tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post8351210296755223574..comments2024-03-28T12:23:14.907+02:00Comments on ΔΙΣΚΟΡΥΧΕΙΟΝ / VINYLMINE: MIKΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 78ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAShttp://www.blogger.com/profile/00272021390285923894noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-49083161382322131882018-02-13T22:34:56.025+02:002018-02-13T22:34:56.025+02:00Μέσα σε όλα αυτά τα ωραία που μας συμβαίνουν, φεύγ...Μέσα σε όλα αυτά τα ωραία που μας συμβαίνουν, φεύγουν γνωστοί και άγνωστοι και η ζωή προχωράει. Ένας εξαίρετος μουσικός έφυγε πριν λίγες ημέρες, ο Ισλανδός Johann Johannsson σε νεαρή ηλικία (έγινε συνήθεια πλέον). Ενώ τον περασμένο Αύγουστο έφυγε και η Ana-Maria Avram, μια επίσης εξαίρετη μουσικός. Άφησαν μουσική που θα συνεχίσει να μας συνοδεύει στο υπόλοιπο. R.I.P.Σωτήρηςnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-30137413883085653402018-02-11T19:18:19.692+02:002018-02-11T19:18:19.692+02:00Σχόλια από το facebook περί Beatles...
Constanti...Σχόλια από το facebook περί Beatles... <br /><br />Constantinos Magos<br />Διάβασα και γω την συνέντευξη του... Εκανε και πλακα, δεν ηταν και τοσο σοβαρος, αλλα για την απαξιωση των Beatles θα ελεγα παιζει πολυ ρολο το φυλετικό. Δηλαδή έκφραζε έμμεσα την άποψη που είχαν αρκετοί μαύροι μουσικοί της γενιάς του, οτι οι Beatles - όπως και ο Elvis και αλλοι - είχαν δυσανάλογη επιτυχία επειδή ήταν εμπορεύσιμοι και ευκολοχόνευτοι για το λευκό κοινό, ενώ παραμεληθηκαν αντίστοιχοι μαύροι μουσικοί με περισσότερη δεξιοτεχνία, δημιουργικότητα, αυθεντικότητα, ψυχή και ταλέντο. Καπως ετσι<br /><br />Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον<br />Μεγάλος μουσικός και παραγωγός ο Jones, αλλά ήταν πάντα ψωνισμένος.<br /><br />Antonis Kosmas<br />Ο Zappa, λέει, προτιμούσε τους Monkees... Μάλλον είχε αηδιάσει με το hype, κομπλεξικό δεν τον έλεγες...<br /><br />Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον<br />REVOLVER: το καλύτερο άλμπουμ του '66 για τον Zappa... <br />>>8. What is your favorite record in 1966?<br />"Revolver" -- Our first album (Freak Out) is a hoax, in case you haven't<<<br />Επίσης μνημονεύει τον Brian Epstein στο μέσα μέρος του Freak Out! στις επιρροές του. Απλά, ντρεπόταν να γράψει για τους Beatles.<br /><br />Antonis Kosmas<br />Ευχαριστώ! Αυτό με το revolver δεν το ήξερα! Νομιζω κ ο Ian Anderson πρεπει να τους απαξίωνε αλλά σ'αυτόν δεν αποκλείω να ζήλευε, χαχα!<br /><br />Lampros Papalexis<br />Ουτε εγω μπορω και θέλω να παιξω solo, και λοιπόν;... άηντε με τον κάθε κατσίβλακα... <br /><br />Valadis Terzopoulos<br />Αν και το εγραψα στον Γιαννη το ξανα γραφω και εδω. Καλημερες! Communism hypnotism and the beatles !<br /><br />Ανδρέας Ζησόπουλος<br />Διάβασα κι εγώ τη συνέντευξη. Εκεί που λες "ουάου", σου πετάει κι ένα "ξέρω ποιος σκότωσε τον Κένεντυ" και σε στέλνει.<br /><br />Xaris Symvoulidis<br />Έτσι ακριβώςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2715933081753798049.post-40358027332092065172018-02-11T19:11:51.800+02:002018-02-11T19:11:51.800+02:00Σχόλια από το facebook για τους Η/Υ του '60......Σχόλια από το facebook για τους Η/Υ του '60... <br /><br />Τάσος Κλείσας <br />Αυτοί οι συγκεκριμένοι της εικόνας είναι πάντως αναλογικοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές και όχι ψηφιακοί, άρα δεν προγραμματίζονταν σε κάποια γλώσσα προγραμματισμού, αλλά λειτουργούσαν όπως περίπου τα αναλογικά συνθεσάϊζερ της εποχής, δηλαδή οι είσοδοι και οι έξοδοί τους ήταν κάποιες τάσεις, που αντιστοιχούσαν στην είσοδο και την έξοδο της συνάρτησης που υπολόγιζαν.<br /><br />Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον <br />Είναι και Μικτοί απ' ό,τι βλέπεις, υβριδικοί δηλαδή. Συνδυασμός digital και analog.<br /><br />Τάσος Κλείσας<br />Αυτό συνήθως αναφερόταν στο ότι είχαν και αναλογικά και ψηφιακά εξαρτήματα. Π.χ. στη σελίδα 214 του βιβλίου αυτού <br />https://books.google.gr/books?id=o6Vr_0sPbU4C&pg=PA206...<br />O Ci 5000 χαρακτηρίζεται ως analogue computer στον αντίστοιχο πίνακα.<br />Φυσικά η φωτογραφία αυτή έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον. Μήπως έχεις και άλλες τέτοιες από κανένα άλλο περιοδικό;<br /><br />Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον <br />Εντάξει, δεν ξέρω το κάθε μοντέλο τώρα τι ήταν. Πάντως οι Μικτοί (digital και analog) προγραμματίζονταν.<br />Κάτι πρέπει να έχω, αλλά θέλει λίγο ψάξιμο. Πάντως ο COMCOR's Ci-5000 ήταν υβριδικός απ' όσο το έψαξα.<br /><br />Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον<br />http://journals.sagepub.com/.../10.1177/003754976500500113<br />The philosophy and the result: Comcor's Ci-5000 hybrid…<br /><br />Τάσος Κλείσας <br />Μήπως είναι από το περιοδικό Τεχνική Εκλογή;<br /><br />Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον<br />Όχι. Τα Ηλεκτρονικά Νέα, τεύχος 27, Απρίλιος 1967.<br /><br />Maro Papa <br />Ηταν αυτοί με τις διάτρητες κάρτες ;<br /><br />Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον<br />Ναι.<br /><br />Γιώργος Γιαννόπουλος<br />"Reditune was a division of Rediffusion in the UK, and produced background music systems for shops and workplaces." <br />https://www.youtube.com/watch?v=vx3OQM55UJQ<br />rediffusion reditune<br />Το γραφείο του δοξιάδη είχε φέρει έναν univac από τη δεκαετία του 60. Κάνανε στατικά και για άλλα γραφεία.<br /><br />Rosita Spinassa<br />Όχι ακριβώς εντός θέματος, αλλά κολλάει<br />(διαφημιστική καταχώρηση της didacta για ιδιαιτέρες γραμματείς) <br />Περιοδικό 'Επίκαιρα', 12/7/1978<br /><br />Nektarios Papadimitriou<br />Τιμες δεν γραφουν .... χα χα χα<br /><br />Win Berry<br />ουαου...ποιοι να ήταν οι πελάτες αναρωτιέμαι<br /><br />Παναγιωτης Πανταζιδης <br />Τσέπης? Anonymousnoreply@blogger.com