26/6/2026
Τα θεσμικά είναι σοβαρά ζητήματα, και η νουδού τα έχει κάνει σκ@τά παντού, αλλά ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται για τα θεσμικά (τα αντιμετωπίζει ως "πολυτέλεια") και μια κυβέρνηση "ειδικού σκοπού" θα την θεωρήσει στάχτη στα μάτια του, κοροϊδία. Ειδικά όταν η καθημερινότητα, με συνεχή ακρίβεια, ενοίκια στα ύψη, ανυπαρξία προγραμμάτων στέγης, υγεία και παιδεία της πλάκας, πρόστιμα, λογαριασμούς ΔΕΗ στο θεό, τειρεσίες, μη εξυπηρετούμενα δάνεια και το φοβερό πρόβλημα της υπογεννητικότητας, που βάζει δυναμίτη στην ίδια μας την ύπαρξη, δεν αντιμετωπιστούν πρώτα και κύρια.
Τα θεσμικά είναι σοβαρά ζητήματα, και η νουδού τα έχει κάνει σκ@τά παντού, αλλά ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται για τα θεσμικά (τα αντιμετωπίζει ως "πολυτέλεια") και μια κυβέρνηση "ειδικού σκοπού" θα την θεωρήσει στάχτη στα μάτια του, κοροϊδία. Ειδικά όταν η καθημερινότητα, με συνεχή ακρίβεια, ενοίκια στα ύψη, ανυπαρξία προγραμμάτων στέγης, υγεία και παιδεία της πλάκας, πρόστιμα, λογαριασμούς ΔΕΗ στο θεό, τειρεσίες, μη εξυπηρετούμενα δάνεια και το φοβερό πρόβλημα της υπογεννητικότητας, που βάζει δυναμίτη στην ίδια μας την ύπαρξη, δεν αντιμετωπιστούν πρώτα και κύρια.
26/6/2026
Επίσης να πω, και σε σχέση με το προηγούμενο ποστ, πως την τελευταία βδομάδα, είχα αρκετό ελεύθερο χρόνο, επειδή κάτι τελείωσα και παρακολούθησα πολλές πολιτικές αναλύσεις από την τιβί και όχι μόνο, μέσω youtube πάντα (γιατί κανονική τηλεόραση δεν έχω εδώ και χρόνια).
Υπάρχει πάρα πολύ ανούσιο μπλα-μπλά στα κανάλια, σε σχέση με τις εγχώριες πολιτικές εξελίξεις. Πάντα υπήρχε. Εντάξει, πρέπει κάποιοι να βγάλουν το ψωμί τους, αλλά στην πράξη πολύ λίγες αναλύσεις και τοποθετήσεις άκουσα, που να έχουν κάτι να πουν.
Ο Κύρτσος λέει κάποια πράματα, ο Λυγερός και ο Αϋφαντής επίσης, και από ’κει και πέρα πολύ κομψί-κομψά, πολλά στρογγυλέματα, και πολύ γλείψιμο από διαφόρους και διάφορες, που λειτουργούν κάπως σαν γραφεία Τύπου των κομμάτων. Γνωστά αυτά. Ιδίως στα καθεστωτικά κανάλια.
Καλή δουλειά, στο δίκτυο, κάνει ο Καρβουνόπουλος επίσης – αλλά κι εκεί θα πρέπει να πέσεις στον «σωστό» καλεσμένο.
Επίσης είδα και άκουσα πολλές ακατάλληλες και ακατάλληλους, για να βγαίνουν στο γυαλί, είτε γιατί δεν ξέρουν να μιλήσουν και σε ταράζουν στα ααααααααα, εεεεεεεεεε κτλ., πασχίζοντας στην κυριολεξία να κάνουν μια ερώτηση της προκοπής, είτε γιατί η φωνή τους είναι σαν να βγαίνει από τον... τάφο (άρα παντελώς ακατάλληλη για τα μίντια), είτε γιατί εμφανίζουν μια απαράδεκτη οικειότητα με τους καλεσμένους τους, που για τα δικά μου στάνταρ και γούστα είναι εντελώς αποκρουστική.
Θα μπορούσα να γράψω πολλά περισσότερα, σε στυλ άρθρου ας πούμε, αλλά δεν έχει και πολύ νόημα. Καλύτερα ν’ ακούσω κανα δίσκο ή να διαβάσω κανα βιβλίο.
Επίσης να πω, και σε σχέση με το προηγούμενο ποστ, πως την τελευταία βδομάδα, είχα αρκετό ελεύθερο χρόνο, επειδή κάτι τελείωσα και παρακολούθησα πολλές πολιτικές αναλύσεις από την τιβί και όχι μόνο, μέσω youtube πάντα (γιατί κανονική τηλεόραση δεν έχω εδώ και χρόνια).
Υπάρχει πάρα πολύ ανούσιο μπλα-μπλά στα κανάλια, σε σχέση με τις εγχώριες πολιτικές εξελίξεις. Πάντα υπήρχε. Εντάξει, πρέπει κάποιοι να βγάλουν το ψωμί τους, αλλά στην πράξη πολύ λίγες αναλύσεις και τοποθετήσεις άκουσα, που να έχουν κάτι να πουν.
Ο Κύρτσος λέει κάποια πράματα, ο Λυγερός και ο Αϋφαντής επίσης, και από ’κει και πέρα πολύ κομψί-κομψά, πολλά στρογγυλέματα, και πολύ γλείψιμο από διαφόρους και διάφορες, που λειτουργούν κάπως σαν γραφεία Τύπου των κομμάτων. Γνωστά αυτά. Ιδίως στα καθεστωτικά κανάλια.
Καλή δουλειά, στο δίκτυο, κάνει ο Καρβουνόπουλος επίσης – αλλά κι εκεί θα πρέπει να πέσεις στον «σωστό» καλεσμένο.
Επίσης είδα και άκουσα πολλές ακατάλληλες και ακατάλληλους, για να βγαίνουν στο γυαλί, είτε γιατί δεν ξέρουν να μιλήσουν και σε ταράζουν στα ααααααααα, εεεεεεεεεε κτλ., πασχίζοντας στην κυριολεξία να κάνουν μια ερώτηση της προκοπής, είτε γιατί η φωνή τους είναι σαν να βγαίνει από τον... τάφο (άρα παντελώς ακατάλληλη για τα μίντια), είτε γιατί εμφανίζουν μια απαράδεκτη οικειότητα με τους καλεσμένους τους, που για τα δικά μου στάνταρ και γούστα είναι εντελώς αποκρουστική.
Θα μπορούσα να γράψω πολλά περισσότερα, σε στυλ άρθρου ας πούμε, αλλά δεν έχει και πολύ νόημα. Καλύτερα ν’ ακούσω κανα δίσκο ή να διαβάσω κανα βιβλίο.
26/6/2026
NουΔου, κόμμα Τσίπρα, Πασόκ, κόμμα Σαμαρά, ανά δύο ή ανά τρεις θα συνεργαστούν μετά από τις εκλογές, ενώ αναλόγως των αναγκών θα περιμένουν στον πάγκο για να βοηθήσουν και οι μικρότεροι πρόθυμοι (Βελόπουλος, Λατινοπούλου, Κασελάκης κ.λπ.). ΝουΔου με κόμμα Σαμαρά σίγουρα μπορούν να συγκυβερνήσουν, μαζί ίσως και με κάποιο πρόθυμο, και με ΠΘ κοινής αποδοχής. Κόμμα Τσίπρα και Πασόκ, μαζί με κάποιο πρόθυμο, που άμεσα μπορεί να μην τον φανταζόμαστε, αλλά σίγουρα θα υπάρξει, επίσης θα μπορούν να συγκυβερνήσουν (όπως είχε κολλήσει ο Καμένος με τον Τσίπρα π.χ. θα μπορούσε να κολλήσει τώρα ο Βελόπουλος ή ο Κασελάκης). Βασικά, τα 4 μνημονιακά κόμματα (που ψήφισαν μνημόνια εννοώ), μαζί με τους δορυφόρους τους, μπορούν να τα βρουν στο 90% των καταστάσεων, υποβαθμίζοντας τις όποιες ψιλοδιαφορές τους για τα λεγόμενα «εθνικά θέματα» (βασικά συμφωνία Πρεσπών, σχέσεις με Ρωσία, και ελληνοτουρκικά – γιατί με τα υπόλοιπα συμφωνούν π.χ. συμμαχία με Ισραήλ, ευρωατλαντισμός κ.λπ.). Από ’κει και πέρα στο πλαίσιο του αντιμνημόνιου και της ανάκτησης των παραδιδόμενων στους «θεσμούς» και στην εγχώρια ολιγαρχία εργαλείων θα υπάρχει πάντα ο Βαρουφάκης και όποιοι άλλοι μικρότεροι συμφωνήσουν προς αυτή την κατεύθυνση. Το ΚΚΕ, που θα μπορούσε να συμπράξει με το αντιμνημόνιο, δίνοντας μια προοπτική στο εγχείρημα δεν θα το κάνει, ενώ η Καρυστιανού είναι το μεγάλο ερωτηματικό, προς τα πού θα οδεύσει εννοώ – αν κατορθώσει, βέβαια, να δημιουργήσει κόμμα μέχρι να γίνουν οι εκλογές.
NουΔου, κόμμα Τσίπρα, Πασόκ, κόμμα Σαμαρά, ανά δύο ή ανά τρεις θα συνεργαστούν μετά από τις εκλογές, ενώ αναλόγως των αναγκών θα περιμένουν στον πάγκο για να βοηθήσουν και οι μικρότεροι πρόθυμοι (Βελόπουλος, Λατινοπούλου, Κασελάκης κ.λπ.). ΝουΔου με κόμμα Σαμαρά σίγουρα μπορούν να συγκυβερνήσουν, μαζί ίσως και με κάποιο πρόθυμο, και με ΠΘ κοινής αποδοχής. Κόμμα Τσίπρα και Πασόκ, μαζί με κάποιο πρόθυμο, που άμεσα μπορεί να μην τον φανταζόμαστε, αλλά σίγουρα θα υπάρξει, επίσης θα μπορούν να συγκυβερνήσουν (όπως είχε κολλήσει ο Καμένος με τον Τσίπρα π.χ. θα μπορούσε να κολλήσει τώρα ο Βελόπουλος ή ο Κασελάκης). Βασικά, τα 4 μνημονιακά κόμματα (που ψήφισαν μνημόνια εννοώ), μαζί με τους δορυφόρους τους, μπορούν να τα βρουν στο 90% των καταστάσεων, υποβαθμίζοντας τις όποιες ψιλοδιαφορές τους για τα λεγόμενα «εθνικά θέματα» (βασικά συμφωνία Πρεσπών, σχέσεις με Ρωσία, και ελληνοτουρκικά – γιατί με τα υπόλοιπα συμφωνούν π.χ. συμμαχία με Ισραήλ, ευρωατλαντισμός κ.λπ.). Από ’κει και πέρα στο πλαίσιο του αντιμνημόνιου και της ανάκτησης των παραδιδόμενων στους «θεσμούς» και στην εγχώρια ολιγαρχία εργαλείων θα υπάρχει πάντα ο Βαρουφάκης και όποιοι άλλοι μικρότεροι συμφωνήσουν προς αυτή την κατεύθυνση. Το ΚΚΕ, που θα μπορούσε να συμπράξει με το αντιμνημόνιο, δίνοντας μια προοπτική στο εγχείρημα δεν θα το κάνει, ενώ η Καρυστιανού είναι το μεγάλο ερωτηματικό, προς τα πού θα οδεύσει εννοώ – αν κατορθώσει, βέβαια, να δημιουργήσει κόμμα μέχρι να γίνουν οι εκλογές.
25/6/2026
Ο Marlon Brando, το ’68, ως ψευτο-γκουρού των χίπις στην ταινία “Candy” του Christian Marquand
24/6/2026
Ο Marlon Brando, το ’68, ως ψευτο-γκουρού των χίπις στην ταινία “Candy” του Christian Marquand
![]() |
>>Με προσέλαβαν επειδή ήμουν ωραίος, δεν είμαι
τεμπέλης όπως οι Αριστεροί<<
>>Ποιος είναι η πλειοψηφία της; Η Ν.Δ. Τι αποφάσισε η Νέα Δημοκρατία; Οτι δεν θέλει να ελεγχθούν. Τέλος<<
>>δεν απολογούμαι σε κανένα κερατά<<
Δηλαδή στην... τρίτη τετραετία τι θα λένε και τι θα κάνουν; Τρομάζεις και μόνο που το σκέφτεσαι
>>Ποιος είναι η πλειοψηφία της; Η Ν.Δ. Τι αποφάσισε η Νέα Δημοκρατία; Οτι δεν θέλει να ελεγχθούν. Τέλος<<
>>δεν απολογούμαι σε κανένα κερατά<<
Δηλαδή στην... τρίτη τετραετία τι θα λένε και τι θα κάνουν; Τρομάζεις και μόνο που το σκέφτεσαι





















