3/10/2025
Πριν αρχίσει να γίνεται γνωστός ο Bob Dylan στην Ελλάδα, και ν’ αρχίσουν να γράφουν τα περιοδικά όλα τα σχετικά γι’ αυτόν, υπήρχε «μόνον» ο Γάλλος Antoine. Ένας φοβερός, στο ξεκίνημά του (1965-66) τραγουδοποιός, με καίριο νεανικό κοινωνικοπολιτικό στίχο, που είχε επισκεφθεί και την Ελλάδα την άνοιξη του ’67.
Για τον Antoine θα διαβάσεις πολλά στο νέο βιβλίο μου, που τώρα κυκλοφορεί από το Όγδοο.
Πριν αρχίσει να γίνεται γνωστός ο Bob Dylan στην Ελλάδα, και ν’ αρχίσουν να γράφουν τα περιοδικά όλα τα σχετικά γι’ αυτόν, υπήρχε «μόνον» ο Γάλλος Antoine. Ένας φοβερός, στο ξεκίνημά του (1965-66) τραγουδοποιός, με καίριο νεανικό κοινωνικοπολιτικό στίχο, που είχε επισκεφθεί και την Ελλάδα την άνοιξη του ’67.
Για τον Antoine θα διαβάσεις πολλά στο νέο βιβλίο μου, που τώρα κυκλοφορεί από το Όγδοο.
3/10/2025
Το σχέδιό τους είναι να συκοφαντήσουνε τον Ρούτσι, αλλά με τρόπο, για να μην τους πούνε ανάλγητους. Από τη μια σου λένε σεβόμαστε τον πόνο του πατέρα, και από την άλλη διασπείρουν και ξεστομίζουν διάφορες αθλιότητες, μαζί με παραπληροφόρηση, για να βγάλουν τον Ρούτσι ανεύθυνο, πως άλλα λέει τη μία και άλλα την άλλη, πως είναι υποχείριο τρίτων κ.λπ. Όλα αυτά τα πετάνε παντού, σε τηλεοράσεις, ραδιόφωνα, σάιτ και σόσιαλ μίντια και όπου κάτσουν. Ό,τι πιάσουν. Βασικά, με όλα τούτα θέλουν να τσιμεντάρουν αυτό το 20%, που τους υποστηρίζει. Να μην εμφανισθεί δημοσκόπηση, που να τους δείχνει, στην πρόθεση ψήφου, κάτω και απ’ αυτό το όριο (το οποίο ήδη μπορεί να συμβαίνει).
Το σχέδιό τους είναι να συκοφαντήσουνε τον Ρούτσι, αλλά με τρόπο, για να μην τους πούνε ανάλγητους. Από τη μια σου λένε σεβόμαστε τον πόνο του πατέρα, και από την άλλη διασπείρουν και ξεστομίζουν διάφορες αθλιότητες, μαζί με παραπληροφόρηση, για να βγάλουν τον Ρούτσι ανεύθυνο, πως άλλα λέει τη μία και άλλα την άλλη, πως είναι υποχείριο τρίτων κ.λπ. Όλα αυτά τα πετάνε παντού, σε τηλεοράσεις, ραδιόφωνα, σάιτ και σόσιαλ μίντια και όπου κάτσουν. Ό,τι πιάσουν. Βασικά, με όλα τούτα θέλουν να τσιμεντάρουν αυτό το 20%, που τους υποστηρίζει. Να μην εμφανισθεί δημοσκόπηση, που να τους δείχνει, στην πρόθεση ψήφου, κάτω και απ’ αυτό το όριο (το οποίο ήδη μπορεί να συμβαίνει).
2/10/2025
Ο Κασσελάκης τα 2 τελευταία χρόνια που δεν τον παίζουν τα κανάλια έχει δουλέψει, έχει βελτιωθεί σε πολλά, ο λόγος του έχει γίνει πυκνότερος, ξέρει για τι μιλάει και αυτά που λέει είναι σε γενικές γραμμές σωστά. Προσωπικά θεωρώ ότι είναι σοβαρότερος από τους περισσότερους που ηγούνται κομμάτων σήμερα, ή σκέπτονται να ξανα-ηγηθούν. Και το ότι τον έχουν ξεράσει τα βοθροκάναλα, πρέπει να πονηρέψει πολλούς και να δουν γιατί έχει συμβεί αυτό.
Ο Κασσελάκης τα 2 τελευταία χρόνια που δεν τον παίζουν τα κανάλια έχει δουλέψει, έχει βελτιωθεί σε πολλά, ο λόγος του έχει γίνει πυκνότερος, ξέρει για τι μιλάει και αυτά που λέει είναι σε γενικές γραμμές σωστά. Προσωπικά θεωρώ ότι είναι σοβαρότερος από τους περισσότερους που ηγούνται κομμάτων σήμερα, ή σκέπτονται να ξανα-ηγηθούν. Και το ότι τον έχουν ξεράσει τα βοθροκάναλα, πρέπει να πονηρέψει πολλούς και να δουν γιατί έχει συμβεί αυτό.
2/10/2025
Τα βιβλία που μου αρέσει να διαβάζω είναι εκείνα που ανοίγουν «παράθυρα» προς άλλους κόσμους. Εκείνα, που με μια αναφορά, μια λέξη θα σου δώσουν την ευκαιρία του ψαξίματος, της ανακάλυψης κάτι καινούριου, που μέχρι τώρα αγνοούσες. Τέτοια βιβλία προσπαθώ να κάνω. Με κρυμμένες «πόρτες» και «παράθυρα», που θα τα ανοίξουν οι υποψιασμένοι αναγνώστες. Πιστεύω ότι έχω τέτοιους αναγνώστες και αναγνώστριες, που δεν μένουν στο προφανές και που τους αρέσει να ξεψαχνίζουν τις... άγνωστες λέξεις.
Στο «Ροκ, Ελληνικό Ροκ, Κοινωνία & Πολιτική...» έχω «κρύψει» πολλές τέτοιες... άγνωστες λέξεις, οι οποίες δεν θα πέσουν στο κενό. Δηλαδή, δεν θα τις αφήσω κι εγώ να πέσουν. Για παράδειγμα στη σελίδα 376 (στο υποκεφάλαιο "το βρώμικο ψωμί"), γράφοντας για την παράδοση, που απασχολούσε έντονα, τότε, και τις νεανικές καλλιτεχνικές εκφράσεις διαβάζεις:
«Δες, ας πούμε, το περιοδικό “Κάνιστρο / Το Μεράκι της Ρωμιοσύνης, που τυπώνει μόνος του ο ζωγράφος, πεζογράφος κ.λπ. Ράλλης Κοψίδης (πρώτο τεύχος από τον χειμώνα του ’72)».
Σ’ ένα βιβλίο όσο και να θες να επεκταθείς πάντα θα αφήνεις πράγματα απ’ έξω (εγώ, εδώ, άφησα πάρα πολλά), ενώ άλλα απλώς θα τα μαρκάρεις, χωρίς να επεκταθείς. Το λέω γιατί για το «Κάνιστρο» θα μπορούσα να γράψω πολλά.
Δείτε, ας πούμε, πόσο κοντά είναι αυτά που λέει ο Κοψίδης στο εισαγωγικό του κείμενο, στον πρόλογο του περιοδικού του, σε σχέση με αυτά που παρουσίαζε την ίδια εποχή ο Σαββόπουλος στο Κύτταρο:
«Θέλοντας να δείξουμε κάτι από την ψυχή μας την Ελληνική, θα αποκλείσουμε το κάθε τι που μας φαίνεται αταίριαστα καλυμμένο πίσω από το διάφανο παραπέτασμα της οικουμενικότητας στην τέχνη, κι η προσπάθειά μας θα ’ναι να αποζητήσουμε τις ρίζες μας τις ελληνικές, χωρίς να αποκλείσουμε τα σπουδαία διδάγματα που θα μας δώση η τέχνη όλων των λαών κι όλων των εποχών».
Αυτά τα λόγια για μένα έχουν διαχρονικό νόημα και αξία – και κακώς, τέλος πάντων, δεν τα έχωσα κι αυτά στο βιβλίο. Αλλά είπαμε, τι να πρωτοχωρέσεις και για τι να πρωτογράψεις...
Τα βιβλία που μου αρέσει να διαβάζω είναι εκείνα που ανοίγουν «παράθυρα» προς άλλους κόσμους. Εκείνα, που με μια αναφορά, μια λέξη θα σου δώσουν την ευκαιρία του ψαξίματος, της ανακάλυψης κάτι καινούριου, που μέχρι τώρα αγνοούσες. Τέτοια βιβλία προσπαθώ να κάνω. Με κρυμμένες «πόρτες» και «παράθυρα», που θα τα ανοίξουν οι υποψιασμένοι αναγνώστες. Πιστεύω ότι έχω τέτοιους αναγνώστες και αναγνώστριες, που δεν μένουν στο προφανές και που τους αρέσει να ξεψαχνίζουν τις... άγνωστες λέξεις.
Στο «Ροκ, Ελληνικό Ροκ, Κοινωνία & Πολιτική...» έχω «κρύψει» πολλές τέτοιες... άγνωστες λέξεις, οι οποίες δεν θα πέσουν στο κενό. Δηλαδή, δεν θα τις αφήσω κι εγώ να πέσουν. Για παράδειγμα στη σελίδα 376 (στο υποκεφάλαιο "το βρώμικο ψωμί"), γράφοντας για την παράδοση, που απασχολούσε έντονα, τότε, και τις νεανικές καλλιτεχνικές εκφράσεις διαβάζεις:
«Δες, ας πούμε, το περιοδικό “Κάνιστρο / Το Μεράκι της Ρωμιοσύνης, που τυπώνει μόνος του ο ζωγράφος, πεζογράφος κ.λπ. Ράλλης Κοψίδης (πρώτο τεύχος από τον χειμώνα του ’72)».
Σ’ ένα βιβλίο όσο και να θες να επεκταθείς πάντα θα αφήνεις πράγματα απ’ έξω (εγώ, εδώ, άφησα πάρα πολλά), ενώ άλλα απλώς θα τα μαρκάρεις, χωρίς να επεκταθείς. Το λέω γιατί για το «Κάνιστρο» θα μπορούσα να γράψω πολλά.
Δείτε, ας πούμε, πόσο κοντά είναι αυτά που λέει ο Κοψίδης στο εισαγωγικό του κείμενο, στον πρόλογο του περιοδικού του, σε σχέση με αυτά που παρουσίαζε την ίδια εποχή ο Σαββόπουλος στο Κύτταρο:
«Θέλοντας να δείξουμε κάτι από την ψυχή μας την Ελληνική, θα αποκλείσουμε το κάθε τι που μας φαίνεται αταίριαστα καλυμμένο πίσω από το διάφανο παραπέτασμα της οικουμενικότητας στην τέχνη, κι η προσπάθειά μας θα ’ναι να αποζητήσουμε τις ρίζες μας τις ελληνικές, χωρίς να αποκλείσουμε τα σπουδαία διδάγματα που θα μας δώση η τέχνη όλων των λαών κι όλων των εποχών».
Αυτά τα λόγια για μένα έχουν διαχρονικό νόημα και αξία – και κακώς, τέλος πάντων, δεν τα έχωσα κι αυτά στο βιβλίο. Αλλά είπαμε, τι να πρωτοχωρέσεις και για τι να πρωτογράψεις...
1/10/2025
Σχεδόν έξι μήνες μετά από το θάνατο του Γιώργου Χαρωνίτη έγραψα ένα κείμενο για κείνον. Για τον φίλο, τον συνάδελφο, τον συνεργάτη. Θα δημοσιευθεί όταν και όπου πρέπει...
Σχεδόν έξι μήνες μετά από το θάνατο του Γιώργου Χαρωνίτη έγραψα ένα κείμενο για κείνον. Για τον φίλο, τον συνάδελφο, τον συνεργάτη. Θα δημοσιευθεί όταν και όπου πρέπει...
1/10/2025
Το τι ακριβώς είχε συμβεί στο Κύτταρο με τον Διονύση Σαββόπουλο, τις σεζόν 1972-73 και 1973-74, δεν νομίζω να έχει περιγραφεί με μεγαλύτερη ακρίβεια, από εκείνη που θα βρεις στο «Ροκ, Ελληνικό Ροκ, Κοινωνία & Πολιτική στη Μακρά Δεκαετία του ’60 (μία αντι-ανάγνωση)» [Όγδοο, 2025].
Εντάξει, είναι η δική μου άποψη αυτή, και το λέω έχοντας διαβάσει μέσα στα χρόνια όλα εκείνα που έχουν γραφτεί – και δέχομαι, εννοείται, κάθε κριτική, που θα μπορούσε να προτάξει κάτι άλλο.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, συζητάμε όχι για μία απλώς κορυφαία φάση στην ιστορία του ελληνικού ροκ, αλλά του ελληνικού τραγουδιού γενικότερα.
Το τι ακριβώς είχε συμβεί στο Κύτταρο με τον Διονύση Σαββόπουλο, τις σεζόν 1972-73 και 1973-74, δεν νομίζω να έχει περιγραφεί με μεγαλύτερη ακρίβεια, από εκείνη που θα βρεις στο «Ροκ, Ελληνικό Ροκ, Κοινωνία & Πολιτική στη Μακρά Δεκαετία του ’60 (μία αντι-ανάγνωση)» [Όγδοο, 2025].
Εντάξει, είναι η δική μου άποψη αυτή, και το λέω έχοντας διαβάσει μέσα στα χρόνια όλα εκείνα που έχουν γραφτεί – και δέχομαι, εννοείται, κάθε κριτική, που θα μπορούσε να προτάξει κάτι άλλο.
Σε κάθε περίπτωση, πάντως, συζητάμε όχι για μία απλώς κορυφαία φάση στην ιστορία του ελληνικού ροκ, αλλά του ελληνικού τραγουδιού γενικότερα.
30/9/2025
>>Νέο σκάνδαλο για τον Τόνι Μπλερ: Υπόνοιες ότι πήρε 257 εκατ. από τον μεγιστάνα της Oracle Λάρι Έλισον. Η στενή σχέση του Τόνι Μπλερ με τον Λάρι Έλισον και το «παιχνίδι» με τις ψηφιακές ταυτότητες στη Βρετανία.<<
Αυτός έπρεπε να είχε μπει και να είναι ακόμη στη φυλακή, για εγκλήματα πολέμου και όχι να μας τον παρουσιάζουνε και ως διαχειριστή της Γάζας. Και η ντροπή το βάζει στα πόδια...
>>Νέο σκάνδαλο για τον Τόνι Μπλερ: Υπόνοιες ότι πήρε 257 εκατ. από τον μεγιστάνα της Oracle Λάρι Έλισον. Η στενή σχέση του Τόνι Μπλερ με τον Λάρι Έλισον και το «παιχνίδι» με τις ψηφιακές ταυτότητες στη Βρετανία.<<
Αυτός έπρεπε να είχε μπει και να είναι ακόμη στη φυλακή, για εγκλήματα πολέμου και όχι να μας τον παρουσιάζουνε και ως διαχειριστή της Γάζας. Και η ντροπή το βάζει στα πόδια...
30/9/2025
Οι Grit ήταν ένα βρετανικό συγκρότημα του hard rock, που βρέθηκε να εμφανίζεται στην Ελλάδα την άνοιξη και το καλοκαίρι του 1973, δίνοντας live δίπλα στους Socrates και τους Πελόμα Μποκιού, και εμφανιζόμενο στην τηλεόραση.
Την πλήρη ιστορία των Grit, με τις λεπτομέρειες της παρουσίας τους στη χώρα μας, θα την διαβάσεις στο «Ροκ, Ελληνικό Ροκ, Κοινωνία & Πολιτική στη Μακρά Δεκαετία του ’60 (μία αντι-ανάγνωση)» [Όγδοο, 2025], που τώρα κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία.
Οι Grit ήταν ένα βρετανικό συγκρότημα του hard rock, που βρέθηκε να εμφανίζεται στην Ελλάδα την άνοιξη και το καλοκαίρι του 1973, δίνοντας live δίπλα στους Socrates και τους Πελόμα Μποκιού, και εμφανιζόμενο στην τηλεόραση.
Την πλήρη ιστορία των Grit, με τις λεπτομέρειες της παρουσίας τους στη χώρα μας, θα την διαβάσεις στο «Ροκ, Ελληνικό Ροκ, Κοινωνία & Πολιτική στη Μακρά Δεκαετία του ’60 (μία αντι-ανάγνωση)» [Όγδοο, 2025], που τώρα κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία.
29/9/2025
Αν τα σχολικά βιβλία της Τριγωνομετρίας (και όχι μόνον αυτά) είχαν τέτοια εξώφυλλα, με balloon ψυχεδελικά γράμματα, είναι σίγουρο πως ο μαθητόκοσμος θα τα άνοιγε με μεγαλύτερο ενδιαφέρον και πιθανώς να μην πατώναμε, σαν χώρα, στους διαγωνισμούς της PISA. Πολλά ξεκινάνε από ένα «σωστό» εξώφυλλο. Και όχι μόνο στα Μαθηματικά.
Αν τα σχολικά βιβλία της Τριγωνομετρίας (και όχι μόνον αυτά) είχαν τέτοια εξώφυλλα, με balloon ψυχεδελικά γράμματα, είναι σίγουρο πως ο μαθητόκοσμος θα τα άνοιγε με μεγαλύτερο ενδιαφέρον και πιθανώς να μην πατώναμε, σαν χώρα, στους διαγωνισμούς της PISA. Πολλά ξεκινάνε από ένα «σωστό» εξώφυλλο. Και όχι μόνο στα Μαθηματικά.
29/9/2025
Ποιος το περίμενε πως στην Ελλάδα του 1971 θα κυκλοφορούσε χίπικη μουσική εφημερίδα υπό τον τίτλο «Γούντστοκ»! Τυπώθηκαν δύο φύλλα, στην αρχή του '71, όταν η ταινία «Γούντστοκ» προβαλλόταν, κανονικά, στη χώρα, κάνοντας πάταγο. Και δεν αναφέρομαι φυσικά στα επεισόδια της πρεμιέρας, αλλά στη διάχυση του «Γούντστοκ» στην κοινωνία – καθώς είχε γραφτεί μέχρι και σκετς υπό τον τίτλο «Γούντστοκ Στόρυ» σε επιθεώρηση της εποχής.
Για όλα αυτά (και για την εφημερίδα) θα διαβάσεις στο «Ροκ, Ελληνικό Ροκ, Κοινωνία & Πολιτική στη Μακρά Δεκαετία του ’60 (μία αντι-ανάγνωση)» [Όγδοο, 2025], που τώρα κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία. Στο εξώφυλλο του βιβλίου βλέπεις, εξάλλου, και τον τίτλο της εφημερίδας.
Ποιος το περίμενε πως στην Ελλάδα του 1971 θα κυκλοφορούσε χίπικη μουσική εφημερίδα υπό τον τίτλο «Γούντστοκ»! Τυπώθηκαν δύο φύλλα, στην αρχή του '71, όταν η ταινία «Γούντστοκ» προβαλλόταν, κανονικά, στη χώρα, κάνοντας πάταγο. Και δεν αναφέρομαι φυσικά στα επεισόδια της πρεμιέρας, αλλά στη διάχυση του «Γούντστοκ» στην κοινωνία – καθώς είχε γραφτεί μέχρι και σκετς υπό τον τίτλο «Γούντστοκ Στόρυ» σε επιθεώρηση της εποχής.
Για όλα αυτά (και για την εφημερίδα) θα διαβάσεις στο «Ροκ, Ελληνικό Ροκ, Κοινωνία & Πολιτική στη Μακρά Δεκαετία του ’60 (μία αντι-ανάγνωση)» [Όγδοο, 2025], που τώρα κυκλοφορεί στα βιβλιοπωλεία. Στο εξώφυλλο του βιβλίου βλέπεις, εξάλλου, και τον τίτλο της εφημερίδας.
28/9/2025
Οι μισοί Έλληνες δεν πάνε να ψηφίσουν (δεν συζητώ καν αν απαντάνε σε δημοσκοπήσεις) και αυτό είναι παθητική αντίδραση. Η έλλειψη ενεργούς αντίδρασης οφείλεται στο γεγονός πως οι μάζες νοιώθουν τελείως αποξενωμένες από αυτού του είδους τη δημοκρατία, είναι βέβαιες πως δεν τους συμπεριλαμβάνει και δεν ενδιαφέρονται επ’ ουδενί να την υπερασπίσουν (ούτε και στα όποια θετικά της). Όλα όσα συμβαίνουν συμβαίνουν ερήμην τους.
Περαιτέρω δεν αφορά τις μάζες ούτε το αν παραπαίουν οι δημοκρατικοί θεσμοί –αφού αυτό δεν τις θίγει άμεσα στην επιβίωσή τους, που έχει αποκτήσει, πλέον, περιθωριακά χαρακτηριστικά–, κάτι που αφορά κυρίως τους διανοούμενους, τους επαγγελματίες της πολιτικής, τους επιχειρηματίες και τους δημοσιογράφους.
Η κάθετη έλλειψη εμπιστοσύνης στο πολιτικό σύστημα, από τις μάζες, προλειαίνει το έδαφος για την εμφάνιση νέων προσώπων (έξω από το πολιτικό σύστημα), που να μην ελέγχονται απ’ αυτό. Η Καρυστιανού θα μπορούσε να είναι ένα τέτοιο πρόσωπο, ικανό να κινητοποιήσει τους πάντες – αλλά δεν είναι καθόλου εύκολο να πει το «ναι», για πολλούς και διαφορετικούς λόγους.
Οι μισοί Έλληνες δεν πάνε να ψηφίσουν (δεν συζητώ καν αν απαντάνε σε δημοσκοπήσεις) και αυτό είναι παθητική αντίδραση. Η έλλειψη ενεργούς αντίδρασης οφείλεται στο γεγονός πως οι μάζες νοιώθουν τελείως αποξενωμένες από αυτού του είδους τη δημοκρατία, είναι βέβαιες πως δεν τους συμπεριλαμβάνει και δεν ενδιαφέρονται επ’ ουδενί να την υπερασπίσουν (ούτε και στα όποια θετικά της). Όλα όσα συμβαίνουν συμβαίνουν ερήμην τους.
Περαιτέρω δεν αφορά τις μάζες ούτε το αν παραπαίουν οι δημοκρατικοί θεσμοί –αφού αυτό δεν τις θίγει άμεσα στην επιβίωσή τους, που έχει αποκτήσει, πλέον, περιθωριακά χαρακτηριστικά–, κάτι που αφορά κυρίως τους διανοούμενους, τους επαγγελματίες της πολιτικής, τους επιχειρηματίες και τους δημοσιογράφους.
Η κάθετη έλλειψη εμπιστοσύνης στο πολιτικό σύστημα, από τις μάζες, προλειαίνει το έδαφος για την εμφάνιση νέων προσώπων (έξω από το πολιτικό σύστημα), που να μην ελέγχονται απ’ αυτό. Η Καρυστιανού θα μπορούσε να είναι ένα τέτοιο πρόσωπο, ικανό να κινητοποιήσει τους πάντες – αλλά δεν είναι καθόλου εύκολο να πει το «ναι», για πολλούς και διαφορετικούς λόγους.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Καταστασιακοί... (γέλιο)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήBill Mihalopoulos
Από τις καλύτερες στιγμές του Κωνσταντίνου!!!
Φώντας Τρούσας
Και ο άλλος τέρας υποκριτικής, κινήσεις, μορφασμοί, τα πάντα. Άσε αυτά που λέει (που είναι του Σακελλάριου).
Bill Mihalopoulos
Κόντρα ρόλος!! Φυσιογνωμικά κ μόνο!!!
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
σς αυτό συμφωνω απόλυτα!
Alexandros Stamatios Fotias
Ορφέας Ζάχος! Σπουδαίος ηθοποιός και φίλος του Νίκου Καρούζου.
Mike Papas
https://youtu.be/DjbLYetIaMM?si=LEvR7apB7gu1c62N
https://youtu.be/UA4OikM_iyM?si=uKHMLiO2iyybsUdL
Dimitris Mavrodis
Οι ανάξιοι....οι άξεστοι....τα καθάρματα...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Οι μισοί Έλληνες δεν πάνε να ψηφίσουν (δεν συζητώ καν αν απαντάνε σε δημοσκοπήσεις) και αυτό είναι παθητική αντίδραση"...
ΑπάντησηΔιαγραφήMichail Agrafiotis
Γενικά, η μάζα που νοιάζεται μόνο για την επιβίωση είναι πηγή πολλών κακών.
Panagiotis Peristrefomenos
Ο Έλληνας είναι σε λειτουργία επιβίωσης δεν τον νοιάζει τίποτα . Ίσως μόνο το πως θα φύγει από τη χώρα
Stamatis Tsolelis
Για να γινει αποδεκτό ενα πρόσωπο απο την μάζα ωστε να κινητοποιηθει να το στηρίξει το πραγμα ξεκιναει απο π.χ.την οικονομικη του θέση, αν ειναι απο τον επιχειρηματικό κλάδο θα το στηριξει η ιδια μεριδα που στηριζει την ΝΔ οποτε πάλι θα διαιωνιστεί το 41% .Υπαρχει μια αυτονοητη λογικη που λεει οτι εφοσον το 59% δεν ανηκει στην ΝΔ θα στηριχθουν υποψήφιοι απο τον χωρο της κεντροαριστερας ως μεγαλυτερη πιθανοτητα ομως πρεπει να αλλαξει ο εκλογικος νομος που θα λεει οτι κυβερνηση θα μπορει να εδραιωθει μονο στον υποψηφιο που θα συγκεντρώσει το 60% του εκλογικού σωματος ασχετα με έδρες. Αυτο το να βγαινει κυβερνηση με 41% επειδη εχει τις εδρες ειναι απαράδεκτο και επαίσχυντο. Οταν πιστευω το συστημα θα γίνει δίκαιο θα πάει να ψηφισει και το 39% που δεν ψηφησε.Αλλα αφηνει η ΝΔουλα να υπαρξει περιπτωση να μην εχει την καρεκλα;;Με τιποτα.
George Mavroeidis
Οι κάθε λογής "απολιτίκ", καθώς και όλοι όσοι απέχουν από τις εκλογές, είναι κατά την άποψη μου χειρότεροι από τα κομματόσκυλα κάθε απόχρωσης, διότι αφήνουν άλλους να αποφασίσουν για αυτούς....
Tsividis Petros
Υπάρχει και ένα αλλο θεμα. Θα επιτρέψει η ΕΕ άλλου τύπου διακυβέρνηση ή μέσω δικαστικών πραξικοπημάτων θα καθοδηγήσει το αποτέλεσμα. Βλέπε και Ρουμανία πριν μήνες ή Μολδαβια τώρα
Nikos Pratsinis
΄΄ετσι...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ποιος το περίμενε πως στην Ελλάδα του 1971 θα κυκλοφορούσε χίπικη μουσική εφημερίδα υπό τον τίτλο «Γούντστοκ»!"...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Υπάρχει τουλάχιστον ένας μανιακός αναγνώστης σου που ζουμάρει στα βιβλία και στα περιοδικά να διαβάσει τίτλους! Πού τούς βρίσκεις αυτούς τούς τρελλούς;
Φώντας Τρούσας
Το βιβλίο το αγόρασες Βασίλη?
Vassilis Serafimakis
Eίμαι στο δεύτερο, αγαπητέ, φυσικά όχι στην πρώτη ανάγνωση. Εχει πάρει σειρά!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Αν τα σχολικά βιβλία της Τριγωνομετρίας"...
ΑπάντησηΔιαγραφήStavros Kouvaris
Καλησπέρα κύριε Τρούσα! Γνωρίζετε τον εκδοτικό οίκο;
Φώντας Τρούσας
Αυτοέκδοση είναι
Vassilis Serafimakis
Μερικά τα κάναμε ενδιαφέροντα.
Alexis Moissidis
οπως στα βιβλια ή τσιγαρα πχ
Σταύρος Καρτσωνάκης
Θυμίζει τσόντα ή σπλατερ θρίλερ. Ισχύει. Εννοείται
Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Νέο σκάνδαλο για τον Τόνι Μπλερ"...
ΑπάντησηΔιαγραφήSpyros Kotortsis
Ο οποίος Έλισον, εβραικής καταγωγής, είναι από τους μεγαλύτερους λομπίστες υπέρ του Ισραήλ στην αμερική και ετοιμάζεται τώρα να πάρει το αμερικάνικο τικτοκ, για να το " συμμορφώσει".
Θαλεια Καραμολέγκου
Ακονίζει μασέλες ο Τ.Μπ.
Alexandros Stamatios Fotias
Sod off you bugger Rt Hon Sir T.B !!!
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Το τι ακριβώς είχε συμβεί στο Κύτταρο με τον Διονύση Σαββόπουλο"...
ΑπάντησηΔιαγραφήThanases Proios
Νεκροζώντανοι στο κύτταρο... σκηνές ροκ
Σχόλια από το fb στο ποστ "Σχεδόν έξι μήνες μετά από το θάνατο του Γιώργου Χαρωνίτη"...
ΑπάντησηΔιαγραφήErrikos Sofras
(λουλούδι)
Lia Hide
αχ ο Γιώργος μας.. καθε του φωτογραφία και μονο με τσιμπαει στην καρδια.. πολυ θα χαρω να διαβασω τα λόγια σου!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Τα βιβλία που μου αρέσει να διαβάζω είναι εκείνα που ανοίγουν «παράθυρα» προς άλλους κόσμους"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAnastasios Babatzias
Δεν υπαρχουν λογια για αυτο το εξωφυλλο, μεγαλο μαθημα και για γραφιστες και για ζωγραφους
Φώντας Τρούσας
Και πού να δεις μέσα τι γίνεται. Δεν ξαναβγαίνουν τέτοια έντυπα.
Διαμαντής Καράβολας
Έχει κάνει μια σειρά από μικρές μερακλιδικες εκδόσεις δικές του, τυπωμενες όλες απ τον ίδιο.
https://www.facebook.com/share/p/1GvwUA4CCK/
Alexandros Stamatios Fotias
Ο Ραλλης Κοψίδης ήταν πολύ σπουδαίος εικαστικός! Και ως ζωγράφος, και ως αγιογράφος και εικονογράφος.Και τα κείμενά του αξίζουν.Μοναδικός.
Giorgos Kontogiannis
Ράλλης Κοψίδης, μαθητής του Φώτη Κόντογλου - αν δεν κάνω λάθος.
Vassilis Serafimakis
Τι μέγας καλλιτέχνης ο Ράλλης Κοψίδης! Τι απίστευτες μορφές έχουνε ξεπηδήσει από αυτό τον τόπο. (Μέχρι αυτό το κείμενο εδώ, είχα να διαβάσω κάτι, οτιδήποτε, περί Ράλλη Κοψίδη δεκαετίες.)
Διαμαντής Καράβολας
Εχουμε επανεκδωσει ενα βιβλιο του από τον Φαρφουλα, τους "Ρακενδυτους" αλλα η αλήθεια είναι ότι ελάχιστα ακούστηκε.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο Κασσελάκης τα 2 τελευταία χρόνια που δεν τον παίζουν τα κανάλια έχει δουλέψει"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΙωάννα Κλ.
Μη σου πω πως κοντεύω να συμφωνήσω....
Stelios Papastilianos
έχεις δικιο
Nikos Michelarakis
Έπρεπε να κάνει το αγροτικό του πρώτα λοιπόν και μετά να γίνει αρχηγός κόμματος.
Nickos Ventouras
Σωθήκαμε
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Το σχέδιό τους είναι να συκοφαντήσουνε τον Ρούτσι"...
ΑπάντησηΔιαγραφήLefteris Karkas
Ζούμε μέρες απόλυτης ξεδιαντροπιάς. Ούτε τα προσχήματα δεν κρατάνε πια.