br />Όσον αφορά στις σελίδες με τα παλαιότερα τεύχη πρέπει να σου πω (θα το ξέρεις κιόλας) πως δεν είναι πατέντα του Jazz & Tzaz. Πολλά «ξένα» περιοδικά διαφημίζουν σε σελίδες τους παλαιά τεύχη (Wire, Record Collector και δεκάδες άλλα), ενώ πολλά «τρώνε» και 2-3 σελίδες με αυτοκαταχωρήσεις για συνδρομητές-προσφορές κ.λπ. Στο συγκεκριμένο τεύχος «φάγαμε» 3 σελίδες επειδή είχαμε γιορτή και θέλαμε να παρουσιάσουμε το έργο μας. Αν δεις τα αμέσως προηγούμενα τεύχη οι σελίδες αυτές είναι μόλις 1 και 1/3 (ούτε καν μιάμιση). <br /><br />Ευχαριστώ για την κριτική.<br />Καλή συνέχεια σε όλους μας!<br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-26609084344734661572013-04-28T19:40:39.143+03:002013-04-28T19:40:39.143+03:00Α ΜΕΡΟΣ
Κατ’ αρχάς να πω πως κάθε κριτική σ’ αυτό...Α ΜΕΡΟΣ<br /><br />Κατ’ αρχάς να πω πως κάθε κριτική σ’ αυτό το ύφος (το ύφος του senor pocopico) είναι χρήσιμη και βεβαίως καλοδεχούμενη. Καλοδεχούμενη είναι επίσης και η ακόμη πιο σκληρή κριτική. Οποιοσδήποτε έχει κάτι να πει σε κόντρα φάση είναι ευπρόσδεκτος – αρκεί να λέει κάτι. Τα καλά λόγια, πολλές φορές, δεν χρειάζονται επεξηγήσεις, τα κακά χρειάζονται πάντα. <br /><br />Λίγα λόγια επί του θέματος όμως. <br /><br />Πρώτον, senor pocopico, με ενδιαφέρουν οι «ελλείψεις», περισσότερο από τις «ενστάσεις». Για τις ενστάσεις μπορεί να συζητάμε ώρες (και πάντως όχι στο δίκτυο) και άκρη να μη βγαίνει. Οι ελλείψεις όμως, αν όντως είναι ελλείψεις (και όχι άλμπουμ που τα γνώριζα, αλλά έκρινα ότι δεν έχουν θέση στη δισκογραφία), έχουν το πιο μεγάλο νόημα. Αν έχεις κάτι να προτείνεις, πεσ’ το. <br /><br />Για την αυτούσια παράθεση κειμένων άλλων… <br /><br />Senor, κατ’ αρχάς καταλαβαίνεις ότι κάθε κείμενο άλλου μπορεί να διασκευαστεί και ο καθένας μας να το κάνει δικό του (αποκρύβοντας την πηγή). Είναι το πιο εύκολο και συμβαίνει κατά κόρον. Εμένα αυτό δεν μ’ ενδιαφέρει. Όταν κάποιος έχει γράψει κάτι (στο παρελθόν), έχει ερευνήσει το θέμα του και θεωρώ ότι αξίζει τον κόπο να αναπαραχθεί, το αναπαράγω, σημειώνοντας φυσικά το όνομα του συγγραφέα και την πηγή (το credit είναι τιμή και υποχρέωση). Έτσι νοιώθω πως τιμώ τον συγγραφέα, κάνοντας ευρύτερα γνωστή και την έρευνά του (επαναφέροντάς την στο προσκήνιο). Και αν το πρώτο κείμενο ας πούμε ότι κάποιος θα μπορούσε να το θυμάται ή να το γνωρίζει (αφού προερχόταν από το 2005), το γερμανικό κείμενο από το ελληνο-γερμανικό περιοδικό των αρχών του ’60 αποκλείεται να το θυμόταν κανείς. Δεν μπορώ να αντιληφθώ λοιπόν ποιον μπορεί να ενοχλεί κάτι τέτοιο. Δηλαδή, αν εγώ ανέφερα όλες αυτές τις πληροφορίες ως προϊόντα δικής μου έρευνας (που θα μπορούσα να το κάνω με κλειστά μάτια – και δεν θα μου έλεγε κανένας τίποτα), έρχεσαι, τώρα, εσύ και με επικρίνεις επειδή είχα την παρρησία να αναφέρω την πρωτότυπη πηγή; Δεν χρειάζεται να πω πως διαφωνώ εντελώς μ’ αυτή τη συλλογιστική. <br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-68329807449068062152013-04-28T18:33:00.814+03:002013-04-28T18:33:00.814+03:00Τώρα που τελείωσα την ανάγνωση του οδηγού, να προσ...Τώρα που τελείωσα την ανάγνωση του οδηγού, να προσθέσω και τα δικά μου μπράβο για την δουλειά που εγινε. Υπάρχουν ελλείψεις και ενστάσεις (και που δεν υπάρχουν δηλαδή!) αλλά το πρόσημο είναι σαφώς θετικό. Σε εμένα ας πούμε δεν άρεσε τόσο η αυτούσια παράθεση κειμένων άλλων, από τον Φώντα για τα 60's, χωρίς να σημαίνει ότι τα κείμενα από μόνα τους δεν έχουν ενδιαφέρον. Όπως να πω ότι μου άρεσε πάρα πολύ το κείμενο του Μανώλη Σειραγάκη για τον μεσοπόλεμο, όπου διάβασα πράγματα που δεν τα ήξερα καθόλου. Από κει και πέρα η παράθεση της δισκογραφίας είναι πολύ εντυπωσιακή και καλοδεχούμενη. Οι όποιες γκρίνιες που διαβασα εδώ, θα είχαν θέση αν αυτός ο οδηγός είχε 350 σελίδες και πωλούνταν αυτόνομα. Να θυμίσω εδώ ότι ο οδηγός προσφέρεται δωρεάν (ή εν τέλει στο ίδιο πακέτο τιμής που πάντα περιελάμβανε το περιοδικό και κάτι ακόμη, συνήθως ένα cd) Εγώ θα ήθελα να σταθώ στο περιοδικό. Για πάνω από τέσσερα χρόνια είχα σταματήσει να το αγοράζω γιατί κατά την γνώμη μου είχε κάνει μια κοιλιά στο περιεχόμενο. Επίσης με ενοχλούσε ότι 15 με 18 από τις σελίδες της ύλης ήταν διαφημιστικά κείμενα για δραστηριότητες, κάτι που έβρισκα και βρίσκω κάπως περιττό και πολύσέλιδο κατεβατό από τα παλιά τεύχη, κάτι που έβρισκα και βρίσκω ενοχλητικό. Τον τελευταίο καιρό πάντως το περιοδικό έχει ξαναπάρει τα πάνω του και με έχει ξανακερδίσει. Ευχαριστώ για την διαδρομή και τα λέμε στα 30χρονα του J&Τ!senor pocopicohttps://www.blogger.com/profile/01546665646379837992noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-649595297544067792013-04-26T23:38:21.679+03:002013-04-26T23:38:21.679+03:00Λέοντα λυπάμαι που σε σύγχυσα… δεν ήταν στις προθέ...Λέοντα λυπάμαι που σε σύγχυσα… δεν ήταν στις προθέσεις μου. <br /><br />Κατά τα λοιπά δεν μπορώ να σε λάβω σοβαρά υπ’ όψιν επειδή αφορίζεις, δίχως να επεξηγείς. <br />Θα μπορούσες, δηλαδή, να μην έχεις αγοράσεις το περιοδικό και να λες πάλι τα ίδια. Τόσο καλά…<br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-25187690852654873552013-04-26T18:47:51.235+03:002013-04-26T18:47:51.235+03:00Η έκδοση του booklet Ελληνική...Τζαζ δισκογραφία ή...Η έκδοση του booklet Ελληνική...Τζαζ δισκογραφία ήταν αρτσιμπουρτσι&λουλάς, σαν τους 100+1 πιό...επιδραστικούς στην Μουσική στην...Ελλάδα.<br />Τέλος πάντων στην επόμενη επέτειο του περιοδικού σας, συμβουλευτείτε την επετειακή έκδοση για τα 20 Χρόνια του ΠΟΠ & ΡΟΚ που εκδόθηκε την άνοιξη του 1998 και που θεωρήθηκε τότε, από τύπο, ραδιόφωνα και τηλεόραση (ΕΡΤ) κόσμημα καί παράδειγμα μίμησης για το μέλλον. (Για την ιστορία υπέυθυνοι αυτής της έκδοσης ήταν ο Χάρης Καββαδίας κι ο Μάρκος Φράγκος και η art director Λίζα Λυκίδου).<br />Λέων ΠαπαναγιώτουAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-42501937543712241662013-04-26T13:50:58.019+03:002013-04-26T13:50:58.019+03:00Σ’ ευχαριστούμε Gregory.
Μη νομίζεις, με απασχόλη...Σ’ ευχαριστούμε Gregory.<br /><br />Μη νομίζεις, με απασχόλησε αυτό που λες –το να υπάρχει δηλαδή ένα μικρό κείμενο κάτω από κάθε δίσκο– αλλά ήταν αδύνατον να γίνει στους δύο μόλις μήνες, μέσα στους οποίους ετοιμάστηκε η εργασία. <br /><br />Ας ελπίσουμε για το μέλλον…<br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-35920730947149899152013-04-26T11:26:11.460+03:002013-04-26T11:26:11.460+03:00Φώντα,
το αγόρασα σήμερα το Jazz&Τζαζ και ένα...Φώντα,<br /><br />το αγόρασα σήμερα το Jazz&Τζαζ και ένα πρώτο σχόλιο.<br />Κατ' αρχάς συγχαρητήρια για τις προσπάθειες όλων σας εκεί στο περιοδικό και για την σθεναρή και συνεχιζόμενη αντίσταση στη κρίση της κατάρρευσης και του εξανδραποδισμού...<br /><br />Η δισκογραφία που συνθέσατε, είναι προφανές ότι στηρίχθηκε σε κοπιώδη έρευνα και δουλειά. Υπάρχει, κατά τη γνώμη μου, στη προσπάθεια για την ένταξη όσο το δυνατόν περισσότερων καταχωρίσεων ένα "ξεχείλωμα" με δίσκους που η τζαζ ενυπάρχει υπαινικτικά ή ως ψήγμα. Πάντως εγώ βρήκα όλους τους δίσκους που γνωρίζω καθώς και μερικούς που μου αποτέλεσαν έκπληξη.<br /><br />Θα ήθελα να δω τη δισκογραφία σε μέγεθος βιβλίου, να ξεφύγει δηλαδή από το σχήμα ένθετο-βιβλιαράκι, με δύο τρία λόγια για το κάθε δίσκο. Έτσι θα αποκτήσει και το κύρος που της αρμόζει και θα αποτελέσει αναφορά στη βιβλιογραφία για τη τζαζ στην Ελλάδα.<br /><br />ΜΠΡΑΒΟ.<br />gregoryhttps://www.blogger.com/profile/05022938509849298461noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-20737972538120096862013-04-25T10:27:48.073+03:002013-04-25T10:27:48.073+03:00Σίγουρα το να κρίνουμε κάποιον για κάτι που δημιού...Σίγουρα το να κρίνουμε κάποιον για κάτι που δημιούργησε είναι το πιο εύκολο πράγμα, εφόσον εμείς που κρίνουμε, συνήθως σχεδόν δεν έχουμε ιδέα για τον τρόπο και τον κόπο που χρειάστηκαν για να γίνουν αυτά τα δημιουργήματα. Πρέπει να πω ότι εκτιμώ απεριόριστα τους ανθρώπους που δημιουργούν χρήσιμα και όμορφα πράγματα για τους άλλους και μέσα σε αυτούς είναι και οι συντελεστές του περιοδικού Τζαζ και Jazz.Nick Rastanoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-18089621148489350262013-04-24T23:59:37.250+03:002013-04-24T23:59:37.250+03:00Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια Lapsus digiti. Τα έ...Ευχαριστούμε για τα καλά λόγια Lapsus digiti. Τα έχουμε ανάγκη. Μας δίνουν δύναμη. <br /><br />Και η κριτική μας δίνει δύναμη, ακόμη και όταν είναι σκληρή – μα να έχει κύρος. <br /><br />Οι κακοήθειες, οι κοροϊδίες και οι εξυπνάδες δεν βοηθούν σε τίποτα. <br /><br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-4800359663091068822013-04-24T23:12:30.410+03:002013-04-24T23:12:30.410+03:00Σήμερα βρήκα χρόνο να διαβάσω το booklet και μόλις...Σήμερα βρήκα χρόνο να διαβάσω το booklet και μόλις το έκλεισα μου 'ρθε στο μυαλό ένας στίχος της Plath που λέει ότι "δεν υπάρχει τερματικός σταθμός, μόνο αποσκευές..." Το booklet είναι χρήσιμο όσο μια αποσκευή. Ευχαριστούμε που επιμένετε να μην αντιμετωπίζετε τους αναγνώστες σας ως τουρίστες.Lapsus digitinoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-90056642598639573432013-04-24T10:01:32.092+03:002013-04-24T10:01:32.092+03:00Καλημέρα Βαλάντη. Σ' ευχαριστώ πολύ.Καλημέρα Βαλάντη. Σ' ευχαριστώ πολύ. ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-64930300191217630552013-04-24T09:41:39.351+03:002013-04-24T09:41:39.351+03:00Φωντα καλημερα.
Ωραια δουλεια συγχαρητήρια.Φωντα καλημερα.<br />Ωραια δουλεια συγχαρητήρια.Electric Looserhttps://www.blogger.com/profile/02551230288831631930noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-19887777926144572802013-04-23T20:39:12.852+03:002013-04-23T20:39:12.852+03:00Σε κάποιους έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι τους…...Σε κάποιους έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι τους… ικετεύω ν’ αγοράσουν το περιοδικό. Η βλακεία, ως συνήθως, περισσεύει. Το περιοδικό θα το αγοράσουν αυτοί που το αγοράζουν κάθε μήνα βρέξει-χιονίσει, και όσοι άλλοι ενδιαφερθούν να έχουν στη βιβλιοθήκη τους μία ωραία και χρήσιμη έκδοση, που αφορά στη δισκογραφία της ελληνικής τζαζ. Τα πράγματα είναι τόσο απλά και απορώ μ’ εκείνους που αρχίζουν (εδώ και στο cbox) να λένε διάφορα κακεντρεχή και ανόητα. <br /><br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-35543892370593236032013-04-23T18:07:10.989+03:002013-04-23T18:07:10.989+03:00ναι ρε δε μ'άρεσε γι'αυτό θα γράψω δικό μο...ναι ρε δε μ'άρεσε γι'αυτό θα γράψω δικό μου , ούτε το τελευταίο σιντί που πήρα μ'άρεσε και θα πάω να ηχογραφήσω το δικό μου, άσε που τη τελευταία φορά που πήγα σε ταβέρνα το σπετσοφάι ήταν χάλια και αναγκάστηκα να παω στη κουζίνα να μαγειρέψω άλλο , καημένε<br /><br />συνεργάτης της περιόδου...<br /><br />ΥΓ - πες και ένα ευχαριστώ που κάποιοι το αγόρασαν πρώταAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-32293895648279619042013-04-23T17:39:12.035+03:002013-04-23T17:39:12.035+03:00Καλά, όποιος παραπονιέται ήπια ή χειρότερα και αυτ...Καλά, όποιος παραπονιέται ήπια ή χειρότερα και αυτό συνεπάγεται ότι νομίζει πως είναι καλύτερος, γιατί δεν εκδίδει το δικό του βιβλίο να το κρίνουμε;;; και αν δεν είχε ποτέ τα χρήματα για βιβλίο, το έκανε άνετα δωρεάν σε ένα blog. κλασικό "του χαρίζανε γάϊδαρο...", <br />περιοδικός συνεγάτης....Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-17392076649096310502013-04-21T01:22:01.738+03:002013-04-21T01:22:01.738+03:00Σ' ευχαριστούμε Στέφανε.Σ' ευχαριστούμε Στέφανε. ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-71298752749362238472013-04-20T21:55:34.730+03:002013-04-20T21:55:34.730+03:00Θα περιμένω καιρό μέχρι να διαβάσω το αφιέρωμα, κα...Θα περιμένω καιρό μέχρι να διαβάσω το αφιέρωμα, καθώς βρίσκομαι στο εξωτερικό (έχω βάλει φίλο να μου το αγοράσει). Ωστόσο, επειδή δεν αμφιβάλλω καθόλου για την αξία της δουλειάς, θέλω από τώρα να δώσω τις ευχαριστίες και τα συγχαρητήριά μου. Καλή συνέχεια στην προσπάθειά σας και ευχές για όλη την ομάδα του περιοδικού.<br />Στέφανοςhttps://www.blogger.com/profile/11538894787893991370noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-45332997207487079302013-04-20T18:50:48.120+03:002013-04-20T18:50:48.120+03:00Το «να το έχεις αγοράσει» δεν πήγαινε σ’ εσένα (πή...Το «να το έχεις αγοράσει» δεν πήγαινε σ’ εσένα (πήγαινε στον προηγούμενο ανώνυμο). <br />Στη δική σου ερώτηση αφορούν τα υπόλοιπα περί «προσωπικής επιλογής» κ.λπ. <br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-66875936514868164572013-04-20T18:45:54.519+03:002013-04-20T18:45:54.519+03:00kala an den to eixa agorasei den tha ixera oti emp...kala an den to eixa agorasei den tha ixera oti emperiexonte oi imam baildi.!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-88165410698411852392013-04-20T18:30:03.990+03:002013-04-20T18:30:03.990+03:00Προηγούμενε ανώνυμε (αλλά η απάντηση κολλάει και σ...Προηγούμενε ανώνυμε (αλλά η απάντηση κολλάει και στον ανώνυμο με τους Imam Baildi) κατ’ αρχάς, ελπίζω να απορείς ενώ έχεις αγοράσει-δει τη δουλειά, γιατί, αλλιώς, δεν έχει νόημα να συζητάμε.<br /><br />Νομίζω, πάντως, πως κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις… <br /><br />Καταγράφεται η Ελληνική Τζαζ Δισκογραφία (περίπου 900 τίτλοι) από το 1961 έως το 2013 βάσει κάποιων προσωπικών κριτηρίων. Αν κάποιος άλλος έκανε την ίδια δουλειά μπορεί να κατέγραφε 200 δίσκους, άλλος μπορεί 500 και άλλος… 1500. Φυσικά και υπάρχει η λεγόμενη «προσωπική επιλογή». Τίποτα δεν γίνεται χωρίς την «προσωπική επιλογή» και την ευθύνη που αυτή συνεπάγεται.<br />Εγώ, ας πούμε, έχω θέση στη δισκογραφία και για τον Γιώργο Κατσαρό (καταγράφω δύο lounge άλμπουμ του). Άλλος, ενδεχομένως, να μην κατέγραφε κανένα. Είναι τόσο απλό.<br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-38602906930917946092013-04-20T18:05:22.874+03:002013-04-20T18:05:22.874+03:00k imam baildi σαν σχέση με την jazz απο που κ ως π...k imam baildi σαν σχέση με την jazz απο που κ ως που..?Anonymousnoreply@blogger.com