tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post4369404152481777041..comments2024-03-28T12:23:14.907+02:00Comments on ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ / VINYLMINE: ALPHA BETA ένα ελληνικό space 45άριΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttp://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comBlogger8125tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-52760468181727366402023-04-09T16:29:27.625+03:002023-04-09T16:29:27.625+03:00Aπό το fb...
Christos Nastos
......!!!!!
Δε γνώρ...Aπό το fb... <br /><br />Christos Nastos<br />......!!!!!<br />Δε γνώριζα την ύπαρξη του...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-41461885747242086742012-11-07T21:39:29.291+02:002012-11-07T21:39:29.291+02:00Όντως , στο τεύχος 217 του Record Collector (9/199...Όντως , στο τεύχος 217 του Record Collector (9/1997) στο κείμενο των Mark J.T. Griffin (ο ίδιος που έγραψε το βιβλίο) και Don Fennimore για τον Βαγγέλη Παπαθανασίου, γράφεται πως στο “Astral abuse”… the songstress Milva guested on vocals. Συγχέεται δηλαδή η Vilma (Λαδοπούλου) με την Milva. ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-65978148055898562022012-11-07T15:53:28.576+02:002012-11-07T15:53:28.576+02:00Γεια σου Βαλάντη.
Θα πω μια μικρή ιστορία…
Όταν ε...Γεια σου Βαλάντη.<br />Θα πω μια μικρή ιστορία…<br /><br />Όταν είχα αγοράσει (το 1997) το σκωτσέζικο βιβλίο του Mark J.T. Griffin “V-A-N-G-E-L-I-S The Unknown Man” [Private Pressing, α έκδοση 1994, β έκδοση 1997] δεν είχα ακούσει ακόμη αυτό το single. (Γνώριζα όμως την ύπαρξή του, από τη δεκαετία του ’80 – το είχα αναφέρει και στο «Ραντεβού στο Κύτταρο» στη σελ.46). <br /><br />Εκεί λοιπόν ο Griffin ανάμεσα σε άλλα (πολλά) λάθη έλεγε (σελ.136) πως στο “Astral abuse” ακουγόταν η Milva! Αν δεν του το είχε σφυρίξει κάποιος λάθος, είναι πολύ πιθανόν ο Griffin να θεώρησε το όνομα “Vilma”, που αναγραφόταν στο label ως λανθασμένο (“Vilma” σου λέει, τι είναι αυτό;), «διορθώνοντάς» το σε… Milva. Φυσικά, αυτό αναπαρήχθη αργότερα στο internet (πιθανώς να έχει ξεμείνει και κάπου), ενώ γράφτηκε και σε περιοδικά. Νομίζω στο Record Collector (πρέπει να βρω το τεύχος, ώστε να το τσεκάρω). <br /><br />Πιθανώς δε ο Griffin να παρασύρθηκε από το γεγονός πως ο Παπαθανασίου είχε κάνει ένα ολόκληρο LP με τη Milva, το 1981. Πρόκειται για το “Ich Hab’ Keine Angst” [Metronome 0060.383] στο οποία η ιταλίδα τραγουδίστρια απέδιδε 11 συνθέσεις του Παπαθανασίου τραγουδισμένες στα γερμανικά! To “It’s five o clock” ως “Kennst du das auch” και άλλα διάφορα.<br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-89725624282962919622012-11-07T13:27:37.745+02:002012-11-07T13:27:37.745+02:00Καλημέρα και από μένα.
Ωραίο post.Τους Aplha Beta ...Καλημέρα και από μένα.<br />Ωραίο post.Τους Aplha Beta τους έμαθα πριν κάνα 3-4 χρόνια από μια συλλογή του Andy Votel.<br />Πολυ καλο.Electric Looserhttps://www.blogger.com/profile/02551230288831631930noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-87832399090193964362012-11-07T08:44:44.044+02:002012-11-07T08:44:44.044+02:00Καλημέρα σε όλους.
Εδώ το κείμενο από Wikipedia γι...Καλημέρα σε όλους.<br />Εδώ το κείμενο από Wikipedia για τον Georgakarakos:<br />"Celluloid Records, a French/American record label, founded by Jean Georgakarakos (sometimes shortened to Jean Karakos) operated from 1976 to 1989 in New York, and produced a series of eclectic and ground-breaking releases, particularly in the early to late 1980s, largely under the auspices of de facto in-house producer Bill Laswell.<br />Jean Georgakarakos had previously run a chain of record shops in France with partner Jean-Luc Young. In 1967, the pair formed jazz record label BYG Records, which collapsed in the mid-70s. Karakos also produced albums such as Sonny Sharrock's Monkie-Pockie Boo, and managed acts such as Gong and Magma."dedaloshttps://www.blogger.com/profile/13935543993141562206noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-27021133281972234292012-11-07T07:36:10.020+02:002012-11-07T07:36:10.020+02:00Ο Georgakarakos αν δεν κάνω λάθος στη συνέχεια ασχ...Ο Georgakarakos αν δεν κάνω λάθος στη συνέχεια ασχολήθηκε με την ΖΕ records.Ειχε γούστο ο κύριος.Φανταστικο πόστ κύριε Τρόυσσα .KUAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-16102703298665302242012-11-06T22:50:41.849+02:002012-11-06T22:50:41.849+02:00Καλησπέρα bwana. Προφανώς είχε ελληνική (μανιάτικη...Καλησπέρα bwana. Προφανώς είχε ελληνική (μανιάτικη ρίζα) ο Georgakarakos. Κατά καιρούς έχω διαβάσει διάφορα γι’ αυτόν, κυρίως στο γαλλικό περιοδικό Actuel, (έχω κάποια τεύχη και κάποτε μου είχε μεταφράσει μερικά κείμενα μία φίλη), τα οποία πρέπει να τα βρω και να τα συμμαζέψω. Ε ναι, Celluloid μετά την BYG κ.λπ.ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-83883863279844882112012-11-06T21:58:40.800+02:002012-11-06T21:58:40.800+02:00Καλησπέρα Φωντα! Απίθανο το 45αρι. Aυτός ο Καράκος...Καλησπέρα Φωντα! Απίθανο το 45αρι. Aυτός ο Καράκος (ελλάδα μυρίζει...) έχει μαζέψει του κόσμου το βρισίδι από διάφορους μουσικούς γιατί συστηματικά εξέδιδε επανεξέδιδε χωρίς δικαιώματα δουλειές τους, αν δεν με απατά η μνήμη μου είχε κάνει αργότερα και την Celluloid που έβγαζε "προχώ" δουλειές με Laswell κλπ. (θυμάμαι ιδιαίτερα τους Tuxedomoon να τον στολίζουν σε μια απόμ τις πρώτες τους συνεντεύξεις σε ελληνικό μέσο)bwanahttps://www.blogger.com/profile/13257161090658214980noreply@blogger.com