Έχω αναρωτηθεί κι άλλες φορές εν σχέσει με τον Νταλούκα
«πόσο βλάκας μπορεί να είναι κάποιος», αλλά τώρα έρχομαι να προσθέσω και το… «πόσο
κακεντρεχής μπορεί να είναι», όταν δίχως να υπάρχει λόγος ψάχνει να βρει οτιδήποτε
για να σε διαβάλλει. Έχοντας ξεπεράσει κάθε όριο παρακμής, ψάχνει να βρει τον
ψύλλο στα άχυρα προκειμένου να μου τη βγει. Έχει φάει πολλές κατραπακιές είναι
αλήθεια τον τελευταίο καιρό (να τρεις: http://diskoryxeion.blogspot.gr/2013/10/11-20-21-22-1972.html,
http://diskoryxeion.blogspot.gr/2013/07/blog-post.html,
http://diskoryxeion.blogspot.gr/2013/11/blog-post_16.html)
κι έτσι όπως είναι ζαλισμένος, σαν σε κατάσταση groggy, δεν ξέρει από πού να κρατηθεί.
Θα φάει άλλη μία τώρα και θα πέσει νοκάουτ· αλλά επειδή θα μετρήσω αργά μέχρι
το… 20, κι επειδή είναι και γομάρι θα ξανασηκωθεί και θ’ αρχίσει πάλι να τρεκλίζει. Εδώ όμως θα είμαστε, γεροί και ακέραιοι, για να συνεχίσουμε τη μάχη…
Ο χοντρονταλούκας σ’ ένα, κατά το σύνηθες, βλακώδες κείμενό
του με εγκαλεί γιατί αναφέρθηκα, πριν 17(!) χρόνια… χθες δηλαδή, σε κάποιο LP τού συγκροτήματος Greeks, το οποίον, για
’κείνον, δεν υπάρχει. Για «ανύπαρκτο
δίσκο!» γράφει, για να συνεχίσει: «Συγκεκριμένα,
στο βιβλίο του ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ ΚΥΤΤΑΡΟ, μας “πληροφορεί” (σ.σ. ο Τρούσας – εγώ
δηλαδή), ότι το συγκρότημα GREEKS,
κυκλοφόρησε το 1967, μεγάλο δίσκο στην εταιρεία MUSIC BOX και μάλιστα μας δίνει
και τα “στοιχεία” GREEKS–Music Box, SMB 306», προσθέτοντας και το… «δεν έχει σημασία που τέτοιος δίσκος ποτέ
δεν υπήρξε». Περιττό να πω πως
τέτοιος δίσκος, για τον δυστυχή μαρκουτσοφόρο μας, υπήρξε!
Πριν πάμε στο ζουμί, να γράψω τι είχα αναφέρει για το
ελληνικό αυτό συγκρότημα (τους Greeks)
στο βιβλίο μου το 1996 (πριν 17 χρόνια, μην το ξεχνάμε αυτό). Με αντιγράφω
λοιπόν: «Οι Greeks δεν ήταν
από τα συγκροτήματα που είχαν πολύ μεγάλη επιτυχία εκείνη την εποχή και το
γεγονός ότι κατόρθωσαν να κυκλοφορήσουν ένα LP ήταν σίγουρο
κάτι απρόσμενο. Από πληροφορίες που έχουμε, στο συγκεκριμένο δίσκο πρέπει να
διασκευάζουν και κάποια τραγούδια του Μίκη Θεοδωράκη. Κρίνοντας όμως από
ορισμένα κομμάτια τους στις 45 στροφές, όπως για παράδειγμα τα “Let’s dance China” και “Η
μπαλλάντα ενός μικρού”, δεν θα πρέπει να ξεφεύγουν από την πεπατημένη. Όπως και
οι Olympians, προέρχονταν και αυτοί από τη Θεσσαλονίκη».
Έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε και δεν μπορώ να θυμάμαι
λεπτομέρειες – αν την πληροφορία την είχα πάρει, δηλαδή, από κάποιον συλλέκτη, ή
την είχα διαβάσει κάπου (το ψάχνω). Εν πάση περιπτώσει από κάπου την είχα και
την αναμετέδωσα. Δεν την έβγαλα από το κεφάλι μου. Και καλώς έπραξα δηλαδή, γιατί δίσκος τέτοιος υπάρχει! Τον είδα με
τα μάτια μου και τον έπιασα με τα χέρια μου τα επόμενα χρόνια, ενώ μόλις αλίευσα
και από το δίκτυο μία καταχώρηση στο GEMM, στην οποίαν το LP αυτό πωλείται! Δες εδώ: http://www.gemm.com/store/EFARMOGI/item/GREEKS-PLAY-GREEK-SONGS-THE-MODERN-WAY-LP/1413995806.
Νταλούκα, παραπατάς ε; Κάτσε κάπου, γιατί έχει και συνέχεια…
Νταλούκα, παραπατάς ε; Κάτσε κάπου, γιατί έχει και συνέχεια…
Υπάρχει λοιπόν δίσκος συγκροτήματος GREEKS στην
εταιρεία Music Box,
με κωδικό 306, ενώ ο τύπος που πουλάει το άλμπουμ γράφει για… “Rarest LP by this strange group. Female vocalist EVI MILOPOULOU and this
jazz-tunes quartet had only this LP (and one single) in middle 60's. Played in
famous Athens
clubs at this period with a minor success.....GREAT and RARE!!!!”.
Ο Νταλούκας, ο οποίος είναι παντελώς άσχετος με τη δισκογραφία, έχει το θράσος να μας εγκαλεί για δισκογραφικές πληροφορίες! Αυτό είναι άνω ποταμών!! Ο άνθρωπος που μέχρι το 2006 δεν είχε… δει δίσκο του Jimi Hendrix (αν είχε... δει θα τον έγραφε “Jimi” και όχι “Jimmy”) και δεν ήξερε πώς γράφονταν οι Morka (λεπτομέρεια μπροστά στο προηγούμενο), αφού στο βιβλίο του τους αναφέρει ως… MORCA, με “C”, (δεν είχε πάρει καν χαμπάρι το LP τους από το 1997 – αφήνω τα singles, που δεν τα είχε δει ούτε στον ύπνο του) έρχεται να μας «ταπώσει», τάχα, 17 χρόνια μετά. Αφού δεν ξέρεις που παν τα τέσσερα βρε ανίδεε, τι θέλεις και μιλάς;
Ο Νταλούκας, ο οποίος είναι παντελώς άσχετος με τη δισκογραφία, έχει το θράσος να μας εγκαλεί για δισκογραφικές πληροφορίες! Αυτό είναι άνω ποταμών!! Ο άνθρωπος που μέχρι το 2006 δεν είχε… δει δίσκο του Jimi Hendrix (αν είχε... δει θα τον έγραφε “Jimi” και όχι “Jimmy”) και δεν ήξερε πώς γράφονταν οι Morka (λεπτομέρεια μπροστά στο προηγούμενο), αφού στο βιβλίο του τους αναφέρει ως… MORCA, με “C”, (δεν είχε πάρει καν χαμπάρι το LP τους από το 1997 – αφήνω τα singles, που δεν τα είχε δει ούτε στον ύπνο του) έρχεται να μας «ταπώσει», τάχα, 17 χρόνια μετά. Αφού δεν ξέρεις που παν τα τέσσερα βρε ανίδεε, τι θέλεις και μιλάς;
Αν υπήρχε ένα ζήτημα σε σχέση με το εν λόγω LP δεν
σχετιζόταν με το εάν υφίστατο ή όχι (ήμουν πεπεισμένος από το 1996 πως υπήρχε),
αλλά με το εάν οι Greeks
τού LP
είχαν σχέση με τους Greeks
των singles.
Προσωπικώς, πήρα την ευθύνη, βάσει των πληροφοριών της εποχής –και βεβαίως της «αγαθής»
σκέψης πως θα ήταν παράδοξο να υπήρχαν δύο διαφορετικά γκρουπ, που να
ηχογραφούσαν την ίδιαν εποχή με το ίδιο όνομα–, κι έγραψα εκείνο που έγραψα.
Θυμάμαι, μάλιστα, να μιλώ με τρανό συλλέκτη του ελληνικού ροκ (δεν χρειάζεται
να πω για ποιον πρόκειται), στις αρχές των 00s και να μου λέει κάτι σαν κι αυτό: «μπορεί, δεν είμαι σίγουρος…».
Δεν ξέρω, δηλαδή, πόσοι γνώριζαν, ή και γνωρίζουν ακόμη και τώρα, την αλήθεια. Τελικώς, και απ’ ό,τι διαπίστωσα εκ των υστέρων (μετά το 2000), οι Greeks του LP (που ήταν κουαρτέτο με τραγουδίστρια την Εύη Μυλοπούλου) δεν ήταν ίδιοι με τους Greeks των singles. Αυτό, όμως, δεν θα μπορούσα να το ξέρω, όταν έγραφα το βιβλίο, επειδή το LP δεν το είχα (ούτε τώρα το έχω). Και βεβαίως η πληροφορία πως αυτοί οι Greeks ερμήνευαν Θεοδωράκη (και Χατζιδάκι) ήταν εντελώς ακριβής – κι ας με ειρωνεύεται, και για τούτο, ο άσχετος Νταλούκας.
Δεν ξέρω, δηλαδή, πόσοι γνώριζαν, ή και γνωρίζουν ακόμη και τώρα, την αλήθεια. Τελικώς, και απ’ ό,τι διαπίστωσα εκ των υστέρων (μετά το 2000), οι Greeks του LP (που ήταν κουαρτέτο με τραγουδίστρια την Εύη Μυλοπούλου) δεν ήταν ίδιοι με τους Greeks των singles. Αυτό, όμως, δεν θα μπορούσα να το ξέρω, όταν έγραφα το βιβλίο, επειδή το LP δεν το είχα (ούτε τώρα το έχω). Και βεβαίως η πληροφορία πως αυτοί οι Greeks ερμήνευαν Θεοδωράκη (και Χατζιδάκι) ήταν εντελώς ακριβής – κι ας με ειρωνεύεται, και για τούτο, ο άσχετος Νταλούκας.
Δεν πρόκειται να απολογηθώ –το έχω ξαναπεί αυτό– για όσα
έγραψα στο Ραντεβού στο Κύτταρο, το 1996.
Ξέρω τι έγραψα, και αν έγραφα τώρα εκείνο το βιβλίο θα ήταν τριπλάσιο σε όγκο.
Μάλιστα, αν έκανε δεύτερη έκδοση, ακόμη κι ένα χρόνο μετά την πρώτη, θα είχα
προλάβει να διορθώσω τις σχετικές αβλεψίες. (Όχι σαν τη δεύτερη
έκδοση του βιβλίου του Νταλούκα, στο οποίο διαβάζουμε τις ίδιες βλακείες με την
πρώτη). Όταν έγραφα λοιπόν το Ραντεβού
–να το ξαναπώ– δεν υπήρχε τίποτα σχετικό καταγραμμένο (κανείς δεν είχε ασχοληθεί
δηλαδή με τη δισκογραφία του ελληνικού ροκ πιο πριν). Κανείς δεν είχε
καταγράψει τίποτα. Ξεκίνησα από το μηδέν. (Είχε γράψει ποτέ κανείς για το “Sex Power” του Παπαθανασίου, στην
Ελλάδα, πριν το ’96; – για να θυμηθώ ένα μόνο).
Κάθε δουλειά τέτοιου τύπου, λοιπόν, πρέπει να κρίνεται με βάση τα δεδομένα της εποχής – τής κάθε εποχής. Και αν είναι «πρώτη» έχει, a priori, τα ελαφρυντικά της. (Όχι πως τα έχω ανάγκη – την κριτική τη θέλω. Την κριτική όμως, όχι το «δηλητήριο»).
Το θέμα λοιπόν δεν είναι τι λέγαμε πριν 20 χρόνια για τους Greeks, όταν «κανείς» δεν ήξερε τι ακριβώς συνέβαινε με τη δισκογραφία. Το θέμα είναι τι λέμε σήμερα. Και επ’ αυτού ένα είναι σίγουρο. Πως ο Νταλούκας δεν ξέρει την τύφλα του. Έχει άγρια μεσάνυχτα. Γράφει, τώρα, για τους Greeks των singles στη Βεντέττα, αγνοώντας (ακόμη και την ώρα αυτή που με διαβάζει) τους Greeks της Music Box. Ποιος μαθαίνει από ποιον είναι προφανές.
Κάθε δουλειά τέτοιου τύπου, λοιπόν, πρέπει να κρίνεται με βάση τα δεδομένα της εποχής – τής κάθε εποχής. Και αν είναι «πρώτη» έχει, a priori, τα ελαφρυντικά της. (Όχι πως τα έχω ανάγκη – την κριτική τη θέλω. Την κριτική όμως, όχι το «δηλητήριο»).
Το θέμα λοιπόν δεν είναι τι λέγαμε πριν 20 χρόνια για τους Greeks, όταν «κανείς» δεν ήξερε τι ακριβώς συνέβαινε με τη δισκογραφία. Το θέμα είναι τι λέμε σήμερα. Και επ’ αυτού ένα είναι σίγουρο. Πως ο Νταλούκας δεν ξέρει την τύφλα του. Έχει άγρια μεσάνυχτα. Γράφει, τώρα, για τους Greeks των singles στη Βεντέττα, αγνοώντας (ακόμη και την ώρα αυτή που με διαβάζει) τους Greeks της Music Box. Ποιος μαθαίνει από ποιον είναι προφανές.
Αν εμένα με διέκρινε η αντιπαλότητα που εμφανίζει απέναντί
μου ο Νταλούκας ήξερα (και ξέρω) να πάρω τις Μουσικές τής δεκαετίας του ’80 και τις Ηχοακουστικές της δεκαετίας του ’70 (τα περιοδικά εννοώ) και ν’
αρχίσω να τον θάβω για τις μαλακίες που έγραφε – για τον Σαββόπουλο π.χ. Θα τον
ξέσκιζα. Αφήνω, δε, το γεγονός πως θα γελάγαμε μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία… Δεν
μ’ ενδιαφέρει να το κάνω. Δόξα τω Θεώ, οι αφορμές που μας δίνει τώρα δεν είναι
λιγότερες!
Μάλιστα, ο άνθρωπος είναι τόσα κιλά κακοήθης, ώστε εγκάλεσε τον Κώστα Αρβανίτη 22 χρόνια μετά (στο βιβλίο του, το 2006) για ένα κείμενό του (για ένα κείμενο του Αρβανίτη εννοώ) από το 1984, που είχε δημοσιευθεί στην Μουσική. Οπότε, εμένα, όταν με εγκαλεί για κάτι 17 χρόνια παλαιό δεν πρέπει να έχω παράπονο… Μην βρει τίποτα εκθέσεις μου από το Δημοτικό μόνο, γιατί την έβαψα...
Ξέρετε, ο Νταλούκας ασχολείται με τις βλακείες που γράφανε οι μαθητές (και κυρίως οι μαθήτριες) στα χρόνια της Δικτατορίας (και όποτε…). Αν μάλιστα δει να αναφέρονται πουθενά σε τίποτα εφηβικά λευκώματα οι λέξεις «αγάπη», «λουλούδι» και «όνειρο», οι νεολαίοι μετατρέπονται αυτομάτως σε φερέφωνα της… ψυχεδέλειας – ε ρε κατακαημένε Γαλιατσάτε, πρωτοπόρε εσύ της ψυχοτροπίας, δε... τζάκιζες καλύτερα το χέρι σου. (Αλλά γι’ αυτό θα τα πούμε τις επόμενες ημέρες, μπορεί και αύριο…).
Τι έπρεπε λοιπόν να είχε κάνει με το κείμενο στη Μουσική; Μα να είχε στείλει ένα γράμμα στο περιοδικό εκείνη την εποχή, αντικρούοντας (αν είχε στοιχεία να αντιπαραθέσει δηλαδή) όλα όσα έγραφε ο Αρβανίτης. Σιγά μην το έκανε (και τι να έκανε δηλαδή; – τα πάντα ήταν «φως-φανάρι»). Ο άνθρωπος ήταν ανέκαθεν άσχετος. Δεν είχε τίποτα να πει. Γι’ αυτό και έκανε (τότε) τουμπέκα. Τον μαθαίνουμε όλα αυτά τα χρόνια. Αυτή είναι η αλήθεια. Απλώς, δίπλα στην ασχετοσύνη του προστέθηκαν τoν τελευταίο καιρό η διαστρέβλωση κι η κακοήθεια. Κι έτσι κάπως μάς προέκυψε ο... μελετητής. Αμελέτητα... μελετητής.
Πάντως, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, διαβάζοντας τον Νταλούκα, όλο και κάτι μαθαίνουμε κι εμείς. Κανα κουτσομπολιό, καμμιά παρόλα, κανα παραμύθι… τέτοια πράγματα. Μάθαμε, ας πούμε, για κάτι… γάμους… Ρωμηός αγάπησε Ρωμηάααα, Ρωμηάα και Θεσσαλοοονικιάααα...
Νταλούκα το ήλεγξες; Πήγες στο ληξιαρχείο να ρωτήσεις; Βρήκες τους παπάδες; Τον κουμπάρο; Μίλησες με κανα καντηλανάφτη; Ξεκούνα αγόρι μου. Τέτοια πληροφορία είναι κρίμα να μένει αδιασταύρωτη…
Μάλιστα, ο άνθρωπος είναι τόσα κιλά κακοήθης, ώστε εγκάλεσε τον Κώστα Αρβανίτη 22 χρόνια μετά (στο βιβλίο του, το 2006) για ένα κείμενό του (για ένα κείμενο του Αρβανίτη εννοώ) από το 1984, που είχε δημοσιευθεί στην Μουσική. Οπότε, εμένα, όταν με εγκαλεί για κάτι 17 χρόνια παλαιό δεν πρέπει να έχω παράπονο… Μην βρει τίποτα εκθέσεις μου από το Δημοτικό μόνο, γιατί την έβαψα...
Ξέρετε, ο Νταλούκας ασχολείται με τις βλακείες που γράφανε οι μαθητές (και κυρίως οι μαθήτριες) στα χρόνια της Δικτατορίας (και όποτε…). Αν μάλιστα δει να αναφέρονται πουθενά σε τίποτα εφηβικά λευκώματα οι λέξεις «αγάπη», «λουλούδι» και «όνειρο», οι νεολαίοι μετατρέπονται αυτομάτως σε φερέφωνα της… ψυχεδέλειας – ε ρε κατακαημένε Γαλιατσάτε, πρωτοπόρε εσύ της ψυχοτροπίας, δε... τζάκιζες καλύτερα το χέρι σου. (Αλλά γι’ αυτό θα τα πούμε τις επόμενες ημέρες, μπορεί και αύριο…).
Τι έπρεπε λοιπόν να είχε κάνει με το κείμενο στη Μουσική; Μα να είχε στείλει ένα γράμμα στο περιοδικό εκείνη την εποχή, αντικρούοντας (αν είχε στοιχεία να αντιπαραθέσει δηλαδή) όλα όσα έγραφε ο Αρβανίτης. Σιγά μην το έκανε (και τι να έκανε δηλαδή; – τα πάντα ήταν «φως-φανάρι»). Ο άνθρωπος ήταν ανέκαθεν άσχετος. Δεν είχε τίποτα να πει. Γι’ αυτό και έκανε (τότε) τουμπέκα. Τον μαθαίνουμε όλα αυτά τα χρόνια. Αυτή είναι η αλήθεια. Απλώς, δίπλα στην ασχετοσύνη του προστέθηκαν τoν τελευταίο καιρό η διαστρέβλωση κι η κακοήθεια. Κι έτσι κάπως μάς προέκυψε ο... μελετητής. Αμελέτητα... μελετητής.
Πάντως, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, διαβάζοντας τον Νταλούκα, όλο και κάτι μαθαίνουμε κι εμείς. Κανα κουτσομπολιό, καμμιά παρόλα, κανα παραμύθι… τέτοια πράγματα. Μάθαμε, ας πούμε, για κάτι… γάμους… Ρωμηός αγάπησε Ρωμηάααα, Ρωμηάα και Θεσσαλοοονικιάααα...
Νταλούκα το ήλεγξες; Πήγες στο ληξιαρχείο να ρωτήσεις; Βρήκες τους παπάδες; Τον κουμπάρο; Μίλησες με κανα καντηλανάφτη; Ξεκούνα αγόρι μου. Τέτοια πληροφορία είναι κρίμα να μένει αδιασταύρωτη…
Προσωπικώς δεν βρίσκω κανένα ενδιαφέρον να κάθομαι να
πλακώνομαι για κείμενα 30ετίας ή 20ετίας. Μα και όταν παραστεί η ανάγκη να πω
κάτι, για ένα δημοσίευμα τόσο παλαιό, ξέρω πώς να το χειριστώ. Κάποτε επαίνεσα
τον Γιάννη Πετρίδη, επειδή τα είχε «χώσει» στον Χατζιδάκι σ’ ένα κείμενό του
από το 1973. (Δεν έχει ανάγκη των δικών μου επαίνων ο Πετρίδης, τον οποίον
σέβομαι… απλώς το λέω). Δεν έχω προηγούμενα με κανέναν. Ούτε ψάχνω να βρω
αφορμές. Εδώ, δεν έκανα κριτική στο βιβλίο τού Νταλούκα, που είναι του 2006 (και
του 2012)… Και να με ευγνωμονεί γι’ αυτό. Γιατί έτσι και το έπραττα θα
απεδείκνυα ότι το μισό και πλέον δεν αξίζει ούτε για να σκουπιστεί κανείς… Από
τις σάλτσες του κοκκινιστού του...
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ 2014 (ΣΧΕΔΟΝ) ΝΑ ΤΡΩΓΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΤΑ ΚΟΚΚΟΡΙΑ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΠΕΡΙΙΣΟΤΕΡΑ ΚΟΙΝΑ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΩΡΙΖΑΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΜΩΣ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΛΙΓΟ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ, ΘΛΙΒΟΜΑΙ ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΠΕΝΑ ΣΑΝ ΤΟΥ Φ.Τ. ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΨΥΧΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ, ΕΝΩ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ..
ΚΟΙΝΩΣ ΜΗΝ ΠΕΦΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΔΑ ΦΩΝΤΑ...
ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ..ΑΥΤΟΣ ΚΕΡΔΙΖΕΙ, ΕΣΥ ΜΟΝΟ ΧΑΝΕΙΣ!
'Εχεις δίκιο ανώνυμε. Το ξέρω. Αλλά έχω κι εγώ τους λόγους μου. Πίστεψέ με.
ΔιαγραφήΠάντως σε σχέση με τα θέματα του blog δεν νομίζω να υπάρχει παράπονο. Κάνω ό,τι μπορώ καλύτερο. Κι ελπίζω να έχω τη διάθεση, ώστε να συνεχίσω να το κάνω...
Σε σχέση τώρα με την κόντρα, προσωπικώς, εννέα στις δέκα φορές το διασκεδάζω. Πεθαίνω στα γέλια... "Φτιάχνομαι"... Αλήθεια στο λέω.
Φωντα ,καλησπερα ,εγω προσωπικα ,εναν δισκο ξερω ,THE GREEKS ,music box ,x 33 MB 306 ,EVI MILOPOUαν θεσ ,σου στελνω το εξωφυλλο .LOU ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ Nick. Όποτε θες το στέλνεις...
ΔιαγραφήΦώντα αν έγραψες βιβλίο και μπερδεύεις τους Greeks της Θεσσαλονίκης με άλλους Greeks που δεν έχουν καμιά σχέση μεταξυ τους αναρωτιεμαι γιατι την βγαινεις και απο πάνω στον Νταλουκα. Αφου την εκανες την πατατα , καντο γαργαρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήγαρ γαρ γαρ γαρ γαρ γαρ... φτουουου
ΔιαγραφήΣτον Οδηγό Ελληνικής Δισκογραφίας του Πέτρου Δραγουμάνου, στην 4η έκδοση του 1997 (σελ.16), αναφέρονται οι Greeks των singles (ο Δραγουμάνος δίνει τα μέλη του θεσσαλονικιώτικου γκρουπ), στους οποίους και καταχωρίζεται το LP των Greeks της Music Box. Δεν έχω όμως πια την έκδοση του 1992 (επειδή την έχω χαρίσει σε φίλο) για να τσεκάρω τι γραφόταν εκεί. Επίσης, επειδή έχω ένα σοβαρό πρόβλημα με το PC μου αυτή τη στιγμή, δεν μπορώ να δω τι γράφεται στην DVD-έκδοση του 2005. Νομίζω πως είναι διορθωμένο (αλλά θα το τσεκάρω αύριο-μεθαύριο και θα επανέλθω).
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκείνο που θέλω να πω είναι πως δεν υπάρχουν δισκογραφίες, χωρίς αβλεψίες. Όποιος ασχολείται με αυτά τα πράγματα κι έχει τα σχετικά βιβλία (από τους τόμους του Record Collector, μέχρι τις εκδόσεις του Goldmine, του Joynson, του Pokora, μα και τις ελληνικές των ρεμπέτικων π.χ.) παντού θα συνατήσει τέτοια θέματα, πολλά εκ των οποίων διορθώνονται σε επόμενες εκδόσεις.
Το ζήτημα, όπως έχουμε ξαναπεί, δεν είναι τα λάθη αυτού του τύπου που διορθώνονται, αλλά εκείνα που ΔΕΝ διορθώνονται με τίποτα. Οι ηλιθιότητες που γράφουν οι ΑΔΙΟΡΘΩΤΟΙ, τις οποίες και κουβαλάνε από έκδοση σε έκδοση.
Απ ότι φαινεται λοιπόν όλοι ειχατε την εντύπωση πως οι GREEKS των σινγκλς ήταν οι ίδιοι με τους GREEKS της Music Box. O Νταλούκας είναι ο πρώτος που διέλυσε αυτή την πλάνη. Και αυτό εσύ χαρακτήρισες "κακεντρέχεια". Να λοιπόν που μάθαμε ότι η αποκατάσταση μιας αλήθειας, όταν δεν μας συμφέρει , θα πρέπει να ονομάζεται "κακεντρέχεια".
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ποια "αποκατάσταση της αλήθειας" γράφει το... άτομο Μάρθα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ... λεμέγκουρας δεν διέλυσε καμμία πλάνη, καθώς, άσχετος ων, αγνοούσε την ύπαρξη του άλλου γκρουπ. Την αλήθεια την γνωρίζω τουλάχιστον από δεκαετίας... δεν ήξερα όμως πως θα έπρεπε να βγάλω και παράρτημα, για να την αποκαταστήσω. Άμα ξανατυπώσω το βιβλίο - γιατί απ' ό,τι βλέπω υπάρχει ενδιαφέρον - θα έχω να πω πολλά... Εκδότη ψάχνω...
Η "κακεντρέχεια"... άτομο Μάρθα είναι προφανής, γιατί όπως και στην περίπτωση του Γιάννη Μπελτέκα, ο λεμέγκουρας δεν ενδιαφέρθηκε να προβάλλει κανέναν μουσικό και καμμιά αλήθεια. Το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν - χρησιμοποιώντας τους μουσικούς - να θίξει εμένα (κάτι που αποδεικνύεται και από τους τίτλους των αναρτήσεών του). Πρόκειται για τελείως ρουφιάνικη συμπεριφορά, και δια τούτο εφιστώ την προσοχή των πάσης φύσεως καλοπροαίρετων.
Άτομο Μάρθα δεν γουστάρω να κάνω διάλογο μαζί σου. Υπάρχεις δεν υπάρχεις μιλάς σαν φερέφωνο του λεμέγκουρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠες του λοιπόν να βρει το θάρρος να τα πει μόνος του (αυτά που θέλει να πει) δίχως πατερίτσες. Αλλιώς πήγαινε δημοσίευσέ τα εκεί. Άδειασέ μας τη γωνιά κοινώς...
Αυτοί οι GREEKS με την Μυλοπούλου ποιοί είναι ; Γράψε κάτι γι αυτούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ρωτάς καλύτερα τον λεμέγκουρα; (Πλάκα κάνω). Τώρα που είδε και τα εξώφυλλα στο βίντεο του Νίκου Πατ. - χρόνια πολλά Νίκο, χρόνια πολλά και σ' εσένα Νίκο Τ. - είναι έτοιμος να μας πει πως εκτός από Θεοδωράκη (και Χατζιδάκι) διασκευάζουν και... Μητσάκη (εδώ γελάμε!!). Αν, δε, ξεστραβωθεί και λίγο περισσότερο μπορεί να ανακαλύψει και τα μέλη του συγκροτήματος...
ΔιαγραφήΔεν μ' έχουν απασχολήσει ποτέ ιδιαιτέρως οι Greeks. Ούτε οι μεν, ούτε οι δε. Αν με απασχολήσουν, για κάποιο λόγο, θα γράψω...
ΠΛΑΚΑ ΠΛΑΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΟΛΗ ΤΗΝ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ.Ο ΦΙΛΟΣ ΦΩΝΤΑΣ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΣΟΒΑΡΑ ΝΑ ΞΑΝΑΤΥΠΩΣΕΙ ΤΟ "ΡΑΝΤΕΒΟΥ".ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΝΑ ΤΟ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΕΥΡΥΝΕΙ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΚΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ-ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΚΑΙ ΑΥΤΗ-ΕΚΔΟΣΗ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΚΑΘΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΠΩ ΚΙ ΕΓΩ ΟΤΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΟΙ ΤΣΑΚΩΜΟΙ ΚΑΙ ΛΑΘΗ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΡΗΣ ΜΑΝΤΕΛΛΟΣ
Γεια σου Χάρη. Αν είναι να συμβεί κάτι δεν θα πρόκειται περί απλής ανατύπωσης, αλλά περί καινούριας έκδοσης. Δεν ψήνομαι και πάαρα πολύ, αλλά αν υπάρξει (εκδοτικό) ενδιαφέρον θα το δω...
Διαγραφή"Δύο ακόμη θεσσαλονικιώτικα συγκροτήματα έρχονται στην Αθήνα για να ηχογραφήσουν δίσκο. Οι Γκρηκς και οι Θάντερς έχουν συμβόλαιο με την Μιούζικ Μποξ, κι ένα ακόμη γκρουπ, πολύ καλό, απ' την συμπρωτεύουσα, θα τους ακολουθήση. Οι Στρέιντζερς...".
ΑπάντησηΔιαγραφήΝίκος Μαστοράκης
(από... κάποιο τεύχος των Μοντέρνων Ρυθμών)
"Οι Γκρηκς το μοναδικό συγκρότημα της Θεσ/νίκης με επαγγελματισμό, υπερηφανεύονται, δικαίως, για την ικανότητά τους να μπερδεύουν τους Μπητλς με τον ΖΑΜΠΕΤΑ. Είναι πράγματι γεγονός αναμφισβήτητον ότι εκτελούν με την ίδια επιτυχία και λαϊκά τραγούδια και ξέφρενα σέικ. Αποτέλεσμα τούτου είναι να δέχωνται πολλές προτάσεις για κέντρα και χορούς και να καθιερώνονται στην συνείδησιν των νυκτοβίων γλεντζέδων".
Α. Κακαλιάγκος
(από... κάποιο τεύχος των Μοντέρνων Ρυθμών)
Kαλησπερα ,Φωντα ,κανεισ πολυ καλη δουλεια ,μην μασασ ,ασε να λενε οτι θελουν ,η ημιμαθεια ,ειναι χειροτερη απο την αμαθεια ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντα έχω αποδείξεις ότι οι GREEKS κάνανε LP στην MUSIC BOX. Άμα θς στις στέλνω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτείλε ό,τι θέλεις Doris12 να το δούμε...
ΔιαγραφήΔεν πιστεύω να εννοείς τους... τρίτους Greeks. Γιατί υπάρχουν και τρίτοι!!
Σχετικά εύκολα, googlάροντας βρίσκεις αυτό http://www.mygreek.fm/el/artists/The-Greeks-%28US%29
ΑπάντησηΔιαγραφήΣαν τα μικρά παιδιά μαλώνουν για κάποια ασήμαντα γκρουπάκια...
ΑπάντησηΔιαγραφή2014 έρχεται και δεν ασχολούμαστε λέω εγώ με τίποτα πιο φρέσκο..'
Τις τελευταίες μέρες παρακολουθούμε έναν αγώνα Νταλούκα Vs Τρούσα..
Δεν τιμάει κανέναν από τους 2, και κυρίως τους αναγνώστες.
Λάθη γίνονται, αλλά είπαμε, όχι και να τραβάει σε τέτοιο βαθμό..
Ρίχνω μαύρο και στους δύο!!!!
Ανώνυμε μην σπαταλάς το χρόνο σου διαβάζοντας δισκορυχείον, πόσω μάλλον να γράφεις τόσο αδιάφορα (για να μην πω ανόητα) σχόλια.
ΔιαγραφήΔιαβάζεις τζάμπα τόσα χρόνια 1700 αναρτήσεις, γύρω από τα θέματα που ενδιαφέρουν το blog, και ενοχλείσαι επειδή το... 2014 δεν διαβάζεις κάτι πιο φρέσκο (λες κι εδώ δεν υπάρχουν ΚΑΙ πάμπολλα "φρέσκα" θέματα), και γι' αυτό με μαυρίζεις; Μήπως θέλεις να σου δώσω και τα... λεφτά σου πίσω;
Εμένα δεν μου αρέσουν οι "ίσες αποστάσεις". Αν θες να συμβάλλεις στην κουβέντα κόμισε στοιχεία, αλλιώς βρες κανέναν πολιτικό να μαυρίσεις...
Α, και κάτι ακόμη για όλους τους αναγνώστες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ και δύο μέρες δεν έχω PC (κάηκε ο "σκληρός"), με αποτέλεσμα να έχω χάσει αρχεία (θα δω τι θα ανακτηθεί) και να μην μπορώ να κάνω νέα ανάρτηση. Και δεν θα κάνω (νέα ανάρτηση) αν δεν αποκατασταθεί η βλάβη. Δουλεύω σε δανεικό laptop και γι' αυτό μπορώ να δημοσιεύω μόνο σχόλια.
Ο λεμέγκουρας ευρισκόμενος σε δεινή θέση επειδή πιάστηκε αδιάβαστος εν σχέσει με τους Greeks της Music Box, κίνησε γη και ουρανό χθες προκειμένου να βρει και να κομίσει κάποιες πληροφορίες. Κάποιον βρήκε λοιπόν (ως καλός μαρκουτσοφόρος), με κάποιον μίλησε (μπορούμε κι εμείς να μιλήσουμε...), μεταφέροντας ορισμένες πληροφορίες, παρουσιάζοντας οπτικό και ηχογραφικό υλικό, όλα από "δεύτερο χέρι" (υπάρχουν στο δίκτυο). Επειδή περιμένουμε ακόμη να μας δείξει το εξώφυλλο του βιβλίου του Λευτέρη Πούλιου από το 1969, που το αγόρασε στο... ταβερνάκι (λεμέγκουρα ανέβασέ το, γιατί θα το ανεβάσω εγώ), τον προκαλούμε να μας πει με ποιον μίλησε χθες, ή από ποια έντυπη πηγή βρήκε τα στοιχεία για τους Greeks, προκειμένου να ελαφρύνει τη θέση του...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν, παρά ταύτα, μας αποδείξει πως όλα όσα αναφέρει για τους Greeks τα γνώριζε από το παρελθόν, τότε να πάει να διορθώσει την ανάρτηση της 4/12/2013 6:36 π.μ., (να αναγράψει εκεί τις πληροφορίες για τους Greeks της Music Box) γιατί φαίνεται πως αγνοεί παντελώς τη διαχείριση κειμένου (τι πρέπει να αναφέρεται δηλαδή σ' ένα post - όταν ανοίγει μια κουβέντα - και τι όχι).
Προφανώς ο Νταλούκας γνώριζε για τους Greeks της Music Box αλλά ήθελε να ανοιχτεις εσύ πρώτα. Αυτη την τακτική την ειχε εφαρμόσει και στο θέμα ΜΠΕΛΤΕΚΑ που ενώ ειχε όλα τα στοιχεια έκανε τον ανήξερο για να εκτεθουν οι άλλοι. ΥΠΟΥΛΗ τακτική Φώντα, πρόσεχέ τον.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ μέχρι τώρα κύριε Τρούσα βλέπω πως για τους GREEKS (Θεσαλονίκης και Μιουζικ ΜΠΟΞ) όλες τις πληροφορίες τις έχει δώσει μέχρι τώρα ο λεμέγκουρας. Εσύ κατηγορεις μεν , αλλά από πληροφορίες ακόμα δεν μας έχεις δώσει τίποτα. Φιλικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒασιλης Παπαβασιλείου.
Κι ούτε πρόκειται να σας δώσω. Εσείς τι μου έχετε δώσει;
ΔιαγραφήΦιλικότατα
Φώντας Τρούσας
Τι να σου πω ανώνυμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠροσωπικώς δεν ασχολούμαι με "τακτικές" (το θεωρώ ανόητο και όσοι με παρακολουθούν το ξέρουν).
Για τον Μπελτέκα έφαγε σφαλιάρα στην ανάρτηση "της πουτανιάς το φλάμπουρο" και δεν νομίζω να υπάρχει κάτι άλλο για να ειπωθεί επί του θέματος.
Για το συγκεκριμένο θέμα επίσης είναι χαμένος. Γιατί ενώ με εγκαλεί για το μπέρδεμα των Greeks από το 1996, δεν ανέφερε πρώτος με ποιους τους μπέρδεψα - όντας άσχετος έλεγε πως δεν υπάρχει τέτοιο LP κτλ. Εγώ ήμουν αυτός που έγραψα ΠΡΩΤΟΣ (όσον αφορά στους δυο μας εννοώ) για τους δύο Greeks. Αν ήξερε τους Greeks της Music Box, πριν γράψω γι' αυτούς στην παρούσα ανάρτηση, θα το είχε αναφέρει στο δικό του post της 4/12/2013 (6:36 π.μ.) για να με στριμώξει πιο πολύ. Να πει δηλαδή πως ο Τρούσας το 1996 είχε μπερδέψει τους Greeks της Βεντέττα με τους Greeks της Music Box. Αλλά γiα τον λεμέγκουρα αυτό δεν θα μπορούσε να συμβεί, γιατί έως την 4/12/2013 είναι ολοφάνερο πως αγνοούσε το LP της Music Box.
Κατόπιν εορτής κίνησε γη και ουρανό, για να δείξει ότι ήξερε τους Greeks της Μυλοπούλου. Αν έχει κώλο, όπως λέμε, ας αποδείξει ότι δεν είναι έτσι. Και αν το αποδείξει, τότε ας μας δώσει και μια πειστική εξήγηση, γιατί δεν έκανε λόγο για τους Greeks του LP στην ανάρτηση της 4/12/2013...
Kαλησπερα ,Φωντα ,αυριο σου στελνω φωτο κ τον δισκο ,για να δουμε τι εχουννα πουν ,τον πηρα τον δισκο ..
ΑπάντησηΔιαγραφήOk Νίκο, thanks.
ΔιαγραφήΤη μια μέρα ρίχνει τη βόμβα ότι τέτοιος δίσκος δεν υφίσταται και την επόμενη καμαρώνει για το πλήθος των ντοκουμέντων που διαθέτει περί της ύπαρξής του. Πραγματικά απίστευτο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΒαγγέλης
Βαγγέλη τα'πες όλα.
Διαγραφή'Οπως είχε γράψει και η Μήτσορα στη "Σκόρπια Δύναμη"... αναπνέω πλέον την υπομονή μου.
Αν δεν με κόψει ο Φώντας θα τολμήσω να πω τη γνώμη μου, εντελώς αντικειμενικά. Διάβασα και τις δύο πλευρές. Ο ΝΤαλούκας δεν έγραψε ότι δεν υπάρχει δίσκος τέτοιος, αλλά ότι δεν υπάρχει δίσκος με τους Θεσσαλονικιούς GREEKS -όπως έλεγε ο Φώντας- στην MUSIC BOX. Τώρα αν γνώριζε ή όχι την ύπαρξη του άλλου δίσκου, αυτό αποτελεί μυστήριο. Αλλά το θέμα, αν επιτρέπετε, δεν είναι τι γνώριζε ο Νταλούκας, αλλά η διευκρίνηση πως οι Θεσσαλονικείς δεν έβγαλαν ποτέ δίσκο στην MUSIC BOX. Αυτή ήταν η είδηση . Τα υπόλοιπα είναι συμψηφισμός. Σε αυτό που γράφει τουλάχιστον έχει δίκιο: Αν εγώ πω ότι ο Διονύσης Σαββόπουλος το 1968 έβγαλε τον δίσκο ΔΩΜΑΤΙΟ στην ΠΟΛΥΝΤΟΡ, και μου πει ο Νταλούκας ότι τέτοιος δίσκος δεν υπάρχει, έχει δίκιο όπως και να το κάνουμε. Θα μου πεις είναι υποχρεωμένος αμέσως να πει ότι τον δίσκο ΔΩΜΑΤΙΟ τον έβγαλε ο Πάνος. Σε αυτό ίσως συμφωνώ, αλλά η φράση δεν υπάρχει δίσκος Διονύση Σαββόπουλου με τίτλο ΔΒΜΑΤΙΟ είναι σωστή. Αν λοιπόν θέλουμε να είμαστε δίκαιοι, αυτός που θα γράψει την ανακρίβεια, δεν δικαιούται να πει μετά "εσύ όμως δεν μας είπες για τον δίσκο του Πάνου". Διότι φαίνεται σαν μια δικαιολογία που την λέει μόνο για να καλύψει το λάθος του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι είναι άδικο για τον Φώντα, που κατά τα άλλα εκτιμώ πολύ, να αρπάζεται από αυτό που δεν συμπλήρωσε ο Νταλούκας, και να δίνει εκεί την μάχη. Γνώμη μου πάντα και εύχομαι να σταματήσετε τον καυγά. Υπάρχουν άλλα θέματα.
Άιντε πάλι από την αρχή. Τα είπαμε πιο πάνω για την υπομονή μου ε;
ΔιαγραφήΣτέλλα Βλ. (Βλαχογιάννη να υποθέσω;), γιατί να σε κόψω; Έχεις στείλει πολλά σχόλια στο Δισκορυχείον και στα έχω κόψει; ΚΑΘΕ ΚΟΣΜΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΙΜΟ.
Επί της ουσίας.
'Εχεις λάθος - όχι αντικειμενικά - αλλά υποκειμενικά.
Όταν η ανάρτηση του Νταλούκα ξεκινα: ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ -Κατόρθωσε να παρουσιάσει ανύπαρκτο δίσκο... τι σου λέει αυτό; Είναι αυτό μπαρούφα ή όχι; ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ Ο ΔΙΣΚΟΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΡΚΤΟΣ.
Δεν μπορεί κάποιος να ισχυρίζεται ΜΟΝΟΝ πως δεν υπάρχει δίσκος των Greeks - των όποιων Greeks - λέγοντας πως τα στοιχεία που δίνω (εταιρεία, κωδικός, Θεοδωράκης) αφορούν σε ανύπαρκτο δίσκο. Οφείλει να πει πως τα στοιχεία αυτά, τα οποία έδινα το 1996, αφορούν σε δίσκο ενός άλλου γκρουπ ονόματι Greeks, που δεν είχε καμμία σχέση με τους Θεσσαλονικείς. Όλα τα άλλα που μου λες είναι σοφιστείες. Είναι δε γελοίο το φαινόμενο να αγνοεί ο γκαγκάουας αρχικώς τον άλλο δίσκο, και εν συνεχεία να τον παρουσιάζει σε ξεχωριστή ανάρτηση (όταν πλέον έμαθε από το Δισκορυχείον πως υφίσταται τέτοιο LP), προκειμένου να μας αποδείξει εκ των υστέρων ότι τον ήξερε, αντιλαμβανόμενος τη λούμπα που είχε πέσει (να μην μιλήσει πριν από μένα για την ύπαρξη των Greeks της Εύης Μυλοπούλου - ούτως ή άλλως δεν θα μπορούσε).
Όσον αφορά εμένα, και το λάθος τού 1996 αναγνωρίζω - δεν έχω κανένα πρόβλημα, αφού τουλάχιστον εδώ και μια δεκαετία γνωρίζω την ύπαρξη των δύο Greeks - και δεν έχω απολύτως καμμία διάθεση να δικαιολογήσω τίποτα. Δεν γίνεται όμως να μην επισημάνω την ασχετοσύνη του γκαγκάουα (αφήνω το προσωπικό πρόβλημα που έχει εν σχέσει μ' εμένα), ο οποίος δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι τέτοια λάθη - ιδίως την προ internet εποχή - ήταν εντελώς συνηθισμένα. Όποιος ασχολείται με τις δισκογραφίες το ξέρει. Ο Νταλούκας, μοναδική περίπτωση "ερευνητή" της μουσικής, που δεν διαθέτει δισκογραφία, δεν έχει αντιληφθεί ότι οι δίσκοι των... Johnsons και των Brown π.χ. μπερδεύονταν στις δισκογραφίες. Τώρα τα πράγματα, λόγω internet, είναι πιο ξεκάθαρα. Εγώ έκανα ένα τέτοιο λάθος το 1996, το οποίον αποκλείεται να το έκανα το 2002, και πολύ περισσότερο σήμερα. Το ότι εγκαλούμαι από τον γκαγκάουα για ένα λάθος αυτού του τύπου και τόσο παλαιό (του 1996) δεν έδειξε για ακόμη μία φορά το κόμπλεξ που εμφανίζει απέναντί μου, αλλά απέδειξε προσέτι τη γύμνια των γνώσεών του. Ακόμη και εν έτει 2013 ο τύπος αυτός έπρεπε να διαβάσει στο δισκορυχείον (όπως το ξεκκοκαλίζει εξάλλου) για την ύπάρξη των Greeks της Music Box, πριν πιάσει το μαρκούτσι και αρχίσει να το παίζει "ερευνητής". Τι να λέμε παραπάνω... Τα είπαμε όλα...
Kαλημερα ,Φωντα ,σου εστειλα φωτο τον δισκο ,ΦΙΛΕ ..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣ' ευχαριστώ Νίκο.
ΔιαγραφήΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΑΛΛΟΙ GREEKS,ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΜΥΛΟΠΟΥΛΟΥ,ΑΝΗΚΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΡΟΚ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΡΗΣ
το βιβλιο του φωντα παρα τα καποια λαθη ειναι οτι καλυτερο εχει γραφτει για το ελληνικο ροκ εδω και πολλα χρονια.ακομα και σημερα θα βρεις πραματα που δεν υπαχουν πουθενα αλλου.
ΑπάντησηΔιαγραφήτο βιβλιο του νταλουκα δε το εχω διαβασει. το εχω ξεφυλισει στα βιβλιοπωλεια. μου φανηκε ενδιαφερον απο τις φωτογραφιες αλλα ειναι ακριβο. περιμενω να το βρω φτηνο σε κανενα παζαρι για να το αγορασω.
Α.Κ.
Δεν θέλω να μιλάω και να ξαναμιλάω για ένα βιβλίο, που για 'μένα έχει τελειώσει (αν το ξανακάνω θα το κάνω αλλιώς). Γράφτηκε πριν 20 χρόνια, τυπώθηκε πριν 17, δέχτηκε τις κριτικές που δέχτηκε εκείνη την εποχή και... πάπαλα. Γράφτηκαν "ύμνοι" (όντως), εντοπίστηκαν και τα λάθη (για τα οποία είχα ήδη προετοιμάσει τους αναγνώστες από τον πρόλογο - όποιος έχει το βιβλίο το ξέρει) και το πράγμα έκλεισε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞανά-μανά να θέλουν κάποιοι να μιλήσουμε μετά από τόσα χρόνια για το "Ραντεβού στο Κύτταρο", και μάλιστα τινοί σκράπες να θέλουν να κάνουν, σήμερα, και κριτική στα δισκογραφικά στοιχεία (ΑΣ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΤΕ ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΚΟΙΜΟΝΤΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΑ ΤΣΑΡΟΥΧΙΑ - ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ...) είναι, για μένα, άνευ ενδιαφέροντος.
Εδώ, δημοσιεύω κάθε μέρα κείμενα. Στο Δισκορυχείον υπάρχουν εκατοντάδες άρθρα. Άλλα με σημερινό προσανατολισμό, άλλα με ιστορικό. Εμπρός λοιπόν, γιατί δεν γίνεται γι' αυτά επί της ουσίας κριτική; Ψάχνουμε τώρα, κατόπιν εορτής, να βρούμε σ' ένα βιβλίο 20ετίας αν η σωστή χρονιά ήταν το... 1971 και όχι το 1972; Είναι αυτό κριτική; Δεν είναι. Κόμπλεξ και κακία είναι - όταν γίνεται μάλιστα με τον τρόπο τού περί ου ο λόγος.
Μέσα στο "Ραντεβού στο Κύτταρο" καταγράφονται απόψεις. Υπάρχουν κρίσεις. Παίρνω θέση σ' ένα σωρό ζητήματα. Σ' αυτά μπορεί να γίνει ουσιαστική κουβέντα ακόμη και σήμερα, και όχι στο αν ο κωδικός ενός δίσκου είναι έτσι ή αλλιώς. (Εννοείται, πως τίποτα δεν είναι ασήμαντο και όλα έχουν την αξία τους). Αν, παρά ταύτα, κάποιοι θέλουν να κρίνουν αρνητικώς το βιβλίο μου, μετά από 17 χρόνια, επειδή μπερδεύτηκαν οι Greeks (κακώς μπερδεύτηκαν - αλλά τότε ήταν για "όλους" μπερδεμένοι) ή για τα δισκογραφικά στοιχεία του, και όχι για τις απόψεις που καταγράφονται εκεί - επειδή έχουν φάει κόλλημα μαζί μου και θέλουν να με βγάλουν "άσχετο" - τους λέω πως ματαιοπονούν. Εγώ θα γράφω για τις αρλούμπες που υποστηρίζουν σήμερα, κι εκείνοι ας ψάχνουν να βρουν στο "Ραντεβού..." γιατί έγραψα πως ο Θάνος Σουγιούλ ήταν μπασίστας των Juniors (και δεν έγραψα ότι ήταν οργανίστας και μπασίστας).
Πάμε γι' άλλα...
Φωντα καλησπερα....Οσο περισσοτερο διαβαζω τις "διορθωσεις" που κανετε ο ενας στον αλλον, τοσο περισσότερο τρεμω στην ιδεα τι εχω να ακουσω οταν βγει το βιβλιο μου - παρεπιπτωντως τελη Φλεβαρη μπαινει στην πρεσα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟφειλω να πω-ως ερευνητης κυρίως της δεκαετιάς του 60 οτι οι παπατζες και τα "καλοηθη" ψεμματα των μελων των συγκροτηματων ειναι σε ημερησια διαταξη...απο την στιγμη όμως που δεν μπορεις να τα τεκμηριωσεις με μαρτυριες μελων ή αναρτησεις σε εφημεριδες/περιοδικα, εισαι έρμαιο σε κάθε κακ/καλ-οπροαιρετη διορθωση.
Οσον αφορα όμως τις κυκλοφοριες των δίσκων εκει δεν επιδεχεται λαθη, κυρίως αν δεν ξερεις κατι. Γι αυτο και εγω κουφαθηκα οταν ανακαλυψε το λαθος σου (δεν εχω το βιβλιο ρε γμτ για να ανακαλυψω και εγω λαθη και να "στην λεω"-χαχα χιουμορ κανω) και αντι να το γλεντησει με τροπο πεταξε την μπαρουφα του. Τες παντων, θαυμαζω την υπομονη σου να ασχολεισαι μαζι του (και αυτου με σενα) και ετοιμαζομαι για τις μεγαλες μαχες του Μαρτιου...
Μαλιστα μου εδωσες ιδεα και για τον προλογο...μπας και γλιτωσω....
ΥΓ By the way, μου ζητησε προσφατα πληροφοριες για τους NEW HOPES...Περιμενω πως και πως να τους συμπεριλαβει και αυτους στην ψυχεδελικη νεολαία και να διαβασω οτι "εμπνευστηκαν" και αυτοί απο την ιπτάμενη παράγκα του Σιμου
Γεια σου Νίκο
ΔιαγραφήΠροσωπικώς μάχομαι για θέματα ευρύτερα, ιδεολογικο-πολιτικο-κοινωνικο-αισθητικά δηλαδή, που αφορούν στις μουσικές, στο ροκ, στα συγκροτήματα κ.λπ. Στα υπόλοιπα ζητήματα που ανακύπτουν, στις δισκογραφίες, στις χρονιές, στους κωδικούς και τα συναφή απλώς διορθώνω ό,τι ξέρω, δεν μάχομαι. Λάθη, φυσικά, γίνονται απ’ όλους. Υπάρχουν λάθη σοβαρά, και λάθη λιγότερο σοβαρά ή και ασήμαντα. Τα σοβαρά λάθη, για μένα, είναι οι λανθασμένες θεωρήσεις, που περιστρέφονται κυρίως γύρω από το «πακέτο» που ανέφερα στην αρχή. Λέω κυρίως, γιατί συχνά εμφανίζονται και λάθη... συνδυαστικά. Κάποιος δηλαδή να λέει συνεχώς βλακείες σε κοινωνικά θέματα και ν’ αγνοεί και τη δισκογραφία.
Εσύ απ’ ό,τι ξέρω (απ’ ό,τι μας έχει πει δηλαδή) θα βγάλεις ένα βιβλίο... έτσι όπως θα το βγάλεις. Έχεις κάνει φοβερή δουλειά (επειδή μου την έχεις δείξει το λέω) και δεν μπαίνεις στα πιο απαιτητικά (ας τα πω έτσι) ζητήματα (μην παρεξηγηθεί η λέξη «απαιτητικά»), στο κοινωνικο-τέτοια που ανέφερα πιο πριν. Μένεις σ’ ένα επίπεδο οπτικό-πληροφοριακό και καθ’ όλα ενδιαφέρον. Προσωπικώς αναμένω το βιβλίο σου ώστε να μάθω ακόμη περισσότερα, «σφίγγοντας» ακόμη πιο πολύ και τα δικά μου κείμενα.
Αγαπητέ Φώντα ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιλαμβάνομαι πόσο ενοχλητικό είναι να σε παίρνει στο κατόπι ένας μανιακός και να προσπαθεί να δυσφημήσει εσένα και τη δουλειά σου .
Σκέφτεσαι όμως το ενδεχόμενο , ο εν λόγω άνθρωπος , να μην κάνει αυτό που κάνει για να σε δυσφημήσει ( !!! ) , αλλά για να σ' ενοχλήσει και ν' αντιδράσεις ; Μήπως δηλαδή δεν γράφει για να τον διαβάσουν οι άλλοι , αλλά για να τον διαβάσεις εσύ ; Φαντάζομαι ότι κάθε φορά που προκαλεί , αρχίζει ένα παιχνίδι παρακολούθησης για να διαπιστώσει ότι θα λάβει την απάντησή του , ότι το παιχνίδι θα συνεχιστεί : Αυτή είναι η ανακούφισή του : Μερικοί άνθρωποι δεν ζουν χωρίς τον εχθρό τους .
Μήπως η μελλοντική αδιαφορία σου είναι η μόνη που μπορεί να ασκήσει το βάρος ισόβιας καταδίκης εκ μέρους σου κι αυτή είναι η πραγματική τιμωρία που του αναλογεί τελικά ;
Ούτως ή άλλως , για ανίδεους ή εμπαθείς , δεν έχουμε άλλον τρόπο ν' αντιδράσουμε , παρά μόνο με την ποιότητα της δουλειάς μας .
Τα σκυλιά γαυγίζουν , το καραβάνι όμως προχωράει .
M. Γαλ.
Ευχαριστώ για το κλίμα συμπαράστασης που δημιουργούν τα γραφόμενά σου Μ. Γαλ.
ΔιαγραφήΟ άνθρωπος αυτός έχει γράψει πολλές φορές για μένα (απ’ ό,τι διαπιστώνω) και δεν έχω απαντήσει σε κάθε πρόκληση. Δεν ξέρω αν πρέπει να μην απαντώ καθόλου. Ίσως… Ξέρεις, όμως, τα πράγματα στο internet δεν είναι όπως στις εφημερίδες π.χ., εκεί όπου κάποιος γράφει κάτι εναντίον σου και μετά ξεχνιέται. Εδώ, μένουν στον αιώνα τον άπαντα. Κάποιος σε διαβάλλει συνεχώς. Μπορείς να τον αφήσεις χωρίς απάντηση; Διερωτώμαι δηλαδή… Από καιρού εις καιρόν πρέπει να του υπενθυμίζεις ποιος είσαι – και ποιος είναι. Νομίζω δηλαδή… Δεν ξέρω… Ίσως κάνω και λάθος…
Στον αιώνα τον άπαντα , όμως , μένει επίσης ένα ολόκληρο σώμα εργασίας και αν κάποιος αρκείται σε μιαν άποψη από δεύτερο χέρι , αυτός είναι ένας αναγνώστης ο οποίος - επί της ουσίας - δεν σ' ενδιαφέρει , γιατί είναι απλώς αναγνώστης της αντιπαράθεσης .
ΔιαγραφήΤο να υπενθυμίζεις - στον περί ου ο λόγος - ποιος είναι και ποιος είσαι , σημαίνει ότι σε κάποιον ( έστω μικρό ) βαθμό , τον θεωρείς ικανό να αντιστοιχηθεί . Νομίζω όμως ότι το θέμα είναι να μην του ξανα-αναγνωριστεί από δω και πέρα η οποιαδήποτε δυνατότητα αντιστοίχησης .
Όσοι γνωρίζουν την ευθιξία σου σε θέματα ακρίβειας , θα καταλάβουν . Οι υπόλοιποι , αντιλαμβάνονται αποκλειστικά τη μυρωδιά του αίματος .
Από τα κείμενά σου άλλωστε πηγάζει έντονη η αίσθηση της προσωπικής ευχαρίστησης ( δηλαδή δύναμης ) , ώστε να αποκλείεται - αναφέρομαι σε νουνεχείς ανθρώπους - η πιθανότητα αποσιωπώμενης αδυναμίας ή αμήχανης σκοπιμότητας εκ μέρους σου .
Μ. Γαλ.
Θα τα σκεφθώ αυτά που λες Μ. Γαλ. Σ’ ευχαριστώ για την επικοινωνία.
ΔιαγραφήΦώντα, όποιος είναι προσεκτικός αναγνώστης αντιλαμβάνεται τι πρέπει να κρατήσει, τι να πετάξει και που να επανέλθει. Τα γραπτά μιλάνε από μόνα τους. Ειδικά σε ό,τι αφορούν "απαιτητικά" ζητήματα και τεκμηριωμένες απόψεις (και όχι απλό εγκυκλοπαιδισμό). Ειλικρινώς, δεν αξίζει να ασχολείσαι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον... ναι... τι να πω;
ΔιαγραφήΧρόνια πολλά και για χθες Σπύρο.
Είχα να μπω στο blog είκοσι μέρες λόγω βλάβης (υπολογιστή, όχι δικίας μου!) οπότε με καθυστέρηση αντιλήφθηκα τον χαμό που έγινε γύρω από το "ζήτημα" αυτό. Ειλικρινά στεναχωρήθηκα να βλέπω όλη αυτήν την φασαρία, ακόμα περισσότερο όταν βλέπω εσένα Φώντα να "παίζεις" σε ένα γήπεδο που δεν έχεις δουλειά να παίζεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ χώρος αυτός είναι πολύ σπουδαίος (ζω μόνιμα στα "states" και παρακολουθώ πολλά blogs, καθημερινά όμως μόνο 2-3 εκ των οποίων και το δικό σου.Πραγματικά κάνεις μια σπουδαία δουλειά που στέκεται σε top κατηγορία παγκοσμίως (προσωπικά θα πλήρωνα χωρίς δεύτερη σκέψη στην περίπτωση ύπαρξης συνδρομής,άσε που πιστεύω ότι θα έπρεπε να υπάρχει, με τόσο κόπο,χρόνο και digging που ρίχνεις-αυτό ως αναφορά σε άλλο post σου).
Το blog αυτό αφορά την μουσική και απευθύνεται σε όσους αγαπούν πραγματικά την μουσική. Είναι εμφανές ότι κάποιοι έρχονται εδώ γι άλλους λόγους,από φθόνο,από αναγκη εύρεσης κοινού, από ανάγκη να χωρέσουν κι αυτοί κάπου.
ΜΗΝ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙΣ!
Αν κάποιος αγαπά την μουσική,δεν θα ασχοληθεί με το αν έκανε κάποιος "λάθος" στην τάδε ασήμαντη λεπτομέρεια κάποτε, θα προσθέσει ό,τι χρήσιμο έχει για να μοιραστούν κι άλλοι αυτό που προσφέρει.Αυτό είναι η ουσία της ίδιας της μουσικής στο κάτω-κάτω...
Προσωπικά, με θεωρώ "δυνατό" στις μουσικές γνώσεις σε συγκεκριμένα είδη,"αρρωστάκι" με τις ασήμαντες για τον πολύ κόσμο πληροφορίες έκδοσης,ιστοριών γύρω από ένα κομμάτι, όμως όποτε διαβάζω κάτι που δεν ξέρω (συχνότατα δηλαδή) χαίρομαι τόσο πολύ που κάποιος το βρήκε και το μοιράστηκε! Κάποιοι μπορούν να στραβώσουν (δεν καταλαβαίνω την λογική τους, μάλλον γιατί δεν υπάρχει) γιατί νιώθουν ότι υστερούν και θέλουν να κάνουν ζημιά (τώρα που το σκέφτομαι,κάπως έτσι μου φαίνεται ότι λειτουργεί η χώρα μας πλέον, ας μην απορούμε για πολλά).
Μακριά αυτοί, λοιπόν. Συνέχισε αυτό που κάνεις τόσο καλά,μην σπαταλιέσαι σε ασημαντότητες.Σκέψου ότι για κάθε ένα post που αφιερώνεις στον πάσης φύσης κακεντρεχή (το είπα τόσο ευγενικά!), στερείς αντίστοιχα ένα από τους ανθρώπους που μπαίνουν καθημερινά στο blog επειδή το αγαπούν και ξέρουν ότι αυτός που το έχει, αγαπάει αυτά που γράφει.
Με απεριόριστη εκτίμηση (κι ας μην έχω δει την φάτσα σου ούτε από φωτογραφία!).
Καλές γιορτές!
Γιάννης, από Milwaukee (την γνωστή garago-μάνα!)
Καλές γιορτές,Φώντα.
Γιάννη σ’ ευχαριστώ για το θερμό και υποστηρικτικό σχόλιο.
ΔιαγραφήΒαραίνουν πολύ επάνω μου τέτοια λόγια και τα λαμβάνω σοβαρά υπ’ όψιν.
Δεν θα γράψω τίποτ’ άλλο, για να μην δώσω την εντύπωση ότι επιχειρώ να εκμεταλλευθώ το σχόλιό σου για να πω… ξέρω ’γω τι…
Καλές γιορτές σου εύχομαι και επιτυχία σε ό,τι πράττεις!