Μία πρόσφατη εκδόση της Acid Jazz μας συνδέει και πάλι με τη βρετανική mod, psych και r&b σκηνή του ’60, δίνοντάς μας την ευκαιρία να απολαύσουμε ανέκδοτο κατά βάσιν υλικό, από γνωστά και άγνωστα συγκροτήματα και καλλιτέχνες. Η συλλογή “Rare Mod, Volume 3, A third volume of 60s underground rhythm n’ blues, psych & soul” (2011) ανθολογεί 20 τέτοια τραγούδια, ενδεδυμένα με την club τρέλα της εποχής – αναφερόμαστε δηλαδή σε απολύτως χορευτικά κομμάτια – τη δύναμη και τον παλμό του βρετανικού beat.
Τι να πρωτοδιαλέξει κανείς (και) από τον τρίτο τόμο… Στα highlights θα τοποθετούσα πάντως την edit τού “Life is just beginning” των Creation με το extra string section (ούτως ή άλλως πρόκειται για καταπληκτικό τραγούδι), τη… χαρακωμένη “Desdemona” των John’s Children, έτσι όπως μετετράπη προκειμένου να μεταδοθεί από το BBC (ο επίμαχος στίχος “lift up your skirt and fly” έγινε “why do you have to speak?” και τέτοια…), το “Look for me baby” των Αμερικανίδων Goldie & The Gingerbreads, που έκαναν καριέρα και στην Αγγλία και οι οποίες είχαν για τραγουδίστρια την Genya Ravan (αργότερα στους Ten Wheel Drive), το άπιαστο “About my girl” με τους St Louis Union, την τελείως κλαμπίστικη εκδοχή του “In the midnight hour” των Kenny Bernard & The Wranglers, την καριέρα των οποίων… έκλεψαν οι Geno Washington and The Ram Jam Band, οι Alan Bown Set και οι Equals, την mod-punky version του “Ain’t that just like me” (από Hollies) των Wainwright’s Gentlemen (τραγουδούσε ο Ian Gillan!), τα πρώιμα (1964) r&b των Iveys (το “Chicago calling” του Cyril Davies και το “Little Egypt” των Coasters, των Leiber και Stoller δηλαδή)…
Φοβάμαι πως αν συνεχίσω θα τα συμπεριλάβω όλα…
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου