29/5/2025
>>Την Αννίτα Κουτσουβέλλη ή και Κουτσουβέλη την γνωρίζουν λίγοι. H Κουτσουβέλη υπήρξε μαθήτρια του Lee Strasberg στην Αμερική (Actors Studio), έγραψε ποίημα για τον Martin Luther King, όπως και για τις δολοφονίες των τεσσάρων φοιτητών από την Εθνοφυλακή του Ohio, στο πανεπιστήμιο του Kent, στις 4 Μαΐου 1970, κατ’ αναλογία με τους Crosby, Stills, Nash & Young και το τραγούδι τους «Ohio» – και γενικώς είχε πάντα καλές προθέσεις με ό,τι και να καταπιανόταν. Με τις προθέσεις, όμως, θα έμενε στο μοναδικό δισκάκι της, από το 1971, με τα τραγούδια «Η χλόη περιμένει / Τυλιγμένοι στο χάος» [Minerva].<<
[από το «Ραντεβού στο Κύτταρο», Όγδοο, 2024]
Δεν τα έχω γράψει όλα για την Αννίτα Κουτσουβέλη...
>>Την Αννίτα Κουτσουβέλλη ή και Κουτσουβέλη την γνωρίζουν λίγοι. H Κουτσουβέλη υπήρξε μαθήτρια του Lee Strasberg στην Αμερική (Actors Studio), έγραψε ποίημα για τον Martin Luther King, όπως και για τις δολοφονίες των τεσσάρων φοιτητών από την Εθνοφυλακή του Ohio, στο πανεπιστήμιο του Kent, στις 4 Μαΐου 1970, κατ’ αναλογία με τους Crosby, Stills, Nash & Young και το τραγούδι τους «Ohio» – και γενικώς είχε πάντα καλές προθέσεις με ό,τι και να καταπιανόταν. Με τις προθέσεις, όμως, θα έμενε στο μοναδικό δισκάκι της, από το 1971, με τα τραγούδια «Η χλόη περιμένει / Τυλιγμένοι στο χάος» [Minerva].<<
[από το «Ραντεβού στο Κύτταρο», Όγδοο, 2024]
Δεν τα έχω γράψει όλα για την Αννίτα Κουτσουβέλη...
29/5/2025
«Οι Εκβιασταί» (1972) και «Οι Απάνθρωποι» (1973) του Παύλου Φιλίππου, «Μεταμορφώσεις» (1973) του Γιάννη Κοκκόλη και ακόμη τα «Έγκλημα στο Καβούρι» (1974) και “The Devil’s Men” (1976) του Κώστα Καραγιάννη. Ο μοναδικός ηθοποιός Δημήτρης Μπισλάνης στις «Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου» [LiFO Books, 2024]
«Οι Εκβιασταί» (1972) και «Οι Απάνθρωποι» (1973) του Παύλου Φιλίππου, «Μεταμορφώσεις» (1973) του Γιάννη Κοκκόλη και ακόμη τα «Έγκλημα στο Καβούρι» (1974) και “The Devil’s Men” (1976) του Κώστα Καραγιάννη. Ο μοναδικός ηθοποιός Δημήτρης Μπισλάνης στις «Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου» [LiFO Books, 2024]
28/5/2025
Στα φιλοκυβερνητικά πρωτοσέλιδα και τα κανάλια για μια βδομάδα τώρα παίζει ο πατρινιός που σκοτώθηκε από το μάρμαρο που του έπεσε στο κεφάλι και το κοριτσάκι, που πέρασε μέσα από την τζαμαρία. Παρακαλάνε να έχουν αστυνομικό δελτίο κάθε μέρα, για να κρύβουν τα θέματα που καίνε κάτω από το χαλί. Αν κοιτάξεις εφημερίδες πριν από 50 χρόνια τέτοια γεγονότα, θλιβερά οπωσδήποτε, αξιολογούνταν, και σωστά, ως μονόστηλα. Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ, ελληνοτουρκικά, Τέμπη, ακρίβεια, στεγαστική κρίση, Παλαιστίνη, γερμανικός επανεξοπλισμός κ.λπ. παίζουν δέκατη είδηση - αν παίζουν. Νομίζουν πως ο κόσμος είναι ηλίθιος, αλλά δεν θα τους βγει.
Στα φιλοκυβερνητικά πρωτοσέλιδα και τα κανάλια για μια βδομάδα τώρα παίζει ο πατρινιός που σκοτώθηκε από το μάρμαρο που του έπεσε στο κεφάλι και το κοριτσάκι, που πέρασε μέσα από την τζαμαρία. Παρακαλάνε να έχουν αστυνομικό δελτίο κάθε μέρα, για να κρύβουν τα θέματα που καίνε κάτω από το χαλί. Αν κοιτάξεις εφημερίδες πριν από 50 χρόνια τέτοια γεγονότα, θλιβερά οπωσδήποτε, αξιολογούνταν, και σωστά, ως μονόστηλα. Σκάνδαλο ΟΠΕΚΕΠΕ, ελληνοτουρκικά, Τέμπη, ακρίβεια, στεγαστική κρίση, Παλαιστίνη, γερμανικός επανεξοπλισμός κ.λπ. παίζουν δέκατη είδηση - αν παίζουν. Νομίζουν πως ο κόσμος είναι ηλίθιος, αλλά δεν θα τους βγει.
28/5/2025
>>TikTok καμπάνια για το άγαλμα του Παντελίδη στο Σύνταγμα<<
Δίνω κι εγώ από το υστέρημά μου για την ιδέα. Ο τελευταίος μεγάλος λαϊκός τραγουδοποιός από το ’70 και μετά. Κοινούσης στα 70s, Κυριαζής στα 80s-90s και Παντελίδης στα 10s. Τα κάνανε όλα (γράφανε μουσικές, λόγια, τραγουδούσαν) και... συνέφεραν.
>>TikTok καμπάνια για το άγαλμα του Παντελίδη στο Σύνταγμα<<
Δίνω κι εγώ από το υστέρημά μου για την ιδέα. Ο τελευταίος μεγάλος λαϊκός τραγουδοποιός από το ’70 και μετά. Κοινούσης στα 70s, Κυριαζής στα 80s-90s και Παντελίδης στα 10s. Τα κάνανε όλα (γράφανε μουσικές, λόγια, τραγουδούσαν) και... συνέφεραν.
27/5/2025
Εν τω μεταξύ ρε φίλε ο θείος μαστ, οι καρατζαφέρηδες, ο πετρίδης και αμέτρητοι άλλοι έφτυσαν αίμα, μέσα στις δεκαετίες, για να μας διδάξουν τα… ψυχροπολεμικά ακούσματα και να μας τοποθετήσουν, ηχητικά, στη σωστή πλευρά της ιστορίας, κι εσείς τώρα τα γράφετε όλα αυτά στα παλαιά σας τα υποδήματα και την πέφτετε στους τριτοκοσμικούς ; Να σας δω να υποστηρίζετε και κόμμα μπάαθ, σαντάμ, άσαντ, καντάφι και κίνημα αδεσμεύτων (χωρών εννοώ) και τι στον κόσμο!
Και μια ερώτηση. Ο Πετρίδης έχει παίξει ποτέ στο ράδιο anadolu rock
Εν τω μεταξύ ρε φίλε ο θείος μαστ, οι καρατζαφέρηδες, ο πετρίδης και αμέτρητοι άλλοι έφτυσαν αίμα, μέσα στις δεκαετίες, για να μας διδάξουν τα… ψυχροπολεμικά ακούσματα και να μας τοποθετήσουν, ηχητικά, στη σωστή πλευρά της ιστορίας, κι εσείς τώρα τα γράφετε όλα αυτά στα παλαιά σας τα υποδήματα και την πέφτετε στους τριτοκοσμικούς ; Να σας δω να υποστηρίζετε και κόμμα μπάαθ, σαντάμ, άσαντ, καντάφι και κίνημα αδεσμεύτων (χωρών εννοώ) και τι στον κόσμο!
Και μια ερώτηση. Ο Πετρίδης έχει παίξει ποτέ στο ράδιο anadolu rock
27/5/2025
Βλέπω Νεφέλη Φασούλη σε στυλ Baris Manco, Edip Akbayram, Cem Karaca ή και Gaye Su Akyol. Anadolu rock δηλαδή.
Κάτι πιάνει τ’ αυτί τους από δω κι από κει και αμέσως υποδύονται τις αντίστοιχες περσόνες, υιοθετούν τους ήχους τους, τις φορεσιές τους κ.λπ. χωρίς να έχουν καμία ουσιαστική και βαθύτερη επαφή με τα πράγματα – μ’ αυτά που, προς στιγμήν, τους αρέσουν. Υπάρχει θέλω να πω μια ευκαιριακή αντιμετώπιση των καταστάσεων, τελείως απ’ έξω-απ’ έξω, που στοχεύει σ’ έναν εκ πρώτης εντυπωσιασμό, χωρίς κανένα βάθος. Σήμερα είσαι εδώ, αύριο κάπου αλλού.
Κοιτάτε κάτι. Επειδή όλα είναι στο φως πια, και δεν υπάρχει τίποτα κρυφό, αυτό σας γεμίζει με ακόμη μεγαλύτερες ευθύνες, ώστε να πείσετε γι’ αυτά που κάνετε. Οι ξένες μουσικές και οι ξένες καταστάσεις δεν είναι για κορφολόγημα. Δόξα τω θεώ έχουμε δικά μας πράγματα για ν’ ασχοληθούμε. Έντεχνα, λαϊκά, παραδοσιακά, «της νύχτας», ρεμπέτικα, ελαφρά, ελαφρολαϊκά, νεοκυματικά, ακόμη και ποπ και ροκ – που είναι κι αυτά παράδοσή μας πια, μετά από 60 χρόνια. Αφήστε τους Τούρκους, τους Αιθίοπες και τους Καμποτζιανούς ήσυχους.
Βλέπω Νεφέλη Φασούλη σε στυλ Baris Manco, Edip Akbayram, Cem Karaca ή και Gaye Su Akyol. Anadolu rock δηλαδή.
Κάτι πιάνει τ’ αυτί τους από δω κι από κει και αμέσως υποδύονται τις αντίστοιχες περσόνες, υιοθετούν τους ήχους τους, τις φορεσιές τους κ.λπ. χωρίς να έχουν καμία ουσιαστική και βαθύτερη επαφή με τα πράγματα – μ’ αυτά που, προς στιγμήν, τους αρέσουν. Υπάρχει θέλω να πω μια ευκαιριακή αντιμετώπιση των καταστάσεων, τελείως απ’ έξω-απ’ έξω, που στοχεύει σ’ έναν εκ πρώτης εντυπωσιασμό, χωρίς κανένα βάθος. Σήμερα είσαι εδώ, αύριο κάπου αλλού.
Κοιτάτε κάτι. Επειδή όλα είναι στο φως πια, και δεν υπάρχει τίποτα κρυφό, αυτό σας γεμίζει με ακόμη μεγαλύτερες ευθύνες, ώστε να πείσετε γι’ αυτά που κάνετε. Οι ξένες μουσικές και οι ξένες καταστάσεις δεν είναι για κορφολόγημα. Δόξα τω θεώ έχουμε δικά μας πράγματα για ν’ ασχοληθούμε. Έντεχνα, λαϊκά, παραδοσιακά, «της νύχτας», ρεμπέτικα, ελαφρά, ελαφρολαϊκά, νεοκυματικά, ακόμη και ποπ και ροκ – που είναι κι αυτά παράδοσή μας πια, μετά από 60 χρόνια. Αφήστε τους Τούρκους, τους Αιθίοπες και τους Καμποτζιανούς ήσυχους.
27/5/2025
"Μεταμορφώσεις" (1973) του Γιάννη Κοκκόλη και "Ο Βάλτος" (1973) του Ντίνου Δημόπουλου. Η Ρίτα Μπενσουσάν στις "Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου" [LiFO Books, 2024]
"Μεταμορφώσεις" (1973) του Γιάννη Κοκκόλη και "Ο Βάλτος" (1973) του Ντίνου Δημόπουλου. Η Ρίτα Μπενσουσάν στις "Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου" [LiFO Books, 2024]
26/5/2025
Σε πρόσφατο κείμενο για το Σαββόπουλο που ανέβηκε στην Athens Voice μέτρησα τουλάχιστον 6 φωτογραφίες, που είναι ίδιες μ’ εκείνες που έχω σκανάρει εγώ για σαββοπουλικά κείμενά μου στο LiFO. gr.
Σε πρόσφατο κείμενο για το Σαββόπουλο που ανέβηκε στην Athens Voice μέτρησα τουλάχιστον 6 φωτογραφίες, που είναι ίδιες μ’ εκείνες που έχω σκανάρει εγώ για σαββοπουλικά κείμενά μου στο LiFO. gr.
Ανάμεσα και αυτή η πολύ σπάνια που βλέπετε και που προέρχεται από την αφίσα
που συνόδευε τα πρώτα αντίτυπα από τα «10 Χρόνια Κομμάτια». Εννοείται πως η
φωτογραφία αυτή, πριν την σκανάρω εγώ, δεν υπήρχε στο δίκτυο, όπως και διάφορες
άλλες (εκείνες από το Φαντάζιο ας πούμε), αλλά ok... Ξέρω ότι έχω ξεστραβώσει
πολλούς, που γράφουν για το Σαββόπουλο, αλλά να το ξέρουν κι εκείνοι ότι το
ξέρω.
26/5/2025
>>Κόλαφος ο Γιώργος Νταλάρας για τα μπουζούκια: «Τι προσφέρουν στον πολιτισμό;<<
Και τι σημαίνει... πολιτισμός ρε φίλε; (γέλιο) Για ακούστε εδώ τι τραγουδούσαν οι 2002 πριν από 50 χρόνια...
>>Βιτρίνες λουσμένες στο φως / Φιγούρες, εικόνες θυμίζουν ανθρώπους / που επάνω τους άφησε τα ίχνη του ο πολιτισμός<<
Εκπολιτιστείτε ρε... (γέλιο)
https://www.youtube.com/watch?v=-_RAueL4xEY
>>Κόλαφος ο Γιώργος Νταλάρας για τα μπουζούκια: «Τι προσφέρουν στον πολιτισμό;<<
Και τι σημαίνει... πολιτισμός ρε φίλε; (γέλιο) Για ακούστε εδώ τι τραγουδούσαν οι 2002 πριν από 50 χρόνια...
>>Βιτρίνες λουσμένες στο φως / Φιγούρες, εικόνες θυμίζουν ανθρώπους / που επάνω τους άφησε τα ίχνη του ο πολιτισμός<<
Εκπολιτιστείτε ρε... (γέλιο)
https://www.youtube.com/watch?v=-_RAueL4xEY
24/5/2025
Εν τω μεταξύ δεν ξέρω ποιοι ενδιαφέρονται για ’κείνους που... με το ζόρι θέλουν να προσφέρουν στο μπολιτισμό. Απεναντίας ξέρω πολλούς που ενδιαφέρονται για όσους προσφέρουν αληθινά έχοντας, ταυτοχρόνως, άγνοια της αποστολής τους.
Εν τω μεταξύ δεν ξέρω ποιοι ενδιαφέρονται για ’κείνους που... με το ζόρι θέλουν να προσφέρουν στο μπολιτισμό. Απεναντίας ξέρω πολλούς που ενδιαφέρονται για όσους προσφέρουν αληθινά έχοντας, ταυτοχρόνως, άγνοια της αποστολής τους.
24/5/2025
«Όχι άλλο Νταλάρα, Πάριο και Αλεξίου».
«Όχι άλλο Νταλάρα, Πάριο και Αλεξίου».
Είμαι σίγουρος πως τον Πάριο τον κόλλησε ο Τζιμάκος για να
του βγει ο δεκαπεντασύλλαβος. Με Πάριο ποτέ δεν είχαμε θέμα...
24/5/2025
"Martha" (1967) του Erik Balling με την Ελένη Ανουσάκη ως βασική πρωταγωνίστρια, και με τους Φράνσις Κάραμποτ στην ομάδα παραγωγής και Βαγγέλη Πιτσιλαδή στη μουσική. Η ταινία ήταν γυρισμένη στην Ελλάδα την άνοιξη-καλοκαίρι του '67. "Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου" [LiFO Books, 2024]
"Martha" (1967) του Erik Balling με την Ελένη Ανουσάκη ως βασική πρωταγωνίστρια, και με τους Φράνσις Κάραμποτ στην ομάδα παραγωγής και Βαγγέλη Πιτσιλαδή στη μουσική. Η ταινία ήταν γυρισμένη στην Ελλάδα την άνοιξη-καλοκαίρι του '67. "Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου" [LiFO Books, 2024]
23/5/2025
Τον έφαγε τον Λιβανέζο-Αρμένιο Manuel (δεύτερος) με το αζναβουρ-ικό "Ο πόλεμος τελείωσε" (αμ δε...), η Δενάρδου (πρώτη), με το "Πού να'ναι ο ίσκιος σου Θεέ". Ζωντανή ηχογράφηση από την Β Ολυμπιάδα Τραγουδιού, του 1969, στο Καλλιμάρμαρο. Έτσι ακούγεται...
https://www.youtube.com/watch?v=jV6cIFfjA8s
Τον έφαγε τον Λιβανέζο-Αρμένιο Manuel (δεύτερος) με το αζναβουρ-ικό "Ο πόλεμος τελείωσε" (αμ δε...), η Δενάρδου (πρώτη), με το "Πού να'ναι ο ίσκιος σου Θεέ". Ζωντανή ηχογράφηση από την Β Ολυμπιάδα Τραγουδιού, του 1969, στο Καλλιμάρμαρο. Έτσι ακούγεται...
https://www.youtube.com/watch?v=jV6cIFfjA8s
22/5/2025
Έχω γράψει εκατοντάδες ιστορικά κείμενα για τραγουδιστές και συγκροτήματα τους ελληνικού ροκ (άσε τα άλλα είδη). Κάμποσοι, από τους καλλιτέχνες μου έχουν πει καλά λόγια (ή έχουν φθάσει καλά λόγια στ' αυτιά μου τέλος πάντων), ενώ λίγοι θα έκαναν αυτό το κάτι παραπάνω, που σε κάνει να νοιώθεις κάπως. Που σε λυγίζει. Να πάνε στο ταχυδρομείο, εννοώ, και να στείλουν κάτι - έτσι σαν ευχαριστώ.
Όταν είχα γράψει παλιότερα για το "Vol.3" των 2002 GR, ο Ηλίας Ασβεστόπουλος είχε ενδιαφερθεί να μάθει τη διεύθυνσή μου, στέλνοντάς μου, έτσι επειδή είχε γουστάρει όλα εκείνα που είχα γράψει, ένα αντίτυπο της επανέκδοσης του LP του "Ο Σιδερένιος Άνθρωπος".
Θα έρθει η σειρά μου να ξανα-ανταποδώσω, όταν θα γράψω ειδικό κείμενο για τον "Σιδερένιο Άνθρωπο" - απλά περιμένω να συμπληρωθούν ακριβώς τα 50 χρόνια από την έκδοση αυτού του πολύ καλού δίσκου του ελληνικού ροκ. Το χρωστάω και στον Ηλία, μα και σε όλες και όλους εσάς, που γουστάρετε αυτά τα άρθρα...
https://www.youtube.com/watch?v=eUE9HQmwuQ8
Έχω γράψει εκατοντάδες ιστορικά κείμενα για τραγουδιστές και συγκροτήματα τους ελληνικού ροκ (άσε τα άλλα είδη). Κάμποσοι, από τους καλλιτέχνες μου έχουν πει καλά λόγια (ή έχουν φθάσει καλά λόγια στ' αυτιά μου τέλος πάντων), ενώ λίγοι θα έκαναν αυτό το κάτι παραπάνω, που σε κάνει να νοιώθεις κάπως. Που σε λυγίζει. Να πάνε στο ταχυδρομείο, εννοώ, και να στείλουν κάτι - έτσι σαν ευχαριστώ.
Όταν είχα γράψει παλιότερα για το "Vol.3" των 2002 GR, ο Ηλίας Ασβεστόπουλος είχε ενδιαφερθεί να μάθει τη διεύθυνσή μου, στέλνοντάς μου, έτσι επειδή είχε γουστάρει όλα εκείνα που είχα γράψει, ένα αντίτυπο της επανέκδοσης του LP του "Ο Σιδερένιος Άνθρωπος".
Θα έρθει η σειρά μου να ξανα-ανταποδώσω, όταν θα γράψω ειδικό κείμενο για τον "Σιδερένιο Άνθρωπο" - απλά περιμένω να συμπληρωθούν ακριβώς τα 50 χρόνια από την έκδοση αυτού του πολύ καλού δίσκου του ελληνικού ροκ. Το χρωστάω και στον Ηλία, μα και σε όλες και όλους εσάς, που γουστάρετε αυτά τα άρθρα...
https://www.youtube.com/watch?v=eUE9HQmwuQ8
Σχόλια από το fb στο ποστ "Έχω γράψει εκατοντάδες ιστορικά κείμενα για τραγουδιστές και συγκροτήματα τους ελληνικού ροκ (άσε τα άλλα είδη)'...
ΑπάντησηΔιαγραφήChristos Nastos
Τα γουσταρουμε πολυ!
Τα περιμενουμε.....
Chris Papadakis
Μεγάλο άλμπουμ, μεγάλο κομμάτι.
Michail Lagopatis
Φώντα, υπάρχει κάπου το κείμενο για το "Vol.3"?
Φώντας Τρούσας
https://diskoryxeion.blogspot.com/.../vol-3-2002-gr-1982...
τα πολύ καλά άλμπουμ “V.O.L 3” των 2002 GR από το 1982 και της Χριστίνας από το 1973 (γιατί θα πρέπει να ντρεπόμαστε για ’κείνα που μας άρεσαν μικρο
Αναργυρος Δαμασκηνος
Έτσι κι αλλιώς ένας πολύ καλός δίσκος ...
Konstantinos Kottis
Άξιο συγκρότημα, άξιος δίσκος και δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο από την πένα σου! Μάλιστα μπορώ να πω πως ο Ασβεστόπουλος έχει επηρεάσει με διάφορους τρόπους τον πρώιμο Αγγελάκα στα 80s.
Σχόλια από το fb στο ποστ "«Όχι άλλο Νταλάρα, Πάριο και Αλεξίου»"...
ΑπάντησηΔιαγραφήGeorge Floudas
Ναι ρε!!!!
https://youtu.be/xATKPJ4-bG4?si=4W-387N5QXfe4z9w
Pote Den Se Xehno (El Bimbo)
Φώντας Τρούσας
Κι εσύ δικός μας?
George Floudas
Ναι ρε!!!
Θοδωρής Τσάτσος
Εχουμε και αυτή την αναφορά στον Πάριο. Κάτι θα τον τσιμπούσε σίγουρα ως προς τη δημοφιλία του τουλάχιστον. https://youtu.be/sWw6XsC7AK8?si=Fj0edNM0eCidZHX-
Τζίμης Πανούσης - Τουμπερλέκ - Official Audio Release
Vassilis Serafimakis
Τεράστια η συμβολή τού Γιάννη Πάριου - με τον οποίο, σε ό,τι μ'αφορά, έχω περάσει μιά χαρά - στον κλάδο τών γυναικείων χαρτομάντηλων.
...Και γειά σου, Νίκο Ιγνατιάδη! Ολο με κάτι Paul Mauriat ασχολούμασταν.
Makis Kontizas
Σε καφενείο παραπλεύρως Ζυγού πίνει το καφεδάκι του ο Απόστολος Νικολαΐδης με παλτό με γιακά άστραψαν και περάσανε ο Νταλάρας η Αλεξίου καιια κυρία και δεν του μιλήσανε . Τότε λέει αυτός; "- Κυρία πες στον Κύριο και στην Κυρία ότι κάθε πρωί ο Νικολαΐδης θέλει δύο κιλά κολόνια για να πλύνει τα ........(χαμνά του) "
Αστραγκάν
Konstantinos Kottis
Καλές οι καφενειακές ασυναρτησίες, αλλά αν ήταν έτσι η κόρη του Μαρία δεν θα έβαζε αυτήν την φώτο του 1981 στην βιογραφία του πατέρα του, χρονιά που επιστρέφοντας στην Ελλάδα παλαιότεροι συνεργάτες του τον σνόμπαραν και συκοφάντησαν:
Makis Kontizas
καλέ μην το παίρνεται κατάκαρδα.μια περιγραφή της καθημερινής ζωής των ανθρώπων της Ελληνικής Δισκογραφίας έκανα. Κανείς δεν προσβάλλεται.Μόνο εσείς μας προσβάλατε το Α.Ε.Ι ΚΑΦΕΝΕΙΟ Θα τα θέλατε σε φοριαμούς όπως συνιθειζεται στα δικά σας τα ΑΕΙ.Εμεις σας θέμε.Να θέτε και σεις εμάς.Με το ζόρι.
Konstantinos Kottis
Δύσκολο πράγμα η αποψαρα που εκφράζει κάποιος να πηγαίνει κουβά, εν προκειμένω από την ίδια την κόρη του Νικολαΐδη.
Babis Room
https://youtu.be/sEgbdCU8x40?si=7j9jB7vRxlMFvXxM
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ
Dimitris Vagenas
Είχε πολύ ωραία τραγούδια αυτός ο δίσκος!
Kwstas Agas
"Με Πάριο ποτέ δεν είχαμε θέμα" = νομίζω ότι αυτό συνέβαινε μέχρι το 1982, όταν ο Πάριος ήταν ένας νεαρός, συμπαθέστατος στην εμφάνιση, τραγουδιστής, με αισθαντική φωνή, και άρα ο πλέον κατάλληλος για να πει ελαφρά ερωτικά τραγούδια [αρκετά εκ των οποίων μεταγλωτίσσεις ξένων τραγουδιών στα Ελληνικά] ... Αυτό και μέχρις εκεί ... Όταν όμως φτάσαμε το 1982 και ο Πάριος έβγαλε τον διπλό δίσκο με τα νησιώτικα, χάλασε κόσμο και μπήκε σε κάθε μα κάθε ελληνικό σπιτικό, σε κάθε μα κάθε γιορτή [απ' τους σχολικούς χορούς μας μέχρι ... ηπειρώτικα πανηγύρια !!], τότε τα πράγματα άλλαξαν αναφορικά και με αυτόν ...
Yanis Bitsakis
Σωστά. Εξ άλλου, στη γνωστή ρήση "δεν μας χέζεις ρε Νταλάρα", ο Χάρυ Κλυνν πρόσθεσε και το "Δεν μας κατουράς ρε Πάριε".
Makis Kontizas
!πρώτη φορά έγινε χρυσός δίσκος μια περιοχη να εκτιμάται από όλα τα διαμερίσματα της χωρας.Ως προς το μουσικό στίγμα.
Bill Mihalopoulos
Όλα τα 70s του Πάριου είναι εξαιρετικά!!!!!!!!! ΛΑΤΡΕΙΑ!!!!! Πρώτο άλμπουμ ever που αγόρασα ήταν το «Τώρα Πια»!!!!!!
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
Νομίζω και τη δεκαετία 80 έκανε πολύ καλούς δίσκους στο είδος του .Και στα 90s οι πρώτοι δίσκοι -και εγώ μαζί σου-Χατζηνάσιος το 1991 και Σπανουδάκης το 1992 .Μετά επήλθε η πτώση με αποκορύφωμα κάτι τερατουργηματικά με τον Φοίβο πχ Σαράκι το 1997
Bill Mihalopoulos
Συμφωνώ!! Η δεκαετία 70 όμως ήταν άλλο πράγμα!!!!!!! Φωνάρα!!!!!!
Miltiadis Kordas
Ο Πάριος της δεκαετίας του 70, ανεπαναληπτος
Yanis Bitsakis
Θα μπορούσε να είχε τραγουδήσει "όχι άλλο Νταλάρα, Νταλάρα και Αλεξίου". Με την ανάλογη ταρίφα για τη διπλή αναφορά.
Jimi Sokratis
Και οι τρεις στην Μίνος ήταν οπότε θα μπορούσε να τραγουδήσει, όχι άλλο Minos Matsas.
Aris Karampeazis
Φαντάσου να έλεγε Στράτο όμως
Φώντας Τρούσας
Τότε μάλλον όχι, σήμερα όμως μπορεί να το λεγε
Σχόλιο από το fb στο ποστ ">>Κόλαφος ο Γιώργος Νταλάρας για τα μπουζούκια: «Τι προσφέρουν στον πολιτισμό;<<"...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Πιό πολύ μαζί του ήμουνα σ'εκείνο που είχε με Τζίμη Πανούση αλλά προσπαθώ ειλικρινά να αγαπήσω Νταλάρα.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Σε πρόσφατο κείμενο για το Σαββόπουλο που ανέβηκε στην Athens Voice"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝίκος Μπουκουβάλας
Φώντα , ελληνική κουτοπονηριά και μικροψυχία .
Γιώργος Γιαννόπουλος
Το θέμα είναι να μη γράφουν και "βιωματικά" σε πρώτο πρόσωπο, έχοντας πάρει και το κείμενο.
Vassilis Serafimakis
Είμαστε όμως πολύ τεμπελχανάδες, γμτ. Αλλεργικοί στη δουλειά, εξαρτημένοι απ'το εύκολο.
Giorgos Stamatelos
Και το ξέρουν και στα παπάρια τους! Είσαι άλλης σχολής, ξεπερασμένης...
Φώντας Τρούσας
Τη τύφλα τους ξέρουν. Το ξέρουν, γιατί τους τα χώνω - και ξεπερασμένοι είναι αυτοί ρε φίλε, που λειτουργούν με πρακτικές του '50 όχι εγώ. Παντού, όταν ασκείς σοβαρή ερευνητική δημοσιογραφία γράφεις τις πηγές σου. Αυτό δίνει κύρος σε ό,τι κάνεις.
Giorgos Stamatelos
Το ίδιο λέμε, αλλιώς! Εν πάση περιπτώσει, αυτό που μετράει, σε ο,τι κάνει ο καθείς, πέρα απ' τη σοβαρότητα και την υπευθυνότητα, είναι το ήθος! Προφανώς, οι περισσότεροι νεοσσοί, δεν το ' χουν!
Konstantinos Kottis
Την περίπτωση να τα συντάσσουν με AI σε λίγα λεπτά και με ορισμένες διορθώσεις την έχεις σκεφτεί;
Σχόλια από το fb στο ποστ "Βλέπω Νεφέλη Φασούλη σε στυλ Baris Manco, Edip Akbayram, Cem Karaca ή και Gaye Su Akyol. Anadolu rock δηλαδή"...
ΑπάντησηΔιαγραφήSakis Bwanas
Να σταματήσουν τα χιπστέρια να είναι χιπστέρια δηλαδη
Μαίρη Δαλάκου
Ακριβώς! " Κάτι από δω, κάτι από κεί κι' απ' έξω - απ' έξω
George Floudas
Φασούλη το φασούλη γεμίζει το σακκούλι
Aris Karampeazis
Ναι αλλά έχει καλές σπουδές σου λέει
Kwstas Agas
https://youtu.be/uZ6-2TvoIBA?si=WJQFd17H5h6DcIMZ ...
Εγώ αντιστοίχως, ακούω την (κατά τα άλλα γλυκυτάτη και συμπαθεστάτη) Νεφέλη να τραγουδάει τη διασκευή του γνωστού παλαιού λαϊκού άσματος και... νιώθω την ΕΝΤΟΝΌΤΑΤΗ ΕΠΙΘΥΜΊΑ να ανατρέξω στην αυθεντική ηχογράφηση/ ερμηνεία του, από τη φωνή του αυθεντικού ερμηνευτή του με την ΚΡΥΣΤΆΛΛΙΝΗ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΑΡΘΡΩΣΗ για να "έρθω στα ίσια μου" και να αγαλλιάσει η ψυχή μου!! Κι ευτυχώς, όπως πολύ σωστά επισημαίνεις Φώντα, όλα πλέον είναι στο φως, όχι μόνο τα καινούρια αλλά και τα παλιά, κι έτσι μπορούμε εύκολα να ανατρέξουμε στην παλιά, αυθεντική ηχογράφηση του!! Α, και κάτι ακόμη: το να πάρεις τη σήμερον ημέρα το εν λόγω τραγούδι και να το ενορχηστρώσεις/ διασκευάσεις με ηχητικό περίβλημα "ηλεκτρική κιθάρα, ηλεκτρικό μπάσο, συνθεσάιζερ" ΔΕΝ είναι"μοντέρνα - σύγχρονη άποψη "!! ΑΠΕΝΑΝΤΊΑΣ: το γεγονός ότι στο εν λόγω τραγούδι ο συνθέτης του - ΜΕΤΡ ΤΗΣ ΦΑΡΦΙΣΑΣ Βασίλης Βασιλειάδης στην πρώτη ηχογράφηση του, μισά των 60ς, επέλεξε να ενορχηστρωθεί με φαρφίσα ... Αυτό κι αν είναι "μουσική άποψη που βλέπει 50βάλε χρόνια μπροστά "!! Ο ίδιος έχει διηγηθεί πόση αμφισβήτηση δέχθηκε από τους ιθύνοντες της ελληνικής δισκογραφίας μέχρι να καθιερώσει την υπέροχη, ονειρική κλπ φαρφίσα του στο λαϊκό τραγούδι....
Θα τα καψω τα λεφτα μου - Μανος Παπαδακης
Stratis Agelos
Τζόγος και όπου κάτσει η μπίλια.
Nicholas Hatziyiannis
Έσκασε ήδη σε ελληνική σκηνή το πρώτο ηλεκτρικό σαζοκίθαρο;;; Μη μου πεις.... (ΥΓ 3 Hürel)
Panagiotis Daras
Έρχονται οσονουπω και οι Αζέροι κιθαρίστες..
Είδη κάτι έχει πιάσει το αυτί μου
Vagelis Avgidis
οι 3 hurel φοβεροί!!
Nicholas Hatziyiannis
αυτοί κι ο Erkin Koray μέχρι το '75 και λίγο στα μέσα προς τέλη 80s. Οι προσωπικές μου αδυναμίες.
Διαμαντής Καράβολας
Anadolu rock απ τα Λιντλ....
Babis Room
Είναι κι αυτή μία περίπτωση όπου με το στανιό να καθιερωθεί στα πράγματα , πώς τους "σπρώχνουν" μερικούς έτσι. Σαν κάτι άλλες στο εμπορικό τραγούδι που χωρίς να έχουν γκέλ και ουσία , κρατάνε μαγαζιά μόνες τους απο το πουθενά
Vagelis Avgidis
Ακριβώς αυτό! Κάνουν διασκευές παλιών τραγουδιών χωρίς κανένα πραγματικό λόγο και προσπαθούν να μας "γνωρίσουν" πράγματα που δεν ξέραμε...τι μας λέτε καλέ!
Nickos Ventouras
πολλοί εξ των σύγχρονων ερμηνευτών είναι κενά κουτιά ― χωρίς τίποτα φοβερά βιώματα να εκφράσουν, που χωρις σύνδεση με κάποιους μεγάλους συνθέτες και στιχουργούς, το ρίχνουν σε ότι συνεργασία να είναι, και σε ότι είναι της μόδας...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Εν τω μεταξύ ρε φίλε ο θείος μαστ, οι καρατζαφέρηδες, ο πετρίδης και αμέτρητοι άλλοι έφτυσαν αίμα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Kouteris
Ο Γιάννης Πετριδης ήταν commercial και καλά έκανε για εμένα. Μουσικη προωθούσε και όχι είδη. Ειχε στο μυαλό του τον John Peel, τον βοηθούσε ο Λεάνδρος που ήξερε πολύ μουσική και ο Ζουγρης. Τι anadolu rock, αν δεν υπήρχε το ίντερνετ Uriah heep θα άκουγε ακόμα ο πολύς επαναλαμβάνω !! ο πολύς κόσμος
Φώντας Τρούσας
Αγγλοαμερικάνικα παίζει ο Πετρίδης κατά 99,9%. Πλάκα κάνω όταν γράφω αν έχει παίξει anadolu rock.
Γιαννης Στριγγος
Όσο κι αν σου φανεί παράξενο απ' ότι είδα από τις μουσικές που ανεβάζεις, στα μάτια μου είσαι "καλύτερος" από τον Πετρίδη, μόνο και μόνο επειδή είσαι συνειδητοποιημένος. Και δεν νομίζω να σε έχει μάθει μουσική κάποιος σαν τον Πετρίδη. Κάποιος δηλαδή που βάζει Roy Harper και καπάκι Wham χωρίς να με ενδιαφέρει ο λόγος που το κάνει. Αυτομάτως αυτό ακυρώνει τα πάντα.
Nikos Kouteris
σε ευχαριστώ πολύ αλλά εγώ Wham δεν έχω ανεβάσει ποτέ μου, Roy Harper ένα εξώφυλλο μόνο πιθανώς στο WPV, thanks anyway
Γιαννης Στριγγος
Τα συγκεκριμένα ονόματα ήταν απλά παραδείγματα.
Δημήτρης Βανέλλης
Και με μεγάλη αγάπη σε γαλλικά και ιταλικά, τα οποία παίζει με διάφορες ευκαιρίες.
Παναγιωτης Πανταζιδης
Αν είχε στο μυαλό του (ο Πετρίδης)τον john peel γιατί δεν έπαιξε ποτέ κάτι τέτοιο?(Το σχόλιο δεν έχει ίχνος εξυπνακισμού ή κάτι τέτοιο προς αποφυγή παρεξηγήσεων )
https://music.youtube.com/watch?v=qHobTH5rQ3o...
Napalm Death - The Peel Sessions [Full Album] - YouTube Music
Φώντας Τρούσας
έχει ειδικές εκπομπές για ιταλο-γαλλικά, αλλά παίζει τα σανσόν δεν παίζει άλλα πράγματα - έχει βάλει ποτέ Magma ας πούμε? Μπορεί και να ΄έχει βάλει, δεν ξέρω, αλλά δεν λέει κάτι ακόμη κι αυτό. Η κλασική εκπομπή του η μεσημβρινή είναι τα αγγλοαμερικάνικα. Εντάξει καλά κάνει, αφού αυτά ξέρει και γουστάρει. Οι παλιοί ραδιοφωνατζήδες τα ξέρουν τα γαλλοϊταλικά, γιατί αυτά κυριαρχούσαν πριν από τους Beatles.
Constantin Sidiras
Εύγε! Πες τα! Η τεράστια μπάντα, με το αηδόνι από το Birmingham!
Δημήτρης Βανέλλης
Ναι, έχει παίξει και Magma. Συνήθως τα ιταλο-γαλλικά παίζονται σε πολλά αφιερώματα, που τώρα πλέον είναι μάλλον περισσότερα από τις εκπομπές με επικαιρότητα (από τις 5 εβδομαδιαίες 2 ή 3 είναι αφιερώματα). Πάντως είναι σαφέστατο και προφανές ότι τα πολύ περισσότερα είναι αγγλόφωνα.
Φώντας Τρούσας
Τούρκικα έχει παίξει ποτέ λοιπόν? - εσύ που τον παρακολουθείς, γιατί εγώ δεν ακούω πια ραδιόφωνο.
Παναγιωτης Πανταζιδης
Κανονικά ο Πετρίδης θα έπρεπε να έπαιζε (κατ' αντιστοιχία )το demo των Rotting Christ που βγήκε εκείνη την εποχή.
Constantin Sidiras
Εγκρίνεται η αντιστοιχία. Θα ήταν ενδιαφέρον.
Nickos Ventouras
> Ειχε στο μυαλό του τον John Peel,
Καλά και ο Πάντζας μπορεί να είχε στο μυαλό του τον Λωρενς Ολιβιε
Valadis Terzopoulos
Ο Πετρίδης, σε αντίθεση με πολλούς σημερινούς «playlisters», έπαιρνε ρίσκα. Το μόνο που δεν δεν μου άρεσε και εξακολουθεί να μην μου αρέσει αυτή η μονοτονία στο μικρόφωνο Σαν να διαβάζει δελτίο.
Φώντας Τρούσας
Άστους τους σημερινούς. Τι ρίσκα έπαιρνε? Αγγλοαμερικάνικα έπαιζε και παίζει του... top-200. Μη μου πεις ότι τον κυνήγαγε η λογοκρισία, σαν ένα βλάκα σχολιαστή εδώ μέσα που πήρε πόδι... Και Baris Manco να είχε παίξει δεν υπάρχει ρίσκο. Τι ρίσκο υπάρχει σ' αυτά τα θέματα, σιγά τώρα...
Thanasis Zlatanos
ναι αλλά με πολύ ωραία φωνή!
Φώντας Τρούσας
Κακώς συζητάμε όμως εδώ για τον Πετρίδη, γιατί άλλα είναι τα ουσιαστικά του ποστ. Τον Πετρίδη τον ανέφερα απλά στο τέλος, έτσι για να προβοκάρω λίγο. Ξαναλέω πως τα προηγούμενα είναι τα πιο σημαντικά.
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>TikTok καμπάνια για το άγαλμα του Παντελίδη στο Σύνταγμα<<"...
ΑπάντησηΔιαγραφήGeorge Floudas
Θα είχε νόημα πάντως κάποια στιγμή να δούμε το αδιανόητο appeal του, εν πολλοίς ανεξήγητο.
Σχεδόν Jimmy Dean της γειτονιάς.
Προσπαθώ ακόμα να καταλάβω.
Εντάξει, πολλά «παιδιά της διπλανής πόρτας» αγαπήθηκαν αλλά αυτό με τον Παντελίδη ξεπερνάει κάθε προηγούμενο νομίζω.
Φώντας Τρούσας
Ήταν μεγάλο ταλέντο. Και μεγάλη απώλεια για το ελληνικό τραγούδι. Σαν να σκοτωνόταν ο Τσιτσάνης στον πόλεμο ας πούμε.
Ισίδωρος Πάτερος
Κ.Φώντα με όλο τον σεβασμό, όχι και παραλληλισμός με τον Τσιτσάνη, για όνομα του Θεού !
Ο Τσιτσάνης καταρχάς ήταν ο μεγαλύτερος δεξιοτέχνης της εποχής του στο μπουζούκι (στα ξεκινήματά του), δεν γρατζουνούσε μια κιθαρίτσα. Ανανέωσε και το όργανο και το ίδιο το λαϊκό τραγούδι, έγραψε αμέτρητα διαχρονικά τραγούδια, στήριξε τον ελληνικό λαό με τα τραγούδια του στον πόλεμο , στον εμφύλιο…
Δεν υπάρχει παραλληλισμός κατά την γνώμη μου !
Φώντας Τρούσας
Εντάξει, αλλά αυτά δεν θα τα λέγατε αν πέθαινε ο Τσιτσάνης το '41 στον πόλεμο. Θέλω να πω πως και ο άλλος θα εξελισσόταν, άμα ζούσε. Και θα έγραφε και άλλες αιώνιες τραγουδάρες. Τέλος πάντων ο άνθρωπος αυτός ήταν ο τελευταίος σε τούτη τη σειρά των μεγάλων λαϊκών τραγουδοποιών, αυτό θέλω να πω.
Ισίδωρος Πάτερος
Ίσως…
Πάντως ο Τσιτσάνης είχε ήδη γράψει μέχρι τα 25 του πολύ σοβαρά τραγούδια , άλλου ειδικού βάρους !
Φώντας Τρούσας
Άλλη εποχή. Αν ήταν 30άρης ο Τσιτσάνης το 2015, θα έγραφε σαν τον Παντελίδη.
Ισίδωρος Πάτερος
ξανά με όλον τον σεβασμό, διαφωνώ.
Η ανεκτίμητη αξία των τραγουδιών του Τσιτσάνη δεν έχουν να κάνουν μόνο με την εμπορική τους επιτυχία και την τεράστια τους απήχηση, αλλά και με το περιεχόμενο, το ήθος και το ύφος τους, όπως επίσης και τις βαθειές τους ρίζες στην ελληνική μουσική και στιχουργική.
Προσωπικά δεν έχω αντιληφθεί ένα τέτοιο πνεύμα-βάθος-ταλέντο στην τραγουδοποιΐα του Παντελίδη.
Σταματώ εδώ και με συγχωρείτε για την επιμονή, χτυπήσατε ευαίσθητη χορδή μου!
Φώντας Τρούσας
Τα καλύτερα τραγούδια του Παντελίδη είναι εφάμιλλα με τα πολύ καλά των κλασικών λαϊκών τραγουδοποιών. Δημιουργούν την ίδια συγκίνηση και ταύτιση στον κόσμο. Ο άνθρωπος είχε 5 χρόνια καριέρα. Δεν μπορεί να συγκριθεί η παραγωγή του με την παραγωγή ενός Τσιτσάνη, που είχε 50 χρόνια καριέρα.
Kwstas Agas
συνεπώς, ο αείμνηστος Παντελής Παντελίδης δεν πρέπει να "παραλληλιστεί" με τον Τσιτσάνη, αλλά με έναν άλλο πολύ σπουδαίο και χαρισματικό ρεμπέτη που πέθανε μέσα στην κατοχή σε μικρή ηλικία: με τον ΑΝΈΣΤΗ ΔΕΛΙΑ !! Κι αυτός πέθανε με τρόπο "αυτοκαταστροφικό", κι αυτός αν είχε ζήσει παραπάνω θα είχε γράψει ΑΠΊΣΤΕΥΤΑ λαϊκά τραγούδια (δεν είναι λίγοι που υποστηρίζουν ότι ίσως και να είχε ξεπεράσει τον Τσιτσάνη, άλλωστε τα μόλις καμιά 12αριά τραγούδια του που πρόλαβε να αφήσει μας δίνουν το δικαίωμα για τέτοιες υποθέσεις ... ) ... Γι' αυτό, αν ο Παντελίδης πρέπει να συσχετιστεί με κάποιον από τους "παλιούς", τότε... Κατά τη γνώμη μου αυτός είναι ο Δελιάς και όχι ο Τσιτσάνης...
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
Προσωπικά θεωρώ ότι δεν ήταν προσωπικότητες οι νεότεροι για να συγκριθούν με έναν Τσιτσάνη ,ακόμα και ο Νικολόπουλος μου φαίνεται λίγος μπροστά στον Τσιτσάνη ή στο Ζαμπέτα πχ.Ο Κυριαζής θεωρώ ότι είχε προσωπικότητα τραγουδοποητική και συνεργάστηκε και με μεγαθήρια όπως ο Λογαρίδης και ο Τουρκογιώργης ,που του έκαναν ενορχηστρώσεις ,παραγωγές κλπ.
Φώντας Τρούσας
O Παντελίδης είχε προσωπικότητα, και μεγάλη μάλιστα, γιατί έγινε ό,τι έγινε από μόνος του, έξω από τα κυκλώματα των μουσικών και τις εταιρείες. Χωρίς να λογοδοτεί σε κανέναν, παρά μόνο στη ψυχή του. Ασ' το τώρα. Τέτοια ταλέντα δεν βγαίνουν κάθε μέρα. Και όποιος δεν το βλέπει αυτό λυπάμαι.
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
Ακριβώς για αυτό.Ναι μεν ήταν σημαντικό αυτό που έκανε.Αλλά χωρίς ανταγωνισμό,αφού το πέτυχε στην περίοδο των ισχνων αγελάδων για τη δισκογραφία.Αλλά δε διαφωνούμε ότι είναι αξιόλογοος
Nickos Ventouras
ΔιαγραφήΛαϊκή φωνή και πιασάρικος δημιουργός που γενικά λείπουν σήμερα σαν να έπεσε περονόσπορος. Και με φοβερή και αβίαστη απήχηση μαζί, σπάνιος συνδυασμός.
Αλλά είτε με 5 είτε με 25 χρόνια καριέρας, θα έγραφε τραγούδια υποδεέστερα και του Τσιτσάνη και του Δελιά. Γιατί είναι άλλη η εποχή και άλλο το "πλαφόν" της, τουλάχιστον στο συγκεκριμένο είδος.
Ούτε ο Κοινούσης, ούτε ο Κυριαζής παίζει να έγραψαν εφάμιλλα του Τσιτσάνη (το καλύτερο τους με τα 10-20 καλύτερα δικά του, όχι με δευτερο-τρίτα του) και ας είχαν πολλές δεκαετίες καριέρας έκαστος.
Στο μέταλ ή στη τζαζ μπορεί ο Έλληνας του 2000+ να είναι καλύτερος ελλήνων μουσικών άλλων δεκαετιών γιατί αφορούν άλλη διαμόρφωση και άλλες βάσεις (διεθνείς γνώσεις, τεχνική) και λιγότερο ή καθόλου σε λαϊκά βιώματα.
Βασικά ούτε το ακροατήριο του 2000+ δεν είναι του ίδιου επιπέδου με αυτό του 30 ή του 50 στο λαϊκό.
George Floudas
έχω την αίσθηση ότι η μουσική είναι ένα κομμάτι μόνο στην ιστορία.
Στο δικό μου το μυαλό μοιάζει σαν να είχε πεθάνει ο Νίκος Ξανθοπουλος στην ακμή της ΚΛΑΚ.
Υπάρχει κάτι απολύτως idolized εδώ.
Σκέφτομαι ότι εμφανίστηκε στην τομή ανάμεσα στο ιντερνετικό diy
που έφτιαξε αρκετές καριέρες και τη διαλυτική οικονομική κρίση που φούντωσε τη λαϊκή ανάγκη για ήρωες.
Πέρα το ταλέντο
πέρα από το φυζίκ «ο γιός που κάθε ελληνική οικογένεια θα ήθελε»
υπήρχε και
και μια αίσθηση
λαϊκής εκδίκησης
στην ιστορία.
Υπάρχει
λαϊκή οργή με πολιτικά χαρακτηριστικά πίσω από την αγάπη στον Παντελίδη*.
Αυτό που έγραψες.
Ο τρόπος με τον οποίο ο ήρωας θριαμβεύει κόντρα σε όλους και όλα.
Ένα ιδανικό λαϊκό revenge movie που έμεινε ατελείωτο.
*εδώ βρίσκω την αντιστοιχία με τον Τσιτσάνη
Γιάννης Μωραϊτης
Ας αρχίσουμε με τον Κοινούση λοιπόν που είναι κ πιο τίμιο
Φώντας Τρούσας
Δεν είδα όμως κανένα από τη γενιά μας να το προτείνει για τον Κοινούση. Οπότε οι νέοι έχουν το πάνω χέρι τώρα.
Vasilis Papadopoulos
Ψηφίζω κι εγώ, αλλά χωρίς κοστούμι, γραβάτα και μικρόφωνο. Με κιθάρα κι ανοικτό πουκάμισο ή μπλουζάκι.
Dimitris Platamonas
Ουφ με αυτό το παιδί και τα μίζερα τραγουδια του με βαλκανικούς ρυθμούς...ψάχνουμε για ειδωλα
Ioannis Oikonomidis
Δικό σας
Nick Dounoussis
και δικό μου???
Ioannis Oikonomidis
Με τίποτα!!
Evagoras Karageorgis
Αν είναι δυνατόν να συγκρίνεται ο Παντελίδης με τον Τσιτσάνη!
Φώντας Τρούσας
Εγώ πάντως άλλο είπα.
Stathis Nikokavouras
ρε μαθετε να διαβαζετε με τα αυτια που ελεγε και ο μεγαλος γεωργιου..αυτο εγραψε ο φωντας?εκανε συγκριση συνθετών?τι σκ@τα διαβαζετε ?τι ειναι αυτο το πραγμα...δεν υπαρχει σωτηρια..
Nikos Barpakis
Ο Κερτ Κομπειν της μεταολυμπιακής Ελλάδας, εκφραστής μιας ολόκληρης γενιάς παραμελημένων.
μεταξύ σοβαρού και αστείου λέγονται οι μεγαλύτερες αλήθειες.
Φώντας Τρούσας
το ποστ είναι σοβαρό πάντως - και όσοι γελάνε δεν είναι όλοι διαφωνούντες
Nikos Barpakis
αντιλαμβανόμενος όλο αυτο ακριβώς έκανα την προσθήκη
ισως περιττή κιόλας
Bill Blues
ΔΗΛΑΔΗ Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΜΑΣ
ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΛΜΑ
ΓΙΑ ΤΑ ΣΚΥΛΑΔΙΚΑ .....
" ΜΠΡΑΒΟ " ΜΑΣ
ΤΙ ΝΑ ΠΩ .....
Η ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ !!!
ΚΑΛΑ ΕΙΧΕ ΠΕΙ Ο ΒΑΓΓΕΛΑΣ
ΟΤΙ ΤΑ ΣΚΥΛΑΔΙΚΑ ΕΙΝΑΙ
" ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ " ΚΕΝΤΡΑ !!!!
ΚΑΙ ΕΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ !!!
Giotis Bangalas
XAXAXA
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
Νομίζω ο επιπλοποιός ήταν ο καλύτερος από όλους!Κι είχε και μια ...Βάνα Μπάρμπα στο ενεργητικό του!
Ntinos Sarandopulos
και ήτο και κληρούχας αρχικελέας υπόλογος εκ του ΠΝ
Vagelis Avgidis
Πείτε τα κύριε Φώντα!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Στα φιλοκυβερνητικά πρωτοσέλιδα και τα κανάλια για μια βδομάδα τώρα παίζει ο πατρινιός που σκοτώθηκε από το μάρμαρο"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντώνης Νικολάου
Μια χαρά τους έχει βγει τόσα χρόνια .. αυτό σπούδασαν .. πάλι πρώτοι στις δημοσκοπήσεις είναι .. ελέγχουν τα πάντα και κυρίως τη δικαιοσύνη
Φώντας Τρούσας
Παπάρια είναι πρώτοι, με 22% στην πρόθεση ψήφου. Όποιος ξέρει να διαβάζει ακόμη κι αυτές τις δημοσκοπήσεις καταλαβαίνει.
Vassilis Serafimakis
ότι είναι πρώτη η ΝΔ δεν υπάρχει αμφιβολία σε πρόθεση ψήφου. Το άγνωστο είναι το ποσοστό που πραγματικά θα πάρει και ποιό κόμμα θάρθει δεύτερο.
Φώντας Τρούσας
Δεν ισχύουν αυτά, αλλά βαριέμαι τώρα να συζητάω γράφοντας. Δεν έχω και χρόνο δηλαδή. Πρέπει να ετοιμάσω κείμενα. Το 70% του κόσμου λέει ότι η χώρα πάει λάθος - στις συγκεκριμένες δημοσκοπήσεις.
Vassilis Serafimakis
δεν λέω οτι δεν υπαρχει (τεράστια!) δυσαρέσκεια. Λέω ότι δεν υπάρχει αντίπαλος. Παίζει μπάλλα μόνος του και θα κερδίσει πάλι.
Φώντας Τρούσας
Επί της ουσίας δεν πρόκειται να ξανακερδίσει. Το πολύ-πολύ η ΝΔ θα συγκυβερνήσει με πρόθυμο - και όχι μ' αυτόν για ΠΘ.
Vassilis Serafimakis
Με Σύριζα αποκλείεται πάντως. Σε καμμία περίπτωση! Δεν συγκυβερνάει ο Σύριζα με δεξιά κόμματα!..
.. Κάθομαι που λες εδώ στη ζούγκλα, πετάω καμμιά μπούρδα, να περάσει η ώρα.
Nickos Ventouras
Σε κάθε περίπτωση, ο επόμενος (που θα είναι είτε ο ίδιος, είτε συγκυβέρνηση με τον ίδιο) θα είναι χειρότερος
Vassilis Serafimakis
Θυμίζω το δόγμα (μου) : Οσο έχουμε μνημονιακό καθεστώς, κάθε κυβέρνηση θα είναι χειρότερη από την προηγούμενη.
Δεν θα απασχολήσω τη σελίδα. Θα πώ μόνο ότι όλοι αυτά τα λογιστικά και αριθμητικά μασκαραλίκια τής σημερινής κυβέρνησης με τα οποία θέλει να δείξει ότι πορευόμαστε καλά και σωστά μού προκαλούν ναυτία.
Vassilis Serafimakis
Μεγάλη υπόθεση να παίζεις χωρίς αντίπαλο. Γκανιάν ό,τι κι αν γίνει.
Φώντας Τρούσας
Μπορεί να παίζουν χωρίς αντίπαλο, αλλά βγαίνουν δεύτεροι...
Vassilis Serafimakis
πρώτη σταθερά η αποχή. Απ'το 2015. Σύμπτωση θα είναι..
Ανδρεας Μπικουβαρακης
Αναμονή σήμερα στον οδοντίατρο. Έπαιζαν με κυκλικό τρόπο τα εξής θέματα:
-Το κοριτσάκι με τη τζαμαρία
-Μια απατεώνισσα που πουλούσε μούφα ταξίδια
-Ένας προπονητής τζούντο που κακοποιούσε σεξουαλικά τους αθλητές του
Βαλιανάτος Μιχάλης
Ακριβως οπως τα λες.. Αν σ΄αυτα προσθεσεις και τις ειδησεις για τον Λιαγκα , τα πρωιναδικα και τις τηλεοπτικες μεταγραφες, εχεις ολη την υλη τους...
Πετρος Μιχελιουδης
https://www.facebook.com/roukoschristos/videos/676706858543121
Γιώργος Φραγκίσκος
Όλα καλά τα λες, αλλά την αισιοδοξία δεν καταλαβαίνω από πού ακριβώς την αντλείς.
Dimitri- Mitsos Poulikakos
#piastavgokaikourefto..........
Σχόλια από το fb στο ποστ "«Οι Εκβιασταί» (1972) και «Οι Απάνθρωποι» (1973)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήLefteris Baltzoglou
στο κάδρο πρέπει να είναι ο νικήτας πλατής...καλησπέρα σας...
Φώντας Τρούσας
Μάλλον δίκιο έχεις
Μπουαχαχαχαχαχα...μωρέ γράφε εσύ για τον Παντελίδη, τον Άρη Σαν και τον Πάριο και άσε τα κορόιδα να μασάνε κουτοχορτο ακούγοντας αγγλόφωνη ροκ. Πάλι καλά που υπάρχουν τύποι σαν εσένα και ξεστραβωνουν τον Έλληνα που που ψαρωσε με τα κόλπα της CIA.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε δε βαρέθηκες τόσα χρόνια να λες τα ίδια και τα ίδια. Αφού στα έχω εξηγήσει, δε στα έχω; Και θα στα ξανα-εξηγήσω. Πολύ αναλυτικά αυτή τη φορά. Να είσαι εδώ συντονισμένος.
Διαγραφή