8/5/2025
Κι ενώ στα σίξτις το να μην ήσουν μουσικός και να εντασσόσουν σε μια μουσική διαδικασία είχε να κάνει με το σπάσιμο των ακαδημαϊκών κανόνων, κάπως σαν μια πολιτική-επαναστατική πράξη ή όπως έγραφε ο David Toop… «να παραχθεί ήχος από τα όργανα, αντί αυτά να υποτάσσονται σε συστήματα, να επιτραπεί να συμβούν στη μουσική τυχαία γεγονότα και να δημιουργηθεί μια αίσθηση συλλογικά οργανωμένης κοινότητας, ως προσπάθεια ανεξαρτητοποίησης από τον ψυχρό επαγγελματισμό, ειδικότερα από το star-system»... φθάσαμε σταδιακά στο άλλο άκρο, οι άσχετοι και οι μουσικώς αναλφάβητοι, οι ατάλαντοι και οι ανέμπνευστοι, να πρωταγωνιστούν και να θεωρούνται σταρ.
Είναι εκείνο το φοβερό, που είχε πει με άλλα λόγια, η Μαρία Μήτσορα. «Αισθάνομαι, μερικές φορές, πως έχω δουλέψει χωρίς να το θέλω σαν πράκτορας υπέρ της παγκοσμιοποίησης. Και αυτό με βαραίνει. Όσα πιστεύαμε τότε και ήμασταν πρωτοπόροι, σήμερα εισχώρησαν υποβολιμαία στο κοινωνικοπολιτικό σύστημα. Η επαναστατικότητα εκείνη νοθεύτηκε, έγινε αυτό που μας επιβάλλεται».
Κι ενώ στα σίξτις το να μην ήσουν μουσικός και να εντασσόσουν σε μια μουσική διαδικασία είχε να κάνει με το σπάσιμο των ακαδημαϊκών κανόνων, κάπως σαν μια πολιτική-επαναστατική πράξη ή όπως έγραφε ο David Toop… «να παραχθεί ήχος από τα όργανα, αντί αυτά να υποτάσσονται σε συστήματα, να επιτραπεί να συμβούν στη μουσική τυχαία γεγονότα και να δημιουργηθεί μια αίσθηση συλλογικά οργανωμένης κοινότητας, ως προσπάθεια ανεξαρτητοποίησης από τον ψυχρό επαγγελματισμό, ειδικότερα από το star-system»... φθάσαμε σταδιακά στο άλλο άκρο, οι άσχετοι και οι μουσικώς αναλφάβητοι, οι ατάλαντοι και οι ανέμπνευστοι, να πρωταγωνιστούν και να θεωρούνται σταρ.
Είναι εκείνο το φοβερό, που είχε πει με άλλα λόγια, η Μαρία Μήτσορα. «Αισθάνομαι, μερικές φορές, πως έχω δουλέψει χωρίς να το θέλω σαν πράκτορας υπέρ της παγκοσμιοποίησης. Και αυτό με βαραίνει. Όσα πιστεύαμε τότε και ήμασταν πρωτοπόροι, σήμερα εισχώρησαν υποβολιμαία στο κοινωνικοπολιτικό σύστημα. Η επαναστατικότητα εκείνη νοθεύτηκε, έγινε αυτό που μας επιβάλλεται».
8/5/2025
Ακόμη μια παράξενη ταινία του ελληνικού σινεμά, σε σκηνοθεσία του Γιάννη Κοκκόλη, στην οποία μια παντρεμένη ερωτεύεται έναν επιληπτικό. Και με μουσική του Νότη Μαυρουδή. Στις "Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου" [LiFO Books, 2024].
Ακόμη μια παράξενη ταινία του ελληνικού σινεμά, σε σκηνοθεσία του Γιάννη Κοκκόλη, στην οποία μια παντρεμένη ερωτεύεται έναν επιληπτικό. Και με μουσική του Νότη Μαυρουδή. Στις "Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου" [LiFO Books, 2024].
7/5/2025
Loukas Thanos - Δεν ήξερα το μέλλον (Greece, 1984)
https://www.youtube.com/watch?v=_03ZRTJ77ro
Loukas Thanos - Δεν ήξερα το μέλλον (Greece, 1984)
6/5/2025
Ο Chris Cutler στον Ήχο, κάποτε στα έιτις. Να μαθαίνουν κι οι νεότεροι αλήθειες σε σχέση με το ροκ, την τζαζ κ.τ.λ., που έρχονται εδώ πέρα και διαβάζουν. Οι παλιότεροι τα ξέρουμε, ή αν τα έχουμε ξεχάσει είναι ευκαιρία να τα ξαναθυμηθούμε...
Ο Chris Cutler στον Ήχο, κάποτε στα έιτις. Να μαθαίνουν κι οι νεότεροι αλήθειες σε σχέση με το ροκ, την τζαζ κ.τ.λ., που έρχονται εδώ πέρα και διαβάζουν. Οι παλιότεροι τα ξέρουμε, ή αν τα έχουμε ξεχάσει είναι ευκαιρία να τα ξαναθυμηθούμε...
5/5/2025
Ποια ήταν η Λούλου, που τραγουδούσε με τον Τόνυ Πινέλι το California dreamin' (άκου στα σχόλια) το 1966; Έχω χρόνια το βιβλίο του Ντίμη Κρίτσα, αλλά τώρα το πρόσεξα. Κατά τα λοιπά... χώρισε ο Λουκάς με τη Μαρίνα / και γύρισε ξανά στην Αθηνά / ψωνίστηκε ο Αντώνης με τη Ντίνα / που τα 'χε με ένα φίλο του Μηνά. Ζήτω η... ονοματοχυσία!
Ποια ήταν η Λούλου, που τραγουδούσε με τον Τόνυ Πινέλι το California dreamin' (άκου στα σχόλια) το 1966; Έχω χρόνια το βιβλίο του Ντίμη Κρίτσα, αλλά τώρα το πρόσεξα. Κατά τα λοιπά... χώρισε ο Λουκάς με τη Μαρίνα / και γύρισε ξανά στην Αθηνά / ψωνίστηκε ο Αντώνης με τη Ντίνα / που τα 'χε με ένα φίλο του Μηνά. Ζήτω η... ονοματοχυσία!
5/5/2025
Μία από τις πιο παράξενες ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου είναι το «Βλέπε Λουκιανός» (1969) του Γιώργου Εμιρζά. Η ταινία έχει μια κάπως «γκονταρική» αισθητική, επιχειρώντας να ανατρέψει, ανάμεσα σε άλλα, και κάποιους μύθους του χιπισμού στην Αθήνα του ’69. Με σάουντρακ από τους Γιώργο Ρωμανό και Σταύρο Ξαρχάκο και με αλλοπρόσαλλο σενάριο, που εντάσσεται οπωσδήποτε στο πνεύμα της εποχής, το «Βλέπε Λουκιανός» εξετάζεται όπως του αξίζει στις «Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου» [LiFO Books, 2024].
5/5/2025
Μία από τις πιο παράξενες ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου είναι το «Βλέπε Λουκιανός» (1969) του Γιώργου Εμιρζά. Η ταινία έχει μια κάπως «γκονταρική» αισθητική, επιχειρώντας να ανατρέψει, ανάμεσα σε άλλα, και κάποιους μύθους του χιπισμού στην Αθήνα του ’69. Με σάουντρακ από τους Γιώργο Ρωμανό και Σταύρο Ξαρχάκο και με αλλοπρόσαλλο σενάριο, που εντάσσεται οπωσδήποτε στο πνεύμα της εποχής, το «Βλέπε Λουκιανός» εξετάζεται όπως του αξίζει στις «Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου» [LiFO Books, 2024].
Πρώτα θα σου γράψει για το σκύλο στην Αριζόνα, που πίνει
κοκακόλα με καλαμάκι (και χάρτινο και πλαστικό) και γράφει στο χώμα με τα
δόντια του «τράμπ είσαι μ@λάκας», μετά θα σου πει για ένα εξαφανισμένο
ψάρι-κύκλωπας, που βρέθηκε εσχάτως στην τάφρο των Μαριανών, που αναφέρεται στο
έπος του Γκιλγκαμές και που το τελευταίο το είχε ψαρέψει και τηγανίσει ο
Ιάσονας κατά την Αργοναυτική Εκστρατεία, μετά θα περάσει από το δισκορυχείο για
να πάρει ιδέες και να «δανειστεί» στοιχεία (είδατε πόσο ευγενικά το λέω) για
κάποιο μουσικό κείμενο, ενώ μετά θα σου πει για τη σπηλιά στο Κάτω
Στριγκλομέρι, που αν μπεις μέσα και ακολουθήσεις το χάρτη ενός καλόγερου, που
βρέθηκε στη μονή του οσίου Παχωμίου, θα σε βγάλει κατ’ ευθείαν στη Γη του
Πυρός...
Οι επίσημες πωλήσεις των «δεύτερων» λαϊκών φωνών στη
δεκαετία του ’70 πλήττονταν αφόρητα από την κασετοπειρατεία. Πλήττονταν δε πολύ
περισσότερο και από τις «πρώτες». Το λέω γιατί η μάζα, ο λαός, ένοιωθε πιο
κοντά του τους «δεύτερους», παρά τις πολύ μεγάλες φίρμες.
Ουσιαστικά κυρίως στα σέβεντις υπήρχε κασετοπειρατεία, γιατί στα έιτις, σταδιακά, και με την αύξηση των εισοδημάτων των λαϊκών τάξεων που επέφερε ο Αντρέας, η κασετοπειρατεία περιορίστηκε έως και εκμηδενίστηκε. Όλοι μπορούσαν να αγοράσουν πλέον δίσκους και κασέτες. Στα σέβεντις όμως;
Την εποχή που βγήκε ο δίσκος «Τα Χείλη σου» του Αιγύπτιου, το 1978, η κασέτα εταιρείας είχε δύο κατοστάρικα όταν ένα περιοδικό, σαν το Αθηνόραμα ας πούμε, είχε μόλις 7 δραχμές. Δηλαδή η κασέτα ήταν 30 φορές ακριβότερη από το περιοδικό!! Βάλε σήμερα πόσο κάνει το Αθηνόραμα και πόσο κάνει ένας δίσκος βινυλίου, για να δεις την ιλιγγιώδη διαφορά.
Έτσι, ο κόσμος αντέγραφε κασέτες (μικρές και 8 track), ενώ αγόραζε και έτοιμες πειρατικές κασέτες, που είχαν το ένα τρίτο της τιμής, σε σχέση μ’ εκείνες των εταιρειών. Γι’ αυτό είναι αδύνατον να εκτιμηθούν οι πωλήσεις δίσκων σαν «Τα Χείλη σου».
Για μένα αυτοί οι δίσκοι έχουν πουλήσει εκατοντάδες χιλιάδες αντίτυπα, γιατί τους άκουγες παντού τότε, όπου και να πήγαινες, από κασέτες ό,τι να ’ναι. Όταν έγραψα για ΟΑΚΑ λοιπόν, στο πιο προηγούμενο ποστ (ότι θα το γέμιζε ο Αιγύπτιος) ήξερα τι έλεγα – δεν το ’πα για πλάκα.
Ουσιαστικά κυρίως στα σέβεντις υπήρχε κασετοπειρατεία, γιατί στα έιτις, σταδιακά, και με την αύξηση των εισοδημάτων των λαϊκών τάξεων που επέφερε ο Αντρέας, η κασετοπειρατεία περιορίστηκε έως και εκμηδενίστηκε. Όλοι μπορούσαν να αγοράσουν πλέον δίσκους και κασέτες. Στα σέβεντις όμως;
Την εποχή που βγήκε ο δίσκος «Τα Χείλη σου» του Αιγύπτιου, το 1978, η κασέτα εταιρείας είχε δύο κατοστάρικα όταν ένα περιοδικό, σαν το Αθηνόραμα ας πούμε, είχε μόλις 7 δραχμές. Δηλαδή η κασέτα ήταν 30 φορές ακριβότερη από το περιοδικό!! Βάλε σήμερα πόσο κάνει το Αθηνόραμα και πόσο κάνει ένας δίσκος βινυλίου, για να δεις την ιλιγγιώδη διαφορά.
Έτσι, ο κόσμος αντέγραφε κασέτες (μικρές και 8 track), ενώ αγόραζε και έτοιμες πειρατικές κασέτες, που είχαν το ένα τρίτο της τιμής, σε σχέση μ’ εκείνες των εταιρειών. Γι’ αυτό είναι αδύνατον να εκτιμηθούν οι πωλήσεις δίσκων σαν «Τα Χείλη σου».
Για μένα αυτοί οι δίσκοι έχουν πουλήσει εκατοντάδες χιλιάδες αντίτυπα, γιατί τους άκουγες παντού τότε, όπου και να πήγαινες, από κασέτες ό,τι να ’ναι. Όταν έγραψα για ΟΑΚΑ λοιπόν, στο πιο προηγούμενο ποστ (ότι θα το γέμιζε ο Αιγύπτιος) ήξερα τι έλεγα – δεν το ’πα για πλάκα.
2/5/2025
>>Η μουσική του ΛΕΞ έχει απήχηση σε ηλικιακές ομάδες από την πρώιμη εφηβεία μέχρι τα χρόνια πριν από τη σύνταξη<<
Κάτι πρέπει να κάνει ο Μητσοτάκης και ν’ αυξήσει τα όρια συνταξιοδότησης, γιατί... προλαβαίνουμε-δεν προλαβαίνουμε.
>>Η μουσική του ΛΕΞ έχει απήχηση σε ηλικιακές ομάδες από την πρώιμη εφηβεία μέχρι τα χρόνια πριν από τη σύνταξη<<
Κάτι πρέπει να κάνει ο Μητσοτάκης και ν’ αυξήσει τα όρια συνταξιοδότησης, γιατί... προλαβαίνουμε-δεν προλαβαίνουμε.
2/5/2025
Αν υπήρχε ΟΑΚΑ το 1978 θα το γέμιζε για πλάκα ο Γιώργος Αιγύπτιος με τα "Χείλη σου", που το άκουγε τότε όλη η... πειρατική Ελλάδα. Το λέω, γιατί όλοι ζούσαμε σαν πειρατές, με ρεσάλτα σε ό,τι γουστάραμε (συναυλίες, σινεμάδες, γήπεδα), δίχως να νοιαζόμαστε για τίποτα.
Ένα μεγάλο RIP για τον Γιώργο Αιγύπτιο, που τον τιμώ από χρόνια και στα σόσιαλ μίντια...
https://www.youtube.com/watch?v=uSmqZEW3gBo
Αν υπήρχε ΟΑΚΑ το 1978 θα το γέμιζε για πλάκα ο Γιώργος Αιγύπτιος με τα "Χείλη σου", που το άκουγε τότε όλη η... πειρατική Ελλάδα. Το λέω, γιατί όλοι ζούσαμε σαν πειρατές, με ρεσάλτα σε ό,τι γουστάραμε (συναυλίες, σινεμάδες, γήπεδα), δίχως να νοιαζόμαστε για τίποτα.
Ένα μεγάλο RIP για τον Γιώργο Αιγύπτιο, που τον τιμώ από χρόνια και στα σόσιαλ μίντια...
https://www.youtube.com/watch?v=uSmqZEW3gBo
Σχόλια από το fb στο ποστ "«με τραγούδια για τη φτώχεια και την ξενιτιά / ρετιρέ παίρνω στην Κηφισιά»"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAris Karampeazis
Πρέπει να κάνουμε έρευνα στα υποθηκοφυλακεία τότε
Dimitrios Kambakos
Πως λέγεται το τραγούδι?
Konstantinos Kottis
Ήταν 5 ήταν 6.
Aris Karampeazis
καλά δεν ντρέπεσαι λίγο ;
Dimitrios Kambakos
είμαι ντεφορμε, θα κάτσω λίγο πάγκο
Aris Karampeazis
κάτσε πάγκο , να πάρουμε το διπλό την Κυριακή
Δημοσθένης Ταχταλίδης
Γιατί απαραίτητα να απευθυνόταν στον Καζαντζίδη και όχι πχ στις εταιρείες που εκμεταλλεύονταν τα τραγούδια; Και για το κυριολεκτικό του πράγματος, είχε ο Καζαντζίδης ρετιρέ στην Κηφισιά;
Φώντας Τρούσας
Είπα εγώ απαραίτητα? Πρόσεχε τις διατυπώσεις μου.
Δημοσθένης Ταχταλίδης
Το "απαραίτητα" δεν αναφέρεται στη δική σου κρίση, λέω μονάχα ότι η σκέψη του κόσμου εκείνη τη χρονική στιγμή θα πήγαινε κατά κύριο λόγο στον Καζαντζίδη ως εκφραστή αυτών των τραγουδιών, ανεξάρτητα από την πρόθεση του Κουγιουμτζή για την οποία δεν έχω κάποια τεκμηρίωση (θετική ή αρνητική ως προς τη συγκεκριμένη εκδοχή.
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Ήρθε ο καιρός - Νίκος Δημητράτος & Χορωδία"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναργυρος Δαμασκηνος
Aλλοι ήχοι , άλλες εποχές . Διαχρονικό αριστούργημα της Ελληνικής Μουσικής , ( Για όλο τον δίσκο μιλάω ) !!!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Αν υπήρχε ΟΑΚΑ το 1978 θα το γέμιζε για πλάκα ο Γιώργος Αιγύπτιος με τα "Χείλη σου""...
ΑπάντησηΔιαγραφήHermis Kefalas
Εδώ προεκυψε εθνικο ζήτημα που σταμάτησε τα live ο 70χρονος θανασης, που αν υπήρχαν social στα 60ς θα είχε πέσει το FB με τον 35 χρόνο Στέλιο
Ioannis Fokas
Με αυτά τα τραγούδια μεγαλώσαμε. Σπουδαίος ο Γ.Αιγύπτιος.
ΔΑΝΙΗΛ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Επιρροές MORRICONE ΧΑ ΧΑ χα
Kostas Tsolis
Και Ενρίκο Μασιας, Comme le soleil...
Giorgos Kontogiannis
Γιώργος Αιγύπτιος 1941-2025
Photo Color • Kontog
Makis Kontizas
https://youtu.be/aJpDYlofuXI?si=LAwLfaDa-3z6COo0
ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΙΓΥΠΤΙΟΣ - ΓΙΑ ΛΙΓΕΣ ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΕΥΤΥΧΙΑΣ.
Giorgos Kontogiannis
https://youtu.be/Y-2xWfLOY-g?si=x6pEbd2--Z_0LPUS
Μη μου κλαίς - Γιώργος Αιγύπτιος & Λουκία Λάη (Παλιά αγαπημένα)
Alexandros Koukoulis
Στη δεύτερη φωνή ποια είναι;
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Η μουσική του ΛΕΞ έχει απήχηση σε ηλικιακές ομάδες από την πρώιμη εφηβεία μέχρι τα χρόνια πριν από τη σύνταξη<<"...
ΑπάντησηΔιαγραφήGeorge Floudas
Fun for all the family
Το νέο underground βαφτίζεται
σε νοικοκυρονεροχύτες.
Kitchen sink rebellion
Kwstas Agas
Δεν γνωρίζω ποιος το είπε αυτό - και να σας πω την αλήθεια ούτε που με πολυνοιάζει - όμως η φράση, πάντα κατά την ταπεινή γνώμη μου, έχει ένα λάθος στην αρχή της : "Η μουσική του ΛΕΞ έχει απήχηση κλπ κλπ"!! Για μένα το σωστό θα ήταν "Ο ΛΕΞ έχει απήχηση κλπ κλπ..." ... Διότι, πάντα κατά την ταπεινή μου άποψη, αυτό που κάνει ο ΛΕΞ ΔΕΝ είναι μουσική !! Πες το "πρόζα", "απαγγελία στίχων", "αφήγηση στίχων" ή ό,τι άλλο συναφές, αλλά μουσική ΜΗΝ ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΕΙΣ!! Εγώ τη μουσική, όχι μόνο ως ακροατής αλλά και ως [έστω ασήμαντος, μικρής εμβέλειας] τραγουδοποιός έτσι και μόνο έτσι την αντιλαμβάνομαι : Θα πιάσεις το μουσικό όργανο που ξέρεις, όσο τελοσπάντων ξέρεις, όποιο κι αν είναι αυτό, και θα βάλεις κάμποσες νότες σε μια σειρά, όποια κι αν είναι αυτή, για να φτιάξεις μια καινούρια ΜΕΛΩΔΙΑ [κι αν με αυτήν μελοποιήσεις στίχους ή βάλεις στίχους πάνω από αυτήν, και προκύψει τραγούδι, ακόμη καλύτερα]!! Έτσι έκαναν από τον αυτοδίδαχτο Μάρκο Βαμβακάρη μέχρι τον βιρτουόζο πιανίστα Γιώργο Χατζηνάσιο!! Γι' αυτό τον ΛΕΞ, όσο κι αν τον σέβομαι, όσο κι αν θα του πω "μπράβο" για όσα κατάφερε, όσο κι αν στον καλλιτεχνικό χώρο πάντα με συγκινούν κατορθώματα συνανθρώπων μου που "από κει που δεν είχαν στον ήλιο μοίρα" φτάνουν σε σημείο να γεμίζουν στάδια, μεγάλα θέατρα κλπ κλπ ... εντούτοις ΔΕΝ θα τον θεωρήσω ούτε "μουσικό" ούτε "τραγουδοποιό" .... Εδώ τόσοι και τόσοι άλλοι που έκαναν ραπ [είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό], ανάμεσα στην απαγγελία στίχων, στις λούπες κλπ "κόλλησαν" και ένα μελωδικό ρεφρέν, μια μελωδική γέφυρα, κατιτίς τελοσπάντων που να έχει σχέση με μουσική ... Στον συγκεκριμένο, όμως όλα αυτά απουσιάζουν ...
Margot Margot
Είστε σκυλιά του πολέμου εσείς δε μασάτε, δεν χρειάζεστε καν τον Μητσοτακη. Λυσσάξατε.
Lefteris Papadimitriou
εχει μεγαλη περαση στους συνταξιουχους βλεπω, ιδιως σ αυτους που δεν ενδιαφερονται για τη μουσικη.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Οι επίσημες πωλήσεις των «δεύτερων» λαϊκών φωνών στη δεκαετία του ’70 πλήττονταν αφόρητα από την κασετοπειρατεία"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠανταζιδης
Στο βορειότερο τμήμα της χώρας η κασετοπειρατεια πήγαινε σφαίρα μέχρι και τα τέλη των 80'ς.Οι περισσότεροι ( και κυρίως οι "λαϊκοί")προτιμούσαν τις συλλογές που τις άκουγαν στα αγροτικά αυτοκίνητα που γυρνούσαν με αυτά (τέρμα σουρωμενοι) από τσάρκες σε γειτονικά χωριά.Η μειοψηφία (μεταλλαδες,νιουγουειβαδες κτλ) κυρίως αντιγραφαμε από επίσημες κυκλοφορίες, δηλαδή βινύλια και κασέτες εταιρείας τις συλλογές που ακούγαμε στα αγροτικά που πηγαίναμε τσάρκες σουρωμενοι σε γειτονικά χωριά.
ΔΑΝΙΗΛ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μόλις διάβασα ότι έφυγε από τη ζωή ο Γιώργος Αιγύπτιος
Φώντας Τρούσας
Δες τα προηγούμενα ποστ
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
Και στη δεκαετία 90 γίνονταν πολλές εγγραφές σε κασέτες.Νομίζω πάντως ο Πάριος είναι ο πρώτος σε πωλήσεις.Είτε σε αυθεντικά εταιρείας,είτε σε πειρατικά!Σπίτι δίχως Γιάννη Πάριο στη δισκοθήκη ,σπάνια να υπήρχε!
Νικος Μαργαρωνης
εκεί στο 80 νομίζω ότι την πρωτοκαθεδρία στην πειρατεία την είχε ο Χάρυ Κλυνν, με τις κασέτες από τις παραστάσεις του...
Kostas Drosopoulos
Στην πειρατεία συμμετείχαν και τα καταστήματα δίσκων;
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Πρώτα θα σου γράψει για το σκύλο στην Αριζόνα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Θα μάς πεθάνεις, μπρέ!.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Μία από τις πιο παράξενες ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου είναι το «Βλέπε Λουκιανός» (1969) του Γιώργου Εμιρζά"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Zervos
ISOS I MONI SOUREALISTIKI TAINIA.............
Vassilis Serafimakis
Mε την ευκαιρία, θυμηθήκαμε και το ότι υπήρχε κάποτε ένα μέσο όπου τέτοιες ταινίες -περιθωριακές με δυό τρείς έννοιες- μπορούσαν να βγούν προς το πλατύ κοινό και να δοκιμάσουν τη τύχη τους, αλλά και την τύχη τών όσων θα τσιμπάγανε και θα εξάπτονταν! Μεγάλη ιστορία η πνευματική αλιεία.
Ισως μάλιστα με αυτά τα διάφορα αποσυνάγωγα που σποραδικά πρόβαλε, το κανάλι τής ΕΡΤ δικαίωνε την ελληνοπρεπή ονομασία ΔΙΑΥΛΟΣ που τού είχε καρφιτωθεί.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ποια ήταν η Λούλου, που τραγουδούσε με τον Τόνυ Πινέλι το California dreamin' (άκου στα σχόλια) το 1966;"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=SsVDhOvxHxI
TONY PINELLI , LULU GORDON & STORKS - CALIFORNIA DREAMIN'
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Η "Άλλη" Κοινωνία.
ΕΜΕΙΣ βρισκόμασταν μακράν.
Γεώργιος Ζγούρας
*...κι εδώ γεννάται το έτερον ερώτημα: ποιος ήτο ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος σύζυγος Λούλου;
Nickos Ventouras
γενικά ποιοί είναι όλοι αυτοί οι παπάρες;
Lefteris Baltzoglou
φέφε αλιμπέρτι...καλησπέρα σας...
Georgios Matthiopoulos
Ξέρει κανείς γιατί στα 45άρια δισκάκια το κέντρο τους κρατιόταν μόνο από 4 ακίδες
Φώντας Τρούσας
για να σπάει εύκολα το κέντρο και να παίζει το δισκάκι και σε πλατώ τζουκ-μποξ
Vassilis Serafimakis
Ετυχε μία εξ όσων αναφέρεις να την έχω γνωρίσει κι ήταν πραγματικά femme fatale κι εν γνώσει της.
Γιώργος Γιαννόπουλος
Έκανα μια αναζήτηση, και κατά 99% η λούλου είναι η Louise Cordet κόρη της Helene Cordet- Φουφούνη (ήταν όντως ιδιοκτήτρια του saddle room, μεταξύ άλλων μυθικών λεπτομερειών -αν πιστέψουμε τον "μηχανή του χρόνου").
https://www.youtube.com/watch?v=wB-hSbDxJ9c
Φώντας Τρούσας
Cordet είναι το σωστό, τη γράφει λάθος ο Κρίτσας
Nikolaos Kotsovos
η κ.Βερουτη δεν ειχε παντρευτει τον Βαγγελη Παπαθανασιου ;
Φώντας Τρούσας
συνεργάτιδα του Βαγγέλη
Nikolaos Kotsovos
κάπου το είχα διαβάσει ποιο παλιά λογικά έχετε δίκιο .
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο Chris Cutler στον Ήχο, κάποτε στα έιτις"...
ΑπάντησηΔιαγραφήPanagiotis Kontis
Ε,ναι. Και Art Bears και The world as it is today.
Kwstas Agas
Πολύ ενδιαφέροντα όσα λέει!!! Πιο πολύ μου άρεσαν οι αναφορές που κάνει στον Mike Oldfield, για τον οποίο δηλώνω μέγας θαυμαστής!! Επειδή ο Μ.Ο. έχει φτιάξει ένα είδος μουσικής που είναι "μια κατηγορία από μόνο του" (πουθενά δεν μπορείς να κατατάξεις τη μουσική του, ούτε στο προγκρεσσιβ ροκ, ούτε στο new age, ούτε σε οιαδήποτε άλλη ταμπέλα), πάντα τον είχα στο μυαλό μου ως "από το ξεκίνημα του έναν μοναχικό/ loner δημιουργό "!! Όταν όμως άρχισα να ανακαλύπτω τους Edgar Broughton band (το meat album τους είναι το "μουσικό ευαγγέλιο" της δικής μου - έστω μικρής εμβέλειας και ασήμαντης - τραγουδοποιΐας) αλλά και την εν γένει σκηνή του Καντέρμπουρι, πραγματικά... εξεπλάγην που συνάντησα το όνομα Mike Oldfield στα credits τραγουδιών είτε του Edgar Broughton, παίζοντας μαντολίνο, είτε του Robert Wyatt, παίζοντας κιθάρα!! Να λοιπόν που μαθαίνω ότι ο Oldfield είχε θητεύσει και στο συγκρότημα του Kevin Ayers!!
Patritsopoulos Nikos
και με συναυλι στο Λυκαββητο το 80,ξερω απο εξω τους δισκους του και τους εχω βεβαια ,σε cd και πριν σε βινυλιο
Γιώργος Γιαννόπουλος
Αυτή η περιοχή της αγγλικής σύγχρονης μουσικής που συνέκλινε το ροκ η τζαζ και η αβανγκάρντ, περασμένα μέσα και από την -με την ευρεία έννοια- πολιτιστική τους παράδοση, την επιρροή του εκπαιδευτικού τους συστήματος, και την περιρρέουσα ατμόσφαιρα -ιδεολογική, κοινωνική κλπ- της εποχής, εντός και εκτός αγγλίας, έχει βγάλει ανεπανάληπτα πράγματα.
George Floudas
Το πρώτο πράγμα που άκουσα από Cutler
σε μια δύσκολη χρονιά
και προσωπικά
αλλά και για τον ήχο που με διαμόρφωσε
ήταν αυτό.
Σε μια εκπομπή του Ζήλου.
Και έπαθα σοκ.
https://youtu.be/kLWsVTpbfQE?si=B-ZbkyxScAM0XyY3
News From Babel - Anno Mirabilis (In The Year Of Miracles)
Spyros Diastimikos
Στην ίδια συνέντευξη -αν θυμάμαι καλά- έχει πει και κάτι ενδιαφέροντα για Magma και Throbbing Gristle.
Φώντας Τρούσας
Δεν θυμάμαι τώρα Σπύρο, γιατί αυτό το απόσπασμα είχα σκανάρει μόνο πριν από κάτι χρόνια. Δεν το σκάναρα τώρα. Για Magma, Brainticket, Supersister και Faust είχε μιλήσει σίγουρα ο Edward Ka-Spel.
Νίκος Μπουκουβάλας
Μέγας και αυτός και οι Henry Cow . Δεν νομίζω όμως να βρεί κάποιος περισσότερο ομαδικό και πρωτότυπο αυτοσχεδιασμό στο RnB απ΄ότι στους Soft Machine της περιόδου : Τhird - Seven .
Chris Stassinopoulos
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vassilis Serafimakis
1. Ψιλοαγόραζα mail order από μικρός. Κι είχα τσιμπήσει Tubular Bells από το κατάστημα τής Virgin και μάλιστα μούχαν στείλει κάποιο freebie δωράκι μέσα, ένα φυλλάδιο φωτογραφιών αν θυμάμαι καλά. Εστελνα επιταγή δραχμές (!) και την παίρνανε. Μέσα σ'ενάμιση χρόνο διάβαζα στο ΜΜ συνεντεύξεις τού Branson, είχε ξεφύγει.
2. Και βέβαια Canterbury οι Henry Cow! Πιό Canterbury γίνεσαι Αρχιεπίσκοπος.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Loukas Thanos - Δεν ήξερα το μέλλον (Greece, 1984)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήBabis Room
Τελικά υπάρχει ταινία με τον τίτλο Jazzburger?
Φώντας Τρούσας
Mπααα...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ακόμη μια παράξενη ταινία του ελληνικού σινεμά, σε σκηνοθεσία του Γιάννη Κοκκόλη"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikolaos Kotsovos
Κώστας Φυσσούν ...
Πετρος Μιχελιουδης
για το σεναριο το γελιο
Σχόλια από το fb στο ποστ "Κι ενώ στα σίξτις το να μην ήσουν μουσικός και να εντασσόσουν σε μια μουσική διαδικασία είχε να κάνει με το σπάσιμο των ακαδημαϊκών κανόνων"...
ΑπάντησηΔιαγραφήGeorge Floudas
Τα έχεις πει όλα. Και όχι μόνο για τη μουσική.
Για την πολιτική ακόμα περισσότερο.
Το κάνω share
Kwstas Agas
Η Μαρία Μήτσορα είναι μια χαρισματική γυναίκα που συνδυάζει ... και τα δύο : Και μυαλό γεμάτο οξυδέρκεια, απρόβλεπτη σκέψη και αντίληψη κλπ αλλά και εξωτερική εμφάνιση [όποτε έχω δει φωτογραφίες της που συνοδεύουν τις συνεντεύξεις της έχω ... "πάθει πλάκα", μουρμούρισα "τι γυναικάρα είναι αυτή" !!]!! Και για να έρθω στα λεγόμενά της : αυτήν η "έξω από το star system, βασιζόμενη στη δύναμη του τυχαίου" μουσική νοθεύτηκε υποβολιμαία όχι μόνο από "μουσικώς αναλφάβητους' αλλά κυρίως - όπως λέει η Μαρία - από "τελείως άσχετους με τη μουσική" φορείς και εκπροσώπους του "κοινωνικοπολιτικού συστήματος"!! Ιδίως αυτοί οι τελευταίοι την έκαναν ... "παντιέρα" τους, προκειμένου οι ίδιοι να γαντζωθούν για τα καλά στο "κοινωνικοπολιτικό σύστημα"!! Και τα πράγματα γίνανε χειρότερα όταν κάποιοι "μουσικώς γραμματιζούμενοι" μουσικοί και εν γένει καλλιτέχνες θεώρησαν αυτούς τους "φορείς και εκπροσώπους" ως "δικούς τους ανθρώπους" και τους υποστήριξαν [πχ στις προεκλογικές εκστρατείες τους κλπ] !!