6/9/2025
Υπενθυμίζω σε όλους και όλες πως απόψε το βράδυ, στις 21:30, θα γίνει η παρουσίαση του νέου βιβλίου μου στο Φεστιβάλ Βιβλίου, στο Πεδίο του Άρεως, στη σκηνή Αντιγόνη Μεταξά-Κροντηρά. Μαζί μου στο τραπέζι θα βρίσκονται ο Χάρης Συμβουλίδης (Αθηνόραμα) και ο Δημήτρης Βασιλειάδης (B-otherSide Records). Θα χαρώ πολύ να έλθετε και να τα πούμε. Να συζητήσουμε για το βιβλίο, να υπογράψω αντίτυπα κτλ.
Επειδή υπάρχει και η συγκέντρωση για τα Τέμπη απόψε, στις 7 στο Σύνταγμα, προλαβαίνουμε να περάσουμε και από ’κει, και να πάμε μετά στο Φεστιβάλ.
Αν τυχόν το Σύνταγμα παραμένει κλειστό για λεωφορεία, τρόλεϋ, μετρό κ.λπ., για όσους και όσες περνάνε από κει, υπάρχει πάντα ο σταθμός μετρό Αμπελόκηποι, και από κει με λεωφορείο κατεβαίνετε στο Πεδίο του Άρεως. Ραντεβού λοιπόν στις 21:30.
Υπενθυμίζω σε όλους και όλες πως απόψε το βράδυ, στις 21:30, θα γίνει η παρουσίαση του νέου βιβλίου μου στο Φεστιβάλ Βιβλίου, στο Πεδίο του Άρεως, στη σκηνή Αντιγόνη Μεταξά-Κροντηρά. Μαζί μου στο τραπέζι θα βρίσκονται ο Χάρης Συμβουλίδης (Αθηνόραμα) και ο Δημήτρης Βασιλειάδης (B-otherSide Records). Θα χαρώ πολύ να έλθετε και να τα πούμε. Να συζητήσουμε για το βιβλίο, να υπογράψω αντίτυπα κτλ.
Επειδή υπάρχει και η συγκέντρωση για τα Τέμπη απόψε, στις 7 στο Σύνταγμα, προλαβαίνουμε να περάσουμε και από ’κει, και να πάμε μετά στο Φεστιβάλ.
Αν τυχόν το Σύνταγμα παραμένει κλειστό για λεωφορεία, τρόλεϋ, μετρό κ.λπ., για όσους και όσες περνάνε από κει, υπάρχει πάντα ο σταθμός μετρό Αμπελόκηποι, και από κει με λεωφορείο κατεβαίνετε στο Πεδίο του Άρεως. Ραντεβού λοιπόν στις 21:30.
6/9/2025
35η ΔΕΘ, Σεπτέμβριος 1970.
Ο ΟΤΕ παραγγέλνει στον αείμνηστο συνθέτη Θόδωρο Αντωνίου ένα έργο ηλεκτρονικής μουσικής, για να παρουσιαστεί στην Έκθεση – κι εκείνος γράφει το «Τηλεπικοινωνίαι ΟΤΕ 1970» (μέρος της οπτικής παρτιτούρας φαίνεται στο σκαν).
Επίσης ο ΟΤΕ, με αφορμή το έργο του Αντωνίου, χρηματοδοτεί μια μικρή έκδοση, υπό τον τίτλο «Τι είναι ηλεκτρονική μουσική» (το περίπου εξώφυλλο το βλέπετε – το έχω πειράξει λίγο), με πολλά ενδιαφέρονται στοιχεία εντός, ειδικά για την ελληνική περίπτωση (μέχρι το 1970).
Αυτά είχαν κι έχουν νόημα από τις ΔΕΘ και όχι οι κοροϊδίες των πολιτικών.
35η ΔΕΘ, Σεπτέμβριος 1970.
Ο ΟΤΕ παραγγέλνει στον αείμνηστο συνθέτη Θόδωρο Αντωνίου ένα έργο ηλεκτρονικής μουσικής, για να παρουσιαστεί στην Έκθεση – κι εκείνος γράφει το «Τηλεπικοινωνίαι ΟΤΕ 1970» (μέρος της οπτικής παρτιτούρας φαίνεται στο σκαν).
Επίσης ο ΟΤΕ, με αφορμή το έργο του Αντωνίου, χρηματοδοτεί μια μικρή έκδοση, υπό τον τίτλο «Τι είναι ηλεκτρονική μουσική» (το περίπου εξώφυλλο το βλέπετε – το έχω πειράξει λίγο), με πολλά ενδιαφέρονται στοιχεία εντός, ειδικά για την ελληνική περίπτωση (μέχρι το 1970).
Αυτά είχαν κι έχουν νόημα από τις ΔΕΘ και όχι οι κοροϊδίες των πολιτικών.
5/9/2025
Κατά μίαν άποψη το ροκ θα πεθάνει, όταν θα πεθάνουν εκείνοι που το γέννησαν... Roger Waters - Smell the Roses (Audio)
https://www.youtube.com/watch?v=PEh7Ip4yvH8
Κατά μίαν άποψη το ροκ θα πεθάνει, όταν θα πεθάνουν εκείνοι που το γέννησαν... Roger Waters - Smell the Roses (Audio)
https://www.youtube.com/watch?v=PEh7Ip4yvH8
5/9/2025
Υπέρ του Ρότζερ Ουώτερς και κατά του γιου τού Όζυ...
update
Επειδή υπάρχουν και κάποιοι που δεν καταλαβαίνουν τι έγραψα. Λέω πως έχει κάθε δικαίωμα ο Ρότζερ Ουώτερς να κρίνει τον οποιονδήποτε του σιναφιού του. Και γράφω επίσης "κατά του γιου του Όζυ", όχι "κατά του Όζυ".
Υπέρ του Ρότζερ Ουώτερς και κατά του γιου τού Όζυ...
update
Επειδή υπάρχουν και κάποιοι που δεν καταλαβαίνουν τι έγραψα. Λέω πως έχει κάθε δικαίωμα ο Ρότζερ Ουώτερς να κρίνει τον οποιονδήποτε του σιναφιού του. Και γράφω επίσης "κατά του γιου του Όζυ", όχι "κατά του Όζυ".
5/9/2025
Για τον Εξαδάκτυλο (Δημήτρης Πουλικάκος κ.ά.) θα διαβάσεις πολλά (σελ. 331-336) στο νέο βιβλίο μου «Ροκ, Ελληνικό Ροκ, Κοινωνία και Πολιτική στη Μακρά Δεκαετία του ’60 (μία αντι-ανάγνωση)» [Όγδοο, 2025], που κυκλοφορεί τώρα στα βιβλιοπωλεία. Και σε σχέση με τα κοινωνικοπολιτικά, και σε σχέση με την ιστορία και τη δισκογραφία του.
Για τον Εξαδάκτυλο (Δημήτρης Πουλικάκος κ.ά.) θα διαβάσεις πολλά (σελ. 331-336) στο νέο βιβλίο μου «Ροκ, Ελληνικό Ροκ, Κοινωνία και Πολιτική στη Μακρά Δεκαετία του ’60 (μία αντι-ανάγνωση)» [Όγδοο, 2025], που κυκλοφορεί τώρα στα βιβλιοπωλεία. Και σε σχέση με τα κοινωνικοπολιτικά, και σε σχέση με την ιστορία και τη δισκογραφία του.
4/9/2025
Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου είχε ξεκινήσει να παίζει ροκ από την δεκαετία του ’60 ήδη, όταν ήταν στους Crosswords και θυμάμαι πως στα έιτις φίλοι μου ροκάδες, που γούσταραν τα πιο περιθωριακά ονόματα (Σιδηρόπουλο π.χ.), αμφισβητούσαν τη... ροκοσύνη του. Περιττό να πω πως όταν ο Βασ. έπαιζε Animals, ο Σιδηρό (που ήταν και δύο χρόνια μεγαλύτερος) δεν είχε ακόμη καμία ενεργή επαφή με τη μουσική.
Στο νέο βιβλίο μου «Ροκ, Ελληνικό Ροκ, Κοινωνία και Πολιτική στη Μακρά Δεκαετία του ’60 (μία αντι-ανάγνωση)» [Όγδοο, 2025], που κυκλοφορεί τώρα στα βιβλιοπωλεία γράφω διάφορα για το απώτερο ροκ χθες του Παπακωνσταντίνου, και βασικά για το πώς πρόκοψαν οι Crosswords, μέσα από τους διαγωνισμούς ποπ και ροκ συγκροτημάτων της εποχής.
Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου είχε ξεκινήσει να παίζει ροκ από την δεκαετία του ’60 ήδη, όταν ήταν στους Crosswords και θυμάμαι πως στα έιτις φίλοι μου ροκάδες, που γούσταραν τα πιο περιθωριακά ονόματα (Σιδηρόπουλο π.χ.), αμφισβητούσαν τη... ροκοσύνη του. Περιττό να πω πως όταν ο Βασ. έπαιζε Animals, ο Σιδηρό (που ήταν και δύο χρόνια μεγαλύτερος) δεν είχε ακόμη καμία ενεργή επαφή με τη μουσική.
Στο νέο βιβλίο μου «Ροκ, Ελληνικό Ροκ, Κοινωνία και Πολιτική στη Μακρά Δεκαετία του ’60 (μία αντι-ανάγνωση)» [Όγδοο, 2025], που κυκλοφορεί τώρα στα βιβλιοπωλεία γράφω διάφορα για το απώτερο ροκ χθες του Παπακωνσταντίνου, και βασικά για το πώς πρόκοψαν οι Crosswords, μέσα από τους διαγωνισμούς ποπ και ροκ συγκροτημάτων της εποχής.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου είχε ξεκινήσει να παίζει ροκ"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKwstas Agas
Άλλο ένα ροκ συγκρότημα για το οποίο μας έχει μείνει "απωθημένο" το γεγονός ότι "δεν άφησαν τίποτα ηχογραφημένο, είτε δικό τους τραγούδι - αυτό πια κι αν θα ήταν ευχής έργον - είτε κάποια δική τους εκτέλεση σε άλλο τραγούδι"!! Ένα παρόμοιο απωθημένο που μας έμεινε με τα σαλονικιώτικα σχήματα fratelli και μακεδονομάχοι αλλά και Ζηλωτής...
Σιδερης Φλαμος
Ασχετο,,, τα μαγιο που κολλανε???
Vassilis Serafimakis
προφανώς παίζουν καλοκαίρι παραλιακά. Τι, μόνο οι αμερκάνοι beach party?
Kwstas Agas
μα αυτό ακριβώς: το μαγαζί που παίζουν δεν μοιάζει ούτε με ... 60ς παραλιακό μαγαζί, ούτε με κάτι παρόμοιο (όπως πχ τα εντευκτήρια που έστηναν στην παραλία της Αγίας Τριάδας Θεσσαλονίκης για τα θρυλικά μπητς πάρτι)!! Όπως μπορώ να αντιληφθώ, πρόκειται για κλειστό χώρο που με παραπέμπει σε ταβέρνα ("όλα τα λεφτά" οι ελληνικές σημαιουλες πίσω τους)!! Γι' αυτό κι εγώ με το που είδα τη φωτογραφία την ίδια απορία είχα "τα μαγιό πού κολλάνε??" ...
Vassilis Serafimakis
και παραλιακή ταβέρνα μπορεί να είναι, και οτιδήποτε κοντά σε παραλία. Εγώ απόρησα με την απορία, "Γιατί φοράνε μαγιώ;" Είμαστε χώρα με αμέτρητες χιλιάδες μέτρα παραλίες και μεγάλο καλοκαίρι, αα μάντεψε πού μπορεί να παίζουν με μαγιώ!
Kwstas Agas
(κι ένα άλλο που μου έκανε εντύπωση σχετικά με αυτήν την μπάντα: διάβασα ότι μπάσο έπαιζε ο Βαγγέλης Πατεράκης, ο οποίος και για τα επόμενα 40βάλε χρόνια ήταν σταθερός, μόνιμος και αναντικατάστατος σε ό , τι έκανε ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου, είτε δίσκους, είτε συναυλίες... Δεν αποκλείεται να είναι η ΜΑΚΡΟΒΙΌΤΕΡΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ μεταξύ τραγουδιστή και μουσικού στο χώρο του ελληνικού τραγουδιού, μαζί στο ξεκίνημα στο γκρουπάκι της γειτονιάς, όταν ο τραγουδιστής ήταν ακόμη άγνωστος, μαζί κι όταν ο τραγουδιστής υπερ- αγαπήθηκε από τον κόσμο κι έγινε σταρ, μαζί κι όταν ο τραγουδιστής έκλεισε τον κύκλο του ... Πραγματικά μια ΑΞΙΟΘΑΎΜΑΣΤΗ ΣΧΈΣΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ...) ...
Stathis Nikokavouras
σωστος....σε καθε συναυλια θυμασαι την παρουσιαση?στο μπασο ο βαγγελης πατεραααααακης...παντα μαζι..στον ιδιο δρομο και ο τζιμακος που ειχε ορεστη πλακιδη και τον πασιο στην κιθαρα αλλα καπου αρχες του νεου αιωνα εφερε αλλο κιθαριστα ομως οταν εκαναν την θρυλικη εκεινη εμφανιση ειχε ανεβασει στην σκηνη δρολαπα πασιο και ο νεος μπροστα τους απλα κοιταζε ..τι ζησαμε...τι ακουγαμε...ο πασιος την γλυκα της κιθαρας και ο δρολαπας το αντιθετο.....απο αλλο πλανητη ο τυπάς...και τωρα τι....εφυγε ο σπαθας εφυγε ο τονυ ο τουρκοτζωρτζ εφυγε ο σιερρας απο ρεζους και τοσοι αλλοι...τι σκατα να ακουσουμε τωρα...ακουσα χτες τους δυο νεωτερους στο μπλουζ δισκους του μποναμασσα και του budy guy αδιαφοροι τελειως..ο δευτερος δικαιολογειται ειναι 80φευγα αλλα ο πρωτος ?ενα τραγουδι και τελος...τα αλλα συμπληρωνουν...μπλεξαμε...
Patritsopoulos Nikos
πααααλι σε συναυλια διαμαρτυριας,παραπονιοτανε στο καφε του αδερφου του
Σχόλια από το fb στο ποστ "Υπέρ του Ρότζερ Ουώτερς και κατά του γιου τού Όζυ..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήAlexandra Fraimi
Όταν αγωνιζόταν για την απελευθέρωση του Julian Assange και καταφερόταν κατά της Κυβέρνησης Boris Johnson.
Πίσω του, διακρίνεται ο Tariq Ali.
Λονδίνο, 22.2.2020.
0:00 / 0:09
Nick Gargalakos
Ένας κορυφαίος καλλιτέχνης. Μια γενναία φωνή. Εκεί που οι υπόλοιποι σιωπούν, αυτός μιλά. ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ.
Θοδωρής Τσάτσος
Εντελώς αδιάφορο, αλλά διαφωνώ απολύτως!! Εντελώς μικρόψυχες, άκαιρές και συμπλεγματικές δηλώσεις.
Φώντας Τρούσας
Καλά κάνει και μιλάει και λέει τη γνώμη του. Αν δεν μιλήσει αυτός ποιος θα μιλήσει? Έχει κάθε δικαίωμα να κρίνει τον οποιονδήποτε του σιναφιού του. Ομερτά μεταξύ των καλλιτεχνών δεν υπάρχει λόγος να υφίσταται.
Dimitris Platamonas
Εχει φάει βρισίδια από μεταλαδες..είμαι σε τέτοιες σελίδες...δεν μιλάς έτσι για έναν νεκρό.. ούτε μήνας δεν πέρασε. απο την κηδεια.....πες ότι θες οταν ήταν ζωντανός και υγιείς...ο ozzy μεγάλος performer και έμεινε στην ιστορία τις σκληρης ροκ...ο καημένος ειχε καμένο εγκέφαλο από ατελείωτα ναρκωτικά που πήρε...έπρεπε να είχε πεθάνει δεκαετίες πριν
Φώντας Τρούσας
Και τι σημαίνει νεκρός? Όλοι υποψήφιοι νεκροί είμαστε. Και για πόσο πρέπει να μη μιλάς? Οι τρεις μέρες είναι αρκετές για μένα.
