tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post5347718405822594694..comments2024-03-28T23:18:12.880+02:00Comments on ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ / VINYLMINE: υπήρξε… ροκ ποιητής ο ΤΑΣΟΣ ΔΕΝΕΓΡΗΣ; ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttp://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comBlogger20125tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-55413776702622935432019-10-20T20:29:57.149+03:002019-10-20T20:29:57.149+03:00Από το fb...
Δημητρης Σαλτος
Καλά τώρα. Μιλάς γ...Από το fb... <br /><br />Δημητρης Σαλτος <br />Καλά τώρα. Μιλάς για τον άνθρωπο που είχε παρουσιάσει την ποιητική συλλογή του μπογδανου και έλεγε πως έχει μια επιθετικοτητα και τσογλανια. Από εκεί και πέρα, η κριτική σηκώνει τα χέρια ψηλά.<br /> <br />Ntinos Sarandopulos <br />δεν ξέρω εάν υπήρξε, αλλά εμένα μου αρέσει υπερβολικά .... πολύ περισσότερο κι από καρούζο κλπ<br /> <br />Mike Beles <br />για να πουλησουν το κανουν..<br /> <br />Vangelis Goumas <br />Αυτο το δυσμοιρο το ροκ,το χουν κολλησει σαν ετικετα οπου γουσταρουν!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-21812103024609882882019-01-16T19:30:47.955+02:002019-01-16T19:30:47.955+02:00Ntinos Sarandopulos
ωραίος ρέ .... ό άθρωπας έχε...Ntinos Sarandopulos <br /><br />ωραίος ρέ .... ό άθρωπας έχει γράψει στ' αρχίδια του μαζεμένες όλες τις αξίες του ευρωπαϊκού πνεύματος!!!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-8705725455162891192016-04-04T00:08:06.589+03:002016-04-04T00:08:06.589+03:00Άγγελε βάλε εδώ το mail σου και θα σου απαντήσω. (...Άγγελε βάλε εδώ το mail σου και θα σου απαντήσω. (Δεν θα το δημοσιεύσω). ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-52862680379044154662016-04-03T23:57:13.707+03:002016-04-03T23:57:13.707+03:00Φώντα, στείλε μου ένα mail σου να σού στείλω τη με...Φώντα, στείλε μου ένα mail σου να σού στείλω τη μελοποίηση. Δεν είναι ροκ. Είναι απλά ένα ωραίο τραγούδι. Δεν θέλω να το ποστάρω δημοσίως.<br /><br />Αγγελοςnomoretrashhttps://www.blogger.com/profile/03515841626256243712noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-50613287268095393052014-12-23T08:55:36.993+02:002014-12-23T08:55:36.993+02:00Είχα δει την ταινία το 1986, στη Θεσσαλονίκη (στο ...Είχα δει την ταινία το 1986, στη Θεσσαλονίκη (στο Φεστιβάλ). Ήμουν συνεπαρμένος από τη «Φωτογραφία» του Παπατάκη, και τσαντισμένος επειδή εκείνο το αριστούργημα συναγωνιζόταν με το «Νοκ-Άουτ» (και μερικά ακόμη αδιάφορα) κι ερχόταν τελευταίο…<br />Θα ήθελα να ξαναδώ σήμερα το «Σχετικά με τον Βασίλη», βασικά λόγω Δενέγρη, τον οποίον, τότε, δεν τον «γνώριζα»…<br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-19627838048871474182014-12-23T03:57:34.246+02:002014-12-23T03:57:34.246+02:00ωραίο post αλλά με στενοχώρησες
βαρετή ταινία το σ...ωραίο post αλλά με στενοχώρησες<br />βαρετή ταινία το σχετικά με τον βασίλη?<br />ειλικρινά γιατί?δεν σε αγγιξε?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-75110019022931656912014-08-24T13:48:30.152+03:002014-08-24T13:48:30.152+03:00Άγγελε, αν φθάσεις κάπου (στη μελοποίηση) στείλε τ...Άγγελε, αν φθάσεις κάπου (στη μελοποίηση) στείλε την να την ακούσω…ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-49207840219408804252014-08-06T07:43:20.357+03:002014-08-06T07:43:20.357+03:00Αγαπητέ Φώντα,
Το είχα μελοποιήσει εγώ - δυστυχώς...Αγαπητέ Φώντα,<br /><br />Το είχα μελοποιήσει εγώ - δυστυχώς όχι ακριβώς σε ροκ εκδοχή - το 198κάτι (1984, 85, κάτι τέτοιο). Έκτοτε το είχα ψιλοξεχάσει και είχα χάσει και τους στίχους. Καταπληκτική οργάνωση δεν έχω; Ναι, το ξέρω.<br /><br />Έπεσα πάνω στο blog σου τυχαία, ακριβώς ψάχνοντας τους στίχους μήπως μπορέσω και αναστήσω εκείνην τη μελοποίηση. Μάλλον το blog σου είναι και το μόνο σημείο όπου αναδημοσιεύεται ολόκληρο το ποίημα. Είναι όντως καταπληκτικό ποίημα.<br /><br />Για να επιστρέψω στη μελοποίηση, το ποίημα είναι χτισμένο πάνω στη ρυθμική δομή x-x-x-X (η συλλαβή Χ είναι η τονούμενη) και σε πάει, ή εμένα τουλάχιστον με πήγε - στα πέντε τέταρτα. Δυστυχώς, τα πέντε τέταρτα ως ρυθμός ανήκουν πιο πολύ στο νεοκυματικό (άντε και στο έντεχνο της εποχής ΘεοδωράκοΧατζιδάκη) και σπάνια βρίσκεις κάτι ροκοειδές σε τέτοιο ρυθμό. Λογικό λοιπόν που η μελοποίησή μου θύμιζε κάτι περίπου σε Αρλέτα, που δεν ταίριαζε ούτε γι' αστείο με το περιεχόμενο του ποιήματος. Γι' αυτό και το είχα αφήσει τότε στην άκρη... Δεν είναι ποτέ αργά για να το ξαναπιάσει κανείς όμως. Και πέντε τέταρτα σε ροκ ενορχήστρωση; Γιατί όχι, ωραία ιδέα... Ίσως...<br /><br />Φιλικά,<br /><br />ΑγγελοςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-71134947987460689242013-12-03T13:34:53.330+02:002013-12-03T13:34:53.330+02:00Α, εντάξει κ. Κακίση. Συγγνώμη. Μ’ αυτά τα copy-p...Α, εντάξει κ. Κακίση. Συγγνώμη. Μ’ αυτά τα copy-paste δεν ξέρεις πια τι να υποθέσεις. ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-86672255141545795202013-12-03T13:15:43.713+02:002013-12-03T13:15:43.713+02:00ΚΙ ΕΓώ ΕΥΧΑΡΙΣΤώ, ΜόΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ έΣΤΕΙΛΑ ΕΓώ ΤΟ Κ...ΚΙ ΕΓώ ΕΥΧΑΡΙΣΤώ, ΜόΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ έΣΤΕΙΛΑ ΕΓώ ΤΟ ΚΕίΜΕΝό ΜΟΥ ΑΥΤό ΓΙΑ ΤΟΝ ΤάΣΟ. ΣΩΤήΡΗΣ ΚΑΚίΣΗΣ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-84914915224564848222013-12-02T00:19:18.036+02:002013-12-02T00:19:18.036+02:00Ανώνυμε, μη με βάζεις νυχτιάτικα να ψάχνω…
«Ο (Ν...Ανώνυμε, μη με βάζεις νυχτιάτικα να ψάχνω… <br /><br />«Ο (Νάνος) Βαλαωρίτης στο ραδιόφωνο μάς είπε ότι το ‘Πάλι’ το σταμάτησε η δικτατορία, που ήρθε τον Απρίλη του 1967. Πρόκειται για ΑΙΣΧΡΟ ΨΕΜΑ, διότι το κατεστημένο της δεξιάς θεωρούσε τόσο ΑΝΩΔΥΝΟ αυτό το περιοδικό και τόσο ΑΚΙΝΔΥΝΟΥΣ τους συνεργάτες του, που η προεδρία της Κυβέρνησης με απόφαση του τότε διευθυντού των οικονομικών υπηρεσιών κυρίου Αγγελάκα, ΕΝΙΣΧΥΣΕ την έκδοση αγοράζοντας 600 τεύχη από κάθε τεύχος». <br /><br />Λεωνίδας Χρηστάκης «Η Δυστυχία του να Είσαι Μαλάκας» [Κάκτος, Αθήνα 1984] σελ.73.<br /><br />Τα κεφαλαία είναι δικά μου…ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-8143992339874166762013-12-02T00:09:10.891+02:002013-12-02T00:09:10.891+02:00Άμα το τελευταίο τεύχος του Πάλι κυκλφόρησε το Δεκ...Άμα το τελευταίο τεύχος του Πάλι κυκλφόρησε το Δεκέμβριο του 66 είναι λογικό το επόμενο τεύχος που θα έπεφτε μέσα στη χούντα να μη βγήκε ποτέ. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-34900317624679212312013-11-30T18:45:45.646+02:002013-11-30T18:45:45.646+02:00τόσο υπερεκτιμημένο κίνημα από τους μπητ δεν υπάρχ...τόσο υπερεκτιμημένο κίνημα από τους μπητ δεν υπάρχει..ελάχιστη λογοτεχνική αξία,καμμία σοβαρή σκέψη που να υποβαστάζει την ποίηση..εύκολη,πρόχειρη ποίηση για ανθρώπους που δεν σκαμπάζουν και βαριούνται να ασχοληθούν σοβαρότερα με την ποίηση(π.χ. Σολωμό)Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-15046362356756457692013-11-30T00:05:42.163+02:002013-11-30T00:05:42.163+02:00Τα θυμάμαι τα γεγονότα με την Άρτζες. Όλη η Ελλάδα...Τα θυμάμαι τα γεγονότα με την Άρτζες. Όλη η Ελλάδα έβριζε. Μας είχαν χαντακώσει. Στα τέλη της δεκαετίας του ’70 μπορεί να μην είχα ιδέα περί Δενέγρη, συναντήθηκαν όμως κάπου τα… γ@mwσταυρίδια μας.<br /><br />Ευχαριστώ για το σχόλιο κ. Κακίση.ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-10844464925747194322013-11-29T22:29:10.876+02:002013-11-29T22:29:10.876+02:00ΕΠΑΙΖΕ Η Α.Ε.Κ. μ' εκείνη την απαίσια Ρουμανικ...ΕΠΑΙΖΕ Η Α.Ε.Κ. μ' εκείνη την απαίσια Ρουμανική ομάδα, τη βρωμερή Άρτζες Πιτέστι, που έκανε εκείνη την αισχρή αναφορά στην ΟΥΕΦΑ και τη θάψανε απ' την Ευρώπη την Α.Ε.Κ. Οι Ρουμάνοι στις ομοσπονδίες είναι χειρότεροι απ' τους Ιταλούς, άσε που νομίζουνε ότι είναι κι η ελίτ των Βαλκανίων, με κάτι τρίχες να στα πόδια τους οι σικ Ρουμάνες.<br /><br />Ο ποιητής Τάσος Δενέγρης το 'βλεπε το ματς σε μια θεία του στο Κολωνάκι, που είχε έγχρωμη τηλεόραση, κι ήτανε κι άλλες δυο-τρεις κυρίες με τη θεία, αριστοκράτισσες, καθισμένες και πίνανε τσάι γύρω του. Τους είπε μερικές κουβέντες στην αρχή, και μετά αφοσιώθηκε στον αγώνα, στο Πιτέστι.<br /><br />Θυμόσαστε, βέβαια, ότι ο Ντουρονικολάε, ο μετέπειτα αποτυχών στον Π.Α.Ο.Β., είχε βρει το δικό μας Νικολάου πλάγιο μπακ και μας είχανε διαλύσει κυριολεκτικά. Δεν τους έφτανε όμως που μας ρίχνανε γκολ, ρίχνανε και καμιά καθυστέρηση σπαστική η ελίτ των Βαλκανίων, κι άντε πάλι Τσαουσέσκου, κι η μαντάμ Τσαουσέσκου, με τις μύτες κ.λ.π.<br /><br />Έπεσε, λοιπόν, εκείνο το γομάρι ο τερματοφύλακάς τους κάτω κι έκανε τον πεθαμένο. Τότε σηκώθηκε όρθιος στην πολυθρόνα του ο ποιητής Τάσος Δενέγρης και φώναξε, τριγυρισμένος από γριές που πίνανε τσάϊ: "Σήκω πάνω, πουτάνα, μπαλαρίνα!".<br /><br />Σωτήρης ΚακίσηςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-56116856653362129022013-11-29T00:45:27.213+02:002013-11-29T00:45:27.213+02:00Ανώνυμε, επί της ουσίας δεν καταλαβαίνω τι θέλεις ...Ανώνυμε, επί της ουσίας δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις. Ότι και σήμερα μπορεί να υπάρχουν κάποιοι που να ζουν όπως ο Kerouac και να γράφουν αντίστοιχα πεζά ή ποιήματα; Μπορεί… Αρκεί, όμως, αυτό για να τους αποκαλέσεις beat writers ή poets; Εγώ λέω πως δεν αρκεί. Ή μάλλον –για να το πω καλύτερα– ισχυρίζομαι πως δεν υφίσταται καμμία σοβαρή αναγκαιότητα, που να υπαγορεύει κάτι τέτοιο (παρ’ εκτός αν θέλεις να πουλήσεις «μούρη» ή έχεις έφεση στην μπαρούφα). Πώς να το κάνουμε δηλαδή… ο Λόρδος Βύρων δεν ήταν χίπις…ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-82492789153011180642013-11-29T00:25:24.307+02:002013-11-29T00:25:24.307+02:00Ανώνυμε, προβληματίστηκα σε σχέση με το αν πρέπει ...Ανώνυμε, προβληματίστηκα σε σχέση με το αν πρέπει να δημοσιεύσω ή όχι το σχόλιό σου. Έτσι, αντί να το λογοκρίνω ολόκληρο είπα να λογοκρίνω μόνο μία λέξη (αντικαθιστώντας την από μιαν άλλη). Δεν χρειάζονται επιθετικοί/ απαξιωτικοί χαρακτηρισμοί για πρόσωπα, τα οποία δεν συμμετέχουν στη συζήτηση… <br /><br />Νάτο λοιπόν…<br /><br />------------------------------------------------------------------------------<br /><br />Φωντα ισχυριζεσαι ''πως δεν μπορούμε να μιλάμε στην Ελλάδα για μπητ. Αυτό, ως σκέψη και ως αντίληψη, το βρίσκω πολύ σωστό. Οι σκηνές είναι καθορισμένες όχι μόνον χρονικά, αλλά και χωρικά (τοπικά). Μπορούμε να μιλάμε για την ψυχεδελική σκηνή της Δυτικής Ακτής, του Τέξας, ή και του Λονδίνου (εννοώ σκηνές πραγματικές και όχι υπαρκτές μόνο στα μυαλά των μουσικογραφιάδων), αλλά τι νόημα έχει να μιλάμε για γαλλική ψυχεδελική σκηνή και βεβαίως για ελληνική;''. <br /><br />Θα συμφωνω μαζί σου οτι πολλες φορες οι 'μουσικογραφιαδες' αποδίδουν αδικα τετοιους τιτλους ή και τα τραβάνε απο τα μαλλια (αφηνω στην ακρη καποιους οπως ο ΓΙΜ που αναμεσα σε άλλα καραγκιοζλίκια που κατα καιρους εχει κανει παρουσιασε προσφατα την ποιηση(...) του Μπογδανου (...) ως εξαιρετικη(...) <br /><br />Θεωρω ομως λάθος τον ισχυρισμό σου οτι τα κινηματα οριζονται μονο χωρικά και χρονικά και απορω πως εισαι τόσο εμμονικός με αυτη την αποψη σου...<br /><br />Για να στο πω απλά, ανθρωποι που ζουνε σημερα οπως ο Κερουακ το '47 περνοντας μερικες μερες στο Ντενβερ υπαρχουν και σημερα σε πολλα γεωγραφικα μηκη και πλατη και οσο αλητευεις θα τους συναντας. Προσοχη, θα τους συναντας στον δρόμο και οχι στην γΛιφο. Και θα με εξεπλητε αν δεν εχεις συναντησεις τετοιους ανθρωπους στην ζωη σου και με ρωτησεις 'τοτε που ειναι?'...ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-13688691623416452832013-11-28T12:01:49.121+02:002013-11-28T12:01:49.121+02:00Δεν ξέρω αν ο Γ.