20/12/2020
Δεν ξέρω αν αποτελεί «τάση», έστω και μικρή ή επιμέρους, στο νέο ελληνικό σινεμά, αλλά το θίγω το θέμα, επειδή μου κάνει μια μικρή εντύπωση.
Το καλοκαίρι είχα δει σε θερινό την ταινία του Γιάννη Λαπατά «Η δεξιά τσέπη του ράσου» (2018), ενώ τις προάλλες είδα στο YouTube και «Το Κάλεσμα» (2016) του Γιάννη Στραβολαίμου.
Πιθανώς να υπάρχουν κι άλλες τέτοιες ταινίες (μικρού μήκους είμαι σίγουρος πως θα υπάρχουν), χριστιανικές, που ασχολούνται με την μοναστική ζωή, με όψεις της ορθοδοξίας, χαμηλού κόστους φυσικά, απλά γυρισμένες, λιτές, με σενάρια υποτυπώδη, με διδάγματα πρωτόλεια σε στυλ κατηχητικού και με μιαν αύρα που φέρνει στη μνήμη τα παρεκκλησιαστικά παιδικά διηγήματα τού Σωτήρος και της Ζωής, που τα διαβάζαμε ως παιδιά.
Μας τα πουλούσαν κατηχητές στα σχολεία ή μας υποχρέωναν με τον τρόπο τους, οι δάσκαλοι, να τα προμηθευόμαστε, στέλνοντάς μας στα βιβλιοπωλεία των συγκεκριμένων εκδόσεων, για ν’ αγοράσουμε εικόνες αγίων, που τις κολλούσαμε στα τετράδια των Θρησκευτικών κ.λπ. Υπήρχε ένα ολόκληρο κύκλωμα, με ισχυρά πλοκάμια και στην εκπαίδευση, που ασκούσε ιδεολογικο-θρησκευτική καθοδήγηση (με ξεκάθαρο αντικομμουνισμό ανάμεσα), από την οποία δεν ήταν εύκολο να ξεφύγεις. Μερικοί γνωστοί μου ξέρω πως δεν ξέφυγαν ποτέ... Τέλος πάντων κάποια από ’κείνα τα διηγήματα με είχαν επηρεάσει κι εμένα και τα θυμάμαι ακόμη...
Δεν ξέρω αν αποτελεί «τάση», έστω και μικρή ή επιμέρους, στο νέο ελληνικό σινεμά, αλλά το θίγω το θέμα, επειδή μου κάνει μια μικρή εντύπωση.
Το καλοκαίρι είχα δει σε θερινό την ταινία του Γιάννη Λαπατά «Η δεξιά τσέπη του ράσου» (2018), ενώ τις προάλλες είδα στο YouTube και «Το Κάλεσμα» (2016) του Γιάννη Στραβολαίμου.
Πιθανώς να υπάρχουν κι άλλες τέτοιες ταινίες (μικρού μήκους είμαι σίγουρος πως θα υπάρχουν), χριστιανικές, που ασχολούνται με την μοναστική ζωή, με όψεις της ορθοδοξίας, χαμηλού κόστους φυσικά, απλά γυρισμένες, λιτές, με σενάρια υποτυπώδη, με διδάγματα πρωτόλεια σε στυλ κατηχητικού και με μιαν αύρα που φέρνει στη μνήμη τα παρεκκλησιαστικά παιδικά διηγήματα τού Σωτήρος και της Ζωής, που τα διαβάζαμε ως παιδιά.
Μας τα πουλούσαν κατηχητές στα σχολεία ή μας υποχρέωναν με τον τρόπο τους, οι δάσκαλοι, να τα προμηθευόμαστε, στέλνοντάς μας στα βιβλιοπωλεία των συγκεκριμένων εκδόσεων, για ν’ αγοράσουμε εικόνες αγίων, που τις κολλούσαμε στα τετράδια των Θρησκευτικών κ.λπ. Υπήρχε ένα ολόκληρο κύκλωμα, με ισχυρά πλοκάμια και στην εκπαίδευση, που ασκούσε ιδεολογικο-θρησκευτική καθοδήγηση (με ξεκάθαρο αντικομμουνισμό ανάμεσα), από την οποία δεν ήταν εύκολο να ξεφύγεις. Μερικοί γνωστοί μου ξέρω πως δεν ξέφυγαν ποτέ... Τέλος πάντων κάποια από ’κείνα τα διηγήματα με είχαν επηρεάσει κι εμένα και τα θυμάμαι ακόμη...
Να λοιπόν... έτοιμα σενάρια, για να γυριστούν ταινίες, από
τους νέους «αναχωρητές» σκηνοθέτες μας...[αυτό το βιβλιαράκι, που βλέπετε από πάνω, το έχω από τότε]
19/12/2020
Δεν υπάρχουν καλοί, παρά μόνο καθάρματα όλων των τύπων. Άθλιοι άντρες, που φτύνουν τις γυναίκες τους, γιατί τους διακόπτουν από το... μεγάλο έργο τους, την επίλυση μαθηματικών εξισώσεων, αφήνοντάς τες παραπεταμένες και μόνες – κι εκείνες, όχι για να τους εκδικηθούν, αλλά γιατί είναι στη φύση τους, απολαμβάνουν, κατά βάθος, να τις πηδάνε ξένοι δια της βίας. Ο «τρελός του χωριού» τον οποίον συμπονάς και που τον έχει στο φτύσιμο ο περίγυρος (δηλαδή ο λαός), είναι βιαστής και δολοφόνος. Ο περίγυρος (δηλαδή ο λαός) εν τω μεταξύ έχει ένστικτα Νεάντερταλ, είναι όχλος, μπορεί να καταστρέψει την περιουσία σου και να σε σκοτώσει για ένα γαμώτο, για ένα καπρίτσιο. Οι αρχές, που θα μπορούσε να επιβάλλουν μια τάξη στο χάος, βγαίνουν από τη μέση γρήγορα, γιατί δεν είναι λιγότερο διεφθαρμένες. Φίλοι, γνωστοί, συνεργάτες κ.λπ. δεν υπάρχουν. Όλοι λειτουργούν για πάρτη τους, και κατά βάση είναι εκφραστές διαφόρων όψεων του κακού, έχοντας βγει με «δίωρη» από την Κόλαση. Στο τέλος κάποιοι θα επιβιώσουν –μέσα από το πιο ανελέητο κρεσέντο βίας, που μπορεί να δεις στο σινεμά, αλλά δεν είναι τα λιγότερο καθάρματα αναγκαστικώς–, παίρνοντας έναν δρόμο χωρίς γυρισμό...
Στο σινεμά του Σαμ Πέκινπα, του μεγαλύτερου αντι-ποιητή του κινηματογράφου, δεν υπάρχει... όχι παράθυρο, αλλά ούτε χαραμάδα αισιοδοξίας. Ο άνθρωπος βάλλεται συνεχώς και εν τέλει κατακυριεύεται από τα πιο άγρια και εγκληματικά ένστικτά του – που μπορεί να είναι εν υπνώσει, αλλά με την πρώτη ευκαιρία είναι έτοιμα να αναδυθούν, διαλύοντας όλα εκείνα, που θα μπορούσε να τον διακρίνουν από το ζώο.
Μεγάλη ταινία, όχι για όλους, και σίγουρα παντελώς ακατάλληλη γι’ αυτές τις τόσο σκοτεινές ημέρες...
Δεν υπάρχουν καλοί, παρά μόνο καθάρματα όλων των τύπων. Άθλιοι άντρες, που φτύνουν τις γυναίκες τους, γιατί τους διακόπτουν από το... μεγάλο έργο τους, την επίλυση μαθηματικών εξισώσεων, αφήνοντάς τες παραπεταμένες και μόνες – κι εκείνες, όχι για να τους εκδικηθούν, αλλά γιατί είναι στη φύση τους, απολαμβάνουν, κατά βάθος, να τις πηδάνε ξένοι δια της βίας. Ο «τρελός του χωριού» τον οποίον συμπονάς και που τον έχει στο φτύσιμο ο περίγυρος (δηλαδή ο λαός), είναι βιαστής και δολοφόνος. Ο περίγυρος (δηλαδή ο λαός) εν τω μεταξύ έχει ένστικτα Νεάντερταλ, είναι όχλος, μπορεί να καταστρέψει την περιουσία σου και να σε σκοτώσει για ένα γαμώτο, για ένα καπρίτσιο. Οι αρχές, που θα μπορούσε να επιβάλλουν μια τάξη στο χάος, βγαίνουν από τη μέση γρήγορα, γιατί δεν είναι λιγότερο διεφθαρμένες. Φίλοι, γνωστοί, συνεργάτες κ.λπ. δεν υπάρχουν. Όλοι λειτουργούν για πάρτη τους, και κατά βάση είναι εκφραστές διαφόρων όψεων του κακού, έχοντας βγει με «δίωρη» από την Κόλαση. Στο τέλος κάποιοι θα επιβιώσουν –μέσα από το πιο ανελέητο κρεσέντο βίας, που μπορεί να δεις στο σινεμά, αλλά δεν είναι τα λιγότερο καθάρματα αναγκαστικώς–, παίρνοντας έναν δρόμο χωρίς γυρισμό...
Στο σινεμά του Σαμ Πέκινπα, του μεγαλύτερου αντι-ποιητή του κινηματογράφου, δεν υπάρχει... όχι παράθυρο, αλλά ούτε χαραμάδα αισιοδοξίας. Ο άνθρωπος βάλλεται συνεχώς και εν τέλει κατακυριεύεται από τα πιο άγρια και εγκληματικά ένστικτά του – που μπορεί να είναι εν υπνώσει, αλλά με την πρώτη ευκαιρία είναι έτοιμα να αναδυθούν, διαλύοντας όλα εκείνα, που θα μπορούσε να τον διακρίνουν από το ζώο.
Μεγάλη ταινία, όχι για όλους, και σίγουρα παντελώς ακατάλληλη γι’ αυτές τις τόσο σκοτεινές ημέρες...
19/12/2020
Πανικός με την ταινία «Ευτυχία»; Την έδειξε χθες η τηλεόραση; Εγώ δεν βλέπω τηλεόραση, αλλά διαβάζω εδώ τα καθέκαστα.
Την ταινία την είχα δει στις αρχές Γενάρη στο σινεμά. Η «Ευτυχία» ήταν μέτρια γενικά – μ’ ένα σημαντικό λάθος από την πλευρά τού σκηνοθέτη της. Και αναφέρομαι στο μοίρασμα του ρόλου της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου σε δύο ηθοποιούς. Καταστροφή. Και όχι μόνον γιατί η Καραμπέτη ήταν εκτός τόπου και χρόνου. Η Γκουλιώνη έπρεπε να είχε όλο το ρόλο από την αρχή έως το τέλος, αλλά μέτρησαν άλλα θέματα πιθανώς... Τέλος πάντων... περσινά, ξινά σταφύλια.
Τέτοιες μέρες πριν ένα χρόνο (22 Δεκεμβρίου 2019) είχα μεταφέρει στο lifo.gr μια σπάνια συνέντευξη τής Γριάς από το 1970, σύντομη μεν, αλλά πολύ ενδιαφέρουσα. Εκείνη η συνέντευξη σε πρώτο χρόνο είχε κάνει κάτι λιγότερο από 900 shares. Μια χαρά δηλαδή. Την ξανακοίταξα τώρα. Έχει ξεπεράσει τα 4.800 shares και ακόμη ανεβαίνει!!
Έτσι είναι αυτά τα πράγματα. Τα κείμενά μας δεν τα τρώει το σκοτάδι μετά από 1-2 μέρες, όπως συνέβαινε παλιά με τα περιοδικά και τις εφημερίδες. Ζούνε μαζί μας, και θα ζούνε και μετά από εμάς...
https://www.lifo.gr/articles/music_articles/263680/eytyxia-papagiannopoyloy-mia-agnosti-synenteyksi-tis-thrylikis-stixoyrgoy-apo-to-1970
Πανικός με την ταινία «Ευτυχία»; Την έδειξε χθες η τηλεόραση; Εγώ δεν βλέπω τηλεόραση, αλλά διαβάζω εδώ τα καθέκαστα.
Την ταινία την είχα δει στις αρχές Γενάρη στο σινεμά. Η «Ευτυχία» ήταν μέτρια γενικά – μ’ ένα σημαντικό λάθος από την πλευρά τού σκηνοθέτη της. Και αναφέρομαι στο μοίρασμα του ρόλου της Ευτυχίας Παπαγιαννοπούλου σε δύο ηθοποιούς. Καταστροφή. Και όχι μόνον γιατί η Καραμπέτη ήταν εκτός τόπου και χρόνου. Η Γκουλιώνη έπρεπε να είχε όλο το ρόλο από την αρχή έως το τέλος, αλλά μέτρησαν άλλα θέματα πιθανώς... Τέλος πάντων... περσινά, ξινά σταφύλια.
Τέτοιες μέρες πριν ένα χρόνο (22 Δεκεμβρίου 2019) είχα μεταφέρει στο lifo.gr μια σπάνια συνέντευξη τής Γριάς από το 1970, σύντομη μεν, αλλά πολύ ενδιαφέρουσα. Εκείνη η συνέντευξη σε πρώτο χρόνο είχε κάνει κάτι λιγότερο από 900 shares. Μια χαρά δηλαδή. Την ξανακοίταξα τώρα. Έχει ξεπεράσει τα 4.800 shares και ακόμη ανεβαίνει!!
Έτσι είναι αυτά τα πράγματα. Τα κείμενά μας δεν τα τρώει το σκοτάδι μετά από 1-2 μέρες, όπως συνέβαινε παλιά με τα περιοδικά και τις εφημερίδες. Ζούνε μαζί μας, και θα ζούνε και μετά από εμάς...
https://www.lifo.gr/articles/music_articles/263680/eytyxia-papagiannopoyloy-mia-agnosti-synenteyksi-tis-thrylikis-stixoyrgoy-apo-to-1970
18/12/2020
Πριν από λίγες μέρες κυκλοφόρησε το box των 6CD Korni Grupa & Kornelije Kovač: Original Album Collection (YU-progressive Rock & Poprock, recorded 1969-1986), και μάλιστα σε πολύ καλή τιμή. Λέμε για ένα από τα 4-5 καλύτερα συγκροτήματα του παλιού γιουγκοσλαβικού ροκ. Ελπίζω το καλύτερο άλμπουμ τους, το «1941», που αναφέρεται στο έπος των σέρβων παρτιζάνων κατά των Β Παγκόσμιο Πόλεμο (το LP ηχογραφήθηκε το 1971, αλλά κυκλοφόρησε στην Γιουγκοσλαβία το 1979) να περιλαμβάνεται ανάμεσα.
Progressive rock έχουμε εδώ από πάσα άποψη, όχι τρίχες. Έτσι ήταν το ροκ στο σοσιαλιστικό στρατόπεδο. Εξυμνούσε, συχνά, και τους αγώνες των λαών... όχι μόνον αγάπες και λουλούδια, και προσωπικές αγωνίες ή προσωπικά τέλματα.
https://www.youtube.com/watch?v=6j8HUlwnTiQ
Πριν από λίγες μέρες κυκλοφόρησε το box των 6CD Korni Grupa & Kornelije Kovač: Original Album Collection (YU-progressive Rock & Poprock, recorded 1969-1986), και μάλιστα σε πολύ καλή τιμή. Λέμε για ένα από τα 4-5 καλύτερα συγκροτήματα του παλιού γιουγκοσλαβικού ροκ. Ελπίζω το καλύτερο άλμπουμ τους, το «1941», που αναφέρεται στο έπος των σέρβων παρτιζάνων κατά των Β Παγκόσμιο Πόλεμο (το LP ηχογραφήθηκε το 1971, αλλά κυκλοφόρησε στην Γιουγκοσλαβία το 1979) να περιλαμβάνεται ανάμεσα.
Progressive rock έχουμε εδώ από πάσα άποψη, όχι τρίχες. Έτσι ήταν το ροκ στο σοσιαλιστικό στρατόπεδο. Εξυμνούσε, συχνά, και τους αγώνες των λαών... όχι μόνον αγάπες και λουλούδια, και προσωπικές αγωνίες ή προσωπικά τέλματα.
https://www.youtube.com/watch?v=6j8HUlwnTiQ
18/12/2020
Εντάξει, βιβλία γύρω από το 1821 (και τα 200 χρόνια από την επανάσταση) έχουν ήδη ετοιμαστεί και κυκλοφορούν, και πολλά θα κυκλοφορήσουν και του χρόνου. Μερικά έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όπως το «Η Ποίηση της Ελληνικής Επανάστασης του 1821» [Πατάκης] του Κώστα Σταμάτη, που βγήκε πριν από λίγες μέρες, αλλά ταινίες, θεατρικά και τραγούδια γύρω από το θέμα δεν βλέπω να ’ρχονται. Μακάρι να διαψευστώ, κι αν έρθει κάτι μακάρι να ’ναι και καλό... αλλά πού τέτοια τύχη.
https://www.youtube.com/watch?v=GHnUN6ccYvI
Εντάξει, βιβλία γύρω από το 1821 (και τα 200 χρόνια από την επανάσταση) έχουν ήδη ετοιμαστεί και κυκλοφορούν, και πολλά θα κυκλοφορήσουν και του χρόνου. Μερικά έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον, όπως το «Η Ποίηση της Ελληνικής Επανάστασης του 1821» [Πατάκης] του Κώστα Σταμάτη, που βγήκε πριν από λίγες μέρες, αλλά ταινίες, θεατρικά και τραγούδια γύρω από το θέμα δεν βλέπω να ’ρχονται. Μακάρι να διαψευστώ, κι αν έρθει κάτι μακάρι να ’ναι και καλό... αλλά πού τέτοια τύχη.
https://www.youtube.com/watch?v=GHnUN6ccYvI
Σχόλια από το fb στο ποστ για τους Korni Grupa...
ΑπάντησηΔιαγραφήJim Dylan
Aν θυμάμαι καλά ,το 1941 είναι σαουντρακ απο μια τηλεοπτική σειρά
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κάτι τέτοιο απ' όσο θυμάμαι κι εγώ.
Stathis Nikokavouras
σου εχω γραψει για τα ακουσματα απο σταθμους σερβικους δεκαετια 70-80 και οτι επαιζαν ροκ και μονο ροκ. η σερβια ροκ η ουγγαρια τζαζ η ελβετια και αυτη τζαζ ,οι γερμανοι προγκρεσιβ, οι σουηδοι οι βελγοι και οι ολανδοι τιποτα ,οι ισπανοι τραλαλι τραλαλα,οι ιταλοι στο δικο τους κοσμο μελωδικη μουσικη αλλα οχι ροκ.. ..στα μεσαια και στα βραχεα ατελειωτο ψαξιμο και στα εφεμ που κατεβαζαμε με κεραιες πατεντες των εφεμ απομονωμενες μονης κατευθυνσης σερβικους σταθμους για να μην μπαινει μεσα το ιταλικο σημα που ηταν παντου...τα αλβανικα βουνα μας εκαναν ζημια , πανυψηλα αλλα στο χωριο βρισκαμε λυσεις οι αρωστοι ...μαλλον ο αρωστος εγω...αλλη φορα θα σου πω για σταθμο τηλεορασης στο χωριο που εβγαλα το 1987 ,2 χρονια πριν ξεκινησουν οι ιδιωτικοι...ντοκ την ημερα και τσοντα το βραδυ.......εχει πολυ γελιο...πως με μηχανημα 40 χ δραχμων και ενα βιντεο απο 250 χιλιαρικα με αντιστροφη συνδεση εβλεπε ολο το νησι τσοντα και δεν μπορουσαν να βρουν πως και ποιος το εκανε..πανω στην συχνοτητα της ερτ 2 στα 50 ...τοτε εκλεινε η τηλεοραση 12 το βραδυ με εθνικο υμνο..και επεφταν χιονια..δυο λεπτα μετα πανω στην συχνοτητα εβγαζα τσοντα...ποσα παιδια γεννηθηκαν για χαρη μου...αλλα ηρθε ο πολεμος του κολπου το 91 και απο τοτε τα καναλια παιζουν 24 ωρες...και ετσι αδοξα μας κερδισαν οι βαρβαροι...μεγαλη ιστορια... απο κοντα....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Έπιανα κι εγώ απ' αυτά στο χωριό. Και από Ιταλία ράδιο-Πρίντεζι, στην αρχή σχεδόν της μπάντας των FM. Ωραίες εποχές. Χωρίς τιβί, και με πολύ ραδιόφωνο. Τιβί στον Αλκίνοο, να βλέπουμε κάθε καλοκαίρι τη Μαρινέλλα και τον Πάριο στην Αλβανία. Ως χοτζικός είχε μόνιμα την τηλεόραση γυρισμένη στο αλβανικό κανάλι
Stathis Nikokavouras
ειναι κριμα που ενω υπηρχε τεραστιο κινημα προγκρεσιβ μουσικης στην ιταλια απο το 68-75 τα ιταλικα ραδιοφωνα που ηταν πανω απο 30 και πιαναμε δεν επαιζε κανενα ροκ.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ράδιο Πρίντεζι έγραψα προηγουμένως; Λάθος. Ράδιο-Μπάρι ήταν.
Stathis Nikokavouras
το πριντιζι ειχε παντα τον 105,5 που επαιζε μουσικη αναμεσα σε αλλους απο την δεκαετια 80 ο τζιανι που ειχα dj για 3 χρονια ..κολητος αδελφος και οταν ακομα τωρα παιζει μουσικη διαφημιζεται σαν γιαννης ο ελληνας θεωρει τον εαυτο του ελληνα οπως και πρεπει ναναι απο μπριντιζι και κατω...ειχα την τυχη να παω πολλες φορες εκει και πριν δυο χρονια στην σικελια για 15 μερες...αυτο και αν ηταν αγγιγμα ψυχης..ελληνες εντελως μα εντελως..φατσια που λενε αυτοι και φατσα εμεις και ρατσα ...το ιδιο περπατημα αλαμπρατσαντε που κανουμε στην κερκυρα δυο αντρες μαζι χωρις να φοβουνται μην τους πουν κουνιστους ,ιδιες χειρονομιες,φωναζουν δεν μιλανε ,και το αλατι της μεσογειου τις ιδιες ρυτιδες στις γυναικες και στους αντρες....οτι και να πω ειναι λιγο..........θα στο συνεχισω με μια φωτο πιο κατω που αν την ειχα βγαλει καλυτερα θαταν η φωτο της χρονιας αλλα λογω του ιερου της εκκλησιας του παλερμο το εκανα γρηγορα και κουνηθηκε...μια οικογενεια μεσα στην εκκλησια απο τουριστες και οι 4 στον δικο τους κοσμο ο καθενας με το κινητο του μεσα στην μεγαλυτερη εκκλησια της σικελιας ..
Νίκος Σούρσος
άκουγα και εγώ Γιουγκοσλάβους στα μεσαία την δεκαετία του 70 στην Πελοπόννησο. Beograd Zagreb καLubjana. Βάζανε πολύ Jazz και Progressive. Πολύ μουσική όμως. Ακόμα θυμάμαι τους μάλλον Ούγγαρέζους Locomotive GT
Όσον αφορά τους Γιουγκοσλαβους θυμάμαι πολύ καλά τους Leb I Sol που έπαιζαν εκπληκτικό Jazz Rock. Όσον αφορά τους Ολλανδούς είχαν κλίση στο Blues με πιο τρανταχτά συγκροτήματα τους Living Blues και τους Cuby+Blizzards.
ΔιαγραφήΣχόλια από το fb στο ποστ για την Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου...
ΑπάντησηΔιαγραφήVassilis Serafimakis
Έξτρα λάηκ γιά το κεφαλαίο γράμμα στη "Γριά".
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Έκανα λάθος και δεν έγραψα "Γρηά", που είναι το σωστό.
Χρήστος Ασημακόπουλος
Αντανακλάσεις μεγαλείου
Σχόλια από το fb σχετικά με το ποστ για την ταινία Αδέσποτα Σκυλιά του Σαμ Πέκινπα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννης Μωραϊτης
Το ξαναείδα και το βρίσκω γελοίο σε πολλά σημεία
Σκηνοθεσίας και καθοδήγησης των ηθοποιών κυρίως που πάλευαν με θέματα ανεξέλεγκτα
Κώστας Οικονόμου
Homo homini lupus! Την είχα δεί σε θερινό στα 12 μου χρόνια και δεν την έχω ξεχάσει απο τότε..
Αχιλλεύς Μπόκολης
και με αχρείαστο ριμεικ
Vassilis Konstandopoulos
άσχετο, ο αντι-ποιητής, πώς ορίζεται;
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
το αντίθετο του Ταρκόφσκι
Vassilis Konstandopoulos
Κουκουρούκου
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
καλά, για ενημέρωσέ μας εσύ, γιατί εμείς δεν καταλαβαίνουμε ούτε από ποίηση ούτε από αντι-ποίηση
κόλλησες τώρα σ' ένα χαρακτηρισμό - εντάξει ξεπέρασέ τον και πες μας τη γνώμη σου για την ταινία, κάνε ένα παραγωγικό σχόλιο δηλαδή και μην ψάχνεις σε νερά αχαρτογράφητα, για να την βγεις
Vassilis Konstandopoulos
χαλάρωσε... Ως φανατικός Πεκινπικός, την ταινία δεν την έχω στα τοπ του μετρ, λίγο με το στανιό να κάνουμε κάτι (φυσικά δεξιοτεχνικό). Προτιμώ (φυσικά) τα Αμερικάνικα (συν "Σιδηρού Σταυρό" που βέβαια ήταν κι αυτό αμερικάνικο). Το εν λόγω το βάζω πιο κάτω στην φιλμιγραφία του. Όσο για τα άλλα που γράφεις, καθόλου αχαρτογράφητα νερά δεν είναι. Υπάρχουν οι ταινίες κατ' αρχάς.
πάντως, ακόμα αναμένω τον ορισμό του "αντι-ποιητικού" ή του "ποιητικού" (για τον Ταρκόφσκι που ανέφερες) για να καταλάβω ακριβώς τους ορισμούς σου.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μην μου λες εμένα "χαλάρωσε", γιατί χαλαρός είμαι και χαλαρά τα λέω όλα αυτά, αλλά εκείνο το "κουκουρούκου" το θεωρώ και άστοχο και γελοίο, κατά τα λοιπά σέβομαι τα γούστα και τις προτιμήσεις όλων (και τις δικές σου)
Vassilis Konstandopoulos
Εύγε, πες μου τώρα και τον ορισμό του "ποιητικού" και του "αντιποιητικού".
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν θα πω τίποτα περί ποιητών και αντι-ποιητών του σινεμά, καθώς είναι ενοχλητικός ο τρόπος που γράφεις. Και δεν είναι αυτό το θέμα μου, και διαβλέπω διάθεση καβγατζίδικη. Άμα θες εσύ να πεις κάτι πες, εγώ τα είπα στο ποστ.
Vassilis Konstandopoulos
Δεν ξέρω, μιλάς για "αντιποιητικό σινεμά", για πες πώς το ορίζεις. Καμιά καβγατζίδικη διάθεση φυσικά, τω καιρώ εκείνω που μιλάγαμε ώρες μετά τις προβολές, γίνονταν πολύ χειρότερες κόντρες. Τεσπα, προφανώς δεν θα απαντήσεις, όλα καλά.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
ΔιαγραφήΕίναι ο πρώτος, ο Ινδιάνος Πέκινπα, που ξεγύμνωσε το Κακό στον παγκόσμιο σινεμά. Το αποτέλεσμα ήταν η άλλη όψη της κινηματογραφικής ποιητικής. Φιλμ που φώτισε άπλετα...
Ετσι ανέγνωσα τον χαραχτηρισμό του Φώντα και τον δέχομαι.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Δεν έχω όρεξη για κουβέντα, γιατί, το ξαναλέω, δεν βλέπω καλή διάθεση από την μεριά σου. Μόνο ειρωνείες, κοροϊδίες και τέτοια. Δεν συζητώ υπό τέτοιες συνθήκες. Άλλη φορά, και καλύτερα από κοντά.
Vassilis Konstandopoulos
οκ, πέραν της παρέμβασης του Πριτσαπίδουλα (άλλο κουκουρούκου), προφανώς δεν υπάρχει κάποια ένδειξη του πώς ορίζεται το "ποιητικό" και "αντιποιητικό" σινεμά. Αλλά όλα αυτά μπορεί να είναι και θέμα διάθεσης, Νο προμπλέμα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όρισέ το εσύ ρε Βασίλη, για να σε δούμε. Και μην κολλάς. εγώ δεν θα σε ειρωνευτώ, ακόμη κι αν διαφωνήσω μ' αυτό που θα γράψεις.
Εγώ μπορώ να το ορίσω το ποιητικό σινεμά και το αντιποιητικό, αλλά δεν γουστάρω, το ξαναλέω, να με ειρωνεύονται σε μια κουβέντα. Το θεωρώ κατάντια αυτό.
Vassilis Konstandopoulos
αχαχα, όχι μάνα μ'. Εσύ θα το ορίσεις που το έθεσες. Τι είναι το "αντι-ποιητικό"; Προσωπικά αποφεύγω τέτοιους χαρακτηρισμούς τύπου "ποιητικό σινεμά", φυσικά υπάρχουν "ποιητικές ταινίες". Ξανά μανά, εσύ που έθεσες τον όρο, εσύ εξήγησέ τον. Μπορείς; Αν βαριέσαι, μιλάμε.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Μπορώ, αλλά δεν θέλω. Δεν βαριέμαι. Αν εσύ δεν το αποδέχεσαι σαν όρο δεν τρέχει τίποτα.
Vassilis Konstandopoulos
οκ, το λήγουμε εδώ. Να βρεθούμε σε κάποια ζωή, γμτ.
Aggeliki Marinou
σπιτι μου, αλλα να μην μαλωνετε, θα βαριεμαι εγω
Vassilis Konstandopoulos
https://www.youtube.com/watch?v=maq0-Avd4kw
Σπίτι σου, σπίτι μου ή και κάπου αλλού - Δημήτρης Κοντολάζος
Δημητρης Σαλτος
Αντιποιητικό φανταζομαι εννοει ο φωντας το αντιρομαντικο, το σκληρό, το αντιηρωικο, που όταν πάνε οι ληστές να κλεψουν τη τράπεζα λένε πως όποιος κινηθεί, σκότωσε τον, και βαζουν γυναίκες για ασπίδα όταν πέφτουν πιστολίδια, όχι φτωχούς πλην τίμιους σκληρούς πιστολέρο που περπατάνε στο ηλιοβασίλεμα, και μέσα από την την σκληρότητα να τους γουστάρεις, όχι από τον μύθο του δημιουργού να πούμε.
Antonis Vathis
Για το ποιητικό ταρκοφσκι έχει απαντήσει ο Δημος Θεος - ποιο ποιητικό βγάζει όλο τον σαδομαζοχισμός της ρωσικής φυλής , ένα από τα αγαπημένα βιβλία του Πεκινπα ήταν το κινεζικό βιβλίο των 1000 χαρακτήρων , ένας από αυτός τα αχυρενια σκηλια , όπως είχε πει ένας αρχαίος η ΒΙΑ δεν είναι ισχύς αλλά έλλειψη ισχυως ,γιατί αμέσως μετατρέπετε σε νόμο όταν ασκηται , παρόμοια γράφει και η βιβλος η αντίφαση είναι η ποιηση στον Πεκινπα
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
ΔιαγραφήΑχυρένια σκυλιά είναι όλοι οι ήρωες της ταινίας, γιατί όλοι άγονται και φέρονται από ακραία ένστικτα, που τους οδηγούν να βουτήξουν στη βία. Δεν αποφασίζουν οι ίδιοι, αλλά οι αρχέγονες ορμές τους. Δεν υπάρχουν καλοί και κακοί στο φιλμ και η βία δεν είναι λυτρωτική, όπως στις ταινίες του Λεόνε ας πούμε, αλλά καταδικαστική για όλους. Το ότι κάποιοι επιβιώνουν στο τέλος είναι απλά νομοτελειακό. Γιατί οι άγγελοι της βίας οφείλουν να ζήσουν, μεταφέροντας το κακό παρακάτω. Αν όλοι πέθαιναν θα υπήρχε μια εξιλέωση, στα μάτια του θεατή. Εδώ δεν υπάρχει. Είσαι καταδικασμένος από τη γέννα σου. Στην πράξη πρόκειται για μια βαθιά αντι-θρησκευτική ταινία. Το κακό δεν αντιμετωπίζεται με το καλό, αλλά προστιθέμενο σε ένα άλλο μεγαλύτερο κακό σε οδηγεί τελικά σε μια κόλαση. Η πολιορκία του σπιτιού είναι προφανώς ο αγώνας για την επιβίωση, για την οποία είσαι υποχρεωμένος να μεταχειριστείς τα πάντα. Χωρίς «εσωτερικές» αγωνίες και ηθικές αντιστάσεις.
Τώρα για τα ποιητικά ας το αφήσουμε, γιατί δεν θα συνεννοηθούμε. Δεν είναι εύκολο εννοώ να συνεννοηθούμε.
Vassilis Serafimakis
Συνεννοηθήκαμε μιά χαρά. (Καλά κάνουνε και σε τσιγκλάνε διότι έτσι βγάζεις κι άλλα ωραία.)
Georgios Konstantaras
ΑΔΈΣΠΟΤΑ ΣΚΥΛΙΆ και ΚΟΥΡΔΙΣΤΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΊ, δύο "φοβερές" ταινίες σεναρίου, ηθοποιΐας.
( δεν θυμάμαι να περιφρονούσε την γυναίκα του ο μαθηματικός, αλλά να είναι στον κόσμο του)
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
δεν απέχουν καθόλου αυτά τα δύο
Koma Gaeshi
Είναι από αυτές τις ταινίες που σου μένουν στο μυαλό όσα χρόνια και να περάσουν. Μεγάλος σκηνοθέτης και σπουδαία ταινία.
Δημητρης Σαλτος
Μιας και που τα έβαλε το cinevortex, πριν το ρίξουν συντομα φαντάζομαι , το αγαπημένο μου, για το κεφάλι του Άλφρεντ Γκαρσία. Παραλήρηματικο road movie έπος.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ακόμη και το Όστερμαν, για μένα, είναι πολύ μεγάλη ταινία.
Vassilis Serafimakis
πολυαγαπημένος Warren Oates - και ουδείς σημερινός ηθοποιός θα είχε τον οδοντογιατρό που είχε αυτός.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
και υποτιμημένη - και τότε κι ακόμα.
Γιάννης Κοσπεντάρης
Τεράστια ταινία
Dionisis Bilalis
Υπάρχει και ο τύπος που παραμελεί τη γυναίκα του η οποία μόλις έφαγε και δεν έχει όρεξη για κουβέντα,βόλτα κλπ
Spyros Zoupanos
ΜΕΓΑ ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑΑΑΑΑ ( ΝΑΙ ΦΩΝΑΖΩΩΩΩ )
Dionisis Bilalis
Και παρόλα αυτά επιμένει μέχρι που γίνεται ίδιος της να προσθεσω
Spyros Zoupanos
( τώρα δεν φωνάζω ) , θεωρώ το straw dogs έχει εκλεκτική συγγένεια με το deliverance ( μπούρμαν )
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Γι' αυτή την ταινία, που είναι μία από τις 5-10 πιο αγαπημένες μου έχω γράψει ξεχωριστό κείμενο...
https://www.lifo.gr/.../deliverance-to-oikologiko-thriler...
Deliverance: το οικολογικό θρίλερ του Τζον Μπούρμαν, αγέρωχο και επίκαιρο 45 χρόνια μετά
Kostas Giannakis
Διαγραφήτην ειδα πριν 3-4 μηνες, παρα πολυ δυνατη... το straw dogs ειναι στη λιστα αναμονης..
Spyros Zoupanos στον Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
το έχω διαβάσει βεβαίως, μεγάλη ταινία και πολύ ωραίο κείμενο!!!!!
Daniil Gkorgkolis
δε νομίζω ότι έχει 'άμεση σχέση' με του Μπουρμαν
Οσο για το straw dogs, ειναι άμεση η επίδραση του απ 'ένα νιχιλιστικο πόνημα, με τον ίδιο τίτλο
Vassilis Serafimakis
Ο ηθοποιός που παίζει από την πλευρά τής παρέας το μπάντζο έμαθα ότι ήτανε κανονικά μουσικός φολκ και μετά πέρασε και στο σινεμά - έπαιζε και τον κακό εξέκιουτιβ στο πρώτο Robocop.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τα λέμε και στο άρθρο
Vassilis Serafimakis
Το άφησα γιά σήμερα Κυριακή, κι αυτό και άλλα δικά σου. (Έχω μπλέξει άσχημα!)
George Giannopoulos
Το είδαμε πριν 2 μέρες. Το φινάλε συγκλονίζει. Ο Χόφμαν φοβερός. Στην αρχή δεν μας γέμισε το μάτι αλλά οδηγείτε σε μια έκρηξη και κάθαρση που συγκλονίζει.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και το ότι βάζει έναν μαθηματικό (που ομνύει στη λογική), για να αντιπαρατεθεί με τον όχλο συναγωνιζόμενος τελικά μαζί του στη βία δεν είναι καθόλου τυχαίο.
George Giannopoulos
Αυτο σκεφτομουν και γω οτι η λογικη και η ψυχραιμια που δειχνει ενα τετοιο μαθηματικο μυαλο δεν ειναι τυχαια στην ταινια και οπως ειπες αυτη η καθαρη σκεψη σε εισαγωγικα βγαινει πανω απο την σκληρη αλητεια του δρομου.
Vassilis Serafimakis
Θες δεν θες, θα κατέβεις στο βούρκο, δηλαδή δεν θα κατέβεις, θα βουτήξεις μέσα, όλοι εκεί ζούμε.
Evelina Mahaira
Δε το χω δεί... τώρα μου κινεισες τη περιέργεια!
Vassilis Serafimakis
Ήταν από τούς δημιουργούς που αποκαλώ 'αδίστακτους', δηλαδή αυτούς που δεν διστάζουν να κοιτάξουν το ανθρώπινο τέρας στα μάτια, όπως λέμε, και να δείξει όλες τις στιγμές του, ακόμα και αυτές που μέσα από το τέρας αναδύεται μιά συντροφικότητα ή ακόμα και συμπόνοια. Φυσικά τον τσακίσανε οι άνθρωποι τών εταιρειών παραγωγής. Ήτανε κι ο ίδιος πολύ δύσκολος χαρακτήρας, τάτσουζε κιόλα οπότε γινότανε άδικος με όλους, ήρθε κι έδεσε. Αφησε πίσω του όμως αριστουργήματα.
Nikos Argy
ΔιαγραφήΜεγάλος Πεκινπα, μεγάλη ταινία
George Floudas
Η σκηνή του βιασμού είναι τόσο politically incorrect και τόσο αληθινή ταυτόχρονα που δεν έχεις τι να πεις.... τεράστιος σκηνοθέτης...
Vassilis Serafimakis
Στο γελοιωδέστατο (απ'όσα μού είπαν φίλοι) ρημέηκ, η σκηνή τού βιασμού έχει αποδοθεί κιοτεμένα - με βάση αυτό που έγραψα αλλού γιά τον άφοβο, αδίστακτο Πέκινπα. Ο σκηνοθέτης τού ρημέηκ με θράσος δήλωσε ότι η ταινία του είναι ταινία τού σήμερα δηλαδή φεμινιστική, αντισεξιστική, κι ο κώλος του χορεύει σέηκ. (Το τελευταίο είναι δική μου προσθήκη.)
Τουλάχιστον στο σύστημα τών στούντιο παίρνανε κι αρκετά ρίσκα - μετά απ'αυτούς ήρθαν οι λογιστές κι αλλάξαν τα πράματα.
Κωστας Κουρετας
Την είδα πρόσφατα συγκλονιστική
Chris Veliouras
Εργαρα!
Panagiotis Giannelis
Αντιποιητικό Σινεμά... εν προκειμένω αυτό του Samuel Peckinpah ... Οι αυτόνομες κοινότητες καλλιτεχνικής έκφρασης δεν ορίζονται (καθ-ορίζονται, προς-δι-ορίζονται κ.λ.π.), ούτε επεξηγούνται. Απλώς απαρτίζονται -άνευ ονειρικών σκοπών ή στόχων μα υπό ρεαλιστικά οραματική σκέπη- από sui generis τύπισσες και τύπους (στον αντίποδα των ανρωπότυπων) κατορθώνοντας να λειτουργούν ως μαγνητικά πεδία της αντίληψης κι αισθητικής "πειραγμένων" ανθρώπινων όντων όπως ο πρώτερα αναφερθείς στο Straw Dogs Φω.Δι.Τρ. αλλά και ο παρορμητικά κι απερίσκεπτα γράφων.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Mε βρίζεις μ' αυτά τα ακατανόητα που γράφεις; Αν με βρίζεις πες το μου να τα σβήσω...
Panagiotis Giannelis
εε, κατά βάσιν (ή/και βούληση) σου έπλεκα το εγκώμιο (έμμεσα αυτοπροβαλλόμενος...στο fb τι άλλο? ) ... ξανάδα προ ολίγων ημερών το StrawDogs (αντάμα με τα JuniorBoner-CableHogue) κι όντας παρορμητικός κι απερίσκεπτος είπα να συνδράμω στη διαλεύκανση της "αντιποιητικής" απορίας ... αν και ήδη θεωρούσα το "αντίθετο του Ταρκόφσκι" υπερπλήρες (επαναπλέκω εγκώμιο, αυτοπροβαλλόμενος) ... άμα γουστάρεις όμως σβήσ'το να πάει στο διάολο...
Aντιποιητής, όπως λέμε "αντιποίηση αρχής";
ΔιαγραφήΣχόλια από το fb στο ποστ "Δεν ξέρω αν αποτελεί «τάση», έστω και μικρή ή επιμέρους, στο νέο ελληνικό σινεμά"...
ΑπάντησηΔιαγραφήPantelis Tsalouchidis
Έχω διαβάσει δεκάδες τέτοια. Μετά από τα πρώτα τρία τέσσερα γίνεσαι βουδιστής
Vaggelis Makris
Καμία σχέση με τον Βουδισμό. Οργή προκαλούν σε κάθε σκεπτόμενο άνθρωπο.
Anastasios Babatzias
Ωραιο εξωφυλλο παντως
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Πρέπει να ήταν κόπια από γαλλικό ανάλογο. Όπως και πολλά από τα διηγήματα ήταν μεταφράσεις. Χωρίς ονόματα συγγραφέων, μεταφραστών κ.λπ.
Anastasios Babatzias
δε μου κανει εντυπωση.. σιγα μην καθονταν οι απατεωνες εδω να ασχοληθουν
John Sugahtank Roumpanis
είχαμε πάρα πολύ καλούς illustrator το 60-70 δεν έχετε δικιο σ' αυτό. Δειτε το Γκαούρ Ταρζαν πχ
Anastasios Babatzias
δε μιλαω γενικα. Μιλαω για αυτους που ασχολουνταν με τις συγγεκριμενες εκδοσεις της κατηχησης
Aris Karampeazis
θα μπορούσε να είναι εξώφυλλο των Hefner
John Sugahtank Roumpanis
οκ αλλά να πώ και ονόματα ο Βύρων Απτόσογλου, έκανε πολλά όπως ο Τζων Γκρηκ και τον αετό των Γηπέδων. Επίσης έχω Γκαούρ Ταρζάν με σχέδειο του Μποστ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εδώ λέμε και για τον Απτόσογλου...
https://diskoryxeion.blogspot.com/2014/02/blog-post_25.html
ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΣΟΓΚΑΣ η ποπ ως αντικομμουνιστικό ιδεολόγημα
John Sugahtank Roumpanis
επίσης να αναφέρω την μινιμαλιστική αισθητική των εξωφύλλων του ΕΛ ΤΖΟ νομίζω ότι τακανε ο Πάνος Παχνέλης, ο αραχνοπερίεργος για όσυς διαβαζαν Spiderman το 80
το είχα δει σε παρακολουθώ Φωντα
Dionisis Bilalis
Προλογίζει ο ΙΜ?
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Τι εστί ΙΜ?
Dionisis Bilalis
Παναγιωτόπουλος. Ειμαι νεότερη γεννια μάλλον
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Όχι, τον ξέρω τον Ι.Μ. Παναγιωτόπουλο. Ήταν μορφή (στο χώρο του). Δεν έχει σχέση με αυτά.
Akis Kapranos
Διαγραφήhttps://www.youtube.com/watch?v=CpxDmDb515o
Οικογενεια - Οχι Εϊτζ
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Ναι, και στα σίξτις γυρίζονταν ανάλογα. Ανάλογα και με το σκηνικό της κάθε εποχής.
Akis Kapranos
Είχε παιχτεί Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης αυτό τότε, καταλαβαίνεις τι έγινε στον Εξώστη.
Μαρία Αθανασίου
Σε μας τα διακινούσαν μέσα στην τάξη.
Ζωή του παιδιού ,Προς την νικην .....α και το περιοδικο του Ερυθρού Σταυρού .
Stam Ekmek
Η συγχωρεμενη η γιαγια μου οταν ημουν μικρος μου εφερνε "Βιους των αγιων" Καποια στιγμη της ειπα "ρε γιαγια φερε και κανα κομικ"...κι εκεινη μου εφερε Ταρατατα
Michael Melidonis
Η δεξιά τσέπη του ράσου είναι ζωοφιλική/αντιεραρχική με θρησκευτικό φόντο. Τη στιγμή που πεθαίνει ο αρχιεπίσκοπος, ο μοναχός θρηνεί για τη σκυλίτσα του. Δεν θα άρεσε τέτοιο θέμα στα κατηχητικά.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Εντάξει, είναι προσαρμοσμένες στο σήμερα. Ούτε αντικομμουνισμό κάνει. Ζηλωτές της Ορθοδοξίας.
Alex Apostolakis
''Ενας Αραπης στην Ευρωπη''...το εχω κρατημενο.Καθολου ρατσιστικο,η ιδεα σας ειναι..
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Κι αυτό καθόλου αντικομμουνιστικό...
(Γυρισμός στην Γαλάζια Ελλάδα
Alex Apostolakis
,οι εκδοσεις ''Ζωης'' εξακολουθουν να εχουν υποκαταστημα και μαλιστα ευμεγεθες,σε κεντρικοτατο σημειο της σεπτης Θεσσαλονικης.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Και στην Αθήνα, στην πλατεία Καρύτση
Vassilis Serafimakis
Κάπου έχω κρατημένα μερικά φυλλάδια τής "Ζωής" όπου γιά κάποιο μυστήριο λόγο ένα φεγγάρι με έστελνε πιτσιρικά. Να ακολουθήσω βιογραφικά τον Τζουγκασβίλι ήθελε το κουμμούνι; Θεός ξέρει.
Πρέπει να τάχω μαζί με τα τεύχη τού index τών Καθολικών που μάς μοιράζανε γιά το ποιές ταινίες επιτρέπεται σε έναν σωστό χριστιανό να δεί - φυσικά σχεδόν όλες κάτι είχαν και απορρίπτονταν. Κείνες οι φρανκικές παραγωγές τής Ισπανίας με τον μικρό Μαρτσελίνο ("Marcelino, pan y vino", κτλ) παίρνανε άριστα!
Sotos Asotos
ΔιαγραφήΜε ολον τον σεβασμο,ενα απο τα τελευταια βιβλια του ιδιαιτερου Γιαννη Μακριδακη(που εγραψε την ´´δεξια τσεπη του ρασού´,ειναι το ´´ολα για καλό´´.Ειναι ενα σημερινο βιβλιο-φτανει μεχρι τις επικινδυνες θαλασσινες αφιξεις στην Χιο- και αγγιζει και τα ´´χριστιανικά´´ θεματα απο την σκληρη αναποδη πλευρα.Τα λεω αυτα γιατι αξιζει τον κοπο να δει καποιος τι κανει,τι λεει και τι πιστευει αυτος ο τυπος.(Προσωπικα με μαγεψε ο ´´αναμισης ντενεκες ´´).Αυτο θα μπορουσε να γινει ταινια.Αυτα.
Nicholas Hatziyiannis
Βρέθηκε τελικά;
Nikos Fotakis
Δεν πετάς τίποτε, έτσι;
Φανταστικοι οι Korni Grupa!!Οπως και το πρωην ανατολικο prog-psych στα late sixties-seventies (Ουγγροι,τσεχοι κλπ).Ενα παντρεμα καλου εγγλεζικου με μιξη από γερμανικο συμφωνικο(για μενα).Πραγματικα υπεροχες μπαντες,παρα την εθνικ γλωσσα(Απλα και μονο για να μην παρεξηγηθω λογω συνηθειας από τους περισσοτερους προς την εγγλεζικη).Καλες γιορτες με υγεια και …καλη λευτερια!
ΑπάντησηΔιαγραφή