1/10/2021
Και για να επανέλθω στα του Μίκη Θεοδωράκη.
Όλη αυτή η ιστορία, που απασχολεί τώρα την επικαιρότητα, σε σχέση με το αν ο Μίκης Θεοδωράκης είχε/έχει γιο ή όχι (έξω από το γάμο του), είναι σίγουρο πως αφορά πρωτίστως στους κουτσομπόληδες (παντός τύπου, μέσου, και παντός καιρού), όπως αφορά και σε διαφόρους άλλους «περιωπής» (αφήνω την οικογένειά του κατά μέρος), οι οποίοι εκμεταλλεύονται τα διάφορα που λέγονται και γράφονται, και που δήθεν αποκαλύπτονται, για να μειώσουν τον εκλιπόντα σαν καλλιτεχνική και πολιτική προσωπικότητα συνολικά. Και αυτό το θεωρώ αισχρό και ανέντιμο.
Λυπάμαι, δε, όταν βλέπω την ΕφΣυν να πέφτει στην ίδια παγίδα, δημοσιεύοντας άρθρο (κατ’ εμέ ηθικά ανεπίτρεπτο), υπογραμμένο κατά το ένα τρίτο του από τον παλιό μου συμμαθητή και τότε Κνίτη (ήταν μικρότερος από μένα) και σχολικό φίλο (γιατί κουβεντιάζαμε, διαφωνώντας μονίμως) Γιώργο Πετρόπουλο, υπό τον τίτλο «Είχε εκτός γάμου γιο ο Μίκης;», δημοσιεύοντας στοιχεία από τον φάκελο του Μίκη Θεοδωράκη στην Ασφάλεια, δίνοντας έτσι ύλη και τροφή στους ποικίλους κουτσομπόληδες, αντικομμουνιστές, φιλελέδες κ.λπ., ώστε να χύσουν το δηλητήριό τους, πάνω στη βράση, ακυρώνοντας συλλήβδην τον συνθέτη.
Υπό τον μανδύα της δήθεν ενασχόλησης με τις ιστορικές πηγές και των ατράνταχτων ντοκουμέντων (σιγά τα ωά – λέμε για πράγματα, τώρα, τα οποία έχουν γραφτεί ακόμη και σε βιβλία ήδη από το 1973 και όποιοι τα ξέρουν... τα ξέρουν) ορισμένοι πουλάνε μούρη ερευνητή, κρεμώντας στα μανταλάκια στοιχεία, που σχετίζονται με την προσωπική ζωή ενός προσφάτως νεκρού ανθρώπου, που, εν πάση περιπτώσει, δεν ήταν/είναι και ο χι ψι τυχαίος Έλληνας.
[διατηρώ το δικαίωμα να διαγράφω σχόλια, στο εν λόγω ποστ, με τα οποία θα διαφωνώ, για τους δικούς μου λόγους – το λέω για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις]
Και για να επανέλθω στα του Μίκη Θεοδωράκη.
Όλη αυτή η ιστορία, που απασχολεί τώρα την επικαιρότητα, σε σχέση με το αν ο Μίκης Θεοδωράκης είχε/έχει γιο ή όχι (έξω από το γάμο του), είναι σίγουρο πως αφορά πρωτίστως στους κουτσομπόληδες (παντός τύπου, μέσου, και παντός καιρού), όπως αφορά και σε διαφόρους άλλους «περιωπής» (αφήνω την οικογένειά του κατά μέρος), οι οποίοι εκμεταλλεύονται τα διάφορα που λέγονται και γράφονται, και που δήθεν αποκαλύπτονται, για να μειώσουν τον εκλιπόντα σαν καλλιτεχνική και πολιτική προσωπικότητα συνολικά. Και αυτό το θεωρώ αισχρό και ανέντιμο.
Λυπάμαι, δε, όταν βλέπω την ΕφΣυν να πέφτει στην ίδια παγίδα, δημοσιεύοντας άρθρο (κατ’ εμέ ηθικά ανεπίτρεπτο), υπογραμμένο κατά το ένα τρίτο του από τον παλιό μου συμμαθητή και τότε Κνίτη (ήταν μικρότερος από μένα) και σχολικό φίλο (γιατί κουβεντιάζαμε, διαφωνώντας μονίμως) Γιώργο Πετρόπουλο, υπό τον τίτλο «Είχε εκτός γάμου γιο ο Μίκης;», δημοσιεύοντας στοιχεία από τον φάκελο του Μίκη Θεοδωράκη στην Ασφάλεια, δίνοντας έτσι ύλη και τροφή στους ποικίλους κουτσομπόληδες, αντικομμουνιστές, φιλελέδες κ.λπ., ώστε να χύσουν το δηλητήριό τους, πάνω στη βράση, ακυρώνοντας συλλήβδην τον συνθέτη.
Υπό τον μανδύα της δήθεν ενασχόλησης με τις ιστορικές πηγές και των ατράνταχτων ντοκουμέντων (σιγά τα ωά – λέμε για πράγματα, τώρα, τα οποία έχουν γραφτεί ακόμη και σε βιβλία ήδη από το 1973 και όποιοι τα ξέρουν... τα ξέρουν) ορισμένοι πουλάνε μούρη ερευνητή, κρεμώντας στα μανταλάκια στοιχεία, που σχετίζονται με την προσωπική ζωή ενός προσφάτως νεκρού ανθρώπου, που, εν πάση περιπτώσει, δεν ήταν/είναι και ο χι ψι τυχαίος Έλληνας.
[διατηρώ το δικαίωμα να διαγράφω σχόλια, στο εν λόγω ποστ, με τα οποία θα διαφωνώ, για τους δικούς μου λόγους – το λέω για να μην υπάρξουν παρεξηγήσεις]
1/10/2021
>>Εάν μπορούσα να τον χαρακτηρίσω, θα έλεγα ότι ανήκει στην κατηγορία των ανθρώπων οι οποίοι πάσχουν από απληστία εαυτού<<
>>Στην εθνική μνήμη πρέπει να αποφύγουμε πάση θυσία αυτό το ψυχολογικό βόλεμα, να έχουμε έναν «μεγάλο» ο οποίος αντί να μας λέει «πρέπει να κουραστείτε», να μας κάνει απλά να νομίζουμε ότι ανεβαίνουμε μαζί του και ότι γινόμαστε κι εμείς παγκόσμιοι, οικουμενικοί, ουρανομήκεις μαζί του, χωρίς εμείς να κάνουμε τίποτα.<<
>>Ένα στοιχείο της απληστίας εαυτού είναι η πειθαρχία του ακροατηρίου, των άλλων, και αυτό πρέπει να έχει σχέση με το εμβατηριακό στοιχείο στη μουσική του Θεοδωράκη, ένα στοιχείο που το λέω «μπουζουκοεμβατηριακό». Ευτυχώς που υπάρχει ο Μάνος Χατζιδάκις.<<
Ο... ψυχίατρος-ψυχαναλυτής Στέλιος Ράμφος αποφαίνεται στην A.V. σε σχέση με την... πάθηση του Μίκη Θεοδωράκη, ο οποίος Θεοδωράκης μας κάνει κακό, ως «εθνική μνήμη», επειδή μας μαθαίνει, λέει, να είμαστε οικουμενικοί χωρίς να κουραζόμαστε, μέσα από τα... εμβατηριακά μπουζουκοτράγουδά του. Και τέλος πάντων ευτυχώς που υπάρχει και ο Χατζιδάκις, γιατί τι θα γινόμασταν αλλιώς εμείς οι ακαμάτηδες παγκόσμιοι πολίτες...
Απροσμέτρητα ευτελή και προσβλητικά φληναφήματα (για τον θανόντα και το έργο του), που ξεφουρνίζονται, με καθεστωτική πόζα, από τον νεοφιλελέ «ραμφοκοέλιο» της κενολογίας και του τίποτα.
>>Εάν μπορούσα να τον χαρακτηρίσω, θα έλεγα ότι ανήκει στην κατηγορία των ανθρώπων οι οποίοι πάσχουν από απληστία εαυτού<<
>>Στην εθνική μνήμη πρέπει να αποφύγουμε πάση θυσία αυτό το ψυχολογικό βόλεμα, να έχουμε έναν «μεγάλο» ο οποίος αντί να μας λέει «πρέπει να κουραστείτε», να μας κάνει απλά να νομίζουμε ότι ανεβαίνουμε μαζί του και ότι γινόμαστε κι εμείς παγκόσμιοι, οικουμενικοί, ουρανομήκεις μαζί του, χωρίς εμείς να κάνουμε τίποτα.<<
>>Ένα στοιχείο της απληστίας εαυτού είναι η πειθαρχία του ακροατηρίου, των άλλων, και αυτό πρέπει να έχει σχέση με το εμβατηριακό στοιχείο στη μουσική του Θεοδωράκη, ένα στοιχείο που το λέω «μπουζουκοεμβατηριακό». Ευτυχώς που υπάρχει ο Μάνος Χατζιδάκις.<<
Ο... ψυχίατρος-ψυχαναλυτής Στέλιος Ράμφος αποφαίνεται στην A.V. σε σχέση με την... πάθηση του Μίκη Θεοδωράκη, ο οποίος Θεοδωράκης μας κάνει κακό, ως «εθνική μνήμη», επειδή μας μαθαίνει, λέει, να είμαστε οικουμενικοί χωρίς να κουραζόμαστε, μέσα από τα... εμβατηριακά μπουζουκοτράγουδά του. Και τέλος πάντων ευτυχώς που υπάρχει και ο Χατζιδάκις, γιατί τι θα γινόμασταν αλλιώς εμείς οι ακαμάτηδες παγκόσμιοι πολίτες...
Απροσμέτρητα ευτελή και προσβλητικά φληναφήματα (για τον θανόντα και το έργο του), που ξεφουρνίζονται, με καθεστωτική πόζα, από τον νεοφιλελέ «ραμφοκοέλιο» της κενολογίας και του τίποτα.
30/9/2021
Και γουέστερν 100%, και Ανέστης Βλάχος, και Καίτη Θεοχάρη, και ποντιακά με τη λύρα του Γώγου, και κλαρίνα με Βάιο Μαλλιάρα, και μουσικές από Πάνο Σαββόπουλο... Τι άλλο θες;
(ακούς στα σχόλια)
Και γουέστερν 100%, και Ανέστης Βλάχος, και Καίτη Θεοχάρη, και ποντιακά με τη λύρα του Γώγου, και κλαρίνα με Βάιο Μαλλιάρα, και μουσικές από Πάνο Σαββόπουλο... Τι άλλο θες;
(ακούς στα σχόλια)
30/9/2021
Επειδή έβγαλα δύο Jazz & Τζαζ από μια κούτα, για κάποιο λόγο, είπα να μην τα ξαναβάλω μέσα δίχως να σκανάρω κάτι (καθότι δεν μου είναι εύκολο να τα έχω συνεχώς στην επιφάνεια).
Χθες ήταν οι Axis, τώρα είναι οι Dissidenten… 24 χρόνια πριν...
29/9/2021
Επειδή έβγαλα δύο Jazz & Τζαζ από μια κούτα, για κάποιο λόγο, είπα να μην τα ξαναβάλω μέσα δίχως να σκανάρω κάτι (καθότι δεν μου είναι εύκολο να τα έχω συνεχώς στην επιφάνεια).
Χθες ήταν οι Axis, τώρα είναι οι Dissidenten… 24 χρόνια πριν...
Για άλλο έψαχνα κι έπεσα πάνω σ' αυτό.
Το πρώτο ολοκληρωμένο κείμενο που γράφτηκε ποτέ στην χώρα για τους Axis. Σ' ένα
Jazz & Τζαζ περισσότερο από 23 χρόνια παλιό...
28/9/2021
Το έγραψε ο Μπιμπίλας... πέθανε ο οπερατέρ και σκηνοθέτης Παύλος Φιλίππου.
Ο Φιλίππου είχε κρατήσει την κάμερα σε δεκάδες ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου (πολλές πασίγνωστες), από τα τέλη του ’50 έως και τις αρχές του ’70, ενώ κατάφερε να σκηνοθετήσει κιόλας κάποιες, μερικές εκ των οποίων είναι αληθινά καλές ή και πολύ καλές, παρότι είναι αγνοημένες από την επίσημη Ιστορία.
Δεν έχω επιτελέσει το χρέος μου απέναντι στον Παύλο Φιλίππου –το έχω το concept και θα το απλώσω κάποια στιγμή (γι’ αυτά τα θέματα δεν χρειάζονται αφορμές)–, αλλά προς ώρας, και εξαιτίας του θλιβερού γεγονότος, προτείνω να (ξανα)δείτε αυτό το άρθρο για την Ατζίτα, εντός του οποίου υπάρχουν και τα σχετικά για τη μνημειακή ταινία του Παύλου Φιλίππου «Μαύρη Αφροδίτη» (1977).
>>Το στόρι, με δυο λόγια. Μία μεικτή ομάδα αμερικανών πρακτόρων στέλνεται σ’ ένα ελληνικό νησί, προκειμένου να συγκρουστεί με μια διεθνή σπείρα, που πουλάει όπλα σε τρομοκράτες στην Αφρική. Η επιχείρηση ονομάζεται «Μαύρη Αφροδίτη» και επικεφαλής της είναι η Ταμάρα, μία σέξι, μαύρη πρακτόρισσα (Ajita Wilson), που ερωτεύεται τον Στηβ (Χάρης Τρύφωνας), έναν από τους μισθοφόρους του γκρουπ, με μεγάλη εμπειρία σε τέτοιες αποστολές, ο οποίος πριν τα είχε με την Εντβίζ (Annik Borel), που ήταν αμφιφυλόφιλη, καθώς συνδεόταν και με την Τζούλι (Άντα Βαρθολομαίου)...<<
https://www.lifo.gr/culture/cinema/ajita-wilson-i-mayri-trans-ithopoios-ton-ellinikon-erotikon-tainion-ton-70s-kai-80s
Το έγραψε ο Μπιμπίλας... πέθανε ο οπερατέρ και σκηνοθέτης Παύλος Φιλίππου.
Ο Φιλίππου είχε κρατήσει την κάμερα σε δεκάδες ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου (πολλές πασίγνωστες), από τα τέλη του ’50 έως και τις αρχές του ’70, ενώ κατάφερε να σκηνοθετήσει κιόλας κάποιες, μερικές εκ των οποίων είναι αληθινά καλές ή και πολύ καλές, παρότι είναι αγνοημένες από την επίσημη Ιστορία.
Δεν έχω επιτελέσει το χρέος μου απέναντι στον Παύλο Φιλίππου –το έχω το concept και θα το απλώσω κάποια στιγμή (γι’ αυτά τα θέματα δεν χρειάζονται αφορμές)–, αλλά προς ώρας, και εξαιτίας του θλιβερού γεγονότος, προτείνω να (ξανα)δείτε αυτό το άρθρο για την Ατζίτα, εντός του οποίου υπάρχουν και τα σχετικά για τη μνημειακή ταινία του Παύλου Φιλίππου «Μαύρη Αφροδίτη» (1977).
>>Το στόρι, με δυο λόγια. Μία μεικτή ομάδα αμερικανών πρακτόρων στέλνεται σ’ ένα ελληνικό νησί, προκειμένου να συγκρουστεί με μια διεθνή σπείρα, που πουλάει όπλα σε τρομοκράτες στην Αφρική. Η επιχείρηση ονομάζεται «Μαύρη Αφροδίτη» και επικεφαλής της είναι η Ταμάρα, μία σέξι, μαύρη πρακτόρισσα (Ajita Wilson), που ερωτεύεται τον Στηβ (Χάρης Τρύφωνας), έναν από τους μισθοφόρους του γκρουπ, με μεγάλη εμπειρία σε τέτοιες αποστολές, ο οποίος πριν τα είχε με την Εντβίζ (Annik Borel), που ήταν αμφιφυλόφιλη, καθώς συνδεόταν και με την Τζούλι (Άντα Βαρθολομαίου)...<<
https://www.lifo.gr/culture/cinema/ajita-wilson-i-mayri-trans-ithopoios-ton-ellinikon-erotikon-tainion-ton-70s-kai-80s
28/9/2021
Το ότι ακόμη και σήμερα μένουν ή δουλεύουν άνθρωποι, σε εξαιρετικά σεισμογενείς περιοχές της χώρας, σε οικήματα χτισμένα από πέτρες, με ανύπαρκτους οικοδομικούς κανονισμούς, 70, 80 ή και 100 χρόνων παλιά, είναι ένα διαρκές έγκλημα του ψευδοκράτους που ζούμε (από τύχη και μόνο) με θύμα τον απλό πολίτη.
Λεφτά, δισεκατομμύρια, για ραφάλε και για κορβέτες υπάρχουν. Λεφτά για φτηνά δάνεια, με περιόδους αποπληρωμής 30 και 40 χρόνια, ώστε οι φτωχοί άνθρωποι να μπορέσουν να χτίσουν δυο δωμάτια, για να μην πέσουν οι πέτρες να τους πλακώσουν με 5 ρίχτερ, και για να μην καταστραφεί η ζωή και τα υπάρχοντά τους, δεν υπάρχουν.
Όπου τους βρείτε μην τους φτύσετε, θα πάει στράφι το σάλιο.
Το ότι ακόμη και σήμερα μένουν ή δουλεύουν άνθρωποι, σε εξαιρετικά σεισμογενείς περιοχές της χώρας, σε οικήματα χτισμένα από πέτρες, με ανύπαρκτους οικοδομικούς κανονισμούς, 70, 80 ή και 100 χρόνων παλιά, είναι ένα διαρκές έγκλημα του ψευδοκράτους που ζούμε (από τύχη και μόνο) με θύμα τον απλό πολίτη.
Λεφτά, δισεκατομμύρια, για ραφάλε και για κορβέτες υπάρχουν. Λεφτά για φτηνά δάνεια, με περιόδους αποπληρωμής 30 και 40 χρόνια, ώστε οι φτωχοί άνθρωποι να μπορέσουν να χτίσουν δυο δωμάτια, για να μην πέσουν οι πέτρες να τους πλακώσουν με 5 ρίχτερ, και για να μην καταστραφεί η ζωή και τα υπάρχοντά τους, δεν υπάρχουν.
Όπου τους βρείτε μην τους φτύσετε, θα πάει στράφι το σάλιο.
28/9/2021
Ξαναζούμε ιστορικές στιγμές. Να ανοίξουμε καμιά ουκρανική σαμπάνια «Τσοχατζόπουλος»... να το γιορτάσουμε...
Ξαναζούμε ιστορικές στιγμές. Να ανοίξουμε καμιά ουκρανική σαμπάνια «Τσοχατζόπουλος»... να το γιορτάσουμε...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ξαναζούμε ιστορικές στιγμές"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKonstantinos Zachopoulos
Η μία δώρο; (κοινώς μίζα)
Thalia Istikopoulou
Θα ζούμε με αυτά; ή να κάνουμε σαν να μην υπάρχουν;
Thodoros Lempesis
να κάνουμε επανάσταση
Σχόλια από το fb στο ποστ "Το ότι ακόμη και σήμερα μένουν ή δουλεύουν άνθρωποι, σε εξαιρετικά σεισμογενείς περιοχές της χώρας"...
ΑπάντησηΔιαγραφήLia Hide
Αφήνω αυτό εδώ... από φίλο στην Κρήτη.
https://www.facebook.com/1635291270/posts/10223719781775955/
Nicholas Hatziyiannis
Τη δεκαετία του 90, δηλαδή με σπίτια χτισμένα 30,40 και 60 χρόνια πριν, υπήρχαν αυτά τα δάνεια που λες.
Dimitris Peter
Επιδότηση για αλουμίνια και μονώσεις μόνο ξέρουν να δίνουν. Όχι για στατικές ενισχύσεις
Γιώργος Γιαννόπουλος
Ολοι knauf γκριχεν.
Βασίλης Βασιλειάδης
Έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν αξίζει ούτε να τους φτύσεις.
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Παύλο Φιλίππου...
ΑπάντησηΔιαγραφήθωμας σταμκος
Πάντως ο μακαριτης καποιες απο τις soft που γυρισε τις υπεγραφε ως Πολ Φιλιπσταιν αν θυμάμαι καλά....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
το γράφω στο κείμενο
θωμας σταμκος
το ειχα διαβάσει στον καιρο του
Σχόλια από το fb στο ποστ για τους Axis...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=Hyve1UX9Wnc
Axis - Someone
https://www.youtube.com/watch?v=rRT8S6Z3Pas
Axis - Ela Ela
Costas Stergiou
Προσωπικά, από αυτό το άρθρο τους έμαθα τους Axis
Fotini Pa-trou
τεραστια μπαντα
Σχόλια από το fb στο ποστ για τους Dissidenten...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=Yeg0-nvLShw
Dreamcatcher
Ανδρέας Αγγελόπουλος
εχω πανω απο 60 τευχη του περιοδικού!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Και γουέστερν 100%, και Ανέστης Βλάχος, και Καίτη Θεοχάρη"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=BlRxEav5xvs
Γώγος Πετρίδης - Ματωμένη Γη
https://www.youtube.com/watch?v=eosT5UAC-8I
Πάνος Σαββόπουλος-Πέντε οργανικά για την ταινία "Ματωμένη γη"
https://www.youtube.com/watch?v=sItwonuRZrg
Βάιος Μαλλιάρας - Ιτιά (1950)
Ferris Costas
Δεν το ήξερα πως ο Πάνος Σαββόπουλος συνεργάστηκε με τον παραγωγό Αντρέα Ιωαννάτο. Ο Αντρέας ήταν ένας συμπαθέστατος παραγωγός, που φλερτάριζε με την "Ομάδα" προβλέποντας πως κάποτε θα κάναμε καλές ταινίες... Συνεργάστηκε μάλιστα σε σκηνοθεσίες, μοντάζ και μουσική επιμέλεια με τους Κώστα Πίτσιο, Βαγγέλη Σερντάρη, Αντώνη Βουγιούκα και μένα.
Konstantin Mixos
Να ρωτήσω τον Ferris Costas αν εκείνη την εποχή αισθανθήκατε οτι ο Ομηρος Ευστρατιάδης έκλεβε από τον Φόβο του Μανουσάκη ή δημιουργείτο κάτι σαν υποείδος Ελληνικού γουέστερν. Αναρωτιέμαι αν αυτού του είδους οι ταινίες γινονταν για να αγγίξουν το επαρχιακό κοινό δίνοντας του ένα οικείο περιβάλλον με το οποίο ακόμα συνδεόταν παρα την μεταναστευση του στις πόλεις
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Εάν μπορούσα να τον χαρακτηρίσω, θα έλεγα ότι ανήκει στην κατηγορία των ανθρώπων οι οποίοι πάσχουν από απληστία εαυτού<<"...
ΑπάντησηΔιαγραφήMichalis Matthaiou
Αυτος εκαψε τον Σαββόπουλο.
Yiannis Stefanakos
Θα έλεγα το "μωραινει Κύριος ον βούλεται απολέσαι", αλλά στην περίπτωση Ράμφου δεν είναι καινούργιο.
Giorgis Gavalas
Ραμφοκοέλιο!!! χαχαχαχα φοβερός χαρακτηρισμός, φοβερή λέξη.
Βασίλης Βασιλειάδης
Μια λέξη ταιριάζει εδώ μόνο: θράσος.
Σπυρίδων Παπαδημητρίου
Κουραστκε ο Γιανναρας και ανελαβε αυτος να μας εξυψωσ.
Nikos Simantirakis
Τι όμορφα κι αντικειμενικά που κρίνει ο Ράμφος. Βέβαια αναρωτιέμαι αυτός που αυτοαποκαλείται φιλόσοφος αναπαράγοντας καθεστωτικές κενολογίες δεν πάσχει από απληστία εαυτού και πάσχει ένας συνθετης με αναγνωρισμένο έργο παγκοσμίως; Έχουμε πήξει στους γελοίους και μας τραβάνε καθημερινά στον βούρκο! Κουράστηκα να οργίζομαι καθημερινά.
Ναταλία Ρασούλη
Τι μαλάκας. Αν δεν ήταν ο Μίκης, όχι οικουμενικοί, η παγκοσμιότητα θα νόμιζε ότι είμαστε ακόμα βοσκοί.
Τι έπαθαν όλοι μετά τον θάνατο του Μίκη και λένε τέτοια αδιανόητα;.. Μόλις πέθανε ο άνθρωπος
Nikos Zozos
Κάτι τέτοιοι με έχουν κάνει να ακούω «χατζιδακικός» και να τρέχω
(Αγαπώ την μουσική του Χατζιδάκι)
Panagiotis Agapitou
Πετρος Μιχελιουδης
αξια του δινεις,ουτε ο θυρωρος του δεν τον ξερει...
Nick Rovas
πως αφού κάνει και διαφημίσεις για τον covid
Βασίλης Βασιλειάδης
Είναι τόσο άσχετος που μάλλον δεν γνωρίζει ότι πρώτος ο Χατζιδάκις έκανε αγώνα για να αναγνωριστούν τα ρεμπέτικα μπουζουκοτράγουδα. Δεν γνωρίζει ότι ο Μίκης και ο Μάνος είχαν από τα νεανικά τους χρόνια μεγάλη φιλία, σεβασμό και αλληλοεκτίμηση; Πραγματικά θέλει πολύ μεγάλο θράσος το να επικαλείσαι το όνομα του μεγάλου Μ. Χατζιδάκι, μόνο και μόνο για να κατηγορήσεις και να υποτιμήσεις το έργο του Θεοδωράκη. Θράσος και κουτοπονηριά μαζί.
Ferris Costas στον Βασίλης Βασιλειάδης
Μην τον υποτιμάς. ΤΑ ΞΕΡΕΙ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ. Μην ξεχνάς πως ήταν με τους Λαμπράκηδες του Μίκη (ΕΦΕΕ). Απλά ήθελε πάντα να "εξελίσσεται" και ν'"αλλάζει", χωρίς να θέλει να ξέρει τι είναι καλύτερο και τι χειρότερο. Έτσι, από μανιακός Καστοριαδικός, πέρασε στον "Αντικαστοριαδισμό", ξέχασε τον Αντισταλινισμό, και χάθηκε στα πλοκάμια της Ιστορίας που... δεν προέβλεψε. Κάτι σαν τους Μαρξ-Ένγκελς και τα Κομουνιστικά Μανιφέστα, από την ανάποδη. Παρ' όλα αυτά, τον αγαπώ λόγω παλιάς φιλίας και αλληλοεκτίμησης, κι ελπίζω να συμφιλιώσει κάποτε τον μοναχισμό με την κοσμικότητα.
Nikitas Kakavas
ΔιαγραφήΔάσκαλε, μην ανησυχείτε. Τον Ράμφο και τους συναφείς θα τους τακτοποιήσει ο Χρόνος και η Μνήμη εκεί που ουσιαστικά ανήκουν: στην αφάνεια και στην ασημαντοτητα
Τάσος Κλείσας
Πιο πολλές βλακείες μαζεμένες είχα καιρό να διαβάσω. Ο Ράμφος πρέπει να τον ζήλευε τρομερά τον Μίκη. Τι μικρός άνθρωπος!!!
Giorgos Papagelis
Ασήμαντο ανθρωπάκι...
Petros Kozakos
Οι χαρακτηρισμοί του εν λόγω φελλού αποτελούν τον καθρεπτισμό της συγκινησιακά πανουκλιασμένης του ψυχής.
Μίλτος Λαζαρίδης
Ο φερόμενος ως φιλόσοφος Σ. Ράμφος ως άλλη εκδοχή της Καρντάσιαν, προσπαθεί να μπει ως λαθρεπιβάτης στον μύθο του Μίκη, επιδεικνύοντας την μικρότητα του προσπαθώντας να υποβαθμίσει την σημαντικότητα του έργου του. Ο Πουλικάκος έχει πει ότι η αλητεία θέλει ευγένεια ειδάλλως είσαι τσόγλανος και ο Ράμφος είναι η ζωντανή απόδειξη. Χρησιμοποιεί τον Χατζηδάκη ως ευκολία για να μας δείξει υποτίθεται ένα διαφορετικό επίπεδο, και μάλλον δεν γνωρίζει την άποψη και τον σεβασμό του στο έργο που έτρεφε για Θεοδωράκη, που σίγουρα θα αποδοκίμαζε τέτοιου είδους τοποθετήσεις
Asser Moissis
Μαζέψτε τον!
Δημήτρης Θ. Νικολάου
Ας ασχοληθεί με τον....σαμαρά.......
Dimitris Panayiotatos
Χρόνια τώρα αντιδραστικός αλλά, πάνω απ' όλα, ΘΛΙΒΕΡΟΣ...
Panagiotis Manopoulos
Στο μοναδικό βιβλίο του που διάβασα για να πάρω μια ιδέα πέρα από τα γενικά εξεπλάγην. Δεν εχω ξαναδεί τόσο υπερφίαλη γραφή, τόσες περιττές λέξεις για να δηλώσει κάποιος μερικά προφανή και την ατζέντα του. Μάλλον την ατζέντα του διανθισμένη με μερικές ανακαλύψεις τύπου, αν αναπνέεις παίρνεις οξυγόνο. Και συνεχόμενα λογικά άλματα για να καταλήξει στο προαποφασισμένο συμπέρασμα. Ό,τι ακριβώς κάνει κι εδώ με τον Θεοδωράκη. Λόγια νυφίτσα.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Και για να επανέλθω στα του Μίκη Θεοδωράκη."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν ήθελα να σβήσω το σχόλιο του Andreas Varangoulis. Κατά λάθος σβήστηκε. Αν θέλει ας το ξαναφήσει... αλλά ας σκεφτεί πιο πριν πως το εν λόγω άρθρο αποτέλεσε "ύλη" για την εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου.
Andreas Varangoulis
Έγραψα ότι ο Πετρ. και η ΕφΣυν κράτησαν το άρθρο τους στο επίπεδο της δημοσιογραφικής ενημέρωσης, χωρίς χυδαιότητα και λογικές κλειδαρότρυπας. Το πρόβλημα έχει πάρει νομική τροπή με αίτημα προσωρινών μέτρων απ'την κόρη κατά του εξώγαμου γιού, καταγγελίες σχετικά με την κληρονομιά κλπ. Είναι σίγουρο ότι ο κυρίαρχος κίτρινος τύπος και τα κουτσομπολίστικα θα δουλεύουν υπερωρίες, άσχετα του τι γράφεται στην ΕφΣυν. Στη δική μου ανάλυση, δεν μπορούμε να τους αφήσουμε το μονοπώλιο της ενημέρωσης.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αφού τον μείωσαν έως εκμηδένισης ως πολιτική προσωπικότητα, τώρα πιάνουν και την προσωπική ζωή του... Δεν θέλω να πω τίποτ' άλλο.
Andreas Varangoulis
Μιλάω για το συγκεκριμένο άρθρο. Αν έχεις πρόχειρα τα άρθρα που λες, στειλ' τα σε μήνυμα γιατί με ενδιαφέρουν.
Ποιος είναι αυτός ο ράμφος που τολμάει να μιλάει έτσι για τον ΜΙΚΗ ΘΕΟΔΩΡΑΚΗ .. Ποιος νομίζει ότι είναι? Ποιος θα τον θυμάται όταν πεθάνει???? ΝΤΡΟΠΗ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή