tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post7740104801250228566..comments2024-03-28T23:18:12.880+02:00Comments on ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ / VINYLMINE: ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ αυτοβιογραφία ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttp://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comBlogger12125tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-55215877238062010482013-03-21T08:44:44.404+02:002013-03-21T08:44:44.404+02:00Άσε μας ρε ανώνυμε, τώρα, που εκτίθεμαι.
Όπως έγ...Άσε μας ρε ανώνυμε, τώρα, που εκτίθεμαι. <br /><br />Όπως έγραψα πιο πάνω στα σχόλια…<br /><br />«Για τα “περί 1978” τα είπα. Η γνώμη μου είναι πως το “μόλις είχε κυκλοφορήσει” δεν το λες το 1975 για ένα βιβλίο του 1973. Απεναντίας, μπορείς να το πεις το 1978, για ένα βιβλίο του ’78. Υπάρχει δε κι εκείνη η φωτογραφία (στο κείμενο «Οκτόπους κ.λπ.») της Αυτοβιογραφίας του 1978 (εκδόσεις Παπαζήση), που πάντα θα με μπερδεύει…». <br /><br />Και όπως έγραψα στην ανάρτηση… <br /><br />«Δεν ξέρω, αλλά ΠΙΘΑΝΩΣ ορισμένοι να παρερμηνεύουν το σχετικό σημείο και να νομίζουν πως το βιβλίο, με τις χασισοπεριγραφές και τους τεκέδες, ήταν αδύνατον να κυκλοφορούσε επί δικτατορίας και πως τελικώς κυκλοφόρησε το 1978. ΠΙΘΑΝΩΣ –“ΠΙΘΑΝΩΣ” λέω– σ’ αυτήν την παγίδα να πέφτει και ο Τέος Ρόμβος, ο οποίος στην πρόσφατη έκδοση Το Αθηναϊκό Underground…» κ.λπ. κ.λπ. <br />Γράφω τρεις φορές «ΠΙΘΑΝΩΣ» και το τονίζω…<br /><br />Δεν έχω πρόβλημα να δεχθώ ότι ο άνθρωπος διάβασε το 1975 το βιβλίο. Απλώς, τότε, το «μόλις κυκλοφόρησε» δεν ισχύει, όπως επίσης δεν «βοηθά» και η φωτογραφία της δεύτερης έκδοσης (του 1978) που υπάρχει στο σχετικό κείμενο, αντί της πρώτης του 1973 (που δεν υπάρχει και θα έπρεπε να υπάρχει). <br /><br />Πρόσεξε, τώρα. Πάμε μια δεκαετία πιο μετά, όταν πια… είχα μεγαλώσει. <br /><br />Αν εμένα με ρωτήσει κάποιος: «πότε διάβασες ρε Φώντα την ‘Κάμα Τσούχτρα’ του Πλατή», δεν θα μπορέσω να θυμηθώ. Πιθανώς το 1984, πιθανώς το ’85, αλλά μπορεί και το ’86. Αν γράψω σ’ ένα κείμενο πως διάβασα το βιβλίο «μόλις κυκλοφόρησε», όλοι θα υποθέσουν, και σωστά, πως το διάβασα το 1983, αφού τότε κυκλοφόρησε (τον Μάρτη του ’83). Αν όμως βγω και γράψω πως «το διάβασα το 1985 μόλις κυκλοφόρησε» θα πέσετε όλοι πάνω μου να με φάτε, επειδή θα έχω κάνει λάθος. Δεν μπορεί να ισχύει το «μόλις» για το 1985, όταν το βιβλίο βγήκε το ’83. <br /><br />Είναι τόσο ξεκάθαρα τα πράγματα, και γι’ αυτό δεν πρόκειται να δώσω συνέχεια. <br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-51714364318644339442013-03-21T01:55:11.373+02:002013-03-21T01:55:11.373+02:00ρε συ Φωντα εδω εκτιθεσαι...
βγαινει ο ιδιος ο Ρομ...ρε συ Φωντα εδω εκτιθεσαι...<br />βγαινει ο ιδιος ο Ρομβος και λεει την χρονολογια και εσυ επιμενεις??? Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-54852215348686835152013-03-20T20:46:31.237+02:002013-03-20T20:46:31.237+02:00Μετά την ψυχεδελονεολαία, που έκανε… αντίσταση από...Μετά την ψυχεδελονεολαία, που έκανε… αντίσταση από τις ντισκοτέκ, τα κατηχητικά και τις μαζώξεις των Αλκίμων, είπα να λάβω τα μέτρα μου και έναντι της… ρεμπετονεολαίας. Αλλά, ευτυχώς, ακόμη δεν έχει βρεθεί ο Νταλουκο-ρεμπετολόγος που θα γράψει τα περί… αντίστασης μέσα απ’ τους τεκέδες. <br /><br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-390661942892998822013-03-20T18:33:05.078+02:002013-03-20T18:33:05.078+02:00Ώστε όλο το νόημα της ανάρτησης, ήταν να "επι...Ώστε όλο το νόημα της ανάρτησης, ήταν να "επισημάνεις" πως αυτό το "σκληρό" βιβλίο "πρωτοκυκλοφόρησε επί χούντας" !!! Αυτή ήταν λοιπόν, όπως ομολογείς, η πρόθεσή σου. Και γιατί ένιωσες ότι έπρεπε να το "επισημάνεις" αυτό; Γιατί άραγε, σου ήρθε για άλλη μία φορά, να χρησιμοποιήσεις σαν αφορμή ένα βιβλίο, για να ξαναπείς, ότι όλα κυκλοφορούσαν ελεύθερα επί χούντας; Τόσο καψούρης με τη χούντα λοιπόν... Ο Έρωτας και ο Βήχας δεν μπορούν να κρυφτούν, έτσι δεν είναι ; <br />Polis 2023https://www.blogger.com/profile/14314912469134784951noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-52466083913769845322013-03-20T16:24:48.926+02:002013-03-20T16:24:48.926+02:00Άλλο η ταινία. Εγώ έγραψα για το βιβλίο «Εξόριστος...Άλλο η ταινία. Εγώ έγραψα για το βιβλίο «Εξόριστος στην Κεντρική Λεωφόρο» [εκδόσεις Χιονάτη για Μεγάλους] που είναι του 1981. Στο κείμενο «Οκτόπους…» εικονίζεται το εξώφυλλο του βιβλίου, όχι κάποια αφίσα ή lobby card της ταινίας. <br /><br />Όταν έγραψα στα σχόλια της ανάρτησης για τα ποιήματα του Κουβέλη «ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ» σε αυτό ακριβώς αναφερόμουν. Στα στοιχεία. Όχι στις απόψεις ή τις διαφορετικές εκτιμήσεις, όπως νομίζουν οι κεφάλες ή οι κατ’ επάγγελμα στρεψόδικοι. Το βιβλίο δηλαδή του Ζερβού εκδόθηκε το 1981, γιατί έτσι γράφεται, φαρδιά-πλατιά, στην πρώτη σελίδα. Όποιος το έχει το βλέπει. ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ, ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.<br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-42024343853861839312013-03-20T16:22:30.349+02:002013-03-20T16:22:30.349+02:00Ρε ζώον, το ήθος μου είναι τέτοιο που σου επιτρέπω...Ρε ζώον, το ήθος μου είναι τέτοιο που σου επιτρέπω να μπαίνεις στο ηλεκτρονικό μου «σπίτι» και να σε αφήνω να με βρίζεις. Άει χάσου από ’κει πέρα… <br /><br />Κι επειδή είσαι απίστευτα στόκος, σου λέω πως ό,τι έγραψα δεν το έγραψα για να «πουλήσω μούρη», ούτε για να βγάλω λάθος τον Τέο Ρόμβο. Το έκανα, απλώς για να επισημάνω, με όσο πιο καταφατικό τρόπο μπορώ (σκανάροντας και το εξώφυλλο της πρώτης έκδοσης για να το δει ο κόσμος, αφού δεν υπάρχει πουθενά στο internet), πως αυτό το θαυμάσιο και «σκληρό» βιβλίο (η Αυτοβιογραφία του Μάρκου) πρωτοκυκλοφόρησε επί χούντας (όσο και αν ορισμένοι –δεν αναφέρομαι στον Ρόμβο– δυσκολεύονται να το πιστέψουν). <br />ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-81329525851386070862013-03-20T16:05:05.002+02:002013-03-20T16:05:05.002+02:00Η αναφορά "Εκείνο τον καιρό διάβασα την Αυτο...Η αναφορά "Εκείνο τον καιρό διάβασα την Αυτοβιογραφία του Μάρκου Βαμβακάρη..." γίνεται ενώ ο Ρόμβος εξιστορεί τα γεγονότα του 1975. Μετά περνάει στο 1976 κλπ. Τι δεν κατάλαβες; Και χαζός να είναι κανείς, τουλάχιστον αυτό το πολύ απλό, το καταλαβαίνει. Γίνεται λοιπόν φανερό, με το δεδομένο ότι μάλλον δεν είσαι χαζός, ότι ΕΠΙΤΗΔΕΣ γράφεις για το 1978, για να πουλήσεις μούρη και να πεις ότι βρήκες λάθος στον Ρόμβο. Αν τυχόν , μετά, ο Ρόμβος ή κάποιος άλλος, τολμήσει να σου πει το προφανές, κατά την προσφιλή τακτική σου, τον βγάζεις τρελό. Αυτό είναι το "ήθος" σου και αυτή είναι η "αντικειμενικότητά " σου. Για τα "χουντοζητήματα" το κάνεις γαργάρα. Polis 2023https://www.blogger.com/profile/14314912469134784951noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-58619021967790149752013-03-20T15:59:59.258+02:002013-03-20T15:59:59.258+02:00η ταινια εξοριστος στη κεντρικη λεωφορο του ζερβου...η ταινια εξοριστος στη κεντρικη λεωφορο του ζερβου ειναι παντως του 79<br /><br />Α.Κ. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-90089549715495831232013-03-20T14:56:50.471+02:002013-03-20T14:56:50.471+02:00Εφιάλτης το καταμεσήμερο.
Το κείμενο «Οκτόπους, η...Εφιάλτης το καταμεσήμερο.<br /><br />Το κείμενο «Οκτόπους, η γη της ελευθερίας Έργα και ημέρες του ελληνικού underground» του Τέως Μπόμπορο-Μπόμπο (άλλως Τέος Ρόμβος), έτσι όπως δημοσιεύεται στο βιβλίο «Το Αθηναϊκό Underground» ορίζεται χρονικώς από το διάστημα τέλος καλοκαιριού του 1974 έως το 1981 (έκδοση της Τρύπας 1979-1981). Γι’ αυτό το λόγο «μπαίνει» στο κείμενο, ως φωτογραφία, και το βιβλίο του Νίκου Ζερβού «Εξόριστος στην Κεντρική Λεωφόρο» [εκδόσεις Χιονάτη για Μεγάλους, Αθήνα 1981].<br /><br />Για τα «περί 1978» τα είπα. Η γνώμη μου είναι πως το «μόλις είχε κυκλοφορήσει» δεν το λες το 1975 για ένα βιβλίο του 1973. Απεναντίας, μπορείς να το πεις το 1978, για ένα βιβλίο του ’78. Υπάρχει δε κι εκείνη η φωτογραφία (στο κείμενο «Οκτόπους κ.λπ.») της Αυτοβιογραφίας του 1978 (εκδόσεις Παπαζήση), που πάντα θα με μπερδεύει…<br /><br />Για τα υπόλοιπα χουντοζητήματα ας ξεκινήσει άλλος την κουβέντα, αν ενδιαφέρεται.ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-17084237256836422402013-03-20T14:07:12.427+02:002013-03-20T14:07:12.427+02:00Στο γνωστό κείμενο (ΟΚΤΟΠΟΥΣ Η ΓΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ) ...Στο γνωστό κείμενο (ΟΚΤΟΠΟΥΣ Η ΓΗ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ) ο Ρόμβος αναφέρεται στα χρόνια του βιβλιοπωλείου Octopus και διευκρινίζει ότι το ανοίγει Νοέμβριο 1974 και ότι η παρέα των Χταποδιών, διαλύεται μετά το καλοκαίρι του 1976. Είναι φανερό λοιπόν το χρονικό πλαίσιο 1974 με 1976. Γράφοντας λοιπόν ο Ρόμβος "εκείνο τον καιρό διάβασα την Αυτοβιογραφία του Μάρκου Βαμβακάρη...", όλοι καταλαβαίνουμε πως αυτό έχει συμβεί ανάμεσα στο 1974 με 1976. Όλοι εκτός από έναν, τον ... Φώντα. Για τον Φώντα είναι "φανερό", ότι ο Ρόμβος αναφέρεται στο 1978! Από πού προκύπτει αυτό; Από την Φώντιο λογική, η οποία ασχέτως αν βγήκε άλλος Πάπας, είναι αλάθητη... ΑΝ ΚΑΤΙ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΦΩΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ, ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕ. Ιδού λοιπόν, η παραχάραξη των στοιχείων. Και ιδού, γιατί, κάτι, αν το γράφει ο Φώντας, κατά κανόνα, ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ και θα πρέπει αντιθέτως, αυτό που γράφεται από τον Φώντα, να τίθεται ΠΑΝΤΑ υπό αμφισβήτηση, αλλιώς και κατά το κοινώς λεγόμενο, την έχεις πατήσει. Αλλά, δεν έχω σκοπό να καταδείξω την αφερεγγυότητα του Φώντα, αυτή είναι γνωστή, η μία γκάφα, διαδέχεται την άλλη. Έχω σκοπό, να υπογραμμίσω την Φώντιο μέθοδο (απολογητική), δια της οποίας, υπονοείται πάντα, το -κατά Φώντα- φιλελεύθερο πρόσωπο της Χούντας. Τι μας τονίζει λοιπόν με το κείμενό του ο γνωστός Φώντας; Ότι, από το 1969, η Χούντα είχε σηκώσει κάθε απαγόρευση στον Τύπο και ότι υπήρχε καθεστώς Ελευθερίας. Για τεσσεράμισι λοιπόν χρόνια, κυκλοφορούσαν ελεύθερα τα πάντα, αυτό μας λέει ο Φώντας. Γιατί το λέει αυτό, σε κάθε ευκαιρία; Γιατί αισθάνεται την ανάγκη, θα σκάσει αν δεν το πει. Καμιά φορά, και χωρίς να το φέρνει η κουβέντα, ο Φώντας, θα μας υπενθυμίσει το "καθεστώς ελευθερίας" της χουντικής περιόδου. Τόσο πολύ ελευθερία λοιπόν είχαμε και κανείς δεν το πρόσεξε; Κανείς δεν το εκτίμησε; Αλλά, αν είχαμε πραγματικά τόση ελευθερία, τότε προς τι το σύνθημα "Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία"; Αυτό αναρωτήθηκε και ο Παπαδόπουλος στη δίκη. "Αφού και τα τρία τα είχατε..."το σύνθημα λοιπόν; ήταν έργο πρακτόρων; Ήμουν "ελεύθερος" λοιπόν ν αγοράσω το βιβλίο του Γκράμσι, ήμουν "ελεύθερος" να πάω στην μπουάτ ν ακούσω Τζαβέλλα...Με μία "μικρή" λεπτομέρεια...Ότι, αν αγόραζα το βιβλίο, ή αν πήγαινα στην μπουάτ, με κατασκόπευε ο πράκτορας της χούντας και θα με περιποιόταν στη γωνία. Ή, θα έπαιρνα "ειδοποίηση" να περάσω από το Αστυνομικό Τμήμα, "δια υπόθεσίν μου". Συνεπώς, αυτή η "άρση της λογοκρισίας" για την οποία τόσο καμαρώνει ο Φώντας, δεν ήταν παρά μια ΠΑΓΙΔΑ, να σταμπάρει η Ασφάλεια, τους αντιδικτατορικούς. Το γνωστό κόλπο...σε αφήνω ελεύθερο, αλλά σε παρακολουθώ...Ελευθερία ήταν λοιπόν αυτή; Αυτό εννοείται κύριε Φώντα ;Polis 2023https://www.blogger.com/profile/14314912469134784951noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-87951104585203539912013-03-20T10:05:17.547+02:002013-03-20T10:05:17.547+02:00Καλημέρα κύριε Ρόμβε.
Γνωρίζω την ιστορία σας –κα...Καλημέρα κύριε Ρόμβε.<br /><br />Γνωρίζω την ιστορία σας –και τη σέβομαι– όπως γνωρίζω και πολλά απ’ αυτά για τα οποία με πληροφορείται. Εξάλλου, έχω αφιερώσει αναρτήσεις σε ουκ ολίγες εκδόσεις βιβλίων που κυκλοφόρησαν επί δικτατορίας (υπάρχει η ετικέτα book) και γνωρίζω καλά πώς είχαν, τότε, τα πράγματα, παρότι ήμουν… μικρός και δεν τα έζησα. Υπάρχουν οι μαρτυρίες, δόξα τω Θεώ, γνωστών και φίλων, υπάρχουν δε και τα ίδια τα βιβλία, που φωνάζουν μόνα τους την ιστορία.<br /><br />Με την κατάργηση της προληπτικής λογοκρισίας στα έντυπα, το Φθινόπωρο του 1969 (δυόμισι χρόνια δηλαδή μετά το πραξικόπημα) άνοιξε ο δρόμος για την κυκλοφορία των πάντων. Το τι κυκλοφόρησε από ’κει και πέρα είναι γνωστό – υπάρχουν τα ίδια τα βιβλία δηλαδή που, το ξαναγράφω, φωνάζουν μόνα τους. Δεν ισχύει αυτό που λέτε δηλαδή πως η «χούντα τον τελευταίο χρόνο (1973) είχε τεράστια προβλήματα και είχε χαλαρώσει το κυνηγητό των εκδοτών και όχι μόνο». Η άρση της προληπτικής λογοκρισίας στα έντυπα ήταν εν ισχύι από το Φθινόπωρο του ’69. Για τεσσεράμισι χρόνια δηλαδή κυκλοφορούσαν ή κυκλοφόρησαν «τα πάντα».<br /><br />Από τα συμφραζόμενα του κειμένου σας για μένα είναι ολοφάνερο πως όταν λέτε «εκείνο τον καιρό διάβασα την Aυτοβιογραφία του Μάρκου Βαμβακάρη που είχε ΜΟΛΙΣ κυκλοφορήσει και συγκλονίστηκα» αναφέρεστε στην επανέκδοση του 1978. Εξάλλου, δεν θα γράφατε εκείνο το «μόλις είχε κυκλοφορήσει» αν είχατε στα χέρια σας την έκδοση του ’73 και αναφερόσασταν στο κείμενό σας, όπως τώρα λέτε, στις αρχές του 1975 (τι νόημα έχει το «μόλις», όταν έχουν περάσει ενάμιση-δυο χρόνια;). Πέραν αυτού στο βιβλίο υπάρχει και η φωτογραφία της Αυτοβιογραφίας των εκδόσεων Παπαζήση από το 1978 και όχι η πρωτότυπη του 1973. Εξάλλου, για μένα, είναι λογικό επειδή λείπατε στο εξωτερικό έως τον Σεπτέμβριο του ’74, να μην είχατε πάρει χαμπάρι την έκδοση του ’73, η οποία, ειρήσθω εν παρόδω, ούτε λογοκριμένη ήταν, ούτε απαγορευμένη.<br /><br />Φιλικά<br />Φώντας ΤρούσαςΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttps://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-3808057835685615912013-03-20T08:49:55.928+02:002013-03-20T08:49:55.928+02:00Αγαπητέ Τρούσσα, το κείμενο που έχω γράψει, και στ...Αγαπητέ Τρούσσα, το κείμενο που έχω γράψει, και στο οποίο αναφέρεσαι, είναι για τα χρόνια της Μεταπολίτευσης. Εγώ έρχομαι στην Ελλάδα έπειτα από πολλά χρόνια παραμονής μου στο εξωτερικό, Σεπτέμβριος του 1974. Νοέμβριος του 1974 ανοίγω το βιβλιοπωλείο Οκτόπους στα Εξάρχεια και λίγο καιρό μετά διαβάζω το βιβλίο του Μάρκου Βαμβακάρη. Δηλ. προφανώς στις αρχές του 1975. Από πού προκύπτει το 1978, λοιπόν; <br />Τέλος πάντων, πρέπει να σου εξηγήσω κάτι που προφανώς σαν νεώτερος δε γνωρίζεις. Η χούντα τον τελευταίο χρόνο (1973) είχε τεράστια προβλήματα και είχε χαλαρώσει το κυνηγητό των εκδοτών και όχι μόνο. Ακόμη και οι εφημερίδες έθιγαν σχεδόν ανοικτά διάφορα ζητήματα που πριν θεωρούνταν "ακατάλληλα". Και για το λόγο αυτό κυκλοφορούσαν πολλά βιβλία πολιτικού, φιλοσοφικού, επιστημονικού και λογοτεχνικού ενδιαφέροντος, κρυφίως. Βιβλία που τα πρώτα χρόνια της επταετίας, όταν η λογοκρισία ήταν παντοδύναμη θα ήταν αδιανόητο να κυκλοφορήσουν. <br />Όταν εγώ λοιπόν πήρα το βιβλίο του Βαμβακάρη στα χέρια μου ήταν τον πρώτο καιρό που άνοιξα το βιβλιοπωλείο. Στα Εξάρχεια, τότε, υπήρχαν πολλοί αποθηκευτικοί χώροι με βιβλία απαγορευμένα, (ένας τέτοιος χώρος ήταν και το βιβλιοπωλείο Οκτόπους που άνοιξα κι όπου μέσα στο υπόγειό του βρήκα στίβες απαγορευμένων βιβλίων τα οποία στη συνέχεια και διέθεσα.<br /> Αυτά, και χωρίς να θέλω να γίνω σχολαστικός -λόγω δουλειάς- γιατί είμαι!<br /><br />Φιλικά - Τέος Ρόμβος<br /><br /> <br /><br />Εδώ το κείμενο στο οποίο αναφέρεσαι: http://periodikotrypa.files.wordpress.com/2012/06/ceb5cebbcebbceb7cebdceb9cebacebf-ceb1cebdcf84ceb5cf81ceb3cebacf81ceb1cebfcf85cebdcf84-o-k.pdfAnonymousnoreply@blogger.com