Τρίτη, 9 Μαΐου 2017

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 18

9/5/2017
Οι απρέπειες για το θάνατο της Μαίρης Τσώνη αρχίζουν να ξεβράζονται μία-μία. Το έγραψα κάπου χθες πως… ξέρω πολλούς σκανδαλοθήρες που έχουν ήδη ξύσει μολύβια. Και να που ήδη συμβαίνει… Σιγά και μη δεν συνέβαινε, θα μου πείτε.
Όποιος γνώριζε αυτό το κορίτσι από το έργο του (τα τραγούδια του πρώτα-πρώτα) θα κάνει εκείνο που κάνουμε πάντα εμείς που αγαπάμε τη μουσική. Θα ρίξουμε τους δίσκους και τα CD της στα πικάπ και τα players και θα την ακούσουμε σ’ ένα ακόμη blues. Όλα τα υπόλοιπα είναι για κείνους τους άθλιους, που γράφουν ξεφτιλισμένα κείμενα για εφήμερα κέρδη.
Η Μαίρη Τσώνη τραγουδά Screamin' Jay Hawkins…

9/5/2017
Δεν μπορώ να καταλάβω την ηλιθιότητα που δέρνει ορισμένους. Τίθεται ένα θέμα, κάπου-οπουδήποτε, μπαίνεις σχολιάζεις, λες κάτι που δε συνάδει μ’ εκείνο το αχυρένιο που έχουν οι πολλοί στο κεφάλι τους, κομίζεις στοιχεία (δηλώσεις, πηγές κ.λπ.) κι εκείνο που εισπράττεις είναι, τελικά, την επιτίμηση.
Είναι θλιβερό να επικαλούνται κάποιοι αγράμματοι τις σπουδές τους (στο στυλ «ξέρεις ποιος είμαι ’γω») σε μια κουβέντα που είναι… τρεις το λάδι τρεις το ξύδι, λες κι εμείς κατεβήκαμε από τα Γκράβαρα, ή να ταμπουρώνονται πίσω απ’ τις καριέρες τους – που έφτασαν τέλος πάντων στο peak τους, ρε παιδί μου, σε ανώμαλες εποχές.

9/5/2017
Ο περιβόητος νόμος Κατρούγκαλου, εκείνος δηλαδή με τις μειωμένες εισφορές για ανύπαρκτες ή εν πάση περιπτώσει θλιβερές αποδόσεις, αποδείχτηκε κόσκινο μέσα σ’ έξι μήνες. Στο νέο τέταρτο μνημόνιο επιβάλλεται νέα αύξηση των ασφαλιστικών εισφορών στους αυτοαπασχολούμενους, καθώς από το 2018 (και εξ ολοκλήρου από το ’19) αυτές θα υπολογίζονται επί του τζίρου της προηγούμενης χρονιάς (χωρίς την αφαίρεση των ασφαλιστικών εισφορών). Τούτο σημαίνει αύξηση γύρω στο 60άρι-70άρι το μήνα στην καλύτερη περίπτωση.
Και όχι τίποτ’ άλλο, αλλά έχουμε και κάποιους ηλίθιους κυβερνητικούς βουλευτές που σκίζουν τα ρούχα τους πως οι αυξήσεις δεν… είναι από σήμερα (λαέ μην κλαίς!), αλλά θα ολοκληρωθούν μετά από δυο χρόνια.
Ρε, είστε τελείως σιχαμένοι! Το έχετε καταλάβει;

8/5/2017
O Βαλάντης Τερζόπουλος μού θύμισε τον Graham Bond –όχι, δηλαδή, πως έχουμε σταματήσει ποτέ ν’ ακούμε τις δισκάρες του– κι εγώ θυμήθηκα έναν έλληνα μουσικό, που υπήρξε φίλος τού φοβερού βρετανού (τραγουδιστή, οργανίστα και σαξοφωνίστα), που έφυγε κι αυτός (ο Graham Bond) τόσο γρήγορα από τη ζωή. Λέω για τον Νικηφόρο Μεταξά (1944-2015) του συγκροτήματος Βόσπορος, ο οποίος στα νιάτα του έπαιζε ροκ στην Αφρική (Ζάμπια), πριν βρεθεί στην Αγγλία στις αρχές του ’70 και γνωριστεί-συνεργαστεί με τον Μάγο του Ροκ σ’ ένα βιβλίο (“The Celtic Territory and the Advent of Rock n’ Roll”), που ποτέ δεν κυκλοφόρησε.
Αν υπάρχει λόγος, τώρα, να θυμάμαι τα 00s, από μουσικής πλευράς, είναι μόνο για κάτι τέτοια crossovers.
Στη μνήμη του Νικηφόρου Μεταξά. Και του Graham Bond…

8/7/2017
Και από «αρπαχτικό» επενδυτή, ΦΥΣΙΚΑ, διαβάζεις αλήθειες για το ελληνικό δράμα. Τάδε έφη Jim Rogers:
>>Να πληρώσουν αυτοί που έδωσαν τα δάνεια, όπως οι τράπεζες. Ό,τι δηλαδή συμβαίνει σε όλες τις χρεοκοπίες. Σε όλη την ιστορία, οι άνθρωποι που κάνουν λάθη, χάνουν χρήματα. Εγώ δεν έδωσα δάνεια στην Ελλάδα, αλλά πολλοί άλλοι το έκαναν και αυτοί θα πρέπει να αναλάβουν την ευθύνη. Όπως όταν εγώ κάνω λάθος στο χρηματιστήριο δέχομαι τις επιπτώσεις, έτσι και αυτοί που έδωσαν δάνεια στην Ελλάδα πρέπει να υποστούν τις συνέπειες.<<
>>Όπως θα ξέρετε, τα προβλήματα της Ελλάδας όχι μόνο δεν έχουν λυθεί αλλά χειροτερεύουν. Το ελληνικό χρέος αυξάνεται, όσο και αν πληρώνει η Ελλάδα και αυτό κάνει το πρόβλημα χειρότερο.<< 
http://www.liberal.gr/arthro/134361/apopsi/sunenteuxeis/Jim-Rogers-min-anisucheite-ta-cheirotera-erchontai.html

8/7/2017
Πέθανε η Μαίρη Τσώνη, πολύ νέα, ηθοποιός («Κυνόδοντας») και τραγουδίστρια-περφόρμερ στους Mary & The Boy, στους Joalz και δεν ξέρω, τώρα, πού αλλού… Έψαξα να βρω τι είχα γράψει σ’ ένα παλιό Jazz & Tζαζ (#178, Γενάρης ’08) για το θρήνο τού “Mary & The Boy”, ενός CD της από το 2007 που μας πήγαινε πίσω στις νύχτες των Yell-O-Yell… Θα ξανακούσω…

8/5/2017
Αυτό είναι το καλύτερο τεύχος που έβγαλε ποτέ το φάνζιν ROLLIN UNDER (No 15, Aύγουστος-Σεπτέμβριος ’88). Ο Julian Cope γράφει για την ψυχεδέλεια και ο μαρξιστής ντράμερ των Henry Cow, Art Bears κ.λπ. Chris Cutler λέει, σε αποκλειστικότητα (το τονίζω αυτό), τα πιο σοβαρά πράγματα για την κοινωνία και τη μουσική που διάβασα ποτέ σε ελληνικό περιοδικό.

7/5/2017
Το 1968, ο Alejandro Jodorowsky φαίνεται πως είχε σκηνοθετήσει στο Μεξικό ένα… ψυχεδελικό θεατρικό, από το οποίο προέκυψε κι ένα σάουντρακ (Alfa - Gungadin: !Un Hiperconcierto!). Η διασκευή που υπάρχει εκεί στο “Purple haze” του Jimi Hendrix έχει ένα εξώκοσμο ποπ άρωμα…
(O δίσκος είναι σπάνιος, αλλά τον έχω σε CD-R πάνω από 15 χρόνια και η φωτογραφία του cover που δίνω εδώ είναι καλύτερη από εκείνη του discogs).

7/5/2017
Αυτοί οι ευπρεπισμοί, στα γραπτά, μου τη δίνουν άγρια. Γιατί γράφετε ρε «την κατοικία του» και όχι «το σπίτι του»; Για να σας δώσουμε μεγαλύτερη σημασία; Είναι γελοίο. Πάρτε το επιτέλους χαμπάρι.

6/5/2017 
Σταματήστε ρε να μιλάτε για ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΨΥΧΕΔΕΛΕΙΑ και άλλες τέτοιες ασυναρτησίες. Είστε τελείως… μπαγλαμάδες; Εκεί όπου έχεσαν οι Jefferson Airplane και οι Grateful Dead βγήκαν οι τούρκοι «ψυχεδελάδες».
(Ελπίζω να μη διαβάζει το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι, γιατί κινδυνεύουμε).

6/5/2017
ΑΡΤΕΜΙΣ ΤΣΑΡΜΗ
Και κούκλα και καλή ηθοποιός, που έφυγε όμως πολύ νωρίς από τη ζωή. Τώρα, το πόσα βραβεία πήραν οι YES μάς είναι παντελώς αδιάφορο. ΦΑΝΤΑΖΙΟ, Νοέμβρης '76

67 σχόλια:

  1. Η Μαιρη Τσωνη ειχε παιξει και στο "Το Κακο"του Γιωργου Νουσια 2005 , εχω το dvd απο μια τριλογια της Κ Ελευθεροτυπ με θεμα Ελληνικο Cult, η ταινια ειναι σπλατερ το πρωτο στην Ελλαδα και πρωτοπροβληθηκε στο φεστιβαλ θεσσαλονικης του 2005

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η Μαίρη ήταν ταλαντούχα κοπέλα Ο δίσκος της με το Βούλγαρη και το Βεσλεμέ είναι από τους αγαπημένους μου των τελευταίων χρόνων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι απρέπειες άρχισαν για τον θανατο της Μ Τσώνη;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψάξε βρες τες μόνος σου. Μην περιμένεις links από μένα.

      Διαγραφή
  4. Γιατί μας είναι αδιάφορα τα βραβεία των YES δηλαδή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επειδή είμαι γενικά εναντίον των "βραβείων" κι επειδή στο εξώφυλλο εικονίζεται αγαπημένη μου ηθοποιός.

      Διαγραφή
  5. Παραθέριζα στη Χάλκη των Πριγκηπονήσων 11 χρόνια κι έβλεπα συχνά το Νικηφόρο και τη Βασιλική στην αποβάθρα ή περιμένοντας να πάρουμε άμαξα το λεγόμενο παητόνι Δεν ήξερα ούτε για τη συνεργασία του με τον Γκρέαμ Μποντ ούτε για τη φάση της Ζάμπια
    Μπράβο Φώντα που τον θυμήθηκες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος 13 Μαΐου 2017 - 3:21 μ.μ.
    Το ότι δεν υπήρχε τουρκική ψυχεδέλεια δεν είναι ακριβές . Σίγουρα υπάρχουν υπερβολές των συλλεκτών - ντίλερς όμως αν ακούσεις τις λίγες σίγουρα ηχογραφήσεις , κυρίως των 70ς, θα διαπιστώσεις ότι οι ανατολίτικοι δρόμοι με την τραχύτητα των ηλεκτρικών οργάνων δίνουν μια υπνωτική υποβλητική ατμόσφαιρα
    Προτείνω για ακρόαση
    Üc HurEl
    Erkin Koray

    ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAS 13 Μαΐου 2017 - 3:43 μ.μ.
    Μόνο αμερικάνικη και βρετανική ψυχεδέλεια αναγνωρίζω (και αυτό με αστεράκια).
    Όλα τ' άλλα είναι φούμαρα.
    Η "ψυχεδέλεια" δεν είναι μουσικό είδος, όπως το progressive ή το jazz-rock.
    Είναι κάτι ευρύτερο. Ήκμασε σε συγκεκριμένους τόπους και συνθήκες και πήγε παράλληλα με πολύ συγκεκριμένες κοινωνικοπολιτικές αναζητήσεις.
    Όλα τα υπόλοιπα (σχετικά), είναι φτηνές ή λιγότερο φτηνές αντιγραφές των εξωτερικών στοιχείων της.
    Αυτή είναι η άποψή μου. Και δεν χρειάζεται να την συμμεριστεί κανείς.

    ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAS 13 Μαΐου 2017 - 3:44 μ.μ.
    Κι εμένα μη μου προτείνεις Üc HurEl και Erkin Koray, γιατί αυτά τ' ακούω εδώ και 25 χρόνια.

    ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAS 13 Μαΐου 2017 - 5:09 μ.μ.
    Και δεν το είπα παρεξηγημένος το τελευταίο, αλλά ως γεγονός.

    Ανώνυμος 13 Μαΐου 2017 - 5:24 μ.μ.
    μην αρπάζεσαι προφανώς τα ξέρεις αλλά υπάρχουν και άλλοι που δεν τα ξέρουν.
    Είμαι από Κωνσταντινούπολη , έχω συζητήσει με ανθρώπους που ζήσαν την εποχή εκείνη και σε βεβαιώνω ότι και υποψασιασμένοι ,για να μην πω και συνειδητοποιημένοι ήταν. Ο Ερκίν Κοράυ έχει φάει το ξύλο της αρκούδας για τις πολιτικοκοινωνικές του απόψεις και τον τρόπο ζωής του που είχε ΠΟΛΛΑ ΚΟΙΝΑ με τους συνομιλήκους του στην Αμερική ή στη Βρεττανία.
    Η ψυχεδέλεια δεν ήταν αμερικανική ή βρεττανική αποκλειστικότητα και δεν αναφέρομαι φυσικά μόνο στην μουσική.
    Και βέβαια ΔΕΝ είμαι ο Νταλούκας να σου μιλήσω για τη θεία μου τη χίπισσα, αν και έχω μια τέτοια φευγάτη .θεία Αυτή θα έπρεπε έσως να άκουγες.

    ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ/ PHONTAS TROUSSAS 13 Μαΐου 2017 - 6:27 μ.μ.
    Γιατί μου λες "μην αρπάζεσαι", αφού έγραψα πιο πριν "δεν το είπα παρεξηγημένος το τελευταίο";
    Ο Koray (που... έτρωγε ξύλο για τις απόψεις του, όπως και οι έλληνες "ψυχεδελάδες") είχε τόσο σχέση με την ψυχεδέλεια, όσο οι ταινίες του Βέγγου με τις ταινίες του Γκοντάρ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από Κωνσταντινούπολη? Υπάρχουν ρωμιοί ψυχεδελάδες?

      Διαγραφή
    2. γιατί να μην υπάρχουν abicım

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι που υπάρχουν καρντεσιμ..Και ρωμιοί και ψυχεδελάδες

      Διαγραφή
  7. Mε αυτή τη λογική ούτε ελληνικός υπερρεαλισμός υπήρχε , ούτε σπαγκέτι γουέστερν, ούτε πολωνικό ή ελληνικό πανκ κλπ κλπ.
    Όλοι λοιπόν στα χωριά μας και στην παράδοσή μας και μόνο .
    Έλα όμως που εκατομμύρια νέοι - κυρίως -το βλέπουν αλλιώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι το ίδιο.
      Ουδεμία σχέση το ψυχεδελικό ροκ του '60 με το πανκ.
      Άλλη φορά θα πω περισσότερα.

      Διαγραφή
  8. και γιατί να μη μπορούν να παίξουν ψυχεδελικό ροκ ο Koray. οι Gazuarma Sıncharchas και πάει λέγοντας από την Αθήνα,την Πόλη,το Τόκυο, το Αμστερνταμ ή το Τιμπουκτού και να μπορούν τα βλαχαδερά από το κατσιμίδι των ΗΠΑ και της ΜΒ .
    Ή μήπως οι τελευταίοι δεν αντιγράφαν άλλους αλλά συμμετείχαν σε ένα αποκλειστικό για τους συμπατριώτες τους κοινωνικοπολιτικό γίγνεσθαι όπως μας λες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρε φίλε μου η ιστορία γράφτηκε και είναι αυτή που είναι. Δεν θα την ξαναπάμε, τώρα, και πάλι από την αρχή.
      Δηλαδή, επειδή οι έμποροι θέλουν να πουλήσουν στους διάφορους άσχετους, από δω κι από κει, την ανύπαρκτη ελληνική και τούρκικη... ψυχεχέλεια θα πρέπει εγώ να την αποδεχθώ;

      Διαγραφή
    2. απίστευτε Φώντα πως πας από τους πόλβος στην αθάνατη ποίηση του Μπουρμπούλη και τα μεμοραμπίλια του Παντελίδη μόνο εσύ το ξέρεις

      Διαγραφή
    3. Πρόβος όχι... πόλβος.

      Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο ρε κακομοίρη;

      Διαγραφή
  9. Δεν ανήκω στο κύκλωμα των συλλεκτών και των πελατών τους, ούτε προσπαθώ να σου αλλάξω γνώμη -θα ήταν μάταιο άλλωστε.
    Την άποψή μου καταθέτω ,με επιχειρήματα νομίζω.
    Και για να κλείσω το θέμα η ιστορία που όπως λες γράφτηκε και έκλεισε ήταν κάποια παρωχημένα , σε πολλά αναξιόπιστα και στενόμυαλα προδιαδυκτιακά βιβλία - όπως η ροκ εγκυκλοπαίδεια της Virgin που αποσιωπούσε τη γερμανική σκηνή των 70ς θεωρώντας την καρικατούρα της Αμερικανοβρεττανικής -οι Cosmic Jokers πχ δεν ήταν ψυχεδέλεια αλλά τσιγκολελέτα.
    Η ψυχεδέλεια βιώθηκε σα μαζικό κίνημα σε τεράστια έκταση στις ΗΠΑ -κυρίως- και στη Βρεττανία και εξαπλώθηκε σε μικρή κλίμακα σε όλη την Ευρώπη- ακόμη και στο τότε ανατολικό μπλοκ -στη Ν Αμερική την Ιαπωνία, την Αφρική ,την Κορέα κλπ
    με τις ιδιαίτερες συνθήκες φυσικά της κάθε χώρας.
    Η μόνη ιστορική παραδοχή είναι ότι ένα πολιτιστικό ρεύμα εξαπλώνεται, μεταλλάσεται και βιώνεται από όσους έχουν τη διάθεση και φυσικά τις προσλαμβάνουσες να το κοινωνήσουν.
    Ευχαριστώ για τη φιλοξενία και συγγνώμη για την κατάχρηση χώρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. >>Η ψυχεδέλεια βιώθηκε σα μαζικό κίνημα σε τεράστια έκταση στις ΗΠΑ -κυρίως- και στη Βρεττανία<<
      Ούτε αυτό είναι σωστό.

      Διαγραφή
  10. Με ανώνυμους που το παίζουνε ψευτοξερόλες δεν θα κουβεντιάσω. Ούτε χώρο τους δίνω να γράφουν μαλακίες.
    Για την ψυχδέλεια και τι σημαίνει ψυχεδέλεια σε μια συγκεκριμένη χωροχρονική εποχή έχω γράψει ένα κάρο κείμενα.
    Όποιος ανώνυμος μαλακοπροβοκάτορας διαφωνεί χέστηκα.
    Κάποιος σεμνός, που θέλει να πει τη γνώμη του είναι ευπρόσδεκτος.

    Ο Βοζνεσένσκι στο Σαν Φρανσίσκο είναι "ψυχεδέλεια" ρε ηλίθιε...

    http://www.lifo.gr/articles/book_articles/85038

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν μ' ενδιαφέρει να κουβεντιάζω με αναιδείς ανώνυμους. Πολύ δε περισσότερο να επιχειρηματολογώ για τα αυτονόητα(;).
    Όταν θα μάθεις να σέβεσαι το μπλογκ, που θέλεις να φιλοξενεί τις απόψεις σου, τότε τα ξαναλέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ποιά είναι τα αυτονόητα ότι η ψυχεδέλεια ΔΕΝ ξεκίνησε από ΗΠΑ και ΜΒ και για ποιο χωροχρόνο μιλάς ΑΥΤΟΝ προασπαθούσε να υπερβεί η ψυχεδέλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε - και δε φταίω εγώ γι' αυτό.

      Αυτό, από της 15/1/2017...

      Να σταματήσουν οι άσχετοι να χρησιμοποιούν για ψύλλου πήδημα και για τελείως ξεκάρφωτους λόγους τη λέξη «ψυχεδέλεια». Άμα δεν ξέρουν τι είναι «ψυχεδέλεια» δεν πειράζει. Όταν όμως τη χρησιμοποιούν σαν… αλατοπίπερο σε ό,τι να ’ναι, για να πουλήσουν μούρη σε πιο άσχετους από ’κείνους, τότε, ναι, πειράζει.
      Η ψυχεδελική μουσική (αν μιλάμε για μουσική) είναι οριοθετημένη γεωγραφικά, χρονικά, ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ και αισθητικά, δημιουργήθηκε, δηλαδή, κάτω από πολύ συγκεκριμένες συνθήκες και δεν ξαναδημιουργείται. Όπως δεν ξαναδημιουργείται το φουτουριστικό ή το σουρεαλιστικό κίνημα.
      Μουσική με τα αισθητικά χαρακτηριστικά της ψυχεδέλειας, του acid rock δηλαδή, μπορεί να γραφτεί οποτεδήποτε, αλλά αυτό δεν λέει κάτι. Το acid rock δεν υπήρξε εργαστηριακό είδος, όπως το progressive π.χ. Είχε πολύ ισχυρή κοινωνική βάση (στην Αμερική πρωτίστως και δευτερευόντως στην Αγγλία) στο δεύτερο μισό των sixties και αυτή (η βάση) ΔΕΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΕΤΑΙ. Ο δε όρος «ελληνική ψυχεδέλεια» είναι απλώς ΓΕΛΟΙΟΣ.

      Διαγραφή
  13. Έλεος πια αδελφέ αυτά που υποστηρίζεις δεν τα υιοθετεί ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΤΕ και ΠΟΥΘΕΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι εκτός τόπου και χρόνου αν νομίζεις ότι οι Αμερικάνοι και οι Άγγλοι μελετητές του ροκ θα κάτσουν να ασχοληθούν με την «ελληνική ψυχεδέλειεα» και την «τούρκικη ψυχεδέλεια». Γι’ αυτούς, όλα αυτά είναι μαλακίες.
      Και για μένα είναι.
      Υπάρχουν βέβαια και ορισμένοι ηλίθιοι δικοί μας που γράφουν για «ελληνική ψυχεδέλεια», αλλά αυτούς, εγώ…τους γράφω. Είναι άσχετοι. Άμα εσένα σ’ αρέσουν να τους διαβάζεις κάνε το, και να μην ασχολείσαι μ’αυτά που υποστηρίζω εγώ στο δισκορυχείον.
      Με απασχολείς, εννοώ, άνευ λόγου και αιτίας.

      Διαγραφή
  14. μήπως ο παντελώς άγνωστος και υποθέτω Βρεττανός Julian Cope και το Head Heritage σου λένε κατι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χέσε μας μωρέ με το Head Heritage και τον Julian Cope. Αφού είσαι άσχετος.

      Ο Julian Cope είναι εκείνος ο παπάρας που είχε γράψει κάποτε στο NME (1983) τις εξής μαλακίες για την ψυχεδέλεια:

      «Αλλά μέσα στα seventies, αυτά τα LPs (Seeds, Chocolate Watchband Electric Prunes, 13th Floor Elevators εννοεί) πουλιόνταν δίπλα σε ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ όπως Strawberry Alarm Clock, Josephus, Blue Cheer, Bubble Puppy κι οτιδήποτε της International Artists».

      ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ οι Strawberry Alarm Clock και οι Blue Cheer και οι Red Crayola;
      Ρε άιντε παράτα μας με τον απίθανο.

      Και σου είπα. Κοπάνα τη τώρα.

      Διαγραφή
    2. καλα, ο Cope εχει και την πετριά του (τον αγαπαμε βεβαια)

      αυτο που (νομιζω) θελει να πει ο Φωντας ειναι οτι δεν υπηρχε ΣΚΗΝΗ

      το να κανεις ''ψυχεδελεια'' δεν ειναι κατι δυσκολο, απλα κανεις την Τεχνη σου

      στα περι αισθητικης, καλα και παρα πολυ καλα τα λεει, τα manequins του 60 ακουμε, ας ειμαστε ειλικρινεις

      Διαγραφή
  15. Ελληνική ψυχεδέλεια (ή από Έλληνες, ή made in Greece) της original εποχής 1966-1970:
    Μorka, Zoo, MGC, Aphrodite's Child (τα 2 πρώτα albums), Socrates, Γιώργος Ρωμανός, Poll, Πελόμα Μποκιού.
    Για μια μικρή τριτοκοσμική χώρα (και σε χούντα) καλούτσικα δεν ήταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά ήταν αυτά. Εγώ απλώς δεν τα λέω "ψυχεδελικά".
      Θεωρώ απάτη, εδώ και πολλά χρόνια, τον όρο "ελληνική ψυχεδέλεια" και δεν τον χρησιμοποιώ πουθενά. Ούτε ετικέτα έχω "greek psych" στο δισκορυχείον (ενώ έχω "greek prog") ούτε τίποτα.
      Όπως επίσης αποφεύγω όπως ο διάολος το λιβάνι, τα french psych, german psych, swedish psych, turkish psych και όλα τα ανάλογα.

      Διαγραφή
    2. σόρυ δηλ αλλά Τα Δυο μικρά γαλάζια άλογα δεν ήταν ψυχεδέλεια ή ο Ρωμανός αντέγραφε εξωτερικά στοιχεία; Ο Καρακαντάς με τους Αξις όχι; ο Παπαθανασίου της εποχής μυρουδιά;

      Διαγραφή
    3. Τι να πει ο Ρωμανος δηλαδή; Οτι έγραφε ωραία ποπ-ροκ τραγούδια και έτυχε να 'χε επιρεαστεί από το 8 miles high ο Καρακαντάς και έχτισε αυτα τα καταπληκτικά, φαζαρισμένα θεματα;

      Δεν το κανει λιγότερο ή καθόλου ψυχεδελικό, το ότι πιθανόν να μπήκαν από τη πλαϊνή πόρτα σε αυτο τον ήχο. Ψυχεδελάρα ειναι και ας μη το πηραν πρεφα.

      Ένα σιρόπι και ένα γιατρό, γιατί θα τρελαθώ με όσα διαβάζω εδώ μέσα. Τα αυτιά μας είναι παντα ο καλύτερος οδηγός.

      Long live Groenland psych!

      Ψυχεδελονεολαίος

      Διαγραφή
    4. Ψυχεδελονεολαίε δεν ξέρεις που παν' τα τέσσερα - αυτό σου λέω μόνο.
      Τα έχουμε πει 100 φορές, αλλά δεν θες να καταλάβεις. Δικαίωμά σου.
      Μη μας ζαλίζεις όμως άλλο. Φτάνει... Ντάξει...
      Όταν θα τα ξαναπώ 101, έλα να μας ξαναπείς κι εσύ για σιρόπια και σουλφαμίδες...

      Διαγραφή
    5. Ο Ρωμανός είχε πει σε μια πρόσφατη συνέντευξη του ότι ούτε με το νέο κύμα δεν είχε σχέση
      Το έχεις πει Φώντα δεν τα θυμούνται καλά τα δικά τους ή τα θυμούνται αποδεδειγμένα λάθος
      Αλλά να σου πω προτιμότερο από τις κωλοτούμπες που κάναν οι περισότεροι αμερικάνοι ψυχεδελάδες όταν άρχισε να τους στριμώχνει το σύστημα
      Έχεις περιέργεια μα μάθεις την πορεία αυτών που πρωτοστατούσαν στα κοινόβια τα φεστιβάλ και τις διαδηλώσεις;

      Διαγραφή
  16. Γιατί βρε οοiοο, manequins δεν ακούς παντού και σε όλα τα είδη που σας μάρανε αν τα ακούτε στη ψυχεδέλεια; Και δεν κατάλαβα, το να παίζει άψογα κοπιαρισμένη αισθητική είναι μειονέκτημα; Αν έχετε θέμα με τους κλώνους κλείστε το μαγαζί το 1993, μην αχολείστε με καινούρια και μη μας ζαλίζετε τον έρωτα. Επίσης, ψυχεδέλεια θα υπάρχει ΟΠΟΥ και ΟΠΟΤΕ κάποια συγκεκριμένα πιώματα ειναι ο driver. Είτε είναι Φρίσκο, είτε UFO club, είτε Στόουνχεντζ είτε Γκοα, είτε στονεροντουμ. Όλα τ' άλλα είναι να 'χουμε να γραφουμε.

    Όσο για τον μέντορα Cope κρίμα που σταμάτησε το 2010 τη στήλη του Album of the month στο head heritage. Οι ασχετοσύνες του έβγαζαν πολύ γέλιο.

    Ψυχεδελειονεολαίος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να αγιάσει το στόμα σου μάγκα μου η ψυχεδέλα θα ζει για πάντα και άσε αυτούς που κόλλησαν στα 60 και το μπαρμπα Σαμ και δεν ξεμυτάνε παραπέρα

      Διαγραφή
    2. @Ψυχεδελονεολαιος

      σε ολα τα ειδη, ναι, καμια αντιρρηση

      το να κοπιαρεις στυγνα σημαινει οτι δεν κανεις τεχνη, και τελευταια φορα που τσεκαρα, η μουσικη ειναι τεχνη...ειναι αλλο να δημιουργεις ενταγμενος σε ενα καλλιτεχνικο ρευμα κι αλλο να πιθηκιζεις

      υπαρχουν πολλοι καλλιτεχνες/μπαντες που ειναι τιμιοτατοι και βαζουν την ψυχουλα τους αλλα κακα τα ψεμματα, αφορουν λιγους
      για ακου το νεο Doug Tuttle π.χ. το οποιο δεν ειναι και τιποτα obscure (τουναντιον) αλλα δυστυχως θα ακουστει απο λιγους (σχετικα), το οποιο βριθει απο αναφορες και παραπεμπει σε απειρα πραγματα απο τα 60ς

      οσο για τα πιωματα, υπηρχαν εν αφθονια και πριν τα 60ς, απο μονα τους δεν κανουν δουλεια, τα εχουμε πει πολλακις εδω μεσα

      Διαγραφή
  17. Τα έχεις μπερδέψει φίλε μου. Ξερεις τι είναι σκηνή - μια χούφτα άνθρωποι στη βάση της ΦΑΣΗΣ , δυο -τρία -πέντε γκρουπ με πολλά κοινά, άλλος ζωγραφίζει, σχεδιάζει ,χορεύει, φτιάχνει καφέδες κλπ. που μοιράζονται συναυλιακούς χώρους στούντιο γκόμενες και πάει λέγοντας
    Αυτό έγινε πχ στη Ν Υόρκη στα μέσα των 70ς- η λεγόμενη σκηνή του CBGB , στο Λίβερπουλ λίγα χρόνια μετά με πρωταγωνιστή τον τρελάρα τον Κόουπ που προφανώς το εχει καμμένο και έχει πει απίστευτες μαλακίες που δεν τον ακυρώνουν όμως ούτε σα μουσικό -κυρίως - ούτε σα συγγραφέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τίποτα δεν έχω μπερδέψει.
      Και ούτε ακύρωσα τον Cope.
      Εξάλλου, όλοι μπορεί να έχουμε πει κάποια μαλακία στη ζωή μας.
      Τα συγκεκριμένα, που έγραψα, τα είπε το '83. Τώρα μπορεί κι εκείνος να μην τα πιστεύει.
      Κι εγώ είχα θάψει κάποτε τα "Αστρόνειρα" του Τουρνά και τώρα έχω άλλη άποψη.
      Απλά δεν δέχομαι τον Cope, έτσι όπως τον παρουσίασε ο προηγούμενος βλάκας σχολιαστής, σαν "ιερή αγελάδα" δηλαδή.

      Διαγραφή
  18. oi ολλανδοί με τους group 1850 και οι OUTSIDERS δεν είναι ψυχεδέλεια δηλαδή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην Ολλανδία υπήρχε ισχυρή counterculture που επηρέαζε ακόμη και τη Βρετανία (οι Πρόβος με τα άσπρα ποδήλατα κ.λπ.). Γενικά, το ροκ της ήταν πάντα στενά δεμένο με το αγγλικό (ασχέτως αν τραγουδούσαν στη γλώσσα τους ή τ’ αγγλικά).
      Δεν θα πιάσουμε τώρα μία-μία χώρα της Γης… Εκείνο που λέμε είναι πως η ψυχεδελική μουσική ήταν συνδεδεμένη με συγκεκριμένα κοινωνικοπολιτικά και αισθητικά προτάγματα που καλλιεργήθηκαν σε πολύ συγκεκριμένες χώρες και περιοχές αυτών των χωρών. Εγώ π.χ. δεν θεωρώ ψυχεδελικό συγκρότημα τους Velvet Underground και όχι μόνο γιατί προέρχονταν από τη Νέα Υόρκη, αλλά γιατί ήταν έξω από την ψυχεδελική κουλτούρα (με τις ηρωίνες και μ’ αυτές τις μαλακίες). Άλλοι μπορεί να τους θεωρούν… Αντιθέτως, όλοι εντοπίζουμε την ψυχεδελική μουσική σε ορισμένες περιοχές της Δυτικής Ακτής και βασικά στο Σαν Φρανσίσκο. Υπάρχουν όμως και τα γκρουπ της International Artists στο Τέξας, που δεν ήταν όλα ίδια βέβαια, η σκηνή της Βοστώνης, που είχε περισσότερο εμφανή ρομαντικά στοιχεία και όχι τόσο τα κοινωνικοπολιτικά.
      Επίσης στο Λονδίνο, που υπήρχε ισχυρό ρεύμα αντικουλτούρας κ.λπ., με ποιητές, σκηνοθέτες, έντυπα, happenings, αντιπολεμικό κίνημα… Υπάρχουν δηλαδή ψυχεδελικές σκηνές πόλεων (έτσι πρέπει να το βλέπουμε και όχι χωρών γενικά). Για να μην πούμε και για συγκεκριμένες περιοχές των πόλεων! Όπως και για το underground δηλαδή. Λέμε για λονδρέζικο underground, νεοϋορκέζικο, «αθηναϊκό» κ.λπ.

      Διαγραφή
    2. κι εδώ ανακρίβειες. Η σκηνή του Τέξας δεν ταυτίζεται με μια εταιρεία- υπάρχουν πολλά παραδείγματα πχ. Moving Sidewalks , American Blues κλπ κι ούτε υπάρχει σε όλα τα γκρουπ της Βοστώνης αυτό το ρομαντικό στυλ δηλ οιFort Mudge Memorial Dumb δεν είχαν τέτοιο ύφος και oı Earth Opera ήταν σαφώς πολιτικοποιημένοι
      Δεν ήταν Λονδρέζικα και καλά τα βρεττανικά ψυχεδελικά κι ούτε τραβάγανε κανένα ιδιαίτερο ζόρι με αντιπολεμικά μυνήματα βλέπεις δεν επιστρατεύανε αυτούς αλλά τα Αμερικανάκια

      Διαγραφή
    3. Καμμία ανακρίβεια δεν υπάρχει πουθενά. Μόνο στην κεφάλα σου. Φτιάχνεσαι να με «διορθώνεις» και να μας πουλάς… γνώσεις και «μούρη»;
      Ποιος είπε πως η… σκηνή του Τέξας ταυτίζεται με μιαν εταιρεία (ανέφερα απλώς την πιο γνωστή περίπτωση).
      Η σκηνή της Βοστώνης ήταν κατά βάση έτσι όπως την περιέγραψα. Για τους Earth Opera είχα γράψει πριν 20 χρόνια στο Jazz & Τζαζ κι είχα μεταφράσει και στίχους.
      Και για την Αγγλία λες βλακείες.

