
Μία βασική παρατήρηση. Οι ποιητές δεν… συνάδουν (λογικό). Τούτο οδηγεί, εκ των πραγμάτων, τον Οικονομίδη στην υιοθέτηση διαφορετικών μελοποιητικών προσεγγίσεων, οι οποίες (προσεγγίσεις) ενώ θα μπορούσε να αποδυναμώνουν την έννοια του άλμπουμ (ως ενότητα), δεν το πράττουν, τελικώς, εξαιτίας ενός ενορχηστρωτικού συνεχούς. Ξεχώρισα το «Ω μη με βλέπετε που κλαίω» (Μ. Πολυδούρη) για την πηγαία μελωδική γραφή του και την ωραία ερμηνεία της Μόρφως Τσαϊρέλη (αν και η φωνή της, εδώ, πιάνει τα ηχοχρώματα της Αλεξίου), το «Όλα μπορείς να τα σωπάσεις» για την αντίστοιχη (αν και δυσκολότερη) καθυπόταξη των στίχων του Ιωάννου (αποδίδει με την άνεση του φτασμένου ο Δώρος Δημοσθένους – εξαιρετικό τραγούδι), καθώς και τη «Μιλένα» [Ι. Σούσης], που αποδίδει ο ίδιος ο συνθέτης με μιαν αδιόρατη (εφηβική) αφέλεια.

Το εξής περίεργο συμβαίνει εδώ. Ένα κάπως άγνωστο συγκρότημα στο οποίο έχουν συμβάλλει διάφοροι (ένας είναι ο Κώστας Παρίσης, οι υπόλοιποι πιθανώς να είναι κάποιοι εκ των “thanks”) εμφανίζεται με διαφορετικά ονόματα (No Woman’s Fuzz, Hungry Hairy Mice, Mind the Crap, Not Known Person, Fake Dots και δε συμμαζεύεται), προτείνοντας διαφορετικού ύφους αγγλόφωνα τραγούδια, τα οποία ενώνει, πάντως, η παραγωγή. Υπάρχει 80s electro και rock στοιχείο (αυτό που αποκαλείται γενικώς post-punk), μπαλάντες, girlish pop, ακόμη και κάποιες ελληνικές αναφορές ξεπετάγονται εδώ κι εκεί. Η ουσία είναι, πάντως, πως το όλον πράγμα στέκει, ιδίως αν αναφερόμαστε σε τραγούδια όπως το “I’m going down” (Not Known Person) ή το “Kill a star” (Faceglue).
Ναι είναι ο ίδιος Οικονομίδης, μου το είχε πει ο ίδιος σε μια συνέντευξη, όταν είχε βγει ο δίσκος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου άρεσε ο δίσκος του.
Πολύ καλό συγκρότημα πάντως οι Επόμενη Κίνηση, Θα έλεγα όμως οτι πιο κοντά βρίσκονται στους zoolixo λίγο.