23/12/2025
Ποια ήταν η πρώτη πολύ μεγάλη συναυλία που έγινε ποτέ στην Ελλάδα σε σχέση με την τζαζ; Προφανώς λέμε για την εμφάνιση της θρυλικής Josephine Baker στο Παλλάς τον Φλεβάρη του 1934. 91 χρόνια πριν. Γι’ αυτή τη συναυλία θα διαβάσεις λεπτομέρειες στις σελίδες 18-20 του καινούριου βιβλίου μου «100 Χρόνια Ελληνική Τζαζ», που κυκλοφορεί τώρα από το Όγδοο.
Ποια ήταν η πρώτη πολύ μεγάλη συναυλία που έγινε ποτέ στην Ελλάδα σε σχέση με την τζαζ; Προφανώς λέμε για την εμφάνιση της θρυλικής Josephine Baker στο Παλλάς τον Φλεβάρη του 1934. 91 χρόνια πριν. Γι’ αυτή τη συναυλία θα διαβάσεις λεπτομέρειες στις σελίδες 18-20 του καινούριου βιβλίου μου «100 Χρόνια Ελληνική Τζαζ», που κυκλοφορεί τώρα από το Όγδοο.
22/12/2025
Δεν νομίζω να ασχολήθηκε κανείς με τον Simon Stokes, όταν πέθανε το 2020...
https://www.youtube.com/watch?v=UWBrG3XJ4JA&list=RDUWBrG3XJ4JA&start_radio=1
Δεν νομίζω να ασχολήθηκε κανείς με τον Simon Stokes, όταν πέθανε το 2020...
https://www.youtube.com/watch?v=UWBrG3XJ4JA&list=RDUWBrG3XJ4JA&start_radio=1
21/12/2025
Tο 2025 κυκλοφόρησαν αυτά τα δύο βιβλία μου.
Το αριστερό, που κυκλοφόρησε τον Ιούλιο και που σε λίγο θα είναι «εξαντλημένο» στην πηγή, είναι ένα βιβλίο που το πίστεψα και το πιστεύω πολύ, και η δική μου γνώμη είναι (και όποιος-α θέλει ας την αμφισβητήσει) πως είναι το πιο σημαντικό βιβλίο που κυκλοφόρησε ποτέ σε σχέση με την πορεία του ροκ, και του ελληνικού ροκ στη χώρα μας, ανάμεσα στα χρόνια 1956-1974. Για μένα δεν μπορεί να υπάρξει φίλος του ροκ στην Ελλάδα, που να αγνοήσει αυτό το βιβλίο.
Το δεξιό βιβλίο, που κυκλοφόρησε πριν από δυο βδομάδες, είναι ένα βιβλίο «οδηγός» για την πορεία της τζαζ στην Ελλάδα, τα τελευταία 100 χρόνια. Και της τζαζ γενικά, και της ελληνικής τζαζ προφανώς. Δεν θεωρώ πως είναι, σώνει και καλά, πιο «ειδικού ενδιαφέροντος», σε σχέση με το ροκ βιβλίο, καθώς σ’ αυτό γράφω ακόμη και για Πλέσσα, Λαβράνο, Τζένη Βάνου, Σπάρτακο, Μουζάκη κ.ά., ενώ το ετοίμασα κάπως σαν καθήκον απέναντι σε μια μουσική, με πολλούς και ορκισμένους fans (ακόμη και στις πιο δύστροπες εκδοχές της).
Tο 2025 κυκλοφόρησαν αυτά τα δύο βιβλία μου.
Το αριστερό, που κυκλοφόρησε τον Ιούλιο και που σε λίγο θα είναι «εξαντλημένο» στην πηγή, είναι ένα βιβλίο που το πίστεψα και το πιστεύω πολύ, και η δική μου γνώμη είναι (και όποιος-α θέλει ας την αμφισβητήσει) πως είναι το πιο σημαντικό βιβλίο που κυκλοφόρησε ποτέ σε σχέση με την πορεία του ροκ, και του ελληνικού ροκ στη χώρα μας, ανάμεσα στα χρόνια 1956-1974. Για μένα δεν μπορεί να υπάρξει φίλος του ροκ στην Ελλάδα, που να αγνοήσει αυτό το βιβλίο.
Το δεξιό βιβλίο, που κυκλοφόρησε πριν από δυο βδομάδες, είναι ένα βιβλίο «οδηγός» για την πορεία της τζαζ στην Ελλάδα, τα τελευταία 100 χρόνια. Και της τζαζ γενικά, και της ελληνικής τζαζ προφανώς. Δεν θεωρώ πως είναι, σώνει και καλά, πιο «ειδικού ενδιαφέροντος», σε σχέση με το ροκ βιβλίο, καθώς σ’ αυτό γράφω ακόμη και για Πλέσσα, Λαβράνο, Τζένη Βάνου, Σπάρτακο, Μουζάκη κ.ά., ενώ το ετοίμασα κάπως σαν καθήκον απέναντι σε μια μουσική, με πολλούς και ορκισμένους fans (ακόμη και στις πιο δύστροπες εκδοχές της).
20/12/2025
Οι καθηγητές, που παίρνουν τόνους στοιχεία από τα άρθρα μου και τα βιβλία μου (βασικά έχω ανοίξει τα μάτια σε πολύ κόσμο) να ξέρουν πως ό,τι παίρνουν από μένα είναι σωστό, αλλά επειδή παίρνουν και από άλλους, και επειδή οι ίδιοι (οι καθηγητές) δεν έχουν κάποια βαθιά και μακρόχρονη επαφή μ’ αυτά τα θέματα, με τα οποία εσχάτως ασχολούνται και... εξειδικεύονται, ώστε να μπορούν να τα ελέγξουν, να ξέρουν πως μπορεί κάλλιστα να την πατήσουν. Να αναπαράγουν, εννοώ, ανακρίβειες. Δηλαδή οι πηγές τους μπορεί να τους "κρεμάσουν".
Οι καθηγητές, που παίρνουν τόνους στοιχεία από τα άρθρα μου και τα βιβλία μου (βασικά έχω ανοίξει τα μάτια σε πολύ κόσμο) να ξέρουν πως ό,τι παίρνουν από μένα είναι σωστό, αλλά επειδή παίρνουν και από άλλους, και επειδή οι ίδιοι (οι καθηγητές) δεν έχουν κάποια βαθιά και μακρόχρονη επαφή μ’ αυτά τα θέματα, με τα οποία εσχάτως ασχολούνται και... εξειδικεύονται, ώστε να μπορούν να τα ελέγξουν, να ξέρουν πως μπορεί κάλλιστα να την πατήσουν. Να αναπαράγουν, εννοώ, ανακρίβειες. Δηλαδή οι πηγές τους μπορεί να τους "κρεμάσουν".
Ο Cat Stevens δεν ήρθε στην Ελλάδα στο «τέλος της χούντας»
το 1973 και ούτε τον έφερε η «χουντική νεολαία του Πανεπιστημίου». Η ΦΕΑΠΘ –που
δεν ήταν ακριβώς χουντική νεολαία, αλλά η διορισμένη φοιτητική ένωση του ΑΠΘ,
που προφανώς ήταν φιλοχουντική– είχε φέρει τον Ντέμη Ρούσσο, το 1973, όχι τον
Cat Stevens. Ο Cat Stevens είχε έρθει στη μεταπολίτευση, τον Ιούνιο του 1976.
