Αν και στα τριάντα τέσσερα χρόνια του ο Αυστριακός Clemens Wenger είναι
ένας μουσικός με ήδη κάποιο παρελθόν. Και το παρελθόν αυτό δεν συνδέεται μόνο
με την παρουσία του στα σχήματα 5/8erl In Ehr'n και Maja
Osojnik Band ή στις διάφορες «μικρότερες» συνεργασίες του, αλλά και με
το γεγονός πως είναι ιδρυτής της JazzWerkstatt, μιας εταιρείας που μας έχει δώσει εξαιρετικά
άλμπουμ τα τελευταία χρόνια (για κάμποσα απ’ αυτά υπάρχουν reviews στο δισκορυχείον).
Το “Neapel”
είναι το πρώτο προσωπικό CD
τού Clemens Wenger
(χειρίζεται σύνθια, πιάνο και ηλεκτρονικά), στο οποίο συνεργάζεται με κάποιους
«έγχορδους» από τους επίσης γνωστούς μας Studio Dan, προσθέτοντας σε λίγα tracks ακουστικές κιθάρες ή ντραμς. Το συνολικό αποτέλεσμα θα το
αποκαλούσαμε electro, με
κατευθύνσεις άλλοτε πιο classic,
άλλοτε πιο avant και άλλοτε πιο ηλεκτρονικές, με κομμάτια όπως το “Airport Titanic” να αποδεικνύονται
και αρκούντως easy (αν και πάντα εξαίρετα) στη διαμόρφωση και ανάπτυξή τους.
Σε γενικές γραμμές εκείνο που φαίνεται από το “Neapel” είναι πως ο Wenger παίζει τις μουσικές
που αγαπάει στα δάκτυλά του (κυριολεκτικώς και μεταφορικώς), και κυρίως τη
μεγάλη σχετική παράδοση της χώρας του, που είναι η κλασική μουσική. Από ’κει κινούμενος,
κι έχοντας στα υπέρ του την ευχέρεια στη χρήση των ηλεκτρονικών, δεν είναι
δύσκολο να καταλήξει κάπου… σ’ ένα μεταίχμιο, που να το ορίζει μόνος του και με
τον τρόπο που εκείνος θέλει.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου