Ο συνθέτης Γιάννος
Αιόλου (Jánnos Eolou) κάνει κατά καιρούς αισθητή την παρουσία
του μέσω της δισκογραφίας, προτείνοντας κομμάτια που να μπορεί να αγαπηθούν από
τον κόσμο. Όλοι θυμόμαστε, για παράδειγμα, το θέμα του από την ταινία «Το Τανγκό
των Χριστουγέννων» (2011).
Φαίνεται λοιπόν πως
το tango, και έτσι όπως
αυτό εντάσσεται ή μπορεί να ενταχθεί μέσα στο πνεύμα του «μαγικού ρεαλισμού»
της λατινο-αμερικάνικης κουλτούρας, είναι ένα κομβικό ζήτημα στην πιο πρόσφατη
μουσική δημιουργία του Γιάννου Αιόλου, κάτι το οποίον επιβεβαιώνει και ο ίδιος,
φυσικά:
 
 
Υπάρχει, εννοούμε, ένας πλήρης ήχος εδώ, πλούσιος και δυναμικός, συμφωνικός με λίγα λόγια, που δημιουργεί στις συνθέσεις του Γ. Αιόλου ένα λυρικό και συνάμα επικό πλαίσιο, με μια κάπως κινηματογραφική προοπτική.
Το ότι ακούγεται και σαν σάουντρακ το “Tangos of the Magic Reality” είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο, αλλά αυτό δεν λέει κάτι σε σχέση με την ουσία του. Πως είναι ένα ολοκληρωμένο έργο δηλαδή, που ακούγεται με άνεση και που διαθέτει μελωδικές στιγμές, αληθινά ξεχωριστές, που θα μπορούσε να γίνουν άμεσα «επιτυχίες» (“Elysée”, “Trying to remember what I can’t forget” κ.ά.).
 
Υπάρχει, εννοούμε, ένας πλήρης ήχος εδώ, πλούσιος και δυναμικός, συμφωνικός με λίγα λόγια, που δημιουργεί στις συνθέσεις του Γ. Αιόλου ένα λυρικό και συνάμα επικό πλαίσιο, με μια κάπως κινηματογραφική προοπτική.
Το ότι ακούγεται και σαν σάουντρακ το “Tangos of the Magic Reality” είναι κάτι παραπάνω από σίγουρο, αλλά αυτό δεν λέει κάτι σε σχέση με την ουσία του. Πως είναι ένα ολοκληρωμένο έργο δηλαδή, που ακούγεται με άνεση και που διαθέτει μελωδικές στιγμές, αληθινά ξεχωριστές, που θα μπορούσε να γίνουν άμεσα «επιτυχίες» (“Elysée”, “Trying to remember what I can’t forget” κ.ά.).

 
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου