4/10/2023
Για το ευ αγωνίζεσθαι...
(πάντα ευχάριστα κείμενα)
(πάντα ευχάριστα κείμενα)
Τα βασικά, για να μη ξεχνιόμαστε... Επί ημερών του, ως
Yφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων:
- Κατάρρευση της πολιτικής προστασίας, στη Θεσσαλία, επί πλημμυρών Ιανού
- Καίγεται η Βαρυμπόμπη χωρίς αέρα και γίνεται κάρβουνο η βόρεια Εύβοια
- Καίγεται ο αρχαιολογικός χώρος των Μυκηνών
- Από τους 37.089 νεκρούς της κόβιντ, που μας κατατάσσουν 13ους στον κόσμο (σε νεκρούς / εκατομμύριο) και πρώτους στη Δυτική Ευρώπη, βασικά ευθύνεται η βάρδια του
- Κατάρρευση της πολιτικής προστασίας, στη Θεσσαλία, επί πλημμυρών Ιανού
- Καίγεται η Βαρυμπόμπη χωρίς αέρα και γίνεται κάρβουνο η βόρεια Εύβοια
- Καίγεται ο αρχαιολογικός χώρος των Μυκηνών
- Από τους 37.089 νεκρούς της κόβιντ, που μας κατατάσσουν 13ους στον κόσμο (σε νεκρούς / εκατομμύριο) και πρώτους στη Δυτική Ευρώπη, βασικά ευθύνεται η βάρδια του
3/10/2023
Ο καλύτερος στίχος του Χαψιάδη δεν ήταν το «μία είναι η
ουσία δεν υπάρχει αθανασία» (σιγά... λες και δεν το ξέραμε), που για μένα είναι
φιλοσοφικούρα άνευ πρακτικής-κοινωνικής σημασίας, αλλά τούτο εδώ το θεσπέσιο
ρεφρενάκι...
Είν’ ο ντουνιάς ανακριτής
και ψάχνει να δικάσει
και όσοι παράνομα αγαπούν
σαν νυχτοπούλια τριγυρνούν
σ’ αυτή εδώ την πλάση
[ακούστε το στα σχόλια]
και ψάχνει να δικάσει
και όσοι παράνομα αγαπούν
σαν νυχτοπούλια τριγυρνούν
σ’ αυτή εδώ την πλάση
[ακούστε το στα σχόλια]
3/10/2023
Η Γώγου μπορεί να ήταν η Γώγου, αλλά κι αυτός στα καλύτερά του ποιήματα δεν ήταν λιγότερο ενδιαφέρων.
Κι αυτόν τον έφαγε το σκοτάδι, πιο πολύ και από τη Γώγου, αλλά κανένας δεν τον έκανε ταινία, θεατρικό κτλ.
Η Γώγου μπορεί να ήταν η Γώγου, αλλά κι αυτός στα καλύτερά του ποιήματα δεν ήταν λιγότερο ενδιαφέρων.
Κι αυτόν τον έφαγε το σκοτάδι, πιο πολύ και από τη Γώγου, αλλά κανένας δεν τον έκανε ταινία, θεατρικό κτλ.
Ούτε καν ένα άρθρο δεν γράφτηκε ποτέ για την περίπτωσή του
κι ας κινιόταν στον ίδιο χώρο – γεωγραφικά και ιδεολογικά.
3/10/2023
Κάνεις ποστ, ανάρτηση, κείμενο για το Πολυτεχνείο και οι μισοί και πλέον γελάνε, δίχως να μπούνε καν στον κόπο να διαβάσουνε τι γράφεις.
Αυτό το θλιβερό γεγονός, αυτή η κατάντια, αυτή η ξεφτίλα –για την οποία κανείς από την αριστερά δεν νοιάζεται να απολογηθεί–, δεν πρόκειται φυσικά να αλλάξει ούτε με τον Κασσελάκη. Πιθανώς να χειροτερέψει κιόλας...
Κάνεις ποστ, ανάρτηση, κείμενο για το Πολυτεχνείο και οι μισοί και πλέον γελάνε, δίχως να μπούνε καν στον κόπο να διαβάσουνε τι γράφεις.
Αυτό το θλιβερό γεγονός, αυτή η κατάντια, αυτή η ξεφτίλα –για την οποία κανείς από την αριστερά δεν νοιάζεται να απολογηθεί–, δεν πρόκειται φυσικά να αλλάξει ούτε με τον Κασσελάκη. Πιθανώς να χειροτερέψει κιόλας...
3/10/2023
Τι λέτε, είχε ποτέ ανακατευτεί ο Μάνος Χατζιδάκις με την ηλεκτρονική μουσική, ως συνθέτης? Δεν έχει ποτέ γραφτεί κάτι επί τούτου...
Προσφάτως κάτι έπεσε στην αντίληψή μου, που μου έκανε μιαν εντύπωση, έχοντας περάσει -είμαι τελείως σίγουρος γι' αυτό- εντελώς απαρατήρητο και στην εποχή του και μετά εννοείται.
Εντάξει, άμα το είχαν ανακαλύψει οι διάφοροι και οι διάφορες της ηλεκτρονικής, από το 2000 μετά, θα είχαν ξεσαλώσει... και υπό αυτή την έννοια καλύτερα που έχει μείνει στα "αζήτητα", σαν θέμα, μέχρι τώρα...
Τι λέτε, είχε ποτέ ανακατευτεί ο Μάνος Χατζιδάκις με την ηλεκτρονική μουσική, ως συνθέτης? Δεν έχει ποτέ γραφτεί κάτι επί τούτου...
Προσφάτως κάτι έπεσε στην αντίληψή μου, που μου έκανε μιαν εντύπωση, έχοντας περάσει -είμαι τελείως σίγουρος γι' αυτό- εντελώς απαρατήρητο και στην εποχή του και μετά εννοείται.
Εντάξει, άμα το είχαν ανακαλύψει οι διάφοροι και οι διάφορες της ηλεκτρονικής, από το 2000 μετά, θα είχαν ξεσαλώσει... και υπό αυτή την έννοια καλύτερα που έχει μείνει στα "αζήτητα", σαν θέμα, μέχρι τώρα...
2/10/2023
Πρώτη φορά διάβασα το όνομα του Λευτέρη Χαψιάδη, στο βιβλίο τού Λευτέρη Παπαδόπουλου, με τα τραγούδια του, το 1982 – καιρό πριν ξεκινήσει ο ίδιος να δισκογραφεί.
Εκεί ο Παπ. τον παρουσίαζε σαν φοιτητή του πανεπιστημίου της Πάτρας (με καταγωγή από την Αλεξανδρούπολη), που μάζευε «τα πάντα» που τον αφορούσαν, ετοιμάζοντας κατ’ ουσίαν (ο Χαψιάδης) το βιβλίο με τους στίχους του, που θα έβγαινε τότε από τον Κάκτο.
Σήμερα μάθαμε πως ο Λευτέρης Χαψιάδης πέθανε, λίγο πριν από τα 70 του.
Μ’ αυτό το τραγούδι του σκιρτούσε κόσμος στα έιτις – τώρα δεν ξέρω...
https://www.youtube.com/watch?v=GNLoU-ziozE
Πρώτη φορά διάβασα το όνομα του Λευτέρη Χαψιάδη, στο βιβλίο τού Λευτέρη Παπαδόπουλου, με τα τραγούδια του, το 1982 – καιρό πριν ξεκινήσει ο ίδιος να δισκογραφεί.
Εκεί ο Παπ. τον παρουσίαζε σαν φοιτητή του πανεπιστημίου της Πάτρας (με καταγωγή από την Αλεξανδρούπολη), που μάζευε «τα πάντα» που τον αφορούσαν, ετοιμάζοντας κατ’ ουσίαν (ο Χαψιάδης) το βιβλίο με τους στίχους του, που θα έβγαινε τότε από τον Κάκτο.
Σήμερα μάθαμε πως ο Λευτέρης Χαψιάδης πέθανε, λίγο πριν από τα 70 του.
Μ’ αυτό το τραγούδι του σκιρτούσε κόσμος στα έιτις – τώρα δεν ξέρω...
https://www.youtube.com/watch?v=GNLoU-ziozE
2/10/2023
Αυτά τελειώσανε...
O άλλος είναι 20 χρόνια νεότερος, ομορφότερος, με καλύτερα αγγλικά, μάλλον με καλύτερο βιογραφικό, επικοινωνιακότερος κ.λπ.
Οπότε τώρα θα τον κρύβουνε και θα τον βγάζουνε μόνο κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα, σε απολύτως σκηνοθετημένα περιβάλλοντα (μπροστά από γραφεία με βιβλιοθήκες, βαριές κουρτίνες κ.λπ.), που θα αναδεικνύουν τη σοβαρότητα και τη στιβαρότητα του ηγέτη, εν αντιθέσει με το... άβγαλτο παιδαρέλι, που γυρνάει στους κάμπους με τις φαιοπράσινες.
Πιστεύω πως μέσα στην τετραετία, και αναλόγως της πορείας των ελληνοτουρκικών, δεν θα ’ναι μακριά η μέρα που θα ακούγονται όλο και περισσότερο τα... εμβληματικός ηγέτης του 21ου αιώνα, μεγάλος τιμονιέρης, σύγχρονος εθνάρχης και τα σχετικά.
Αυτά τελειώσανε...
O άλλος είναι 20 χρόνια νεότερος, ομορφότερος, με καλύτερα αγγλικά, μάλλον με καλύτερο βιογραφικό, επικοινωνιακότερος κ.λπ.
Οπότε τώρα θα τον κρύβουνε και θα τον βγάζουνε μόνο κάθε Χριστούγεννα και Πάσχα, σε απολύτως σκηνοθετημένα περιβάλλοντα (μπροστά από γραφεία με βιβλιοθήκες, βαριές κουρτίνες κ.λπ.), που θα αναδεικνύουν τη σοβαρότητα και τη στιβαρότητα του ηγέτη, εν αντιθέσει με το... άβγαλτο παιδαρέλι, που γυρνάει στους κάμπους με τις φαιοπράσινες.
Πιστεύω πως μέσα στην τετραετία, και αναλόγως της πορείας των ελληνοτουρκικών, δεν θα ’ναι μακριά η μέρα που θα ακούγονται όλο και περισσότερο τα... εμβληματικός ηγέτης του 21ου αιώνα, μεγάλος τιμονιέρης, σύγχρονος εθνάρχης και τα σχετικά.
2/10/2023
Μετά απ’ όσα της έσουρε ο Γιαννακόπουλος ή θα έπρεπε να του είχε κάνει μήνυση ή θα έπρεπε να είχε επέμβει η εισαγγελία για να διερευνήσει τα καταγγελλόμενα ή θα έπρεπε ήδη να την είχε στείλει σπίτι της ο ΠΘ (μετά και από το φιάσκο με το αντιγριπικό). Εν τω μεταξύ άκρα του τάφου σιωπή από τους πάντες...
Κασσελάκη κι εσύ μούγγα ρε;
Μετά απ’ όσα της έσουρε ο Γιαννακόπουλος ή θα έπρεπε να του είχε κάνει μήνυση ή θα έπρεπε να είχε επέμβει η εισαγγελία για να διερευνήσει τα καταγγελλόμενα ή θα έπρεπε ήδη να την είχε στείλει σπίτι της ο ΠΘ (μετά και από το φιάσκο με το αντιγριπικό). Εν τω μεταξύ άκρα του τάφου σιωπή από τους πάντες...
Κασσελάκη κι εσύ μούγγα ρε;
2/10/2023
Μας αρέσουν και τα διαφορετικά, μας αρέσουν και τα ίδια και τα ίδια...
https://www.lifo.gr/culture/theatro/kai-sy-htenizesai-i-istoriki-theatriki-parastasi-toy-eleytheroy-theatroy-apo-1973
Μας αρέσουν και τα διαφορετικά, μας αρέσουν και τα ίδια και τα ίδια...
https://www.lifo.gr/culture/theatro/kai-sy-htenizesai-i-istoriki-theatriki-parastasi-toy-eleytheroy-theatroy-apo-1973
1/10/2023
>>Guardian: Πώς η χούντα ήθελε να χαρίσει στους Beatles ένα νησί στην Ελλάδα για να βελτιώσει την εικόνα της στο εξωτερικό<<
Αρλουμποάρθρο του Guardian, που τώρα(?) μυρίστηκε το θέμα Beatles-Ελλάδα, με πάμπολλες ανακρίβειες (σιγά μην είχε απαγορεύσει η χούντα το μίνι, εδώ ο Παττακός βράβευε μινιφορούσες). Διαβάστε αυτό, για να μάθετε μερικά σωστά πράγματα, για το ζήτημα, αν σας ενδιαφέρει...
https://www.lifo.gr/blogs/retronaut/oi-beatles-stin-ellada-tetoies-meres-prin-50-hronia-ton-ioylio-toy-1967
>>Guardian: Πώς η χούντα ήθελε να χαρίσει στους Beatles ένα νησί στην Ελλάδα για να βελτιώσει την εικόνα της στο εξωτερικό<<
Αρλουμποάρθρο του Guardian, που τώρα(?) μυρίστηκε το θέμα Beatles-Ελλάδα, με πάμπολλες ανακρίβειες (σιγά μην είχε απαγορεύσει η χούντα το μίνι, εδώ ο Παττακός βράβευε μινιφορούσες). Διαβάστε αυτό, για να μάθετε μερικά σωστά πράγματα, για το ζήτημα, αν σας ενδιαφέρει...
https://www.lifo.gr/blogs/retronaut/oi-beatles-stin-ellada-tetoies-meres-prin-50-hronia-ton-ioylio-toy-1967
1/10/2023
Πιο ωραίο ήταν το ολυμπιακό στάδιο ξεσκέπαστο – ως δίπατο... ταψί. Το σκέπαστρο το μετέτρεψε σε τσαντίρι.
Το ότι πλήρωσε ο ελληνικός λαός γι’ αυτή τη σιδερένια αθλιότητα, για μένα είναι ανήκουστο.
Οι δε εισαγγελείς περιμένανε να κλείσει, πρώτα, για να ενδιαφερθούν να δούνε τι έγινε; Όσο λειτουργούσε, έτσι όπως λειτουργούσε, κοιμόντουσαν τον ύπνο του δικαίου;
Βρήκα και μια φωτό από το 1980, που δείχνει πώς ήταν εκεί πέρα ο χώρος. Αν όλα εκείνα τα χωράφια τα είχαν μετατρέψει σε πάρκο και είχαν φυτέψει δέντρα, τώρα, μετά από 40 χρόνια, θα ήταν ένα χρήσιμο δάσος εκεί, ενώ τώρα είναι μια άθλια τσιμεντούπολη.
Σίγουρα θα μπορούσαν να το κάνουν κάπου αλλού το στάδιο – λίγο έξω από την Αθήνα ξέρω ’γω, αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια...
Θα ψάξω, πάντως, να δω τι έλεγε ο Τρίτσης για το στάδιο, αν έλεγε κάτι...
Πιο ωραίο ήταν το ολυμπιακό στάδιο ξεσκέπαστο – ως δίπατο... ταψί. Το σκέπαστρο το μετέτρεψε σε τσαντίρι.
Το ότι πλήρωσε ο ελληνικός λαός γι’ αυτή τη σιδερένια αθλιότητα, για μένα είναι ανήκουστο.
Οι δε εισαγγελείς περιμένανε να κλείσει, πρώτα, για να ενδιαφερθούν να δούνε τι έγινε; Όσο λειτουργούσε, έτσι όπως λειτουργούσε, κοιμόντουσαν τον ύπνο του δικαίου;
Βρήκα και μια φωτό από το 1980, που δείχνει πώς ήταν εκεί πέρα ο χώρος. Αν όλα εκείνα τα χωράφια τα είχαν μετατρέψει σε πάρκο και είχαν φυτέψει δέντρα, τώρα, μετά από 40 χρόνια, θα ήταν ένα χρήσιμο δάσος εκεί, ενώ τώρα είναι μια άθλια τσιμεντούπολη.
Σίγουρα θα μπορούσαν να το κάνουν κάπου αλλού το στάδιο – λίγο έξω από την Αθήνα ξέρω ’γω, αλλά τέτοια ώρα τέτοια λόγια...
Θα ψάξω, πάντως, να δω τι έλεγε ο Τρίτσης για το στάδιο, αν έλεγε κάτι...
1/10/2023
Το τι έχει γραφτεί και γράφεται, σε σχέση με τα μουσικά (άσε τα άλλα) δεν περιγράφεται. Στα περισσότερα δεν δίνω σημασία, γιατί σχεδόν κάθε μέρα διαβάζω λάθη και ασυναρτησίες και δεν θα έπρεπε να κάνω άλλη δουλειά παρά να σχολιάζω τις φαιδρότητες, που ορισμένες φορές ξεπερνούν και την πιο οργιαστική φαντασία.
Αυτό τώρα το είδα, επειδή κάτι ψάχνω...
Ο συνθέτης και άλλα πολλά Χριστόδουλος Χάλαρης πέθανε το 2019 και όλοι θεώρησαν σωστό, τότε, κάτι να γράψουν (προσωπικά το φέρω βαρέως που δεν είχα γράψει κάτι μεγάλο για τον Χάλαρη – αλλά ποτέ δεν είναι αργά) και ανάμεσα σ’ αυτούς και το... έγκριτο «Το Βήμα».
Και τι γράψανε οι άνθρωποι; Πως ο Χάλαρης είχε συνθέσει το σάουντρακ της... ανύπαρκτης ταινίας του Δαλιανίδη «Τροπικός της Παρθένου».
Προφανώς είχαν μπερδέψει τον δίσκο του Χάλαρη «Τροπικός της Παρθένου», με την ταινία του Δαλιανίδη από την ίδια χρονιά (αλλά όχι από τον ίδιο μήνα) «Αστερισμός της Παρθένου», στην οποία είχε γράψει μουσική ο Πλέσσας!
Ο άσχετος που το έγραψε αυτό δεν μπορούσε να προστατέψει τον εαυτό του – υπό την έννοια πως δεν γίνεται τόσο εύκολα να γράφεις μουσικές για Δαλιανίδη, και μαζί για Παπατάκη και Αγγελόπουλο. Θέλω να πω πως ούτε αυτό τον πονήρεψε, ώστε να γυρίσει πίσω και να διορθώσει το λάθος του.
Το τι έχει γραφτεί και γράφεται, σε σχέση με τα μουσικά (άσε τα άλλα) δεν περιγράφεται. Στα περισσότερα δεν δίνω σημασία, γιατί σχεδόν κάθε μέρα διαβάζω λάθη και ασυναρτησίες και δεν θα έπρεπε να κάνω άλλη δουλειά παρά να σχολιάζω τις φαιδρότητες, που ορισμένες φορές ξεπερνούν και την πιο οργιαστική φαντασία.
Αυτό τώρα το είδα, επειδή κάτι ψάχνω...
Ο συνθέτης και άλλα πολλά Χριστόδουλος Χάλαρης πέθανε το 2019 και όλοι θεώρησαν σωστό, τότε, κάτι να γράψουν (προσωπικά το φέρω βαρέως που δεν είχα γράψει κάτι μεγάλο για τον Χάλαρη – αλλά ποτέ δεν είναι αργά) και ανάμεσα σ’ αυτούς και το... έγκριτο «Το Βήμα».
Και τι γράψανε οι άνθρωποι; Πως ο Χάλαρης είχε συνθέσει το σάουντρακ της... ανύπαρκτης ταινίας του Δαλιανίδη «Τροπικός της Παρθένου».
Προφανώς είχαν μπερδέψει τον δίσκο του Χάλαρη «Τροπικός της Παρθένου», με την ταινία του Δαλιανίδη από την ίδια χρονιά (αλλά όχι από τον ίδιο μήνα) «Αστερισμός της Παρθένου», στην οποία είχε γράψει μουσική ο Πλέσσας!
Ο άσχετος που το έγραψε αυτό δεν μπορούσε να προστατέψει τον εαυτό του – υπό την έννοια πως δεν γίνεται τόσο εύκολα να γράφεις μουσικές για Δαλιανίδη, και μαζί για Παπατάκη και Αγγελόπουλο. Θέλω να πω πως ούτε αυτό τον πονήρεψε, ώστε να γυρίσει πίσω και να διορθώσει το λάθος του.
1/10/2023
Ο καταλληλότερος... τόπε και ο αρχηγός...
>>Σύμφωνα με όσα προκύπτουν, αυτό που ζήτησε ο Αχιλλέας Μπέος ήταν να αποδοθεί το σύνολο των αποζημιώσεων από την κακοκαιρία Daniel στους Βολιώτες και δεύτερον, να υπάρχει μόνο ένας συντονιστής στην επιχείρηση αποκατάστασης των καταστροφών στον Βόλο. Ο Κυριακός Μητσοτάκης συμφώνησε με τα παραπάνω, λέγοντας ότι «Δεν υπάρχει καταλληλότερος από εσένα».<<
Ο καταλληλότερος... τόπε και ο αρχηγός...
>>Σύμφωνα με όσα προκύπτουν, αυτό που ζήτησε ο Αχιλλέας Μπέος ήταν να αποδοθεί το σύνολο των αποζημιώσεων από την κακοκαιρία Daniel στους Βολιώτες και δεύτερον, να υπάρχει μόνο ένας συντονιστής στην επιχείρηση αποκατάστασης των καταστροφών στον Βόλο. Ο Κυριακός Μητσοτάκης συμφώνησε με τα παραπάνω, λέγοντας ότι «Δεν υπάρχει καταλληλότερος από εσένα».<<
1/10/2023
>>Αχιλλέας Μπέος: «Τελείωσε! Καλή συνέχεια!» - Ζήτησε και συγγνώμη ο Βολιώτης που τον έβρισε και έφαγε χαστούκι<<
Έχουν κι ένα δίκιο οι Λαρισαίοι όταν φωνάζουνε «γ@μιέται ο Βόλος και η Αυστρία»...
>>Αχιλλέας Μπέος: «Τελείωσε! Καλή συνέχεια!» - Ζήτησε και συγγνώμη ο Βολιώτης που τον έβρισε και έφαγε χαστούκι<<
Έχουν κι ένα δίκιο οι Λαρισαίοι όταν φωνάζουνε «γ@μιέται ο Βόλος και η Αυστρία»...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Από τον τίτλο και μόνο αντιλαμβάνεσαι ότι θα γράφει μ@λ@κίες. Δεν χρειάζεται να το διαβάσεις"...
ΑπάντησηΔιαγραφήStylianos Gabriel
Βασικά ποτε ο Βελουχιώτης ηταν στον ΣΥΡΙΖΑ;
Giorgos Xardas
ρε εσύ φίλε φοβερή ερώτηση. Γενικά για την αριστερά λέει ο ανθρωπας.
Stylianos Gabriel
Να το θέσω αλλιώς λοιπόν:Ποτε ο Βελουχιώτης κι ο Κασσελάκης ηταν στο ΣΥΡΙΖΑ αφού μιλάει για την αριστερά ο "ανθρωπας".Και στην τελική ποτε ο ΣΥΡΙΖΑ ηταν στην αριστερά;
Giorgos Xardas
Χαχαχα στο τελευταίο θα συμφωνήσω απόλυτα!!! Δεν ήθελα να προσβάλλω, πειραχτικη ήταν η απάντηση.
Γιάννης Μωραϊτης
Υπάρχει αυτός;
Φραγκίσκος Δακτυλίδης
Εγώ πάλι το διάβασα και γέλασα με την ψυχή μου
George Floudas
Ποιος από τους δυο είναι στη φωτό με τα shades;
Παντελής Αμπαζής
Rolex, χαβιάρι
και Βελουχιώτη Άρη!
Pantelis Tsalouchidis
Το όνομα αρκεί
Μαρια Τσοκανα
ποσο μαλλον που τον ειχα συμφοιτητη.
Panagiotis Giannelis
...από το όνομα και μόνο...
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Αχιλλέας Μπέος: «Τελείωσε! Καλή συνέχεια!» - Ζήτησε και συγγνώμη ο Βολιώτης που τον έβρισε και έφαγε χαστούκι<<"...
ΑπάντησηΔιαγραφήStathis Nikokavouras
Φωντα εχω παιξει στο γηπεδο απο πανιωνιο μεχρι γιαννενα και απο παοκ μεχρι διεθνη φιλικα.αυτο που απολαυσα σε δυο γηπεδα κανονικα δεν περιγραφεται.βολος ο οριτζιναλ ο παλιος με λαρισα..να πεφτουν κορμια.βρισιμο μεσα να ποναει το στομαχι απο τα γελια.μεχρι που βλεπω να παιζουν γροθιες δυο ενω το παιγνιδι παιζονταν στην αλλη περιοχη.φωναζω τον ρεφερυ και του λεω ο 5 απο ασπρους κοκκινους και ο 11 απο βυσινι γροθιες εκτος φασεως.τους βγαζει κοκκινη και ο βυσινι ο λαρισεος κατι μου λεει με βρισιμο..ανετος εγω του λεω προσεκτικα επειδη το εδειχνε συνδρομητικο ,ελα στο ημιχρονο να μου το πεις θα εχω βρει μεταφραστη....λυσιαξε....το αλλο γηπεδο το μπραχαμι...ο καλυτερος ειχε σκοτωσει την μανα του..μολις ηρθαν οι φιλοξενουμενοι για το welcome να τρωνε ξυλο σε μια φυσουνα σκεπασμενη χωρις καμερες μηκους 50 μετρων....οχι απο οπαδους.απο τους ποδοσφαιριστες....αιμα..δεν φοραγαν φανελες αλλα σταμπαραμε προσωπα...και οταν αρχισε ο αγωνας καναμε την γνωστη εγχειρηση.δυο σφυριγματα υπερ τους στην αρχη να νομισουν οτι ειμαστε φοβισμενοι και τους αφησαμε με 8 παιχτες..απολαυση...
Tanas Atanasoff
Χθες μίλαγα με έναν τύπο από την Μελιβοία Αγιάς, Λάρισας, που έχει στον Κίσσαβο πολλές ρίζες ελίες, και παίρνω λάδι. Ψηφίζει στην Αγιά, αλλα κατοικεί στο Βόλο. Του τηλεφώνησα να τον ρωτήσω αν έχει ζημιές στο σπίτι του Βόλο, όντως είχε. Και πώς πιάσαμε κουβέντα, με είπε όλα τα αυτονόητα, πως δεν κάναν κανένα έργο Αγοραστοί κλπ για να αποφύγει πλυμμήρα ο κάμπος ή ο Βόλος, σε περίπτωση τέτοιας μεγάλης βροχής, κλπ κλπ, και υπεύθυνη και η κυβέρνηση, κλπ, και αποτηχημένες μελέτες από τις εταιρίες, λάθος παρεμβάσεις κατα καιρούς, κλπ. Τα έσυρε κανονικά. Και όταν γυρίσαμε την κουβέντα στο Βόλο, του λέω: "Εχετε κι αυτόν τον Μπέο εκεί πέρα ρε γαμώτ..". Και άρχισε να μου λέει πως από τους τελευταίους δήμαρχους πριν αυτόν, είναι πολύ καλύτερος, ενδιαφέρεται, κλπ, και το μόνο του μειονέκτημα είναι αυτό το τζαμπουκά-style που τον καθιστα αντιπαθή. Για αυτό μου λέει παίρνει 64 %, ο κόσμος του το πιστώνει. Του λέω "πρώτη φορά ακούω τόσο θετική άποψη για τη θητεία του Μπέου στον δήμο Βόλου". Ζούμε σε μεγάλη δυστοπία τελικά.
Vassilis Serafimakis
Ο πολύς κόσμος τελικά θέλει (με όση δύναμη μπορεί να δοθεί σ'αυτό το ρήμα) "στιβαρές ηγεσίες". Εξελικτικά δικαιολογείται. Αλλά γμτ έχουμε βγεί από τη σαβάνα εδώ κι αρκετό καιρό...
Yannis Nikolaides
Βολιώτες … είστε για τον Μπέο ! ( πανό του Ηρακλή)
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο καταλληλότερος... τόπε και ο αρχηγός..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikolaos Kotsovos
Αλήθεια λες;
Φώντας Τρούσας
https://www.thenewspaper.gr/.../ti-zitise-o-ach-beos.../...
Τι ζήτησε ο Αχ.Μπέος από τον K.Mητσοτάκη για να αναλάβει την αποκατάσταση των ζημιών στον Βόλο - TheNewspaper.gr
το γράψανε διάφορα μμε του Βόλου
Alexis Tambouras
https://fb.watch/noueSLR_xG/
Bill Blues
ΑΜ ΠΩΣ !!!!!
《 ΜΑΓΚΑΣ 》ΣΤΟΝ ΛΑΟ
ΚΟΤΑ ΛΙΡΑΤΗ ΣΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ !!!
Anastasios Babatzias
αντε να τον παρει κ αυτον στην κυβερνηση μαζι με τον αλλο καταλληλοτερο των Τρικαλων
Σχόλια από το fb στο ποστ "Το τι έχει γραφτεί και γράφεται, σε σχέση με τα μουσικά (άσε τα άλλα) δεν περιγράφεται"...
ΑπάντησηΔιαγραφήDimitris Patokos
Απίστευτο
Andrianopoulos Babis
Δυστυχώς ο Χριστόδουλος Χάλαρης ανήκει στην κατηγορία των παραγνωρισμένων συνθετών παρά το τεράστιο έργο του. Ίσως ήταν και επιλογή του.
Νίκος Σούρσος
Ο Χριστόδουλος Χάλαρης είχε ενδιαφέρουσες ιδέες για την Ελληνική μουσική.
Γιώργος Φρατζεσκάκης
Το είχα δει τοτε αλλά δεν συνδύασα ότι μπερδεύτηκαν αυτοί οι δύο Παρθένοι!Ωραίο θα ήταν να γράψεις για αυτόν τον σπουδαίο συνθέτη Φώντα!
Patritsopoulos Nikos
kai τα παιδικα του ,παρακαλω
Kirki Kiskira
Ναι πολυ σωστά. Θυμάμαι οτι ειχαμε ετοιμασίες της κηδειας και ειχα δει κι αυτό. Θείος μου
Nina Tsavou
Πόση ασχετοσύνη Θεέ μου! Ούτε να γκουγκλάρει την ταινία για να μη γράφει τέτοιες ανακρίβειες…
Manos Sarantidis
Το είχα δει.. Θυμάμαι εκανα και τσ τσ τσ... Μετά από συζήτηση μ έναν γνωστό μου τότε έστειλε σχόλιο να το διορθώσουν αλλά έμεινε απ ο τι φαίνεται στο "διαβάστηκε"
Σχόλια από το fb στο ποστ "Πιο ωραίο ήταν το ολυμπιακό στάδιο ξεσκέπαστο – ως δίπατο... ταψί. Το σκέπαστρο το μετέτρεψε σε τσαντίρι"...
ΑπάντησηΔιαγραφήYiannis Stefanakos
Την εποχή που έγινε ήταν "λίγο έξω από την Αθήνα", πάντως
Φώντας Τρούσας
Μην το λες. Υπήρχε Μαρούσι, Πεύκη, Κηφισιά πιο πάνω. Εννοώ έξω από το λεκανοπέδιο.
Yiannis Stefanakos
υπήρχαν βεβαίως, αλλά δεν υπήρχε καμία συνέχεια (η Κηφισιας πχ από τα Σίδερα Χαλανδρίου μέχρι το Μαρούσι ήταν έρημη). Ήταν εκτός αστικού ιστού, άσχετο αν θα μπορούσε κανείς να προβλέψει την επέκταση της πόλης προς τα εκει
Φώντας Τρούσας
Τι έρημη ήτανε; Yπήρχε χαλάνδρι, υπήρχε φιλοθέη, ψυχικό... Εντάξει δεν ήταν όπως τώρα, αλλά όχι και ερημιά. Βρήκανε εκεί τώρα τα χωράφια της Καλογρέζας και κάνανε το στάδιο. Τα πάντα είχαν προβλεφθεί, μέχρι και η Αττική Οδός.
Yiannis Stefanakos
αυτά για όσους ζούσαμε στο κέντρο ήταν εκδρομή στην εξοχή. Το σημείο δεν ήταν κακό και θα μπορούσε μια χαρά να έχει γίνει ΚΑΙ ωραιότατο πάρκο (αντιστοιχο παράδειγμα που μου έρχεται πρόχειρα στο νου το Monjuic στη Βαρκελώνη). Στάδια και γήπεδα υπάρχουν μέσα σε πολλές μεγαλουπόλεις, σε αρκετες και πολύ πιο ενταγμένα στον αστικό ιστό απ' ο,τι το ΟΑΚΑ, αυτό δεν γίνεται εις βάρος του πράσινου.
Φώντας Τρούσας
Μη συγκρίνεις τώρα άλλες πόλεις με την Αθήνα, είναι άδικο για τις άλλες πόλεις. Σέβονταν τους ελεύθερους χώρους. Εδώ πέρα η τάση ήταν όπου υπάρχει ελεύθερος χώρος τσιμεντώστε και μπετονάρετε ελεύθερα Τι να λέμε τώρα... Πρέπει να αρχίσει να γκρεμίζονται γήπεδα και να γίνονται πάρκα. Αυτό είναι ριζοσπαστικό σήμερα.
Εδώ για να φτιάξουνε το μετρό φάγανε τις πλατεΐτσες, αντί να γκρεμίσουνε 4-5 πολυκατοικίες.
Yiannis Stefanakos
σ αυτά συμφωνούμε, και πολυκατοικίες θα πρέπει να γκρεμιστούν, όχι μόνο γήπεδα (άλλωστε κατ ουσίαν μόνο η Λεωφόρος έχει μεινει, άντε κι η Ριζούπολη)
Φώντας Τρούσας
Γιατί, έπρεπε να γίνει αυτό το έκτρωμα στη Φιλαδέλφεια;
Yiannis Stefanakos
συμφωνώ, αλλά όταν ο Ντέμης ήθελε να γίνει γήπεδο εκτός πόλης (αν θυμάμαι καλά προς Άνω Λιόσια/Ασπρόπυργο) είχαν πέσει να τον φάνε οι ίδιοι οι Αεκτζηδες
Kostas Drosopoulos
Ο Τρίτσης ήταν υπέρ τού μαζικού αθλητισμού. Είχε κόντρα ως υπουργός Παιδείας με τούς πρωταθλητές για την είσοδό τους στα ΑΕΙ αν και ο ίδιος πρωταθλητής και μάλιστα στο δεκαθλο.
Ηταν υπουργός Χωροταξίας οικισμου και περιβάλλοντος. Το Δημοσίων Εργων το είχε ο Τζοχατζοπουλος.
Μάλλον ήταν υπέρ. Ήταν υπέρ και των Ολυμπιακών.
Φωτογραφια 1980 άρα ξεκίνησε επί ΝΔ.
Δεν είναι(ήταν) και κοντά στην Αθήνα. Τότε τα προάστια δεν είχαν πληθυσμό. Μετά το 1990 γέμισαν.
Σωστό, έπρεπε να γίνει πάρκο.
Φώντας Τρούσας
Εμένα με έχεις για μικρό, που μου τα λες αυτά; Εγώ μεγάλωσα (και) με τον Τρίτση και τον έβλεπα και λάιβ, στο Πανεπιστήμιο και αλλού.
Kostas Drosopoulos
Ετοιμάζω μελέτη για τον Τρίτση. Για αυτό τα ξέρω.
Πού δίδασκε πλην Παντειου?
Φώντας Τρούσας
Δεν θυμάμαι τώρα.. Με ενδιέφερε από την αρχή ο Τρίτσης, στο Πασόκ και ήταν από τους πολιτικούς, που παρακολουθούσα και συμφωνούσα σε πολλά μαζί του. Τώρα δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες, γιατί δεν υπάρχει λόγος... Τον πίστευα, όμως, σε πολλά, ιδεολογικά.
Kostas Drosopoulos
Συμφωνούμε! Ήταν από τούς ελάχιστους που έγινε υπουργός επειδή είχε τα προσόντα. Δεν ήταν υπουργός "πρώτα να ενημερωθώ". Ανέλαβε έχοντας σχέδιο για την Αθήνα και την Ελλάδα.
Αλλά έλεγε τρέλες: "Όχι στα αυθαίρετα". Είναι δυνατόν, να ζητάς να φύγουν από τις παραλίες τα (λιγοστά τότε) αυθαίρετα?
Μιλούσε για την ανάγκη ανάδειξης των ρεμάτων. Είναι δυνατόν?
Και έτσι το 1984, τού φόρτωσαν την παρολίγο ήττα στις ευρωεκλογές και τον έδιωξαν.
Μια μεγάλη ευκαιρία χάθηκε
Φώντας Τρούσας
ΔιαγραφήΌταν λέω τον έβλεπα στο πανεπιστήμιο, εννοώ στις εκδηλώσεις της ΠΑΣΠ, που ήταν από τους βασικούς. Δεν εννοώ ως διδάσκοντα.
Kostas Drosopoulos
είπα και γω, κάτι μού ξέφυγε.
Φώντας Τρούσας
Μεγάλη κουβέντα τώρα για τον Τρίτση. Είχε σε πολλά δίκιο. Και εναντίον του μετρό ήταν. Και ως Παιδείας εμένα μου άρεσε. Πάντα ήθελε να κάνει κάτι διαφορετικό. Είχε όραμα, αλλά τον σκάσανε κι έφυγε νέος.
Kostas Drosopoulos
Εντελώς άδικος, και εξοργιστικος, ο θάνατός του στα 55.
Αλλά βγήκε Δήμαρχος και από την παράταξή του μόνο ο Έβερτ τον υποστήριζε. Μετά τον αιφνίδιο θάνατό του έπεσαν σαν τα κοράκια για την καρέκλα
Για όσους δεν ξέρουν :Ο Τρίτσης ήταν το υπόδειγμα τής υγιεινής ζωής. Εχθρός τού καπνίσματος, κάθε μέρα τρέξιμο, κοιλιά 29χρόνου αθλητή. Και μια μέρα διαβάζουμε "με ελαφρύ εγκεφαλικό νοσηλεύεται στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών ο Δήμαρχος Αθηναίων Αντώνης Τρίτσης". Μετά μια βδομάδα το ισχαιμικο εγκεφαλικό τραπηκε σε αιμορραγικο.
Κοίτα, έπεσε σε σένα, που έχω μανία με τον Τρίτση και ετοιμάζω μελέτη. Πολλών σελίδων. Για να δούμε θα κάνω τίποτα ή θα μείνω με τις σημειώσεις από την ΕΒΕ.
Φώντας Τρούσας
Ήταν και υπέρ της επανάστασης του Χομεϊνί, φανατικά υπέρ. Ψάξε το αυτό, αν δεν το έχεις ψάξει. Είχε ενδιαφέρον σαν άτομο. Μεγάλο ενδιαφέρον. >>Στην Ελλάδα οργανώθηκε μάλιστα και ειδική εκδήλωση στο Σπόρτινγκ "Για το γιορτασμό της Α' επετείου της Ιρανικής Επανάστασης". Το κάλεσμα υπέγραφαν μεταξύ άλλων οι Αντώνης Τρίτσης, Αντώνης Καρράς, Μαρία Κυπριωτάκη Περάκη, Ειρήνη Λαμπράκη, Ανδρέας Λεντάκης. Μιλώντας εκ μέρους της οργανωτικής επιτροπής ο Αντώνης Τρίτσης είχε εξάρει την "ισλαμική επανάσταση του λαού του Ιράν κάτω από την καθοδήγηση της μεγάλης μορφής του Αγιατολάχ Χομεϊνί". Είχε μιλήσει για μια "νέα εποποιϊα" και "ελπιδοφόρο μήνυμα", είχε συγκρίνει τον Χομεϊνί με τον Μακρυγιάννη, τον Διάκο, τον Παπαφλέσσα, τον Αρη Βελουχιώτη και τον Μακάριο, για να καταλήξει στο σύνθημα "Ελλάδα-Ιράν-Κύπρος-Παλαιστίνη, κανένας ξένος δεν θα μείνει" και να αναφωνήσει "Ζήτω η ισλαμική επανάσταση, Ζήτω ο Αγιατολάχ Χομεϊνί".<<
Kostas Drosopoulos
"ζήτω η Ιρανική ισλαμική επανάσταση, ζήτω ο Αγιατολαχ Χομεϊνί".
Σε εκδήλωση με Ρούλα Κακλαμανακη και Ανδρέα Λεντακη το 1980. Άλλες εποχές
Voltnoi Brege
Είναι άραγε τα γήπεδα οι εκκλησίες του ύστερου καπιταλισμού;
Φώντας Τρούσας
Το λες κι έτσι. Εγώ πάντως ευχαρίστως θα γκρέμιζα πρώτα απ' όλα αυτά τα τερατώδη γήπεδα. Λέμε τώρα... Θα απελευθερώνονταν χώροι για άλλες πιο ήπιες δράσεις...
Voltnoi Brege
θα γλυτωναμε και από συναυλίες των guns n roses
Φώντας Τρούσας
Καλά ναι. Οι χειρότερες συναυλίες ever για μένα ήταν στο ΟΑΚΑ. Από την εποχή της Διεθνούς Αμνηστίας ήδη, μέχρι rockwave, μέχρι, μέχρι, μέχρι.... Αθλιότητα.
Voltnoi Brege
χαχαχ Νταλαρακι βερσους Στινγκ
Patritsopoulos Nikos
αεροστατο και Νιονιος
Βασίλης Πλατανίδης
Οι "αμφιβολίες" και οι επισημάνσεις περί της στατικότητας και ειδικά περί της μακροημέρευσης του σκέπαστρου είχαν διατυπωθεί εξ αρχής. Πριν κατά τη διάρκεια και μετά την κατασκευή και τοποθέτηση. Τότε οι αρχές είχαν αποδώσει τις ενστάσεις στην "γκρίνια" των εγχώριων αρχιτεκτόνων για την ανάθεση του υποχρεωτικού (για την τέλεση των Ολυμπιακών Αγώνων) έργου τοποθέτησης σκέπαστρου στο Στάδιο, σε ξένο και όχι Έλληνα αρχιτέκτονα.
Anastasia Andreola
νομίζω ότι ο Καλατραβα είναι γαμπρός του Σαμαρανκ.
Πολλά έργα του έχουν προβλήματα.
Κυριε Ελέησον
Εγώ πήγαινα λύκειο στα Πευκακια, το 1980 ήμουν 15 χρονών, είχε ξεκινήσει πριν το 80 γιατί μας πήγαιναν στο γυμνάσιο η το λύκειο με λεωφορείο για γυμναστική και ασκήσεις εκει,τότε είχαν μόνο γήπεδα χωρίς κερκίδες κτλ.
Patritsopoulos Nikos
κι εγω ,18ο ανω Πατησια
Thodoris Antonopoulos
το είχα προλάβει σε τέτοιες εκδρομές χωρίς καν τις κερκίδες
Κυριε Ελέησον
υπήρχαν δύο ή τρία γήπεδα στίβου με γρασίδι και νομίζω μια μικρή κερκίδα με 3 σκαλοπάτια. Δεν θυμάμαι καν να συζητούσαν για ολυμπιακούς αγώνες τότε.
Mike Beles
Το στεγαστρο ηταν το ρουσφετι προς τον Σαμαραγκ ...που πηραμε τους αγωνες...ο Καλατραβα ηταν ανηψιος του.....
Chris Stassinopoulos
Δικιο εχης για το Σταδιο !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Patritsopoulos Nikos
Διαγραφήμε το σχολειο μου πηγαιναμε γυμναστικες εκδηλωσεις οταν εκει ητανε λιβαδια ,εβλεπα μπροστα μου και προπονηση με Αναστοπουλο να βαραει και Σαργκανη να αιωρειται και να αποκρουει
Thodoris Antonopoulos
Όλα τα στάδια αυτού του είδους φτιαχνονται με σκέπαστρα εδώ και πολλά χρόνια, το αισθητικό είναι άλλο αν κι εμένα μου άρεσε εξαρχής - όσο για τις ενστάσεις κάποιων ήταν περισσότερο γιατί δεν πήραν οι ίδιοι τη δουλειά
Maria Kalogeraki
Πεταμένα λεφτά για πολυτέλειες
Nina Tsavou
Μα εγώ αγαπώ τη Γιάννα, τη Γιάννα, τη Γιάννα,
Που έχει μάτια πλάνα, που είναι καλλονή,
Μα εγώ αγαπώ τη Γιάννα, τη Γιάννα, τη Γιάννα,
Που είναι γλυκιά σα μάνα,
Και σαν παιδάκι αγνηηηηηή!
τζιμης ευθυμιου
Επιτέλους επιστρεψατε απ'το Κασσελ...
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Guardian: Πώς η χούντα ήθελε να χαρίσει στους Beatles ένα νησί στην Ελλάδα για να βελτιώσει την εικόνα της στο εξωτερικό<<"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAndreas Knps
Aπίστευτες φωτογραφίες,που δεν έχω δει σε κανένα μεγάλης κυκλοφορίας λεύκωμα των Beatles (Παπαγου και Μοναστηράκι) Πιο γνωστή είναι η φωτογραφία του Μάκα με τον μικρό Τζούλιαν.Παντως πλάνα απο το ταξίδι στην Ελλάδα (κυρίως ιδιωτικές στιγμές στη θάλασσα) κυκλοφόρησαν στο Anthology βιντεο. Ηταν ντε φάκτο η τελευταία ανέμελη στιγμή τους,γιατι περίπου ένα μήνα αργότερα ήρθε ο θάνατος του Επστάιν
Christos Nastos
Χρειαζομαστε τετοια αρθρα.
Μακαρι να συγκεντρωνονταν σε μια εντυπη εκδοση.
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Μετά απ’ όσα της έσουρε ο Γιαννακόπουλος"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKostas Drosopoulos
Έχει κάνει ανάρτηση στην οποία ΔΕΝ απαντάει. Κάτι γράφει ότι την κατηγορουσαν για πράκτορα τού Σορος, για σεξισμό κλπ. Επί τής ουσίας κουβέντα. Τσιμουδιά.
30.000 δικηγόρους έχει η Αθήνα δεν μπορεί να βρει έναν, να κάνει μήνυση, να μάς πει ο δικαστής ποίος έχει δίκιο?
Σχόλια από το fb στο ποστ "Αυτά τελειώσανε..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήMaria Andronikou
Δεν έχεις άδικο... Μάλλον έτσι θα πάει...
Froy Wroy
Συμφωνώ σε όλα, αλλά δεν ξέρει καλύτερα αγγλικά
Φώντας Τρούσας
σιγά μη δεν ξέρει
Σχόλια από το fb στο ποστ "Πρώτη φορά διάβασα το όνομα του Λευτέρη Χαψιάδη, στο βιβλίο τού Λευτέρη Παπαδόπουλου, με τα τραγούδια του, το 1982"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλέξανδρος Αλεξανδρής
μην ξεχνάμε και το μια είναι η ουσία. και έρχομαι και σε ανταμώνω.και ετσι σ αγάπησα κλπ. Στενός συνεργάτης του Χρήστου Νικολόπουλου για πολλά χρόνια.Γνήσια λαϊκή φλέβα
Φώντας Τρούσας
σιγά μην ξεχνάμε... Μείνε σ΄αυτό που γράφω
MrServo MrServo
απαραίτητη παραγγελιά προς το ξημέρωμα...
Kwstas Agas
Συμπτωσις: κι εγώ το όνομα Λευτέρης Χαψιάδης πρώτη φορά στο βιβλίο "τα τραγούδια μου" του Λευτέρη Παπαδόπουλου συνάντησα!! Κάτω από τον τίτλο ενός τραγουδιού, και πριν τους στίχους, ο Λευτέρης Παπαδόπουλος έκανε την αφιέρωση σε παρένθεση: "(στον Λευτέρη Χαψιάδη)"!! Το τραγούδι που του αφιερωνε - και μάλιστα από το δίτομο έργο ήταν το μοναδικό με αφιέρωση - ήταν κάποιο από τα "πικροσαββατα" σε μουσική Μίκη Θεοδωράκη και ερμηνεία Δημήτρη Μητροπάνου. Κι εν τω μεταξύ δεν έχω δίπλα μου το βιβλίο να το ξεφυλλισω για να αναφέρω για ποιο ακριβώς τραγούδι πρόκειται... Το εν λόγω βιβλίο όταν ήμουν φοιτητής το είχα δανείσει και από τότε... όσο το είδατε εσείς να επιστρέφεται, τόσο το είδα κι εγώ. ....
Konstantinos Kottis
Εδώ το official video clip:
https://www.youtube.com/watch?v=Hihk-jnCzOQ...
Στο κουτούκι του Γιαβρή - Κατερίνα Στανίση
Φώντας Τρούσας
Το έχω δει και δε μ' αρέσει. Γι' αυτό δεν το έβαλα...
Konstantinos Kottis
Τα τελευταία χρόνια είχαμε κάποιες στιγμές επικοινωνίας, μηνύματα και κάποια στιγμή με πήρε στο τηλέφωνο. Αγωνιζόταν να τα βγάλει πέρα και έχοντας διάφορα προβλήματα υγείας πριν φτάσει εν τέλει στην άνοια. Τα αυτοβιογραφικά του βιβλία λένε πολλά για την δύσκολη και αριστερή ζωή του. Ας είναι ελαφρό το χώμα.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Τι λέτε, είχε ποτέ ανακατευτεί ο Μάνος Χατζιδάκις με την ηλεκτρονική μουσική, ως συνθέτης? Δεν έχει ποτέ γραφτεί κάτι επί τούτου..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήSakis Bwanas
Ξερω απο κοντινο του ανθρωπο οτι ηταν music tech freak
Φώντας Τρούσας
Ότι είχε καλή σχέση με την τεχνολογία γενικότερα είναι γνωστό. Είχε PC από νωρίς, νομίζω, ήταν γκατζετάκιας κ.λπ.
Ioannis Raouzaios
Μια από τα ίδια. Ισχύει.
Babis Srlmt
Θα μας το αποκαλύψετε στο άμεσο μέλλον?
Φώντας Τρούσας
Ναι, θα έρθει η ώρα...
Harry Gordon
ε γνωστο αυτο..
Giorgos Mikrogiannakis
Τυχαίνει να γνωρίζω ότι το 1988-89 είχε συναντήσεις με “hot” ενορχηστρωτή της εποχής με σκοπό να διασκευάσει κάποιες μουσικές του με ηλεκτρονικό ήχο.
Φώντας Τρούσας
Δεν το ξέρω αυτό.
Spiros Exaras II
Ανυπομονώ να μάθω γιατί όντως και εγώ δεν έχω ακούσει κάτι επ’αυτού.  Θυμάμαι κάποτε ο Κωνσταντίνος Β είχε κάνει κάτι διασκευές του Μανού με ηλεκτρονικό ήχο  Αλλά ποτέ δεν έχω ακούσει κάποιο δίσκο του Μανου συγκεκριμένα που να έχει να κάνει με ηλεκτρονική μουσική 
Φώντας Τρούσας
Ήταν κάτι τελείως περιστασιακό και άγνωστο, που δεν καταγράφηκε ποτέ σε δίσκο εννοείται - και με οδήγησαν εκεί εντελώς διαφορετικές πληροφορίες...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Κάνεις ποστ, ανάρτηση, κείμενο για το Πολυτεχνείο και οι μισοί και πλέον γελάνε, δίχως να μπούνε καν στον κόπο να διαβάσουνε τι γράφεις"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKostas Drosopoulos
Πού υπάρχει αυτό το κείμενο?
Φώντας Τρούσας
Γενικά μιλάω και είναι αποδεδειγμένο αυτό.
Kostas Drosopoulos
Κρίνουν από τον τίτλο. Επιπλέον κάποιος πατάει γέλιο, πατάνε όλοι.
Άσχετο - Αν έχεις κάτι για Πολυτεχνείο στείλτο μου. Ετοιμάζω διάλεξη για συνέδριο. Κάθε απόγευμα είμαι ΕΒΕ. Από Δευτέρα έως Τετάρτη.
Φώντας Τρούσας
Έχω γράψει πολλά για Πολυτεχνείο
https://www.lifo.gr/.../ta-biblia-kai-ta-keimena-poy...
Τα βιβλία και τα κείμενα που επηρέασαν τα γεγονότα του Πολυτεχνείου | LiFO
https://www.lifo.gr/.../ti-synebaine-stin-ellada-stis...
Τι συνέβαινε στην Ελλάδα, στις τέχνες και τα γράμματα, τον ταραγμένο Νοέμβρη του 1973; | LiFO
https://www.lifo.gr/.../o-ntemis-royssos-kai-i-marinella...
Ο Ντέμης Ρούσσος και η Μαρινέλλα την εποχή του Πολυτεχνείου | LiFO
https://www.lifo.gr/.../mia-analytiki-paroysiasi-toy...
Μια αναλυτική παρουσίαση του καλύτερου βιβλίου που έχει γραφεί τα τελευταία χρόνια για τη Γενιά του Πολυτεχνείου | LiFO
κ.λπ.
Kostas Drosopoulos
Για την επέτειο τού Πολυτεχνείου έχεις κάτι?
Θα παρουσιάσω "η εξέγερση τού πολυτεχνείου ως σχολική γιορτή".
Καλύπτω την περίοδο από το 1974 έως 1985.
Τι γινόταν στην επέτειο επί ΝΔ και τι επί ΠΑΣΟΚ. Μοναδική μου πηγή οι εφημερίδες.
Πάντως γενικά, έχει γέλιο να διαβάζεις τον Νοέμβριο τού 1974 επιθεωρήσεις εναντίον τής χούντας κλπ από ηθοποιούς που έτρεχαν στις γιορτές στο Στάδιο.
Απορώ τότε ο κόσμος πώς τούς αντιμετώπιζε.
Φώντας Τρούσας
Ποια επέτειο; Την πρώτη; Δεν θυμάμαι τώρα κάτι...
Kostas Drosopoulos
Από το 1974 έως το 1985. Αν έχεις γράψει κάτι για κάποια επέτειο.
Φώντας Τρούσας
Κάτι πρέπει να είχα γράψει παλιά στο δισκορυχείον, αλλά τώρα δεν μπορώ να θυμηθώ
Σχόλια από το fb στο ποστ "Η Γώγου μπορεί να ήταν η Γώγου, αλλά κι αυτός στα καλύτερά του ποιήματα δεν ήταν λιγότερο ενδιαφέρων"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAggeliki Marinou
Πες και το όνομα όμως. Αν βρεις κι αλλο αντίτυπο θελω. Υπενθύμιση.
George Hatzimanolis
Τασιος;
Φώντας Τρούσας
Όχι. Ο Τάσιος είναι πασίγνωστος.
Irene Evripidou
Ποιος τα έγραψε?
Φώντας Τρούσας
Όλα θα τα πούμε. Και γι' αυτόν και για τον Χατζιδάκι με τα ηλεκτρονικά... σιγά-σιγά.
Irene Evripidou
α τέλεια περιμένω.
Φώντας Τρούσας
Απλά τον θυμήθηκα, επειδή είδα πολλά ποστ για Γώγου σήμερα...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο καλύτερος στίχος του Χαψιάδη δεν ήταν το «μία είναι η ουσία δεν υπάρχει αθανασία» (σιγά... λες και δεν το ξέραμε)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=CeHxz0H_qY8
Έρχομαι και σ' ανταμώνω Γιώργος Καμπουρίδης Video
Xristoforos Promoteam Papadimitriou
Καμπουρίδης Γιώργος
Φώντας Τρούσας
Ε μα...
Xristoforos Promoteam Papadimitriou
Δυνατή ερμηνεία
Harry Gordon
Αυτο ειναι για cuckolds
Vagelis Avgidis
Τι έχει το κομμάτι; Σόλο ηλεκτρικής κιθάρας;;
Πάρις Κουτρουμάνος
Επιτέλους. Το είπες κάποιος.
Asser Moissis
Μα ο άνθρωπος είχει γράψει κι άλλα πολλά ωραία και ξεχωριστά τραγούδια αλλά και πολλά συνηθισμένα η απλοϊκά. Τολμώ να πω ότι τα τελευταία χρόνια ήταν πιο καλός. Ένα αγαπημένο από την Κατερίνα Στανίση με μουσική του Νικολόπουλου με ψευδώνυμο
https://youtu.be/SayMGH2nebE?si=PWSL8p-AdQDJDIO8
Έρημη σαν πόλη Κατερίνα Στανίση Video
Πετρος Μιχελιουδης
https://www.youtube.com/watch?v=CILh3JuuEmQ
ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΤΕΡΖΗΣ-ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΠΛΑΝΕΥΤΡΑ.....
Costas Papaoikonomou
Στο άλμπουμ τραγούδια για φίλους έχει πολλά τραγούδια με καλούς στίχους. Φοβάμαι, με τη Δήμητρα Γαλάνη, αξεπέραστο.
Konstantinos Kottis
Το ποιό τραγούδι γίνεται σουξέ, ακόμα και σούπερ σουξέ και το ποιό συνιστά ένα πολύ καλό έργο τέχνης ή και ένα μικρό αριστούργημα είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Φυσικά αυτό το ξέρεις καλά. Το συγκεκριμένο ως μείον του έχει ακριβώς τον πρώτο στίχο, αφού το εάν υπάρχει ή όχι αθανασία διχάζει. Ωστόσο συνολικά το στιχούργημα του είναι ευρηματικό και εγείρει την χορευτική διάθεση που σε ορισμένες πτυχές του ακολουθεί αρχαίες πεποιθήσεις και πρακτικές για την αναγέννηση που εκφράζονταν μέσα από τον χορό (π.χ. τα αρχαία μυστήρια με τους κυκλικούς χορούς). Έμεινε λοιπόν αυτός ο στίχος του ως ο πιο ευρηματικός ως δομή και αφήγημα μακράν, αλλά σε αυτό συνέβαλλε ως "πολλαπλασιαστής ισχύος" το γεγονός πως και ο Νικολόπουλος ήταν στις συνθετικές (και ενορχηστρικές) καλές του και η λάγνα διάθεση υποστηρίζεται κατεξοχήν από την Αλεξίου, όπως σημείωσε χαρακτηριστικά ο Ρασούλης στην αυτοβιογραφία του. Αυτά, παρότι προτιμώ άλλα του περισσότερο ως πιο ευαίσθητα, όπως καλή ώρα τραγούδια που είπε στον γνωστό πολυσυλλεκτικό από πλευράς τραγουδιστών δίσκο με τον Νικολόπουλο. Το "Έτσι σ΄ αγάπησα" π.χ. είναι διαμαντάκι: "
https://www.youtube.com/watch?v=fmI7gKJUQ4s
Etsi S' Agapisa
Σχόλια από το fb στο ποστ "Τα βασικά, για να μη ξεχνιόμαστε... Επί ημερών του, ως Yφυπουργός Πολιτικής Προστασίας και Διαχείρισης Κρίσεων"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAlex Apostolakis
Εδω και στο σκυλαδικο ειχε εικονιτσα πανω στο τραπεζι του..
Nikos Mitrogiannopoulos
Είδες ποιοι τον πλαισιώνουν...Θα σου 'ρθε και μήνυμα...Δεν έχει τέλος το πηγάδι...
Παναγιωτης Πανταζιδης
Έχει φωτογραφίες με τον ιγκι ποπ, έχει και με παπάδες άρα είναι κουλ τυπακι για τα ξεπλενοΜΜΕ. Ποιες ευβοιες, ποιες βαρυμπομπες, ποιοι ικανοί και ποιος κοβιντ δηλαδής.
Άκης Χανδρινός
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι
Διαγραφή