[σόρι για την ποιότητα της φωτογραφίας, αλλά διαβάζεται μια χαρά αν κάνεις κλικ επάνω της]
20/12/2025
H τζαζ διαδρομή του Μίμη Πλέσσα στις δεκαετίες του ’50, του
’60 και του ’70, ήταν σαν να μην υπήρχε για την τζαζ αρθρογραφία μας για πολλά
χρόνια – και θυμάμαι την έκπληξη πολλών (ακόμη και του ίδιου του Πλέσσα), όταν
είχα γράψει για πρώτη φορά για το άλμπουμ «Ο Μίμης Πλέσσας Παίζει Philicorda»,
το 1996, στο «Jazz & Τζαζ». Σήμερα κάποια τέτοια θέματα θεωρούνται λυμένα,
αλλά δεν ήταν πάντα έτσι. Κι ένα βιβλίο που ανασκαλεύει την τζαζ στην Ελλάδα,
όπως είναι το «100 Χρόνια Ελληνική Τζαζ» [Όγδοο, 2025], δεν γίνεται να μην
ασχολείται και με αυτά. Ας πούμε με το γεγονός πως, για χρόνια, η ελληνική τζαζ
δισκογραφία είχε για αφετηρία της το 1979...
19/12/2025
Για τη συμβολή του περιοδικού Διαγώνιος του Ντίνου Χριστιανόπουλου στη διάδοση της τζαζ στη χώρα θα διαβάσεις πολλά στο "100 Χρόνια Ελληνική Τζαζ" [Όγδοο, 2025]. Δεν είναι μόνο οι σελίδες που παρείχε για την τζαζ αρθρογραφία στον Σάκη Παπαδημητρίου, ο Χριστιανόπουλος, αλλά και μια ομιλία που είχε κάνει νωρίς στα 50s για την "υπεράσπισι της τζαζ" (όταν η τζαζ βαλλόταν από μουσικοκριτικούς και κομμάτι της κοινωνίας).
Για τη συμβολή του περιοδικού Διαγώνιος του Ντίνου Χριστιανόπουλου στη διάδοση της τζαζ στη χώρα θα διαβάσεις πολλά στο "100 Χρόνια Ελληνική Τζαζ" [Όγδοο, 2025]. Δεν είναι μόνο οι σελίδες που παρείχε για την τζαζ αρθρογραφία στον Σάκη Παπαδημητρίου, ο Χριστιανόπουλος, αλλά και μια ομιλία που είχε κάνει νωρίς στα 50s για την "υπεράσπισι της τζαζ" (όταν η τζαζ βαλλόταν από μουσικοκριτικούς και κομμάτι της κοινωνίας).
18/12/2025
Το τι δουλειά έχει η Τζένη Βάνου σ’ ένα βιβλίο που αποκαλείται «100 Χρόνια Ελληνική Τζαζ» [Όγδοο, 2025] το έχει απαντήσει ο κορυφαίος βρετανός ιστορικός Eric Hobsbawm προ αμνημονεύτων χρόνων. Πριν ακόμη ξεκινήσει να ηχογραφεί η Τζένη...
[Για περισσότερα στις σελ.22 και 126-131 του πιο νέου βιβλίου μου]
Το τι δουλειά έχει η Τζένη Βάνου σ’ ένα βιβλίο που αποκαλείται «100 Χρόνια Ελληνική Τζαζ» [Όγδοο, 2025] το έχει απαντήσει ο κορυφαίος βρετανός ιστορικός Eric Hobsbawm προ αμνημονεύτων χρόνων. Πριν ακόμη ξεκινήσει να ηχογραφεί η Τζένη...
[Για περισσότερα στις σελ.22 και 126-131 του πιο νέου βιβλίου μου]
17/12/2025
Ανασκολόπιση 2025
https://www.youtube.com/watch?v=9kmdIQOGZrs&list=RD9kmdIQOGZrs&start_radio=1
Ανασκολόπιση 2025
https://www.youtube.com/watch?v=9kmdIQOGZrs&list=RD9kmdIQOGZrs&start_radio=1
17/12/2025
Όσοι ακούμε ροκ, όποτε και να πεθάνουμε, θα πεθάνουμε νέοι, γιατί το ροκ δεν σε αφήνει να γεράσεις, αλλά ρε φίλε κάποιοι από τη μεγάλη παρέα την κάνουν νωρίτερα, και αυτό, όπως και να το δεις, θλίβει όσους μένουν πίσω.
Με τον Αvesalom, από το Κιάτο, τα λέγαμε από τα early 90s, από την εποχή των fanzines και της Fifth Dimension, αλλά κρατήσαμε και μετά μια επαφή, έως και πριν από μερικές μέρες, εδώ στο fb πια, όταν ο Κώστας Καραμπέτσος σχολίασε σε κάποιο ποστ μου.
Ένας αγνός άνθρωπος, που έφυγε ξαφνικά... Τι κρίμα...
Όσοι ακούμε ροκ, όποτε και να πεθάνουμε, θα πεθάνουμε νέοι, γιατί το ροκ δεν σε αφήνει να γεράσεις, αλλά ρε φίλε κάποιοι από τη μεγάλη παρέα την κάνουν νωρίτερα, και αυτό, όπως και να το δεις, θλίβει όσους μένουν πίσω.
Με τον Αvesalom, από το Κιάτο, τα λέγαμε από τα early 90s, από την εποχή των fanzines και της Fifth Dimension, αλλά κρατήσαμε και μετά μια επαφή, έως και πριν από μερικές μέρες, εδώ στο fb πια, όταν ο Κώστας Καραμπέτσος σχολίασε σε κάποιο ποστ μου.
Ένας αγνός άνθρωπος, που έφυγε ξαφνικά... Τι κρίμα...







Σχόλια από το fb στο ποστ "Όσοι ακούμε ροκ, όποτε και να πεθάνουμε, θα πεθάνουμε νέοι"...
ΑπάντησηΔιαγραφήThanasis Kremasmenos
Ο Κωστας η ψυχη της Ροκ Συνάντησης Κιάτου, ο ιδρυτής της 5th dimension, είχε βοηθήσει αφιλοκερδως δεκάδες ντόπιους κ όχι μόνο μουσικούς με προσωπική δουλειά και αγώνα. Ηταν ένας υπέροχος ανθρωπος που είχα την τύχη να γνωρίσω. Έφυγε νωρίς και θα λείψει σε όλη την κοινότητα όσων αγάπησαν και αγαπούν το ροκ κ τις "διαφορετικές" μουσικες. Nα σαι καλά που έγραψες κάτι γι αυτόν.
Kostas Laskos
Ο Κώστας ήταν αυτός που μου είχε συστήσει να σε ακολουθώ εδώ στα σοσιαλ, όπως επίσης ήταν αυτός που μου είχε συστήσει την ροκ μουσική και το ραδιόφωνο όταν ήμουν ακόμα πιτσιρικάς.
Το ότι σχεδόν ολόκληρη η γενιά (όπως και οι επόμενες) μου στο Κιάτο εκείνα τα χρόνια είχε μία διαφορετική μουσική κουλτούρα ήταν σε πολύ μεγάλο βαθμό έργο Αβεσσαλώμ.
Τεράστια απώλεια για την περιοχή μας
Vassilis Serafimakis
Εξαιρετικής ποιότητας αυτοσαρκασμός στο βιογραφικό που διάβασα.
Γιάννης Ρότσιος
Πολύ αγαπητός σε όλους μας.
Ntinos Dimatatis
Ολο το ροκ του Κιάτου ,μεγάλος εργάτης και καλός φίλος ,σοκ μεγάλο ,πολύ κρίμα....
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ανασκολόπιση 2025"
ΑπάντησηΔιαγραφήAlexandros Stamatios Fotias
Κάτι σαν την 'απολυτηρίωση' του γνωστού κτηνοτρόφου;
Christos Nastos
Ηχογραφημενο σε 8ωρο session,
live στο studio,
το περασμενο Απριλιο...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Το τι δουλειά έχει η Τζένη Βάνου σ’ ένα βιβλίο που αποκαλείται «100 Χρόνια Ελληνική Τζαζ»"...
ΑπάντησηΔιαγραφήGeorge Floudas
Τι φωνάρα!
Πόσο αδίκησε τον εαυτό της.
Δεν την πήγε και η εποχή βέβαια από ένα σημείο και μετά…
Βασίλης Καμπούρης
Το πήραμε. Είναι χορταστικό και για μελέτη. Μαζί με το 60ς κι επειδή δεν διαβάζουμε με χάρακα σαν εκείνον σε κείνη την ταινία αλλά θέλουμε να απορροφουν οι νευρώνες μας τα καλά έργα, τα λέμε του ....χρόνου ( γέλια)
Sarantis Patrinos
Υπέρτατη φωνάρα.....
Spiros Dfold Grammenos
Χαιρετισμούς από Κέρκυρα!
Σχόλι από το fb στο ποστ "Για τη συμβολή του περιοδικού Διαγώνιος του Ντίνου Χριστιανόπουλου στη διάδοση της τζαζ στη χώρα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKonstantinos Kottis
Νωρίς στα 50΄ κράζανε εξαιτίας της κριτικής που ασκούσαν οι μαρξιστές της Σχολής της Φρανκφούρτης στην τζαζ ως μη αυθεντική λαϊκή τέχνη.
Σχόλια από το fb στο ποστ "H τζαζ διαδρομή του Μίμη Πλέσσα στις δεκαετίες του ’50, του ’60 και του ’70"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNicola Di Rossi
,πολύ καλός δίσκος
Stathis Nikokavouras
αγαπημενος μιμης...ερχονταν στην ακαδημιας στην μπουτικ που δουλευα παιδι και γνωριστηκαμε...απιστευτα ευγενικος...σκεψου οτι την ημερα που μπηκαν οι γερμανοι στην αθηνα το 41 και πηγαν στο ραδιοφωνικο σταθμο ηταν μεσα και επαιζε πιανο...στα 16 η 17 του..αυτος ειναι η τζαζ η ελληνικη οταν δεν ειχαν ιδεα αλλοι...η γνωριμια με την γυναικα του την λουσιλ την καρερ τον εκανε να φτασει κοντα στα 100 παρα κατι ψηλα....του σταθηκε διπλα του μεχρι το τελος....απο τοσους που περασαν φωντα απο την μπουτικ δυο μου εχουν μεινει πιο πολυ στο μυαλο.ο μιμης και ο λακης ο πετροπουλος ο προπονητης ..ομορφαντρας...ντυμενος με κοστουμια απιστευτα .....θα σε καλουσα σπιτι μου μου λεει μια μερα αλλα εχω κορη της παντριας....απο τον κατω οροφο της μπουτικ ακουστηκε φωνη γλυκια.....μμμμμμ σιγα τον αντρα τι να φοβηθεις καλε λακη μου....ο ντινος....τι γελιο ριξαμε....καποιοι ανθρωποι εχουν αστερι ρε φωντα....χωρις να ειναι ντιβες με ευγενεια σε κερδιζουν....ετσι ηταν ο μιμης...
Vassilis Serafimakis
είχα γυμναστή Λεόντειο τον Μητσώνη, που είχε κάνει βοηθός Πετρόπουλου, τον οποίο εκτιμούσε κι υπεραγαπούσε. Τον πείραζα, "κ. Μητσώνη, ο δικός σας δεν έστησε καλά την ομάδα..." "Σεραφειμάκη, πάλι θα τις αρπάξεις!"
ΥΓ γιατί ετσι εύκολα παρεκτρέπομαι εκτός θέματος; Τι να κάνω που το περιβόλι εδω είναι πολλαπλώς αναγεννησιακό. Θα το προσέξω.
Stathis Nikokavouras
εχει παρει ο πετροπουλος τα περισοτερα πρωταθληματα απο καθε αλλο προπονητη στην ελλαδα.ειχε στεναχωρια που κατεληξε στον απολλωνα το 85 απο το να ειναι προπονητης σε παναθηναικο ,ολυμπιακο,εθνικη,μπρουζ στο βελγιο και οχι μπρυζ που λενε οι αγραμματοι ρεπορτερς ...ρωτα τον φιλο σου αν ειχε δει πιο καλοντυμενο αντρα απο τον πετροπουλο...οταν στον υπολοιπο πλανητη οι προπονητες φοραγαν φορμες την ημερα του αγωνα αυτος φοραγε κουστουμι ....και ρολοι με αλυσιδα ...μαντηλι στο τσεπακι της καρδιας .απαιχτος...χωρις κιλα ,και καμακι γερο..
Vassilis Serafimakis
Bruges: αγγλικά Μπρούζ (ταινιάρα!), γαλλικά & βελγικά Μπρύζ.
Mike Beles
Που το βρίσκουμε το βιβλίο ?
Φώντας Τρούσας
Σε όλα τα κεντρικά βιβλιοπωλεία - κανονικά και on line. Κι αν δεν το έχουν μπορούν να το παραγγείλουν.
Panos Poul
Πως τα προλαβαίνεις όλα?
Σχόλια από το fb στο ποστ "Οι καθηγητές, που παίρνουν τόνους στοιχεία από τα άρθρα μου και τα βιβλία μου"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝικος Μαργαρωνης
Πάντως έτσι όπως τα γράφουν ,μάλλον ο Πανούσης τους κρεμάει..
Stathis Nikokavouras
και ο τζιμακος τοτε παιδι ηταν μικρο.
Νικος Μαργαρωνης
Αρα λοιπόν δεν θυμόταν καλά.
Φώντας Τρούσας
Ο Πανούσης είναι ο πιο αθώος απ' όλους. Δικαιούσαι να μη θυμάσαι καλά.
Ιωάννα Κλ.
Καλά...τι γέλιο -μα και θυμό!- έχω ρίξει κατά καιρούς από διδακτορικά και άρθρα, δε λέγεται!
Μπόλικοι "καθηγητάδες" επειδή είναι κι "αδιάβαστοι"... επικαλούνται για πηγή τους το άρθρο εφημερίδας πχ, που κάνει παραπομπή-βιβλιογραφία στο πρωτότυπο!
Και παίρνουν και άριστα!
#γελιο_μιλαμε
Βαγγέλης Δεληπέτρος
Οι συγκεκριμένες αναφορές αφορούν όμως έναν καθηγητή που εσχάτως ασχολήθηκε και με τα πολιτιστικά της χουντικής επταετίας, έτσι δεν είναι;
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Βαγγέλη, αν έχω κέφι θα σου γραψω στο μέσετζερ...
Χρήστος Πριτσαπίδουλας στον Φώντας Τρούσας
Σε θεωρώ κορυφαίο...
αν και οι γνώσεις μου είναι "ελάχιστες".
Μαθαίνω από σένα.
Δυστυχώς αυτοί που κρίνουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά δεν είναι και οι πλέον κατάλληλοι.
* Θα χαιρόμουν, αν σου απονέμονταν καθηγητικός τίτλος.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Tο 2025 κυκλοφόρησαν αυτά τα δύο βιβλία μου"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Kouteris
Κοιτάζω δεξιά πάντως για δικούς μου λόγους
George Stefanakis
το βιβλίο για το ροκ έχει όντως πολύ ενδιαφέρον (παρά τις όποιες επιμέρους μικρές διαφωνίες θα μπορούσε να έχει κανείς με την άποψη του συγγραφέα σε κάποια σημεία).
Θέλω να διαβάσω κι αυτό για τη τζας, διότι πολλά πράγματα ειδικά για τα πιο παλιά χρόνια δεν είναι γνωστά.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Δεν νομίζω να ασχολήθηκε κανείς με τον Simon Stokes, όταν πέθανε το 2020..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Δεν τον ήξερα. Άλλος ένας πολύ ενδιαφέρων καλλιτέχνης που πρωτομαθαίνω εδώ!
(Κοίταγα τωρα την είδηση γιά τον θάνατο τού πρώτου κιθαρίστα τών Jethro Tull -- θυμάμαι που έβαζα και ξαναέβαζα το Cat's Squirrel.)
Φώντας Τρούσας
Μπλουζάρης. Προφανώς δεν γούσταρε τη στροφή του Anderson, μετά τον πρώτο δίσκο των Tull και την κοπάνησε... https://www.youtube.com/watch?v=Wua0ONzE29s...
Dear Jill (2006 Remaster)
Stathis Nikokavouras
Δεν εκανε και τιποτα σπεσιαλ φωντα.αυτο το τραγουδι που ανεβασες αξιζει ,το τζαμαλαγια καπως και τιποτα αλλο .για καποιο λογο ξεκινανε καλα τα τραγουδια και δεν υπαρχει ενα ξεσπασμα κατι να σε στειλει η μουσικη του.και επειδη κανεις συγκριση με τον crhis rea ,ο δευτερος εχει πουλησει 50 εκ δισκους εχει γραψει κοματια πιασαρικα που μενουν στην μνημη τον ηξερε ολος ο πλανητης.
Φώντας Τρούσας
δεν ψήνομαι με τον Ρία, μπορεί να ήταν καλός παίκτης, αλλά τα τραγούδια του είναι για να σε πάρει ο ύπνος (προτιμώ τον JJ Cale σ' αυτό το στυλ). Αυτό το τραγούδι είναι αριστούργημα...
https://www.youtube.com/watch?v=GswNd7e3ILc...
Simon Stokes & The Nighthawks - Ride On Angel
Stathis Nikokavouras
ναι αυτο ειναι οκ.ηχογραφηση ειναι μαπα....μπορει ναναι κακο ανεβασμα στο you tube
Spyros Kalorizos
Ιδέα δεν είχα για τον τύπο αλλά το συγκεκριμένο με εντυπωσίασε. Πολύ καλό!
Kwstas Agas
Πολύ καλό!! Μάλιστα μου θύμισε εκείνο το φοβερό μπλουζ ροκ που τραγουδούσε ο Edgar Broughton στο meat album με τίτλο what is a woman really for? ...
... Και τελοσπαντων, το πόσο θα στεναχωρηθείς με τον θάνατο κάποιου καλλιτέχνη, δεν εξαρτάται από το πόσο διάσημος είναι, αλλά "τι πραγματικά έχει προσφέρει στη δική σου ζωή, πώς τα τραγούδια του έχουν επιδράσει στη δική σου καθημερινότητα"!! Φερ' ειπείν, το περασμένο καλοκαίρι, όταν πέθανε ο Ozzy, που τον έκλαψε ο μισός πλανήτης, στεναχωρέθηκα κι εγώ όπως όλος ο κόσμος... Όμως όταν λίγες μέρες μετά έφυγε από τη ζωή ο, καταφανέστατα λιγότερο διάσημος, George kooymans , κιθαρίστας - ιδρυτής των golden earring, αυτή η είδηση θανάτου με τσάκισε, μιας και, αν αυτή τη στιγμή μπορώ να θεωρουμαι τραγουδοποιός που δισκογραφεί , κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό το χρωστάω σε αυτόν....
Akis Perdikis
Θα έπρεπε...?
Φώντας Τρούσας
Akis Perdikis Γιατί όχι?
Akis Perdikis
- Διότι, πλέον, οι νεκροί έχουν ξεπεράσει τους ζωντανούς - οι δικοί μου ήρωες τουλάχιστον. Ο Stokes πέρασε "κάτω από το ραντάρ" μου και τον θυμάμαι αμυδρά, περισσότερο από κάποιες ταινίες. Κοίτα πόσοι πέθαναν το 2020. Ποιον να πρωτοκλάψεις..? https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_2020_deaths_in_popular_music
Φώντας Τρούσας
ναι ρε φίλε, καταλαβαίνω, κι εγώ βαριέμαι να γράφω συνέχεια για πεθαμένους, πολλούς τους έχουμε τιμήσει εν ζωή, και αυτό φτάνει
Dimitrios Kambakos
Είχα γράψει κειμενακι για τον Simon τότε