Παρασκευή 20 Ιουλίου 2012

τηλεοπτικά

Τα περισσότερα κανάλια της τηλεόρασής μου (μια παλαιά έγχρωμη, βαρέων βαρών Philips, μοντέλο ’85) δεν μεταδίδουν πλέον το αναλογικό σήμα ορισμένων σταθμών. Απαιτείται αποκωδικοποιητής, προκειμένου να λαμβάνουν το νέο ψηφιακό σήμα. Ο αποκωδικοποιητής κοστίζει από 35 ευρώ και πάνω, αναλόγως με τις απαιτήσεις του τηλεορασάκια.
Επειδή έχω την άποψη ότι τα τηλεοπτικά προγράμματα μπαίνουν απρόσκλητα στα σπίτια μας –κανονικά θα έπρεπε να μας πληρώνουν, όταν τα βλέπουμε και όχι να τα πληρώνουμε, όπως πληρώνουμε την ΕΡΤ ή όπως μάς ζητούν να πληρώσουμε τώρα τους αποκωδικοποιητές, για να εξακολουθούμε να… μορφωνόμαστε από τα πανελλήνιας εμβέλειας ιδιωτικά κανάλια– δεν είμαι διατεθειμένος να δώσω για πάρτη τους ούτε δεκάρα τσακιστή· ιδίως σε μιαν εποχή όπου το χρήμα φαίνεται μόνο με το κυάλι, και τα ραβασάκια καταφθάνουν με εξοντωτικούς ρυθμούς. Όχι ότι έβλεπα και πολύ τηλεόραση, αλλά να, τώρα, είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία να κόψω και το ελάχιστο, γλιτώνοντας, μια και καλή, από ουκ ολίγους ανεπιθύμητους επισκέπτες. Τουλάχιστον μέχρι να πάρω το εφάπαξ…

5 σχόλια:

  1. Άλλο ένα κόλπο για να 'κονομήσουν οι πολυεθνικές από τους ψηφιακούς δέκτες και τις τηλεοράσεις ψηφιακής τεχνολογίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ούτε εγώ πήρα decoder Φώντα. Και ούτε πρόκειται να πάρω... Μπορώ να ζήσω πλέον και χωρίς τηλεόραση, δεν θα μου λείψει καθόλου.

    Αν και σήμερα στη πλατεία της πρίζας (Κλαυθμώνος) υπήρχαν ουρές για τα μαγικά κουτάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ρε τι μας βρήκε καλοκαιριάτικα.
    Ε όχι και στην ουρά για ένα κωλομηχάνημα.
    Δουλειά δεν είχε ο διάολος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι ΕΡΤ1, ΝΕΤ και ΕΡΤ3 θα έχουν αναλογικό σήμα μέχρι τις 17 Αυγούστου λόγω Ολυμπιακών Αγώνων (τι παρωδία κι αυτή) απ'ότι άκουσα στις ειδήσεις του ΣΚΑΙ βεβαίως βεβαίως! Εγώ πάντως και σήμερα πιάνω καμπάνα όλα τα κανάλια χωρίς να έχω το μαγικό μηχανάκι.

    υ.γ. Ελπίζω να μην ξεκινήσει και στην τηλεόραση από τους λάτρεις του κλασικού, η συζήτηση περί ανωτερότητας της αναλογικής εικόνας σε αντιδιαστολή με την ψηφιακή... Όχι άλλο κάρβουνο!

    Κωνσταντίνος Θ.Π

    ΑπάντησηΔιαγραφή