Giorgos Brtns
καταρχήν δεν έβρισε τον Ozzy ως άνθρωπο. Μίλησε για την καλλιτεχνική του οντότητα αυτού και των Sabbath. Και εφόσον ερωτήθηκε, είπε την δική του αλήθεια. Και μπράβο του.
Nikos Markakis
Μικρόψυχος! Δεν μιλάνε έτσι για τους αποδημήσαντες!
Φώντας Τρούσας
Καλά κάνει και μιλάει. Το "αποδημήσαντες" για μένα είναι λόγος της πλάκας. Μέχρι πότε πρέπει να έχει κανείς το στόμα του κλειστό; Mήπως μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία?
Γιάννης Φρέρης
Αυτό ισχύει για τους κοινούς και άσημους θνητούς, τα δημόσια πρόσωπα εξαιρούνται, μην πω ότι επιβάλλεται η δημόσια τοποθέτηση. Ειδικά όταν έχουν κάνει τις πολιτικές τους επιλογές. Σιγά μην πούμε μικρόψυχο τον Άγγλο εργάτη που ακόμα κυκλοφορεί με μπλουζάκια η σκύλα πέθανε για τη Θάτσερ.
Lefteris Papadimitriou
Τον έφαγε η ζήλεια γιατί ξέρει ότι κηδεία λαϊκού ήρωα δε θα έχει κανένας από αυτούς...
Φώντας Τρούσας
Δεν νομίζω να δίνει δεκάρα για την κηδεία του ο Ρότζερ.
Konstantinos Katsoulas
Παντελως ανυπόληπτος, τρελαμένος από το μίσος και από τα ναρκωτικά.
Γιώργος Πήττας
Konstantinos Katsoulas εξαιρετική επισήμανση. Σύντομα όλοι που ακόμα διατηρούν με χίλια ζόρια μια Πολιτικοκοινωνική συνείδηση θα καθίστανται παρίες με ανάλογες κατηγορίες. Η "φιλελεύθερη" δύση και ο ελεύθερος κόσμος.
Anastasios Babatzias
διαβαζοντας την απαντηση του Οζμπορν υιου , εισαι με τον Γουοτερς και χωρις να ξερεις καν τι ειπε ο τελευταιος
Panagiotis Ioannidis
ΔιαγραφήΥπέρ του γιου οζυ και κατα του Γουότερς!
Tanas Atanasoff
Μπορούσε να εκφράσει τη γνώμη του για τα τηλεοπτικά προϊόντα του Όζζυ αλλιώτικα, μαζί του θα είμασταν. Τώρα όμως, το έχασε. Και ακριβώς επειδή δεν είναι χθεσινός στον χώρο, απαγορεύεται να λέει πως δεν τον νοιάζουν οι Black Sabbath. Είναι και κακογουστιά να μην σε αφορούν οι Black Sabbath στην τελική, αλλα αυτό περνά σε δεύτερη μοίρα. Και δεν είμαι μεταλάς-μεταλάς.
Φώντας Τρούσας
Πολλούς που ακούνε ροκ δεν τους αφορούν οι Black Sabbath. Δεν βρίσκω τίποτα κακό σ' αυτό.
George Dedes
Είναι λογικό ένας μουσικός σαν τον Waters να αδιαφορεί για τους Σάμπαθ και τον Όζι. Το συζήτησα με κάποιον άγγλο μουσικό και μου είπε ότι παίζει ρόλο το κοινωνικό τους διαφορετικό background. Εγώ πάλι πιστεύω ότι είναι θέμα γούστου...
Tanas Atanasoff
λογικό είναι? Πού είναι το λογικό ?
George Dedes
άκυρο το παράδειγμα σου. Είναι θέμα γούστου, έτσι απλά. Στην Αγγλία υπήρχε έντονα η ταξική διαφορά, κάνεις λάθος σε αυτό.
Gus Ar
Μια χαρά τα λέει ο Γουότερς, σκουπίδια είναι τα ριάλιτυ και τα τηλεοπτικά αφιερώματα της πλάκας.
Και προφανώς λογικό να μη του αρέσουν οι Sabbath.
Είναι σύγχρονοι του, μακριά από τα γούστα του. Όποιος το βρίσκει παράλογο ας ψάξει συνεντευξεις του Γουότερς για τη μουσική που τον επηρέασε και τον εκφράζει.
Μη μπερδεύουμε τα δικά μας γούστα με ενός Άγγλου 82 ετών.
(Για τους σχολιαστές)
Νίκος Μπουκουβάλας
Κλασικός αριστερός φασίστας ο ατάλαντος , ούτε μπάσο ήξερε .
Pia Bakogiorgou
ατάλαντος , όχι σαν κι εσάς
Κώστας Παπαϊωάννου
πού κουρευεσαι φιλε;
Stamatis Tsolelis
Εξεφρασε την αποψη του για την δημοσια ζωη του Οζυ και οτι οι Sabbath δεν ηταν του γούστου του.Πολυ κακο για το τιποτα δηλαδη.Ναχαμε να λεγαμε για να μαλωνουμε ανευ λόγου.Ο υιος Οζυ εντωμεταξυ χωρις κανενα επιπεδο εκφρασης αντεδρασε πολυ υπερβολικά σε σχέση με οσα ειπώθηκαν και απλα ευλογησε τα γενια των οπαδων του πατέρα του.Γενικα ενα θεμα που πολυ ασχοληθηκαμε με αυτο το ψιλοξεχειλωσαμε δηλαδη.
Σχόλια από το fb στο ποστ "35η ΔΕΘ, Σεπτέμβριος 1970. Ο ΟΤΕ παραγγέλνει στον αείμνηστο συνθέτη Θόδωρο Αντωνίου"...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Δηλαδή... περνάν τα χρόνια και πάμε χειρότερα.
Φώντας Τρούσας
Καλύτερα που πάμε χειρότερα, γιατί τώρα ο ΟΤΕ θα χρηματοδοτούσε την τραπ ξέρω
Tasos Sagris
μάλλον την Άλκηστη Πρωτοψάλτη νομίζω θα χρηματοδοτούσε...
Kwstas Agas
Μωρέ μπράβο ο ΟΤΕ... Πραγματικά, αν αυτό συνέβαινε στη ΔΕΘ του 2025 κι όχι στη ΔΕΘ του 1970, θα το σκεφτόμουν ακόμη και να κάνω ταξίδι - αστραπή στη Θεσσαλονίκη για να περάσω από "το τμήμα Δ του πύργου του ΟΤΕ" για να ακούσω τη σύνθεση και τις επιλογές ηλεκτρονικής μουσικής του πολύ σπουδαίου και σημαντικού Θεόδωρου Αντωνίου!! Και για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους, όταν εν έτει 1970 στην Ελλάδα (αλλά και στο εξωτερικό) ένας οργανισμός, μια εταιρία κλπ (εν προκειμένω ο ΟΤΕ) εκδίδει ανακοίνωση που λέει "για να γνωρίσει το κοινό τις καινούργιες τάσεις της μουσικής, δηλαδή την ηλεκτρονική μουσική", τότε, ως οργανισμός, εταιρία κλπ δείχνεις ότι "είσαι πολύ μπροστά στην εποχή σου και ατενίζεις το μέλλον!! Διότι το να μιλάς εν έτει 1970 για ηλεκτρονική μουσική... Ήταν κάτι πρωτοποριακό....
(κι εν τω μεταξύ το κείμενο το ... έκοψες στο καλύτερο! Ακριβώς εκεί που αρχίζει η σετ λιστ των κομματιών ηλεκτρονικής μουσικής που επέλεξε ο συνθέτης Θεόδωρος Αντωνίου!! Θα είχε ΠΟΛΎ ΕΝΔΙΑΦΈΡΟΝ να διαβάζαμε τις επιλογές του...)
Constantine Lignos
Τί καλά που το κυκλοφόρησες!!
Θωμάς Ταμβάκος
Μπράβο Φώντα για την ανάρτηση
Σχόλια από το fb στο ποστ "Υπενθυμίζω σε όλους και όλες πως απόψε το βράδυ, στις 21:30, θα γίνει η παρουσίαση του νέου βιβλίου μου στο Φεστιβάλ Βιβλίου"...
ΑπάντησηΔιαγραφήVagelis Avgidis
Θα είμαστε εκεί!