27/5/2023
Πρέπει κάτι να... διαβάζει (γέλιο) πριν από τη συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ το 2012, με το Μανιφέστο να γράφει στο πρωτοσέλιδο «Η Ελλάδα στo χείλος της ρήξης. Εκρήγνυται η κοινωνική εξέγερση». Το ύφος του Quentin είναι όλα τα λεφτά... (γέλιο)
Πρέπει κάτι να... διαβάζει (γέλιο) πριν από τη συγκυβέρνηση ΠΑΣΟΚ-ΝΔ το 2012, με το Μανιφέστο να γράφει στο πρωτοσέλιδο «Η Ελλάδα στo χείλος της ρήξης. Εκρήγνυται η κοινωνική εξέγερση». Το ύφος του Quentin είναι όλα τα λεφτά... (γέλιο)
27/5/2023
60 χρόνια από τη δολοφονία του βουλευτή της αριστεράς
Γρηγόρη Λαμπράκη.
Τραγούδι και πολιτική στην Ελλάδα των ετών 1963-1967. Αν στην Αγγλία ήταν το folk και η trad-jazz, που συνδέθηκαν με το προοδευτικό κίνημα στις αρχές των 60s, στην Ελλάδα ήταν το τραγούδι της αριστεράς (Θεοδωράκης, Σαββόπουλος, Λοΐζος, Λεοντής κ.ά.).
https://www.lifo.gr/san-simera/rok-ton-lamprakidon
Τραγούδι και πολιτική στην Ελλάδα των ετών 1963-1967. Αν στην Αγγλία ήταν το folk και η trad-jazz, που συνδέθηκαν με το προοδευτικό κίνημα στις αρχές των 60s, στην Ελλάδα ήταν το τραγούδι της αριστεράς (Θεοδωράκης, Σαββόπουλος, Λοΐζος, Λεοντής κ.ά.).
https://www.lifo.gr/san-simera/rok-ton-lamprakidon
26/5/2023
Ασύλληπτο τραγούδι - τεράστια τραγουδίστρια. Αηδόνι. Και σόλο του Βασίλη Σούκα στο τέλος. Βάσω Χαρακίδα...
https://www.youtube.com/watch?v=569Di6wmGvo
Ασύλληπτο τραγούδι - τεράστια τραγουδίστρια. Αηδόνι. Και σόλο του Βασίλη Σούκα στο τέλος. Βάσω Χαρακίδα...
https://www.youtube.com/watch?v=569Di6wmGvo
26/5/2023
>>Το 34% των ψηφοφόρων αποφάσισε την τελευταία στιγμή<<
Τέσσερα χρόνια ασύλληπτης συστημικής πλύσης εγκεφάλου και ν’ αποφασίζει ο άλλος τι θα ψηφίσει πάνω από την κάλπη; Πλήρης αποτυχία του προπαγανδιστικού μηχανισμού της ΝΔ.
Να μην ξαναπεράσουν οι σκέρτσοι και οι γεραπετρίτηδες τέτοια λαχτάρα...
>>Το 34% των ψηφοφόρων αποφάσισε την τελευταία στιγμή<<
Τέσσερα χρόνια ασύλληπτης συστημικής πλύσης εγκεφάλου και ν’ αποφασίζει ο άλλος τι θα ψηφίσει πάνω από την κάλπη; Πλήρης αποτυχία του προπαγανδιστικού μηχανισμού της ΝΔ.
Να μην ξαναπεράσουν οι σκέρτσοι και οι γεραπετρίτηδες τέτοια λαχτάρα...
25/5/2023
Xθες μαθεύτηκε ο θάνατος του σκηνοθέτη του undergound και άλλα πολλά Kenneth Anger. Ήταν 96. Προσέξτε αυτό το κείμενο...
>>Όπως διαβάζω στο περιοδικό “Classic Rock” (issue 96, Summer 2006) στο κείμενο τού Christopher Knowles “Symphony for the Devil”, o Kenneth Anger είχε έρθει σ’ επαφή με τον Parsons και τη συζυγό του Marjorie Cameron κάνοντας παρέα μαζί τους μέχρι και το 1952, όταν ο Parsons θα σκοτωθεί μετά από κάποια «ύποπτη» έκρηξη στο εργαστήριό του. Μάλιστα, μέσω αυτών ο Anger θα γνωρίσει και την Jane Wolfe, μια θρυλική ηθοποιό του βωβού κινηματογράφου, που είχε αναδειχθεί ως η καλύτερη «μαθήτρια» τού Aleister Crowley. (Η Wolfe είχε ζήσει από το 1920 έως το ’23 στην Cefalù της Σικελίας, στο ορμητήριο του Crowley, έχοντας εγκαταλείψει έκτοτε την κινηματογραφική καριέρα της).<<
https://www.lifo.gr/culture/music/i-bathia-apokryfistiki-rok-istoria-toy-kenneth-anger-toy-thrylikoy-skinotheti-toy
Xθες μαθεύτηκε ο θάνατος του σκηνοθέτη του undergound και άλλα πολλά Kenneth Anger. Ήταν 96. Προσέξτε αυτό το κείμενο...
>>Όπως διαβάζω στο περιοδικό “Classic Rock” (issue 96, Summer 2006) στο κείμενο τού Christopher Knowles “Symphony for the Devil”, o Kenneth Anger είχε έρθει σ’ επαφή με τον Parsons και τη συζυγό του Marjorie Cameron κάνοντας παρέα μαζί τους μέχρι και το 1952, όταν ο Parsons θα σκοτωθεί μετά από κάποια «ύποπτη» έκρηξη στο εργαστήριό του. Μάλιστα, μέσω αυτών ο Anger θα γνωρίσει και την Jane Wolfe, μια θρυλική ηθοποιό του βωβού κινηματογράφου, που είχε αναδειχθεί ως η καλύτερη «μαθήτρια» τού Aleister Crowley. (Η Wolfe είχε ζήσει από το 1920 έως το ’23 στην Cefalù της Σικελίας, στο ορμητήριο του Crowley, έχοντας εγκαταλείψει έκτοτε την κινηματογραφική καριέρα της).<<
https://www.lifo.gr/culture/music/i-bathia-apokryfistiki-rok-istoria-toy-kenneth-anger-toy-thrylikoy-skinotheti-toy
25/5/2023
Όσα ζήσαμε δεν λησμονιούνται. Δεν ξεχνάμε τον πανικό που γινόταν στα μπαρ και τα κλαμπ, με τα τραγούδια της Tina Turner, στα έιτις. Με το “What’s love got to do with it”, με το “We don’t need another hero” (από το Mad Max της εποχής), με το “Typical male” ή το “The best”. Τραγούδια, που τα άκουγες παντού και που έθεταν σε μια καινούρια βάση την πορεία τής μεγάλης τραγουδίστριας, μια πορεία με πολλά σκοτεινά σημεία, που την φρέναραν για χρόνια – τουλάχιστον μέχρι να βρει τη δύναμη, να πατήσει γερά στα πόδια της, και μόνη της, πλέον, να φθάσει στην κορυφή.
Όσα ζήσαμε δεν λησμονιούνται. Δεν ξεχνάμε τον πανικό που γινόταν στα μπαρ και τα κλαμπ, με τα τραγούδια της Tina Turner, στα έιτις. Με το “What’s love got to do with it”, με το “We don’t need another hero” (από το Mad Max της εποχής), με το “Typical male” ή το “The best”. Τραγούδια, που τα άκουγες παντού και που έθεταν σε μια καινούρια βάση την πορεία τής μεγάλης τραγουδίστριας, μια πορεία με πολλά σκοτεινά σημεία, που την φρέναραν για χρόνια – τουλάχιστον μέχρι να βρει τη δύναμη, να πατήσει γερά στα πόδια της, και μόνη της, πλέον, να φθάσει στην κορυφή.
Όσο και να μας συνδέουν, πάντως, τα
έιτις με τη φωνή και την περσόνα της, δεν παύει να είναι η δεκαετία του ’60
εκείνη που κατέστησε την Tina Turner είδωλο. Με τραγούδια ύμνους, μαζί με τον
Ike Turner, όπως το “Beauty is just skin deep” ή το περίφημο “River
deep-mountain high” (1966) του Phil Spector και με άλμπουμ σαν το “The Hunter”
(1969), που αναδείκνυε την παντοτινή ισχυρή βάση τής δουλειάς της, που δεν ήταν
άλλη από το blues, η Tina Turner, με τον Ike ή χωρίς, υπήρξε μια «θεά» της soul
music, ένα είδωλο της μαύρης μουσικής. (από το LiFO.gr)
https://www.youtube.com/watch?v=r0F5ypDEbuc
https://www.youtube.com/watch?v=r0F5ypDEbuc
25/5/2023
(με αφορμή μια κουβέντα σε φιλικό τοίχο)
Τον Dylan δεν τον βρίζανε μόνο οι Έλληνες –καλά του κάνανε!–, όταν έβγαλε το χριστιανικό “Slow Train Coming” το 1979 (το «βρίζανε» διαβάστε το ως «του τα χώνανε», του ασκούσαν σκληρή κριτική κ.λπ.), αλλά και οι συμπατριώτες του οι Αμερικάνοι.
Άνοιξα τώρα το βιβλίο του Greil Marcus “Bob Dylan / Writings 1968-2010”, εκεί όπου διαβάζεις φοβερούς χαρακτηρισμούς κατά του Dylan, απ’ αυτούς που δεν ήταν εύκολο να γράψουν τότε οι Έλληνες (οι οποίοι, πάντως, πιάνανε τη συντηρητική στροφή του και του τα σούρνανε αναλόγως).
Λοιπόν ο Marcus ανάμεσα σε άλλα τον αποκαλεί αλαζόνα, μισαλλόδοξο, αυτάρεσκο, προσβλητικό έως και ρατσιστή(!), σε σχέση με τα τραγούδια πάντα –εκεί όπου περιγράφει τους Άραβες, στο φερώνυμο “Slow train coming”, ως σεΐχηδες, με φανταχτερά κοσμήματα και δαχτυλίδια στη μύτη, που αποφασίζουν για το μέλλον της Αμερικής από το Άμστερνταμ και το Παρίσι (σ.σ. αθώοι οι Αμερικάνοι, ένοχοι οι Άραβες!!)– καταλήγοντας πως αυτά δεν είναι τραγούδια από κάποιον που σκέφτεται, αλλά από κάποιον που τον έχουνε βάλει στην πρίζα!
Παλιά οι άνθρωποι, ακόμη και στην Ελλάδα, γράφανε πιο ελεύθερα, με θάρρος γνώμης, δεν μασάγανε. Τα χώνανε άγρια. Η ελευθερία του λόγου και της γνώμης, δε, στα μίντια επιβραβευόταν από τους αναγνώστες, που επιζητούσαν διακαώς την «άλλη άποψη» και σκέφτονταν πάνω σ’ αυτή, αναπτύσσοντας έτσι και το δικό τους αισθητήριο και κριτήριο.
Το τι συμβαίνει τώρα να μην το πιάσουμε... Να μείνουμε στον χριστιανό Dylan του ’79...
(με αφορμή μια κουβέντα σε φιλικό τοίχο)
Τον Dylan δεν τον βρίζανε μόνο οι Έλληνες –καλά του κάνανε!–, όταν έβγαλε το χριστιανικό “Slow Train Coming” το 1979 (το «βρίζανε» διαβάστε το ως «του τα χώνανε», του ασκούσαν σκληρή κριτική κ.λπ.), αλλά και οι συμπατριώτες του οι Αμερικάνοι.
Άνοιξα τώρα το βιβλίο του Greil Marcus “Bob Dylan / Writings 1968-2010”, εκεί όπου διαβάζεις φοβερούς χαρακτηρισμούς κατά του Dylan, απ’ αυτούς που δεν ήταν εύκολο να γράψουν τότε οι Έλληνες (οι οποίοι, πάντως, πιάνανε τη συντηρητική στροφή του και του τα σούρνανε αναλόγως).
Λοιπόν ο Marcus ανάμεσα σε άλλα τον αποκαλεί αλαζόνα, μισαλλόδοξο, αυτάρεσκο, προσβλητικό έως και ρατσιστή(!), σε σχέση με τα τραγούδια πάντα –εκεί όπου περιγράφει τους Άραβες, στο φερώνυμο “Slow train coming”, ως σεΐχηδες, με φανταχτερά κοσμήματα και δαχτυλίδια στη μύτη, που αποφασίζουν για το μέλλον της Αμερικής από το Άμστερνταμ και το Παρίσι (σ.σ. αθώοι οι Αμερικάνοι, ένοχοι οι Άραβες!!)– καταλήγοντας πως αυτά δεν είναι τραγούδια από κάποιον που σκέφτεται, αλλά από κάποιον που τον έχουνε βάλει στην πρίζα!
Παλιά οι άνθρωποι, ακόμη και στην Ελλάδα, γράφανε πιο ελεύθερα, με θάρρος γνώμης, δεν μασάγανε. Τα χώνανε άγρια. Η ελευθερία του λόγου και της γνώμης, δε, στα μίντια επιβραβευόταν από τους αναγνώστες, που επιζητούσαν διακαώς την «άλλη άποψη» και σκέφτονταν πάνω σ’ αυτή, αναπτύσσοντας έτσι και το δικό τους αισθητήριο και κριτήριο.
Το τι συμβαίνει τώρα να μην το πιάσουμε... Να μείνουμε στον χριστιανό Dylan του ’79...
24/5/2023
Το διακύβευμα των εκλογών είναι να μην γίνει μπλε και η Κομοτηνή...
Το διακύβευμα των εκλογών είναι να μην γίνει μπλε και η Κομοτηνή...
24/5/2027
Διαβάζω κάτι κείμενα σε σχέση με το Σαββόπουλο, που γράφτηκαν λόγω της γνωστής αφορμής, και ξεκαρδίζομαι. Ρε, αφού δεν ξέρετε πού πάνε τα τέσσερα τι γράφετε; Αν τα γράφατε αυτά τον καιρό των εφημερίδων οι παλιοί αρχισυντάκτες δεν θα χαράμιζαν ούτε ένα μονόστηλο για τις βλακείες σας. Βρήκατε, τώρα, το δίκτυο και το παίζετε γραφιάδες... Μόνο για γέλια και για χασμουρητά είναι όσα λέτε...
Γράφτε ρε τίποτα για τους Joy Division καλύτερα, ή για τον Joe Cocker ξέρω γω, μπορεί να κινήσετε περισσότερο το ενδιαφέρον... λέμε τώρα...
Άλλο...
Επειδή το θέμα Σαββόπουλου θα παίζει και σ’ αυτή την προεκλογική περίοδο (ήδη βλέπω να πουσάρεται ο Μητσιάς, που είπε ότι καλά τα είπε ο Σαββό) οι Συριζαίοι πρέπει να παίζουνε εμπλοκή Σαββό στις εκδηλώσεις τους και παντού. Αφήστε τώρα το Θανάσ’ και τους άλλους... προοδευτικούς καλλιτέχνας. Δεν βγαίνει τίποτα μ’ αυτούς... Και η Αυγή να δώσει CD Σαββόπουλου και να κάνει αφιερώματα στις σελίδες. Και ο Κόκκινος να παίζει Σαββό και να εξηγούν το έργο του οι παραγωγοί. Και όσους είπανε κατά του Σαββόπουλου να τους περάσει ο Τσίπρας από πριονοκορδέλα. Άκου είναι «πληγή» ο Σαββό για τον Φίλη!!
Χεστήκαμε ρε Φίλη με τα κολλήματά σου. Ο Σαββό, εδώ και 50 χρόνια σχεδόν, λέει άλλα απ’ αυτά που νομίζεις. Αν εσύ είσαι άσχετος με τα συγκεκριμένα θέματα κι έχεις κολλήσει στο «ήλιε ήλιε αρχηγέ» είσαι άξιος της μοίρας σου...
Διαβάζω κάτι κείμενα σε σχέση με το Σαββόπουλο, που γράφτηκαν λόγω της γνωστής αφορμής, και ξεκαρδίζομαι. Ρε, αφού δεν ξέρετε πού πάνε τα τέσσερα τι γράφετε; Αν τα γράφατε αυτά τον καιρό των εφημερίδων οι παλιοί αρχισυντάκτες δεν θα χαράμιζαν ούτε ένα μονόστηλο για τις βλακείες σας. Βρήκατε, τώρα, το δίκτυο και το παίζετε γραφιάδες... Μόνο για γέλια και για χασμουρητά είναι όσα λέτε...
Γράφτε ρε τίποτα για τους Joy Division καλύτερα, ή για τον Joe Cocker ξέρω γω, μπορεί να κινήσετε περισσότερο το ενδιαφέρον... λέμε τώρα...
Άλλο...
Επειδή το θέμα Σαββόπουλου θα παίζει και σ’ αυτή την προεκλογική περίοδο (ήδη βλέπω να πουσάρεται ο Μητσιάς, που είπε ότι καλά τα είπε ο Σαββό) οι Συριζαίοι πρέπει να παίζουνε εμπλοκή Σαββό στις εκδηλώσεις τους και παντού. Αφήστε τώρα το Θανάσ’ και τους άλλους... προοδευτικούς καλλιτέχνας. Δεν βγαίνει τίποτα μ’ αυτούς... Και η Αυγή να δώσει CD Σαββόπουλου και να κάνει αφιερώματα στις σελίδες. Και ο Κόκκινος να παίζει Σαββό και να εξηγούν το έργο του οι παραγωγοί. Και όσους είπανε κατά του Σαββόπουλου να τους περάσει ο Τσίπρας από πριονοκορδέλα. Άκου είναι «πληγή» ο Σαββό για τον Φίλη!!
Χεστήκαμε ρε Φίλη με τα κολλήματά σου. Ο Σαββό, εδώ και 50 χρόνια σχεδόν, λέει άλλα απ’ αυτά που νομίζεις. Αν εσύ είσαι άσχετος με τα συγκεκριμένα θέματα κι έχεις κολλήσει στο «ήλιε ήλιε αρχηγέ» είσαι άξιος της μοίρας σου...
24/5/2023
Θέλει να κάνει αντιπολίτευση ο Ανδρουλάκης στον Μητσοτάκη. Άιντε ρε μασκαράδες! Ακόμη και το Ποτάμι θα ψήφιζε λιγότερα από τα μισά νομοσχέδια της ΝΔ, που ψήφισε το Κινάλ...
>>Τα ποσοστά υπερψήφισης των κυβερνητικών νομοσχεδίων από τα κόμματα της αντιπολίτευσης είχαν ως εξής: ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ 49,4% - ΣΥΡΙΖΑ 20,1% - Ελληνική Λύση 14,1% - ΜέΡΑ25 4,1% - ΚΚΕ 0,4%<<
Θέλει να κάνει αντιπολίτευση ο Ανδρουλάκης στον Μητσοτάκη. Άιντε ρε μασκαράδες! Ακόμη και το Ποτάμι θα ψήφιζε λιγότερα από τα μισά νομοσχέδια της ΝΔ, που ψήφισε το Κινάλ...
>>Τα ποσοστά υπερψήφισης των κυβερνητικών νομοσχεδίων από τα κόμματα της αντιπολίτευσης είχαν ως εξής: ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ 49,4% - ΣΥΡΙΖΑ 20,1% - Ελληνική Λύση 14,1% - ΜέΡΑ25 4,1% - ΚΚΕ 0,4%<<
23/5/2023
Σαν σήμερα, το 1992, πέθανε ο Κώστας Δαβουρλής. Ήταν 44 ετών. Αυτό το ματς μας στιγμάτισε σαν παιδιά και δεν πρόκειται ποτέ να το ξεχάσουμε...
https://www.youtube.com/watch?v=AC1iUNgriiQ
Σαν σήμερα, το 1992, πέθανε ο Κώστας Δαβουρλής. Ήταν 44 ετών. Αυτό το ματς μας στιγμάτισε σαν παιδιά και δεν πρόκειται ποτέ να το ξεχάσουμε...
https://www.youtube.com/watch?v=AC1iUNgriiQ
23/5/2023
Επειδή κάποιοι απορούν... Τουρκοφάγοι και Μακομάχοι την ψήφισαν και... Καραμπελιάδες γενικώς.
Στην Α Θεσσαλονίκης πήρε η ΝΙΚΗ των παπάδων 4,58% και η Πλεύση 4,52%...
>>ΖWΗ ΚWΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Το θέμα της εκδήλωσης και ο τίτλος της ήταν «Καταγγέλλουμε τη Συμφωνία των Πρεσπών» και πράγματι, περιστράφηκε η εκδήλωση, και σωστά, γύρω από τη δυνατότητα να ακυρωθεί αυτή η Συμφωνία. Η δική μου ομιλία και παρέμβαση με την οποία έκλεισε η εκδήλωση είχε ακριβώς αυτό ως αντικείμενο. Ότι, δηλαδή, αυτή την προδοτική και Εθνικά επιζήμια Συμφωνία, την Συμφωνία των Πρεσπών που υπέγραψε ο κύριος Τσίπρας χωρίς λαϊκή νομιμοποίηση, έχουμε όχι μόνο το δικαίωμα και τη δυνατότητα, έχουμε και την υποχρέωση να την ακυρώσουμε και βεβαίως, ο δρόμος για να γίνει αυτό είναι μέσα από Δημοψήφισμα, το οποίο πρέπει να προκηρυχθεί από την Ελληνική Κυβέρνηση.<<
Επειδή κάποιοι απορούν... Τουρκοφάγοι και Μακομάχοι την ψήφισαν και... Καραμπελιάδες γενικώς.
Στην Α Θεσσαλονίκης πήρε η ΝΙΚΗ των παπάδων 4,58% και η Πλεύση 4,52%...
>>ΖWΗ ΚWΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ: Το θέμα της εκδήλωσης και ο τίτλος της ήταν «Καταγγέλλουμε τη Συμφωνία των Πρεσπών» και πράγματι, περιστράφηκε η εκδήλωση, και σωστά, γύρω από τη δυνατότητα να ακυρωθεί αυτή η Συμφωνία. Η δική μου ομιλία και παρέμβαση με την οποία έκλεισε η εκδήλωση είχε ακριβώς αυτό ως αντικείμενο. Ότι, δηλαδή, αυτή την προδοτική και Εθνικά επιζήμια Συμφωνία, την Συμφωνία των Πρεσπών που υπέγραψε ο κύριος Τσίπρας χωρίς λαϊκή νομιμοποίηση, έχουμε όχι μόνο το δικαίωμα και τη δυνατότητα, έχουμε και την υποχρέωση να την ακυρώσουμε και βεβαίως, ο δρόμος για να γίνει αυτό είναι μέσα από Δημοψήφισμα, το οποίο πρέπει να προκηρυχθεί από την Ελληνική Κυβέρνηση.<<
23/5/2023
Λίγο μετά το 2000 είχα γράψει ένα κείμενο στο Jazz & Τζαζ για τον Barış Manço. Δεν ξέρω αν "στέκεται" τώρα το κείμενο, γιατί δεν το έχω διαβάσει από τότε. Πάντως δεν το είχα γράψει από... θράσος. Είχα ήδη δίσκους του Manço, που τους είχα βρει στο Μοναστηράκι, όταν αυτά τα ονόματα δεν τα έψαχνε ακόμη κανείς, ενώ είχα και επαφές μ' ένα Τούρκο από την Άγκυρα, και ανταλλάσσαμε δίσκους και απόψεις. Του έστελνα Ρίτα Σακελλαρίου και Άντζελα Δημητρίου, που γούσταρε και μου έστελνε διάφορα τούρκικα. Ό,τι έμαθα για το ροκ στην Τουρκία το έμαθα από κείνον. Μετά τα έβλεπα από δω κι από κει στο δίκτυο και τους δίσκους στο eBay (discogs δεν υπήρχε ακόμη).
Εκείνο το κείμενο για το Barış Manço είμαι σίγουρος πως ήταν το πρώτο που είχε γραφτεί ποτέ στην Ελλάδα για τον κορυφαίο ίσως του anadolu rock (για μένα είναι), και κάποια στιγμή θα ψάξω να το βρω, για να δω αν αξίζει τον κόπο να το αναδημοσιεύσω...
https://www.youtube.com/watch?v=9ynDhnvOdSY
Λίγο μετά το 2000 είχα γράψει ένα κείμενο στο Jazz & Τζαζ για τον Barış Manço. Δεν ξέρω αν "στέκεται" τώρα το κείμενο, γιατί δεν το έχω διαβάσει από τότε. Πάντως δεν το είχα γράψει από... θράσος. Είχα ήδη δίσκους του Manço, που τους είχα βρει στο Μοναστηράκι, όταν αυτά τα ονόματα δεν τα έψαχνε ακόμη κανείς, ενώ είχα και επαφές μ' ένα Τούρκο από την Άγκυρα, και ανταλλάσσαμε δίσκους και απόψεις. Του έστελνα Ρίτα Σακελλαρίου και Άντζελα Δημητρίου, που γούσταρε και μου έστελνε διάφορα τούρκικα. Ό,τι έμαθα για το ροκ στην Τουρκία το έμαθα από κείνον. Μετά τα έβλεπα από δω κι από κει στο δίκτυο και τους δίσκους στο eBay (discogs δεν υπήρχε ακόμη).
Εκείνο το κείμενο για το Barış Manço είμαι σίγουρος πως ήταν το πρώτο που είχε γραφτεί ποτέ στην Ελλάδα για τον κορυφαίο ίσως του anadolu rock (για μένα είναι), και κάποια στιγμή θα ψάξω να το βρω, για να δω αν αξίζει τον κόπο να το αναδημοσιεύσω...
https://www.youtube.com/watch?v=9ynDhnvOdSY
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Επειδή κάποιοι απορούν... Τουρκοφάγοι και Μακομάχοι την ψήφισαν και... Καραμπελιάδες γενικώς"...
ΑπάντησηΔιαγραφήMike Beles
Μεγας χορηγος του κομματος ΝΙΚΗ...ο Μαρινακης....το θελει για τσιμπουρι στον ΜΗΤΣΟ...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Σαν σήμερα, το 1992, πέθανε ο Κώστας Δαβουρλής"...
ΑπάντησηΔιαγραφήDimosthenis Mavrochis
Τάμπα Τούμπα,Τάμπα Τούμπα 5-3 μες την Τούμπα!!
Κώστας Χρυσανθόπουλος
Το γνωστό ματς με τις βαλίτσες;;;;
George Logothetis
Στεφας
Mike Beles
Επεσε πολυ χρημα ...απο εφοπλιστες
Σχόλια από το fb στο ποστ "Θέλει να κάνει αντιπολίτευση ο Ανδρουλάκης στον Μητσοτάκη"...
ΑπάντησηΔιαγραφήGus Ar
Πηγή Κέντρο Φιλελευθέρων Ερευνών ;
Γιατί το vouliwatch έχει δώσει άλλα.
Βέβαια η ουσία για ΠΑΣΟΚ και λοιπούς παρόμοιους, είναι η ίδια.
Nikolaos Kotsovos
μα ο Ανδρουλατση ειπε στην Χ.Τρικουπη οτι ο Τσιπρας αβανταρισε τον Μητσοτακη ..αυτος που ψηφιζε τι εκανε;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όλοι αβαντάρανε το Μητσοτάκη (με τον τρόπο τους) μηδενός εξαιρουμένου.
Ferris Costas
Πλην ΚΚΕ
Kostas Mouk
Όποιος ξεχνάει τι είδους "εχθροί" είναι νδ και πασοκ καλύτερα να μην ψηφίζει. Μια χαρά συγκυβέρνησαν και έλιωσαν το λαό επί μνημονίων. Έπρατταν και μιλούσαν ως γνήσιοι δεξιοί και μάλιστα του χειρότερου είδους. Δεν ξεχάσαμε απότομα και ούτε πρόκειται..
Antonis Kleidouchakis
Ακόμα αναλύεται λάθος τον Μητσοτακη. Παίζει μπάλα και στο κέντρο και εκλογικά και πολιτικά. Έλεγα πριν τις εκλογές ότι αλώνει το κέντρο. Ο καθένας στην κοσμάρα του.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Σώπα καημένε! Κάτι μας είπες τώρα... Εδώ πήρε ψήφους και από "αριστερά" και συ μας λες για κέντρο;
Antonis Kleidouchakis
Και ο ΣΥΡΙΖΑ σκέφτεται ακόμα εάν στις επόμενες εκλογές πάει πιο αριστερά ή πιο σοσιαλιστικά.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Άσε να μην ανοίξουμε τώρα τέτοια κουβέντα. Αυτά είναι για τα καφενεία. Να βρίσκονται οι άνθρωποι και να συζητάνε.
γιαννης λημναιος
Το 45% των νομοσχεδίων της ΝΔ ψήφισε ο ΣΥΡΙΖΑ
και το 69% το ΠΑΣΟΚ
Το ΜΕΡΑ 25 μονο το 15%
Βουλή 2019-2023: Τελικά, πόσο συμφωνούν τα κόμματα στις ψηφοφορίες; | vouliwatch - Δυναμώνουμε τη Δημοκρατία
VOULIWATCH.GR
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
εντάξει, εγώ έγραψα τα πιο συντηρητικά νούμερα... δεν αλλάζει τίποτα...
Mike Beles
Ο Ανδρουλακης θυμιζει σφαγιδοκρατορα Δημοσιο υπαλληλο. Που δεν στριβει ουτε μια τριχα.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Διαβάζω κάτι κείμενα σε σχέση με το Σαββόπουλο, που γράφτηκαν λόγω της γνωστής αφορμής, και ξεκαρδίζομαι"...
ΑπάντησηΔιαγραφήVangelis Aragiannis
Φώντα δεν συμφωνώ για τον Φίλη, είναι από τους λίγους αξιόλογους πολιτικούς αυτή τη στιγμή
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αυτά που είπε για τον Σαββό δείχνουν φοβερή μεμψιμοιρία, που είναι ένα από τα πιο... θανάσιμα αμαρτήματα. Κατά τα λοιπά, για τον Φίλη γενικώς έχω γράψει αυτό...
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0Maw1NUibpSDdPHLicpXrXD6PnfTxi66wdwLSyAYnjUfTihDEARYsu1VmTbumg5qsl&id=100014406333349
Nikos Zervos
AXIOLOGOUS;;;;;;;;;xaxaxaxaxa
Ferris Costas
Έχεις άποψη και γι αυτόν, βρε Νίκο; Πόσα ξέρεις πιά. Σεβάστηκα τον τοίχο σου τόσον καιρό, αλλά κάποιος φίλος πρέπει να σου ανοίξει τα μάτια κάποτε.
Nikos Zervos
O FILIS EINAI NOUMERO
Nikolas Fotakis στον Vangelis Aragiannis
από τους πλέον διαβασμένους εκεί έξω — και ευγενέστατος, τον είχα πελάτη στο μαγαζί μου, το πάλαι
αθηνα ζιωγα
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟ!!! ΕΛΕΟΣ
Νίκος Αλμπανόπουλος
Με πληγώνει, με βάση όσα έχω ζήσει. Γιατί τον θυμάμαι να μας εμπνέει, να μας δημιουργεί μια αντίληψη για τη ζωή πάρα πολύ δυναμική και ριζοσπαστική με τα τραγούδια του και τώρα τον βλέπω να θέλει να παίζει έναν ρόλο κομματικού καθοδηγητή, υπέρ της ΝΔ. Μια χαρά το είπε, σεμνά και διόλου επιθετικά.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να πληγωνόμαστε από τους καλλιτέχνες. Μην προσπαθούμε να τους φέρουμε στα μέτρα μας. Σημασία έχει το έργο τους. Εκείνο μας ενδιαφέρει κι εκείνο μελετάμε. Εγώ βρίσκω π.χ. δίσκους σαν τον Μπάλλο να έχουν νόημα και τώρα - ανεξάρτητα από το τι μπορεί να λέει σήμερα ο Σαββόπουλος.
Thodoris Rammos
πολύ σωστή κουβέντα! "μην προσπαθούμε να τους φέρουμε στα μέτρα μας" Ο καθένας μας προσλαμβάνει με διαφορετικό τρόπο το τι λέει ο κάθε καλλιτέχνης. Αν αυτός έπρεπε να έρθει στο μέτρο του καθενός μας θα τρελαινόταν.
Nikolas Fotakis στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ακριβώς
Nikos Zervos
DIKAIOMA TOU----EXEIAPOPSI
Θοδωρής Τσάτσος
αδιάφορο εντελώς τι έλεγε και τι λέει ο Σαββόπουλος. ¨Οποιος βρίσκει κάτι να τον ακουμπά στο έργο του πολύ καλώς το ακούει ασχέτως πολιτικής. Εντελώς χυδαίο να λογοδοτεί ο καλλιτέχνης για τις ιδές του και να κρεμιέται στα μανταλάκια. Από την άλλη, και εσείς ως μέγας γνώστης και φαντάζομαι θαυμαστής του έργου του, μού δίνετε την αίσθηση πως τον αντιμετωπίζετε ως κάποιον που δεν πρέπει να αγγίζει και να κρίνει κανείς για κανένα λόγο. Μπορει φυσικά να κάνω εντελώς λάθος και δεν χρειάζεται να μπουμε σε διάλογο για αυτό. επίσης, δεν κατάλαβα την Ειρωνεία για τον Θανάση και τους «προοδευτικούς καλλιτέχνας;»
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ο καθένας έχει δικαίωμα να λέει ό,τι θέλει. Κι εγώ έχω ασκήσει κριτική πολλές φορές στο Σαββόπουλο και σκληρή κριτική - όχι μεμψιμοιρώντας και όχι ως προδομένος ή πληγωμένος. Πάντα όμως εξετάζω την συγκυρία για να πω ό,τι είναι να πω (και όποιος καταλαβαίνει τι εννοώ, το καταλαβαίνει).
Μάρτης 2014...
https://diskoryxeion.blogspot.com/2014/03/blog-post_13.html
ο ΣΑΒΒΟΠΟΥΛΟΣ στον Τσίμα
Θοδωρής Τσάτσος
Εξαιρετικό!! Ευχαριστώ πολύ!!
Vassilis Serafimakis
Πολύ καλό κείμενο. Εμείς οι αδιάβαστοι τα θέλουμε αυτά τα λινκ!
Ferris Costas
ΔιαγραφήΖητώ συγνώμη που θα μακρυγορήσω, αλλά είναι η τελευταία φορά σε σχέση με τον Σαββόπουλο. (1) Το έργο του έχει τεράστια πολιτιστική και Ιστορική αξία, και είναι γελοίο να το απαξιώνουμε επειδή... μας ενοχλούν οι πολιτικές -ή και εθνικές που τις θεωρούμε... "εθνικιστικές" παρεμβάσεις. Προπάντων όταν το αγνοούμε, ή, ακόμα χειρότερα, δεν το έχουμε βιώσει. (2) Να τον βρίζουμε σε κάθε ευκαιρία, προπάντων σε προεκλογικές περιόδους, μάλιστα με καθαρά κομματικά κριτήρια, είναι εξ ίσου γελοίο με τις δικές του "δηλώσεις". (3) Ο Διονύσης έγραφε ανέκαθεν με διφορούμενες έννοιες, κι αυτό του έδωσε τη δύναμη να ερμηνεύεται από τον καθένα κατά το δοκούν, θυμίζω πως ακόμα και ο τότε διάδοχος Κωνσταντίνος είχε ενθουσιαστεί με το Βιετνμάμ γιε γιε, κι αυτό δεν αφαίρεσε τίποτα από την αξία του. (4) Οι φίλοι του κατά καιρούς τον θεώρησαν "προδότη", όπως όταν το "και ο Ντύλαν μ' ένα χέϋ με προγκάει" το έκανε "κι ο Τσιτσάνης μ' ένα γιάλλα με προγκάει"! (5) Διαφοροποίηση δεν υπήρξε, παρά μόνο όταν "φωτίστηκε" η δική του ιδεο-πολιτική τοποθέτηση με την (κακοχωνεμένη) διδασκαλία του Στέλιου Ράμφου. (6) Για το μόνο που μπορεί κανείς να του ασκήσει κριτική, είναι οι προθέσεις και κερδοσκοπικές του επιδιώξεις που τον μετατρέπουν σε αφελή προπαγανδιστή. Αλλά ποιός μπορεί να κατηγορήσει τον άλλο για την ανασφάλεια της απειλής της φτώχειας που ξυπνάει τη φιλοχρηματία; Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω. (7) Για τις εμπειρίες, την αχαριστία και τα "παθήματα" των φίλων του, θα είχαμε ίσως να πούμε πολλά, αλλά αυτά δεν αφορούν κανέναν άλλο. Η γεναιοδωρία, μεγαλοψυχία και ευγνωμοσύνη είναι δυσεύρετες αρετές, και όσοι υφίστανται τις επιπτώσεις αυτής της απουσίας, δεν θα παραπονεθούν ποτέ δημοσία γι αυτά. Ο καθένας με τη συνείδησή του. Συμπληρωματικά, Φώντα, θα πω πως ούτε ο Σαββόπουλος ούτε εγώ ούτε το 1/4 της παρέας υπήρξαμε "οργανωμένοι" στην ΕΔΑ. Μόνο... τα 3/4 των φίλων μας ήσαν, και απ' αυτό η ΕΔΑ μας συμπαθούσε... εξ αποστάσεως. Τέλος, κι εγώ ο ίδιος υπήρξα "μαθητής" του Στέλιου Ράμφου, αλλά είχα ήδη διαμορφώσει έναν ιδεολογικο-πολιτικό χαρακτήρα από δύο κορυφαίους δασκάλους: Τον Ρένο Αποστολίδη, και τον Χρήστο Θεοδωρόπουλο (που λίγοι τον θυμούνται). Γι αυτό και πήρα εγκαίρως τις αποστάσεις μου από τον Στέλιο, χωρίς να τον θεωρήσω εχθρό μου.
Νίκος Σούρσος
Χρήσιμος και διαυγής όπως πάντα. Ειδικά για εμάς που δεν τα ζήσαμε.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Το διακύβευμα των εκλογών είναι να μην γίνει μπλε και η Κομοτηνή..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήAlexis Tambouras
Αυτό μου θυμίζει κάτι από το Υellow submarine και τα blue meanies !
Nisira Louka
Το διακυβευμα ειναι οτι η θαλασσα, που ηταν ολη μπλε, εχει αλλαξει χρωμα και ακολουθως συντομα δε θα ειναι δικη μας υποθεση τι χρωμα θα ειναι η Κομοτηνη
Ferris Costas
Μπα! Η Κομοτηνή είναι ο σπόρος του "Ειδικού Σκοπού" που θα επιτελέσει η επόμενη Κυβέρνηση, κατ' επιταγήν του ξένου παράγοντα! Δες το κι έτσι, και θα λυθεί όλη η πασιέντζα.
Kwstas Agas
Μία από τις παιδικές μου αναμνήσεις: στις εκλογές των 80ς βλέπαμε στις εκπομπές της ΕΡΤ που μετέδιδαν τα αποτελέσματα τους νομούς της Ελλάδας βαμμένους είτε στα πράσινα είτε στα μπλε. Μοναδική εξαίρεση: ο νομός Λέσβου που πάντα ήταν βαμμένος στα κόκκινα, ήταν το καααποτε απόρθητο κάστρο του ΚΚΕ!!! Αυτή η φλασια μου ήρθε με την "ανοιχτόχρωμη κόκκινη" Ροδόπη ανάμεσα σε μια μπλε Ελλάδα...
Σχόλια από το fb στο ποστ "(με αφορμή μια κουβέντα σε φιλικό τοίχο)Τον Dylan δεν τον βρίζανε μόνο οι Έλληνες"...
ΑπάντησηΔιαγραφήPantelis Tsalouchidis
Θυμάμαι ότι οι Ντυλανικοί είχαν βάλει μαύρες πλερέζες, απογοήτευση σκέτη ήταν.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Συνθετικά δεν ήταν κακό (σε σχέση με την εποχή). Υποφερτό ήταν. Τα λόγια ήταν άλλα αντ΄ άλλων.
Pantelis Tsalouchidis
έτσι είναι και μάλιστα αυτό παιζόταν πολύ και είχε πιάσει
https://youtu.be/OmxhajWJAnY
Bob Dylan - Man Gave Names to All the Animals (Official Audio)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι το άκουγες παντού τότε. Ακόμη και στα μπιλιάρδα.
Pantelis Tsalouchidis
χαχαχα, από εκεί το θυμάμαι
Κώστας Παπαθανασίου
συνθετικά ήταν πολύ καλό
Stathis Nikokavouras
Και το κυπελο με δεκα παιχτες απο το 6 λεπτο........αεκαρααααα
Nikos Zervos
MIA XARA ITAN O DYLAN--------
Νίκος Σούρσος
Ένας Nikos Zervos, πρόκειται για τον γνωστό σκηνοθέτη; Σιχαίνεται να γράψει με Ελληνικά;
Nickos Ventouras
Γιατί, είναι ερώτημα ουσίας ή μας αφορά αυτό; Μερικοί έχουν φίλους ή συνεργάτες και μη Έλληνες, και θέλουν να μπορούν να τους βρούν οι τελευταίοι στο facebook και να γράψουν/διαβάσουν το ονομά τους...
Νίκος Σούρσος
Τα ματάκια μας υποφέρουν. Μόνο αυτό.
Nickos Ventouras
Έσταξε η ουρά του γαϊδάρου. Δεν γράφει το ονομά του έτσι σε κείμενο ή στα ζενερίκ του, όνομα χρήστη στο Facebook είναι...
Νίκος Σούρσος
Δεν αναφέρομαι στο όνομα αλλά στο περιεχόμενο. Αν δεν κάνω λάθος όλη η συζήτηση γίνεται και για την αισθητική. Εκτός αν εγώ δεν έχω καταλάβει. οπότε πάσο.
Konstantinos Kottis
Εγώ πάλι είχα δει παλαιότερα τον Ντύλαν σε βίντεο να ομολογεί οπαδός του Σατανά. Αγνοώ αν ήταν πριν το 1979 ή μετά.
Mike Beles
Το κουλτουριαρικο Λαιφ Σταιλ...χαχα ...ολες οι εποχες ιδιες ειναι τελικα
Μιχάλης Βαβούλας
Ο Ζήλος τότε τα έχωνε εδώ πολύ καλά στον Ντύλαν. Με γνώση και μαχητικότητα.
Stelios Papastilianos
Τον Ντυλαν δεν θα τον μάθει ποτέ κανενας
Γιάννης Φρέρης
Γράφει κάπου τώρα;
Μιχάλης Βαβούλας
Δεν ξέρω καθόλου
Σχόλια από το fb στο ποστ "Όσα ζήσαμε δεν λησμονιούνται. Δεν ξεχνάμε τον πανικό που γινόταν στα μπαρ και τα κλαμπ, με τα τραγούδια της Tina Turner"...
ΑπάντησηΔιαγραφήIlias Kalantzis
Και η Acid Queen στο Tommy
Vagelis Avgidis
Και αυτά των ειτις ήταν κομματαρες! Πολύ δυναμικά!
Christos Nastos
Μακραν.
Φοβερη.
Καλη της αναπαυση.
Ο χαρακτηρισμός "βασίλισσα του rock n roll" που της έδωσαν τα απανταχού ΜΜΕ δεν ήταν και ο πιο δόκιμος.... τουλάχιστον για μένα
ΔιαγραφήΣχόλια από το fb στο ποστ για τον Kenneth Anger...
ΑπάντησηΔιαγραφήHaris Mantellos
Μικρή διόρθωση. Στις 11 Μαΐου πέθανε.
Τάκης Σπετσιώτης
«Η Βαβυλώνα του Χόλλυγουντ» (1959)- ωραία εποχή, ενδιαφέρουσες ταινίες, θρύλοι και παραδόσεις του (πειραματικού;) κινηματογράφου.
Panos Michail
Για τον έτερο occultist Parson είχε βγει πριν τέσσερα χρόνια μια εξαιρετική μίνι σειρά βασισμένη στη βιογραφία του το Strange Angel. Ψαξτην την έχω δει και είναι εξαιρετική . Το Old Hollywood είχε αρκετούς ( το ήξερες ότι η Jane Mansfield ανήκε στον κυκλο του Crowley ? )
https://youtu.be/yaTxH79EaQg
Strange Angel Season 1 Official Trailer | Rotten Tomatoes TV
Vassilis Serafimakis
Η σειρά Re-Search είχε πολλά και πολύ ενδιαφέροντα γι'αυτές τις παρέες.
Vangelis Tzoukas
Πολύ ενδιαφέρον όπως πάντα. Στον κύκλο του Parsons ήταν και ο R.L. Hubbard, ιδρυτής της Σαϊεντολογίας. Γενικά το όλο θέμα είναι πολύπλοκο, αλλά υπάρχει και πολλή υπερβολή
Vassilis Serafimakis
Πολλά χρόνια αργότερα βέβαια, κι αφού το βιβλίο είχε ταράξει όλη τη βιομηχανία τού σινεμά, κάποιοι ερευνητές κατέδειξαν ότι το Hollywood Babylon είχε μπόλικες υπερβολές, μύθους, και κουτσομπολιά - κάτι που πιθανόν να ταιριάζει με τη βιομηχανία αυτή.
Σχόλιo από το fb στο ποστ ">>Το 34% των ψηφοφόρων αποφάσισε την τελευταία στιγμή<<"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKostas Mouk
Αμ οι άλλοι, που μια και μοναδική λύση είχαν ώστε να φύγει?
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ασύλληπτο τραγούδι - τεράστια τραγουδίστρια. Αηδόνι. Και σόλο του Βασίλη Σούκα στο τέλος. Βάσω Χαρακίδα..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝίκος Σούρσος
ΚΥΤΤΑ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
NA ZHΣΗΣ
Vangelis Tzoukas
Τεράστιοι και οι συμπατριώτες μου Σουκαιοι (Βασίλης, Τάκης, Κώστας κα)