11/4/2021
«Η συντηρητική επανάσταση στην Αμερική» είναι ένα βιβλίο που είχε κάνει εντύπωση στη Γαλλία, όταν είχε κυκλοφορήσει, το 1983, ως “La Révolution conservatrice américaine”, γραμμένο από έναν σχετικά άγνωστο τότε Γαλλοαμερικανό 40άρη τον Guy Sorman. Το βιβλίο το είχα διαβάσει προς τα τέλη των 80s, όταν είχα εντοπίσει την ελληνική έκδοσή του [Ροές, 1985] και μπορώ να πω πως με είχε εκνευρίσει αφάνταστα. Και τώρα είναι εκνευριστικό, αλλά τότε που το είχα διαβάσει ήμουν πιο νέος και τα ’παιρνα πιο εύκολα...
Ο Sorman ήταν-είναι ένας ακραίος δεξιός-νεοφιλελεύθερος, που μισεί την αριστερά, τον Μάη του ’68, τα κοινωνικά κινήματα, τις κατακτήσεις του σοσιαλισμού και της σοσιαλδημοκρατίας και στο επίπεδο των ιδεών και στο πρακτικό, υποστηρίζοντας από πολύ νωρίς, από τα τέλη των σέβεντις, με μένος, και με στοιχεία ό,τι να ’ναι, τις κοινωνικές και οικονομικές μεταρρυθμίσεις του Πινοσέτ, αργότερα της Θάτσερ, του Ρήγκαν κ.λπ.
Στο συγκεκριμένο βιβλίο, που αποτελεί μία πρόωρη «Αγία Γραφή» του νεοφιλελευθερισμού, γράφει για το «τέλος των αμφισβητιών», για την «αυτοκτονία των συνδικάτων», για «μαύρους, που είναι ενάντια στα πολιτικά δικαιώματα», για τους δεξιούς διανοούμενους, που πήραν την σκυτάλη από τους αριστερούς, έχοντας αυτοί τώρα το πάνω χέρι στη διατύπωση των ιδεών, ενώ καταφέρεται εναντίον των hippies και της αντικουλτούρας, γράφοντας για την «χριστιανική αφύπνιση των απλών ανθρώπων», αναμασώντας τα γνωστά νεοφιλελέ δόγματα περί μείωσης φόρων (που πάνε παρέα με τη διάλυση του κοινωνικού κράτους κ.λπ.).
Κάποιοι ψυλλιασμένοι δεξιοί των έιτις, «πεφωτισμένους» να τους πούμε, το βιβλίο αυτό το αντιμετώπιζαν σαν Ευαγγέλιο –θυμάμαι τέτοιους τύπους στη Σχολή– και τον Guy Sorman κάπως σαν γκουρού, που ήξερε να σπιλώνει με «στοιχεία» και με «επιχειρήματα» όλες τις κατακτήσεις της αριστεράς, μετά τον Πόλεμο.
Γιατί τα θυμήθηκα, τώρα, όλα αυτά; Γιατί εσχάτως ο Sorman, που έχει διαχρονικό κόλλημα με τον Μάη του ’68, ως μόνιμος κατήγορος των ιδεών που ξεπήδησαν από ’κει, τα έβαλε με τον Μισέλ Φουκώ (1926-1984) κατηγορώντας τον, μετά θάνατον, και με τελείως αναπόδεικτα στοιχεία, ως φαίνεται, για παιδοφιλία.
Γενικά η κατηγορία τής παιδοφιλίας «παίζει» πολύ στο νεοφιλελεύθερο στρατόπεδο σε σχέση με τα στελέχη και τους διανοούμενους του Μάη, αποτελώντας ένα μόνιμο και αγαπημένο πεδίο των φιλελέδων, στην επαναδιατύπωση της σεξουαλικότητας με όρους μιας ανώτερης πνευματικής ηθικής, της... δικής τους (την οποία στερείται, υποτίθεται, η άλλη πλευρά).
Υπάρχουν ωραίες απαντήσεις, προς τον Guy Sorman, για το θέμα με τον Φουκώ, σ’ ένα μεταφρασμένο άρθρο τού Σπύρου Στάβερη, στο LiFO.gr, που προτείνω να το δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο…
https://www.lifo.gr/blogs/almanac/oi-satanistikes-teletes-toy-misel-foyko-kai-ta-bullshit-toy-gky-sorman
«Η συντηρητική επανάσταση στην Αμερική» είναι ένα βιβλίο που είχε κάνει εντύπωση στη Γαλλία, όταν είχε κυκλοφορήσει, το 1983, ως “La Révolution conservatrice américaine”, γραμμένο από έναν σχετικά άγνωστο τότε Γαλλοαμερικανό 40άρη τον Guy Sorman. Το βιβλίο το είχα διαβάσει προς τα τέλη των 80s, όταν είχα εντοπίσει την ελληνική έκδοσή του [Ροές, 1985] και μπορώ να πω πως με είχε εκνευρίσει αφάνταστα. Και τώρα είναι εκνευριστικό, αλλά τότε που το είχα διαβάσει ήμουν πιο νέος και τα ’παιρνα πιο εύκολα...
Ο Sorman ήταν-είναι ένας ακραίος δεξιός-νεοφιλελεύθερος, που μισεί την αριστερά, τον Μάη του ’68, τα κοινωνικά κινήματα, τις κατακτήσεις του σοσιαλισμού και της σοσιαλδημοκρατίας και στο επίπεδο των ιδεών και στο πρακτικό, υποστηρίζοντας από πολύ νωρίς, από τα τέλη των σέβεντις, με μένος, και με στοιχεία ό,τι να ’ναι, τις κοινωνικές και οικονομικές μεταρρυθμίσεις του Πινοσέτ, αργότερα της Θάτσερ, του Ρήγκαν κ.λπ.
Στο συγκεκριμένο βιβλίο, που αποτελεί μία πρόωρη «Αγία Γραφή» του νεοφιλελευθερισμού, γράφει για το «τέλος των αμφισβητιών», για την «αυτοκτονία των συνδικάτων», για «μαύρους, που είναι ενάντια στα πολιτικά δικαιώματα», για τους δεξιούς διανοούμενους, που πήραν την σκυτάλη από τους αριστερούς, έχοντας αυτοί τώρα το πάνω χέρι στη διατύπωση των ιδεών, ενώ καταφέρεται εναντίον των hippies και της αντικουλτούρας, γράφοντας για την «χριστιανική αφύπνιση των απλών ανθρώπων», αναμασώντας τα γνωστά νεοφιλελέ δόγματα περί μείωσης φόρων (που πάνε παρέα με τη διάλυση του κοινωνικού κράτους κ.λπ.).
Κάποιοι ψυλλιασμένοι δεξιοί των έιτις, «πεφωτισμένους» να τους πούμε, το βιβλίο αυτό το αντιμετώπιζαν σαν Ευαγγέλιο –θυμάμαι τέτοιους τύπους στη Σχολή– και τον Guy Sorman κάπως σαν γκουρού, που ήξερε να σπιλώνει με «στοιχεία» και με «επιχειρήματα» όλες τις κατακτήσεις της αριστεράς, μετά τον Πόλεμο.
Γιατί τα θυμήθηκα, τώρα, όλα αυτά; Γιατί εσχάτως ο Sorman, που έχει διαχρονικό κόλλημα με τον Μάη του ’68, ως μόνιμος κατήγορος των ιδεών που ξεπήδησαν από ’κει, τα έβαλε με τον Μισέλ Φουκώ (1926-1984) κατηγορώντας τον, μετά θάνατον, και με τελείως αναπόδεικτα στοιχεία, ως φαίνεται, για παιδοφιλία.
Γενικά η κατηγορία τής παιδοφιλίας «παίζει» πολύ στο νεοφιλελεύθερο στρατόπεδο σε σχέση με τα στελέχη και τους διανοούμενους του Μάη, αποτελώντας ένα μόνιμο και αγαπημένο πεδίο των φιλελέδων, στην επαναδιατύπωση της σεξουαλικότητας με όρους μιας ανώτερης πνευματικής ηθικής, της... δικής τους (την οποία στερείται, υποτίθεται, η άλλη πλευρά).
Υπάρχουν ωραίες απαντήσεις, προς τον Guy Sorman, για το θέμα με τον Φουκώ, σ’ ένα μεταφρασμένο άρθρο τού Σπύρου Στάβερη, στο LiFO.gr, που προτείνω να το δείτε στον παρακάτω σύνδεσμο…
https://www.lifo.gr/blogs/almanac/oi-satanistikes-teletes-toy-misel-foyko-kai-ta-bullshit-toy-gky-sorman
11/4/2021
Μέγιστος Πυθαγόρας! Τι θα είχε γράψει αυτός ο άνθρωπος αν ζούσε μια-δυο δεκαετίες ακόμη, στα 80s και στα 90s... Το ερωτικό ελληνικό τραγούδι πρώτα-πρώτα, αλλά και το γενικότερο, πήγε πολύ πίσω από τον πρόωρο χαμό του (μόλις στα 49 του).
Σπουδαία μελωδία από τον Κατσαρό και υπερβατική ερμηνεία από τον Πάριο εδώ. Μεγάλες στιγμές του ελληνικού «ευρωπαϊκού» τραγουδιού και σφόδρα υποτιμημένες σήμερα...
https://www.youtube.com/watch?v=Zafj1ieOZIc
Μέγιστος Πυθαγόρας! Τι θα είχε γράψει αυτός ο άνθρωπος αν ζούσε μια-δυο δεκαετίες ακόμη, στα 80s και στα 90s... Το ερωτικό ελληνικό τραγούδι πρώτα-πρώτα, αλλά και το γενικότερο, πήγε πολύ πίσω από τον πρόωρο χαμό του (μόλις στα 49 του).
Σπουδαία μελωδία από τον Κατσαρό και υπερβατική ερμηνεία από τον Πάριο εδώ. Μεγάλες στιγμές του ελληνικού «ευρωπαϊκού» τραγουδιού και σφόδρα υποτιμημένες σήμερα...
https://www.youtube.com/watch?v=Zafj1ieOZIc
10/4/2021
Είχε παίξει και στην Αθήνα -Απρίλης 1999 ήταν-, όρθιος και με τα δυο του πόδια να πατάνε γερά στο πάλκο, και με τα χέρια του να πετάνε φωτιές. Εκρηκτικό λάιβ! Υπέφερε όμως από διαβήτη κι είχε κακό τέλος. Ηχογραφούσε, όμως, ακόμη και με κομμένο πόδι... Για τον γίγαντα Son Seals λέμε...
https://www.youtube.com/watch?v=7jIj2xamIPE
Είχε παίξει και στην Αθήνα -Απρίλης 1999 ήταν-, όρθιος και με τα δυο του πόδια να πατάνε γερά στο πάλκο, και με τα χέρια του να πετάνε φωτιές. Εκρηκτικό λάιβ! Υπέφερε όμως από διαβήτη κι είχε κακό τέλος. Ηχογραφούσε, όμως, ακόμη και με κομμένο πόδι... Για τον γίγαντα Son Seals λέμε...
https://www.youtube.com/watch?v=7jIj2xamIPE
10/4/2021
Αφού είδα κάμποσες ελληνικές ταινίες από την δεκαετία του 2010, που σε γενικές γραμμές κινούνται σ' ένα ικανοποιητικό επίπεδο (έγραψα και σε άλλο ποστ, πριν από μερικές μέρες), βλέπω εδώ και δυο βδομάδες ταινίες τής δεκαετίας 2000-2010. Απογοήτευση... έως ώρας.
Η «Κινέττα» (2005) του Λάνθιμου και η «Ιστορία 52» (2008) του Αλεξίου δεν βλέπονται με τίποτα. Ειδικά η «Κινέττα» αγγίζει τα όρια του απαράδεκτου. Απορίας άξιον πώς αυτοί οι σκηνοθέτες ανέβηκαν τόσο πολύ την επόμενη δεκαετία – ιδίως ο Αλεξίου με την «Τετάρτη 04:45».
Φαίνεται πως η «κρίση» κινητοποίησε τους σκηνοθέτες μας, που δούλεψαν ωραία σενάρια με ευφάνταστο, συχνά, τρόπο. Δεν εξηγείται αλλιώς...
10/4/2021
>>Η δολοφονία του Γιώργου Καραϊβάζ είναι έγκλημα ειδεχθές. Η δημοσιογραφική ιδιότητα του θύματος προσδίδει ιδιαίτερο βάρος στην υπόθεση. Μόλις συναντήθηκα και ενημέρωσα τον πρωθυπουργό. Με ρητή εντολή του, οι έρευνες θα επισπευσθούν στο μέγιστο. Η Ελλάδα έχει, με κάθε στατιστική, πολύ μικρό αριθμό ανθρωποκτονιών στην Ευρώπη. Είναι ασφαλής και ήσυχη χώρα.<<
… και τακτική, κυρίως τακτική... απορώ πώς του διέφυγε...
Αφού είδα κάμποσες ελληνικές ταινίες από την δεκαετία του 2010, που σε γενικές γραμμές κινούνται σ' ένα ικανοποιητικό επίπεδο (έγραψα και σε άλλο ποστ, πριν από μερικές μέρες), βλέπω εδώ και δυο βδομάδες ταινίες τής δεκαετίας 2000-2010. Απογοήτευση... έως ώρας.
Η «Κινέττα» (2005) του Λάνθιμου και η «Ιστορία 52» (2008) του Αλεξίου δεν βλέπονται με τίποτα. Ειδικά η «Κινέττα» αγγίζει τα όρια του απαράδεκτου. Απορίας άξιον πώς αυτοί οι σκηνοθέτες ανέβηκαν τόσο πολύ την επόμενη δεκαετία – ιδίως ο Αλεξίου με την «Τετάρτη 04:45».
Φαίνεται πως η «κρίση» κινητοποίησε τους σκηνοθέτες μας, που δούλεψαν ωραία σενάρια με ευφάνταστο, συχνά, τρόπο. Δεν εξηγείται αλλιώς...
10/4/2021
>>Η δολοφονία του Γιώργου Καραϊβάζ είναι έγκλημα ειδεχθές. Η δημοσιογραφική ιδιότητα του θύματος προσδίδει ιδιαίτερο βάρος στην υπόθεση. Μόλις συναντήθηκα και ενημέρωσα τον πρωθυπουργό. Με ρητή εντολή του, οι έρευνες θα επισπευσθούν στο μέγιστο. Η Ελλάδα έχει, με κάθε στατιστική, πολύ μικρό αριθμό ανθρωποκτονιών στην Ευρώπη. Είναι ασφαλής και ήσυχη χώρα.<<
… και τακτική, κυρίως τακτική... απορώ πώς του διέφυγε...
10/4/2021
Είμεθα ψοφοδεείς και δεν ασχολούμεθα με τα φλέγοντα ζητήματα, που απασχολούν αυτή τη στιγμή τον τόπο. Να μερικά...
>>Bρετανία: Κανονιοβολισμοί και ενός λεπτού σιγή για τον Φίλιππο<<
>>Τι θα κάνει η Ελισάβετ μετά τον θάνατο του Φιλίππου;<<
>>Πρίγκιπας Φίλιππος: Τα δύσκολα παιδικά χρόνια και η Ελλάδα<<
>>Πρίγκιπας Φίλιππος: Η ζωή του σε 15 φωτογραφίες<<
>>Βασίλισσα Ελισάβετ και Πρίγκιπας Φίλιππος - Μια ιστορία αληθινής αγάπης (και ψυχρού καθήκοντος)<<
>>Πρίγκιπας Φίλιππος: Η γέννηση στην Κέρκυρα- Η σχέση με την Ελλάδα - Δείτε τη σπάνια φωτογραφία όπου ποζάρει ντυμένος τσολιάς<<
>>Πρίγκιπας Φίλιππος: Συλλυπητήρια από ηγέτες και προσωπικότητες - Εκφράζουν τη λύπη τους για τον θάνατό του<<
>>Πρίγκιπας Φίλιππος: Το «αντίο» Βρετανών - Με λουλούδια στο Παλάτι<<
>>Πρίγκιπας Φίλιππος: Τι γίνεται μετά τον θάνατό του<<
[στο σάιτ της Athens Voice, στο πρωτοσέλιδό της, αυτή τη στιγμή]
Είμεθα ψοφοδεείς και δεν ασχολούμεθα με τα φλέγοντα ζητήματα, που απασχολούν αυτή τη στιγμή τον τόπο. Να μερικά...
>>Bρετανία: Κανονιοβολισμοί και ενός λεπτού σιγή για τον Φίλιππο<<
>>Τι θα κάνει η Ελισάβετ μετά τον θάνατο του Φιλίππου;<<
>>Πρίγκιπας Φίλιππος: Τα δύσκολα παιδικά χρόνια και η Ελλάδα<<
>>Πρίγκιπας Φίλιππος: Η ζωή του σε 15 φωτογραφίες<<
>>Βασίλισσα Ελισάβετ και Πρίγκιπας Φίλιππος - Μια ιστορία αληθινής αγάπης (και ψυχρού καθήκοντος)<<
>>Πρίγκιπας Φίλιππος: Η γέννηση στην Κέρκυρα- Η σχέση με την Ελλάδα - Δείτε τη σπάνια φωτογραφία όπου ποζάρει ντυμένος τσολιάς<<
>>Πρίγκιπας Φίλιππος: Συλλυπητήρια από ηγέτες και προσωπικότητες - Εκφράζουν τη λύπη τους για τον θάνατό του<<
>>Πρίγκιπας Φίλιππος: Το «αντίο» Βρετανών - Με λουλούδια στο Παλάτι<<
>>Πρίγκιπας Φίλιππος: Τι γίνεται μετά τον θάνατό του<<
[στο σάιτ της Athens Voice, στο πρωτοσέλιδό της, αυτή τη στιγμή]
9/4/2021
Πολύ σκατομέρα η σημερινή. Ας ρίξουμε κάτι να την ξορκίσουμε... Ένα τραγούδι που το ακούω ανελλιπώς από τα έιτις. Bill Fay…
https://www.youtube.com/watch?v=mJfca3ImjKc
Πολύ σκατομέρα η σημερινή. Ας ρίξουμε κάτι να την ξορκίσουμε... Ένα τραγούδι που το ακούω ανελλιπώς από τα έιτις. Bill Fay…
9/4/2021
Στο νέο τεύχος του Yellow Box + CD (#07, Απρίλιος-Μάιος 2021, 6 ευρώ), που κυκλοφορεί στα περίπτερα.
Αυτά που βλέπετε (Πάνος Σαββόπουλος, Μαρίζα Κωχ, Χάρης Βρουλής, Μαριάννα Τόλη, Νίκος Κυπουργός) και άλλα διάφορα...
Στο νέο τεύχος του Yellow Box + CD (#07, Απρίλιος-Μάιος 2021, 6 ευρώ), που κυκλοφορεί στα περίπτερα.
Αυτά που βλέπετε (Πάνος Σαββόπουλος, Μαρίζα Κωχ, Χάρης Βρουλής, Μαριάννα Τόλη, Νίκος Κυπουργός) και άλλα διάφορα...
8/4/2021
Το ότι ανοίγουν τα Λύκεια, χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο, που να σχετίζεται με την αραίωση των μαθητών στις αίθουσες-κλουβιά, είναι εγκληματικό.
Αυτά με τα σελφ-τεστ είναι παραμύθια. Κανένας δεν εξασφαλίζει αν θα γίνονται στ’ αλήθεια, αν θα γίνονται σωστά, αν θα καταγράφονται όπως πρέπει τα αποτελέσματα κ.ο.κ. Άσε δε την αξιοπιστία τους, που είναι ούτως ή άλλως κάτω από 80%, ενώ όταν γίνονται από «μη ειδικούς», όπως διαβάζω, η αξιοπιστία τους πέφτει κάτω και από 60%. Χοντρικά, τα μισά τεστ θα δείχνουν ό,τι να ’ναι. Αν είναι δυνατόν ο κόσμος να ασχολείται μ’ αυτά τα θέματα, επειδή είναι... απλά.
Τα Λύκεια, περαιτέρω, όσον αφορά στις ψυχολογικές επιπτώσεις, είναι σίγουρα τα λιγότερο επιβαρυμένα (για τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά υπάρχει απείρως μεγαλύτερη ανάγκη να λειτουργήσουν), ενώ είναι κι εκείνα που ελέγχονται, γενικώς, δυσκολότερα.
Σ’ έναν έφηβο δεν μπορείς να παρέμβεις σχεδόν σε τίποτα, θα κάνει ό,τι γουστάρει (και πριν, και κατά τη διάρκεια, και μετά το σχολείο), και καλά θα κάνει – ένα παιδάκι του δημοτικού είναι πιο ελέγξιμο. Αφήνω κατά μέρος την λεπτομέρεια πως για την Γ Λυκείου αυτή η εποχή σημαίνει «μη-σχολείο» και «σπίτι-φροντιστήριο»...
Θέλουν να δοκιμάσουν τις πάσης φύσεως αντοχές των οικογενειών στο όνομα ποιων άραγε; Των προμηθευτών των σελφ-τεστ, των ιδιοκτητών των ιδιωτικών σχολείων, κάποιων άλλων... τρίτων... τέταρτων... πέμπτων; Ζούγκλα...
Το ότι ανοίγουν τα Λύκεια, χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο, που να σχετίζεται με την αραίωση των μαθητών στις αίθουσες-κλουβιά, είναι εγκληματικό.
Αυτά με τα σελφ-τεστ είναι παραμύθια. Κανένας δεν εξασφαλίζει αν θα γίνονται στ’ αλήθεια, αν θα γίνονται σωστά, αν θα καταγράφονται όπως πρέπει τα αποτελέσματα κ.ο.κ. Άσε δε την αξιοπιστία τους, που είναι ούτως ή άλλως κάτω από 80%, ενώ όταν γίνονται από «μη ειδικούς», όπως διαβάζω, η αξιοπιστία τους πέφτει κάτω και από 60%. Χοντρικά, τα μισά τεστ θα δείχνουν ό,τι να ’ναι. Αν είναι δυνατόν ο κόσμος να ασχολείται μ’ αυτά τα θέματα, επειδή είναι... απλά.
Τα Λύκεια, περαιτέρω, όσον αφορά στις ψυχολογικές επιπτώσεις, είναι σίγουρα τα λιγότερο επιβαρυμένα (για τα νηπιαγωγεία και τα δημοτικά υπάρχει απείρως μεγαλύτερη ανάγκη να λειτουργήσουν), ενώ είναι κι εκείνα που ελέγχονται, γενικώς, δυσκολότερα.
Σ’ έναν έφηβο δεν μπορείς να παρέμβεις σχεδόν σε τίποτα, θα κάνει ό,τι γουστάρει (και πριν, και κατά τη διάρκεια, και μετά το σχολείο), και καλά θα κάνει – ένα παιδάκι του δημοτικού είναι πιο ελέγξιμο. Αφήνω κατά μέρος την λεπτομέρεια πως για την Γ Λυκείου αυτή η εποχή σημαίνει «μη-σχολείο» και «σπίτι-φροντιστήριο»...
Θέλουν να δοκιμάσουν τις πάσης φύσεως αντοχές των οικογενειών στο όνομα ποιων άραγε; Των προμηθευτών των σελφ-τεστ, των ιδιοκτητών των ιδιωτικών σχολείων, κάποιων άλλων... τρίτων... τέταρτων... πέμπτων; Ζούγκλα...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Το ότι ανοίγουν τα Λύκεια, χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο"...
ΑπάντησηΔιαγραφήFrau Troffea
Στο γιατί τους έπιασε πρεμούρα με τα Self-test η απάντηση είναι μία: Swiss Med.
Ανδρεας Μπικουβαρακης
Η πραγματική απάντηση είναι: ID
Κινδυνεύουν να χάσουν τα πελατάκια τους τις εξετάσεις, και πρέπει να ανοίξουν τα σχολεία άρον άρον. Οπότε βρίσκουν οποιαδήποτε πρόφαση για να παραμυθιάσουν τους τηλεορασόπληκτους ψηφοφόρους.
Ελένη Μπέη
Αυτό λέω κι εγώ. Μόνο η πρωτοβάθμια έπρεπε να λειτουργήσει.
Μιχάλης Βαβούλας
Πέντε μήνες κλειστά τα λύκεια για να ανοίξουν τώρα με τη μεγαλύτερη έξαρση... Για την αξιοπιστία των σελφ-τεστ άλλοι δίνουν ακόμα μικρότερα ποσοστά.
Vicky Malotidi
Έτσι ακριβώς αγαπητε Φωντα, δεν θα αλλαζα ουτε λεξη απο το post. Στου κασιδη το κεφαλι για να προχωραει καμια μπιζνα...
Spyros Diastimikos
Η κόρη μου πάντως που δίνει πανελλήνιες μου δήλωσε: "Μαλάκας είμαι να πάω σχολείο και να κολλήσω κανα κορονοϊό τώρα που είναι και πάνω στις εξετάσεις. Έτσι και αλλοιώς όλη η δουλεια στο φροντιστήριο γίνεται".
Σχόλια από το fb στο ποστ το σχετικό με το τραγούδι του Bill Fay...
ΑπάντησηΔιαγραφήManos Monastiriotis
Σπουδαίος και παραγνωρισμένος!
Γιάννης Κοσπεντάρης
Tragoudara
Antonis Boskoitis
Πράγματι σκατομέρα, Φώντα
Δημήτρης Θ. Νικολάου
Υπέροχος.......
Σχόλια από το fb στο ποστ "Είμεθα ψοφοδεείς και δεν ασχολούμεθα με τα φλέγοντα ζητήματα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλένη Μπέη
Και όχι μόνο στην Athens Voice. Ακόμα και στο δελτίο της ΕΡΤ1 ακούστηκαν ουκ ολίγα σχετικά.
Ανδρεας Μπικουβαρακης
Αντιγράφω από φίλο που μένει Σκωτία:
Prince Philip has passed away at the age of 99. While world leaders mourn him, we recall his racist, classist, misogynistic and ableist legacy with some quotes from the past:
"It looks like the kind of thing my daughter would bring back from her school art lessons," (While being shown Ethiopian art)
“If you stay here much longer you’ll all be slitty-eyed” (To a group of British exchange students studying in China)
“So who's on drugs here?... He looks as if he's on drugs” (To a group of boys at a Bangladeshi youth club)
“It looks as if it was put in by an Indian” (pointing at an old-fashioned fusebox in a factory near Edinburgh).
“Everybody was saying we must have more leisure. Now they are complaining they are unemployed” (during the 1981 recession).
“If you travel as much as we do you appreciate the improvements in aircraft design of less noise and more comfort – provided you don’t travel in something called economy class, which sounds ghastly.”
“Do you work in a strip club?” (To a female sea cadet)
“You are a woman, aren’t you?” (To a Kenyan woman who offered him a gift)
“Deaf? If you’re near there, no wonder you are deaf.” (To deaf children who were close to a Caribbean steel drum band)
"How many people have you knocked over this morning on that thing?" (To a disabled man who was driving a mobility scooter)
Vagelis Papageorgiou
A MF like all blue bloods.
Έχουν και πάντα είχαν κάποιοι έλληνες κάποια αποθημένα με τους γαλαζοαίματους και μια (κρυφο)βασιλολαγνεία(βγ. Ζαμπούνης και σια). Δεν πάει και καιρός που τους στείλαμε, αναντιστρεπτεί ελπίζω. Το ίδιο που πρέπει αν θέλουμε να ονομαζόμαστε δημοκρατική και πολιτισμένη χώρα να κάνουμε και με την εξουσία της Εκκλησίας και να εφαρμόσουμε την ανεξιθρησκεία, όχι μόνο να την καμαρώνουμε.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Αφού είδα κάμποσες ελληνικές ταινίες από την δεκαετία του 2010"...
ΑπάντησηΔιαγραφήZak Famellos
Το "L εγώ είμαι" το είδες?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Το είδα.
Zak Famellos
Γνωμη? ασχολουμαι με νεο ελληνικο κινηματογραφο γυρω στα 20 χρονια. Εχω αρκετο υλικο στην κατοχη μου αν χρειαστεις κατι και δεν μπορεις να το βρεις μου λες.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν θέλω τώρα να πω. Δεν έχω χρόνο να πιάσω κουβέντα. Οι κουβέντες είναι για να γίνονται από κοντά...
Zak Famellos
ειδικα οι μεγαλες κουβεντες... σε νιωθω..
Maria Mylonaki
Τραγική η Κινέττα! Όντως!
Vagelis Papageorgiou
Καλά αυτός ο Λάνθιμος τι δουλειά είχε να γυρίσει ταινία για τη βασιλική οικογένεια της Αγγλίας; άλλα θέματα δεν είχε; τι να περιμένεις καλλιτεχνικά από τέτοιο άτομο;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Η ταινία αυτή δεν είναι ελληνική. Είναι αγγλο-ιρλανδο-αμερικάνικη, οπότε είναι εκτός θέματος ποστ. Δεν έχω χρόνο για να συζητώ για όποια ταινία να 'ναι τώρα. Επίσης, ο αφορισμός και η απαξίωση του σκηνοθέτη, λόγω εγγλέζων βασιλιάδων, δεν στέκει.
Vassilis Serafimakis στον Vagelis Papageorgiou
φίλε μου, αν νομίζεις ότι το Favorite είχε θέμα απλώς μία βασίλισσα και τη ζωούλα της δεν την είδες καλά την ταινία.
Nikos Zervos στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
KIOMOS------EINAI I KALYTERI TAINIA TOU
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Nikos Zervos
H Kιννέτα ή Η Ευνοούμενη; H δεύτερη ε;
Nikos Zervos
I TELEFTAIA
Billy Bundy
Το 'τρεχα στο γρήγορο και το Ιστορία 52 και το Κινέττα (και το L).
Σ' αυτές τις ταινίες κάνουν κινηματογραφικά πειράματα ύφους και το τελευταίο που τους νοιάζει είναι η επικοινωνία με τους θεατές. Ακόμα και τους πιο υποψιασμένους.
Nikos Filippaios
Ναι, αλλά το "Τετάρτη 4.45" είναι πολύ καλή ταινία.
Dimitris Gerasimides
Έχει πολύ ωραίο soundtrack ισως ωδη στην Τζένη Βάνου και νουαρ ατμόσφαιρα
Δέσπω Βαρουδάκη
Παντως "ο εχθρος μου" που προτεινατε σε προηγουμενο ποστ, μ αρεσε πολυ, ειδικα προς το τελος. Κι αλλες προτασεις!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Άμα δω καμία τόσο καλή σίγουρα θα την προτείνω.
Σιδερής Πρίντεζης
Εξαιρετική χρήση παλιών ελληνικών τραγουδιών κατά τη γνώμη μου στο "Τετάρτη 04:45" του Αλεξίου και στους "Αισθηματίες" του Νίκου Τριανταφυλλίδη. Κρίμα που μόνο για τη δεύτερη βγήκε soundtrack.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΚαι η Κινέττα είχε κάτι τζαζ της Τζένης Βάνου...
Celeste Felicidad
Γιατί ο Κυνοδοντας είναι εργΑΡΑ. Τι να κάνουμε τώρα? Τον άλλον τον κύριο δεν τον ξέρω
Maria Andronikou
Mάθε τον!
Δημητρης Σαλτος
Του 2000 το αυτή η νύχτα μένει. Μπορεί να μην πλησίασε τη σκληρότητα του επαρχειακου σκυλάδικου, που εμπνεύστηκε από το ομώνυμο βιβλίο, αλλά είχε ένα ρομαντισμο που γοητεύει. Το ντελιβερι είναι κάποια ωραία παρακμιακη ατμόσφαιρα και πλάνα από την άλλη αθηνα του 2004, αν και ο πρωταγωνιστής δεν τραβάει. Μετά το τσίου, που έβγαλε μέσα από τον ερασιτεχνισμό της τον καθημερινό χαβαλέ των χρηστών, με όλα τα προβλήματα βεβαια, αλλά χωρίς διδακτισμους. Και το σπιρτόκουτο βέβαια αλήθειες μέσα από την υπερβολή. Τώρα θα υπάρχουν κι άλλα αλλά μου διαφεύγουν.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Συμπτωματικά, όλα αυτά που αναφέρεις τα είχα δει τότε στο σινεμά ή από DVD. Μόνο το Σπιρτόκουτο, για μένα, κάνει τη διαφορά. Όλα τα υπόλοιπα από αναμενόμενα, έως αδιάφορα.
Και ο Βασιλιάς ενδιαφέρουσα ταινία ή και πολύ καλή, που την είχα δει κι αυτή στο σινεμά, όπως και άλλες, αλλά τώρα δεν μου 'ρχονται. Τον Βασιλιά κάποια στιγμή θέλω να τον ξαναδώ...
άρης φίλιππας στον Δημητρης Σαλτος
Δεν με ενθουσίασε ποτέ το Αυτή η νύχτα μένει. Μου φαινόταν πολύ πρόχειρο και διεκπεραιωτικό. Ειδικά για ένα σκηνοθέτη που είχε κάνει τους Τεμπέληδες, το Μελόδραμα και εκείνα τα φοβερά Χρώματα της ίριδος που είχα δει τυχαία στην ΕΡΤ πριν κάποια χρόνια. Ο Βασιλιάς του Γραμματικού, για μένα, χωρίς κανένα σκηνοθετικό εύρημα και με μια κάμερα που απλώς παρουσιάζει, είναι, λόγω θεματικής, διαλόγων και ηθοποιών-διαμαντιών, ένα αριστούργημα, απολύτως επίκαιρο μέχρι και σήμερα.
Vagelis Papageorgiou στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ο "Βασιλιάς" είναι για μένα ταινία που πιάνει τον παλμό, την ατμόσφαιρα της ελληνικής επαρχίας, όσον αφορά στις συμπεριφορές, τις προκαταλήψεις των ανθρώπων με την ανάλογη φωτογραφία. Όπως λες ξεχωρίζει από τις σύγχρονές της, δεν μιμείται ξενόφερτες νόρμες, σενάρια κλπ.
Akis Kapranos
Ο Βασιλιάς ειναι μια ταινια γεματη σκηνοθετικά ευρήματα, απο το πρώτο μέχρι το τελευταίο λεπτό.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Ένα είναι το ερώτημα: Που βρήκαν το κεφάλαιο;
Andreas Varangoulis
Ποίο κεφάλαιο; Αυτές οι ταινίες γυρίστηκαν για πασατέμπος...
Στα 00's η ήδη παραπαίουσα κινηματογραφική βιοτεχνία έπιασε πάτο. Αν εξαιρέσουμε τον Τεό και 3-4 άλλους της παλαιάς γενιάς του ΝΕΚ, μόνο οι Γραμματικός, Γιάνναρης, Οικονομίδης και προς το τέλος ο Λάνθιμος, ήρθαν με ορμή και "επέβαλαν" ένα ανακάτεμα της τράπουλας που άνοιξε χώρους και έδωσε καύσιμο για τα 10's.
Panagiotis Kourliouros
Υπάρχουν και οι ταινίες σκηνοθετών όπως ο Φίλιππος Τσίτος, Στράτος Τζίτζης, ο Αργυρης Παπαδημητρόπουλος και ο Τάσος Μπουλμέτης που υπήρχε μια συνέπεια στις προθέσεις και το αποτέλεσμα της δημιουργίας τους.
Σχόλια από το fb στο ποστ "«Η συντηρητική επανάσταση στην Αμερική» είναι ένα βιβλίο που είχε κάνει εντύπωση στη Γαλλία"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚώστας Παπαθανασίου
πριν λίγο καιρό λέγανε για τον Γκωγκέν, ότι πηδούσε ανήλικα στην Ταιτή
Vagelis Papageorgiou
Το να πιπιλίζουν με επαναλαμβανόμενα ψέμματα, ανακρίβειες και θυμοσοφίες και λαοσοφίες του τύπου, "Όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά" είναι δοκιμασμένη και καθόλου τυχαία μέθοδος παραπλάνησης και προπαγάνδας του εύπιστου λαού που δεν θέλει να πολυβασανίζει το μυαλό του με κριτική και αμφισβήτηση. Ό,τι είναι εύκολο και γρήγορο ονομάζεται λογικό...
Vassilis Serafimakis
Η αριστερά διανόηση στη Γαλλία έχει δώσει δυστυχώς δικαιώματα σχετικά με το ζήτημα τής παιδοφιλίας στον κάθε Σορμάν να λέει αυτά που λέει.
Κάντε τον κόπο να ψάξτε την ανοιχτή επιστολή συμπαράστασης προς τρείς παιδόφιλους λίγα χρόνια πριν και κυρίως ποιοίτην υπέγραψαν. (Φουκώ μέσα φυσικά.) Και μιλάμε γιά περίπτωση με θύματα ως και 6 ετών τότε. Περί δε Ντανύ Κον Μπεντίτ τα ξέρετε.
Τον ξέρω τον Σορμάν τι κουμάσι είναι. Αλλά στα ζητήματα σεξουαλικής βίας οι ιδεολογικές θέσεις είναι δευτερεύουσες. Κομμουνιστής πχ ήταν κι ο Αντρέ Ζιντ. Επιφυλακτικότητα λοιπόν.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εδώ λέμε για τον Φουκώ, ας επικεντρωθούμε σ' αυτό. Ξέρω τι λέγονται και για άλλους, όπως και για το ζήτημα με τις υπογραφές, που δεν είναι μονοσήμαντο, ώστε να εξαχθούν συμπεράσματα ενοχής (ούτε καν ενδείξεις). Το θέμα είναι πως εδώ δεν υπάρχουν αποδείξεις, παρά μόνο σπίλωση. Όταν δεν υπάρχουν αποδείξεις, το να δηλώνεις "επιφυλακτικός" παίζεις το παιγνίδι τους.
Vassilis Serafimakis
Κι εγώ γιά Φουκώ λέω, και κατ'επέκταση γιά τους υπόλοιπους στόχους Σορμάν.
Το "μόνο" που έχομε και εδώ είναι ακριβώς ό,τι έχομε στις χιλιάδες υποθέσεις τέτοιων καταγγελιών είτε από θύματα είτε από μάρτυρες. Mόνο ένας ισχυρισμός τού τάδε ότι κάτι έπαθε ή τού δείνα ότι κάτι είδε.
Δεξιά και ανωμαλίες πάνε μαζί Γνωστά πράγματα εδω και δεκαετίες.Οταν έχεις τέτοια κοσμοθεωρία στη διαστροφή θα κολλήσεις
ΑπάντησηΔιαγραφή