      Μην ξαναστείλεις ανώνυμο σχόλιο.

      Διαγραφή
  19. να σας πω τι νομίζω ότι συμβαίνει μάγκες μου- όλο το κακό και η παραπληροφόρηση , για την Ελλάδα τουλάχιστον, ξεκίνησε στα 80ς όταν δημιουργήθηκε και η ψυχεδελική μυθολογία από γνωστά και μη εξαιρετέα πρόσωπα -με το αζημίωτο συνήθως - οι οποίοι παίξαν το ρόλο του γκουρού και απεφάνθησαν σα σοφά ρακούν για το τι, πότε ,από ποιούς και που έγινε η όλη φάση.
    Η πορεία των χρόνων και η εξέλιξη της μουσικής, της πληροφόρησης και της έρευνας -και όχι του μυθιστορήματος - μας άνοιξε τα μάτια και μας έκανε να καταλάβουμε ότι η ψυχεδελεική μουσική ούτε τοπικά, ούτε χρονικά, ούτε αισθητικά όρια έχει -τουλάχιστον όπως εσύ τα εννοείς Φώντα.
    Λυπάμαι που στο λέω και εγώ αλλά δεν υπάρχει ΠΛΕΟΝ ΚΑΝΕΝΑΣ ΠΟΥ ΝΑ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα, οι έμποροι και τα... ψυχεδελικά θύματα δεν ισχυρίζονται αυτά τα πράγματα. Όλοι πουλάνε και αγοράζουν Νοστράδαμους και Poll σαν... ψυχεδελικά συγκροτήματα.

      Διαγραφή
    2. Α, και ποιος εσύ που μου το λες ρε φίλε μου; Έχεις ονοματεπώνυμο;
      Γιατί η μοίρα μου το έχει να μιλάω εδώ πέρα όλο με αβάφτιστους.

      Διαγραφή
  20. Φαίνεται ότι έχεις στην κατοχή σου ένα φοβερό εργαλείο - το ψυχεδελόμετρο το οποίο μετρά τους βαθμούς σε κάθε δίσκο - μάλλον θα στο δάνεισαν το πικροβότανο ο Αρβανίτης και ο νανοειδής ενορατικός μυθιστοριογράφος των Εξαρχείων.
    Φούφουτος Ξεσκουφωτόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έδωσα λίγο χώρο μπας και ειπωθεί καμιά σωστή κουβέντα. Πού τέτοια τύχη!
    Κάποιοι ανώνυμοι μαλάκες (που μπορεί να είναι και ένας) το εκμεταλλεύτηκαν, για ν’ αρχίσουν να λένε τη μία παπαριά μετά την άλλη.
    ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ ΗΤΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ε εσύ, δεν αποφεύγω το διάλογο και το ξέρεις. Και μόνο στο «δισκορυχείον» μπορούν να γίνουν τέτοιοι διάλογοι.
    Όποιος θέλει να κουβεντιάσει να στέλνει σοβαρά σχόλια και να τα υπογράφει, ώστε να ξέρουμε με ποιον κάθε φορά συζητάμε.
    Στοιχειώδεις κανόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Το ξαναλέω. Δεν περιμένω να συμφωνήσουν και πολλοί μαζί μου στην Ελλάδα γι’ αυτά τα θέματα, καθότι υπάρχει απίστευτη άγνοια – αν και ορισμένοι συμφωνούν και τους ξέρω.
    Εσείς, εδώ, πληροφορείστε για την «ψυχεδέλεια» από τους καταλόγους των δίσκων και από τους εμπόρους, που χρίζουν «ψυχεδελικό» ένα άλμπουμ (μέσα στην άγνοιά τους και αυτοί) απλά για να το πουλήσουν. Όπως υπάρχουν και κάτι άλλοι μαλάκες, που πληροφορούνται, τάχα, για την ψυχεδέλεια από τον Καστοριάδη και τον Γκυ Ντεμπόρ!! Ακόμη πιο γελοίοι αυτοί!!
    Η ψυχεδέλεια πουλάει, όπως πουλάει και το underground και όλες αυτές οι ετικέτες/σαχλαμάρες.
    Δηλαδή η ψυχεδέλεια και το underground δεν είναι σαχλαμάρες, σαχλαμάρα είναι αυτό που εννοούν στην Ελλάδα ως «ψυχεδέλεια» και “underground” οι αγράμματοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. κάνεις το λάθος να ταυτίζεις τη σχέση μας με την ψυχεδέλεια με το συλλεκτικό αλισβερίσι -δηλ μας θεωρείς τόσο χαζούς ώστε να μασάμε την κάθε μαλακία χωρίς να χιλιοτσεκάρουμε την κάθε πληροφορία που είναι διαθέσιμη στο διαδίκτυο ή στη σχετική βιβλιογραφία και να τη συζητήσουμε στις παρέες μας ή με παλιότερους που έχουν περισότερες εμπειρίες επί του θέματος και το κυριότερο να ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ με τα αυτάκια μας;
    Ε λοιπόν στα τριάντα έξη μου δεν άκουσα κανένα ή δε διάβασα πουθενά αυτό το ασφυκτικό πλαίσιο που ορίζεις εσύ.
    Άλλωστε και συ σε μια ανάρτησή σου αναφερόσουν σε ένα Εβραίο ψυχεδελά -τι έγινε αυτός αποτελούσε εξαίρεση;
    Αλέξανδρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν κάνω κανένα λάθος, γιατί αυτό συμβαίνει κατά κόρον (μακάρι εσύ ν' αποτελείς εξαίρεση). Ναι οι περισσότεροι έτσι λειτουργούν. Από τα promo κείμενα των εταιρειών παίρνουν γραμμή.
      Και ν΄ ακούσεις με τ' αυτάκια σου δε λέει τίποτα. Η ψυχεδέλεια δεν είναι μόνον ήχος.
      Και για τον Εβραίο μια χαρά τα είχα πει, γιατί ο Εβραίος είχε ζήσει έξω (Αγγλία, Αμερική) και είχε μυριστεί.

      Διαγραφή
    2. Το ξαναλέω. Το "ασφυκτικό πλαίσιο" το έχουν θέσει οι Αμερικάνοι και οι Άγγλοι εδώ και αιώνες. Δεν το θέτω εγώ.

      Διαγραφή
    3. Αυτό είναι το θέμα σου, έχεις μείνει αιώνες πίσω και δεν είναι μόνο λόγω ηλικίας.
      Σου μιλάμε για έλληνες, εβραίους ,ολλανδούς ,γκόα και συ στα ..αρχεία σου και τους Αμερικανοαγγλους μελετητές του 1821. αλήθεια όλοι αυτοί είχαν ακουσει έστω ΕΝΑ ροκ γενικά δίσκο έξω από τις χώρες τους;
      Αλλά ξεχάσαμε εμείς τι να ξέρουμε είμαστε κοροιδόπουλα των ντίλερς .
      Βλέπεις τα χιλιάρικα που μας περισεύουν εκεί τα χώνουμε.

      Διαγραφή
    4. Μη θίγεσαι προσωπικά, και σταμάτα να λες βλακείες.

      Διαγραφή
  25. πάντως δε θα με χάλαγε ένα ορίζιναλ Πολ σε λογική τιμή ο πατέρας μου μου άφησε μόνο το ταγάρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έχω μόνο το βινύλιο ορίτζιναλ. Χωρίς ταγάρι...

      Έχω βέβαια και 2 διαφορετικές επανεκδόσεις (με ταγάρια).

      Διαγραφή
  26. "Όπως υπάρχουν και κάτι άλλοι μαλάκες, που πληροφορούνται, τάχα, για την ψυχεδέλεια από τον Καστοριάδη και τον Γκυ Ντεμπόρ!! Ακόμη πιο γελοίοι αυτοί!!"

    Και σαν να μη μας έφταναν αυτοί, υπάρχουν κι άλλοι που πληροφορούνται για την ψυχεδέλεια από τον Φαράκο και την Ιμβριώτη. Πού βαδίζομεν κύριοι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πότε μίλησαν ρε γρόθε ο Φαράκος και η Ιμβριώτη για την ψυχεδέλεια;

      Διαγραφή
    2. 1) "ο ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΦΑΡΑΚΟΣ είχε πει κάτι για τους hippies το 1969"
      http://diskoryxeion.blogspot.gr/2016/04/hippies-1969.html

      2)"η ΡΟΖΑ ΙΜΒΡΙΩΤΗ για τους hippies"
      http://diskoryxeion.blogspot.gr/2016/06/hippies.html

      3) "Ο Φαράκος και η Ιμβριώτη μια χαρά τα λέγανε για τους hippies (το 1969 και το 1972)" ...
      http://diskoryxeion.blogspot.gr/2016/06/68.html?showComment=1466505441824#c6916244734386622590

      ANTE ΓΕΙΑ!

      Διαγραφή
    3. Πότε μίλησαν ρε γρόθε ο Φαράκος και η Ιμβριώτη για την ψυχεδέλεια;

      Διαγραφή
    4. Κι επειδή ξέρω ποιος μαλάκας είσαι, άλλο σχόλιο δεν έχει (για το συγκεκριμένο θέμα).

      Να ξαναπώ όμως, για όλους, πως εγώ ψάχνω στο παρελθόν για να βρω κάποιες κουβέντες ανθρώπων (Ελλήνων) που να έχουν νόημα, για τα θέματα που μ’ ενδιαφέρουν, ώστε να τις προβάλλω. Και πάνω σ’ αυτή την έρευνα έπεσα πάνω στις δηλώσεις του Φαράκου και της Ιμβριώτη για τους χίπις (και όχι για το ψυχεδελικό ροκ) από το 1969 και το 1972.

      Εάν κάποιος άλλος έχει παλαιές δηλώσεις Ελλήνων για τους χίπις, που να λένε δυο σωστά πράγματα, να μας τις παρουσιάσει ώστε να τις σχολιάσουμε κι εμείς.

      Διαγραφή
  27. Οι ηλίθιοι, που θέλουν να μας παραδώσουν και μαθήματα, να σχολιάζουν με το αληθινό τους όνομα αν θέλουν διάλογο. Το είπαμε 100 φορές. Μη μας τα ζαλίζετε πλέον.

    [Και να κοιτάτε τι έχω γράψει επί του θέματος εδώ και… αιώνες, και να μην μας αντιγράφετε πουλώντας μούρη]

    ΕΙΠΑΜΕ, Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕ
    Μόνο με επώνυμους, που θα πουν κάτι σοβαρό, θα υπάρξει διάλογος για τέτοια θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπάρχει ένας χρυσαυγίτης με πολιτικά που έχει ένα μπλογκ όλο "ροκ" και "ψυχεδέλεια" -μα που είναι ο Παττακός με φαβορίτες: όποιος ξέρει να διαβάζει, και έχει τη στοιχειώδη υπομονή με τους φασίστες εύκολα καταλαβαίνει ότι ο Θοδωράκης - και οχι Θεοδωράκης - υπνοβατεί με τον Αδόλφο αγκαλιά..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ρε, θα σταματήσεις να στέλνεις ανώνυμα σχόλια; Στο είπα, δεν πρόκειται να σου δημοσιεύσω απολύτως τίποτα.
    Άμα γουστάρεις κουβέντα στο δισκορυχείο, για αυτό το θέμα εδώ, θα την κάνεις όπως σου είπα. Δώσε στίγμα, κι έλα μετά να συζητήσουμε μέχρι το πρωί.
    Αλλιώς κοπάνα τη, γιατί μού έχεις σκοτίσει τον κώλο.
    Δεν μπορώ ν’ ασχολιέμαι συνέχεια μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή