Οι
διαφημίσεις δεν είναι το τελευταίο που κοιτάς, ξεφυλλίζοντας παλαιά περιοδικά. Μάλλον
είναι το πρώτο, επειδή είναι εντυπωσιακές, πολύχρωμες συνήθως, προβάλλοντας
ποικίλα προϊόντα, επιχειρώντας πολλές φορές να «τραβήξουν» το αναγνωστικό
κοινό, μέσω των επώνυμων μοντέλων τους. Επώνυμων; Αυτό το τελευταίο χρειάζεται
κάποια διευκρίνιση...
Οπωσδήποτε η Κορίνα Τσοπέη ήταν πασίγνωστη το 1967, όταν φωτογραφιζόταν για διαφημίσεις, ενώ δεν συζητάμε καν για την Αλίκη Βουγιουκλάκη, όμως πολλά από τα υπόλοιπα πρόσωπα ήταν ανερχόμενα, την εποχή που συμμετείχαν στις συγκεκριμένες φωτογραφήσεις.
Συνήθως η ενασχόληση με την διαφήμιση ήταν κάτι παράλληλο με τον κινηματογράφο ή το θέατρο, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις οι διαφημιστές επιχειρούσαν να «εκμεταλλευθούν» ένα συγκυριακό γεγονός, την ανάδειξη ενός κοριτσιού σε «Σταρ Ελλάς» ας πούμε (βλέπε την περίπτωση της 17χρονης Γωγώς Ατζολετάκη) ή ένα ελκυστικό πρόσωπο-σώμα από την αλλοδαπή (με άλλα εξωτερικά χαρακτηριστικά δηλαδή), που σχετιζόταν με τον κινηματογράφο μας, όπως την Anne Lonnberg ή τον Bob Behling.
Άλλοτε,
πάλι, αρκούσε και μόνο να έχεις εμφάνιση... φοιτητή (όπως ο σχεδόν άγνωστος
20χρονος Γιώργος Κιμούλης του 1976), προκειμένου να διαφημίσεις βιβλία.
ΚΟΡΙΝΑ ΤΣΟΠΕΗ
Ως «Μις Υφήλιος 1964» η Κορίνα Τσοπέη, μετά τα μέσα του ’60, είχε όλο τον κόσμο στα πόδια της, τα οποία φρόντιζε να ντύνει με κάλτσες Berkshire – κάνοντας απανωτές διαφημίσεις τον Μάρτιο του 1966. Αν και στην Ελλάδα θα την θυμόμαστε πάντα ως την κινηματογραφική σύζυγο του πιλότου Κώστα Πρέκα στην ταινία «Ψυχή και Σάρκα (Εσύ κι Εγώ)» (1974) του Ερρίκου Ανδρέου, η Τσοπέη θα εμφανιζόταν επίσης σε αμερικάνικα σίριαλ («Χαμένοι στο Διάστημα») και ταινίες, όπως την “A Man Called Horse” (1970) του Elliot Silverstein.
Η συνέχεια
εδώ...
https://www.lifo.gr/blogs/retronaut/otan-pasignostoi-ellines-kai-xenoi-ithopoioi-pozaran-os-montela-se-palies
Οπωσδήποτε η Κορίνα Τσοπέη ήταν πασίγνωστη το 1967, όταν φωτογραφιζόταν για διαφημίσεις, ενώ δεν συζητάμε καν για την Αλίκη Βουγιουκλάκη, όμως πολλά από τα υπόλοιπα πρόσωπα ήταν ανερχόμενα, την εποχή που συμμετείχαν στις συγκεκριμένες φωτογραφήσεις.
Συνήθως η ενασχόληση με την διαφήμιση ήταν κάτι παράλληλο με τον κινηματογράφο ή το θέατρο, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις οι διαφημιστές επιχειρούσαν να «εκμεταλλευθούν» ένα συγκυριακό γεγονός, την ανάδειξη ενός κοριτσιού σε «Σταρ Ελλάς» ας πούμε (βλέπε την περίπτωση της 17χρονης Γωγώς Ατζολετάκη) ή ένα ελκυστικό πρόσωπο-σώμα από την αλλοδαπή (με άλλα εξωτερικά χαρακτηριστικά δηλαδή), που σχετιζόταν με τον κινηματογράφο μας, όπως την Anne Lonnberg ή τον Bob Behling.
ΚΟΡΙΝΑ ΤΣΟΠΕΗ
Ως «Μις Υφήλιος 1964» η Κορίνα Τσοπέη, μετά τα μέσα του ’60, είχε όλο τον κόσμο στα πόδια της, τα οποία φρόντιζε να ντύνει με κάλτσες Berkshire – κάνοντας απανωτές διαφημίσεις τον Μάρτιο του 1966. Αν και στην Ελλάδα θα την θυμόμαστε πάντα ως την κινηματογραφική σύζυγο του πιλότου Κώστα Πρέκα στην ταινία «Ψυχή και Σάρκα (Εσύ κι Εγώ)» (1974) του Ερρίκου Ανδρέου, η Τσοπέη θα εμφανιζόταν επίσης σε αμερικάνικα σίριαλ («Χαμένοι στο Διάστημα») και ταινίες, όπως την “A Man Called Horse” (1970) του Elliot Silverstein.
https://www.lifo.gr/blogs/retronaut/otan-pasignostoi-ellines-kai-xenoi-ithopoioi-pozaran-os-montela-se-palies
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου