17/9/2025
Η ποιητική «γενιά του ’70» ή της «αμφισβήτησης», όπως λέγεται επίσης, με ενδιαφέρει πολύ, επειδή σχετίζεται με το ροκ. Όχι πως αδιαφορώ για την πριν και μετά ποίηση, αλλά, επειδή ασχολούμαι με το ροκ, τη συγκεκριμένη «γενιά» τη μελετάω ειδικώς.
Κατ’ αρχάς να πω πως ο όρος «γενιά», που είναι εντελώς παρεξηγήσιμος, και σχεδόν ό,τι να ’ναι από το ’70 και μετά, δόθηκε σ’ αυτούς τους ποιητές από ένα εξέχον μέλος τους, τον Βασίλη Στεριάδη, που πρώτος έγραψε στο «Λωτό», για τη γενιά του ’70 (δεν την έδωσαν φιλόλογοι, ούτε κριτικοί θέλω να πω την ονομασία αυτή).
Ο Λεφτέρης Πούλιος σ’ ένα ποίημά του από την πρώτη συλλογή του, το 1969, γράφει: «γενιά μου συντρόφισσά μου / με τα χέρια σου και τα δαχτυλίδια σου», κι επειδή ο Πούλιος διάβαζε από τότε Allen Ginsberg σίγουρα θα είχε κατά νου την εισαγωγή από το «Ουρλιαχτό»: «Είδα τα καλύτερα μυαλά της γενιάς μου χαλασμένα απ’ την τρέλα».
Με άλλα λόγια η λέξη «γενιά», για τους ποιητές του ’70 υπήρξε πρωταρχική, σηματοδοτεί πολλά (συντροφικότητα, κοινά οράματα, κοινές πληγές, πίστη σε ουτοπίες κ.λπ.) και δεν μπορεί να παραλληλιστεί με καμία από τις μετέπειτα ποιητικές-φιλολογικές γενιές, που εν πολλοίς δεν έχουν κανένα ουσιαστικό νόημα (να αποκαλούνται "γενιές" εννοώ). Αναμενόμενο ήταν, λοιπόν, πολλοί ποιητές της «γενιάς του ’70» να έχουν επιρροές από το μπητ, το ροκ, τους χίπις και άλλες όψεις της αντικουλτούρας.
Στο νέο βιβλίο μου «Ροκ, Ελληνικό Ροκ, Κοινωνία & Πολιτική στη Μακρά Δεκαετία του ’60 (μία αντι-ανάγνωση)», που τώρα κυκλοφορεί από το Όγδοο, αναφέρομαι σε διάφορους ποιητές και ποιήτριες της «γενιάς του ’70», όπως στην Τζένη Μαστοράκη, στον Λεφτέρη Πούλιο, τον Δημήτρη Ιατρόπουλο, την Έλενα Στριγγάρη, την Ανίττα Κουτσουβέλη, την Κατερίνα Κουτσογιαννοπούλου κ.ά., χωρίς, εννοείται, να το έχω εξαντλήσει το θέμα... στο οποίο θα επανέλθω στο μέλλον.
Η ποιητική «γενιά του ’70» ή της «αμφισβήτησης», όπως λέγεται επίσης, με ενδιαφέρει πολύ, επειδή σχετίζεται με το ροκ. Όχι πως αδιαφορώ για την πριν και μετά ποίηση, αλλά, επειδή ασχολούμαι με το ροκ, τη συγκεκριμένη «γενιά» τη μελετάω ειδικώς.
Κατ’ αρχάς να πω πως ο όρος «γενιά», που είναι εντελώς παρεξηγήσιμος, και σχεδόν ό,τι να ’ναι από το ’70 και μετά, δόθηκε σ’ αυτούς τους ποιητές από ένα εξέχον μέλος τους, τον Βασίλη Στεριάδη, που πρώτος έγραψε στο «Λωτό», για τη γενιά του ’70 (δεν την έδωσαν φιλόλογοι, ούτε κριτικοί θέλω να πω την ονομασία αυτή).
Ο Λεφτέρης Πούλιος σ’ ένα ποίημά του από την πρώτη συλλογή του, το 1969, γράφει: «γενιά μου συντρόφισσά μου / με τα χέρια σου και τα δαχτυλίδια σου», κι επειδή ο Πούλιος διάβαζε από τότε Allen Ginsberg σίγουρα θα είχε κατά νου την εισαγωγή από το «Ουρλιαχτό»: «Είδα τα καλύτερα μυαλά της γενιάς μου χαλασμένα απ’ την τρέλα».
Με άλλα λόγια η λέξη «γενιά», για τους ποιητές του ’70 υπήρξε πρωταρχική, σηματοδοτεί πολλά (συντροφικότητα, κοινά οράματα, κοινές πληγές, πίστη σε ουτοπίες κ.λπ.) και δεν μπορεί να παραλληλιστεί με καμία από τις μετέπειτα ποιητικές-φιλολογικές γενιές, που εν πολλοίς δεν έχουν κανένα ουσιαστικό νόημα (να αποκαλούνται "γενιές" εννοώ). Αναμενόμενο ήταν, λοιπόν, πολλοί ποιητές της «γενιάς του ’70» να έχουν επιρροές από το μπητ, το ροκ, τους χίπις και άλλες όψεις της αντικουλτούρας.
Στο νέο βιβλίο μου «Ροκ, Ελληνικό Ροκ, Κοινωνία & Πολιτική στη Μακρά Δεκαετία του ’60 (μία αντι-ανάγνωση)», που τώρα κυκλοφορεί από το Όγδοο, αναφέρομαι σε διάφορους ποιητές και ποιήτριες της «γενιάς του ’70», όπως στην Τζένη Μαστοράκη, στον Λεφτέρη Πούλιο, τον Δημήτρη Ιατρόπουλο, την Έλενα Στριγγάρη, την Ανίττα Κουτσουβέλη, την Κατερίνα Κουτσογιαννοπούλου κ.ά., χωρίς, εννοείται, να το έχω εξαντλήσει το θέμα... στο οποίο θα επανέλθω στο μέλλον.
17/9/2025
Όταν έβλεπα το Μπρουμπέικερ με τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ, το 1981, το καλοκαιρινό σινεμά, στο διάλειμμα, έπαιζε αυτό. Το θυμάμαι πολύ καλά. Στη μνήμη του...
https://www.youtube.com/watch?v=rmLr1Xl5z9k&list=RDrmLr1Xl5z9k&start_radio=1
Όταν έβλεπα το Μπρουμπέικερ με τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ, το 1981, το καλοκαιρινό σινεμά, στο διάλειμμα, έπαιζε αυτό. Το θυμάμαι πολύ καλά. Στη μνήμη του...
https://www.youtube.com/watch?v=rmLr1Xl5z9k&list=RDrmLr1Xl5z9k&start_radio=1
16/9/2025
Βέβαια το όνειδος του καραμαλισμού στις μέρες μας είναι αυτός ο γιος του Αχιλλέα, αλλά, ρε φίλε, αν ήμουνα καραμαλικός θα σιχαινόμουνα να βρίσκομαι στο ίδιο κόμμα με τους ακροδεξιούς του καρατζαφίρερ και με τα κουμάσια του σημιτοπασόκ.
Βέβαια το όνειδος του καραμαλισμού στις μέρες μας είναι αυτός ο γιος του Αχιλλέα, αλλά, ρε φίλε, αν ήμουνα καραμαλικός θα σιχαινόμουνα να βρίσκομαι στο ίδιο κόμμα με τους ακροδεξιούς του καρατζαφίρερ και με τα κουμάσια του σημιτοπασόκ.
16/9/2025
Όταν ήμουνα φοιτητής Άννα Βίσση άκουγαν μόνο οι ΔΑΠίτες και οι ΔΑΠίτισσες. Και τώρα, μέσες-άκρες, αυτοί ακούνε... Εμείς της Αριστεράς τα «φτύναμε» όλα αυτά και καλά κάναμε. Εγώ τα απορρίπτω και τώρα δηλαδή, όχι γιατί θεωρώ τον εαυτό μου κολλημένο αριστερό, αλλά γιατί πάντα προτιμούσα και προτιμώ, το φτηνό ή το κακό γούστο από το μέσο γούστο. Γουστάρω ν’ ακούω Λέτα Πάνου ας πούμε, παρά Άννα Βίσση.
Δείτε επίσης το γεγονός πως η διανόηση δεν έχει γράψει ποτέ κάτι καλό για την Αννούλα. Γιατί την ενδιαφέρει περισσότερο το αυθεντικό από το ό,τι να ’ναι. Η καλτίλα, από το κοινό χαζοτράγουδο. Γι’ αυτό έβλεπες τον Zappa να γράφει για τις Shaggs, τον Βέλτσο για τον Διονυσίου και τον Βαρβέρη για την Καίτη Ντάλη.
Ακόμη και οι συστημικοί διανοούμενοι δεν γράφουν για την Άννα – και αυτό θα ’ναι πάντα ένα θέμα. Ξύστε ρε τα μολύβια σας και γράφτε κάτι – δεν είναι όλα για πέταμα. Η Πρωτοψάλτη, ο Ρέμος και τόσοι άλλοι έχουν πει πολύ χειρότερα από τη Βίσση, αλλά τους εκτιμάτε.
Όταν ήμουνα φοιτητής Άννα Βίσση άκουγαν μόνο οι ΔΑΠίτες και οι ΔΑΠίτισσες. Και τώρα, μέσες-άκρες, αυτοί ακούνε... Εμείς της Αριστεράς τα «φτύναμε» όλα αυτά και καλά κάναμε. Εγώ τα απορρίπτω και τώρα δηλαδή, όχι γιατί θεωρώ τον εαυτό μου κολλημένο αριστερό, αλλά γιατί πάντα προτιμούσα και προτιμώ, το φτηνό ή το κακό γούστο από το μέσο γούστο. Γουστάρω ν’ ακούω Λέτα Πάνου ας πούμε, παρά Άννα Βίσση.
Δείτε επίσης το γεγονός πως η διανόηση δεν έχει γράψει ποτέ κάτι καλό για την Αννούλα. Γιατί την ενδιαφέρει περισσότερο το αυθεντικό από το ό,τι να ’ναι. Η καλτίλα, από το κοινό χαζοτράγουδο. Γι’ αυτό έβλεπες τον Zappa να γράφει για τις Shaggs, τον Βέλτσο για τον Διονυσίου και τον Βαρβέρη για την Καίτη Ντάλη.
Ακόμη και οι συστημικοί διανοούμενοι δεν γράφουν για την Άννα – και αυτό θα ’ναι πάντα ένα θέμα. Ξύστε ρε τα μολύβια σας και γράφτε κάτι – δεν είναι όλα για πέταμα. Η Πρωτοψάλτη, ο Ρέμος και τόσοι άλλοι έχουν πει πολύ χειρότερα από τη Βίσση, αλλά τους εκτιμάτε.
16/9/2025
Γιατί αποτέλεσαν τομή «Τα Νέγρικα» των Μάνου Λοΐζου-Γιάννη Νεγρεπόντη (στη φωτό) το 1966-67 (λίγο πριν από τη δικτατορία); Τι σήμαινε για την Αριστερά και για το τραγούδι με προοδευτικό στίχο η συνύπαρξή του με το ροκ της εποχής; Τι δουλειά είχαν οι «μοντέρνοι» Cinquetti μ’ έναν «έντεχνο» συνθέτη, με πολιτικές ρίζες στους Λαμπράκηδες;
Για όλα αυτά θα διαβάσεις στο νέο βιβλίο μου «Ροκ, Ελληνικό Ροκ, Κοινωνία & Πολιτική στη Μακρά Δεκαετία του ’60 (μία αντι-ανάγνωση)», που τώρα κυκλοφορεί από το Όγδοο (λινκ στα σχόλια).
Γιατί αποτέλεσαν τομή «Τα Νέγρικα» των Μάνου Λοΐζου-Γιάννη Νεγρεπόντη (στη φωτό) το 1966-67 (λίγο πριν από τη δικτατορία); Τι σήμαινε για την Αριστερά και για το τραγούδι με προοδευτικό στίχο η συνύπαρξή του με το ροκ της εποχής; Τι δουλειά είχαν οι «μοντέρνοι» Cinquetti μ’ έναν «έντεχνο» συνθέτη, με πολιτικές ρίζες στους Λαμπράκηδες;
Για όλα αυτά θα διαβάσεις στο νέο βιβλίο μου «Ροκ, Ελληνικό Ροκ, Κοινωνία & Πολιτική στη Μακρά Δεκαετία του ’60 (μία αντι-ανάγνωση)», που τώρα κυκλοφορεί από το Όγδοο (λινκ στα σχόλια).
15/9/2025
Η ιστορία των δύο τευχών του περιοδικού «Αντί» επί δικτατορίας, το 1972, και η σχέση του εντύπου με το ελληνικό ροκ, περιγράφονται με λεπτομέρειες στο νέο βιβλίο μου, που κυκλοφορεί τώρα από το Όγδοο.
14/9/2025
Η ιστορία των δύο τευχών του περιοδικού «Αντί» επί δικτατορίας, το 1972, και η σχέση του εντύπου με το ελληνικό ροκ, περιγράφονται με λεπτομέρειες στο νέο βιβλίο μου, που κυκλοφορεί τώρα από το Όγδοο.
>>Σε παραδοχή «λάθους συναγερμού» όσον αφορά την
«απειλή με drone» το Σάββατο (13/9) προχώρησε η αρμόδια Αρχή της Πολωνίας,
καθώς τα ραντάρ «μπερδεύτηκαν» λόγω… κακοκαιρίας.<<
>>Η Λευκορωσία ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι κατέρριψε ορισμένα drones που παρέκκλιναν λόγω ηλεκτρονικών παρεμβολών κατά τη διάρκεια ανταλλαγής πληγμάτων μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, και ότι το Μινσκ είχε ενημερώσει την Πολωνία και τη Λιθουανία για την προσέγγιση των drones.<<
>>Καμία ρωσική παρεμβολή στο GPS: Η Βουλγαρία ανατρέπει τον ισχυρισμό ότι το αεροπλάνο της φον ντερ Λάιεν μπήκε στο στόχαστρο της Μόσχας<<
Πέραν του γεγονότος πως αυτά δεν θα τα πολυ-διαβάσεις (λόγω... θέσης 108), σε σχέση με τα πρωτοσέλιδα της... κήρυξης πολέμου των ευρωατλανιστών κατά των ρώσων, που γίνονται... viral, είναι βασικά η γελοιότητα τού να εκβιάζεις καταστάσεις, για να δικαιολογήσεις το εγκληματικό, για τους ήδη φτωχοποιημένους ευρω-λαούς, rearm Europe.
>>Η Λευκορωσία ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι κατέρριψε ορισμένα drones που παρέκκλιναν λόγω ηλεκτρονικών παρεμβολών κατά τη διάρκεια ανταλλαγής πληγμάτων μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας, και ότι το Μινσκ είχε ενημερώσει την Πολωνία και τη Λιθουανία για την προσέγγιση των drones.<<
>>Καμία ρωσική παρεμβολή στο GPS: Η Βουλγαρία ανατρέπει τον ισχυρισμό ότι το αεροπλάνο της φον ντερ Λάιεν μπήκε στο στόχαστρο της Μόσχας<<
Πέραν του γεγονότος πως αυτά δεν θα τα πολυ-διαβάσεις (λόγω... θέσης 108), σε σχέση με τα πρωτοσέλιδα της... κήρυξης πολέμου των ευρωατλανιστών κατά των ρώσων, που γίνονται... viral, είναι βασικά η γελοιότητα τού να εκβιάζεις καταστάσεις, για να δικαιολογήσεις το εγκληματικό, για τους ήδη φτωχοποιημένους ευρω-λαούς, rearm Europe.
14/9/2025
The Norman Haines Band: Bourgeois
https://www.youtube.com/watch?v=F9ZQg5NwMcU&list=RDF9ZQg5NwMcU&start_radio=1
The Norman Haines Band: Bourgeois
https://www.youtube.com/watch?v=F9ZQg5NwMcU&list=RDF9ZQg5NwMcU&start_radio=1
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Η ιστορία των δύο τευχών του περιοδικού «Αντί» επί δικτατορίας"...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Περιοδικάρα! Και δεν έχω δεί ακόμα -αν υπάρχει, το παράβλεψα- κάποιο βιογραφικό γιά τον εκδότη του. Κάτι όχι αφύσικο μιάς κι ήταν ένας κατ'εξοχήν αποσυνάγωγος τού χώρου, διότι η φιλαλήθεια του ήταν ενοχλητική.
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Γιατί αποτέλεσαν τομή «Τα Νέγρικα» των Μάνου Λοΐζου-Γιάννη Νεγρεπόντη"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρήστος Πριτσαπίδουλας
Στην επαρχία μου αγνοούσαμε...
Τίποτε δεν κυκλοφορούσε...
Προσφορά γνώσης το βιβλίο σου.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Όταν ήμουνα φοιτητής Άννα Βίσση άκουγαν μόνο οι ΔΑΠίτες και οι ΔΑΠίτισσες"...
ΑπάντησηΔιαγραφήGeorgia Drakaki
μιλατε για διανοουμενους στους οποιους φυσικα και δεν ανηκω, αλλα εχω ασχοληθει με την Αννα Βισση-γνωριζοντας κι εγω το πολυ καμια δεκαρια τραγουδια της ως ακροατρια. Εχουν γραφτει πραγματακια, κυριε Τρουσα. Και συνεχιζουν:https://olafaq.gr/outlook/opinions/kai-poly-argise-na-tragoydisei-sto-irodeio-i-anna-vissi/
Φώντας Τρούσας
Βασικά εγώ είμαι της άποψης ότι στο Ηρώδειο πρέπει να ακούγεται μόνο κλασική μουσική, όπως στα 50s και 60s (ίσως και λίγη τζαζ). Τέρμα οι παρασπονδίες, που έχουν γίνει πλέον κανόνας. Σε κάποια θέματα πρέπει να γυρίσουμε πίσω ολοταχώς.
Georgia Drakaki
Ειναι η άποψή σας. Η δική μου είναι αυτή που κατέθεσα στο κείμενο. Προφανως. Σας το παρεθεσα λογω της ανάρτησής σας-αυτο το ξυστε τα μολυβια σας με εξερεθισε!
Φώντας Τρούσας
ok
Stratis Agelos
Κάτω από το μέσο υπάρχει έμπνευση και πάνω από την μέση το Ακαδημαϊκό για την ισσοροπία μάλλον.
Mike Beles
Βάλε ένα άσμα με Λεταά Πάνου...
Vaggelis Nasopoulos
Έχει μεγάλο ενδιαφέρον ένας δίσκος που κυκλοφόρησε το 1975, «Μια χαρά μια καημός». Το πρώτα βήματα του Καρβέλα στην δισκογραφία . Εκεί υπάρχει το διαμάντι για τα σημερινά δεδομένα «κρύβαμε την αγάπη μας»που αποδεικνύει πόσο τεράστιες ήταν οι δυνατότητες της. Αξίζει να αφιερώσεις 2 λεπτά να ακούσεις αυτό το όμορφο κομμάτι σε στίχους της άγνωστης Βάρβαρας Τσιμπούλη https://youtu.be/WX4_ok5WQ8M?si=e4j8_P5ZTd8NxmI0. Κάτι άσχετο το νέο σου βιβλίο είναι καταπληκτικό
Φώντας Τρούσας
Σ' ευχαριστώ πολύ για το βιβλίο. Αυτό νομίζω είναι το ωραιότερο τραγούδι του Καρβέλα...
https://www.youtube.com/watch?v=Sf8sFJM3rIQ...
Πάριος - Για πάντα - Νίκος Καρβέλας - Βαρβάρα Τσιμπούλη – 1975
Θοδωρής Μανίκας
δεν ειναι άγνωστη η στιχουργός Βαρβάρα Τσιμπούλη!
Vaggelis Nasopoulos
έχετε δίκιο , άγνωστη για μένα . Αυτό είναι το σωστό !
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
ήταν πολύ ωραίος ,συνεπής "έντεχνος" δίσκος το μια χαρά μια καημός!ο πιο άγνωστος δίσκος που έγραψε ο Καρβέλας , είναι πιθανόν και ο καλύτερος του!
Inno Klms
Μια φορά κι έναν καιρό κυκλοφορούσε η φήμη ότι και καλά η Αννούλα ήταν αδυναμία του γεροκαραμανλή, οπότε οι χαζοδεξιοί την προσκυνούσαν κι αυτήν. Από την άλλη μεριά υπήρχαν και οι λάτρεις της Ρίτας!
Eleni Founti
Επίσης στα 80s τα είχε με τον Αντώνη Σαμαρά (μια χαριτωμένη λεπτομέρεια που κοντεύει να ξεχαστεί).
Φώντας Τρούσας
μήπως 70s?
Eleni Founti
Μπορεί και 70s. Είναι αρκετά παλιά ιστορία (προφανώς)
Irene Evripidou
Γιατι δεν είναι τελείως κακή όμως?
Dimitris Vagenas
Το Ρέμο δεν θα τον έβαζα σε καμία περίπτωση δίπλα στην Πρωτοψάλτη -ούτε καν στη Βίσση- και το ρεπερτόριό του θα το χαρακτήριζα στην καλύτερη περίπτωση μέτριο-αδιάφορο-ανώδυνο. Η Πρωτοψάλτη θεωρώ πως έχει απογοητεύσει περισσότερο με κάποιες ενέργειές της, παρά με τα τραγούδια της, αφού ακόμα κι απ' το 2010 και μετά μας έδωσε ενδιαφέροντα πράγματα, όπως το "Για πού τραβάς ελπίδα" με τη Ρεμπούτσικα, τη "Θέα Παραδείσου" με τον Αντύπα και τη σχετική πρόσφατη συμμετοχή της στον "Ουρανοξύστη" με Papercut και Μωραίτη. Η Βίσση θεωρώ πως εμπορευματοποιήθηκε υπέρ το δέον κυρίως από τα μέσα του '90 και μετά, αν και η φωνή της έσωσε σε αρκετές περιπτώσεις τα τραγούδια και ο Καρβέλας δεν σταμάτησε ποτέ να έχει καλές στιγμές. Από τη μια, αν βάλω ν' ακούσω ένα οποιοδήποτε album της θα περάσω τα μισά τραγούδια (τουλάχιστον), από την άλλη δεν μπορώ να μην την παραδεχτώ ως ερμηνεύτρια και performer. Και μόνο τα 50+ χρόνια της, κάτι σημαίνουν!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Βέβαια το όνειδος του καραμαλισμού στις μέρες μας είναι αυτός ο γιος του Αχιλλέα, αλλά, ρε φίλε"...
ΑπάντησηΔιαγραφήMaria Pantoula
Δεν υπάρχουν καραμανλικοί ούτε σαμαρικοί στις μερες μας στη ΝΔ, υπάρχουν μόνο Κουλικοί. Και οπως τους λέω εγώ ΝΔούλοι! Όσοι ειχαν αξιοπρέπεια έφυγαν, έμειναν μόνο υπήκοοι της Αγίας Οικογένειας, Αγίας που λεει ο λογος. Για αυτο θα τους τρώμε στη μάπα για χρόνια, με την ιδεολογία μπορείς να τα βάλεις, με τη φαμίλια όχι. Ομερτά!
Φώντας Τρούσας
Εντάξει, λέω και για τον κόσμο. Για τον παραδοσιακό δεξιό φουκαρά ψηφοφόρο, που εξακολουθεί να υποστηρίζει τη σημερινή ΝΔ
Maria Pantoula
καλά τον είπες φουκαρά! Επειδη παρατηρώ όλη μέρα τις αντιδράσεις των φουκαράδων για την προσχώρηση Λοβέρδου, ειλικρινα έχω σηκώσει τα χέρια ψηλά! Τους αξίζει να είναι φουκαριάρηδες νομιζω. Οι υπόλοιποι τι φταίμε!
Vassilis Serafimakis
ναι, "θα τούς τρώμε στη μάπα γιά χρόνια", όπως σωστά λέτε, αλλά ο λόγος δεν είναι φυσικά ότι έχουν φύγει ή εκδιωχτεί οι καραμανλικοί, οι σαμαρικοί, και οι άλλοι από τη Νουδού, αλλά το ότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως κόμμα στην αντιπολίτευση που να έχει αντιπρόταση εξουσίας! Δεν βλέπετε τις δημοσκοπήσεις;
Το προφανές και λογικό είναι σ'αυτή την περίπτωση να πετύχουν μία μίνιμουμ πλατφόρμα τα αντιπολιτευτικά σχήματα και να κατεβούν σε μιά συμπαράταξη Αλλά βλέπετε τι γίνεται.
Maria Pantoula
όχι καμία σχέση δεν έχει ότι εφυγαν οι μεν ή οι δε, ίσως να μην εκφράστηκα σωστά. Επειδή προέρχομαι από τη ΝΔ, λόγω οικογενειακών καταβολών, αλλά κάποια στιγμή, όταν βγήκα στο μεροκαμάτο, κατάλαβα τι συμβαίνει, και άλλαξα πορεία με προσωπικό κόστος και επίπονο κιόλας, ξέρω τι σημαίνει οικογένεια Μητσοτάκη και πόσο μπορεί να διαβρώσει όχι μόνο τον περίγυρο αλλά και την κοινωνία και, έχοντας μετακομίσει σχετικά πρόσφατα από την Αθήνα στην επαρχία, το ζω ακόμη πιο έντονα. Οι δημοσκοπήσεις μου είναι αδιάφορες, όπως και μια σύμπραξη που δεν είναι εφικτή. Θεωρώ πως στις εποχές της σαπίλας που ζούμε δεν υπάρχει τίποτε προφανές και λογικό. Γιατί όλα μοιάζουν ιδανικά από εδώ που μιλάμε, αλλά έχει χαθεί η επαφή με την τοπική κοινωνία. Σας προσκαλώ στα χωριά της Πρέβεζας να σας πούνε οι αγρότες και οι κτηνοτρόφοι τι θέλουν, όχι εσάς προσωπικά, αλλά όσους οραματίζονται απατηλά όνειρα απο την Αθήνα, χωρίς να έχουν καμία επαφή με την πραγματική τοπική κοινωνία!
Giannis Dimitrakopoulos
Πάντως οι Καραμανλικοί τους τη βγαινουν απο τα δεξιά
Nikolaos Kotsovos
20ρουμπους στον κ.Φωντα
Pantelis Tsalouchidis
Τι να κάνουν οι άνθρωποι, όταν τρως δε μιλάς. Να τον ρίξουν, εντάξει, αλλά άμα δε βγουν τι γινεται; Τόσες δουλειές τρέχουν, να τις χάσουν; Υπομονή και διακριτικό πριόνισμα
George Galanis
γι αυτό δεν είσαι δεξιός μάλλον. επειδή έχεις συνείδηση και το αίσθημα της ντροπής απέναντι στους άλλους.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Όταν έβλεπα το Μπρουμπέικερ με τον Ρόμπερτ Ρέντφορντ, το 1981, το καλοκαιρινό σινεμά"...
ΑπάντησηΔιαγραφήMike Beles
Τότε δεν τα ακούγαμε αυτά ως μη ποιοτικά ...τώρα συγκρινόμενα με τα σημερινά ...φαντάζουν αριστουργήματα ..
Patritsopoulos Nikos
Βολιωτης νομιζω
Φώντας Τρούσας
δεν ξέρω
George Floudas
(τέλειο)