tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post7136816205157063148..comments2024-03-29T14:18:19.036+02:00Comments on ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ / VINYLMINE: PERIGEO ιταλικό progressive fusionΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttp://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comBlogger18125tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-42691357111879014782015-01-17T17:29:11.897+02:002015-01-17T17:29:11.897+02:00Osanna-palepoli τι τεραστια δισκαρα ?Osanna-palepoli τι τεραστια δισκαρα ?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-64743596239736889942014-11-27T14:46:56.420+02:002014-11-27T14:46:56.420+02:00Έμαθα τους Area στα πρώτα χρόνια των 80s. Ήταν μια...Έμαθα τους Area στα πρώτα χρόνια των 80s. Ήταν μια κασέτα με το “Gli dei se ne vanno…” δανεική (και εν συνεχεία αντιγραμμένη) από φίλο, ο αδελφός του οποίου (μεγαλύτερος από εμάς) σπούδαζε στα seventies Ιατρική στο Παλέρμο.<br /><br />Έγραψα πρώτη φορά για τους Area στο «Jazz & Tζαζ» τον Απρίλιο του 1998 (τεύχος 61). Διάβασα ξανά τώρα εκείνο το κείμενο (μετά από 16+ χρόνια δηλαδή) και το βρήκα μια χαρά. Μ’ ένα μικρό «χτένισμα» και λίγες προσθήκες είναι έτοιμο προς αναδημοσίευση. Μακάρι να βρω το κουράγιο, κάποια στιγμή, να το χτυπήσω στο word… το λέω γιατί είναι μεγάλο.<br />Βρήκα, δε, ενδιαφέροντα και σήμερα (το σημειώνω, γιατί δεν το θυμόμουν) τον συσχετισμό που είχα επιχειρήσει τότε μεταξύ των στίχων του “Maledetti” και κάποιων απόψεων του Νίκου Πουλαντζά, που σχετίζονταν με την αμφισβήτηση της «λενινιστικής» άποψης για την πρωτοκαθεδρία του κόμματος στην καθημερινή ζωή. ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-86603845732109015252014-11-27T11:28:31.527+02:002014-11-27T11:28:31.527+02:00Μάλλον παρασκευή, στο ροκ κλαμπ το έβαλε.Δεν θυμάμ...Μάλλον παρασκευή, στο ροκ κλαμπ το έβαλε.Δεν θυμάμαι τίποτε άλλο πέραν του ότι αμέσως μετά ήθελα να βρω δίσκο δικό τους.Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/09104425844284864224noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-64886582655278070762014-11-27T11:16:39.985+02:002014-11-27T11:16:39.985+02:00Τι λες; Είχε μεταδώσει Area ο Πετρίδης; Εκπλήσσομα...Τι λες; Είχε μεταδώσει Area ο Πετρίδης; Εκπλήσσομαι. Θα ήθελα να ήξερα, που λέει ο λόγος, τι είχε βάλει πριν (καμμιά Δόμνα Σαμίου…) και τι μετά (κανα «Ξεχασμένο πηγάδι»)…ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-84349083966311456262014-11-27T10:12:54.352+02:002014-11-27T10:12:54.352+02:00Area είχε παίξει ο Πετρίδης στην εκπομπή του -το G...Area είχε παίξει ο Πετρίδης στην εκπομπή του -το Gerontocrazia- αρκετά νωρίς -πριν το δημοσίευμα της "Μουσικής" -πιθανόν με αφορμή τον θάνατο του Stratos.Γιώργοςhttps://www.blogger.com/profile/09104425844284864224noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-77192676696383707972014-11-27T00:01:08.521+02:002014-11-27T00:01:08.521+02:00>>Η κασέτα του Άσιμου ήταν αντιγραφή από το ...>>Η κασέτα του Άσιμου ήταν αντιγραφή από το LP-συλλογή “Area ’70” που είχε κυκλοφορήσει το 1980 στη φθηνή σειρά “Successo”, η οποία εισαγόταν στην Ελλάδα. Τη θυμάμαι την κασέτα γι’ αυτό στο λέω<<<br /><br />Μπορεί και να μην τη θυμάμαι καλά… Αν όχι το “Area ’70”, τότε σίγουρα το “Are(A)zione”. <br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-18146733600263253822014-11-26T23:46:03.693+02:002014-11-26T23:46:03.693+02:00Α, ευχαριστώ. Α, ευχαριστώ. ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-22290667709653559442014-11-26T23:35:28.767+02:002014-11-26T23:35:28.767+02:00είναι το εγχρωμο τεύχος με το manga εξώφυλλο της χ...είναι το εγχρωμο τεύχος με το manga εξώφυλλο της χιονάτης,το τεύχος 2-3Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-60630320540126506592014-11-26T23:30:47.901+02:002014-11-26T23:30:47.901+02:00Τι να πω…
Αυτές οι reissues που πήρα εγώ (τα πρώτα...Τι να πω…<br />Αυτές οι reissues που πήρα εγώ (τα πρώτα του Fabrizio De André ας πούμε, ή το πρώτο του Alberto Radius) παίζουν μια χαρά. Museo Rosenbach μόνο γιαπωνέζικο…<br /><br />Η κασέτα του Άσιμου ήταν αντιγραφή από το LP-συλλογή “Area ’70” που είχε κυκλοφορήσει το 1980 στη φθηνή σειρά “Successo”, η οποία εισαγόταν στην Ελλάδα. Τη θυμάμαι την κασέτα γι’ αυτό στο λέω. <br /><br />Ένας από τους πρώτους που έγραψαν στην Ελλάδα για τους Area πρέπει να ήταν ο Γιώργος Λεωτσάκος εκεί γύρω στο ’78 στην «Πρωινή Ελευθεροτυπία». Το συγκεκριμένο τεύχος της «Χιονάτης» δεν το έχω. Στη «Μουσική» τον Ιούνιο του ’80 (τεύχος 31) υπάρχει άρθρο για τους Area-Demetrio Stratos από κάποιους Κώστα Φώφολο και Σπύρο Καλογήρου. Αργότερα έγραψαν κι άλλοι…<br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-38704349783673410182014-11-26T22:50:30.170+02:002014-11-26T22:50:30.170+02:00της sony οι επανεκδόσεις είναι χάλια,για παράδειγμ...της sony οι επανεκδόσεις είναι χάλια,για παράδειγμα των <br />museo rosenbach<br />γενικώς όλες οι επανεκδόσεις των ιταλών δεν ακούγονται,γεμάτα σκρατς και θόρυβο,μακριά από ιταλικά βινύλια<br />όσον αφορά τους area ο άσιμος είχε κυκλοφορήσει μια κασσέτα τους,όποιος θυμάται τις πειρατικές με διάφορα ξένα γκρουπ<br />επίσης υπάρχει μνεία γι'αυτούς στην χιονάτη του κοτρώνη τον μάρτη του '80<br />ΑνώνυμοςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-22059259853750160232014-11-26T21:57:24.873+02:002014-11-26T21:57:24.873+02:00Ok Γιάννη. Κάποιες επανεκδόσεις (ακόμη και της Aka...Ok Γιάννη. Κάποιες επανεκδόσεις (ακόμη και της Akarma) είναι καλές… Επίσης αρκετά καλές είναι εκείνες που έβγαλε τα τελευταία χρόνια η ιταλική SonyBMG (για βινύλια μιλάμε πάντα). <br />Ας πουν και άλλοι τη γνώμη τους (αν ξέρουν) για τα original Italian prog LPs των seventies, όπως και για τις ιαπωνικές επανεκδόσεις βινυλίου στη Seven Seas ή την Crime…<br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-41018668915408512932014-11-26T21:17:19.198+02:002014-11-26T21:17:19.198+02:00Να σου πω την αληθεια original ιταλικα δεν εχω με ...Να σου πω την αληθεια original ιταλικα δεν εχω με εξαιρεση το δευτερο των Il Balletto di Bronzo(Ys-Polydor 1972),αλλα ουτε και εχω ακουσει απο αλλους.Εχω ομως αρκετες κοπιες πειρατικες(επι τροχαδην τα 2 πρωτα circus 2000,το πρωτο le orme,το Sirio 2222,τους Black spirit απο την εγγλεζικη kissing spell,τους Ι raminghi-il lungo cammino dei raminghi απο το'73,τους Αnalogy φυσικα,κ.α)Απο αυτη την εμπειρια μου ακουγοντας κρινω στους περισσοτερους δισκους καθαρες και δυνατες παραγωγες.υ.γ(παλι προβλημα με το open id γι'αυτο το στελνω ανωνυμα.πυ θα παει θα διορθωθει.ΓΙΑΝΝΗΣ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-47640482000872576812014-11-26T14:31:23.555+02:002014-11-26T14:31:23.555+02:00Γιάννη σ’ αυτό δεν θα συμφωνήσω και τόσο. Από τα ο...Γιάννη σ’ αυτό δεν θα συμφωνήσω και τόσο. Από τα ορίτζιναλ 70s ιταλικά prog που έχω ακούσει (κι έχω ακούσει κάμποσα) θα έλεγα πως οι παραγωγές τους είναι μάλλον απογοητευτικές. Οι Ιάπωνες ήταν εκείνοι που τα έφτιαξαν και τα ανέδειξαν, όπως έπρεπε, στα 80s και στα 90s. ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-59421738916545103222014-11-26T13:38:04.694+02:002014-11-26T13:38:04.694+02:00Kαι κατι τελευταιο με τους γειτονες.Ειχαν απιστευτ...Kαι κατι τελευταιο με τους γειτονες.Ειχαν απιστευτες παραγωγες στις ηχογραφησεις.Απο προσωπικη εμπειρια ακομα και τα πειρατικα βινυλια και cd(λογω τις σπανιοτητας των περισσοτερων δισκων) "σκοτωνουν" απο ηχο.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-22442308187970290662014-11-26T13:36:45.102+02:002014-11-26T13:36:45.102+02:00Κάποια μαζεμένα στοιχεία για το ιταλικό progressiv...Κάποια μαζεμένα στοιχεία για το ιταλικό progressive υπάρχουν και σ’ αυτό το κείμενο – για όποιον ενδιαφέρεται…<br /><br />http://diskoryxeion.blogspot.gr/2010/10/avant.html<br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-46453367610695973892014-11-26T12:01:57.774+02:002014-11-26T12:01:57.774+02:00Φωντα συμφωνω μαζι σου.Στα sixties τα ιταλικα &quo...Φωντα συμφωνω μαζι σου.Στα sixties τα ιταλικα "γεγεδικα" ειχαν μεγαλη απηχηση στο νεανικο κοινο,αφου τα περισσοτερα εξ'αυτων διασκευασθηκαν κιολας απο ντοπιους καλλιτεχνες.Στα seventies οταν οι ηχοι αρχιζουν να γινονται πιο πολυπλοκοι και να ξεφευγουν θεωρω οτι οι Ιταλοι ηταν απο τους ποιο καλους δεκτες και πομπους σε αυτες τις μουσικες,δινοντας πραγματικα παρα πολυ καλα και δυσκολα αλμπουμ(Να σημειωσω εδω το In Cauda Semper Stat Venenum των Jacula το 1969,προπομπο gothic και doom metal),οπως και τα πολλα καλα αλμπουμ συμφωνικου ροκ(μπροσταρηδες οι Il Balletto di Bronzo) απο αρκετες μπαντες εφαμιλλα του γερμανικου κινηματος.Το μονο ασχημο του Ιταλικου αντεργκρουντ ειναι οτι κινηθηκε σε παρα πολυ αντιεμπορικα επιπεδα απο ολους τους εμπλεκομενους(εταιρειες,μουσικους δημοσιογραφους,κριτικους κ.λ.π).Παρα ταυτα με το περασμα των χρονων και την ευκολια αναζητησης μουσικων πηγων,εδω πεισματικα καποιοι αρνουνταν να αποδεχθουν καθετι που δεν ηταν αγγλοαμερικανικο και δεν εκανε βαβουροθορυβο.Υγ.Σαν το πρωτο αλμπουμ των le orme(Ad gloriam' 68) δεν μπορεσαν να γραψουν ακομα και σοβαροι ελληνες ροκαδες. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-38169743732703084752014-11-26T11:19:41.566+02:002014-11-26T11:19:41.566+02:00Καλημέρα Γιάννη.
Τη δεκαετία του ’60 οι Έλληνες γ...Καλημέρα Γιάννη. <br />Τη δεκαετία του ’60 οι Έλληνες γνώριζαν καλά το ιταλικό rock (μέχρι και 45άρια των Uragani, των Ribelli, του Mr. Anima και των Quelli κυκλοφορούσαν σε ελληνικές εκτυπώσεις, για να μην πούμε για Rokes και Rocky Roberts). Στα seventies οι εταιρείες «έσπρωξαν» περισσότερο τα LP των αγγλοαμερικανικών γκρουπ, αφού υπήρχε υστέρηση, με το Italian progressive –αν εξαιρέσεις τα λίγα μεγάλα ονόματα (PFM, Le Orme κ.λπ.)– να μην έχει καμμία εμπορική ανταπόκριση όχι μόνο στην Ελλάδα, μα ακόμη και στην Ιταλία. <br />Πάντως είναι αδικαιολόγητες (οι ελληνικές εταιρείες) επειδή δεν είχαν πάρει χαμπάρι ούτε τους Area και τον Demetrio Stratos (για να μην πω και τους Stormy Six)… οι οποίοι είχαν επιτυχία στην Ιταλία, ενώ θα πουλούσαν κιόλας στην Ελλάδα κατά τη Μεταπολίτευση (μέσα στο γενικότερο «θεοδωρακικό» κλίμα). <br /><br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-45337882812345178322014-11-26T09:08:53.045+02:002014-11-26T09:08:53.045+02:00Φωντα καλημερα.Τι μουσικαρες ειχαν οι Ιταλοι ρε φι...Φωντα καλημερα.Τι μουσικαρες ειχαν οι Ιταλοι ρε φιλε στα sixties και κυριως στα seventies!!ποσο ποιοτητα και ψαξιμο!Απο proggressive,jazz-rock,electropsych,μεχρι κλασικο blues.Οι μπαντες παρα πολλες και με διαφορετικο ηχο τοπικα(αλλοι ηχοι στην Ρωμη οπως οι Perigeo ,αλλα στο Μιλανο κ.λπ.)Η πλακα ειναι οτι εδω και δεκαετιες επωνυμοι και ανωνυμοι ντοπιοι μεγαλοροκαδες στο ακουσμα ιταλικου ροκ σου απαντουσαν"ιταλικο ροκ κατι σαν αλβανος τουριστας,ασε ρε με τους φλωρους".καλημερα και παλι.Anonymousnoreply@blogger.com