22/10/2020
Εν τω μεταξύ μας τα είχανε πρήξει τόσες μέρες... πως τους χρυσαυγίτες τους είχανε από κοντά οι χωροφύλακες, πως τους φυλάγανε και πως ανά πάσα ώρα και στιγμή ήταν έτοιμοι να τους μαζέψουν. Πώς λοιπόν έγινε και τους την έκανε ο Παππάς;
Ή ψέματα λέγανε ή τον αφήσανε κι έφυγε. Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Έτσι την είχε κάνει και ο Ασλανίδης το ’75, και τον ψάχνανε σε Ελβετίες, Ιταλίες και Βραζιλίες, μέχρι που επέστρεψε σχεδόν 10 χρόνια μετά, όταν ήταν έτοιμος να πεθάνει.
Δεν είναι να πιστεύεις, πλέον, τίποτα από δαύτους...
Εν τω μεταξύ μας τα είχανε πρήξει τόσες μέρες... πως τους χρυσαυγίτες τους είχανε από κοντά οι χωροφύλακες, πως τους φυλάγανε και πως ανά πάσα ώρα και στιγμή ήταν έτοιμοι να τους μαζέψουν. Πώς λοιπόν έγινε και τους την έκανε ο Παππάς;
Ή ψέματα λέγανε ή τον αφήσανε κι έφυγε. Δεν υπάρχει κάτι άλλο. Έτσι την είχε κάνει και ο Ασλανίδης το ’75, και τον ψάχνανε σε Ελβετίες, Ιταλίες και Βραζιλίες, μέχρι που επέστρεψε σχεδόν 10 χρόνια μετά, όταν ήταν έτοιμος να πεθάνει.
Δεν είναι να πιστεύεις, πλέον, τίποτα από δαύτους...
22/10/2020
Εσάς που σας αρέσουν τα «Τραπεζάκια Έξω» πείτε μου ποιο τραγούδι από ’κει σας θυμίζει αυτό. Τη μουσική εννοώ... (Δεν κάνω πλάκα).
https://www.youtube.com/watch?v=WMghS5nEOmw
Εσάς που σας αρέσουν τα «Τραπεζάκια Έξω» πείτε μου ποιο τραγούδι από ’κει σας θυμίζει αυτό. Τη μουσική εννοώ... (Δεν κάνω πλάκα).
https://www.youtube.com/watch?v=WMghS5nEOmw
22/10/2020
Τα «Τραπεζάκια Έξω» του Σαββόπουλου, αν εξαιρέσεις ένα-δυο τραγούδια, που διατηρούσαν κάποια ψήγματα από τον τρανό-παλιό Σαββόπουλο της δεκαετίας 1965-75, ήταν ένας μετριότατος έως κακός και βασικά ένας φτηνιάρικος ηχογραφικά και μίζερος δίσκος (ακόμη και με την «Ρεζέρβα» αν τον συγκρίνεις), που αντανακλούσε το ιδεολογικό τέλμα της νεο-ορθοδοξίας και της οδυνηρής πολιτισμικής περιχαράκωσης σε τετριμμένα σχήματα του τύπου «καλύτερα φέσι τούρκικο, παρά τιάρα παπική». Ακόμη και το κλαρίνο του Σαλέα ακούγεται εδώ τελείως τεχνητό, μουσειακό και απογυμνωμένο από την εγγενή ρωμαλεότητα και λεβεντιά του, καταθλιπτικό σχεδόν.
Κι ενώ αυτά τα λέγαμε και τα λέγανε, τότε, το 1983, όταν βγήκε ο δίσκος, σήμερα ακούς και διαβάζεις άλλα αντί άλλων.
Είναι κακό να κυλάει ο χρόνος, γιατί μεγαλώνουμε, αλλά το χειρότερο όλων είναι να κυλάει τυλίγοντας το χθες με κορδέλες και σατέν.
Τα «Τραπεζάκια Έξω» του Σαββόπουλου, αν εξαιρέσεις ένα-δυο τραγούδια, που διατηρούσαν κάποια ψήγματα από τον τρανό-παλιό Σαββόπουλο της δεκαετίας 1965-75, ήταν ένας μετριότατος έως κακός και βασικά ένας φτηνιάρικος ηχογραφικά και μίζερος δίσκος (ακόμη και με την «Ρεζέρβα» αν τον συγκρίνεις), που αντανακλούσε το ιδεολογικό τέλμα της νεο-ορθοδοξίας και της οδυνηρής πολιτισμικής περιχαράκωσης σε τετριμμένα σχήματα του τύπου «καλύτερα φέσι τούρκικο, παρά τιάρα παπική». Ακόμη και το κλαρίνο του Σαλέα ακούγεται εδώ τελείως τεχνητό, μουσειακό και απογυμνωμένο από την εγγενή ρωμαλεότητα και λεβεντιά του, καταθλιπτικό σχεδόν.
Κι ενώ αυτά τα λέγαμε και τα λέγανε, τότε, το 1983, όταν βγήκε ο δίσκος, σήμερα ακούς και διαβάζεις άλλα αντί άλλων.
Είναι κακό να κυλάει ο χρόνος, γιατί μεγαλώνουμε, αλλά το χειρότερο όλων είναι να κυλάει τυλίγοντας το χθες με κορδέλες και σατέν.
22/10/2020
Τo βίντεο για το «2021» είναι κακό, για πολλούς και διαφόρους λόγους, αλλά ο σημαντικότερος είναι το άδειο Παναθηναϊκό Στάδιο.
Το βίντεο προπαγανδίζει την απομόνωση, το θέαμα χωρίς την φυσική παρουσία του κόσμου, τις γιορτές εξ αποστάσεως, τις συνθήκες φορμόλης της κοινωνίας και αυτό είναι ό,τι χειρότερο μπορούσε να συμβεί.
Δεν είναι αυτό κανονικότητα. Αυτό είναι βίντεο για το «1984».
Τo βίντεο για το «2021» είναι κακό, για πολλούς και διαφόρους λόγους, αλλά ο σημαντικότερος είναι το άδειο Παναθηναϊκό Στάδιο.
Το βίντεο προπαγανδίζει την απομόνωση, το θέαμα χωρίς την φυσική παρουσία του κόσμου, τις γιορτές εξ αποστάσεως, τις συνθήκες φορμόλης της κοινωνίας και αυτό είναι ό,τι χειρότερο μπορούσε να συμβεί.
Δεν είναι αυτό κανονικότητα. Αυτό είναι βίντεο για το «1984».
21/10/2020
– Για δεκάδες, εκατοντάδες, χιλιάδες, εκατοντάδες χιλιάδες, εκατομμύρια που αναρρώνουν από τον covid, άσε αυτούς που τον περνάνε στα μουλωχτά, άσε αυτούς που δεν έχουν ούτε καν συμπτώματα δεν θα μάθεις ποτέ τίποτα, αν όμως αρρωστήσει κάποιος 30χρονος, χωρίς υποκείμενα κ.λπ., ή πολύ χειρότερα πεθάνει, στη Γροιλανδία, στην Αλάσκα, στα Γκαλαπάγκος ή στο Τριστάν Ντα Κούνια θα το μάθει όλος ο γαλαξίας. Αυτή η μηδαμινή περιπτωσιολογία αποκαλείται, κατά τα λοιπά, σοβαρή ενημέρωση. Εσείς τι λέτε γιατρέ μου γι’ αυτό;
– Εμένα η ειδικότητά μου είναι μαιευτήρας, αλλά ήρθα εδώ γιατί είμαι φίλος σας και επειδή η περίπτωση παρουσιάζει επιστημονικό ενδιαφέρον…
– Για δεκάδες, εκατοντάδες, χιλιάδες, εκατοντάδες χιλιάδες, εκατομμύρια που αναρρώνουν από τον covid, άσε αυτούς που τον περνάνε στα μουλωχτά, άσε αυτούς που δεν έχουν ούτε καν συμπτώματα δεν θα μάθεις ποτέ τίποτα, αν όμως αρρωστήσει κάποιος 30χρονος, χωρίς υποκείμενα κ.λπ., ή πολύ χειρότερα πεθάνει, στη Γροιλανδία, στην Αλάσκα, στα Γκαλαπάγκος ή στο Τριστάν Ντα Κούνια θα το μάθει όλος ο γαλαξίας. Αυτή η μηδαμινή περιπτωσιολογία αποκαλείται, κατά τα λοιπά, σοβαρή ενημέρωση. Εσείς τι λέτε γιατρέ μου γι’ αυτό;
– Εμένα η ειδικότητά μου είναι μαιευτήρας, αλλά ήρθα εδώ γιατί είμαι φίλος σας και επειδή η περίπτωση παρουσιάζει επιστημονικό ενδιαφέρον…
20/10/2020
Ρε τι μας ενδιαφέρει αν οι Spencer Davis Group (Θεός
σχωρέστον τον Spencer Davis) ήταν νούμερο 1 στη Βρετανία, εδώ ήταν νούμερο 1
στην Ελλάδα. Μάιος 1967...
Σχόλια από το fb περί Spencer Davis Group...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=Wzr1cdZpnIw
BABYLON - Είμαι Αυτός (I'm A Man)
Thanasis Michalakis
Εξοχο
Michalis Matthaiou
O Αλέκος o Γλύκας κιθάρα που σκοτώνει εδω.
Δημητρης Σαλτος
Φαίνεται τους άκουγε πολύ και ο Σιδηρόπουλος, γιατί αυτό το τραγούδι θυμίζει αρκετά το im a man.
https://youtu.be/KAUWeU67tiE
Τω αγνώστω Θεώ - Παύλος Σιδηρόπουλος
Σχόλια από το fb στο ποστ "– Για δεκάδες, εκατοντάδες, χιλιάδες, εκατοντάδες χιλιάδες, εκατομμύρια που αναρρώνουν από τον covid"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAkis Kapranos
H σκηνή αυτή και μόνο άλλαξε ολόκληρη τη γραμματική του ελληνικού σινεμά. Αφηγηματικά, αυτό που κάνει ο χαρακτήρας του γιατρού στο "Τρελός Παλαβός και Βέγγος" (καλά και ο τίτλος χωράει τρελή σημειολογική ανάλυση) δεν υπακούει στους κανόνες οιουδήποτε σύμπαντος, πέραν του κινηματογραφικού.
Xaris Symvoulidis
Άσχετο, αλλά κάποια στιγμή θα επιθυμούσα να τα επισκεφτώ αυτά τα Τριστάν Ντα Κούνια
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πάμε μαζί, κι εγώ θέλω να πάω. Ή κάνουμε ταξίδια ή δεν κάνουμε...
Ilias Papavlopoulos στον Xaris Symvoulidis
ξεκίνα από τα βασικά πρώτα
https://youtu.be/Ky4ECXhS6aA
Β.ΝΤΑΓΚΟΥΝΑΚΗ 'ΑΝΘΡΩΠΟΕΙΔΉ -ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ'25-3-96 – YouTube
Aris Karampeazis
Η φάση δε που κάνει γείωση με τον σουμιέ του κρεβατιού και ξεκινάει το ταγκό, ακόμη περιμένει να ξεπεραστεί από τους Monty Pythons
Alex Apostolakis
Να μου θυμισετε να σας δώσω το μούσι σας,ε?Το έχω,φυλαγμένο.
Akis Perdikis
Θα μπορούσα να γελάω επί ώρες, απλά το έχω πάρει λγάκι στα σοβαρά το θέμα και προσέχω. Για να έχω. Κι αφήνω τους άλλους να γελάνε. Ίσως επειδή μια παιδική φίλη ήρθε φέτος για διακοπές στη Ρόδο (από Χιούστον), λιποθύμησε τη 2η μέρα κι επέστρεψε στο Τέξας ύστερα από 40 μέρες (τις οποίες πέρασε σε διάφορα νοσοκομεία). Ίσως πάλι, επειδή ένας γνωστός στη Νέα Υόρκη έσβησε μέσα σε 10 ημέρες. Μας έπιασε όλους εξ απίνης το μικρόβιο και, πολύ απλά, δεν ξέρουμε πως να το διαχειριστούμε - εμείς, εσείς, αυτοί, τα παιδιά, οι γονείς, οι γιατροί, οι κυβερνήσεις.... "You'll still be in the circus when I'm laughing, laughing in my grave" ("Memo From Turner" - Mick Jagger). Άντε, και καλή τύχη μάγκες...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κάθε θάνατος, για κάθε άνθρωπο, που μένει πίσω, έχει το δικό του βάρος απ' όποια αιτία και αν προέρχεται (ο θάνατος). Αλλά το ποστ έχει άλλο νόημα. Αναφέρεται στον επικοινωνιακό τρόπο διαχείρισης τoυ covid από τα μίντια.
Akis Perdikis
ΔιαγραφήΣυγκινησιακή φόρτιση ίσως με έκανε να ξεφύγω λιγάκι (όχι όμως τελείως) από το θέμα. Πιο πολύ, ίσως, εξαιτίας της ανεμελιάς κι ελαφρότητας που διέκρινα στα σχόλια... Στα μίντια, ούτως ή άλλως, έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου εδώ και χρόνια. Στηρίζονται στην τρομολαγνεία για να μας έχουν κολλημένους στη μικρή οθόνη, και να μπορούν μετά να πουλάνε τις διαφημίσεις τους. Παρόλα αυτά, δεν παύει να είναι αληθινή η απειλή του ιού, δαμόκλειος σπάθα πάνω από το κεφάλι μας. Κι ας μη μάθουμε ποτέ για τον θάνατο # 37,063 στο Anchorage της Αλάσκα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
300 άνθρωποι πεθαίνουν κάθε μέρα στην Ελλάδα από τελείως διαφορετικές αιτίες (άσε σε όλο τον κόσμο). Για τους 290 δεν υπάρχει καμμία ανακοίνωση, κανένα δημοσιογραφικό ενδιαφέρον. Μόνο για τους 10 που πεθαίνουν από covid ενδιαφέρονται τα μίντια. Α ναι... και αν πεθάνει από οποιαδήποτε αιτία κάποιος "επώνυμος".
Spyros Zoupanos
ρε σε αγαπώ!!!'
Σχόλια από το fb στο ποστ "Τo βίντεο για το «2021» είναι κακό, για πολλούς και διαφόρους λόγους,"...
ΑπάντησηΔιαγραφήTilemachos Mousas
Πριν λίγο το είδα, έχεις απόλυτο δίκιο όχι 1821....1984
George Floudas
Και κάτι ακόμα. Η εμμονή σε παλιακού τύπου φιέστες (πρώην γεμάτα γήπεδα που παραπέμπουν στα περίφημα «περασμένα μεγαλεία») με μόνη προσαρμογή στις καινούριες συνθήκες το αδειανό (του χώρου, αλλά και «του υποκαμίσου» σε τελική ανάλυση) τα λέει όλα για το όραμα της διοργάνωσης.
Giorgos Tselonis
Μόνο αηδία μπορεί να νιώσει κανείς για το συνάφι τους και για τις ανούσιες και πολυδάπανες φιέστες τους...
Patritsopoulos Nikos
ναι,τραγικο
Δημητρης Σαλτος
Τόσα λεφτά πεταμένα, ενώ η 90ς δραχμοπασοκαρα τα χωρεσε όλα σε ένα λεπτό. https://youtu.be/XzbeDHtAGeE
PASOK ELLADA ADIAPRAGMATEUTH 1993 – YouTube
Σχόλια από το fb στο ποστ "Εσάς που σας αρέσουν τα «Τραπεζάκια Έξω»"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασίλης Βασιλειάδης
Ε, καλά, μην τρελαθούμε κιόλας! Ας σταματήσει αυτή η γενικευμένη βλακεία περί κλεμμένης μουσικής για τον Δ.Σ.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Γιατί με στενοχωρείς; Γιατί δεν προσέχεις; Έγραψα εγώ "κλεμμένης";
Βασίλης Βασιλειάδης
όχι δεν το έγραψες. Αλλά υπάρχει, αναπαράγεται και κυκλοφορεί αυτό το παραμύθι και μάλιστα ανάμεσα σε σοβαρούς ανθρώπους, ότι δηλαδή ο Σαββόπουλος είναι κλέφτης μουσικής και στίχων.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εντάξει, έχει δανειστεί πολλά πράγματα. Τα περισσότερα τα έχει πει και ο ίδιος. Όχι όλα πάντως. Για τη σχέση με το Γιαρέμ-γιαρέμ το έγραψα, επειδή τότε (το '83) ακουγόταν.
Froy Wroy
Πιο παλιό, ήταν ύμνος με αλλαγμένους τους στίχους στο δημοτικό σχολείο το γιαρεμ γιαρεμ
Akis Kapranos
https://www.youtube.com/watch?v=eTFlJbt_V3I
ευκολο "δάνειο"
Διονύσης Σαββόπουλος - Χουλιγκάνοι - Official Audio Release
Γιώργος Χαρωνίτης
Το ρυθμικό σχήμα μοιάζει - όχι η μελωδία...
Antonis Antonis
Εμένα μου αρέσει και με αγγίζει πιο πολύ απ τις υπόλοιπες εκτελέσεις αυτή της Χριστιάνας
Σχόλια από το fb στο ποστ "Εν τω μεταξύ μας τα είχανε πρήξει τόσες μέρες... πως τους χρυσαυγίτες τους είχανε από κοντά οι χωροφύλακες,"...
ΑπάντησηΔιαγραφήDimosthenis Mavrochis
Aφού δεν είναι ύποπτοι φυγής.Δεν πιστεύεις την Αδαμαντία;
Michalis Matthaiou
Α γειά σου.
Vassilis Serafimakis
Tώρα που είπες "Ασλανίδη" θυμάμαι το ψιλοσόκ από την εμφάνισή του όταν γύρισε - εντελώς άλλος άνθρωπος, δεν τον αναγνώριζα καθόλου.
Alekos Morianopoulos στον Vassilis Serafimakis
δεν το θυμάμαι διόλου .
Sakis Bwanas
εδώ τους είχε δραπετεύσει ο Παρασκευάς Μπόλαρης και εμφανίστηκε μετά από 20 χρόνια στη Ρόδο βγάζοντας ταυτότητα ως Μπόλαρης-Αλκαλίνης (!) - τι να λέμε τώρα...
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Αν την "έκανε", μου θυμίζει την υπερορία των πραξικοπηματιών του Μεσοπολέμου -και των δύο τότε πλευρών, βασιλικών και βενιζελικών.
(Αυτό που γράφω είναι υπόθεση...)
Michael Polychronis
Για να ασχοληθούμε μέρες με τη παρτη του κ να περασει 5-6 ανομίες στη Βουλή
Takis Psaltis
εδώ Παππάς, εκεί Παππάς ........