Πέμπτη 10 Απριλίου 2025

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 635

10/4/2025
Θα μιλήσει και η Αλβανία στην Κίνα για τους δασμούς και όλα θα πάνε κατ' ευχήν...

10
/4/2025
Ένα από τα λίγα άλμπουμ που αγόρασα διαβάζοντας κριτική στον Ήχο στα 80s - δεν θυμάμαι ποιος την είχε γράψει. Δεν έκλαψα τα λεφτά μου (μου άρεσε τότε - και τώρα μ' αρέσει), αλλά μετά από κάποια χρόνια το έδωσα (όταν ξεφορτώθηκα διάφορα τέτοια).
https://www.youtube.com/watch?v=k3Sf1q9MR8M

9/4/2025
Και αυτό το περιοδικό του Καββαθά για το διάστημα και την επιστημονική φαντασία, που το ξέρουν λίγοι. 
Είχα γράψει παλιά στο δισκορυχείον, Δες το λινκ...
https://diskoryxeion.blogspot.com/2013/02/blog-post_19.html

9/4/2025
Από τα περιοδικά του Καββαθά, που πέθανε σήμερα, αγόραζα μόνο τον Ήχο. Σταθερά στα 80s και στην αρχή των 90s. Κάποια τεύχη τα έχω φυλαγμένα από τότε, αλλά τα περισσότερα τα πέταξα. Μια φορά, προς το 1980, θυμάμαι πως είχα αγοράσει και τους 4Τροχούς, μετά από ψηστήρι φίλου, αλλά αντιλήφθηκα αμέσως πως δεν με ενδιέφεραν και δεν τους ξαναγόρασα. Τα μεταγενέστερα χρόνια θα αγόραζα από τα παλιατζίδικα και μερικά τεύχη του Ήχου από τα σέβεντις, που θα τα εύρισκα φτηνά, πολύ φτηνά, ένα ευρώ το ένα (δεν είναι να δίνεις περισσότερα για τέτοια πράματα), για λόγους μελέτης πιο πολύ... και αυτό που σας βάζω εδώ είναι από το πρώτο τεύχος του περιοδικού, τον Απρίλιο του ’73.
Οι άνθρωποι στην Ελλάδα, το 1973, δεν ήξεραν τι σημαίνει δισκοκριτική. Δεν υπήρχε αυτό το πράγμα τότε στη χώρα. Στην πορεία μάθανε, και αφορμή τους έδωσε ο Ήχος βέβαια. Υπό αυτή την έννοια η παρέμβαση του Καββαθά (ως εκδότη) υπήρξε θεμελιώδης.
Η κριτική για το Βρώμικο Ψωμί είναι ανώνυμη – και είναι μικρότερη σε έκταση από εκείνη για το δίσκο του Πασχάλη που ακολουθεί. Η προηγούμενη αφορά τους MAD…

9/4/2025
"Medusa" ή "Tracce di veleno in una coppa di champagne" (1973) του Gordon Hessler -μια παραγωγή του Θόδωρου Ρουμπάνη γυρισμένη στη Ρόδο, με πρωταγωνιστές τον ίδιο και τους George Hamilton, Cameron Mitchell, Νόρα Βαλσάμη, Luciana Paluzzi κ.ά.- στις "Cult Οψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου [LiFO Books, 2024]

8/4/2025
Λεβέντικο σκληρό ροκ από πατριάρχες του είδους. Όχι στονεράδικα και χαρντροκάδικα αναμασήματα εδώ... (1971)
https://www.youtube.com/watch?v=sY7ZF6A_NzY

7/4/2025
Ακούστε εδώ τραγούδι που έγραψε ο τεράστιος Ψυχογιός για τον Φλωρινιώτη. Το 1978 η κουλτούρα (δηλαδή... 5-10) άκουγε Εκδίκηση της Γυφτιάς, αλλά ο κόσμος άκουγε τούτα δω...
https://www.youtube.com/watch?v=vEI-0b4ctMM

7/4/2025
"Οι Εκβιασταί" (1972) του Παύλου Φιλίππου, με τους Λάκη Κομνηνό, Αντρέα Μπάρκουλη, Σάσα Καστούρα, Άννα Βαγενά κ.ά., και τη μουσική του Γιάννη Σπανού στις "Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου" [LiFO Books, 2024]

6/4/2025
Με τέτοια κομμάτια μάσαγαν και τους Black Sabbath...
https://www.youtube.com/watch?v=sfu-k9CKq2w

5/4/2025
 «Και ο Ginsberg όταν ήρθε παλιά (σ.σ. το 1961), κατά κάποιο τρόπο, κατάφερνε και ίσως ήταν καλύτερα γι’ αυτόν, να περπατάει σαν άγνωστος, έχοντας μόνο μερικούς φίλους, παρά όταν ήρθε και έγινε ολόκληρο σούσουρο (σ.σ. το 1993), όπου κάθε δημοσιογράφος που δεν είχε τι να γράψει, έγραφε για τον Ginsberg και το έλεγαν και τα κανάλια, interviews και τέτοια (σ.σ. μέχρι και στον Λάλα είχε δώσει συνέντευξη για Το Βήμα). Απογοητευτικό, που το underground λειτουργεί σήμερα σαν overground. Μπορεί (παλιά) κάποιος να μην ήταν αναγνωρίσιμος, αλλά για τους λίγους με τους οποίους θα ερχόταν σε επαφή, η γνωριμία αυτή ήταν πιο χορταστική, έστω μια χειραψία, από το να μάθεις (σήμερα) ότι βρίσκεται στο τάδε μέρος και να πας στη δεξίωση που θα μιλήσει. Καλύτερα λίγο και καλό, παρά πολύ και σκατά. Το πράγμα χάνει όταν διαλύεται στη μάζα και οι περισσότεροι είναι άσχετοι».
[Κουτρουμπούσης]

4/4/2025
Ταχτσής... Πολλά νοήματα μαζεμένα εδώ, σε τόσο λίγες αράδες...

4/4/2025
>>Αναφερόμενος στην υπόθεση των Τεμπών, διεμήνυσε πως «τώρα πιστεύω πως έχει έρθει η σειρά της ΑΛΗΘΕΙΑΣ να αντεπιτεθεί», προσθέτοντας: «Υπήρξε μια προσπάθεια ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ της αλήθειας και χειραγώγησης της κοινής γνώμης. Κάποιοι επιχείρησαν να εργαλειοποιήσουν τον ανθρώπινο πόνο για πολιτικά οφέλη»<<
Η απόδοση της ΑΛΗΘΕΙΑΣ, που βαλτώνει κάτω από τις απόπειρες ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ των πραγματικών περιστατικών, είναι έννοιες και συνθήματα των συλλαλητηρίων για τα Τέμπη, τα οποία (συνθήματα) μετέρχεται ο ΠΘ, τώρα, προκειμένου να αφοπλίσει εκείνους που τα υπερασπίζουν, δηλαδή την κοινωνία.
Την «απογύμνωση του εχθρού», που επιχειρεί ο ΠΘ την περιγράφει παραστατικά ο Γεωργαλάς στη μνημειώδες βιβλίο του «Η προπαγάνδα / Μεθοδική και τεχνική της αγωγής των μαζών».

4/4/2025
"O Ζεστός Μήνας Αύγουστος" (1966) του Σωκράτη Καψάσκη, με τον Γιάννη Φέρτη και την Μπέττυ Αρβανίτη, στις "Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου" [LiFO Books, 2024]

3/4/2025
Πέφτουν σωρηδόν σχόλια και λάικ σ' ένα ποστ που είχα κάνει πριν από 5 χρόνια για την Άννα Βίσση. Τι διάολο συμβαίνει και γιατί;

3/4/2025
Μην πυροβολείτε (τα πόδια σας) τους ακροκεντρώους...

3/4/2025
Πρόεδρε πώς θα γλιτώσει ο πλανήτης από τούτον εδώ; 500% δασμοί για κάθε τραγούδι που θα... εξάγει από το στόμα του καλά είναι;

2/4/2025
>>«Το παλαιότερο δίλημμα από την Αριστερά κανόνια ή βούτυρο, είναι σαθρό»<<
Ποια αριστερά τώρα, εδώ μέχρι και οι χουντικοί δήμαρχοι, που ψήφιζαν στο Φεστιβάλ Ελαφρού Τραγουδιού της Θεσσαλονίκης το '71, ήταν υπέρ του... βουτύρου και κατά των κανονιών.
https://www.youtube.com/watch?v=2GDkan0lbbI

15 σχόλια:

  1. Σχόλιο από το fb στο ποστ ">>«Το παλαιότερο δίλημμα από την Αριστερά κανόνια ή βούτυρο, είναι σαθρό»<<"...

    Stathis Nikokavouras
    Τι θυμηθηκες.φεστιβαλ σελεμελεδων αρχες δεκαετιας 70...πως το περιμεναμε καθε χρονο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "Πρόεδρε πώς θα γλιτώσει ο πλανήτης από τούτον εδώ;"...

    Ευγένιος Ιωαννίδης
    Παρατηρούσα πριν από λίγο το βιντεοκλίπ μιας Ελληνίδας νεαράς στο Mad, Panik, δεν θυμάμαι καν, να τραγουδάει στο Ντουμπάι και να κωλοτριβεται στο καπό μιας Lamborghini

    Maria Andronikou
    Στηρίζω!

    Γιάννης Ρότσιος
    "Έξω πάμε καλά"

    Γιώργος Γιαννόπουλος
    Πέρα από δασμούς, πρέπει να μπουν και σάνξιονς στον συγκεκριμένο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Μην πυροβολείτε (τα πόδια σας) τους ακροκεντρώους..."...

    Stathis Nikokavouras
    Ειναι και αεκαρας ο αντωνης .ιδια θυρα και κοντα καθομασταν τα καλα χρονια.μπροστα ο αντωνιου ο ηθοποιος ο ζαραλικος και ο καφετζοπουλος και πισω σειρα ο βουρος ο γιαννης και εγω..εφερνε και τον γιο του ο γιαννης που ηταν ενα ομορφοπαιδο με κινητικα προβληματα..καριολα ζωη...

    Φώντας Τρούσας
    Το ότι είναι ΑΕΚ είναι το μόνο θετικό. Εμένα δεν μου αρέσει ούτε ως ηθοποιός ιδιαίτερα (παλιά δεν μου άρεσε καθόλου), ούτε ως πολιτική παρουσία.

    Konstantinos Provatas
    Αυτό το λήμμα, ακροκεντρώος, πόσο το απολαμβάνω δε λέγεται

    Nikolaos Kotsovos
    Κι ο έμπορας τον κάρφωσε δηλαδή; Δεν κατάλαβα την δήλωση του .Πληρώθηκε ;Έχει νόμιμα την άδεια να τα πουλάει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "Πέφτουν σωρηδόν σχόλια και λάικ σ' ένα ποστ που είχα κάνει πριν από 5 χρόνια για την Άννα Βίσση"...

    Γιώργος Σπανός
    κάτι θέλει να μας πει το σύμπαν

    Γιώργος Σπανός
    ή τώρα το είδε ο Καρβέλας

    Vangelis Aragiannis
    Άνθισε ο Βυσσινόκηπος

    Christos Minos
    Γιατί μαλλον κάποιος, για δικούς του λόγους, σχολίασε ξανα και ξανά έφερε την ανάρτηση στο τιμελινε μας...

    Spyros Kalorizos
    πριν απο 6 ώρες σχολίασε κάποια κυρία. Το προηγούμενο σχόλιο είναι 4 χρόνια πριν.

    Kwstas Agas
    Κι εμένα, που πριν λίγο μπήκα στο fb, έβγαλε πρώτη πρώτη την ανάρτηση σου για την Άννα Βίσση και τον Νίκο Καρβέλα στην αρχική σελίδα μου!! Κι επειδή δεν πρόσεξα ημερομηνία της ανάρτησης, αλλά ημερομηνίες των σχολίων (2 ώρες πριν, 52 λεπτά πριν κλπ), νόμισα ότι πρόκειται για σημερινή ανάρτηση σου !!!!!!! (Ομοίως νόμισα ότι η εκπομπή του Mega , που αναφέρεις στην ανάρτηση , με την Άννα Βίσση προβλήθηκε χθες!!! Αυτά παθαίνει όποιος δεν βλέπει τηλεόραση....) ....

    Anastasios Babatzias
    Αν καποιος σχολιασει κατι σε μια παλια αναρτηση , αυτη ξαναφαινεται μετα σε ολους

    George Floudas
    Τώρα βγήκε στο timeline
    και γιατί
    είναι ολόσωστο.

    Stathis Nikokavouras
    Κατσε να το παρουμε με την σειρα..να στα πει ο χωριανος σου...αφου ειναι πριν 5 χρονια τοτε πρεπει στην ηλικια της αννας βρυση να προσθεσουμε αλλα πεντε(5) χρονια.σωστα?

    Kostas Sierros
    Το άρθρο είναι διαχρονικό οπότε η ημερομηνία δεν έχει τόση σημασία. Ωστόσο και μένα μου διέφυγε η ημερομηνία και αρκετές περιπτώσεις αυτό είναι καθοριστικό.

    Irene Evripidou
    Καλησπέρα κύριε Τρούσα, μήπως είναι εύκολο να παραθέσετε το link?

    Dimitrios Kambakos
    πόση αστική ευγένεια έχετε μαντάμ

    Φώντας Τρούσας
    https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0Na71A2B77Kr2aPkmrWiM5z9E85hMFycZESLJfbMJvV9kuei5GXqwGH7o7JujYeBml&id=100014406333349&locale=el_GR

    Vassilis Serafimakis
    Αμα σχολιάσεις σήμερα κάτω από μιά παλιά ανάρτηση, αυτή εμφανίζεται ξανά στη ροή. Νομίζω στη γλώσσα τού διαδικτύου το λένε bump, δηλ, σπρωξιά (προς την επιφάνεια).

    Dimitris Panagiotidis
    Το φβ ρωτα

    Γιάννης Φρέρης
    Κάποιος σχολίασε μετά την πενταετία και ο αλγόριθμος το έφερε στην επιφάνεια. Έστειλε ειδοποιήσεις σε όλους όσοι είχαν σχολιάσει τότε για αρχή

    Nickos Ventouras
    τι να συμβαίνει, κάποιος το αναδημοσίευσε με λινκ και έγινε "βάιραλ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλιο από το fb στο ποστ ""O Ζεστός Μήνας Αύγουστος" (1966) του Σωκράτη Καψάσκη"...

    Stathis Nikokavouras
    Αχ φωντα μου χρυσο μου.σε αυτο το ιντεαλ μολις καθοσουν να δεις ταινια αν μετραγες μεχρι το 20 ειχε ερθει διπλα ο κλασικος μουστακαλης συνηθως μερια κατω απο το αυλακι και σου ελεγε στο χαιδαρι κανεις την θητεια σου φανταρε?..οχι ρε θηβα και πηγαινε παραπερα γιατι εχω νευρα....αχαχαχα...τι χρονια..και στα τζουρα δεν τολμουσες να μπεις..με τον σταματη τον συχωρεμενο τι γελια ριχναμε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Αναφερόμενος στην υπόθεση των Τεμπών, διεμήνυσε πως «τώρα πιστεύω πως έχει έρθει η σειρά της ΑΛΗΘΕΙΑΣ"...

    Vassilis Serafimakis
    Ωραίος ο Γεωργαλάς. Ο πατέρας , από την εντελώς απένταντι πολιτική όχθη τον παραδεχόταν ως μυαλό και ρήτορα και παρακολουθούσε ανελλιπώς την εκπομπή του - κράταγε 15 λεπτά και μου έδειχνε πώς αυτός τελείωνε την ομιλία του, ακριβώς στα 15, χωρίς χειρόγραφο και έχοντας κανονικά ολοκληρώσει. Από όλους αυτούς συγκριτικά ο πιό ικανός, έλεγε.
    Πολλά χρόνια μετά, τον έβλεπε σ'εκείνες τις συζητήσεις με τον Ρένο Αποστολίδη, και δεν τού πολυάρεσε. Το Αποστολίδη όμως τον εκτιμούσε πάντα.

    Φώντας Τρούσας
    Ήταν κομμουνιστής, που έγινε, μετά από τα γεγονότα στην Ουγγαρία, σφοδρός αντικομμουνιστής. Την προπαγάνδα τη δούλεψε και στο ΚΚΕ και μετά στον αντικομμουνισμό μέσω της Σοβιετολογίας, ως υπουργός της χούντας κ.λπ.

    Γιωργος Βουδουρης
    Ο Γιωργαλάς είναι σχόλειαρούδι μπροστά στον Γκρινμπεργκ. Από το ‘16 έκανε τους «άριστους» να απεμπολήσουν και τις ελάχιστες ηθικές αναστολές του εκσυγχρονιστή-μεταρρυθμιστή και να τον μετατρέψουν σε αμοραλιστή του κερατά. Στα Τέμπη κάηκε ο κ@λος των «βασίληδων» της κυβερνητικής αριστείας. Εξακόσια πενήντα χιλιάδες ευρώ μας χρέωσαν για να καλύψουν τις μπομπές τους (πωπούς κατ’ άλλους), αλλά η Ύβρις σέρνει την Νέμεση και την Κάθαρση.
    Αυτή είναι η Αλήθεια που μοιράζομαι με τις οικογένειες των νέων μας που υπήρξαν θύματα της αβελτηρίας των «αρίστων», καθώς επίσης και με το 80% των συμπατριωτών μου.!

    Dimitri- Mitsos Poulikakos
    "Άριστοι" μαθητές (και νοσταλγοί!!) του Dr Joseph Goebbels

    Nina Tsavou
    Τα είπε όλα ο αλήστου μνήμης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σχόλιο από το fb στο ποστ "Ταχτσής... Πολλά νοήματα μαζεμένα εδώ, σε τόσο λίγες αράδες..."...

    Alexis Tambouras
    Καθόμουνα κάποιο πολύ παλιό μακρυνό απομεσήμερο εκεί στη γωνία της πλατείας μπροστά στου Μπόκολα πριν γίνει η Τσακάλωφ πεζόδρομος κι ενώ στην άσφαλτο γινόταν ως συνήθως το αδιαχώρητο από νωχελικά τροχοφόρα , μέσα στην ραστώνη του απομεσήμερου , της πιο σημαντικής ώρας της μέρας , καθότι των συναντήσεων του απογευματινού καφέ - όταν με την άκρη του ματιού αντελήφθην, στο απέναντι πεζοδρόμιο που κάθονταν μια τετράδα λογοτεχνών , την συζήτηση να οξύνεται και τους τόνους να ανεβαίνουν κατακόρυφα , αποτέλεσμα κάποιας φιλονεικίας μεταξύ , του Ταχτσή αφ' ενός και του περιθωριακού ποιητή Χριστοδούλου αφ ετέρου .
    Ο Ταχτσής είχε πρόσφατα κάνει "μεγάλο όνομα" με την έκδοση της νουβέλας " Το Τρίτο Στεφάνι " , και σε μεγάλο βαθμό δικαίως , καθώς το αφήγημα το οποίο διαβαζόταν "μονορούφι" εξαντλούσε την μια έκδοση μετά την άλλη. Κι ενώ θα περίμενε κανείς η ξαφνική διασημότης που αναδείκνυε σε πρόσωπο της ημέρας έναν μέχρι τότε σχετικά άσημο διηγηματογράφο να μεταφραζόταν σε αίγλη επιτυχίας προς απόλαυση του δημιουργού , προς έκπληξη όσων τον γνώριζαν , προκαλούσε αντιθέτως έναν επιδεινούμενο εκνευρισμό .
    Κύριο αίτιο του οποίου ήταν η περιπαικτική διάθεση με την οποία κατά παράδοση εκδηλώνεται πάντα ο ακάματος , έναντι κάθε ξαφνικής επιτυχίας , φθόνος της λογοτεχνικής συντεχνίας που αντιδρά με ειρωνικό χλευασμό , κριτικής απόρριψης έναντι ενός ανώριμου και κυρίως ακαλιέργητου αναγνωστικού κοινού , όπως χαρακτήριζαν τους αναγνώστες . Ένα κοινό που ο Ταχτσής τους είχε εντυπωσιάσει χαϊδεύοντας τα αυτιά με αφηγηματικό υλικό κλεμένο , που δεν ήταν καν δικό του (!) Και κάθε λογής απαξιωτικές ιστορίες που διάφοροι πρόθυμοι καλοθελητές φρόντιζαν να του μεταφέρουν με τις δέουσες προσαυξήσεις ίντριγκας ικανές να σκάσουν ακόμη και...γάιδαρο - πόσο μάλλον έναν ευαίσθητο ευερέθιστο χαρακτήρα σαν τον Ταχτσή .
    Μια τέτοια συζήτηση , κρίνοντας από εκφράσεις και χειρονομίες , ευρίσκετο σε προχωρημένη εξέλιξη . Ο Χριστοδούλου έδειχνε να απολαμβάνει με ένα σαρδόνιο χαμόγελο τον εκνευρισμό που προκαλούσε στον Ταχτσή η αφήγηση , και συνέχιζε φωναχτά για να ακούγεται στα γύρω τραπέζια :
    " Και τότε που λέτε , μπροστά σε όλους γυρίζει ο Λάκης και λέει " Ποιά μωρέ ? Αυτή η ... ξεφωνημένη ...κλπ κλπ ,,, Σιγά μωρέ τον μεγάλο λογοτέχνη !" Οπότε στο άκουσμα της τελευταίας φράσης ο Ταχτσής τινάζεται όρθιος κατακόκκινος από θυμό , αρπάζει ένα γεμάτο ποτήρι νερό που βρήκε μπροστά του και το εκσφενδονίζει κατευθείαν πάνω στο κεφάλι του Χριστοδούλου , πριν καλά-καλά προλάβει να ολοκληρώσει τη φράση του ! Και το μεν ποτήρι δεν έσπασε αλλά κάνοντας ένα θεαματικότατο γκελ περιστροφής στον αέρα άδειασε το περιεχόμενο του σε εντυπωσιακή ακτίνα καταβρέχοντας τους πάντες μέσα σε ένα γενικό πανδαιμόνιο , όπου ο Ταχτσής απευθυνόμενος έξαλλος περιμετρικά στο άναυδο πλέον ξαφνικό ακροατήριο φώναζε : " Να ποιος είναι ο μεγάλος συγγραφέας - Να ποιος είναι ! "
    Δεν θα ξεχάσω τον κρυφό μου ενθουσιασμό καθώς ανασκουμπουλώθηκα στη καρέκλα μου , βλέποντας τον Βασίλη Βασιλικό όρθιο στο διπλανό τραπέζι να διερωτάται τι ακριβώς είχε συμβεί , όσο εγώ σκεπτόμουν " Να που κτυπά ακόμα ο ζωντανός παλμός της Τέχνης και του Λόγου : σε αυτόν τον βωμό της μαιναδικής έκφρασης... της αρχαιότερης πρωτεύουσας της Ευρώπης! Εδώ πυροδοτείται ακόμα το πνεύμα που ανάβει τα αίματα ! "
    Και διάφορα τέτοιας μορφής και υφής μεγαλεπήβολα πράγματα διότι ήμουν πολύ ευφάνταστος κι ενθουσιώδης νέος - και ζούσα σαν προνομιούχος μάρτυρας το μεγαλείο των σκηνικών του λεγόμενου zeitgeist μέσα στη δόξα του παραλόγου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σχόλια από το fb στο ποστ "«Και ο Ginsberg όταν ήρθε παλιά (σ.σ. το 1961), κατά κάποιο τρόπο"...

    Kwstas Agas
    Την επίσκεψη του Ginsberg το 1993 τη θυμάμαι!!! Εγώ τότε ούτε που τον ήξερα (κακώς, πολύ κακώς), αλλά ένας φίλος από τα φοιτητικά χρόνια (φοιτητής Γεωπονικής) ήξερε πού θα μιλήσει και πού θα συναντηθεί με τον κόσμο και φυσικά πήγε παίρνοντας μαζί του βιβλία για να του υπογράψει!!!! Και όταν λίγες μέρες μετά βρεθήκαμε για καφέ μου έδειχνε όλο καμάρι τα βιβλία με την υπογραφή του ποιητή.... Δυστυχώς δεν μπορούσα να συμμεριστώ τον ενθουσιασμό του, ακόμη δεν είχα ανακαλύψει τους μπήτνικς...

    Vagelis Avgidis
    Πολύ ωραία τα έλεγε ο κουτρουμπουσης!

    Nina Tsavou
    Γιατί ‘και στον Λάλα’; Όλοι δώσανε…

    Sakis Bwanas
    Κατάντια

    Constantine Lignos
    Εντελώς σωστό…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχόλια από το fb στο ποστ "Με τέτοια κομμάτια μάσαγαν και τους Black Sabbath..."...

    Βασίλης Παπαδόπουλος
    Ποτέ όμως..

    Christos Minos
    Με αυτό δε όλο το σύμπαν..
    .https://www.youtube.com/watch?v=CObZMlzlkBE
    Amon Düül II - Yeti (Improvisational Suite)

    Dimitrios Kambakos
    φίλε Φώντα, με το συμπάθιο - ή το σαμπάθιο - κανείς δεν μασάει τους σάμπαθ , ούτε καν οι μέγιστοι ντούλ

    Antonis Makridakis
    το γεράκι ήταν για το σαμπαθιο

    Γιαννης Στριγγος
    Δισκαρα! Και γκρουπαρα! Ο,τι έβγαλαν μέχρι και το Wolf City είναι εκ των ουκ άνευ...

    Giwrgos Iwakimidis
    Συμφωνώ, επικροτώ & επαυξάνω...

    Sakis Bwanas
    Υπέρτατοι! Οι AD2 στα καλύτερά τους, ισάδελφοι με τους CAN

    Nikos Kouteris
    δίσκος που έκανε μεγάλη καριέρα με το εξώφυλλο του διεθνώς και υπερφυσικών διαστάσεων, κολοσσός, οι BS άλλη φάση

    Φώντας Τρούσας
    Ε ναι, απλά αυτό το κομμάτι το έβαλα επειδή "σαμπαθίζει".

    Michalis Pplks
    Βέρυ φρόντ

    Takis Patramanis
    Toν Οκτωβρη του 1973 Ειδα Live sto Fabrik / Hamburg ΚΟΙΝΟ καμμια διακοσσαρια Ατομα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ακούστε εδώ τραγούδι που έγραψε ο τεράστιος Ψυχογιός για τον Φλωρινιώτη"...

    Panagiotis Annousis
    Πω! Πού το θυμήθηκες ρε Φώντα! Σε ευχαριστώ!

    Πετρος Μιχελιουδης
    κ λοιπον τι κριτηριο ειναι τι ακουγε ο κοσμος?

    Πετρος Μιχελιουδης
    γελααει

    Φώντας Τρούσας
    Τράβα για ύπνο τώρα.

    Πετρος Μιχελιουδης
    α μαστα ασε παω γι'αρκουδες τωρα

    Stathis Nikokavouras
    αν το ειχε πει ο μητροπανος θα το ξεραμε καλα..ο ψυχογιος ζωγραφιζε τοτε..

    Νικος Μαργαρωνης
    Ψυχογιός και κάποιοι άλλοι που έγραφαν για τις εταιρείες της "Ομονοίας" κατά τας γραφάς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σχόλια από το fb στο ποστ "Λεβέντικο σκληρό ροκ από πατριάρχες του είδους"...

    Giannis Papaefthimiou
    Να ναι καλα ο Κοντογουρης που μας τα έμαθε

    Bill Mihalopoulos
    ΔΙΣΚΑΡΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σχόλια από το fb στο ποστ "Από τα περιοδικά του Καββαθά, που πέθανε σήμερα, αγόραζα μόνο τον 'Ηχο"...

    Pantelis Tsalouchidis
    Καλός ο Ήχος, λίγο ελιτίστικος μου έκανε πάντα σε σχέση με το πιο "λαϊκό" Ποπ και Ροκ. Έπαιρνα και την Πτήση για πολλά χρόνια

    Γιάννης Φρέρης
    Στην Πτήση διαβάζαμε και επιστημονικά άρθρα πολύ μπροστά από τον τότε τύπο. Ακουλούθησε σε πολύ ανώτερο επίπεδο η Επιστημονική Σκέψη της Σύγχρονης Εποχής και την έκοψα, ηταν τα μόνα που άξιζαν και τα έδεσα, ο Ήχος πήγε στην ανακύκλωση ή χαρίστηκε λόγω έλλειψης χώρου, αργότερα το μετάνοιωσα, αλλά δε βαριέσαι, δύσκολα θα τα ξαναάνοιγα

    Dimitris Trox
    Ήχος συνεχώς ανήσυχο περιοδικό,μας έδινε τα φώτα του.

    Konstantinos Kottis
    Τεράστιος και πρωτοπόρος στην Ελλάδα του βύσματος, των μετρίων και των ηλιθίων με άποψη. Καλό σου ταξίδι δάσκαλε!

    Dimitris Panagiotidis
    Αν θυμαμαι καλα το αρθρο ειναι της Όλγας Μπακομαρου

    Φώντας Τρούσας
    Δεν είμαι σίγουρος αν έγραφε ποτέ η Μπακομάρου στον Ήχο, μάλλον όχι - πάντως στο τεύχος δεν υπάρχει το όνομά της. Οι κριτικές είναι ανώνυμες - ίσως του Τέρενς Κουίκ, ίσως κάποιου άλλου.

    Dimitris Panagiotidis
    εχω παρουσιασει αρκετα απο τα πρωτα τεύχη στο καναλι μου στο youtube. Στο συγκεκριμενο δεν υπογραφει αλλα νομιζω υπογραφει στο επομενο. Θα τσεκαρω. Εχω κρατησει τα πρωτα 150 τευχη

    Φώντας Τρούσας
    Τι ψάχνεις να βρεις τώρα; Όποιος και να έγραφε βλακείες έγραφε. Αν είναι δυνατόν να είναι αυτό το πράμα κριτική για το Βρώμικο Ψωμί. Οι άνθρωποι δεν καταλάβαιναν τίποτα.

    Dimitris Panagiotidis
    το παρακάτω βίντεο είναι απο το τεύχος 3 (δες στο 17.40) , όπου αναφέρεται οτι σε εκείνα τα πρώτα τεύχη αναλαμβάνουν την παρουσίαση δίσκων ο Πετρίδης, η Μαίρη Παραπονιάρη και ο Κογκαλίδης. Την θυμάμαι αυτήν την κριτική οτι και καλά το μάστερ στο στούντιο του Νιόνιου δεν αποτυπώνονταν "σωστά" στο βινύλιο... Αυτά είναι προ εποχής Ζήλου, και φυσικά ανήκουν σε μια "αθωα" εποχή που ο καθένας έγραφε ό,τι ήθελε. Πχ υπάρχει άρθρο του Πετρίδη "τι έκαναν για μας τα ελληνικά συγκροτήματα¨....
    https://www.youtube.com/watch?v=mHNz_IBxMGY...
    Τελικά η κριτική για το Βρωμικο Ψωμί είναι από το πρώτο τεύχος. Είναι όντως ανυπόγραφη, αλλά όπως γράφω πιο πάνω η τότε συντακτική ομάδα παρουσιάστηκε επίσημα στο 3ο τεύχος. Εδω το πρώτο https://www.youtube.com/watch?v=EUoBrKJk4pc...
    Ξεφυλλίζοντας... Ήχος & HiFi τεύχος 1

    Φώντας Τρούσας
    Τα ξέρω. Μ' αυτά καταγίνομαι χρόνια... Τι "τελικά" ρε φίλε μου και "όντως"? Ψέματα θα γράψω? Αφού το γράφω στο ποστ ότι είναι από το πρώτο τεύχος και ανυπόγραφη. Γιατί μου τα ξαναλές;

    Dimitris Panagiotidis
    λες να μην ξέρουμε με τι καταγίνεσαι? καλά ντε, δεν πρόσεξα ότι έγραψες πρωτο... Στα ξαναλέω γιατί έκανα λάθος που θυμόμουν την Μπακομάρου, και έκατσα και έψαξα να λύσουμε το μυστήριο του ποιός υπογράφει

    Φώντας Τρούσας
    Ε μα… Δδεν υπήρχε κανένα μυστήριο. Όλα τα "μυστήρια" τα λέει το ποστ. Λες να υπήρχε όνομα στις κριτικές κι εγώ να έγραφα ότι είναι ανώνυμες?

    Dimitris Panagiotidis
    ακριβώς, εκείνη την εποχή κανείς δεν ήξερε τι είναι κριτική ή τι είναι hifi. Ο ρόλος του Καββαθά ήταν τεράστιος, με τα περιοδικά του μάθαμε όλοι. Το αναφέρω συχνά πυκνά στα βιντεάκια αυτά για τις τοτε ανακρίβειες και αφέλειες που γράφονταν σχεδόν σε όλα τα πρώτα άρθρα που σιγά σιγά γίνονταν όλο και πιό ποιοτικά. Απλά τότε δεν υπήρχε τίποτε άλλο.

    Errikos Sofras
    Εξαιρετικος ο Ηχος. Με έγκυρες υπογραφές. Ξεχώριζα τον Αργύρη Ζηλο. - Στον καιρό των πολλών και καλών περιοδικων, που χαθηκε ανεπιστρεπτι

    Ανδρεας Σωκαρας
    Αγόραζα τον ήχο..απ το 1973..πολύ καλά τα τεχνικά άρθρα του..όπως αποδείχτηκε ...αργότερα..διάβαζα περισσότερο τις κριτικές του Αργυρή Ζήλου που ακόμα και σήμερα τις θεωρώ μοναδικές,οπως και τα αφιερώματα σε συγκροτήματα όπως doors ,moody blues κλπ.σίγουρα σημαντικη η προσφορά του Καββαθα ,που μας "χάρισε"ενα περιοδικό εκεινη την εποχή,πολυ σημαντικό,οσο και αν υπηρχε ο υποκειμενικος παράγοντας...ειχε υψηλή ποιότητα για περιοδικο ευρειας κατανάλωσης...ευχαριστω και πάλι Φώντα για πολύ σημαντικές αναρτήσεις σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σχόλια από το fb στο ποστ "Και αυτό το περιοδικό του Καββαθά για το διάστημα και την επιστημονική φαντασία, που το ξέρουν λίγοι"...

    Sakis Bwanas
    και η πρώτη ελληνική μετάφραση του JG Ballard (πριν από τον Κρυστάλλινο Κόσμο στον Εξάντα )

    Θανάσης Ζελιαναίος
    Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι έχει και στην Ανθολογία του Εξάντα που είναι και αυτή του '76.

    Sakis Bwanas
    ναι, και στην θεματική και στην χρονολογική

    Vassilis Serafimakis
    Ο Κώστας Καββαθάς ήταν, γιά την ταπεινότητά μου, κλασσική περίπτωση ωραίου τρελλού, από αυτούς που χωρίς να υπάρχει "κρίσιμη μάζα" ή κάποιες γονιμοποιητικές συνθήκες φτιάχνουν κάτι με εφόδιο τη μοναχική τους τρέλλα. Δεν υπήρξα "τού αυτοκινήτου", τών ράλλυ, ή τής φόρμουλα, αλλά όσες φορές διάβασα έντυπα τών 4Τ εντυπωσιάστηκα από το φανερά καλό επίπεδο και γνώσεων και μεταδοτικότητας πού έβγαζαν οι σελίδες τους.
    Τελικά, τα περισσότερα από τα κακώς κείμενα που εντοπίζανε οι 4Τ στην Ελληνική πραγματικότητα τού δρόμου και τής κυκλοφορίας είτε δεν διορθώθηκαν ποτέ, πχ οι παλαβές σημάνσεις που υπάρχουν ακόμα διάσπαρτες παντού, είτε έγιναν με κάτι δεκαετίες καθυστέρηση, πχ η ΕΟ Αθηνών-Πατρών που θυμάμαι να μιλάει γιά άμεση ανάγκη να γίνει με διαχωριστικό στη μέση, να φτιαχτεί η "ανάποδη κλίση" σε κάτι στροφές, κ.ά.π. (Τελείωσε μετά τούς Ολυμπιακούς τού 2004 αυτό.) Η έλλειψη κρίσιμης μάζας που λέγαμε.

    Γιάννης Φρέρης
    !!! Μικρή διάρκεια ζωής είχε, κάπου υπάρχουν δύο τρία τεύχη. Καλή δουλειά που μάλλον λόγω διανομής την πήρα χαμπάρι αργά

    Spiros Mattheopoulos
    Ευχαριστούμε Φώντα.

    Aeipote Panta
    Το έχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ένα από τα λίγα άλμπουμ που αγόρασα διαβάζοντας κριτική στον Ήχο στα 80s"...

    Dimitris Trox
    Άψογο άλμπουμ.1η φορά το ακούω .New wave πιο αρτιστικο δεν βγήκε https://youtu.be/AhC4cV535Dg?si=8zIOc63XjPV1qaNV

    George Floudas
    Πολύ ωραίος δίσκος!

    Nikos Markakis
    Τι έχουμε αγοράσει από τον Ήχο τότε!
    Chrome, Residents, Flying Lizards, A Certain Ratio …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σχόλιο από το fb στο ποστ "Θα μιλήσει και η Αλβανία στην Κίνα για τους δασμούς και όλα θα πάνε κατ' ευχήν..."...

    Costis Drygianakis
    Ωραιότατος δίσκος!!! Από τους αγαπημένους μου. "Η σκέψη του Μάο γεννάει ήρωες"

    ΑπάντησηΔιαγραφή