Μ. πειράχτηκε και δεν ξανάστειλε τ...Δεν ξέρω αν ο Γ.Μ. πειράχτηκε και δεν ξανάστειλε το σχόλιο, επειδή του είπα πως πρέπει να βελτιώσει τους τρόπους του. Τέλος πάντων… Για να μην νομίσει πως προφασίστηκα τον εύθικτο, επειδή τάχα δεν είχα τι να του απαντήσω, ας του πω δυο λόγια…<br /><br />Προσωπικώς υπεραμύνομαι εκείνων που υποστηρίζει ο Δενέγρης στην συνέντευξή του: <br /><br />«Αλλά εγώ νομίζω ότι αυτό το κίνημα (σ.σ. το beat) περιορίζεται ΜΟΝΟ στην Αμερική τα ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ εκείνα χρόνια.(…) Αλλά και πάλι δεν μπορούμε να λέμε στην Ελλάδα για… μπητ. Οι μπήτνικς ήταν ΟΥΤΕ ΚΑΝ παναμερικανικό φαινόμενο». <br /><br />Υπεραμύνομαι δηλαδή της άποψης πως το beat είναι οριοθετημένο χρονικώς και τοπικώς και πως κάθε απόπειρα να το βγάλει πέραν αυτών των ορίων είναι… ασ’ τα να πάει. <br />Είναι άλλο να λέμε πως ο τάδε σύγχρονος ποιητής είναι επηρεασμένος από την beat poetry και άλλο πως είναι ο ίδιος beat poet. Όποιος δεν καταλαβαίνει, ή κάνει πως δεν καταλαβαίνει, αυτές τις διαφορές (που δεν είναι καθόλου λεπτές) είναι δικό του θέμα. <br /><br />Και τι σημαίνει “beat generation”; Ο όρος –όπως λέγεται πρώτος τον χρησιμοποίησε ο Κerouac, το 1948, σε μια συζήτησή του με τον John Clellon Holmes– σηματοδοτεί την εμφάνιση και περαιτέρω το έργο μιας στενής λογοτεχνικής/ ποιητικής μεταπολεμικής παρέας. Δεν αναφέρεται σε κάθε άνθρωπο της γενιάς του Kerouac (γενν. το 1922), του Ginsberg (γενν. το 1926) και του Corso (γενν. το 1930). Οι… μανάβηδες και οι χασάπηδες που γεννήθηκαν το 1925 στην Αμερική δεν είναι μέλη της beat generation. Τo beat δεν ήταν η «κουλτούρα μιας γενιάς», αλλά η κουλτούρα μιας πολύ συγκεκριμένης παρέας. <br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-21771513930963955402013-11-27T22:26:18.935+02:002013-11-27T22:26:18.935+02:00Ωραίο τραγούδι!
Β.Α.Ωραίο τραγούδι! <br /><br />Β.Α.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-81036573942552956762013-11-27T21:47:07.735+02:002013-11-27T21:47:07.735+02:00Γ.Μ., όταν επιθυμείς να κάνεις διάλογο και να φιλο...Γ.Μ., όταν επιθυμείς να κάνεις διάλογο και να φιλοξενηθούν οι απόψεις σου σ’ ένα blog οφείλεις να σέβεσαι τον «οικοδεσπότη». Εσύ, δεν ξέρω από πού «φτιαγμένος», μπαίνεις στο δισκορυχείον και καταφέρεσαι εναντίον μου με χαρακτηρισμό που δεν αιτιολογείται (από τη στιγμή που δεν έχει προηγηθεί καμμία κουβέντα μεταξύ μας). <br />Σε ξέρω και από χθες ρε φίλε; Με ξέρεις μήπως εσύ; <br />Αν θέλεις να κάνεις διάλογο λοιπόν, έστω και ανώνυμα, θα σε παρακαλέσω να βελτιώσεις τους τρόπους σου. Πράγμα που σημαίνει πως, άμα γουστάρεις, ξαναστέλνεις διορθωμένο το σχόλιό σου. Τότε θα δημοσιευτεί. Και τότε, θα σου απαντήσω (θα πω τη γνώμη μου δηλαδή) και για όλα τα υπόλοιπα ζητήματα που θέτεις.ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.com