Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 28

16/6/2017
Το ΔΝΤ λέει πως μας παραλληλίζει με Εκουαδόρ, Ζάμπια, Χιλή, Αργεντινή, Γιουγκοσλαβία, Βραζιλία κ.λπ., γιατί σ’ αυτές μόνο τις χώρες, στο παρελθόν, είχε δώσει «κατ’ αρχήν έγκριση».
Δηλαδή, αν δεν ανήκαμε στη γερμανική ΕΕ, μπορεί και να ’μασταν τώρα καλύτερα… μέσα στα χάλια μας. 
Αφού μετά από τόσα εγκληματικά μέτρα την τελευταία 7ετία και απώλεια του 1/4 του ΑΕΠ, θα είχαμε τουλάχιστον μια «σωστή» ελάφρυνση χρέους. Τώρα… τίποτα. Μαγκάνι μέχρι το 2060.

16/6/2017 
Ο Ταγματάρχης (ανώτερος υπάλληλος μιας κυβέρνησης της «αριστεράς») έπρεπε να ζητήσει την παραίτηση τής Ακριβοπούλου πριν από τη ΝΔ. Και μετά ας έκανε ό,τι ήθελε…

16/6/2017 
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΩΝ ΤΣΙΓΓΑΝΩΝ
Αντί να μας εξηγήσουν πάνω σε τι συμφώνησαν στο Γιούρογκρουπ και πόσο κοντά ή μακριά είναι εκείνα που συμφώνησαν με τα φαιδρά που έλεγαν πριν από ένα μήνα (για γραβάτες και τρίχες κατσαρές), οι Συριζαίοι αποφάσισαν ν’ αλλάξουν την ατζέντα και ν’ ασχοληθούν με τους Τσιγγάνους!
Το πόσο αυτοσχέδιοι και τυχάρπαστοι είναι φαίνεται προφανώς από το γεγονός πως έπρεπε πρώτα να σκοτωθεί ένα παιδί, και ύστερα να αναλάβουν «πρωτοβουλίες».
Η χώρα είναι αφημένη στην τύχη της. Κανείς από δαύτους δεν ασχολείται με τίποτα. Το μόνο που τους νοιάζει είναι να κλείνουν οι «αξιολογήσεις» και το πώς θα δείχνουν «συμπαγείς», ώστε να ψηφίζουν όσα τους λένε οι δανειστές.
«Μελετάται» λέει «η δυνατότητα απόφοιτοι Λυκείου (Τσιγγάνοι) να εισάγονται χωρίς εξετάσεις σε συγκεκριμένα τμήματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης», αλλά «το θέμα παρουσιάζει νομικές δυσκολίες».
Ρε οι άνθρωποι μάς δουλεύουν ψιλό γαζί… Έχουν ξεφύγει τελείως… 

16/6/2017
Οι Radiohead είναι από τα πιο βαρετά και ανούσια συγκροτήματα των τελευταίων 25 χρόνων. Με το ζόρι κρατάω το “Amnesiac”, που το έχω σε διπλό 10ιντσο κι έχει τιμούλα…

16/6/2017
Κι άλλες φορές η Ελλάδα είχε χρεοκοπήσει στο παρελθόν, αλλά αυτό το χάλι, αυτή η σύνθλιψη, αυτή η εκτός τόπου και χρόνου κοροϊδία, από τους λεγόμενους «εταίρους» δεν έχει ξανασυμβεί ποτέ. Ούτε θα ξανασυμβεί… καθότι η καταδίκη που θα υπάρξει θα είναι εξοντωτική. Η δε απόφαση για αιώνια λιτότητα, μέχρι το 2060, συντάσσεται με το προτεσταντικό πρωτόκολλο, πίσω από το οποίο κρύβεται, κατά βάση, η εκδικητική τιμωρία τής αιώνιας Κόλασης. «Έσφαλες;» (δηλαδή πλούτισα εις βάρος σου) πρέπει να πεθάνεις.
Το να υπερασπίζεται κάποιος, και εννοώ οι τοκογλύφοι, μια πολιτική, που απλώνεται χρονικά πέραν των ορίων της ζωής του, είναι κάτι που προσωπικά με ξεπερνά, καθώς το μόνο που φανερώνει είναι τυφλό μίσος, εκδικητική μανία και εγκληματική αδιαφορία για τη σημερινή νέα γενιά – όπως και για την επόμενη φυσικά, την καταδικασμένη από τη γέννα της. Άσε μας εμάς…
Εμείς ασχολούμαστε με την Τέχνη. Ακούμε δίσκους, διαβάζουμε ποίηση και λογοτεχνία…

15 σχόλια:

  1. Vassilis Bas Athanassiadis
    Αν οι Radiohead είχαν άλλον τραγουδιστή ή αν ο Yorke ήταν λιγότερο κλάψας θα είχαν περισσότερο ενδιαφέρον (προσωπική άποψη, εννοείται).

    Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
    Δεν έχουν ταλέντο ούτε στον λυρισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Tilemachos Mousas
    Το Αmnesiac έχει μέσα το pyramid song που είναι το καλύτερό τους κομμάτι κατά τη γνώμη μου.

    Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
    Καλό είναι, αλλά πολύ κατώτερο από άλλα άλλων (παλαιότερων).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Spyros Diastimikos
    Κρατάς OK Computer και Kid A και είσαι εντάξει με δαύτους. Δεν χρειάζονται άλλα.

    Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
    Αυτά τα είχα και τα έδωσα. Το "Amnesiac" μου άρεσε λίγο παραπάνω και το κράτησα... μέχρι να το διώξω κι αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Sakis Sampaziotis
    Για τον ΠΑΟΚ πες τιποτα

    Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
    Κούδας, Παρίδης, Τερζανίδης.

    Sakis Sampaziotis
    Ούτε μένα μ αρέσει το κοκορέτσι (ναι τέτοιος είμαι) αλλά δεν νομίζω να απασχολεί και ιδιαίτερα. Αρκουν δύο τρία επιχειρήματα, αγαπητέ Φώντα αν αυτό είναι εφικτό. Την αγάπη μου.

    Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
    To φέισμπουκ δεν είναι για επιχειρήματα, είναι για αφορισμούς.

    Sakis Sampaziotis
    Δεν θα το έλεγα, προσωπικά. Την καλησπέρα μου.

    Φώντας Τρούσας Δισκορυχείον
    Καλησπέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Konstantinos Y.
    διαφωνω ατελειωτα. ειδικα τα χρονια 1990-2008 εχουν τρομερη μουσικη παρουσια και ειναι η καλυτερη UK based μπαντα σε αυτα τα χρονια. τα μουσικα τους θεματα δεν παιζουν σε καμια αλλη μπαντα, ειναι τρομερα δημιουργικοι και εχουν 2 μελη "μπαλαντερ" δηλαδη μπορουν να πειραματιστουν σε δυο+ οργανα σε σχεση με τις μουσικες τους αναζητησεις, το οποιο δεν ισχυει στις περισσοτερες μπαντες εκει εξω που παιζουν ενα οργανο μετα βιας ο καθενας. ειναι οσο "αρρωστοι" πρεπει στις μελωδιες και κανουν τρελα ρυθμικα παιχνιδια. το OK computer ειναι στα κορυφαια αλμπουμ ολων των εποχων. τα βιντεο κλιπ τους, κ ειδικα απο αυτο το αλμπουμ, ειναι εργα τεχνης λακομα περισσοτερο σε σχεση με την εποχη που δημιουργηθηκαν που ειχε γεμισει ο κοσμος με κιτσαριο και μαλακιες.
    αυτα που εβγαλαν μετα το 2008 δεν μ αρεσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Win Berry
    Πέσ΄τα Φώντα γιατί δεν την παλεύω με αυτά που διαβάζω κατά καιρούς. Η μόνη δικαιολόγια που βρίσκω είναι ότι εμφανίστηκαν σε μια εποχή που γενικά ήταν ψιλοξενέρωτη/βαρετή. Το έχω και εγώ το 10ίντσο, δεν ήξερα ότι αποκτά αξία, πάω να τσεκάρω…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ilias Goumagias
    Να οργανώσουμε βραδιά αλήθειας για μπάντες, albums και υπερεκτιμημένα μουσικά είδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Costas Somalis
    Η μπαντα που παιζει μουσικη για καλοβολεμενους τυπους που εχουν λυσει τα βιοποριστικα αγχη της ζωης και παιρνουν ζαναξ
    Konstantinos Y.
    μακαρι να ηταν τοσοι πολλοι που ειχαν λυσει τα αγχη της ζωης μαν...παντως ειμαι σιγουρος οτι μπορεις να βρεις το ιδιο καυστικη ατακα για τη μουσικη που ακους εσυ! αν οχι, δεν ξηγιεσαι ομορφα!
    Costas Somalis
    Μαν μου παρτο αποφαση οι ρεντιοχεντ ειναι για τον καραπουτσο τι να κανουμε τωρα με το ζορι να μας πεις τα δικα σου επισης με κατι vic που βλεπω οτι ακους καλο θα ηταν να σωπασεις μια για παντα.Φιλικα παντα
    Konstantinos Y.
    για τον καραπουτσο ειναι αυτα που ακους εσυ! αν το ψηνεις για σιωπη ξεκινα εσυ λεω γω, που μου λες και τι θα κανω φιλικα, και βλεπουμε τι θα κανω εγω. σου το πα..δεν ξηγιεσαι ομορφα
    Costas Somalis
    εγινε ρε ζαβλακα δεν το συνεχιζω γιατι οταν θεωρεις για τον πουτσο τα 60ς δεν εχει κανενα νοημα να πουμε περαιτερω
    Konstantinos Y.
    μαν παντου βρισκεις διαμαντια αν δεν εισαι κολλημενος. τα 60s εχουν επισης.
    ενω εσυ που το παιζεις ανοιχτομυαλος μαλακα και εχεις ριξει ακυρολ σε μουσικη που εχει επηρεασει απο μοντερν τζαζ μεχρι δεν ξερω κ γω τι αναπαραγοντας παπουδιστικα κλισε, εχεις επιχειρηματα. κατσε στο 60 μεχρι να καταλαβεις οτι εχουμε αλλον αιωνα! υστερα περιμενουμε απο ηλικας +60 ατομα να ανοιξουν τα γαμωματια τους και να καταλαβουν οτι η ζωη παει μπροστα, κ ειναι οι νεοι πιο κολληματιες!
    και επειδη δεν ειχες το χιουμορ να το κανεις μονος στην αρχη που στο εριξα :
    ψυχεδελικη 60s, η μουσικη για καλοβολεμενους τυπους που δεν εχουν διαθεση να εξαφανισουν τα αγχη της ζωης, κ εχουν καψει φλατζα απο τα πολλα κουμπια
    Costas Somalis
    https://www.youtube.com/watch?v=QW9pAK3Afk4 τι κακο μας βρηκε μαυτον τον μαλακα ρε παιδια
    Villagers of Ioannina City - Ti kako

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μιχάλης Χατζηπαπαευσταθίου
    το OK Computer καποιοι πηγαν να (μας) το κανουν Dark Side Of The Moon....γενικα γελιο με τους γραφιαδες της εποχης
    Konstantinos Y.
    κοιτα , το OK computer μπορεις να πεις οτι ειναι το Dark side of the moon της γενιας που εκανε εφηβεια στα 90s. δεν ειναι αναγκη να ειναι καποιο καλυτερο ντε και καλα. Αλλα επισης δεν ειναι αναγκη να ειμαστε παρελθοντολαγνοι. ΓαμΑτα αλμπουμ εβγαιναν, βγαινουν και θα βγαινουν.
    αν επρεπε να διαλλεξω ομως θα διαλλεγα το OK computer σαν καλυτερο. ειναι πιο κοντα στην πραγματικοτητα που εγω εχω ζησει σαν πιο νεος. το Dark Side, ενω ειναι εξαιρετικο και πολυ μπροστα απο την εποχη του, ειναι πολυ αργο συγκριτικα με τα 90s και το τωρα που ολα τρεχουν σαν τρελα και η τεχνολογια ειναι στις ζωες μας πολυ εντονα. μεγαλη η αξια του αλλα μουσειακο εκθεμα πια..βασικα και για τα 90s αυτη ειναι η μοιρα τους, γιατι βγαινουν συνεχεια νεα πραγματα, και πολυ καλα μαλιστα για καποιον που εχει διαθεση να ψαξει.
    Μιχάλης Χατζηπαπαευσταθίου
    οκ, εχεις δικιο...παω να πυρπολησω τωρα το The Times They Are A-Changin' μιας και ''εληξε''
    Konstantinos Y.
    μαν αυτο ακουσες απο μενα? οτι εληξε? μην ισοπεδωνεις please.
    απλα η μουσικη απτεται της κοινωνιας, αγγιζει πανω της. δεν ειναι κακο αυτο. σε ολα τα χρονια απο τοτε που υπαρχουν ανθρωποι, η μουσικη ειναι κομματι της ζωης που βιωνουν οι ανθρωποι τη στιγμη που τη βιωνουν.
    η δημοτικη μουσικη φτιαχτηκε σε συγκεκριμενες συνθηκες, η κλασικη επισης, η country, η trance και το ρεμπετικο το ιδιο. μπορει εμενα να μου αρεσει κατι και σε σενα κατι αλλο απο το παρελθον αλλα δεν παυουν να ειναι μουσειακα εκθεματα, δηλαδη εχει μεινει μονο το αποτελεσμα (μουσικη) και οχι οι συνθηκες που το δημιουργησαν τοτε που το δημιουργησαν!
    η ζωη ειναι τωρα! αυτη τη στιγμη που μιλαμε γινονται πραγματα και κοσμος δημιουργει. αν μπορεις να εχεις επιγνωση και του τωρα και του τοτε καλως. αν ασχολεισαι μονο με το παρελθον..ειναι ζορι..και για τους νεους δημιουργους που εχουν να πουν πραγματα αλλα δεν εχουν σε ποιον να τα πουν , και για εσενα.
    μονο οι παππουδες εκθειαζουν συνεχως το παρελθον βγαζοντας σκαρτο το παρον. ακομα και ο τιτλος του τραγουδιου το λεει..the times they are a changin'
    Μιχάλης Χατζηπαπαευσταθίου
    μαθηματα και tutorials περι μουσικης αλλου, ειμαι κομπλε....ξαναδιαβασε οτι εγραψα, εγω δεν ειμαι κανενας μπαμπογερος που λεω οτι η μουσικη εληξε οταν μπηδηξα (το λεω παραστατικα για να καταλαβουν καποιοι)... αυτοι οι οποιοι αγαπαν, ΑΓΑΠΑΝ την μουσικη μενουν στο παρελθον, ζουν το παρον, και ενατενιζουν το μελλον ΜΕ ΤΑ ΒΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥΣ, δηλαδη το παρελθον....το συγκεκριμενο τεμαχιο εκανε την δουλεια του, να ''εντυπωσιασει'' ανθρωπους-πελατες που ακουν μουσικη απο το ραδιο οσο οδηγαν για την δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Konstantinos Y.
      δεν κανω μαθηματα σε κανεναν. απλα τη γνωμη μου λεω. εσυ μαθηματα περι μουσικης αλλου! γιατι μουσικη δεν ακουω στο ραδιοφωνο για να πηγαινω στη δουλεια, ουτε ειμαι πελατης της μουσικης. η μουσικη ειναι κομματι της ζωης μου και το βιωνω εντονα, και αυτο που εσυ υποτιμας λεγοντας "τεμαχιο" λες και μιλας για σκυλαδικο της κατω τρουμπας ειναι εργο τεχνης: ειτε σ αρεσει, ειτε οχι. γιατι επηρεασε μια ολοκληρη γενια. μαλλον οχι τη δικη σου
      δεν κανω μαθηματα σε κανεναν. απλα τη γνωμη μου λεω. εσυ μαθηματα περι μουσικης αλλου! γιατι μουσικη δεν ακουω στο ραδιοφωνο για να πηγαινω στη δουλεια, ουτε ειμαι πελατης της μουσικης. η μουσικη ειναι κομματι της ζωης μου και το βιωνω εντονα, και αυτο...
      Μιχάλης Χατζηπαπαευσταθίου
      στα σκυλαδικα της Τρουμπας (δεν ηξερα οτι ειχε και Κατω...) η Τεχνη περισσευει, αλλα ειναι για λιγους....η δικια μου γενια ειναι αυτην που εφαγε στην ΜΑΠΑ τους νεους ''Floyd'' και γαμησετα...εγω δεν ακυρωνω κανενα αλμπουμ (ξαναδιαβασε)
      Pantelis Innocent Seventysix
      Εγω παλι δεν ηξερα οτι εχει σκυλαδικα η τρουμπα
      Spyros Diastimikos
      Πληρωμένα πιστόλια των δισκογραφικών και παπαγαλάκια του "indie credibility" ήσαν όσοι πήγαν να το παραλληλήσουν με το 'Dark Side Of The Moon', λες και είχαν σχέση με τους Floyd της συγκεκριμένης περιόδου (πλην του ξεσηκώματος του κιθαριστικού delay).
      Νίκος ΠΚ
      Radiohead με Pink Floyd - ρε φιλαράκια, ας σοβαρευτούμε λίγο.

      Διαγραφή
  10. George Bairachtaris
    το χειρότερο είναι που δημιούργησαν σχολή, καιόταν έχεις σχολή έχεις αρκετούς κλώνους...

    Αλέξανδρος Κατσαούνης
    Η πιο υπερεκτιμημένη μπάντα ever
    Costas Somalis
    Κωλοσυμφωνω

    Bill Randen
    Οι Radiohead του the bends και του ok computer βασικά, ήταν ένα ψέμα.

    Costas Somalis
    δεν ακουγονται αυτοι οι μλκες με τπτ ομως

    Alex Kolnirale
    Έκανα το λάθος κάποτε να αγοράσω το OK Computer. To έσπρωξα 10+ χρόνια μετά για να το ανταλλάξω με τα Peel Sessions από Intense Degree, Heresy και Εlectro Hippies.

    Andreas Rozos
    και λιγα λες..

    Αθανάσιος Ζακόπουλος
    Όχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εχει σημασια η γνωμη μου για τους ρεντιοχεντ;
    λεω οχι.
    οπως και για τον παντελιδη.
    τι σημασια εχει το προσωπικο μου γουστο..;

    Υπαρχει κατι ομως που το νιωθω τοσο σημαντικο οσο τον εμετο που πρεπει να βγαλω.

    Υπαρχει απο τη μια το θεμα-η αποψη , υπαρχει και ο τροπος- το υφος.
    Κι αλλοτε με την αποψη συμφωνω κι αλλοτε διαφωνω. κι αυτο δεν εχει καποια ιδιαιτερη αξια,εκτος κι αν η αποψη μου οδηγει σε πραξεις που επηρεαζουν κι αλλους.

    Με το υφος ομως υπαρχουν δυο περιπτωσεις πιο απολυτες και σημαντικες.
    Ειτε το αποδεχομαι ειτε οχι.
    Κι αυτο που σημαινει το "οχι" ειναι ο λογος που γραφω σε ενα θεμα σχετικα με τους ρεντιοχεντ.

    Ξαφνικα καποιος ,που αντικειμενικα και ,με μια εννοια, εξ ορισμου ειναι αυθεντια στα μουσικοκριτικα,
    αποκαθηλωνει μια μπαντα με εναν αφορισμο (συμφωνω απολυτα με αυτην την απαντηση και μου αρεσε και το υφος - μεχρι εκει ομως γιατι τα τσιτατα ειναι στενα).

    Τοτε ενα πληθος ξεπεταγεται, μαζευει πετρες και κοτρωνες και τις πεταει με συσσωρευμενη οργη στο πεταμενο κουφαρι.

    Οταν καποιος (νομιζω δυο) προσπαθει να υπερασπιστει τη μπαντα , τοτε το πληθος με αυτοπεποιθηση που ξεχειλιζει και με υφος
    που (υπο)δηλωνει πως "εδω" ειναι δικος μας τοπος και συ δεν ανηκεις - σηκω φυγε μην παθεις τα ιδια- , επιτιθεται και σπρωχνει μακρυα τον "φλωρο".

    Αυτο το πληθος και κυριως ο καθενας ξεχωριστα που με ψυχολογικο ερεισμα την εξουσια της μαζας, τολμαει με το υφος του να ακυρωσει την αντιθετη αποψη, να "σπρωξει" μακρυα τον "αλλον", να καθιερωσει ως τροπο την χυδαιοτητα και την ευκολη μαγκια... αυτο λοιπον το υφος
    ειναι ο εμετος που με πνιγει και με κανει να ανοιγω το στομα μου.

    Κι αν γραφω αυτα ειναι γιατι το δισκορυχειο ειναι ενας χωρος που μου δινει εδω και χρονια... χωρο.
    μου δινει διαλογο ακομα κι αν δεν "μιλαω".
    με λιγα λογια ειναι ενας φιλος. (και δεν εννοω φιλος του φεηςμπουκ)

    Και η χυδαιοτητα μου φερνει τεραστια μοναξια .

    Δ.Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν κάποιος είναι επώνυμος, ας είναι και χυδαίος. Δεν με νοιάζει.

      Αυτό που είπα για τους Radiohead δεν είναι ακριβώς κρίση, είναι αφορισμός (το ξαναλέω).
      Έχω ακούσει πολλούς δίσκους τους, και χοντρικά τους θεωρώ "λίγους" και μάλλον ατάλαντους (ως συγκρότημα).
      Μπορώ να κάτσω να εξηγήσω, το γιατί, αλλά δεν έχω κανένα λόγο να το κάνω.
      Όπως βαριέμαι π.χ. να εξηγήσω, γιατί οι Pink Floyd είναι γκρουπάρα, και γιατί θεωρώ πως είναι απαράδεκτο να συγκρίνονται με τους Radiohead.
      Δεν έχουμε χρόνο, για το κάθε τι.

      Διαγραφή
    2. Καταλαβαινω τον αφορισμο κι οπως εγραψα (το εννοουσα) μου αρεσε και σαν απαντηση.
      Ομοιως βαριεμαι να κατσουμε να συγκρινουμε ποιανου το γουστο ειναι καλυτερο και ποιο συγκροτημα αξιζει.
      Θα χε καποιο γενικο ενδιαφερον η κριτικη αλλα προφανως οχι τωρα.

      Το σχολιο μου δεν ειχε να κανει με τους ρεντιοχεντ. ουτε θιχτηκα ουτε (οπως κι εγραψα) θεωρω πως εχει καποια σημασια η θεση μου.
      Το σχολιο σου ηταν αρκετα λιτο κι αποτομο ωστε να εντυπωσιασει, οποτε ψαρωσε αρκετους.
      θα λεγα κατι αναλογο εγινε και με τον παντελιδη σε προηγουμενη αναφορα σου.
      Οταν καποιος αποτελει σημειο αναφορας ,οπως εσυ για πολλους που σε διαβαζουν(διαβαζουμε), τοτε καθε δηλωση του που εχει στοιχεια ρηξης απο το αναμενομενο προκαλει αντιδρασεις - θετικες ή αρνητικες.

      Με τον παντελιδη πολλοι ξαφνιαστηκαν ή και θυμωσαν. με τους ρεντιοχεντ πολλοι ξεθαρρεψαν κι αλλοι ενοχληθηκαν.

      Για να μαι ξεκαθαρος τον παντελιδη θα λεγα τον σιχαινομαι(τσιτατο , απλως δεν τον αντεχω) τον χαρουλη τον βαριεμαι(και μαλλον με ενοχλει) , και οι ρεντιοχεντ συνηθως μου αρεσουν αρκετα και συχνα τους βαριεμαι, αλλα δεν θιχτηκα κι επισης βαριεμαι να το κουβεντιασω.

      Αυτο που με κανε να νιωσω ασχημα ηταν ο τροπος των ανθρωπων που ξεθαρρεψαν κι αρχισαν να εκφραζουν την επιθετικη εγωκεντρικη τους αυταρεσκεια.τιποτα αλλο.

      Ισως να παρεξηγηθηκε η χυδαιοτητα που αναφερω.
      δεν εννοω τις λεξεις.
      σχεδον παντα το "καλη σας απολαυση" ειναι πιο χυδαιο απο το "αντε και γαμησου"
      εννοω το υφος, το στυλ, την προσωπικοτητα που εκφραζεται.

      αν ημουν μαρτυρας σε μια τετοια κουβεντα θα παρεμβαινα.
      Αν καποιος σε κουβεντα μας μου μιλαγε ετσι(πχ "μαν δεν εχω αναγκη απο μαθηματα,οκ ζαβλακα παρ το τεμαχιο σου γιατι ειναι για τον πουτσο" ..) τοτε ειλικρινα θα του σπαγα τα δοντια , για αρχη. και ειλικρινα δεν ειμαι της βιας.

      κατι τελευταιο που δεν το συνειδητοποιησα (σχετικο και με τι ειναι το φεησμπουκ) τα σχολια στα οποια αναφερομαι ειναι απο το φεησμπουκ.βεβαια θα μπορουσαν να γινουν κι εδω.

      Δ.Φ.

      Διαγραφή
  12. Τουλάχιστον γελάμε με τους σχετικούς. Ο άλλος λέει πέταξε στα μπάζα το OK Computer, για αυνανίσει τα ώτα του με ...Intense Degree, Heresy και Εlectro Hippies!!!!!

    Ρε τί διαβάζουμε. Ό,τι να ναι. Πιάνει ο καθείς το πληκτρολόγιο και λέει ό,τι παπαριά του κατέβει... Δηλαδή ο οδηγάρας μας κάνει το μάγκα που πέταξε την αμαξάρα για τη σκουπιδιάρα του Δήμου.

    Αιδώς Αργείοι!

    ΥΓ Δεν είμαι Radioheadάκιας, αλλά μπροστά στα ηχητικά σκουπίδια που μας τσαμπουνά ο κάθε εξυπνάκιας, μουσική απόλαυση έχει μόνο ο ήχος της σφαλιάρας στο κούφιο καυκαλό του!

    Τρολλερμπούκης ο Ραντιοχεντίζον

    ΑπάντησηΔιαγραφή