5/2/2020
Επανέρχομαι για Zappa.
Πολιτικά δεν με ενδιαφέρει και τόσο ο Zappa. Τον διαβάζω σε κείμενα και τον ακούω στο YouTube περιφερειακά, εγκυκλοπαιδικά. Είναι αλλοπρόσαλλος. Εκφράζει ταυτόχρονα και προοδευτικές θέσεις και συντηρητικές. Γενικά, επηρεάστηκε πολύ από την συντηρητική αναδίπλωση των έιτις, ενώ μετά την πτώση του «υπαρκτού» ξεσάλωσε κι έλεγε ό,τι να ’ναι (η χαρά των φιλελέδεων).
Βέβαια, αν ζούσε και μετά το ’93 δεν ξέρουμε τι θα ’λεγε – αν και δεν μπορώ να αποκλείσω πως θα ήταν υπέρ των βομβαρδισμών του ΝΑΤΟ στην Γιουγκοσλαβία, θα συμφωνούσε με τον «πόλεμο κατά της τρομοκρατίας» που είχε κηρύξει ο δεύτερος Μπους κ.λπ., ενώ δεν αποκλείεται να τον βλέπαμε να χαριεντιζόταν, και αυτός, και να φωτογραφιζόταν μαζί με την «χασάπισσα» Μαντλίν Ολμπράιτ, όπως έκαναν οι ανεκδιήγητοι Lou Reed και Laurie Anderson. Το σταματάω όμως για τον Zappa, γιατί δίκη προθέσεων δεν μας παίρνει να κάνουμε.
Όσον αφορά στα μουσικά, ο Zappa στην δεκαετία του ’80 είναι το synclavier και μόνον αυτό. Πεπεισμένος ότι ήταν μεγάλος συνθέτης (και ήταν) πήρε πολύ ψηλά τον αμανέ, εμπιστευόμενος τις μηχανές, για την ακρίβεια απόδοσης των συνθέσεών του, και όχι τους μουσικούς, λέγοντας και ξαναλέγοντας (τότε) πως τις γούσταρε περισσότερο (τις μηχανές) από τους ανθρώπους.
Στα έιτις ο Zappa είχε μετεξελιχθεί σε μια «αντί» περσόνα, για την Αμερική. Έβλεπε τα δελτία ειδήσεων των 9, γιατί την άλλη μέρα τα τηλέφωνα έπεφταν βροχή απ’ όλα τα κανάλια (δικά του λόγια), προκειμένου να σχολιάσει την επικαιρότητα. Και σχολίαζε συνεχώς, έχοντας άπειρες ώρες μπροστά από τις κάμερες και τα μικρόφωνα.
Σίγουρα κάπου είχε χάσει την μπάλα – και γι’ αυτό, για μένα, ξέπεσε στα synclavier, επειδή δεν μπορούσε να διαχειριστεί, πλέον, τον τρόπο τού συγκροτηματία μουσικού. Δεν είχε τον χρόνο. Ελκυόταν από τον ρόλο που του είχαν αναθέσει τα μίντια, βλέποντας σ’ αυτή την τακτική μια δικαίωση της φήμης του, που παρέμενε στο περιθώριο (η φήμη του) για δυο δεκαετίες (σίξτις-σέβεντις).
Φυσικά και με τα synclavier δεν έπαψε να δίνει άψογα δείγματα σύγχρονης μουσικής, τζαζ και λοιπά. Πάντα ήταν μεγάλος στα μουσικά. Ακόμη και στα έιτις.
Επανέρχομαι για Zappa.
Πολιτικά δεν με ενδιαφέρει και τόσο ο Zappa. Τον διαβάζω σε κείμενα και τον ακούω στο YouTube περιφερειακά, εγκυκλοπαιδικά. Είναι αλλοπρόσαλλος. Εκφράζει ταυτόχρονα και προοδευτικές θέσεις και συντηρητικές. Γενικά, επηρεάστηκε πολύ από την συντηρητική αναδίπλωση των έιτις, ενώ μετά την πτώση του «υπαρκτού» ξεσάλωσε κι έλεγε ό,τι να ’ναι (η χαρά των φιλελέδεων).
Βέβαια, αν ζούσε και μετά το ’93 δεν ξέρουμε τι θα ’λεγε – αν και δεν μπορώ να αποκλείσω πως θα ήταν υπέρ των βομβαρδισμών του ΝΑΤΟ στην Γιουγκοσλαβία, θα συμφωνούσε με τον «πόλεμο κατά της τρομοκρατίας» που είχε κηρύξει ο δεύτερος Μπους κ.λπ., ενώ δεν αποκλείεται να τον βλέπαμε να χαριεντιζόταν, και αυτός, και να φωτογραφιζόταν μαζί με την «χασάπισσα» Μαντλίν Ολμπράιτ, όπως έκαναν οι ανεκδιήγητοι Lou Reed και Laurie Anderson. Το σταματάω όμως για τον Zappa, γιατί δίκη προθέσεων δεν μας παίρνει να κάνουμε.
Όσον αφορά στα μουσικά, ο Zappa στην δεκαετία του ’80 είναι το synclavier και μόνον αυτό. Πεπεισμένος ότι ήταν μεγάλος συνθέτης (και ήταν) πήρε πολύ ψηλά τον αμανέ, εμπιστευόμενος τις μηχανές, για την ακρίβεια απόδοσης των συνθέσεών του, και όχι τους μουσικούς, λέγοντας και ξαναλέγοντας (τότε) πως τις γούσταρε περισσότερο (τις μηχανές) από τους ανθρώπους.
Στα έιτις ο Zappa είχε μετεξελιχθεί σε μια «αντί» περσόνα, για την Αμερική. Έβλεπε τα δελτία ειδήσεων των 9, γιατί την άλλη μέρα τα τηλέφωνα έπεφταν βροχή απ’ όλα τα κανάλια (δικά του λόγια), προκειμένου να σχολιάσει την επικαιρότητα. Και σχολίαζε συνεχώς, έχοντας άπειρες ώρες μπροστά από τις κάμερες και τα μικρόφωνα.
Σίγουρα κάπου είχε χάσει την μπάλα – και γι’ αυτό, για μένα, ξέπεσε στα synclavier, επειδή δεν μπορούσε να διαχειριστεί, πλέον, τον τρόπο τού συγκροτηματία μουσικού. Δεν είχε τον χρόνο. Ελκυόταν από τον ρόλο που του είχαν αναθέσει τα μίντια, βλέποντας σ’ αυτή την τακτική μια δικαίωση της φήμης του, που παρέμενε στο περιθώριο (η φήμη του) για δυο δεκαετίες (σίξτις-σέβεντις).
Φυσικά και με τα synclavier δεν έπαψε να δίνει άψογα δείγματα σύγχρονης μουσικής, τζαζ και λοιπά. Πάντα ήταν μεγάλος στα μουσικά. Ακόμη και στα έιτις.
5/12/2020
Πέρασα σήμερα από ιστορικά μέρη των Ιλισίων και του Ζωγράφου (στο περπατητό). Εκεί όπου γύριζε στα έιτις ο Δαλιανίδης τα Τσακάλια, τη Στροφή και τα Ισόβια...
Κανονικά θα έπρεπε ήδη να είχε εντοιχιστεί κάπου και μια μαρμάρινη πλάκα... αλλά είναι τόσο απολίτιστοι εκεί στο ΥΠΠΟ, ενώ φοβούνται κιόλας, επειδή θα τους κράξουν οι κουλτουριάρηδες.
Τελικά, έχει κάνει μεγάλο κακό η αριστερά στον τόπο (γέλιο)...
Πέρασα σήμερα από ιστορικά μέρη των Ιλισίων και του Ζωγράφου (στο περπατητό). Εκεί όπου γύριζε στα έιτις ο Δαλιανίδης τα Τσακάλια, τη Στροφή και τα Ισόβια...
Κανονικά θα έπρεπε ήδη να είχε εντοιχιστεί κάπου και μια μαρμάρινη πλάκα... αλλά είναι τόσο απολίτιστοι εκεί στο ΥΠΠΟ, ενώ φοβούνται κιόλας, επειδή θα τους κράξουν οι κουλτουριάρηδες.
Τελικά, έχει κάνει μεγάλο κακό η αριστερά στον τόπο (γέλιο)...
5/12/2020
Δεν είναι μόνον πολλοί πιτσιρικάδες που λένε ανοησίες (και μάλιστα σε άκαιρους καιρούς) είναι και πολλοί μεγάλοι. Όλοι όσοι συνδέουν την «ποιότητας ζωής» με τα Harrods, τα Mall, τα Jumbo και τα ΙΚΕΑ.
4/12/2020
Δεν είναι μόνον πολλοί πιτσιρικάδες που λένε ανοησίες (και μάλιστα σε άκαιρους καιρούς) είναι και πολλοί μεγάλοι. Όλοι όσοι συνδέουν την «ποιότητας ζωής» με τα Harrods, τα Mall, τα Jumbo και τα ΙΚΕΑ.
Απλά Μέγας. Εκπληκτική σύνθεση. Η κλασική μουσική του 20ου
αιώνα...
https://www.youtube.com/watch?v=isa0GlhRZYY
https://www.youtube.com/watch?v=isa0GlhRZYY
4/12/2020
Ο Zappa που πέθανε σαν σήμερα πριν από 27 χρόνια δεν ήταν απλώς μεγάλος, γιατί ήταν ο Frank Zappa, αλλά και γιατί επηρέασε με τον δικό του τρόπο δεκάδες συγκροτήματα σε κάθε μεριά του κόσμου. Από τους Deviants και τους Soft Machine (“Volume Two”) στην Αγγλία, μέχρι τους Fläsket Brinner στην Σουηδία, τους Dr. Dopo Jam στην Δανία, τους Buldožer στην Γιουγκοσλαβία και τον Εξαδάκτυλο στην Ελλάδα...
Ο Zappa που πέθανε σαν σήμερα πριν από 27 χρόνια δεν ήταν απλώς μεγάλος, γιατί ήταν ο Frank Zappa, αλλά και γιατί επηρέασε με τον δικό του τρόπο δεκάδες συγκροτήματα σε κάθε μεριά του κόσμου. Από τους Deviants και τους Soft Machine (“Volume Two”) στην Αγγλία, μέχρι τους Fläsket Brinner στην Σουηδία, τους Dr. Dopo Jam στην Δανία, τους Buldožer στην Γιουγκοσλαβία και τον Εξαδάκτυλο στην Ελλάδα...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο Zappa που πέθανε σαν σήμερα πριν από 27 χρόνια δεν ήταν απλώς μεγάλος"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Kouteris
Coma από Δανία, και Zoolixo Λίγο από Ελλαδα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Gentle Giant, το μισό R.I.O. (το άλλο μισό είναι ο Μπρεχτ... ) και δεν συμμαζεύεται.
Και αυτό ζαππικό...
https://www.youtube.com/watch?v=oxQXUSw3nOI
(Full album) MGP - The World of Genius Hans
Nikos Kouteris
Ναι
Giorgos Tselonis
Και ασφαλώς δεν πρέπει να ξεχνάμε τους Τσέχους Plastic People of the Universe οι οποίοι λάτρευαν τον Zappa & τους Mothers (αλλά και τους Velvet Underground)! Στην Τσεχοσλοβακία ο Zappa (και ο Reed) λατρευόταν από την εκεί μουσική κοινότητα με την αίγλη underground "εθνικού ήρωα"...
Nikos Kouteris
Giorgos Tselonis για τον Zappa μιλάμε οχι για αυτούς τους VU
Giorgos Tselonis
Ok, άλλου βεληνεκούς οι Velvets (ίσως μικρότερου για κάποιους-όχι όμως για μένα - π.χ. ο John Cale υπήρξε εξαιρετικός συνθέτης), αλλά έχουν παίξει και αυτοί τον δικό τους σημαντικότατο ρόλο στη διαμόρφωση των σύγχρονων ακουσμάτων...
Vassilis Serafimakis
Μεταξύ Zappa και Velvets ή μάλλον βασικά Lou Reed υπήρχε απ'όσα ξέρω έντονη αντιπάθεια - κι ήταν τεράστια ειρωνεία, γιά να μην πώ ατόπημα, το ότι την μετά θάνατο ένταξη τού Zappa στο πάνθεον (Rock and Roll Hall of Fame) τήν έκανε ο Lou Reed, δηλαδή εκφώνησε λόγο στην ένταξη.
Οι μουσικές τών δυό αυτών γαλαξιών απείχαν πολύ μακριά μεταξύ τους. Οι νεοϋορκέζοι γιά παράδειγμα βάζανε ειρωνικά πρόστιμο σε όποιον έριχνε κάτι που έμοιαζε με blues lick.
Xenofon Rarakos
Βάλε και τον Πουλικάκο στο ' Μεταφοραί - Εκδρομαί ο Μήτσος', τουλάχιστον...
Μιχάλης Βαβούλας
Kαι πολλές διασκευές γίνονται και συναυλίες από διάφορους μουσικούς χώρους.
https://www.youtube.com/watch?v=VcnBE9kfRTU
Frank Zappa, Sofa
Andreas Frogoudakis
το ξεχασμένο πηγάδι καραδοκουσε το θύμα του...
νικος ηλιοπουλος
Ήταν και παιχτρόνι δυνατό ο μακαρίτης
Σχόλια από το fb στο ποστ "Απλά Μέγας. Εκπληκτική σύνθεση. Η κλασική μουσική του 20ου αιώνα..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήAndreas Frogoudakis
... και να σκεφτείς ότι το χοτ ρατς έπαιζε από κασέτα 8τρακ στα μπιλιαρδα(στο τσαφ, εξαρχεια) εκεί περίπου 72 με 76 μαζί με άλλα... σάουντρακ για τις καραμπολες και τα σερί μας!
Γιάννης Φασιλής
και εγώ πήγαινα στο 5ο την ίδια εποχή και για μπιλιάρδο στο Τσαφ , στον Παναγιώτη, έπαιζε μουσικάρες το μαγαζί!
Dimitris Karaiskos
και συχνότατα έπαιζε και το living in the past
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Από τα μπιλιάρδα και τα ποδοσφαιράκια έχω τις καλύτερες μουσικές αναμνήσεις, από πολύ παλιά (αρχές '70), από πιτσιρίκι, που έφευγα από τη μάνα μου και χωνόμουνα στα μαγαζιά της γειτονιάς, γιατί μου άρεσε να βλέπω τους μεγαλύτερους που έπαιζαν. Πριν αρχίσω, πιο μεγάλος φυσικά, να παίζω κι εγώ. Κυρίως τα ελληνικά τραγούδια βέβαια θυμάμαι τώρα, αλλά θα παίζανε και ξένα... δεν μπορεί... που θα πέρασαν και αυτά στο υποσυνείδητο.
Andreas Frogoudakis στον Γιάννης Φασιλής
θα πρέπει να γνωριζόμαστε τότε..
Andreas Frogoudakis στον Dimitris Karaiskos
μερικά που θυμαμαι:get ya Ya's out stones, loaded velvet underground, live with Edmondon philharmonic orchestra procol harum, Argus wishbone ash, live at leeds who και άλλα που δεν θυμάμαι τωρα
Γιάννης Φασιλής στον Andreas Frogoudakis
πολύ πιθανόν , τελείωσα το 76 .
Andreas Frogoudakis στον Γιάννης Φασιλής
εγώ το 74
Γιάννης Φασιλής
Πολύ ωραία , τελειώσαμε το γυμνάσιο θρύλο των Εξαρχείων!
Koma Gaeshi
Αριστούργημα
Vagelis Avgidis
Xα, χα! αυτο ειχα σκεφτει κι εγω για το peaches en regalia!
John Georgiou
Δεν έχω μελετήσει άλλο LP περισσότερο...
Vangelis Michalis
Δίσκος αναφοράς που καθόρισε όλα τα επόμενα ακούσματα μας και όχι μόνο...
Takis Psaltis
δεν έχει ξαναβγεί τέτοια δισκάρα ......
Σχόλια από το fb στο ποστ "Δεν είναι μόνον πολλοί πιτσιρικάδες που λένε ανοησίες"...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Θυμάμαι πολύ καλά τις ουρές στο Σύνταγμα γιά το πρώτο McDonald's. Θυμάμαι και το ανάρπαστο πρώτο τεύχος τού ελληνικού Playboy. Κάποιοι άλλοι ίσως θυμούνται και τα πρώτα ξένα τσιγάρα όταν άρχισαν επισήμως πιά να πουλιούνται στα περίπτερα - και να εκτοπίζουν ταχέως τα ελληνικά ονόματα.
Όλοι εκείνοι οι λυσσασμένοι καταναλωτές ήρθαν στη χώρα με διαστημόπλοια και τώρα έχουν φύγει όλοι, κανείς δεν έμεινε, εκτός από την οικογένεια Τσιτσιπά.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τα μπερδεύεις τα πράγματα χωρίς λόγο. Μήπως θα αρχίσεις να μας "κατηγορείς" επειδή ακούμε και ξένη μουσική; Μην χάνεις το στόχο. Εδώ ένας "λεφτάς" βλέπει την ποιότητα της ζωής στα Harrods, όταν ο άλλος δεν έχει να φάει, έχει χάσει τη δουλειά του λόγω κοβίντ και προσπαθεί να σταθεί στα πόδια του με τα ψίχουλα που του πετάει ο Μητσοτάκης. Γι' αυτό και η ουσία και το timing καθιστούν τις δηλώσεις των Τσιτσιπάδων και εμετικές και γελοίες. Για μένα τέλος πάντων. Άλλοι μπορεί να τις βρίσκουν "μια χαρά".
Vassilis Serafimakis
θα ήταν δύσκολο να κατηγορήσω τον εαυτό μου μιάς κι ακούω μανιωδώς "ξένη" μουσική!
Λάθος κατάλαβες το σχόλιο μου. Δεν αναφέρομαι στην ξενομανία εδώ. (Και αλοίμονο σε όποιον πιστεύει ότι δεν χρειάζεται να κοιτάμε και παραέξω από τη χώρα μας σε κανένα πεδίο!)
Αυτό που με κάνει και γελάω από μέσα μου είναι η μανία με τα μεγάλα brands - όπως όταν πχ περιμέναμε σαν τον θεό τού φαγητού (!) τα McDonald's ή ορμήξαμε στο τάδε brand. Είναι η δύναμη που είδα και αλλού, διότι αυτό έλειπε να είμαστε μόνο εμείς αιχμάλωτοι τού brand power: Πρωτοβγήκαν τα Windows 95 και γίνονταν ανάερπαστα. Και θυμάμαι τυπάκο να τον ρωτάνε τί κομπιούτερ έχει και ΔΕΝ ΕΙΧΕ "ΑΚΟΜΑ"!
Εδώ δίπλα μας είναι πάντα όλοι αυτοί που εντυπωσιάζονται από το Harrods ή το τάδε δυνατό brand, δεν είναι εξωγήινοι. (Θυμάμαι και ράπερ με τη Γκουτσιμανία.)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αγαπητέ Βασίλη, εγώ εδώ δεν εκφράζω το λαϊκό αίσθημα. Εκφράζω αυστηρώς προσωπικές απόψεις. Σε τελείως προσωπικό επίπεδο να σου πω λοιπόν πως είμαι από τους τελευταίους που τρέχουν πίσω από τα brands και πως τα πολυκαταστήματα αυτού του τύπου τα σιχαίνομαι εκ βαθιάς πεποιθήσεως. Κοινώς, δεν περνάω ούτε απ' έξω.
Nikos Zervos
paraxenoi eiste----dikaioma tou na pei tin gnomi tou---ti laikismos einai aftos;;;;;;;;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν είναι αυτό λαϊκισμός. Όπως λέει κάποιος τη γνώμη του δημόσια, κι έχει φυσικά το δικαίωμα, αλλά τόσο δικαίωμα έχουμε κι εμείς να την σχολιάσουμε. Καφενείο είμαστε.
Nikos Zervos
laikismos einai i antidrasi sta harrods
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν συμφωνώ. Το να προβάλλεις τα Harrods σαν δείγμα πολιτισμού είναι λαϊκισμός.
Nicola Di Rossi
Δεν έχετε με τι να ασχοληθείτε....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ασχολούμαστε με πολλά. Με πάρα πολλά. Και ανάμεσα στα πολλά ασχολούμαστε και με τους Τσιτσιπάδες που γράφουνε βλακείες.
Nicola Di Rossi
Διαγραφήαν δεν έχεις τι να κάνεις θα ασχοληθείς με το τι γράφει ο καθένας στο τβιτερ. Σιγά και τι είπε δηλαδή να δικαιολογεί τοσο ντόρο.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εγώ έχω τι να κάνω, ξαναλέω, και ασχολήθηκα και μ' αυτό, για 1 λεπτό. Δεν μ' ενδιαφέρει τι κάνουν οι άλλοι.
Γιάννης Φρέρης
Το θέμα είναι ξεκάθαρα ταξικό Φώντα. Το τένις είναι ένα σπόρ που χρειάζεσαι λεφτά για να κάνει το παιδί σου πρωταθλητισμό. Και ο μπαμπάς σίγουρα είχε πολλά.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τα πιστεύουν και μπατίρηδες αυτά που λέει ο Τσιτσιπάς Σενιόρ, αυτό είναι το δυστύχημα.
Γιάννης Φρέρης
αλλοτρίωση το λέγαμε κάποτε
Ilias Frantzis
άρα το πρόβλημα είναι στους μπατιριδες
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Φυσικά.
Lampros Papalexis
Με το ζόρι opinion maker... ρε παιξε το tennis σου εκεί, μια χαρά παίζεις, πρέπει να ακούμε και ό,τι μπούρδα σου κατέβει;..
Vassilis Serafimakis
δεν ήξερα ότι αναλόγως τής δουλειάς που κάνει κάθε ένας τού δίνεται και δικαίωμα να εκφράζει μία άποψη δημόσια.
Οπότε να υποθέσω ότι ένας άνεργος από χέρι δεν έχει τέτοιο δικαίωμα...
Lampros Papalexis
Αν καταλαβαίνεις αυτό πάσο... Το ό,τι έχει βήμα ο κάθε ανθυποσελέμπριτυ και ό,τι θα περνάει στο ντούκου η κάθε παπαρία του χωρίς κριτική και οι υπόλοιποι θα μένουμε με το στόμα ανοιχτό ε!.. δεν νομίζω... Ενας άνεργος για τον δικό μου αξιακό κόσμο έχει περισσότερα δικαιωματα από όλο αυτά τα βλαμένα και πυροβολημένα που ζούνε σε παραλληλα σύμπαντα και εκτός κανονικής ζωής. Ελπι΄ζω να σε κάλυψα, φιλικά.
Vassilis Serafimakis
σημασία έχει τι λέει ο καθένας και όχι τι θέση έχει στη ζωή. Τι θα πεί σελέμπριτυ και ανθυποσελέμπριτυ; Γελάω με την παπαριά Τσιτσιπά, όμως τα περπόμενα κριτήρια που θέτομε δεν με βρίσκουν σύμφωνο (αν δηλαδή είναι ο τοπ τενίστας ή μετριος, αν είναι γνήσιο celeb, κτλ).
Με άλλα λόγια παπαριά ήταν αυτό που είπε ο νεαρός είτε είναι νούμερο τάδε στην παγκόσμια κατάταξη τένις είτε νομπελίστας Φυσικής.
Lampros Papalexis
Ωραια συμφωνούμε λοιπόν που είνια το πρόβλημα δεν βλέπω;
George Floudas
ΔιαγραφήΧούτος 2
Giorgos Doukas
Ti lipei dipla sti neratzia ti dismembered kai to poutsaki ston imiorofo me sprey-t? Ena harrods na pigenei o skordoliagkas. Tsitsipa pathe amnesia
Antonis Moras
Δεν παίζεις με ποιοτητα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Είμαι της λαϊκής...
Antonis Moras
https://youtu.be/37F2v0HaTW4
Τσιτσιπάς: Ο δρόμος προς την κορυφή θέλει NA ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΠΟΙΟΤΗΤΑ | Luben TV
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν το είχα δει αυτό το αριστούργημα...
Νικολαος Τζιωλας
Της λαικής είναι ο Στεφάν τελικά Αντώνη
Stathis Nikokavouras
ο καθενας στα κυβικα του..τι να κανουμε ρε φωντα...αυτος περνει σε καθε τορνουα 2 εκ δολλαρια και βγαλε....σε οικογενεια με πολλα λεφτα γεννηθηκε..ειναι και αεκ και τον συνχωρουμε
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όπως έγραψα σε άλλο σχόλιο Στάθη... Τα πιστεύουν και μπατίρηδες αυτά που λέει ο Τσιτσιπάς Σενιόρ, αυτό είναι το δυστύχημα.
Panos Michail
Πωπωπωπω! Λυπάμαι τη γυναίκα που θα παντρευτεί τον Στεφανάκο. Πεθερός από τη κόλαση λολ
Panagis Antipas
Το τερμάτισε ο φάδερ.
Δρημήτης Δυοβουνιώτης
7 γενιές ζωνάρι...
Eliana Kassid
Του έμεινε κουσούρι από την ρακέτα που έφαγε κατακέφαλα...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Πέρασα σήμερα από ιστορικά μέρη των Ιλισίων και του Ζωγράφου (στο περπατητό)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΡοζίτα Σπινάσα
Εχω παραβρεθεί στα γυρίσματα του Ροζ Γάτου στην πλαζ ΕΟΤ Βούλας...
βαγγελης χαλικιας
επική ταινία
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Παράσημο.
Panos Ramone
Και κομματάρα Anno Domini στο soundtrack!
Άγγελος Γαβριήλ
Πριν κλείσει το Sallon του κυρίου Γιάννη στην οδό Αλκμάνος 36 πήγαινα 4-5 φορές το χρόνο και ακουγα ιστορίες για εκείνα τα 1980s Δαλιανιδιτικα χρόνια...Θυμάμαι κ τον κύριο Γιώργο που ήταν 80 χρόνων κ έμοιαζε 60-θαμώνας που έπαιζε συνέχεια το ξεκουρδιστο πιάνο του ρεστοράν.Υπήρχαν κ 2 τεράστια λευκώματα με αφιερώσεις κ υπογραφές καλλιτεχνών γιατί ο Δαλιανίδης έμενε στη απέναντι γωνία κ μαζεύονταν εκεί πολλά χρόνια...Πριν 2-3 χρόνια μου έλεγε ο ιδιοκτήτης ότι βγαίνει στη σύνταξη κ ο γιός του δεν είναι σίγουρος ότι θέλει να το κρατήσει.Από τι φάνηκε δεν συνέχισε την λειτουργία του... Αναφέρομαι στο εν λόγω μαγαζί γιατί ως γνωστόν γυρίστηκαν σχεδόν όλες αυτές οι ταινίες...Καλή η κουλτούρα αλλά υπάρχει κ η καλή αντικουλτουρα...
Lefties Rite
δίπλα απο το saloon, μεσοτοιχία και με παραθυράκι επικοινωνίας μεταξύ τους, υπήρχε ο κίτρινος σκίουρος, δούλεψα εκεί κάνοντας τα ρέπο ενός φίλου κάμποσες φορές στα early 90ιες-κάθε βράδυ λοιπόν όταν τελείωνε το φιλέτο του στο saloon , ο κύριος Γιάννης Δαλιανίδης ερχόταν διπλα να πιεί το ποτάκι του και να μας μαγέψει με τις ιστορίες του, κυριολεκτικα σώπαινε το μαγαζί και όλοι κρεμόμασταν απ τα χείλη του!
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας στον Άγγελος Γαβριήλ
>>αντικουλτουρα<< υποκουλτούρα
Άγγελος Γαβριήλ
επίσημα ναι...απλά λέω αντι για αυτούς που απλά κράζουν την υποκουλτούρα χωρίς να ξέρουν την κουλτούρα...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ναι, το κατάλαβα
MrServo MrServo
Κάπου υπάρχουν πλάνα και από τούνελ δίπλα στη θεολογική, Α. Ηλισια, αλλά δεν θυμάμαι που...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, Στροφή, Τσακάλια κάπου κει. Κι αυτό ιστορικό σημείο. Ίδιο και απαράλλαχτο ακόμη.
Jacques Vache
ένα αρχειακό διαμάντι
https://www.youtube.com/watch?v=q0Pjj2Xe5lU
Σουζες και αλητεία στο Ζωγράφου.Δεκαετια του 80.
Kwstas Agas
αυτό εκεί το τούνελ στο άλσος της Πανεπιστιμιούπολης .... αν είχε ... φωνή, το τι ιστορίες θα είχε να διηγηθεί με κόντρες, μοτοσικλέτες, σούζες ....
Zak Famellos
αυτό σκεφτόμουν κ εγω
George Ioakeimidis
ΔιαγραφήΔεν έφτασε Ισταμπουλ. Τσόνταρε πλάνα από Αγία Σοφία κι αυτό ήτανε όλο. Το έχω τσεκάρει γιατί έχω πάει στην Πόλη πλειστακις...
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Οκ, για να σιγουρευτώ πρέπει να ξαναδώ την ταινία.
Vassilis Serafimakis
Ψιλοάσχετο σχόλιο: Kαμαρώνομε εμείς εδώ στην Ελλάδα γιά την Ιστορία μας (της) ενώ από τη μία μεριά δεν έχομε καμμία οργανική σχέση και συνέχεια με αυτήν (τίποτα δηλαδή περισσότερο από τούς άλλους λαούς που φωτίστηκαν από τα φώτα που κάποτε άναψαν σ'αυτά τα μέρη) κι από την άλλη αδιαφορούμε γιά την τρέχουσα Ιστορία μας, αυτήν που τώρα γίνεται, τώρα "συμβαίνει".
Και βλέπεις από την άλλη έναν πχ Αμερικανό ο οποίος φτιάχνει Ιστορία με ό,τι βρεί κι ό, τι μπορεί, συχνά κυριολεκτικά από το χτες. Μιά κοινωνία δηλαδή μητρόπολη τού καπιταλισμού, όπου το ύψιστο κίνητρο είναι το χρηματικό κέρδος, κι όμως με το πού πχ σκοράρει ο τάδε παίκτης σε ένα αγώνα μπεήζμπολ παίρνουν την μπάλλα και την πάνε σε ειδικό μουσείο.
Αυτά τώρα που λες εσύ τώρα γιά blue plaque δεν είναι κάν ψιλά γράμματα γιά τούς κάθε λογής κρατούντες, πολιτικά ή πολιτισμικά. Ούτε που καταλαβαίνουν τι λες, μιλάς σε άλλη γλώσσα.
https://openplaques.org/plaques/44708
John Cleese, Connie Booth, and Gleneagles Hotel blue plaque
Νίκος Βουρεκάς
Μέσα σε όλα και η πανταχού παρούσα ντισκοτέκ Jacky. O. στην Μιχαλακοπούλου .
Konstantinos Syrgiannis
Δεν πειράζει όσοι γεννηθήκαμε και μεγαλώσαμε στα Άνω Ιλίσια γνωρίζουμε και τιμούμε αυτή την παράδοση
Zak Famellos
περιοχές θρύλοι της αθηναικής δίκυκλης λαογραφίας!
Δανιήλ Κόντζογλου
η Λία
Aris Karampeazis
Στο πάρκο Ζωγράφου γίνεται ο ‘βιασμός Καίτης Φίνου’ - ‘με θυμάσαι ρε πούστη;- ; Δίπλα είμαι, θα πάω να προσκυνήσω
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Στο άλσος Συγγρού (Ιλίσια), εκεί στον Άγιο Χαράλαμπο (μάλλον). Απέναντι από το σπίτι του Δαλιανίδη.
Aris Karampeazis
και η ιστορική πολυκατοικία του Ρετιρέ στην γειτονιά, ωραίος ο Δαλιανιδης, «τοπικιστής»
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν υπήρχαν τότε λεφτά στο ελληνικό σινεμά, και τα γύριζε όλα έξω από το σπίτι του. Αν και πρέπει να είχε στείλει τον Μιχαλόπουλο Κωνσταντινούπολη (στη Στροφή). Μπορεί και όχι βέβαια - δεν θυμάμαι καλά τώρα. Πρέπει να το ξαναδώ, για να προσέξω τα πλάνα.
Jim Dylan
Εκεί κοντά στην πολυκατοικία ειναι και το φαρμακείο του κυρίου Χρήστου
Aris Karampeazis
πρέπει να τον έστειλε όντως, το έβλεπα πρόσφατα και το σκεφτόμουν και εγώ αυτό. Τα σύνορα που περνάει είναι όντως των Κήπων πάντως
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Αντέγραψε, τότε, ξεκάθαρα Κούρκουλο, στην "Κατάχρησις Εξουσίας" του Τσιώλη.
Patritsopoulos Nikos
κανονιστε κανα τουρ
Konstantinos Syrgiannis
https://www.youtube.com/watch?v=q0Pjj2Xe5lU
Σχόλια από το fb στο ποστ περί Frank Zappa...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννης Τσουκαλάς
οκ σωστα τα λες αλλα θαρρω τον αδικεις ελαφρως με τα 80s καθως υποθετω λησμονησες την ιστορια με το ποστερ των
Dead Kennedys ποσο βοηθησε τον Jello με τις απανωτες δικες συν οτι τον στηριξε οικονομικα οταν εβαλε υποψηφιοτητα γιατον . . . Δημο του
San Francisco
Kostas Giannakis
πραγματικά έκανε τρομερά πράγματα στα sixties και μεχρι μεσα 70's, μετα ξεχείλωσε σιγα σιγα, οπως συμβαίνει με όλους και οι pink Floyd px στα 80's δεν ακουγονται, για να μη τους συγκρίνω με τα 60's με syd που ειναι διαφορετικά συγκροτήματα
Miltos Marathon
Ο Zappa ήταν επιχειρηματίας. Μετρούσε ακόμη και το σεντσι του δολαρίου και όπως και ο ίδιος έλεγε στην βιογραφία του είχε επιχειρηματικές και οικονομικές δραστηριότητές με τράπεζες (άλλωστε είχε αναζητήσει και χρηματοδότηση για μια πατέντα να μεταδίδει τραγούδια επί πληρωμή μέσω τηλεφώνου)
Είτε μας αρέσει είτε όχι είναι πάλι τα φράγκα στην μέση....ξεχνάμε πάντοτε τον οικονομικό παράγοντα όταν μιλάμε για μουσική ,πολιτική κτλ...
Επίσης οι πολιτικοί σχολιασμοί του Zappa ήταν πάντοτε ένας τρόπος promortion της εικόνας του και κατεπέκτασιν των πωλήσεων της μουσικής του και τζάμπα διαφήμιση στα αμερικανικά media (ξέρετε πόσο κοστίζει η διαφήμιση εκεί?) ..
Συν το ότι είχε βλέψεις να ασχοληθεί με την πολιτική με ότι συνεπάγεται αυτό (Τώρα αν θα ήταν σωστός πολιτικός η επιχειρηματίας πολιτικός είναι άλλο θέμα )..
Όσον αφορά τη χρήση τεχνολογικών μέσων παραγωγής της μουσικής τον δικαιολογώ κάπως γιατί ως επιχειρηματίας-μουσικός παρήγαγε πολύ πράμα...και συνήθως δεν είναι εύκολο να συνεννοηθείς με τους καλλιτέχνες (ήμαστε βλέπετε βλαμμένοι οι περισσότεροι ..εγωιστές και τεμπελιάζουμε μουχαχα)
Ο Ζάππας είχε στο νου του την πειθαρχία των μουσικών μιας κλασικής ορχήστρας ,άλλα όπως έλεγε ήταν δύσκολο να προσλάβει και να συντηρήσει οικονομικά μια τέτοια..έτσι τα μηχανάκια του παρείχαν μια σχετική ευκολία στην παραγωγή της μουσικής...έχει και τα καλά της η τεχνολογία.
Όπως και να έχει πάντως μας χάρισε θαυμάσιες μουσικές και αυτό είναι που μετράει εν κατακλείδι!
Vassilis Serafimakis
O Zάππα πολιτικά ήταν σε τελική ανάλυση ένας libertarian, όρος δύσκολα μεταφράσιμος. (Παίρνω Μπαμπινιώτη αλλά βουίζει.)
Θυμάμαι πχ την γνωστή αναμέτρησή του με τούς συντηρητικούς και θρησκευόμενους σχετικά με τούς στίχους τών τραγουδιών. Οι μεν θέλανε να μπαίνει ένα μικρό αυτοκόλλητο στο εξώφυλλο, που να προειδοποιεί γιά στίχους "με χυδαιολογία", κτλ. Ο δε Ζάππα ήταν εναντίον κάθε λογοκρισίας, όπως έβλεπε κάθε τέτοια κίνηση, με το επιχείρημα ότι όλα τα παιδιά, κάθε ηλικίας, έχουν κρίση και θα κρίνουν αν θέλουν ν'ακούσουν το κάθε τραγούδι. Και έλεγε χαρακτηριστικά ότι "πρόκειται γιά λόγια, είναι απλώς λόγια" ("it's just words, that's all") --κι εκεί με βρήκε αντίθετο διότι το να ισχυριστεί κανείς ότι λόγια δεν μπορούν να προκαλέσουν κακό είναι απλά αναληθές.
Κορόϊδευε με ιδιαίτερη σκληρότητα, όχι εντελώς αβάσιμη, τον χώρο και τα πιστεύω τών χίπυς, κι είχε απορρίψει όλη την ποπ, την οποία έβλεπε αφ'υψηλού. (Εδώ κολλάει το "ψηλά τον αμανέ".) Δεν ξέρω τι διάολο μάχη γινόταν μέσα του όταν από τη μία φανερά αγαπούσε την ποπ ή κάποια ποπ (doo wop) κι από την άλλη όποτε ηχογραφούσε ποπ το έκανε με φανερά ή κρυφά ειρωνικό τρόπο.
Πάντως δεν ήταν με τίποτα ο ριζοσπάστης επαναστάτης που φανταζόντουσαν οι περισσότεροι παλιά στην Ελλάδα, όπως ο Φαληρέας σ'εκείνο το κείμενο στον Κούρο που είχα αναφέρει και παλιότερα.
Antonis Kosmas στον Vassilis Serafimakis
Διαγραφήήταν η μάχη του ότι δεν μπορούσε να γράψει τόσο καλή ποπ όσο οι beatles ή η carole king π.χ. -και το ήξερε- οπότε την έβγαζε σε συσκευασία παρωδίας για να μην εκτεθεί ως υποδεέστερος.
Vassilis Serafimakis
δεν συμφωνώ. Ο Ζάππα πιστεύω μπορούσε άνετα να γράψει ποπ - και έχει γράψει ποπ δηλαδή, μην τρελλαθούμε! (To άλμπουμ "Cruising with Ruben & The Jets" κι ένα σωρό κομμάτια σε άλλα LP.)
Αυτό που έγραψα διότι αυτό εισέπραξα είναι ότι έχει μία μόνιμα ειρωνική, απαξιωτική οπτική περί ποπ, κάτι θεμελιωδώς λανθασμένο γιά μένα αλλά τελικά αντιλήφθηκα ο Ζάππα ήταν ένα τρόπον τινά ελιτιστής: έτρεφε απύθμενη απαξία γιά την μετριότητα, τον ερασιτεχνισμό, την αφέλεια, κτλ, και κυρίως γιά αυτό στο οποίο αρέσκονται οι πολλοί, hoi polloi. Οι προτιμήσεις τών μαζών ήταν γελοίες γιά τον Ζάππα.
Η κριτική του προς την αμερικανική κοινωνία τελικά είναι γνήσια ροκ (με τρόπο που οι ροκάδες δεν παραδέχονται, δηλαδή όσοι ροκάδες πίστευαν τότε ή πιστεύουν ακόμα ότι η ροκ είναι επαναστατική μουσική αυτή καθ'εαυτή), επικρίνει την αμερικανική κοινωνία επειδή είναι συντηρητική κτλ όχι όμως επειδή θέλει πχ να μοιράζονται τα κέρδη δικαιώτερα κτλ αλλά δεν αφήνει τον κόσμο να κάνει ό,τι θέλει, να καπνίζει, να πηδάει, να τραγουδάει, να έχει όπλα, να βρίζει κτλ κτλ ελεύθερα από περιορισμούς. Libertarian.
Εξακολουθώ να θαυμάζω το έργο του κι έχω μεγάλο ποσοστό τής παραγωγής του σε βινύλια. Άλλο όμως αυτό.
Antonis Kosmas
Εννοείται ότι μπορούσε να γράψει ποπ, αλλά όχι τόσο καλή όσο θα ήθελε. Και εμένα μου αρέσει πολύ το Freak Out π.χ., αλλά χωρίς την παρωδία και την λοξότητα δεν θα μπορούσε καν να συγκριθεί με το Revolver της ίδιας περιοδου. Με τα υπόλοιπα φυσικά συμφωνώ και επαυξάνω.