Τρίτη 28 Ιανουαρίου 2025

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 624

28/1/2025 
Απόψε είμαι καλεσμένος στην εκπομπή του δημοσιογράφου Ανδρέα Σταματόπουλου, στο ραδιοφωνικό σταθμό Flash 99,4 της Θεσσαλονίκης, για να μιλήσουμε για το «Ραντεβού στο Κύτταρο» [Όγδοο, 2024]. Η εκπομπή λέγεται «Εκλεκτικές Συγγένειες», είναι δίωρη, διαρκεί από τις 22:00 έως τις 24:00 και η συζήτηση θα ξεκινήσει λίγο μετά από τις 23:00. 

28/1/2024 
Πάνος Κουτρουμπούσης "Από Μπουζούκια σε Μπουζούκια" (1962) στις "Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου" [LiFO Books, 2024] 

27/1/2025
Επειδή κάτι ψάχνω - έτσι για να περνάει η ώρα όπως λέμε.
Όταν ο Στέλιος τραγουδούσε με τη Μαρινέλλα στο Λουξεμβούργον το φθινόπωρο του ΄57 (ήταν η περίοδος της Έκθεσης στη Θεσσαλονίκη) τη Μαρινέλλα τη λέγανε ακόμη Κική Παπαδοπούλου. Το "Μαρινέλλα" δεν το ήξερε κανείς ακόμη τότε...
Για να ξέρετε τι διαβάζετε και τι βλέπετε...

27/1/2025
Και υποτιμημένοι, και ξέρουν να γράφουν σωστά τραγούδια α λα παλαιά - πάνε μαζί αυτά...
https://www.youtube.com/watch?v=egPDOGAYyLE

27/1/2025
Ο δημοσιογράφος Ανδρέας Σταματόπουλος, από τον ραδιοφωνικό σταθμό Flash 99,4 της Θεσσαλονίκης, με προσκάλεσε να συζητήσουμε για τα βιβλία μου, στην εκπομπή του «Εκλεκτικές Συγγένειες». Τον ευχαριστώ πολύ.
Ήδη μιλήσαμε για τις «Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου» [LiFO Books, 2024], ενώ αύριο Τρίτη, λίγο μετά τις 11 το βράδυ (η εκπομπή είναι δίωρη, με ώρες μετάδοσης 22:00-24:00) θα μιλήσουμε και για το «Ραντεβού στο Κύτταρο» [Όγδοο, 2024].

26/1/2025
Είναι αποδοκιμασία και κατακραυγή για το αποσαθρωμένο πολιτικό σύστημα, όπως και για τις τέμνουσες εξουσίες που κυβερνούν, ο λαός να βρίσκει αποκούμπι και να στοιχίζεται, για τα δίκια του, πίσω από χαροκαμένους ανθρώπους.

26/1/2025
Μισέλ, Πάλε, Κάρεν - ένας απίστευτος δίσκος.
https://www.youtube.com/watch?v=j2Ra8XqRjcA

25/1/2025
Ρε αυτός ο Τιμοτέ Σαλαμέ πώς τον λένε μοιάζει περισσότερο με τον Ντόνοβαν, παρά με τον Ντύλαν. Και μετά σου λένε αν ο Μάστορας έμοιαζε με τον Καζαντζίδη... (γέλιο)

25/1/2025
Είναι μια ωραία συζήτηση, με τον δημοσιογράφο Ανδρέα Σταματόπουλο, για τον ραδιοσταθμό Flash 99.4 της Θεσσαλονίκης, που συνέβη πριν από λίγες μέρες. Συζητάμε, με αφορμή τις "Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου"¨[LiFO Βooks, 2024], και για το βιβλίο, και για τον ελληνικό κινηματογράφο, και για άλλα διάφορα...
https://www.youtube.com/watch?v=kquYlelUI_I

24/1/2025
Ευχαριστώ πολύ τον Δημήτρη Παναγιωτάτο, διακεκριμένο σκηνοθέτη του ελληνικού κινηματογράφου, συγγραφέα και άλλα τινά, που έγραψε στην Εφημερίδα των Συντακτών για το βιβλίο μου "Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου" [LiFO Books, 2024]...
24/1/2025
Είναι μια ωραία συζήτηση, με τον δημοσιογράφο Ανδρέα Σταματόπουλο, για τον ραδιοσταθμό Flash 99.4 της Θεσσαλονίκης, που συνέβη πριν από λίγες μέρες.
Συζητάμε, με αφορμή τις "Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου"¨[LiFO Βooks, 2024], και για το βιβλίο, και για τον ελληνικό κινηματογράφο, και για άλλα διάφορα (σχετικά πάντα). Σας προτείνω να την ακούσετε...
https://www.youtube.com/watch?v=kquYlelUI_I

24/1/2025
Αυτά τα είχα γράψει έτσι ακριβώς, εδώ μέσα, στις 25 Ιουνίου 2022. Δεν προσθέτω ή αφαιρώ ούτε "και"...
Ψάχνοντας κάτι άλλο έπεσα πάνω σε μία συνέντευξη του Μίμη Δομάζου. Όχι πολύ παλιά. Από τις αρχές του ’90. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση. Μπορεί να φαινόταν κάπως υπερφίαλος ο Δομάζος από τις απαντήσεις, αλλά όταν μιλάει... στρατηγός κάθεσαι κι ακούς. Δεν μένει χρόνος για απορίες του στυλ... γιατί το είπε αυτό... σιγά τώρα... και τέτοια. Άμα είσαι ποδοσφαιρόφιλος και ξέρεις τι σημαίνει Δομάζος, όλα τα δικαιολογείς και όλα τα αντιλαμβάνεσαι.
Θυμάμαι τον Δομάζο σαν ποδοσφαιριστή και από τα γήπεδα και από την τιβί. Ο Δομάζος δεν έπεφτε εύκολα κάτω. Κοντός, με χαμηλό κέντρο βάρους... δεν μπορούσες ούτε να τον τζαρτζάρεις. Ο Δομάζος ήξερε να κρατάει μπάλα (μεγάλο πράμα αυτό). Ήξερε να οργανώνει και ήξερε να σκοράρει. Τα ήξερε όλα. Ήταν ηγέτης. Σε κάθε κατεβασιά του ΠΑΟ η μπάλα θα περνούσε υποχρεωτικά από τα πόδια του. Ακόμη και αν δεν περνούσε, θα πήγαινε αυτός να την πάρει με το ζόρι από τους συμπαίκτες του. Δεν νοείτο επίθεση του ΠΑΟ, που να μην ήταν σχεδιασμένη από τον Δομάζο. Στρατηγός με τα όλα του.
Λέει πολλά στη συνέντευξη, αλλά ένα μου άρεσε πάρα πολύ. Σε κάποια στιγμή τον ρωτάει ο δημοσιογράφος τι σημαίνει «ηγέτης» και λέει ο Δομάζος πως ηγέτης είναι εκείνος που ξέρει να ομορφαίνει το παιγνίδι, αλλά που ξέρει και να το χαλάει όταν πρέπει. Και πως βασικά είναι ο άνθρωπος που μέσα στο γήπεδο δεν λογαριάζει κανέναν.
Μου άρεσε πολύ αυτό (το δεν λογαριάζει κανέναν). Και άλλα διάφορα...
Οι μεγάλοι ποδοσφαιριστές, σαν τον Δομάζο, είναι σαν τους μεγάλους καλλιτέχνες. Δεν διαφέρουν σε τίποτα. Αρκεί να μιλήσεις μαζί τους μόνο για ποδόσφαιρο. Μην αρχίσεις να τους ρωτάς ουτιδανά θέματα, της καθημερινότητας κ.λπ. Μόνο για ποδόσφαιρο θα τους ρωτήσεις. Άμα ξέρεις τι να τους ρωτήσεις, από τις απαντήσεις τους θα φανούν τα πάντα.
Παναθηναϊκός δεν ήμουν ποτέ, αλλά... προσκυνώ Μίμη Δομάζο.

23/1/2025
Πολύ κρίμα και για την Sigma Fay, που πέθανε πριν από λίγες μέρες. Εδώ είναι αμέσως μετά τον Πουλικάκο, και πριν από τον Σιδηρόπουλο, για να συνεχίσει και μετά απ' αυτόν, στο "Stormy Monday" του T-Bone Walker. Δεν υπήρξαν και τόσο πολλές Ελληνίδες, μέσα στα χρόνια, που να είπαν ωραία τα blues...
https://www.youtube.com/watch?v=vWudTwsRYEA

9 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "Πολύ κρίμα και για την Sigma Fay"...

    Lampros Papalexis
    Να ναι μόνο αυτό, εδώ μέσα υπάρχουν παιξιματα με τέτοια γνώση και συναίσθημα που δεν τα συναντάς σήμερα όχι εδώ στη Πετρομαγουλενα, αλλά ούτε στην άλλη άκρη του Ατλαντικού συχνά πια

    Φώντας Τρούσας
    Η πρώτη γενιά του ροκ φίλε μου, που έμαθε το ροκ από τους πατεράδες και τις μανάδες όχι από τους Radiohead και τους Arctic Monkeys

    Lampros Papalexis
    Aκριβώς

    Vagelis Avgidis
    όταν λέω εγώ ότι δεν υπάρχει συναίσθημα στη μουσική εδώ και 30 χρονιά, δεν με ακούει κανένας...

    Lampros Papalexis
    Δεν υπάρχει συναίσθημα γενικά, οι τέχνες αποτυπώνουν σε γενικές γραμμές την εποχή

    Vagelis Avgidis
    εννοείτε τους mamas and papas;;

    Φώντας Τρούσας
    Καλό... Και αυτούς... στη σειρά...

    Lampros Papalexis
    Ακριβώς

    Labis Vasilatos
    Σε αυτό το δίσκο μού υπόγραψε, άσε τις ιστορίες που μού έλεγε...Πάει κι αυτή...

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    Το Crazy love στου Ζωγράφου δεν οργανώθηκε από τον μακαρίτη Τάσο Ψαλτάκη, το Μουσικό Εξπρές, και τους συνεργάτες του; Θυμάμαι καλά;

    Φώντας Τρούσας
    Δεν θυμάμαι τώρα. Ό,τι γράφει πίσω ο δίσκος.

    Νίκος Βουρεκάς
    Από την τότε 3η Λυκείου του 2ου Γυμνασίου/Λυκείου Ζωγράφου, με σκοπό την κάλυψη των εξόδων της 5ήμερης εκδρομής, πρακτική (η οργάνωση συναυλιών) πολύ συχνή εκείνα τα χρόνια.
    Η συναυλία (διήμερη) του περιοδικού "Μουσικό Εξπρές" στου Ζωγράφου (στο γήπεδο ποδοσφαίρου και όχι στο μπάσκετ, όπως του Πουλικάκου) έγινε την επόμενη χρονιά, με την συμμετοχή πολλών ελληνικών συγκροτημάτων.
    (βλ. κάτω-κάτω, στο εξώφυλλο του συγκεκριμένου τεύχους)

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    ευχαριστώ.
    Τα έχω λησμονήσει..

    Panagiotis Syros
    νομιζω οτι θυμαμαι να αναφερει ο Γιαννης Νενες οτι ειχε διοργανώσει το crazy love ως μαθητης τοτε του λυκειου ζωγραφου

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    μεγάλη εκδήλωση νεολαίας.

    Panagiotis Syros
    θυμηθηκα: ειχε πει οτι το ειχε διοργανώσει η ταξη του

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    Τότε αρχισυντάκτης "ήμουν εγώ".
    Αλλά δεν ασχολήθηκα.
    Στο στήσιμο κλπ ψυχή ήταν
    ο σκηνοθέτης κινηματογράφου
    (και συνέταιρος στην έκδοση)
    +Γιώργος Παπακώστας
    -εκπληκτικός
    Άνθρωπος και φίλος.
    -Στην ταυτότητα δεν θυμάμαι
    το επώνυμο μου: Γιαννακόπουλος
    ή Πριτσαπίδουλας.

    Nikolas Fotakis
    αναγράφονταν και τα δύο (το Πριτσαπίδουλας εντός παρενθέσεως)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Μίμη Δομάζο...

    το Κουτοί μη Τόποι
    ο ψηλός αντίπαλος Σιώκος...

    Nikos Athanassakis
    Σε μια άλλη συνέντευξη, στο μετρό αν δεν κάνω λάθος γύρω στο '97-'98 είχε πει επίσης " μπορούσα να παίξω δύο 90λεπτα στην σειρά. Δεν κουραζόταν το σώμα μου, το μυαλό μου κουραζόταν!

    Vassilis Serafimakis
    Κι εγωιστής! Ετσι είναι κι ίσως πρέπει να είναι οι παγκοσμίου κλάσεως παίκτες, όπως αναμφίβολα υπήρξε ο συγκεκριμένος. Δυό πράματα, εκτός από όσα μνημονεύεις, μού είχαν κάνει εντύπωση πιό πολύ. Οτι δεν σταμάτησε ποτέ στη ζωή του να γυμνάζεται (στα ματς βετεράνων ήταν περίπου άδικη η διαφορά!) (στη "ρεβάνς" ΠΑΟ-Αγιαξ που οργανώσαν κάποτε οι Ολλανδοί, τούς είχε πεθάνει στο τρέξιμο!), και ότι στο γήπεδο τού αντιπάλου πού τον είχα δεί να τον βρίζει κυριολεκτικά όλος ο κόσμος σκύλιαζε και έπαιζε ακόμα πιό μανιασμένα. Πολύ δυνατή προσωπικότητα.

    Stathis Nikokavouras
    Οταν ειχε το 10 την καφετερια στην πλατεια βικτωριας 30 μετρα απο το σπιτι του βασιλη ο τακης ο μανατζερ του βασιλη ειχε αναλαβει υπευθυνος του μαγαζιου...ποσα βραδυα με τον μιμη ,ακριβως οπως γραφεις.μονο για μπαλα...με τον στρατηγο μονο για πολεμο μιλας...ειχε αυτο το χαμογελο το απιστευτο και την ηρεμια..το ιδιο και ο αντρεας ο σταματιαδης που εφυγε χτες..μια ζωη ποδοσφαιρο..ιδια ηρεμια..δεν θα καταλαβω ποτε πως ανθρωποι που εχουν τοσο νευρο στα παιγνιδια μετα εκτος αγωνα ειναι τοσο ηρεμοι...στο καλο να παει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ευχαριστώ πολύ τον Δημήτρη Παναγιωτάτο, διακεκριμένο σκηνοθέτη του ελληνικού κινηματογράφου"...

    Dimitris Panayiotatos
    Φώντα, το βιβλίο σου είναι τόσο μοναδικό στον ελληνικό κινηματογραφικό χώρο που ήταν απόλαυση να το διαβάσω και χαρά να γράψω γ' αυτό!

    Φώντας Τρούσας
    Σ' ευχαριστώ πολύ αγαπητέ Δημήτρη, τιμή μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ρε αυτός ο Τιμοτέ Σαλαμέ πώς τον λένε μοιάζει περισσότερο με τον Ντόνοβαν, παρά με τον Ντύλαν"...

    Γιαννης Στριγγος
    Ίδιοι είναι. Χαχαχα!

    Γιώργος Πήττας
    Στην περίπτωση αυτή, δεν έχει τόση σημασία η εξωτερική ομοιότητα όση η εσωτερική ταύτιση άρα και τι "εκπέμπει". Θα δω την ταινία την ερχόμενη εβδομάδα, και με όσα έχω δει και διαβάσει, έχω βάλει τον πήχη πολύ ψηλά.

    Stam Ekmek
    Δεν ξέρω τον Σαλαμέ.. Ντόνοβαν βλέπω, λαικ παταω

    Marilina Nasiakou
    υποδύθηκε τον Bob Dylan..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ "Μισέλ, Πάλε, Κάρεν - ένας απίστευτος δίσκος"...

    George Mtor
    Μπορει να φανω υπερβολικος αλλα η γυναικα αυτη εχει για μενα μια απο τις πεντε καλυτερες φωνες που εχω ακουσει μεχρι σημερα και δυσκολευομαι να πιστεψω οτι αυτο μπορει να αλλαξει

    Φώντας Τρούσας
    Κορυφαία ευρωπαία τραγουδίστρια της τζαζ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ "Είναι αποδοκιμασία και κατακραυγή για το αποσαθρωμένο πολιτικό σύστημα"...

    Γιώργος Δελτα
    Μια ερμηνεία είναι αυτή,δεν θα διαφωνήσω.Απ΄την άλλη δεν άκουσα ένα σύνθημα που να σχετίζεται με οικονομική ανέχεια,και προβλήματα της καθημερινότητας.Βουβά στεναχωρημένα πρόσωπα έβλεπες τριγύρω,αντιλαμβανόσουν ότι συμμετέχουν για ηθική συμπαράσταση όχι για τα δικά τους προβλήματα.Άδωνης Γεωργιάδης και διάφορα κομματόσκυλα που μιλάνε για οικονομικά κίνητρα των χαροκαμένων,θα ευχόμουν ειλικρινά να συμβεί στην δικιά τους οικογένεια κάτι αντίστοιχο.Η αμαρτία επάνω μου

    Stathis Nikokavouras
    δεν ηταν η σωστη μερα για συνθηματα φτωχειας.η παρουσια του κοσμου φτανει.το μυνημα το ιδιο ηταν...

    Γιώργος Δελτα
    Στον φίλτατο Φώντα απευθυνόταν το σχόλιο ότι η σημερινή μέρα νομίζω δεν είχε να κάνει με αποκούμπια και συστοίχιση του κόσμου με τους χαροκαμένους για άλλους λόγους πέραν της συμπαράστασης.Προσωπική μου εκτίμηση

    Θεοδουλος Παρασκευαιδης
    ΦΙΛΕ ΣΤΑΘΗ ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΛΕΣ,ΜΕ ΑΙΤΙΑ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΦΟΡΜΗ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ ΔΟΘΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΠΟΔΟΣΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΚΑΘΑΡΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΠΡΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΦΕΡΕ Η ΔΙΑΠΛΟΚΗ ΚΡΑΤΟΥΣ- ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΗΣ- ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ.......ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΜΕΡΙΚΕΣ ΜΕΡΕΣ ΕΙΧΑ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΣΧΕΤΙΚΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ....ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΘΕΤΩ ΠΙΟ ΚΑΤΩ...
    https://www.facebook.com/share/p/1EbPn47KNy/

    Φώντας Τρούσας
    Εγώ δεν έγραψα για φτώχειες. Η στοίχιση πίσω από το αίτημα για δικαιοσύνη, σε κάθε διάσταση της καθημερινής ζωής, είναι προφανής. Κι αυτό είναι πάνω από όλα (και συμπεριλαμβάνει τα πάντα).

    Ηλίας Σκαλής
    η τραγωδία δεν έγινε από τύχη ούτε από κάποια αφηρημένη κακία των πολιτικών που κυβερνάνε την χώρα. Οικονομικά είναι τα αίτια και γι’αυτό τα μαζέψανε όλα όσο πιο γρήγορα μπορούσαν. Είναι πιο εύκολο να είσαι ένοχος πάρα υπεύθυνος ΚΑΙ είναι πιο εύκολο να χωνέψεις οτι η ζωή μας είναι θέμα κοσμικών παρά οικονομικών πιθανοτήτων, όπως λέει και ο Τριπολίτης.

    Γιώργος Δελτα
    Αυτό αντιλήφθηκες από αυτά που γράφω? Θα πρέπει όλοι κάποια στιγμή να είμαστε σαφείς στις απόψεις μας και να τις διατυπώνουμε με θάρρος.Πολλές γενικότητες και αοριστίες διαβάζω σήμερα στα σχόλια και όχι μόνο εδώ.Όσοι (και εάν) πήγατε στην πορεία ίσως θα έπρεπε να γράψετε άλλα.Μια πένθιμη πομπή ήταν,στήριξη στον αγώνα των πενθούντων ξεκάθαρα.Κανείς δεν είχε στο μυαλό του ότι μπορεί να του συμβεί το ίδιο,οπότε τι κάνουμε μετά αν δεν λειτουργεί η δικαιοσύνη.Ας συστρατευτούμε τώρα να το διεκδικήσουμε όσο είναι καιρός.Όσο για το ότι τα αίτια είναι οικονομικά διαφωνώ κάθετα.Δεν ενδιαφέρει κανέναν αν κλείναν τον σιδηρόδρομο λόγω έλλειψης ασφάλειας και το πόσα χρήματα θα έχανε το κράτος.Γιατί γνώριζαν όλοι.Αυτό τους καθιστά εγκληματίες,απ΄τον Μητσοτάκη μέχρι τον τελευταίο βουλευτή της ΝΔ

    Ηλίας Σκαλής
    μια χαρά γράφω αυτά που γράφω. Ο καθένας είδε και συμμετείχε στην πορεία με το δικό του μυαλό. Τώρα, για τα αίτια της τραγωδίας, πέρα από το ότι είναι αυτονόητο ότι είναι οικονομικά, αυτή η συζητήση δεν έχει καμία σχέση με την δημοσίευση.

    Γιώργος Δελτα
    Κατάλαβα....κακώς ασχολήθηκα

    Nikos Mitrogiannopoulos
    Φώντα, εκπληκτική διαπίστωση. Διαυγής. Καθολική.

    Despina Paulidou
    Το "Δεν έχω οξυγόνο" ισχύει για το μεγαλύτερο ποσοστό των Ελλήνων.

    Katja Zeki
    Πολύ πολύ σωστό

    Spilios Anagnostopoulos
    Σε μια πρόταση αποτυπώθηκε η σημερινή πραγματικότητα.

    Jimmy Musicfan
    Μόνο που ήταν δολοφονία ατιμώρητη, ενώ οι ένοχοι είναι πασίγνωστοι και ΑΝ μιλησω για τη δολοφονία και την τιμωρία που τους πρέπει, μπορει να μου στοιχειοθετήσουν ποινικό αδίκημα ~~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σχόλια από το fb στο ποστ "Επειδή κάτι ψάχνω - έτσι για να περνάει η ώρα όπως λέμε"...

    Mparpa Mimis
    Ήταν όμως ήδη "βεντέττα"

    Dimitris Panagiotidis
    Κιτσα

    Φώντας Τρούσας
    Έχεις δει την ταινία ε?

    Dimitris Panagiotidis
    οχι, διαβασα την αυτοβιογραφια του Ζαμπετα

    Φώντας Τρούσας
    Προφανώς αυτό το όνομα ήταν για μεταξύ τους. Επίσημα έβγαινε ως Κική, όπως φαίνεται στη διαφήμιση. Έτσι την ήξερε ο κόσμος - ως Κική.

    Ιωάννα Κλ. στον Φώντας Τρούσας
    Όπως τα λες. Μεταξύ τους έτσι την αποκαλούσαν.

    Jim Jimakos
    Ερώτηση: Το Λάκης είναι ο Καρνεζης;

    Φώντας Τρούσας
    Βέβαια, δεν μπορεί να είναι κάποιος άλλος

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας στον Jim Jimakos
    ΝΑΙ. Φαίνεται, αυτός που έγραψε στο χαρτί τα ονόματα για τη διαφήμιση στην εφημερίδα, δεν το συγκράτησε το όνομα, όταν του τα είπε κάποιος από το συγκρότημα..
    Αυτό που βλέπω είναι μονόστηλο, διαφημιστικό, εσωτερικών σελίδων...

    Nikolas Fotakis
    Η ηλεκτροδότηση του μπουζουκιού είναι μια άλλη ιστορία που πρέπει να γραφτεί

    Φώντας Τρούσας στον Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    Δεν ισχύει αυτό. Τότε υπέγραφε ως σκέτο "Λάκης".\

    Φώντας Τρούσας στον Nikolas Fotakis Πούλαγε τότε το ρεύμα. Σήμαινε μικροφωνικές και μεγαφωνικές και άρα μεγαλύτερη ένταση κ.λπ. Στις διαφημίσεις κάθε λέξη έχει τη σημασία της. Δεν πετάς τίποτα.

    Ιωάννα Κλ.
    Και εκεί στο ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ την καλλιτεχνική διεύθυνση του καταστήματος καθώς και της επιχείρησης, την είχε για αυτό το σχήμα ο Χρήστος Κολοκοτρώνης (συνεταιρικά, βέβαια, με τον Καζαντζίδη). ~ Αλλά δεν έχω βρει καταχώρηση-ρεκλάμα στο σχήμα να υπάρχει και η Γκρέυ... -που λέει ο Καζαντζίδης στη βιογραφία του πως την περίοδο της Έκθεσης ανέβηκε η Καίτη Γκρέυ εκεί κι αφού τα έσπασε και έκανε σαματά, την κράτησε στο πρόγραμμα και κατόπιν τα "σπάσανε" και μεταξύ τους τελειωτικά και κατέβηκαν στην Αθήνα χωριστά....
    Τέλος φόρμας

    Stratis Agelos
    Οι υπόλοιποι μουσικοί κατούρησαν στο πηγάδι θεωρώ

    Φώντας Τρούσας
    Τι θες να πεις? Σιγά μη σου γράφανε τον ντράμερ το 1957, εδώ δεν τον γράφανε το '80

    Stratis Agelos
    τίποτα άστο…..

    Φώντας Τρούσας
    εγώ δεν έχω πιάσει τίποτα, για να το αφήσω, εσύ να ολοκληρώνεις τη σκέψη σου

    Stratis Agelos
    τα ονόματα των μουσικών, αλλά εκείνη την εποχή δεν υπήρχε επαρκής πληροφόρηση, οπότε η ομπρέλα συγκρότημα της κολουμπια τα περιελάμβανε όλα.
    Απάντησα μόνος μου
    Συγνώμη για την αναστάτωση κύριε Τρούσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σχόλιο από το fb στο ποστ "Πάνος Κουτρουμπούσης "Από Μπουζούκια σε Μπουζούκια" (1962) στις "Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου" [LiFO Books, 2024]"...

    Nina Tsavou
    Αχ,να’χε κατασκευάσει το γιαουρτοβόλο του!Πολύ θα χρησίμευε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχετικά με το ποστ για τον Μίμη Δομάζο
    Γειά σου Φώντα σαν σχεδόν βέρος Αμπελοκηπιώτης για την ιστορία έχω να σου αναφέρω ότι οι παλαιοί Αμπελοκηπιώτες θυμούνται ότι όταν έπαιζε στην Άμυνα Αμπελοκήπων είχε το προσωνύμιο Ολυμπίκος επειδή ήταν φανατικός Ολυμπιακός για περισσότερα δες το πολύ ενδιαφέρον βιβλίο του γνωστού δημοσιογράφου Πέτρου Μανταίου " Ποδηλάτης μ,ε Βατραχοπέδιλα" .
    Τελικά απ ότι φαίνεται ότι ο Δομάζος ήταν η έξαίρεση στον κανόνα σύμφωνα με τον οποίο " Γυναίκα αλλάζεις,κόμμα αλλάζεις ,ιδεολογία αλλάζεις ομάδα δεν αλλάζεις ¨'
    Τέλος πάντων τεράστιος παίχτης δίκαια τον ονόμασαν στρατηγό προσωπικά πάντα τον θαύμαζα (αν και εγώ ήμουν βαμμένος Ολυμπιακός) και δεν χόρταινα να τον βλέπω να παίζει ακόμα και στις προπονήσεις που παρακολουθούσαμε πιτσιρικάδες στο γήπεδο του Παναθηναικου.
    Γιώργος Μα

    ΑπάντησηΔιαγραφή