12/1/2021
H Ελευθερία Αρβανιτάκη τού το είπε του Χατζηνικολάου ότι είχε γίνει εξώφυλλο στο Folk Roots, το ήξερε ο ίδιος
ή έχει άτομα από πίσω και ψάχνουν και του τα δίνουν έτοιμα;
Τέλος πάντων η Αρβανιτάκη (που εμένα δεν μου αρέσει η φωνή της, και βασικά, και γενικά, δεν μπορώ να την ακούσω) έπεσε πάνω στο ethnic ξεσάλωμα των μέσων του '90, όταν έκανε εκείνο το «δυνατά δυνατά» με Dinkjian-Νικολακοπούλου, τρώγοντας στη στροφή την Πρωτοψάλτη με τα δικά της «τσιγγάνικα» που ναι μεν είχαν προηγηθεί, αλλά είχαν πέσει σε λάθος timing, βρίσκοντας δι’ αυτού του τρόπου μια διέξοδο (η Αρβανιτάκη), ώστε σιγά-σιγά να περάσει και σε κάποιο κοινό της αλλοδαπής.
Προσωπικά, αυτά τα τραγούδια που έλεγε τότε η Αρβανιτάκη και χάλαγε κόσμο τα βαριόμουν ανεπανόρθωτα, πέρα από τα παιξίματα, που ήταν ωραία, ok, αλλά ρε φίλε άλλο το παίξιμο ενός μουσικού και άλλο το τραγούδι. Όταν, δε, συνδυάζονται παιξίματα με τραγούδια, αλλά τα τραγούδια είναι λιμά, τότε και τα παιξίματα μοιάζουν ξεκομμένα και πάνε κι αυτά κατά διαόλου. Πρέπει να είναι όλο το πακέτο υψηλού δυναμικού, αλλιώς το πράγμα «μπάζει» και κάπου τελματώνει.
Η ευκαιρία να βγει προς τα έξω ένα δικό μας ethnic-jazz-rock, σοβαρό, με παιξίματα, με στίχους, με μουσικές και με τραγούδια, ικανό να ταράξει, τότε, το παγκόσμιο μουσικό περιβάλλον, χάθηκε μια για πάντα, όταν ο Σαββόπουλος με τα Μπουρμπούλια δεν κατάφεραν, τελικά, να εμφανιστούν στο Newport Jazz Festival, το 1971.
H Ελευθερία Αρβανιτάκη τού το είπε του Χατζηνικολάου ότι είχε γίνει εξώφυλλο στο Folk Roots, το ήξερε ο ίδιος
Τέλος πάντων η Αρβανιτάκη (που εμένα δεν μου αρέσει η φωνή της, και βασικά, και γενικά, δεν μπορώ να την ακούσω) έπεσε πάνω στο ethnic ξεσάλωμα των μέσων του '90, όταν έκανε εκείνο το «δυνατά δυνατά» με Dinkjian-Νικολακοπούλου, τρώγοντας στη στροφή την Πρωτοψάλτη με τα δικά της «τσιγγάνικα» που ναι μεν είχαν προηγηθεί, αλλά είχαν πέσει σε λάθος timing, βρίσκοντας δι’ αυτού του τρόπου μια διέξοδο (η Αρβανιτάκη), ώστε σιγά-σιγά να περάσει και σε κάποιο κοινό της αλλοδαπής.
Προσωπικά, αυτά τα τραγούδια που έλεγε τότε η Αρβανιτάκη και χάλαγε κόσμο τα βαριόμουν ανεπανόρθωτα, πέρα από τα παιξίματα, που ήταν ωραία, ok, αλλά ρε φίλε άλλο το παίξιμο ενός μουσικού και άλλο το τραγούδι. Όταν, δε, συνδυάζονται παιξίματα με τραγούδια, αλλά τα τραγούδια είναι λιμά, τότε και τα παιξίματα μοιάζουν ξεκομμένα και πάνε κι αυτά κατά διαόλου. Πρέπει να είναι όλο το πακέτο υψηλού δυναμικού, αλλιώς το πράγμα «μπάζει» και κάπου τελματώνει.
Η ευκαιρία να βγει προς τα έξω ένα δικό μας ethnic-jazz-rock, σοβαρό, με παιξίματα, με στίχους, με μουσικές και με τραγούδια, ικανό να ταράξει, τότε, το παγκόσμιο μουσικό περιβάλλον, χάθηκε μια για πάντα, όταν ο Σαββόπουλος με τα Μπουρμπούλια δεν κατάφεραν, τελικά, να εμφανιστούν στο Newport Jazz Festival, το 1971.
11/1/2021
Το 1975 ο Καφάσης ήταν «στο μηδέν» ως τραγουδιστής. (Τα λέμε για τους νεότερους αυτά). Για να πουλούσε, λοιπόν, ο πρώτος δίσκος του θα έπρεπε ο κόσμος να κάνει τη σύνδεση με τον ήρωα της τηλεοπτικής «Γειτονιάς», που έσκιζε σαν σίριαλ. Εξ ου και το εξώφυλλο με το καντράν της TV και τον... Ιωνάθαν φάτσα-μόστρα.
Το 1975 ο Καφάσης ήταν «στο μηδέν» ως τραγουδιστής. (Τα λέμε για τους νεότερους αυτά). Για να πουλούσε, λοιπόν, ο πρώτος δίσκος του θα έπρεπε ο κόσμος να κάνει τη σύνδεση με τον ήρωα της τηλεοπτικής «Γειτονιάς», που έσκιζε σαν σίριαλ. Εξ ου και το εξώφυλλο με το καντράν της TV και τον... Ιωνάθαν φάτσα-μόστρα.
Γιατί και τα αριστουργήματα θέλουν το σπρώξιμό τους,
αλλιώς πολλά απ’ αυτά θα τα φάει το μαύρο σκοτάδι...
[τρελά φραγκοδίφραγκα στα τζουκ-μποξ της εποχής]
https://www.youtube.com/watch?v=PkCimxeLf9M
[τρελά φραγκοδίφραγκα στα τζουκ-μποξ της εποχής]
https://www.youtube.com/watch?v=PkCimxeLf9M
11/1/2021
Κάτι έψαχνα... και θυμήθηκα μια παλιά ιστορία μ’ έναν γάλλο τραγουδοποιό, τον Louis Gasté, ο οποίος είχε κατηγορήσει το 1960 τον Μάνο Χατζιδάκι πως του είχε κλέψει (ο Χατζιδάκις του Γάλλου) μουσικά μέτρα από το τραγούδι του “Le bal aux Baléares” (το είχε πει η σύζυγός του Line Renaud το 1953), τα οποία και είχε ενσωματώσει (o Χατζιδάκις) στα οσκαρικά «Παιδιά του Πειραιά». Η υπόθεση είχε φθάσει στα γαλλικά δικαστήρια, αλλά ο Χατζιδάκις είχε αθωωθεί...
https://www.youtube.com/watch?v=EsItyWvxaZI
Κάτι έψαχνα... και θυμήθηκα μια παλιά ιστορία μ’ έναν γάλλο τραγουδοποιό, τον Louis Gasté, ο οποίος είχε κατηγορήσει το 1960 τον Μάνο Χατζιδάκι πως του είχε κλέψει (ο Χατζιδάκις του Γάλλου) μουσικά μέτρα από το τραγούδι του “Le bal aux Baléares” (το είχε πει η σύζυγός του Line Renaud το 1953), τα οποία και είχε ενσωματώσει (o Χατζιδάκις) στα οσκαρικά «Παιδιά του Πειραιά». Η υπόθεση είχε φθάσει στα γαλλικά δικαστήρια, αλλά ο Χατζιδάκις είχε αθωωθεί...
https://www.youtube.com/watch?v=EsItyWvxaZI
10/1/2021
Κοκαΐνη
Απ’ την κραιπάλη που με πλάκωσε βαριά,
παράλυτος μ’ εκφυλισμένα μάτια,
ποιος θα ‘ρθει να με σώσει μια νυχτιά;
παράλυτος μ’ εκφυλισμένα μάτια,
ποιος θα ‘ρθει να με σώσει μια νυχτιά;
Οραματίζομαι συχνά μιαν ύπαρξη
μια κόρη με τα κάλλη τα περίσσια
που θα με φέρει στην αλήθεια, ίσια
που θα με βγάλει απ’ τον έκλυτό μου βίο…
Αντίο…
μια κόρη με τα κάλλη τα περίσσια
που θα με φέρει στην αλήθεια, ίσια
που θα με βγάλει απ’ τον έκλυτό μου βίο…
Αντίο…
Θα βρω μια θεία ξεκούραση στα χέρια της,
και στο κορμί μου θ’ απλωθεί αθάνατος
βαρύς και μελαγχολικός ο θάνατος.
και στο κορμί μου θ’ απλωθεί αθάνατος
βαρύς και μελαγχολικός ο θάνατος.
(Ω, τι γλυκά που ζει κανείς στο πέλαγος
των αναμνήσεων, έξω των ορίων
των γνώριμών μας των περιθωρίων
που κυβερνούν εχθροί και φίλοι πίθηκοι,
ανήθικοι,
στο βάθος βυθισμένοι των οργίων…)
των αναμνήσεων, έξω των ορίων
των γνώριμών μας των περιθωρίων
που κυβερνούν εχθροί και φίλοι πίθηκοι,
ανήθικοι,
στο βάθος βυθισμένοι των οργίων…)
Μέσα στην αγκαλιά σου, με κατάνυξη
βλέπω δειλά να μου χαμογελάς σαν άνοιξη
γεμάτη ανθούς και μύρα στολισμένη
Αγαπημένη…
βλέπω δειλά να μου χαμογελάς σαν άνοιξη
γεμάτη ανθούς και μύρα στολισμένη
Αγαπημένη…
Γύρε σιμά και δώσ’ μου το χεράκι σου
να τ’ ακουμπήσω λίγο στην καρδιά μου,
Κυρά μου
να τ’ ακουμπήσω λίγο στην καρδιά μου,
Κυρά μου
Απ’ την κραιπάλη που με πλάκωσε βαριά
και που στεγνά τη φθείρει τη Ζωή μου
εσύ θα ‘ρθείς, Θεά μου εξωτικιά
να σώσεις τη χαμένη ύπαρξή μου
και που στεγνά τη φθείρει τη Ζωή μου
εσύ θα ‘ρθείς, Θεά μου εξωτικιά
να σώσεις τη χαμένη ύπαρξή μου
Η απόλαυσή σου έντονη σαν βέλος
ας έρθει να μου δώσει ένα τέλος.
ας έρθει να μου δώσει ένα τέλος.
Μάριος Βαϊάνος (1928)
10/1/2021
Progressive rock a la americana. Απίστευτες συνομιλίες ανάμεσα σε ηλεκτρική κιθάρα και όργανο σ' ένα συγκλονιστικό (διπλό) δίσκο.
Δεν είδαμε Allman Brothers ζωντανούς το 1971... τίποτα δεν έχουμε δει.
https://www.youtube.com/watch?v=7rQWh62VUHE
Progressive rock a la americana. Απίστευτες συνομιλίες ανάμεσα σε ηλεκτρική κιθάρα και όργανο σ' ένα συγκλονιστικό (διπλό) δίσκο.
Δεν είδαμε Allman Brothers ζωντανούς το 1971... τίποτα δεν έχουμε δει.
https://www.youtube.com/watch?v=7rQWh62VUHE
9/1/2021
Ωχ, μανούλα μου... διαλύουν και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Ό,τι έχει απομείνει που λειτουργεί το έχουν βάλει στο μάτι. Θέλουν όλα να τα κάνουν σαν τα... τυροπιτάδικα του κυρ-Γρηγόρη.
>>Ειδικότερα, καταργήθηκαν οι στόχοι για παράδοση την επόμενη ημέρα από την κατάθεση (D+1) για το 87% της αλληλογραφίας και για τρεις ημέρες μετά την κατάθεση (D+3) για το 98% της αλληλογραφίας. Οι νέοι στόχοι είναι μέχρι τρεις ημέρες (D+3) για την παράδοση του 90% και μέχρι πέντε ημέρες (D+5) για το 98%.<<
>>Στο επίκεντρο αναμένεται να βρεθεί το συνολικό πρόγραμμα λειτουργίας των ΕΛΤΑ. Όπως έγινε γνωστό κατά την διάρκεια πρόσφατης ενημέρωσης των εργαζομένων το σχέδιο προβλέπει ότι από τα 670 ταχυδρομικά καταστήματα που βρίσκονται σήμερα σε λειτουργία θα παραμείνουν περίπου 200 και τα υπόλοιπα θα λειτουργήσουν με franchise και πρακτόρευση.<<
Ωχ, μανούλα μου... διαλύουν και τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Ό,τι έχει απομείνει που λειτουργεί το έχουν βάλει στο μάτι. Θέλουν όλα να τα κάνουν σαν τα... τυροπιτάδικα του κυρ-Γρηγόρη.
>>Ειδικότερα, καταργήθηκαν οι στόχοι για παράδοση την επόμενη ημέρα από την κατάθεση (D+1) για το 87% της αλληλογραφίας και για τρεις ημέρες μετά την κατάθεση (D+3) για το 98% της αλληλογραφίας. Οι νέοι στόχοι είναι μέχρι τρεις ημέρες (D+3) για την παράδοση του 90% και μέχρι πέντε ημέρες (D+5) για το 98%.<<
>>Στο επίκεντρο αναμένεται να βρεθεί το συνολικό πρόγραμμα λειτουργίας των ΕΛΤΑ. Όπως έγινε γνωστό κατά την διάρκεια πρόσφατης ενημέρωσης των εργαζομένων το σχέδιο προβλέπει ότι από τα 670 ταχυδρομικά καταστήματα που βρίσκονται σήμερα σε λειτουργία θα παραμείνουν περίπου 200 και τα υπόλοιπα θα λειτουργήσουν με franchise και πρακτόρευση.<<
9/1/2021
30 χρόνια μετά... Θα ήμουν εκεί, αν μπορούσα να ταξιδέψω, ήμουν εκεί, δίπλα-κοντά στα σχολεία, 30 χρόνια πριν...
8/1/2021
30 χρόνια μετά... Θα ήμουν εκεί, αν μπορούσα να ταξιδέψω, ήμουν εκεί, δίπλα-κοντά στα σχολεία, 30 χρόνια πριν...
8/1/2021
όλα κάτι έχουν να μας πουν
όλα τα γελοία παρατράγουδα κι όλες οι πουτάνες που καλύπτονται με το βέλος της παρθενίας
φτάσαμε ως εδώ γαμημένοι γελωτοποιοί των αφαλών των πόλεων
στραπατσαρισμένοι εσείς που ευλογάτε τον κόσμο με το σημείο του σεξ
κι είπε με τη φωνή των ακουστικών συνθέσεων
ησυχία βαθιά-γαλήνη ησυχία
κι ύστερα
το δικό σου τέλος
δε θα σε δω γιατί θέλω να σκεφτείς και να γίνεις άντρας
στου πολύφημου τ’ όνομα κρυφέ αγιογδύτη
κι είπε
στο διάβολο τα γεννητικά όργανα κι οι εβδομαδιαίες απολαύσεις των
το θέρος το βαφτίσανε με την σημασία των καλών
λέξεων και του προστάγματος την αλαγή
να γίνει ένα με τους κωφάλαλους
στο διάβολο οι ψευτιές
δε θέλουμε να ζήσουμε
όχι
θέλουμε να σας δούμε στο μέλον με την ελεύτερη δημιουργική δύναμή σας
όλα τα γελοία παρατράγουδα κι όλες οι πουτάνες που καλύπτονται με το βέλος της παρθενίας
φτάσαμε ως εδώ γαμημένοι γελωτοποιοί των αφαλών των πόλεων
στραπατσαρισμένοι εσείς που ευλογάτε τον κόσμο με το σημείο του σεξ
ησυχία βαθιά-γαλήνη ησυχία
κι ύστερα
το δικό σου τέλος
στου πολύφημου τ’ όνομα κρυφέ αγιογδύτη
κι είπε
στο διάβολο τα γεννητικά όργανα κι οι εβδομαδιαίες απολαύσεις των
το θέρος το βαφτίσανε με την σημασία των καλών
λέξεων και του προστάγματος την αλαγή
να γίνει ένα με τους κωφάλαλους
στο διάβολο οι ψευτιές
όχι
θέλουμε να σας δούμε στο μέλον με την ελεύτερη δημιουργική δύναμή σας
[Αναστάσης Μάστορας, απόσπασμα από την «Συνοδία» του 1967]
Σκοτεινή ποιητική-λογοτεχνική μορφή, ο Αναστάσης Μάστορας
γεννήθηκε στην Αθήνα το 1945, για να μετακομίσει στο Τορόντο το 1968 και να
ανακατευθεί με το εκεί ποιητικό κύκλωμα. Έχει κυκλοφορήσει διάφορα βιβλία (και
στην Ελλάδα), μάλλον δυσεύρετα, ενώ στον Καναδά συνεργάστηκε και με τον ποιητή
bpNichol, ο οποίος ανθολογεί τον Μάστορα στο καναδικό βιβλίο του “The Story so
four” τού 1976. Να πούμε με την ευκαιρία πως στον Nichol ανήκει κι ένα από τα
πιο «σκληρά» poetry / experimental άλμπουμ, που ηχογραφήθηκαν στον Καναδά, κατά
την διάρκεια της psychedelic era (λέμε για το “Motherlove” στην εταιρεία Allied
το 1968).
Σχόλια από το fb περί Αναστάση Μάστορα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Χαμηλώστε την ένταση...
https://www.youtube.com/watch?v=fa2OEG9deSI
bpNichol - "Incest Song"
Panagiotis Peristrefomenos
Θυμάσαι που σε ρώταγα πριν 2-3 χρόνια για ένα βιβλιαράκι δικό του ; Δεν ξέραμε τίποτα για αυτόν κ οι δυο μας. Επιτέλους μάθαμε κατι
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Θα μου βρεις κανα αντίτυπο από αυτό;
Panagiotis Peristrefomenos
έχω ένα αλλά θα προτιμούσα να το κρατήσω για μένα..είναι τετραλογία πάντως..αυτό γράφει μέσα δηλαδή. Αντε να βρεθούνε κ τα υπόλοιπα...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι θυμάμαι ότι το έχεις, άμα βρεις κανα δεύτερο.
Panagiotis Peristrefomenos
οκ!
Nektarios Papadimitriou
αν ψαναβρεις κανενα βιβλιο του, μιλα... Θελω! Οσο για το Bp Nichol , οπως λες ειναι απο τα μεγαλητερα ονοματα της πειραματικης αλλα και της οπτικης ποιησης του Καναδα, με τεραστιο εργο!
Σχόλια από το fb στο ποστ περί ΕΛΤΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήPanagiotis Koutakis
Και οι τιμές στα ύψη....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Προφανώς, πώς θα πληρώσουνε τις εθελουσίες;
Μούντυ Άλιεν
Φαινόταν από καιρό κι έγινε ξεκάθαρο πέρσι με τον παράλογο καινούριο τιμοκατάλογο. (Το υποκατάστημα της γειτονιάς μου παίζει να "εξυπηρετεί" καμιά 300.000 κόσμο. Με 2-3 ταμεία...)
Vassilis Konstandopoulos
Και το πόρτα - πόρτα των ΕΛΤΑ καλά δουλεύει, παρά τον φόρτο. Φυσικά, δεν βολεύει το αφήγημα της ανπάπτυγκζης. Δεν θα αφήσουν τίποτα όρθιο, δυσφημίζοντας παράλληλα όλες τις δημόσιες υπηρεσίες.
Spyros Sotiris Marmarinos
Κύριε Φώντα καλησπερα
Είστε ικανοποιημένος από τιs υπηρεσίες των ΕΛΤΑ τα τελευταία 40 έτη. Αν ναι θα συμφωνήσω με την ανάρτηση σαs.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αν εξαιρέσεις το ότι κάτι άσχετες πωλήτριες βάζουν σελοτέιπ πάνω στα γραμματόσημα, ΕΙΜΑΙ.
Maria Kalogeraki
Κι εγώ είμαι πολύ ικανοποιημένη από τα ΕΛΤΑ , πολύ γρήγορη εξυπηρέτηση
Vassilis Serafimakis
Εχω συνεργαστεί με ΕΛΤΑ μυριάδες φορές πριν βγω στη σύνταξη. Πολύ καλύτερα αποτελέσματα από τα ιδιωτικά ταχυδρομεία.
Akis Kapranos
Εκανα μια παραγγελια μεσω Γερμανιας, μουσικά πράγματα, μικροφωνα, ηχεια... Η DHL "έχασε" το δέμα μου. Περιμένω τώρα νέα αποστολή. Απο το Νοέμβριο αυτό.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Και κάτι ακόμη, η παράδοση επιστολών στα χωριά καθυστερούν και τα δέματα πρέπει να πας στην πόλη για παραλαβή. Προσωπικά όμως τα υποστηρίζω μέχρι τελικής πτώσης.
Panos Ramone
Ότι δίσκο έχω παραγγείλει μέσω ελτα μεσα στην καραντίνα απο Ελλάδα έχει έρθει μέσα σε 2-4 μέρες max. Με courier περίμενα 3 βδομάδες με ένα μήνα!
Alex Klimentoppoulos
Isxyei
Panagiotis Peristrefomenos
ΕΛΤΑ εγγύηση.
Sakis Bwanas
Το μόνο που μένει ειναι να αποποινικοποιηθει ο ξυλοδαρμός των κούριερ
George Floudas στον Sakis Bwanas
τι γίνεται εδώ μέσα bwana? Έχεις καταλάβει;
Sakis Bwanas
τι εννοείς;
George Floudas
α, καλά!
jimmy Jimanis
Συστηματική η απαξίωση των ΕΛΤΑ τα τελευταία χρόνια, διαφαίνεται η πλήρης ιδιωτικοποίηση τους όπως με την ΔΕΗ, τελευταίως μείωσαν το διευρυμένο ωράριο αύξησαν τιμές έως 50% βγάζουν με εθελουσία πρόωρη σύνταξη, δεν υπάρχει ελπίδα για χαμηλό κόστος αποστολής στο εξωτερικό πλέον όποτε και εδώ πάτο στον ανταγωνισμό. Άσε που δεν θα εξυπηρετούν χωριά στο μέλλον..κλαμα
Σχόλια από το fb στο ποστ περί Allman Brothers...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημήτρης Θ. Νικολάου
ΤΌ ΑΛΜΠΟΥΜ
Thodoris Nikolaou
Θείε Χρήστο, το έχεις;!
Δημήτρης Θ. Νικολάου
Δεν θυμάμαι να το έχει, σε βινύλιο, εννοώ.
Thodoris Nikolaou
Πάντως εξαιρετικό. Και ο ήχος απίστευτος.
Χρήστος Νικολάου στον Thodoris Nikolaou
Σε LP όχι. Έχω, όμως ψηφιακά ασυμπιεστη όλη τη δισκογραφία τους και μάλιστα 3-4 δίσκους σε FLAC(24-96)
Theodore Triantafillou
Το απόλυτο ροκ άλμπουμ. Εις τους αιώνας των αιωνων
Kwstas Agas
μπλουζ / ροκ / Χαρντ ροκ / προγκρέσσιβ ροκ / ψυχεδελικό ροκ / μπαλάντες .... Αυτός δεν είναι δίσκος, αυτός είναι ΣΕΝΤΟΥΚΙ ΘΗΣΑΥΡΟΥ ... Δεν ήμασταν στο λάιβ τους στο Fillmore East το 1971, όμως το ηχογράφημα είναι ανεκτίμητο ντοκουμέντο, το ακούς και είναι σαν να έχεις πάει ... ένα χρόνο στο ωδείο!!!
.... κι όταν με το μπουζουκάκι μου, ως πρωτοετής φοιτητής γύρω στο 1988/1989, έμαθα να γρατζουνίζω ό,τι έπιασε το αυτί μου απ' το παρακάτω - όπως το άκουγα στην κασέτα - ούτε που κατάλαβα ότι .... όλα αυτά θα μου έδιναν πολύτιμες κατευθυντήριες γραμμές σε 2-3 χρόνια που θα άρχιζα να σκαρώνω τα δικά μου τραγουδάκια .... https://youtu.be/0wsUNMSiIII
The Allman Brothers Band - You Don't Love Me ( At Fillmore East, 1971 )
Elias Zaikos
Το έχω δηλώσει πολλές φορές, αν έπρεπε να διαλέξω μόνον ένα δίσκο για συντροφιά στη ζωή μου, αυτός θα ήταν. Ό,τι μπορεί να φανταστεί κάποιος υπάρχει εκεί μέσα. Μνημείο της ιστορίας της μουσικής και ένα απο τα κορυφαία άλμπουμ ζωντανών ηχογραφήσεων.
Pantelis Tsalouchidis
Εδώ είμαστε
https://m.youtube.com/watch?v=H2QM6TUTKHU
One Way Out (Live At The Fillmore East/1971/Closing Show)
Γιάννης Μπάλτος
Ίσως το καλύτερο live που αποτυπώθηκε σε δίσκο!!
Dimitris Trox
Πολλάκις το άκουσα αρχές 80s ,κορυφαίο δέσιμο μπάντας.Τωρα θέλω να ξεροκευσω
Lampros Papalexis
Masterpiece
Takis Psaltis
... και το stormy monday όπου τα keyboards "συνομιλούν" με αλλαγή του ρυθμού από μπλουζ σε bop ......!!!!
νικος ηλιοπουλος
Μέχρι να σβήσει ο ήλιος δεν πρόκειται να ξαναβγεί τέτοιο live (είναι και το αγαπημένο μου κομμάτι)
Vassilis Serafimakis
Δεν μπορώ να θυμηθώ εάν κάποιος από τούς Allman είχε πάρει μέρος στην περιοδεία Mad Dogs τού Joe Cocker.
Σχόλια από το fb στο ποστ περί Μάριου Βαϊάνου...
ΑπάντησηΔιαγραφήGiorgos Stamatelos
Αυτά είναι!
Ntinos Sarandopulos
https://anemourion.blogspot.com/.../01/blog-post_165.html...
Μάριος Βαϊάνος 1905-1975
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Ξεχάστηκε ο Βαϊάνος, ένας από τους αποδέκτες των ποιημάτων του Αλεξανδρινού. Χειρόγραφα φύλλα... Ποιος άραγε τα 'χει στην κατοχή του.
Πολυκύμαντος ο βίος του. Για χρόνια, μέχρι το τέλος του, συντηρούσε το εκθετήριο καλών τεχνών και εκδηλώσεων, κοντά στο Σύνταγμα, όπου και τυπικά τον γνώρισα... περίοδος δικτατορίας.
Ntinos Sarandopulos
https://1-2.gr/.../h-tragikh-aytoktonia-toy-marioy-va.../
Η τραγική αυτοκτονία του ποιητή Μάριου Βαϊάνου και του φίλου του | ασσόδυο
Michalis Matthaiou
O Mάριος Βαγιάνος (και όχι Βαϊάνος) ήταν ξάδελφος του πατερα μου και πεθανε το '75 απο φυσιολογικά αίτια.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Παντού Βαϊάνο όμως τον γράφουν, και στα βιβλία.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Ntinos Sarandopulos
ωραίο τρολ της εποχής
Michalis Matthaiou στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
το σοΐ του ΄΄ολο Βαγιάνοι λεγονται ακόμα και τώρα αλλα και τότε στα Καρδάμυλα.Αν τους πεις Βαϊάνος φόρα και ημίψηλο και μονόκλ να'σαι ασορτί .Στο βιβλίο "Ιστορία των Καρδαμύλων Χίου" Βαγιάνος αναφερεται.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το θέμα είναι το πώς υπέγραφε ο ίδιος. Και υπέγραφε Βαϊάνος. Είναι στυλ Χατζιδάκις με "ι".
Michalis Matthaiou
Bαγιάνος συστηνόταν όμως.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κι εδώ το περιοδικό που έβγαζε ο ίδιος το 1944...
Michalis Matthaiou
τα'χω.
Zwkrates Alexo
Aiposch olo
Alexandros Piravlos
Τί ωραιο
Stratis Armenakis
ΔιαγραφήΠολυ ωραιο 10ιντσο αυτο..
Διπλο σιντακι εννοουσα...
Vasilis Kordatos
Υπάρχει και αυτό σε μουσική του καλού μπουζουξή Σπύρου Ιωαννίδη από ένα ολοκληρωμένο προσωπικό του cd της δεκαετίας του 90 με τίτλο "Παράξενος ερωμένος".
https://youtu.be/A1lrsBnjCRs
Κοκαΐνη * Αρλέτα & Μανώλης Λιδάκης
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
To ξέρω, αλλά δεν μου αρέσει και τόσο.
Vasilis Kordatos
άλλο αυτό. Ούτε κι εμένα μου αρέσει πολύ απλώς αναφέρω την πληροφορία για όσους δεν το ξέρουν.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εννοώ, πως δεν το ανέφερα επειδή δεν μου άρεσε...
Antonis Boskoitis
Το έχω και λόγω σχήματος - μεγέθους, το τοποθέτησα μαζί με τα βινύλια
Stylianos Tziritas
Καλός δίσκος
Ferris Costas
Ο Μάριος υπήρξε ο σημαντικότερος "πράκτορας" και διαφημιστής του Ελληνικού Αιγυπτιώτικου Ελληνισμού. Γνωστός και αγαπητός σε όλους, ήταν το αντίπαλο δέος του εσωστρεφούς Γλαύκου Αλιθέρση.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σπουδαίος ποιητής ο Αλιθέρσης.
Σχόλια από το fb στο ποστ περί Κώστα Καφάση...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔημητρης Σαλτος
Είχε παίξει στο "μη μου απτου", όπου ο νινιος κάνει κολλητήρι στα λεωφορεία της 90ς Αθήνας. Δυνατό έργο.
Zak Famellos
ταινιαρα
Giorgos Stamatelos
Αυτοί είναι οι (κατ' ουσίαν) αφανείς ήρωες του (νεο)ελληνικού πολιτισμού!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
O μεγάλος Κώστας Ψυχογιός, που έχει γράψει απίστευτα τραγούδια και που απορώ πώς και γιατί δεν τον έχουνε ακόμη σαν τον Άκη Πάνου ή περίπου εκεί.
Νάσος Αβδαρμάνης
Πες τα ρε Φώντα
Γεώργιος Ζγούρας στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
* Πράγματι, έχει γράψει υπέροχα λαϊκά και " σλογκανιάρικα ", αλλά, Μουσαφίρης και Καρβέλας ακούστηκαν περισσότερο!!
** Ο Καφάσης ήταν μία πολύ ωραία αντρική και λαϊκή φωνή!!
***...κι έχω την αίσθηση πως το 1ο του δισκογραφικά τραγούδι ήταν μία επανεκτέλεση σε 45άρι στα 1973, " Ο αλήτης ", που το είχε ο πρωτοπεί ο Ζαγοραίος!!
**** Επίσης, ο Ψυχογιός είχε δυνατή συνεργασία με τον Μανησαλή, με τον οποίον δώσανε δυνατά λαϊκά άσματα!!
Evagoras Karageorgis
Μαθητής στη Γ' γυμνασίου πήγαμε με το σχολείο εκδρομή. Πήρα μαζί μου μια κιθάρα ενώ έπαιζα όλες κι όλες δύο συγχορδίες. Λέγαμε διάφορα της εποχής και ψευτοτραγουδουσαμε Χατζή 2-3. Όταν κάποιος ζήτησε το Γελά κυρία μου, βούιξε όλο το λεωφορείο. Όχι γιατί ήταν το καλύτερο τραγούδι αλλά γιατί ήταν στη μόδα εκείνες τις μέρες.
Maria Tzinieri
Σου τον θυμησαν τα μαλλιά μου
George Georgiadis
Το σάουντρακ της παιδικής μου ηλικίας
George Floudas
Τεράστια queer μορφή. Και πολύ Μεγάλη φωνή.
Και, αν και «σκυλάς», το ωραιότερο Moroder cover στα ελληνικά!
https://youtube.com/watch?v=hdQgoQsc6DA&feature=share
ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΦΑΣΗΣ ΘΥΜΑΜΑΙ ΜΙΑ ΦΟΡΑ....
Panos Michail στον George Floudas
Ένας από τους μουσικούς προγόνους του queer Μαζώ. O Μαζώνακης συγχωνεύσε εξαίσια την κωστοπουλιλα χωρίς να τον καταπιει δηλαδή να αλλοιώσει την σύνδεση με την πουστικη αλητεία τριτομαγαζου εθνικής οδού που είχε από τα νιάτα του μέχρι τώρα συνδυάζοντας την, unapologetic, με την λάμψη που ήθελε η εποχή αλλά κάνοντας παράλληλα mainstream το gay flexibility του λαϊκού τραγουδιού. Γεμάτο λεσβίες, gay και κωλομπαραδες ήταν από παλιά άλλωστε για όσους δεν μένουν στις αγιογραφίες.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όταν θα γράψω για τη Χαβάη (όπως την γράφουν - και την γράφουν λάθος) θα τα πω όλα.
Foko Bouklis
Εχω παιξει με τον Καφαση κάπου στα μεσα 80's σε αρπαχτη στην Βοστωνη!
Salvo Coleman
Διαγραφήhttps://m.youtube.com/watch?v=91t2sSINrTU
Κώστας Καφάσης - Κάθε μεσονύχτι Κυριακής | Official Audio Release
Κώστας Οικονόμου
Και τρομερή παραγωγή όλος ο δίσκος!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=FBNm3lde28o
Κώστας Καφάσης - Τα μπάρ της σιωπής
Ntinos Sarandopulos στο Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
πρώτη φορά το ακούω ρέ αυτό το άγνωστο αριστούργημα!!!!!!!
Vassilis Serafimakis στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
όπου νάναι θα σούρθει πρόσκληση γιά τον σύλλογο αρχαιολόγων με τέτοια ευρήματα ανασκαφών!
Andreas Gomozias
Τα αριστουργηματα δεν απεχουν πολυ απ το σκουπιδια μονο ενα χιλιοστο !
Vasilis Kordatos
https://youtu.be/ABAZ6Olxq-A
Άλλο αριστούργημα απ'το δίσκο "Γέλα κυρία μου".
ΚΑΦΑΣΗΣ ΚΩΣΤΑΣ - Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ
Alexandros Karamalikis
Ένας ευγενέστατος κ έξυπνος άνθρωπος. Το συγκεκριμένο cd πουλούσε σταθερά, κάθε βδομάδα, πάνω από 50-100 cds μέχρι την κατάρρευση της δισκογραφίας.
Manolis Stavroulakis
Πρόλαβα και τον είδα στη σκηνή του θρυλικού Ζυγού (Θεσσαλονίκη) στα τελευταία του... συγκλονιστικός!
Salvo Coleman
τι μαγαζί ρε φίλε!!! Ναός!!!
Vassilis Konstandopoulos
Τον είχαμε δει τελευταία φορά νομίζω στην ΦΑΝΤΑΣΙΑ, το 1994, εμφανιζόταν μαζί με την Κατερίνα Καρυστινού. Προφανώς λόγω υπερκατανάλωσης αλκοόλ στην παρέα ήρθε κι έκατσε στο τραπέζι μας. Φυσικά η παραγγελιά έπεσε αμέσως "Τα μπαρ της σιωπής". "Πού το ξέρετε αυτό κλπ." αλλά και "Παιδιά, αν το πω αυτό θα με πλακώσει ο κόσμος στο ξύλο, αυτοί θέλουν καραγκιοζιλίκια". Πολύ χαμηλών τόνων, κουρασμένος και μελαγχολικός άνθρωπος, νομίζω έκανε ένα ψιλο καμ μπακ πολλά χρόνια μετά ένεκα καλτ (στα 90ς εμφανιζόταν σποραδικά, κυρίως δούλευε ΗΠΑ και Αυστραλία). Αξίζει πάντως να σημειωθεί η συμμετοχή του σε πρωταγωνιστικό ρόλο (διπλό μάλιστα) σε μια εντελώς "λοξή" όσο και απολαυστική και ξεκαρδιστική ταινία - παραμύθι του Θόδωρου Μαραγκού με τίτλο "Δραπέτης του Φεγγαριού" (συμπρωταγωνίστρια η Γκερέκου) η οποία μετά την προβολή της στη Θεσσαλονίκη το 94 (νομίζω) έμεινε στα ράφια για λόγους που δεν έχω ακόμα καταλάβει.
Sakis Bwanas
Και πάντοτε ανοιχτόμυαλος
https://youtu.be/vsli6_X4uJ4
ZHMIAA & Kώστας Καφάσης - Φεγγάρια Ψεύτικα (Feggaria Pseftika)
Stylianos Tziritas
ΔιαγραφήΕίχα πάει και τον είχα δει το 2008, η προτελευταία του ανεβασιά σε πίστα στο καρασκυλέξ "Άλλη Φάση" (αυθεντικό όχι πίστα φάση, μέχρι και κονσομασιόν είχε). Πήγα μάλιστα και στα καμαρίνια να τον χαιρετίσω, ευγενέστατος και άμεσος. Αν και δεν μαζεύω αυτόγραφα από τον συγκεκριμένο ζήτησα υπογραφή σε δίσκους του (μερικοί ήταν και για λογαριασμό φίλου). Ωραίος showman με αυθεντικό λαϊκό χιούμορ, θυμάμαι ότι είχε πετάξει μετά το τρίτο τραγούδι την ατάκα "Πάμε παιδιά να γιορτάσουμε από σήμερα για την αυριανή εθνική εορτή. Αύριο είναι της Αγίας Καψούρας!" .
Sakis Bwanas
υπάρχει και φωτογραφικό υλικό και με Καφάση και Γιάννη Βλάσση!
Stylianos Tziritas
με αυτόν τον παίκτουρα τον Βλάσση αν θυμάσαι τον είχα δει τον Καφάση. Έλεγε μάλιστα εκείνο το αμίμητο "...Και άντε και γαμήσου" και γινόταν πόλεμος
Patritsopoulos Nikos
στα ρεμπεταδικα στα 80ς ,που με τρεχανε με το ζορι,εκανα παραγγελια το γελα κυρια μου....αυτος και ο κομπαρσος της καρδιας απο μυτιληναιο
Anthony Sorras
Θυμάμαι την κασέτα που αγοορασα το 74 στο Μοναστηράκι!!
Σχόλια από το fb στο ποστ περί Ελευθερίας Αρβανιτάκη...
ΑπάντησηΔιαγραφήNick Theodorakis
Καλέ μου άνθρωπε …ανοίγεις θέμα μεγάλης συζήτησης …που βεβαία έχει μεγάλο ενδιαφέρον…
Haris Papoutsakis
Οι ελπίδες μας, τώρα, στην Aggeliki Toubanaki που έχει ήδη εμφανιστεί σε Λονδίνο, Άμστερνταμ & Τελ Αβίβ
Μαριάνθη Πελεβάνη
Ε ναι...
Yiannis Christodoulatos
πολύ αξιόλογη και με επιτυχία ήταν και η προσπάθεια των Κρίστη Στασινοπούλου/ Στάθη Καλυβιώτη με το Ηχοτρόπια
Kwstas Agas
και φυσικά τον Υφαντόκοσμο, ίσως τον πιο αδικημένο ελληνικό δίσκο!! Δυστυχώς ακόμη παραμένει άγνωστο διαμάντι της ελληνικής δισκογραφίας .... Εμ, αφού οι συντελεστές του επιμένουν στην απλότητα και στη σεμνότητα ....
Yiannis Christodoulatos
συμφωνώ! Ό,τι έχουν κάνει τα παιδιά είναι αξιόλογο, αναφέρθηκα στο 'Ηχοτρόπια" επειδή αναγνωρίστηκε και εκτός συνόρων!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ο Υφαντόκοσμος ok, αλλά μετά λίγα πράγματα, επαναλαμβανόμενα και χωρίς ιδιαίτερο νόημα.
Kwstas Agas στον Yiannis Christodoulatos
κι εν τω μεταξύ όταν τα Ηχοτροπια τους ταξίδεψαν και εκτός Ελλάδας, ούτε η Κρίστη ούτε κι ο Στάθης έβγαιναν κάθε λίγο και λιγάκι να διαλαλούν "κάναμε διεθνή επιτυχία" (ενώ έχουμε δει άλλους συναδέλφους τους, λίγο να ακουστεί μισό τραγούδι τους εκτός ελληνικών συνόρων, πόσο μας πρήζουν)!! Χειρίστηκαν το ζήτημα με αξιοζήλευτη σεμνότητα ....
Yiannis Christodoulatos στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
συμφωνώ πως ο Υφαντόκοσμος ήταν καινοτόμος δίσκος και μάλλον μαζί με το Ηχοτρόπια (κατα την ταπεινή μου γνώμη) οι πιο "χορταστικοί"! Προσωπικά βρίσκω ενδιαφέρον και νόημα και σε μεταγενέστερες δουλειές.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τον αγόραζαν λόγω Clive Barker τον Υφαντόκοσμο...
Alexios Stasinopoulos
Ναι, αλλά για τις τσιφτετελάρες μέχρι και τα μέσα των 00'ς δεν μας λες...
Dimitris Padios
Πολύ σωστά λέγεται ότι μια φωνή είτε σ΄αρέσει, είτε όχι.Για μένα προσωπικά η Αρβανιτάκη κι ας είναι από τα πρώτα ονόματα στο χώρο, είναι μια αδιάφορη τραγουδίστρια, δεν διαθέτει ούτε εκείνη την φωνή, ούτε εκείνα τα τραγούδια που μπορούν να με "πειράξουν", να "μιλήσουν" μέσα μου.
Kwstas Agas
Διαγραφήδιέθετε, και διαθέτει, όμως , σε πολύ μεγάλο βαθμό το εξής: Θηλυκό μυαλό, οξυδέρκεια, αντίληψη. .. Κι αυτά την οδηγούσαν πάντα να κάνει τις σωστές επιλογές στο σωστό timing !!! Όταν το ελληνικό τραγούδι άλλαζε τον ήχο του με την έλευση & συνδρομή "ήχων από συνθεσάιζερ", η Αρβανιτάκη ήταν εκεί, την κατάλληλη στιγμή, για να ηχογραφήσει το Κοντραμπαντο με τον Σπανουδάκη. Όταν άρχισε η στροφή προς το έθνικ, η Αρβανιτάκη ήταν πάλι εκεί για να τραγουδήσει Ara Dinkjian !!!
Dimitris Padios
Εγώ μίλησα για τη φωνή και την πλειοψηφία των τραγουδιών της, που μου είναι αδιάφορα...Το ότι μπορεί να έκανε κάποιες σωστές επιλογές στην καριέρα της, δεν αλλάζει για μένα το αποτέλεσμα. Δεν είναι σε καμία περίπτωση ούτε Μοσχολιού, ούτε Μαρινέλλα, ούτε Αλεξίου, ούτε Βάνου, ούτε Κουμιώτη, ούτε Γαλάνη, για να μην αραδιάσω κι άλλα ονόματα.
Manolis Stavroulakis
Νομίζω (προσωπική άποψη πάντα) ότι την αδικείς λίγο... πχ "Μένω Εκτός" και "Τραγούδια Για Τους Μήνες" ήταν αξιόλογα album που έγραψαν ιστορία...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μα έχει πει αντικειμενικά και πολύ καλά τραγούδια - και στο "Κέντρο Διερχομένων" είναι τα ωραιότερά της, αλλά η φωνή της γενικά δεν είναι του γούστου μου και πιστεύω πως άθελά της έκανε και κακό, επειδή στην πορεία βγήκαν και άλλες ανάλογες φωνές, που στην δεκαετία του '60 δεν θα δρασκελούσαν ούτε τα κατώφλια των στούντιο. Βασικά, την Αρβανιτάκη μπορώ να την ακούσω σε ελάχιστα τραγούδια.
Αθανάσιος Ζακόπουλος στον Manolis Stavroulakis
αριστουργήματα αμφότερα
Manolis Stavroulakis στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
καταλαβαίνω πως το λες και εννοείται σεβαστό. Απλώς ήθελα να πω ότι έχει κάνει και εξαιρετικές για μένα δουλειές, με συνέπεια (και με φοβερούς συνεργάτες όπως λες κι εσύ πιο πάνω).
Βασίλης Καμπούρης
Επιτέλους διαβάζω κι άλλον εναν που νιώθει το ιδιο.Βασικά στο άλμπουμ του 84 με το όνομα της ηταν οκ για τα γούστα μου μετα αρχισε να τσιριζει ενρινα και επαθα ολική αποστροφή Ιδίως αυτές οι μεγάλες επιτυχίες κλπ δυνατά δυνατά κοκ δηλαδή, παθαινα σοκ που ακούγονταν μέχρι και στα περίπτερα. Μου ηταν δε στο κεφαλι μου το λαϊκό/ποιοτικό-ας-τα-λεμε-καλα αλλοθι των Χατζηνικολάουζ του τόπου , οποτε διπλό κοκκινο πανι
Kwstas Agas
ιδίως όταν αυτές τις τσιρίδες τις πιάνει σε ψηλές οκτάβες ... Α πα πα .... Δεν παλεύεται ... Τελοσπαντων, η Αρβανιτάκη έκανε μεγάλη καριέρα (που όλοι οι συνάδελφοι της θα ζήλευαν), ο κόσμος τη λατρεύει, οι συνθέτες της εμπιστεύθηκαν "τον αφρό" τους κλπ, οπότε ... η γνώμη μας είναι "σταγόνα στον ωκεανό" ...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν έχει το ρεπερτόριο άλλων τραγουδιστριών. Δεν μπορεί να μπει στην ίδια γραμμή με Μοσχολιού, Αλεξίου, Γαλάνη, Μαρινέλλα κ.λπ. Είναι και πιο μικρή απ' αυτές βέβαια και βασικά έκανε καριέρα στα 90s, όταν τα τραγούδι έπαιρνε την κατιούσα. Το ρεπερτόριο καταξιώνει μια φωνή. Ως τραγουδίστρια του '90 απλώς επιπλέει.
Kwstas Agas
ΔιαγραφήΑκριβώς!! Στην περίπτωση της κας Αρβανιτάκη πραγματικά "το ρεπερτόριο καταξίωσε τη φωνή της" κι ουχί το αντίστροφο!! Κι αυτό επειδή η κα Αρβανιτάκη είχε την ΟΞΥΔΈΡΚΕΙΑ να το επιλέξει και μάλιστα στην κατάλληλη στιγμή!!!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν καταλαβαινόμαστε, αλλά δεν πειράζει. Αυτά έχει ο γραπτός λόγος...
Kwstas Agas
κι όμως, εγώ πιστεύω ότι στην Αρβανιτάκη έλαχε το καλύτερο ρεπερτόριο!! Και τα τραγούδια του Σπανουδάκη είναι πολύ ωραία, και τα έθνικ (πχ το Αχ κορμί μου πήλινο, το οποίο πολύ μου αρέσει). Όμως ... θα προτιμούσα να τα είχε υποστηρίξει μια άλλη γυναικεία φωνή ...
Ανδρεας Βαθης στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
μαλιστα... Η Μαρινέλλα έχει καλύτερο ρεπερτόριο!!!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Προφανώς. Τα αριστουργήματα του Ζαμπέτα και του Άκη Πάνου να βάλεις μόνο αρκούν. Ούτε σε 5 ζωές δεν θα τα πούνε άλλες. Για να μην μιλήσουμε για τη φωνή της Μαρινέλλας, τη γυναίκα που έμαθε όλες τις Ελληνίδες μετά το ΄60 πώς να τραγουδήσουν (γενικότερα).
Ανδρεας Βαθης
Αφού αυτό νομιζεις!!
δεν εννοώ την φωνή για την οποία συμφωνω.
Αλλά ρεπερτόριο έχουν η Μοσχολιού η Αλεξίου και Γαλάνη.
Για την Μαρινέλλα με συγχωρείς αλλά κάποιο λάθος κανεις.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν κάνω κανένα λάθος. Υποτιμούν κάποιοι τη Μαρινέλλα (για τους δικούς τους ό,τι να'ναι λόγους) που έχει πει αριστουργήματα ακόμη και στα late 80s. https://www.youtube.com/watch?v=-VNi9tBoXjo
Μαρινέλλα – Τηλεφωνώ
Ανδρεας Βαθης
ουδέν σχόλιο..
Συγγνώμη για το χρόνο σας.
Evagoras Karageorgis
Μα η Μαρινέλλα και στο ρεπερτόριο και στη φωνή είναι άλλο πράγμα. Δεν συγκρίνονται οι δύο τους. Όμως στο στυλ της η Αρβανιτακη έχει αρκετά καλές στιγμές όπως στου Μαμαγκάκη με το Κέντρο διερχομενων, στου Ξυδάκη Το μέλι των γκρεμών, Αχ στην αρχή των τραγουδιών, του Σπανουδάκη το Κοντραμπάντο, του Παπαδημητρίου τα Τραγούδια για τους μήνες... Νομίζω αδικείτε το κορίτσι. Και φωνή διαθέτει, και στυλ και δυνατά αι ενδιαφεροντα νέα τραγούδια είπε. Τώρα ναι, η χροιά και το ύψος της φωνής είναι θέμα γούστου. Όμως, μόνο τους Μαμαγκάκη, Ξυδάκη και Παπαδημητρίου να έλεγε, ήταν αρκετά για να βάλει το μικρό της λιθαράκι.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ε καλά λιθαράκι έχει βάλει. Πετρούλες... Όχι όμως αγκωνάρια.
Evagoras Karageorgis
Εξαρτάται τι εννοεί λιθαράκι ο καθείς... ή αγκωνάρια.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πάντα.
Βασίλης Καμπούρης
ΔιαγραφήΠαιδιά εγω μιλησα για προσωπικό γουστο που χαρηκα για τ' οτι το εχει κι αλλος.Ειναι σαν να λέμε δεν μου αρεσει το σπανακόρυζο και να μου λενε οχι φατο.Αφου δεν μ αρεσει; Δεν λεω πως δεν πρεπει να υπάρχει το σπανακόρυζο λεω απλως πως εμενα δεν μου αρέσει ΥΓ: παντως επειδή ψιλογρατζουναω το κατιτις μου θεωρω πως η επιλογή ρεπερτορίου μετα απο καποιο σημειο πορείας ειναι μεσα στα συστατικά που φτιάχνουν την προσωπικοτητα του/της καλλιτέχνη
Nikolaos Nikolopoulos
Εκείνο το εξώφυλλο στο Jazz&Τζαζ δεν το έχω χωνέψει ακόμα!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και όμως εκείνο το εξώφυλλο είχε γίνει πολύ νωρίς, τον Μάιο του 1994 (ακόμη δεν συνεργαζόμουν τότε με το περιοδικό - όχι πως αν συνεργαζόμουν δεν θα γινόταν), και ήταν μπροστά από την εποχή του, ανεξαρτήτως αν συμφωνεί κάποιος ή όχι.
Kwstas Agas
"τρώγοντας στη στροφή την Πρωτοψάλτη με τα δικά της τσιγγάνικα"= εδώ η δική μου άποψη είναι η εξής: το γεγονός ότι τα αρμένικα της Αρβανιτάκη "έκαναν σκόνη" τα τσιγγάνικα της Πρωτοψάλτη, που είχαν προηγηθεί, δεν οφείλεται στο timing. Οφείλεται στο ότι το πρωτότυπο , δλδ η αυθεντική μουσικη του Μπρέγκοβιτς , είχε ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΒΆΡΟΣ, με αποτέλεσμα, οποιαδήποτε "μεταφορά της στα ελληνικά", να είναι εκ φύσεως "καταδικασμένη" να μην μακροημερευσει. Κάτι που δεν συνέβη με τα αρμένικα τραγούδια της Αρβανιτάκη, όπου η μεταφορά τους στα ελληνικά ήταν τουλάχιστον ισάξια με τα πρωτότυπα. Κι είναι και κάτι ακόμη: Τη μουσική στα τσιγγάνικα της Πρωτοψάλτη την έχουμε συνδεδεμένη με την ΤΑΙΝΙΑΡΑ που "σημάδεψε τη γενιά μας", δλδ με τον Καιρό των τσιγγάνων!! Οπότε ... μας ήταν δύσκολο να τη φανταστούμε ξεκομμένη από την ταινία...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν έχει ξεκινήσει το ethnic εμπόρευμα επί τσιγγάνικων, γι' αυτό μιλάω για timing. Αν τα τσιγγάνικα έσκαγαν το 2000, θα είχαν εκτοπίσει και Buena Vista ακόμη.
Diogenis Daskalou
Τα αυθεντικά του Μπρέγκοβιτς. Σαν τα αυθεντικά του Κονιτόπουλου.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Η Αρβ. είχε έτοιμο κοινό από τότε που ήταν "νεορεμπέτισα", μετά έπεσε σε καλά χέρια (εταιριακά κ οικογενειακά), που την "έντυσαν" στο έθνικ κλπ, τη διαφήμισαν υπερβολικά έτσι κι εκεί που έπρεπε (όλοι κ όσες καλύπτουν το χώρο ...πείστηκαν ότι είναι η αναμφισβήτητα πρώτη), πήρε φόρα κι ακόμη κ σήμερα ίπταται.
Όλα τα έχει τακτοποιημένα...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ως νεορεμπέτισσα ήταν συμπαθητική.
Kwstas Agas
κααααποτε, σε ηλικία 13-14 ετών, που είχα αρχίσει να γρατζουνίζω μπουζουκακι και να παίζω ρεμπέτικα και λαϊκά όπως τα έπιανε το αυτί μου, οπότε η ΕΡΤ έδειχνε εκπομπή με ρεμπέτικες κομπανίες, έπιανα μπουζουκακι και στρωνόμουν δίπλα στην οθόνη για να παίζω κι εγώ ο,τι θα άκουγα. Και σε μια από αυτές τις εκπομπές, να κι η Αρβανιτάκη ως μέλος ρεμπέτικου σχήματος. Με το που άκουσα πρώτη φορά τη φωνή της να τραγουδά κάποιο ρεμπέτικο, είπα ως 13χρονος: "μα καλά, αυτό το κορίτσι με αυτή τη φωνή θέλει να κάνει καριέρα ως τραγουδίστρια"??? Κι όμως, όχι μόνο έκανε καριέρα, αλλά έκανε μεγάλη καριέρα!!! Η γνώμη μου όμως για τη φωνή της δεν άλλαξε, δυστυχώς ...
Ζαχαριας Παπαντωνιου
Μονο οταν τραγουδαει Ξ υδακη την μπορω
Μανώλης Γιούργος
Ακριβώς, γιατί ο Ξυδάκης την "κατέβασε" στα πιο μπάσα και απέκτησε μιαν ευελιξία που απαιτούσαν οι ερμηνείες των τραγουδιών του που ήταν μελοποιημένη ποίηση είτε ήταν του Λαπαθιώτη είτε ήταν, κυρίως, του Γκόνη...
Ζαχαριας Παπαντωνιου
ΔιαγραφήΠουθενα αλλου
Stathis Androutsakis
Έχουμε κι άλλη μια τσιρίδα που δεν αντέχεται... Τσαλιγοπούλου...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, και η Τσαλιγοπούλου. Δύσκολα θα έκανε την καριέρα που έκανε, αν δεν είχε βγει πρώτα η Αρβανιτάκη, για να απενοχοποιήσει αυτού του τύπου τις φωνές-τραγουδίσματα.
Thanos Fotiadis
Τα τραγούδια για τους μήνες ήταν αξιόλογη δουλειά να μην την ξεχνάμε.
Giorgis Christodoulou
Η Σαβίνα Γιαννάτου που την έχω δει μαζί με María del Mar Bonet, Noa, Gino Paoli και J.M.Serrat στην Costa Brava αλλά και η Κρίστη, είναι για μένα οι δύο περιπτώσεις που έδωσαν ένα προσωπικό στίγμα έξω - έστω και σε μικρότερο κοινό.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
το διάβαζα και έχω τεύχη από τότε που λεγόταν Folk Roots, από τότε που μετονομάστηκε σε froots δεν πολυασχολήθηκα.
Kwstas Agas στον Giorgis Christodoulou
να, η Σαβίνα Γιαννάτου .... Αυτή κι αν είχε όλο το πακέτο: και φωνή κρυστάλλινη που μαγεύει, και σκηνική παρουσία εξαιρετική που θυμίζει αερικό .... Κι όμως, δεν έκανε την καριέρα που της άξιζε .... Και μού κάνει εντύπωση το γιατί οι Έλληνες συνθέτες δεν επεδίωξαν να συνεργαστούν μαζί της (σε αντίθεση με την κα Αρβανιτάκη που έσπευσαν να της δώσουν ... τον "αφρό" των τραγουδιών τους!!!)!!! Πολύ σπουδαία και σπάνια περίπτωση Ελληνίδας τραγουδίστριας που, δυστυχώς, δεν αξιοποιήθηκε όσο της άξιζε ....
Giorgis Christodoulou
Καταλαβαίνω τί λέτε αλλά υπάρχει ξέρετε και το "Δεν θέλω". Και το ένα φέρνει το άλλο. Σε κάθε περίπτωση το ταξίδι του καθενος είναι μοναδικό και μπορεί να είναι πολύ σπουδαίο και χρήσιμο. Αν δεν το γνωρίζουμε δεν φταίει ο αρτιστας
Kostas Kingdomcome
Mipws den aksizei kai to ta kormia kai ta mahairia? Top album kai oi stihoi tou gkana katapliktikoi
Yiannis Stefanakos
Πλην της εποχής της Οπισθοδρομικής και, κυρίως, του Μαμαγκάκη, δεν μου είπε ποτέ κάτι -- συμφωνώ και με το σχόλιο περί απενοχοποίησης της τσιρίδας (βλέπε Τσαλιγοπούλου)