27/12/2023
Πολύ θανατικό τις τελευταίες μέρες και αν για κάποια απώλεια λυπήθηκα αληθινά ήταν για εκείνη της Χαριτίνης Καρόλου.
Ήταν μία αξιαγάπητη κυρία, πολύ καλή ηθοποιός, πολύ καλύτερη από άλλες φίρμες της γενιάς της και βασικά ήταν ένα τρομερό sexy icon στα πρώτα χρόνια του ’70.
Πολύ θα ήθελα να γράψω ένα κείμενο για την Χαριτίνη Καρόλου, αλλά φοβάμαι πως δεν προλαβαίνω για να είμαι επίκαιρος.
Θα το κάνω όμως κάποια στιγμή, χωρίς αφορμή και με την ησυχία μου, γιατί έχω ωραία πράγματα να πω και να δείξω. Και να πω και να δείξω. Το τονίζω.
[εδώ η Χαριτίνη Καρόλου από το θρυλικό ροκ θεατρικό «12 Μήνες Καλοκαίρι» του 1970. Θυμηθείτε και το σχετικό κείμενο στα σχόλια]
Πολύ θανατικό τις τελευταίες μέρες και αν για κάποια απώλεια λυπήθηκα αληθινά ήταν για εκείνη της Χαριτίνης Καρόλου.
Ήταν μία αξιαγάπητη κυρία, πολύ καλή ηθοποιός, πολύ καλύτερη από άλλες φίρμες της γενιάς της και βασικά ήταν ένα τρομερό sexy icon στα πρώτα χρόνια του ’70.
Πολύ θα ήθελα να γράψω ένα κείμενο για την Χαριτίνη Καρόλου, αλλά φοβάμαι πως δεν προλαβαίνω για να είμαι επίκαιρος.
Θα το κάνω όμως κάποια στιγμή, χωρίς αφορμή και με την ησυχία μου, γιατί έχω ωραία πράγματα να πω και να δείξω. Και να πω και να δείξω. Το τονίζω.
[εδώ η Χαριτίνη Καρόλου από το θρυλικό ροκ θεατρικό «12 Μήνες Καλοκαίρι» του 1970. Θυμηθείτε και το σχετικό κείμενο στα σχόλια]
27/12/2023
O Σόιμπλε υπήρξε ένας εγκληματίας πολιτικός για τα ελληνικά
πράγματα. Διέλυσε μια χώρα, κατασπαράσσοντας το 1/4 του ΑΕΠ της, δημιουργώντας
στρατιές ανέργων και εκατομμύρια φτωχών, μόνο και μόνο για να σώσει τις
μπατιρημένες τράπεζές του και ν’ αυξήσει τα πλεονάσματά του.
Του πρέπει παντελής απαξία από τον ελληνικό λαό και όποιοι επιχειρούν, σήμερα, να μας τον ξαναβάψουν, εξωραΐζοντας την εικόνα του, είναι απλώς «συνεργάτες» (με την παλιά κατοχική έννοια) του αχαρακτήριστου Γερμανού.
Του πρέπει παντελής απαξία από τον ελληνικό λαό και όποιοι επιχειρούν, σήμερα, να μας τον ξαναβάψουν, εξωραΐζοντας την εικόνα του, είναι απλώς «συνεργάτες» (με την παλιά κατοχική έννοια) του αχαρακτήριστου Γερμανού.
26/12/2023
Εν τω μεταξύ τα εξώφυλλα των δίσκων του Καρρά είναι όλα για το μουσείο μοντέρνας τέχνης. Αστάρι και λαδομπογιά...
Α ρε αθάνατα σέβεντις!
Εν τω μεταξύ τα εξώφυλλα των δίσκων του Καρρά είναι όλα για το μουσείο μοντέρνας τέχνης. Αστάρι και λαδομπογιά...
Α ρε αθάνατα σέβεντις!
Από το λέγε-λέγε ξυπνήσανε και τη Μενδώνη, που έβγαλε
ανακοίνωση για τον Καρρά - τον οποίον αποκαλεί «φαινόμενο που δεν κατατάσσεται
και δεν ορίζεται».
Δε θυμάμαι να είπε κάτι ανάλογο η κυρία υπουργός, όταν πέθανε ο Γιάννης Μαρκόπουλος, αυτός ο κορυφαίος συνθέτης και τραγουδοποιός, που δημιούργησε μια μουσική κι ένα τραγούδι από μόνος του, ολοδικό του, με εντελώς ιδιότυπα και πρωτοποριακά χαρακτηριστικά.
Ρε δεν πάτε καθόλου καλά μου φαίνεται... Σας βάρεσε η γαλοπούλα στο κεφάλι... δεν εξηγείται αλλιώς...
update
εξ όσων είδα δεν ήταν υπουργός η Μενδώνη, όταν πέθανε ο Γιάννης Μαρκόπουλος - ήταν υπηρεσιακός. Αλλά αυτό δεν ακυρώνει την ουσία αυτού που γράφω.
Δε θυμάμαι να είπε κάτι ανάλογο η κυρία υπουργός, όταν πέθανε ο Γιάννης Μαρκόπουλος, αυτός ο κορυφαίος συνθέτης και τραγουδοποιός, που δημιούργησε μια μουσική κι ένα τραγούδι από μόνος του, ολοδικό του, με εντελώς ιδιότυπα και πρωτοποριακά χαρακτηριστικά.
Ρε δεν πάτε καθόλου καλά μου φαίνεται... Σας βάρεσε η γαλοπούλα στο κεφάλι... δεν εξηγείται αλλιώς...
update
εξ όσων είδα δεν ήταν υπουργός η Μενδώνη, όταν πέθανε ο Γιάννης Μαρκόπουλος - ήταν υπηρεσιακός. Αλλά αυτό δεν ακυρώνει την ουσία αυτού που γράφω.
26/12/2023
O Καρράς ήταν για τα 90s ότι ήταν ο Μαργαρίτης για τα 80s. Όποιος καταλαβαίνει τι θέλω να πω έχει καλώς...
O Καρράς ήταν για τα 90s ότι ήταν ο Μαργαρίτης για τα 80s. Όποιος καταλαβαίνει τι θέλω να πω έχει καλώς...
Εν τω μεταξύ στα 90s-00s οι καλλιτέχνες
της πίστας ηχογραφούσαν από μπουζούκια ό,τι να'ναι, και βασικά με ήχο τελείως
πλακέ, ενώ πολλές φορές αντί για μπουζούκι χρησιμοποιούσαν τζουρά! Τέτοιο
φτύσιμο στο βασιλιά των οργάνων της λαϊκής ορχήστρας δεν είχε ματαγίνει! Την
είχαν δει όλοι τους με τους τζουράδες μαγκιά-κλανιά κι απόστημα... όταν τα
χαλυβδόφυλλα άλλαζαν μαζικά χέρια στη Σοφοκλέους, και τα κοστούμια από
Βάρδας-Αναγνωστόπουλος πουλιόντουσαν με τα καμιόνια...
25/12/2023
Δεν ήμουν ποτέ φαν του Βασίλη Καρρά.
Στα έιτις που ξεκίνησε τη δισκογραφία εγώ άκουγα Διονυσίου, γιατί ζούσα κάτω από τ’ αυλάκι, ενώ στα 90s όταν πέρασαν τα τραγούδια του το αυλάκι, εγώ απλά συνέχισα ν’ ακούω Διονυσίου. Δεν ήθελα υποκατάστατα. Γιατί η Μίνως ανακάλυψε και πλάσαρε τον Καρρά, μόνον όταν πέθανε ο Στράτος.
Εν τω μεταξύ, στη χειρότερη εποχή του ελληνικού τραγουδιού, που συμπίπτει με την εξαχρείωση της εποχής Σημίτη, του δίνανε να πει του Καρρά ποπ, ροκ, ακόμη και τέκνο με τη σέσουλα, ψάχνοντας βεβαίως να βρεις μπουζούκι σε πολλά τραγούδια του με το κλεφτοφάναρο, και δεν το κρύβω πως προσωπικά με άγγιξαν ελάχιστα απ’ αυτά –το καλύτερό του ήταν το «Τι αισθάνεσαι» του Φοίβου, που θα μπορούσε να το έλεγε την ίδια εποχή και η Βανδή, και που δεν το ακούω σαν λαϊκό φυσικά–, ενώ δεν ξεχνώ, επίσης, πως όσα παλιά τραγούδια επέλεγε να πει ο μακαρίτης, απλώς, τα σκότωνε.
Εν ειρήνη.
Δεν ήμουν ποτέ φαν του Βασίλη Καρρά.
Στα έιτις που ξεκίνησε τη δισκογραφία εγώ άκουγα Διονυσίου, γιατί ζούσα κάτω από τ’ αυλάκι, ενώ στα 90s όταν πέρασαν τα τραγούδια του το αυλάκι, εγώ απλά συνέχισα ν’ ακούω Διονυσίου. Δεν ήθελα υποκατάστατα. Γιατί η Μίνως ανακάλυψε και πλάσαρε τον Καρρά, μόνον όταν πέθανε ο Στράτος.
Εν τω μεταξύ, στη χειρότερη εποχή του ελληνικού τραγουδιού, που συμπίπτει με την εξαχρείωση της εποχής Σημίτη, του δίνανε να πει του Καρρά ποπ, ροκ, ακόμη και τέκνο με τη σέσουλα, ψάχνοντας βεβαίως να βρεις μπουζούκι σε πολλά τραγούδια του με το κλεφτοφάναρο, και δεν το κρύβω πως προσωπικά με άγγιξαν ελάχιστα απ’ αυτά –το καλύτερό του ήταν το «Τι αισθάνεσαι» του Φοίβου, που θα μπορούσε να το έλεγε την ίδια εποχή και η Βανδή, και που δεν το ακούω σαν λαϊκό φυσικά–, ενώ δεν ξεχνώ, επίσης, πως όσα παλιά τραγούδια επέλεγε να πει ο μακαρίτης, απλώς, τα σκότωνε.
Εν ειρήνη.
24/12/2023
Βγήκα μια τσάρκα με τα πόδια, για να ξεμουδιάσω κι έπεσα πάνω σε δύο τροχαία. Το ένα σοβαρό.
Συγκρούστηκε μηχανάκι –που πέρασε κανονικά με πράσινο, αλλά έτρεχε–, με αυτοκίνητο, που πήρε στροφή αριστερά με κόκκινο. Μάλλον είχε τον ήλιο κόντρα ο οδηγός και δεν είδε το φανάρι. Ο άνθρωπος από το μηχανάκι ήταν σοβαρά τραυματισμένος (έβγαζε αίμα από το στόμα), κουνιόταν πάντως και ήρθε ασθενοφόρο και τον πήρε.
Στο άλλο τροχαίο στραπατσαρίστηκαν τρία αυτοκίνητα, χωρίς συνέπειες για οδηγούς και συνεπιβάτες.
Βασικά ο κόσμος έχει λυσσάξει. Τρέχουν όλοι σαν να μην υπάρχει αύριο, έχοντας το νου τους σε χίλια-δυο θέματα, που τους αποσπούν την προσοχή.
Φαίνεται πως κανείς δεν απολαμβάνει τίποτα πια.
Όλοι βολτάρουν σαν να έχουν κλεμμένο αμάξι...
Βγήκα μια τσάρκα με τα πόδια, για να ξεμουδιάσω κι έπεσα πάνω σε δύο τροχαία. Το ένα σοβαρό.
Συγκρούστηκε μηχανάκι –που πέρασε κανονικά με πράσινο, αλλά έτρεχε–, με αυτοκίνητο, που πήρε στροφή αριστερά με κόκκινο. Μάλλον είχε τον ήλιο κόντρα ο οδηγός και δεν είδε το φανάρι. Ο άνθρωπος από το μηχανάκι ήταν σοβαρά τραυματισμένος (έβγαζε αίμα από το στόμα), κουνιόταν πάντως και ήρθε ασθενοφόρο και τον πήρε.
Στο άλλο τροχαίο στραπατσαρίστηκαν τρία αυτοκίνητα, χωρίς συνέπειες για οδηγούς και συνεπιβάτες.
Βασικά ο κόσμος έχει λυσσάξει. Τρέχουν όλοι σαν να μην υπάρχει αύριο, έχοντας το νου τους σε χίλια-δυο θέματα, που τους αποσπούν την προσοχή.
Φαίνεται πως κανείς δεν απολαμβάνει τίποτα πια.
Όλοι βολτάρουν σαν να έχουν κλεμμένο αμάξι...
24/12/2023
Νόμιζα πως το είχα χάσει το βιβλίο τού Φώτη Τερζάκη «Οι Αντίποδες του ’60» [Πρίσμα, 1992], και ενώ το είχα ξεγραμμένο και ετοιμαζόμουν να το ψάξω στο δίκτυο για να το ξαναγοράσω, το βρήκα τελικά μπροστά μου, στο σπίτι, μετά από μεγάλο ψάξιμο, σε σημείο που δεν περίμενα (να το βρω). Χάρηκα... δεν μπορώ να πω. Και γιατί το είχα διαβάσει πριν από 30 χρόνια, ήταν δηλαδή κάτι σαν νεανικό μου ανάγνωσμα, και γιατί είναι καλό βιβλίο και χοντρικά αντέχει στο χρόνο.
Βέβαια εγώ, από τότε, προσέγγιζα αυτά που έγραφε ο Τερζάκης πιο πολύ σε σχέση με τη μουσική και βασικά με το ροκ. Και παρότι για το ροκ, ειδικά, δεν γράφει κάτι ιδιαίτερο στο βιβλίο, εντούτοις πολλά συμπεράσματά του –που διαισθητικά ήξερα ότι ήταν έτσι ακούγοντας ροκ, πιο συνειδητά, από τα έιτις ήδη–, το περιλάμβαναν (το ροκ) και ήταν ορθά.
Έτσι, όταν γράφει ο Τερζάκης πως «από το 1974 και μετά, χρονολογία όπου συμβατικά προσδιορίζουμε την έναρξη της κρίσης και αυτού του μοντέλου (σ.σ. του μεταπολεμικού καπιταλιστικού), το κοινωνικό κίνημα της δεκαετίας του ’60 αποδυναμώθηκε σοβαρά» ήξερα πως αυτό, που έγραφε, συμπεριλάμβανε και το ροκ (το ξέραμε όλοι μας από τη δισκογραφία).
Η πετρελαϊκή κρίση, μετά το 1973-74, σήμανε το τέλος του ροκ.
Ο άνθρωπος προσανατολίστηκε στο πώς να επιβιώσει στη δύσκολη πια καθημερινότητα των ανατιμήσεων και της νέας φτώχειας, συσπειρώθηκε γύρω από την οικογένειά του, έγινε περισσότερο φιλοτομαριστής και βασικά οπισθοχώρησε σε όνειρα και κατακτήσεις. Ενταφίασε την ουτοπία και μαζί το μοναδικό της σάουντρακ, που ήταν το ροκ. Θα το αποδείκνυε εξάλλου αυτό η τρομερή συντηρητική αναδίπλωση λίγα χρόνια αργότερα, με Θάτσερ, Ρήγκαν κ.λπ.
Νόμιζα πως το είχα χάσει το βιβλίο τού Φώτη Τερζάκη «Οι Αντίποδες του ’60» [Πρίσμα, 1992], και ενώ το είχα ξεγραμμένο και ετοιμαζόμουν να το ψάξω στο δίκτυο για να το ξαναγοράσω, το βρήκα τελικά μπροστά μου, στο σπίτι, μετά από μεγάλο ψάξιμο, σε σημείο που δεν περίμενα (να το βρω). Χάρηκα... δεν μπορώ να πω. Και γιατί το είχα διαβάσει πριν από 30 χρόνια, ήταν δηλαδή κάτι σαν νεανικό μου ανάγνωσμα, και γιατί είναι καλό βιβλίο και χοντρικά αντέχει στο χρόνο.
Βέβαια εγώ, από τότε, προσέγγιζα αυτά που έγραφε ο Τερζάκης πιο πολύ σε σχέση με τη μουσική και βασικά με το ροκ. Και παρότι για το ροκ, ειδικά, δεν γράφει κάτι ιδιαίτερο στο βιβλίο, εντούτοις πολλά συμπεράσματά του –που διαισθητικά ήξερα ότι ήταν έτσι ακούγοντας ροκ, πιο συνειδητά, από τα έιτις ήδη–, το περιλάμβαναν (το ροκ) και ήταν ορθά.
Έτσι, όταν γράφει ο Τερζάκης πως «από το 1974 και μετά, χρονολογία όπου συμβατικά προσδιορίζουμε την έναρξη της κρίσης και αυτού του μοντέλου (σ.σ. του μεταπολεμικού καπιταλιστικού), το κοινωνικό κίνημα της δεκαετίας του ’60 αποδυναμώθηκε σοβαρά» ήξερα πως αυτό, που έγραφε, συμπεριλάμβανε και το ροκ (το ξέραμε όλοι μας από τη δισκογραφία).
Η πετρελαϊκή κρίση, μετά το 1973-74, σήμανε το τέλος του ροκ.
Ο άνθρωπος προσανατολίστηκε στο πώς να επιβιώσει στη δύσκολη πια καθημερινότητα των ανατιμήσεων και της νέας φτώχειας, συσπειρώθηκε γύρω από την οικογένειά του, έγινε περισσότερο φιλοτομαριστής και βασικά οπισθοχώρησε σε όνειρα και κατακτήσεις. Ενταφίασε την ουτοπία και μαζί το μοναδικό της σάουντρακ, που ήταν το ροκ. Θα το αποδείκνυε εξάλλου αυτό η τρομερή συντηρητική αναδίπλωση λίγα χρόνια αργότερα, με Θάτσερ, Ρήγκαν κ.λπ.
23/12/2023
Βλέπεις εν τω μεταξύ κάτι αχαΐρευτους πολιτικούς τέτοιες μέρες να παίρνουν τις κάμερες παραμάσχαλα και να πηγαίνουν στα βιβλιοπωλεία, για να αγοράσουν, τάχα μου-τάχα μου, βιβλία. Εν τω μεταξύ ό,τι βιβλία θέλουν να πάρουν αυτοί τούς τα στέλνουν τζάμπα...
Σε κανα δισκάδικο, πάντως, δεν έχουν μπει ποτέ ν΄ αγοράσουν ένα βινύλιο. Κι αν έχουν μπει δεν έχουν πάρει ποτέ κάμερα μαζί τους. Ντρέπονται... Θα δώσουν κακό παράδειγμα στην κοινωνία...
Βλέπεις εν τω μεταξύ κάτι αχαΐρευτους πολιτικούς τέτοιες μέρες να παίρνουν τις κάμερες παραμάσχαλα και να πηγαίνουν στα βιβλιοπωλεία, για να αγοράσουν, τάχα μου-τάχα μου, βιβλία. Εν τω μεταξύ ό,τι βιβλία θέλουν να πάρουν αυτοί τούς τα στέλνουν τζάμπα...
Σε κανα δισκάδικο, πάντως, δεν έχουν μπει ποτέ ν΄ αγοράσουν ένα βινύλιο. Κι αν έχουν μπει δεν έχουν πάρει ποτέ κάμερα μαζί τους. Ντρέπονται... Θα δώσουν κακό παράδειγμα στην κοινωνία...
22/12/2023
Μια «τίμια» λίστα για τα καλύτερα ξένα του 2023 είναι εκείνη του discogs, με τα «ευπώλητα» της χρονιάς.
Το discogs πουλάει βεβαίως φυσικές μορφές και απευθύνεται στη βάση των μουσικόφιλων, στους fans των βινυλίων και των CD, δεν απευθύνεται στους περιστασιακούς των ψηφιακών, στους 18χρονους, που όντας και άφραγκοι αγοράζουν μισό τραγούδι από δω και μισό από κει.
Εντάξει οι επιλογές των πελατών του discogs είναι... παραδοσιακές, αλλά είναι και πιο κοντά στο μέσο γούστο, της μέσης ηλικίας (των αγοραστών μουσικόφιλων). Όλα στη μέση δηλαδή, ούτε ποπ του συρμού και του σωρού, ούτε και extremities.
(η λίστα στα σχόλια)
Μια «τίμια» λίστα για τα καλύτερα ξένα του 2023 είναι εκείνη του discogs, με τα «ευπώλητα» της χρονιάς.
Το discogs πουλάει βεβαίως φυσικές μορφές και απευθύνεται στη βάση των μουσικόφιλων, στους fans των βινυλίων και των CD, δεν απευθύνεται στους περιστασιακούς των ψηφιακών, στους 18χρονους, που όντας και άφραγκοι αγοράζουν μισό τραγούδι από δω και μισό από κει.
Εντάξει οι επιλογές των πελατών του discogs είναι... παραδοσιακές, αλλά είναι και πιο κοντά στο μέσο γούστο, της μέσης ηλικίας (των αγοραστών μουσικόφιλων). Όλα στη μέση δηλαδή, ούτε ποπ του συρμού και του σωρού, ούτε και extremities.
(η λίστα στα σχόλια)
22/12/2023
Έχω ξαναποστάρει ποίημα του Roger McGough (Scaffold, McGough & McGear, Grimms κ.λπ.)
21/12/2023
Έχω ξαναποστάρει ποίημα του Roger McGough (Scaffold, McGough & McGear, Grimms κ.λπ.)
Αυτή η ιστορία με τα αστειάκια για την ηλικία του Keith
Richards και ότι είναι γέρος, ότι ροκάρει, ότι εκπροσωπεί καλύτερα από
οποιονδήποτε αυτό που οι άσχετοι του ροκ αποκαλούν «ροκ κουλτούρα» (ένας όρος,
που, πρακτικά δεν σημαίνει τίποτα, είναι απλώς μια ιδεοληψία στα μυαλά
ορισμένων) έχει καταντήσει εντελώς εκνευριστική.
Να ’ναι καλά ο άνθρωπος και να πάει σαν τα ψηλά βουνά, αλλά ακόμη και αν πεθάνει δεν πρόκειται να κάνω ούτε ποστ – έτσι, για να τη σπάσω στους ροκάδες της πυρκαγιάς.
Να ’ναι καλά ο άνθρωπος και να πάει σαν τα ψηλά βουνά, αλλά ακόμη και αν πεθάνει δεν πρόκειται να κάνω ούτε ποστ – έτσι, για να τη σπάσω στους ροκάδες της πυρκαγιάς.
21/12/2023
Έχω μαζέψει υλικό και θα γράψω 100% άρθρο γι' αυτή την ξεχασμένη και οπωσδήποτε αξιόλογη ελληνική ταινία από τα σίξτις. Απλά θα πρέπει να το βάλω στο πλάνο...
Και αυτό που γράφει κάτω-κάτω για το "σοκ" στο φινάλε ισχύει απολύτως. Όταν είχα πρωτοδεί την ταινία είχα ανατριχιάσει με το τέλος (και δεν μου συμβαίνει συχνά στο σινεμά). Και τώρα άμα την ξαναδώ το ίδιο θα μου συμβεί...
Έχω μαζέψει υλικό και θα γράψω 100% άρθρο γι' αυτή την ξεχασμένη και οπωσδήποτε αξιόλογη ελληνική ταινία από τα σίξτις. Απλά θα πρέπει να το βάλω στο πλάνο...
Και αυτό που γράφει κάτω-κάτω για το "σοκ" στο φινάλε ισχύει απολύτως. Όταν είχα πρωτοδεί την ταινία είχα ανατριχιάσει με το τέλος (και δεν μου συμβαίνει συχνά στο σινεμά). Και τώρα άμα την ξαναδώ το ίδιο θα μου συμβεί...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Έχω μαζέψει υλικό και θα γράψω 100% άρθρο γι' αυτή την ξεχασμένη και οπωσδήποτε αξιόλογη ελληνική ταινία"...
ΑπάντησηΔιαγραφήFerris Costas
Η Βίλμα Λαδοποπούλου ήταν η σύντροφος του Βαγγέλη Παπαθανασίου, τα χρόνια στο Παρίσι. Πριν φύγει, πρόλαβε κι έκανε μια ταινία μικρού μήκους του Γιώργου Πανουσόπουλου. Με τον Βαγγέλη, αμέσως μετά το 666, τραγούδισε με το ψευγώνυμο Alfa Beta. Να και μία... αποκάλυψη!
Φώντας Τρούσας
Ναι, τα έχω γράψει αυτά...
https://diskoryxeion.blogspot.com/.../alpha-beta-space-45...
ALPHA BETA ένα ελληνικό space 45άρι
Και κυκλοφορεί και αυτή η ωραία φωτό του με την Βίλμα...
Λιζ Ξυν
Μια φορα την ειχα δει ως παιδι..εκτοτε δεν την ξαναεβαλαν στην τηλεοραση..κ δεν θυμομουν τον τιτλο..ευχαριστω πολυ
Andrianopoulos Babis
Μουσική Αργύρης Κουνάδης!
το Κουτοί μη Τόποι
https://www.youtube.com/watch?v=OvVLmKZBCrk
ΑΡΓΥΡΗΣ ΚΟΥΝΑΔΗΣ / ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΕΡΩΤΑ ΤΙΤΛΟΙ (1966)
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Keith Richards...
ΑπάντησηΔιαγραφήStam Ekmek
Κρυα αστεία ...συνήθως από αυτούς που δεν έχουν ιδέα για την μουσική των Stones
Phanis Ploumis
Ο ίδιος ο Κιθ πάντως δεν χάνει ευκαιρία να αυτοσαρκάζεται και να χρησιμοποιεί το ίδιο αστείο χωρίς κόμπλεξ.
Φώντας Τρούσας
Κι απέ; Και δεν με νοιάζει τι κάνει ο ίδιος. Αυτό, δε, σου δίνει εσένα το δικαίωμα να γράφεις κρυόκωλα αστεία;
Phanis Ploumis
ο καθένας θα πει ό,τι αστείο θέλει κι ο καθένας θα γελάσει ή θα απορρίψει το αστείο ως κρυόκωλο με όλους να έχουν ίσο δικαίωμα. Εγώ μια πληροφορία έδωσα, όχι μια άποψη.
Φώντας Τρούσας
Ίσο δικαίωμα έχω κι εγώ να λέω ότι όλα τα αστεία είναι κρυόκωλα, μηδενός εξαιρουμένου και πως ευτελίζουν μια κατάσταση.
Phanis Ploumis
εννοείται.
Sakis Bwanas
Ισχύει και για τη Ζωζώ! Δεν συγκρίνω, υπερθεματίζω
Ανδρέας Ζησόπουλος
Εντάξει, αλλά ποστ να κάνεις.
Antonis Karas
Νομίζω ο όρος ροκ κουλτούρα έχει επινοηθεί από μη αγγλόφωνους. Για τους Άγγλους και τους Αμερικανους είναι η σύγχρονη λαϊκή μουσική τους
Nickos Ventouras
Από τη μια ναι.
Από την άλλη κάποιοι Άγγλοι και Αμερικάνοι μια χαρά κυκλοφορούσαν και τις ίδιες βαρύγδουπες απόψεις για το ροκ ως κουλτούρα και τρόπο ζωής κλπ. Δεν τα ανακαλύψαμε εμείς, από έξω μας ήρθανε, στα πλαίσια της ευρύτερης ροκ πληροφόρησης.
Και ο Lester Bangs έγραφε με τέτοια οπτική, και τα διάφορα Rolling Stone/Creem/NME (στην εποχή τους το καθένα) έγραφαν σχόλια και κριτικές με όρους «πολιτισμικούς» και «τρόπου ζωής», και ο Greil Marcus, και πάμπολλοι ακόμα. Και πολλοί μουσικοί τα είχαν εσωτερικεύσει, ή τα διαλαλούσαν για τη μπάντα τους ή το είδος τους (άσχετο πως ζούσαν στην πράξη, ή αν ουσιαστικά και αυτοί σόου μπίζνες έκαναν).
Και, ναι, για τους συντριπτικά περισσότερους στα τέτοια τους όλα αυτά, άκουγαν απλά μουσική και γούσταραν.
Αλλά υπήρχαν και κάμποσοι απλοί ακροατές που όντως πίστευαν σε τέτοια (ορισμένοι και εως αυτοκαταστροφής για να μοιάσουν στα ιδαλματά τους), ντυνόντουσαν ανάλογα και ας τους είχαν σα λεπρούς σε παλιότερες δεκαετίες, ακόμα και απέφευγαν «κυριλέ» καριέρες για λόγους «ροκοσύνης», κλπ.
Γενικά σχεδόν τίποτα (καλό ή κακό) της σύγχρονης κουλτούρας δεν το ανακαλύψαμε στην Ελλάδα ούτε «μόνο εδώ συμβαίνουν αυτά».
Alfa Bhta
... ο μόνος πραγματικός κιθαρίστας εκεί μέσα ήταν ο Mick Taylor κι αυτός σηκώθηκε κι έφυγε από το τσίρκο που είχε μπλέξει.. (υπάρχουν δηλώσεις του όταν πήγε για audition το 69 - είκοσι χρονών ήταν τότε - και έλεγε από μέσα του: πώς είναι δυνατόν αυτοί οι άσχετοι να έχουν κάνει τέτοια επιτυχία? βέβαια για να τα λέμε όλα το 90% της αξίας του rock'n'roll είναι τα κομμάτια των τριών λεπτών ειδικά στα live που σε κάνουν να σηκωθείς από την καρέκλα σου και να κουνηθείς και φυσικά να δεις και κανέναν ωραίο μάγκα ή τύπισσα που να ξέρει να "απαγγέλει" και να ερμηνεύει με το σώμα το τραγούδι..
Kwstas Agas
Γενικώς, ακόμη κι αν ένα αστείο είναι έξυπνο, πετυχημένο, προκαλεί γέλιο κλπ, όταν το επαναλαμβάνεις ξανά και ξανά και ξανά, καταντάει ανοστιά, αηδία κλπ. Φερ'ειπείν όταν κάνεις περιήγηση στην αρχική σου σελίδα στο fb και αυτό το "τι κόσμο θα παραδώσουμε στον Keith Richards" το συναντάς την πρώτη φορά μπορεί και να σε κάνει να γελάσεις, όταν όμως το επόμενο δεκάλεπτο την ίδια ατάκα τη συναντήσεις άλλες .... 20 φορές τουλάχιστον, τότε... μάλλον τα νεύρα σου θα γίνουν τσατάλια. ....
Σχόλιo από το fb στο ποστ "Τοπ τζαζ κιθαρίστας με δισκάρες..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήBill Mihalopoulos
Πρώτη φορά θα τον ακούσω…
Σχόλια από το fb στο ποστ "Μια «τίμια» λίστα για τα καλύτερα ξένα του 2023 είναι εκείνη του discogs, με τα «ευπώλητα» της χρονιάς"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://www.discogs.com/.../2023-year-end-best-selling.../
Best-Selling Albums of 2023 | Discogs Digs
Panagiotis Koutakis
Γκρουπαρα οι king Gizzard...
Nobo StillIllopoulos
Τόσο ψηλά οι Slowdive; Τρομερό.
Πετρος Μιχελιουδης
καλα τα λες μα δε ψωνιζω/ακουω απο λιστα
Takis Psaltis
ενδιαφέρον έχει και η "πιο επιθυμητή" λίστα ..... ειδικότερα για παλιότερες χρονιές ...
Λεωνίδας Μπακαπώζης
Περίμενα Jessie Ware και Roisin Murphy στη λιστα
Babis Srlmt
best selling λεει ,μπορει τα συγκεκριμένα να μην πούλησαν πολύ
Λεωνίδας Μπακαπώζης
σίγουρα δεν είναι επίπεδο μεταλικατς και Taylor swift αλλά μια χαρά πούλησαν αν κρίνω από τα charts
Σχόλια από το fb στο ποστ "Βλέπεις εν τω μεταξύ κάτι αχαΐρευτους πολιτικούς τέτοιες μέρες να παίρνουν τις κάμερες παραμάσχαλα και να πηγαίνουν στα βιβλιοπωλεία, για να αγοράσουν, τάχα μου-τάχα μου, βιβλία"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKostas Mouk
Χτυπώντας πληστειριασμους κι αγοράζοντας σπίτια αβερτα δίνουν το καλό παράδειγμα αυτοί
Irene Evripidou
Δεν νομίζω πως αυτοί οι άνθρωποι ακούνε καν μουσική. Ακούνε μόνο τους εαυτούς τους. Ίσως.
Φώντας Τρούσας
Γιατί το λες;
Irene Evripidou
JESUS LORD
Tanas Atanasoff
Ποιος/ποια είναι αυτοί ?? (δεν μιλάω για τον Iggy Pop προφανώς!)
Φώντας Τρούσας
Δεν ξέρεις τον Χαρδαλιά, το περιφερειάρχη μας;
Kostas Mouk
κι ο Ron Asheton πίσω.... αληθινή είναι?
Tanas Atanasoff
Ααα, ε πως βγήκε έτσι...Αμ δεν τον ξέρω?...Τον ξέρω που να μην τον ήξερα...
Pantelis Pan
ναι όταν είχαν έρθει οι stooges στο θέατρο βράχων, επι δημαρχίας του
Anastasia Rouchota
Και σιγά μην αφιερώνουν χρόνο στο διάβασμα η στην παρακολούθηση μιας μουσικής.Η μουσική μόνο για ακομπανιαμεντο σε μάσα η σε αυτοκίνητο…Αηδιάζω.
George Mavroeidis
Δεν έχουν χρόνο για διάβασμα βιβλίων ή ακρόαση δίσκων. Συνεχής παρουσία στα κανάλια, στη Βουλή, μιλάμε για πολύ δουλειά!
Nikolas Fotakis
Ενώ η Καμαλα Χάρις πήγε σε δισκάδικο και πήρε Μινγκους https://www.instagram.com/reel/CsCKiBFNOwW/?igsh=cHM1aWt5N253bTg=
I had the pleasure of stopping by @hrrecords in DC to celebrate Small Business Week. Mingus, Ayers, Fitzgerald and Armstrong—if you don’t know, now you know!
Σχόλια από το fb στο ποστ για το βιβλίο του Φώτη Τερζάκη...
ΑπάντησηΔιαγραφήMakis Kontizas
Ποια επανάσταση? Ο καθενας παλεύει να μεγαλώσει τα κουτσουβελάκια και τον Ντίλαν τον παίζουν οι μπουτίκ της Καρναμπη μας έλεγε ο Φαληρέας το 75.
Φώντας Τρούσας
Γι' αυτό και άφησε κατά μέρος τον Paul Butterfield και το 'ριξε στη Ραφαέλα Καρά και αργότερα στο χορέψτε γιατί χανόμαστε (με Βιτάλη, Παιδιά απ' την Πάτρα κ.λπ.).
Kostas Giannakis
γιατί δεν είναι ροκ η Βιτάλη με τα παιδια απ τη Πατρα?
Makis Kontizas
και την Ραφαέλα Καρα..και τον Ντεξτερ Γκορντον .Όσο για την αναβίωση του ρεμπετικου και του mainstream Λαϊκού μπορεί να γίνανε με την ίδια μαγιά όπως και οι Λυκαβητοι αλλά ήταν και οι συγκυρίες της εποχης.Η έξεις μια.Οτι ο κόσμος δεν έχασε ποτέ την αγάπη του γιααυτό.Θέλω να σου πω πολλά για τα παιδιά από την Πάτρα ως ενδεικτικό της εποχης
Vassilis Serafimakis
Δεν μ'ενδιαφέρει καθόλου πού κατατάσσεται η μουσική που κάνουν τα Παιδιά από την Πατρα. Μού αρέσει, με διασκεδάζει, μού φτιάχνει το κέφι, με αγγίζει σε μυαλό και καρδιά. Θέλω να πω, δεν με υποτιμά ως καταναλωτή, μού φέρεται έντιμα.
Yannis Raouzeos
Πολύ καλό βιβλίο. Κάποια στιγμή πριν καμία δεκαριά χρόνια δεν έβρισκα κι εγώ το δικό μου αλλά ευτυχώς βρήκα το Φώτη οπότε μου έδωσε κάποιο αντίτυπο που είχε. Όντως πολύ
ενδιαφέρον όπως φυσικά και τα :Movement: το αμερικανικό 68, Το. Underground του Μαφι, η Αντικουλτούρα του Ροστζακ και οι Φιλοσοφίες του Underground του Ραθιονερο
Καρατζάς Δημήτρης
ετσι και απο τοτε το εμαθαν το κολπο και το πανε τρενο...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Βγήκα μια τσάρκα με τα πόδια, για να ξεμουδιάσω κι έπεσα πάνω σε δύο τροχαία. Το ένα σοβαρό"...
ΑπάντησηΔιαγραφήDon Carlos Tenorio
Επειδή την περασμένη Βδομάδα είχα ενα σοβαρο τροχαίο, ευτυχώς μονο με υλικές ζημιές, συμφωνώ απόλυτα ... με όσα λες στις τελευταίες παραγράφους του ποστ
Labis Vasilatos
Δυστυχώς με το μυαλό που κουμαντάρει ο κόσμος, μ' αυτούς που ψηφίζει αλλά κ την αδιαφορία που δείχνει στα κοινά, στο κοινωνικοοικονομικοπολιτικό γίγνεσθαι το κακό θα μεγαλώνει.
Ο σύγχρονος άνθρωπος έχει χάσει την κοινή λογική, την επαφή με τη φύση κ τον συνάνθρωπό του, τις ισορροπίες του...
Κυνηγάει μια υλιστική ζωή κ μετατρέπεται σε "ζόμπι".
Θυμίζω το προφητικό( , 21st century schizoid man των King Crimson.
Καλά Χριστούγεννα...
Thanos Fotiadis
Τρέχουν να κρυφτούν από το εαυτό τους Φώντα.
Dimitris Makares
Το Κατεδαφίζεται είναι ένα γνήσιο λαϊκό τραγούδι διαμετρηματος Διονυσίου. Προφανώς δεν είναι Διονυσίου αλλά έχει πει και γνησια λαϊκά τραγούδια
Φώντας Τρούσας
Στα έιτις είχε πει πολλά λαϊκά-λαϊκά, πριν κατέβει στην Αθήνα.
Dimitris Makares
ακριβώς. Νύχτα ξελογιαστρα κλπ
Φώντας Τρούσας
ναι, αλλά το σχόλιο το άφησες σε λάθος ποστ
Dimitris Makares
ωχ ναι σόρυ
Φώντας Τρούσας
δεν πειράζει
Antonis Kleidouchakis
Ένας φίλος με ηλεκτρικό ποδήλατο μου είπε ότι το έχει αφήσει τις τελευταίες 3-4 ημέρες γιατί φοβήθηκε για τη ζωή του. Είσαι in to the point φίλε.
Nikos Kouteris
Η εθνική αντιστάσεως στην Καισαριανη είναι μεγάλη καρμανιόλα. για όσους δεν ξέρουν να πανε από τα στενά μετά τον φούρνο στα δεξιά, για αυτοκίνητα μιλάω, όχι για ποδήλατα, αυτοί ήδη έχουν χάσει γιατί νομίζουν ότι η περιοχη είναι Amsterdam
Antonis Kleidouchakis
χρόνια πολλά. Κάπως έτσι συν το ότι δείχνει ότι τρελένονται extra τις ημέρες των εορτών. Τρέχουν να προλάβουν δεν ξέρω.
Nikos Kouteris
χρόνια πολλά Αντώνη !
Dimitris Giakos
Και τα νεύρα στο δρόμο είναι απίστευτα. Είναι έτοιμοι να σκοτώσει ο ένας τον άλλον για ψύλλου πήδημα.
George Houllis
Αυτός είναι ένας λόγος που ενώ κοντεύω τα 40 δεν οδηγώ και δεν έχω κάν δίπλωμα οδήγησης...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Δεν ήμουν ποτέ φαν του Βασίλη Καρρά"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=h5eXOZNbCjI
Vasilis Karras - Ti aisthanesai (Official song release - HQ)
Aggeliki Marinou
Το πες ωραία ,ειδικα η συνδεση με εκσυγχρονιστικο πασοκ, με δικα μου λογια " γραφικη νυχτα" .
Kostas Giannakis
δεν μπορεί να γίνει και σύγκριση με το Διονυσίου άλλωστε
Avgeris Tokaris
....σωστος.....αντε γιατι μας ...πρηξανε....
Akis Karamanos
Καταπληκτικη φωνη στα μεσουρανηματά του. Χροια και βαθος στα 90s που θα ζηλευαν οι πολλοι μεγαλοι παγκοσμιως. Τραγουδουσε ακαταπαυστα και συνεχομενα για δεκαετιες μεχρι το πρωι οταν τα μεγαθηρια της ροκ αντε να το πανε ως τις 2. Τεραστιες δυνατοτητες θα μπορουσε γενημενος αλλου να τραγουδα σε νεοκυματικες μπαλαντες των αιωνιο ερωτα, αλλα γεννηθηκε ελλαδα οπου υπηρχε κλαρινο και γαρδενια. Οπως και ναχει συννυφασμενο το ονομα του με τον ερωτα και την καψουρα στην πιο εγωιστικη και καταστροφικη μορφη του. Οπως το 90% της ελληνικης δισκογραφιας. Ηταν κατι πολυ συγκεκριμενο ο καρρας γι αυτο αγαπηθηκε οσο λιγοι
Φώντας Τρούσας
Υπερβολές
Παναγιωτης Πανταζιδης
Akis Karamanos ας παρατουσε τη γαρδένια (το κλαρίνο μια χαρά όργανο είναι) και ας δημιουργούσε κάτι άλλο. Κάτι δικό του. Μια χαρά ήταν με το σκυλολοι και τη (γλιτσο)χλιδα με τα φράγκα και τη μάτσοκλάψα - μαγκιά που ονομάστηκε λαϊκό τραγούδι από τα 80'ς και δώθε.
Giorgos Stamatelos
Ο Βασίλης Καρράς, για ' μένα, είναι μια ανάμνηση των φοιτητικών χρόνων στη Θεσσαλονίκη, δεκαετία 80, όταν τα ραδιόφωνα της πόλης, παίζανε σχεδόν εμμονικα το "ψυχούλα μου". Αυτό κρατάω, Άξιος!
Γιάννης Ρότσιος
Τα "Νυχτα ξελογιάστρα", "Περιττό να σου πω" ητα πολυ καλά λαϊκά τραγούδια. Αυτά τα τραγούδησε καλα οταν ηταν ακομα στη Θεσσαλονίκη.
Γιώργος Γιαννόπουλος
Εντάξει, λαϊκός τραγουδιστής με γκάμα διονυσίου. Δεν είναι λίγο (βέβαια είχαμε και τα παιδιά του διονυσίου, εξαιρετικές περιπτώσεις). Το ρεπερτόριο προφανώς ήταν στα μέτρα των εταιρειών, κι αυτό στην περίοδο που βγήκε ήταν καταδίκη. Πάντως μετά διονυσίου είναι μάλλον από τις λίγες περιπτώσεις καλών λαϊκών τραγουδιστών.
Φώντας Τρούσας
Εγώ δεν τον αποδέχομαι. Και με το γκάμα Διονυσίου δεν ξέρω τι εννοείς. Μέρα με τη νύχτα και σε φωνή και σε ρεπερτόριο. Υπήρχαν πολλοί καλύτεροι λαϊκοί τραγουδιστές από τον Καρρά την εποχή του Σημίτη, που δεν προωθήθηκαν. Όπως ο Ζαφείρης Μελάς ας πούμε. Για να μην πω για τον Τερλέγκα, που είχε το δικό του μεγάλο κοινό βέβαια και όχι με το σπρώξιμο της Μίνως. Δεν συγκρίνονται αυτοί με τον Καρρά.
Γιώργος Γιαννόπουλος
Γκάμα φωνής.
Φώντας Τρούσας
Με τίποτα. Νύχτα με τη μέρα. Είναι ιεροσυλία να βάζουμε στη ζυγαριά Στράτο με Καρρά.
Aggeliki Marinou
και τερζης, συμφωνω για μελα απόλυτα.
Alekos Morianopoulos
Γιώργος υπερβολικός . Βέβαια αν σου αρέσει κάτι , τέλος. Αυτό όμως δεν σημαινει απαραίτητα πως είναι και ωραίο. Νομίζω πως είχε ξεπεράσει την ημερομηνία λήξης . Λυπάμαι όμως όπως λυπάμαι για τον καθένα. Χρόνια Πολλά!
Maria Kartimpeli
Δεν ήμουν ποτέ φαν...του Βασίλη Καρρα...αλλά την εποχή εκείνη έκανε πάταγο...ίσως γιατί τα καψουροτραγουδα...ήταν και ένας τρόπος εκτόνωσης της νεολαίας...σίγουρα όμως άφησε το στίγμα τού στο λαϊκό τραγούδι...καλό παράδεισο να έχει η ψυχούλα τού....
Φώντας Τρούσας
Ψευτο-καψουροτράγουδα. Δεν μπορούν να συγκριθούν με τα τοτέμ της καψούρας, που έγραφε ο Ψυχογιός για τον Καφάση και ο Μουσαφίρης για τον Μητροπάνο στα σέβεντις. Της πλάκας τραγούδια.
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Είσαι δίκαιος...
Irene Evripidou
Αν ο Θεός είχε φωνή θα ήταν σίγουρα του Διονυσίου. Αλλά εντάξει ας μην είμαστε και τόσο αυστηροί πια. Νομίζω θα αντέξει στα χρόνια. Αυτό δεν σημαίνει κάτι άραγε?
Φώντας Τρούσας
Δεν είμαι αυστηρός. Πάντα έχω κι έναν καλό λόγο για τους καλλιτέχνες και τους σέβομαι. Απλά για τον Καρρά έχω κάποια άλλη γνώμη, που δεν συμπίπτει με των πολλών, που τον αποθεώνουν.
Stavros Tsavo Sianos
Αν ο Θεος ειχε φωνή θα ηταν σίγουρα του Παγιουμτζή.
Irene Evripidou
όχι!
Stavros Tsavo Sianos
Ε αμα σου λεω,καλα Χριστούγεννα.Ακου τα άπαντα.
Nikos Kouteris
αν ο Θεός είχε φωνή θα ήταν vocoder, αν ξέρεις τι είναι αυτό
Γιώργος Σκιάς
Διαγραφή"αηδόνια στο λαιμό του" έλεγε ο Τσιτσάνης για τον Στράτο.
Τον παλιό, εννοείται.
Stathis Nikokavouras
αν ο θεος υπηρχε , θα ειχε την φωνη του τζιμυ του μορισον.και επειδη δεν υπαρχει ουτε υπηρξε ποτε ο τζιμυ ειναι ο θεος.
Spyros Chiras
Το καλύτερο του ήταν τό "Νύχτα Ξελογιαστρα".. Πριν κατέβει Αθήνα και τον ανακαλύψει τό εδώ star system ήταν μέλος της Θεσσαλονικιωτικης τριάδας "Καράς Μελάς Τερζής"..
Ntinos Dimatatis
Πολλές καταχρήσεις Φώντα....!!!
Electra Papathanasiou
δεν πειραζει..
https://www.youtube.com/watch?v=FTP82SCCJPA...
Tilefonise Mou
Αδαμ Τασοπουλος
Μην στέκεσαι στη δική σου κρίση και κυρίως μην επιμένεις πάνω σε αυτή. Αυτή είναι διαμορφωμένη από τις δικές σου προσλαμβάνουσες παραστάσεις που έχεις για τον καλλιτεχνη. Στοιχηματίζω ότι ζωντανά δεν τονε 'χεις ακουσει ποτέ. Η πραγματική διάσταση της καλλιτεχνικής υπόστασης δεν είναι ένας δίσκος, ή τα τραγούδια που κάποιος τραγουδησε, δεν είναι αυτό που φτάνει μέχρι τα αυτιά κάποιου, η αυτό που το μάρκετινγκ των εταιριών πλασσαρει... Αν βρισκοσουν στο Φιλιππειο για παράδειγμα το 1993 θα έβλεπες τον κόσμο που κάθε βράδυ έτρεχε να τον ακούσει, να ταυτίζεται να ζει και να αποδέχεται αυτό που αποκαλείς ψευτοκαψουροτραγουδο κλπ. Πραγματικός καλλιτέχνης δεν είναι ο επιτυχημένος του στημένου στουντιακου "στιγμιαίου" αποτελέσματος, π.χ. ενός καλού δίσκου! Πραγματικός καλλιτέχνης είναι αυτός που προσφέρει την τέχνη του καθημερινά. Αυτός που έχει στέκι, που εμφανίζεται, που τραγουδάει για τους ανθρώπους που τρέχουμε να τον ακούσουν. Και ο Βασίλης Καρράς τέτοιος ήτανε...
Φώντας Τρούσας
Όχι ρε φίλε δεν τον έχω δει γιατί δε μου άρεσε. Τόσο απλό. Εκείνους που μου άρεσαν τους έβλεπα. Έχω άλλες προσλαμβάνουσες. Δεν άκουσα λαϊκό πρώτη φορά από τον Καρρά. Αν είναι δυνατόν. Προτιμούσα ν' ακούω τον παρηκμασμένο Καφάση στα 90ς, παρά τον Καρρά. Έλεος πια μ' αυτά που διαβάζω.
Αδαμ Τασοπουλος
https://youtu.be/xlWiIq2mmLs?feature=shared
Astin Na Lei
Φώντας Τρούσας
Τρίχες. Από τα χειρότερά του.
Dimitri- Mitsos Poulikakos
Ούτε να πεθάνει δεν μπορεί κανείς, σ'αυτόν τον τόπο
Saki Saki Saki
εσυ κατσε στα αυγα σου .. πας για 100 δεν μασας απο χρονια .. ευχομαι νασε παντα καλα και καλες γιορτες Αιωνιε !
Φώντας Τρούσας
Οι καλλιτέχνες δεν πεθαίνουνε. Είναι διαρκώς παρόντες και επηρεάζουν. Άλλοι λιγότερο, άλλοι περισσότερο.
Dimitri- Mitsos Poulikakos
Αλοίμονό μας
Γιώργος Βόντζος
Διαγραφήπεστα μωρέ Δημήτρη!! Κ Χρόνια Πολλά!
Nikolas Fotakis
το ‘σωσες
Elias Zaikos
Ετοιμαζόμουνα να γράψω κάτι σχετικό μετα φόβου ομολογώ όταν έπεσα πάνω στην ανάρτηση σου (στομεταξύ, σχολιάζουμε ταυτόχρονα ο ένας ποστ του άλλου!). Έμαθα το βράδι πως πέθανε, μπήκα να δω στο iefimerida και είχε 14(!!!) διαφορετικές ειδήσεις για τον θάνατο του. Εσύ που τα κατέχεις και κάνεις συσχετισμούς και αναγωγές, πολύ καλά τα έγραψες, να προσθέσω και τον εκτενή αποχαιρετισμό του σεβαστού μας ΠΘ, τα μισά να έλεγε για όσους αξίζουν αληθινά η χώρα μας θα ήταν πολύ καλύτερη. Να πάει στην ευχή, μόνο καλά πράγματα διάβασα για τον χαρακτήρα του και συλλυπητήρια στους δικούς του αλλά υπήρξε απο τα ιερά τοτέμ της σκυλάδικης νοοτροπίας που καταστρέφει ακατάπαυστα την αισθητική και τα ακουστικά νεύρα.
Φώντας Τρούσας
>>της σκυλάδικης νοοτροπίας<<
της κωλάδικης εννοείς
Όντως, απίστευτος πολυβολισμός ειδήσεων. Για τον τεράστιο Γιάννη Μαρκόπουλο δεν γράφτηκε ούτε το 1/10.
Elias Zaikos
Αυτό ακριβώς είχα σκοπό να θίξω...
Marios Choumpouridis
Σωστός. Και δεν τολμάς να πεις κάτι εναντίον του Καρρά και του σκυλάδικου γενικότερα, σου την πέφτουν αμέσως
Stylianos Gabriel
Στους νεοέλληνες κυριαρχεί μια "Μπέικη" νοοτροπία "εξ'απ'ανέκαθεν"!!!
Γεώργιος Ζγούρας
* Τεράστιος ο Μπιλ Κάρρας στο είδος πού αντιπροσώπευε, στο λαϊκό τραγούδι κι από την στιγμή που το(ν) τραγουδάνε χιλιάδες λαού κι εφόσον δεν μπορείς να το αποφύγεις...το απολαμβάνεις / σέβεσαι!
- Προσωπικά, οι μπαλλάντες του ήταν απαράμιλλες σε σημείο που όσο περνούσαν τα χρόνια και...γκάριζε περισσότερο - (" βραχνόκοκκορα " κάποιος γνωστός μου τον αποκαλούσε) εμένα μού άρεσε περισσότερο!
- Ηθικό δίδαγμα: Πάρε τα μάτια μου να δεις, τ' αυτιά μου για μ' ακούσεις. Από την στιγμή που κάποιον/αν τού κάνει κλικ στο μυαλό και στην δεν υπάρχει ούτε Θεός, ούτε λογική για να αλλαχτεί αυτό που κρύβει μέσα του!
- Με βρίσκεις αντίθετο στα περισσότερα αλλά σέβομαι την κίνηση σου να ποστάρεις κείμενο με δικά σου επιχειρήματα / τεκμηριώσεις για τραγουδιστή που δεν σου έκανε ποτέ...κλικ!
- Καλό του ταξίδι!
Jimi Sokratis
Άμα η δημοφιλία είναι το κριτήριο τότε οι BTS που τους αγαπάνε πολλές δεκάδες - ίσως εκατοντάδες εκατομμύρια ανθρώπων ανά την υφήλιο και ταυτίζονται μαζί τους την τελευταία δεκαετία είναι το απόλυτο στο τραγούδι. Μόνο η Σουίφτ τους ξεπέρασε τα τελευταία χρόνια. Άμα είναι έτσι εμένα που μου άρεσε και εξακολουθεί να μου αρέσει το hardcore punk να πω ότι μουσικά (στιχουργικά είναι άλλο πράγμα) είναι σκέτο ποίημα όλο το είδος και το μουσικότερο είδος τραγουδιού. Φυσικά και δε θα πω τίποτα τέτοιο για το πανκ ποτέ. Ο κάθε Καρράς ήταν ότι ήταν αλλά στα ζητήματα που αφορούν την δημόσια σφαίρα 'οπως είναι η τέχνη και η μαζική κουλτούρα μη λέμε ότι να'ναι επειδή πέθανε ή επειδή μας άρεσε.
Ο Καρράς πάντως ήταν φανερό ήδη από τα χρόνια του 90 ότι είχε πάρει συμβολιστικές διαστάσεις, οι πάμπολλες τιμές και αναφορές με αφορμή τον θάνατο του αναμενόμενες και ταιριαστές. Ταιριαστές όμως με τι ακριβώς; με ποιο περιεχόμενο; Έχει ισχυρό συμβολισμό ως φιγούρα και ως όλα τα τριγύρω μιας κατάστασης. Από τον τρόπο διασκέδασης - επίδειξης - κατανάλωσης ως την οργάνωση των συναισθημάτων στους ανθρώπους και της έκφρασης τους.
Φώντας Τρούσας
Σίγουρα αποτελούσε σύμβολο για τους σημερινούς ανάμεσα σε 40-50 (ηλικία). Προσωπικά το καταλαβαίνω. Και μπορώ κάλλιστα να το εξηγήσω και να το συνδέσω με την εποχή, τα κοινωνικοπολιτικά, τα αισθητικά κ.λπ. Αλλά βαριέμαι κιόλας να το κάνω.
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
Κανείς σχεδόν δεν ανέφερε το αδιέξοδο που έδωσε σε Πάριο με Βανδή .Και το είπε και ο ίδιος,Από τις καλύτερες στιγμές του
τζιμης ευθυμιου
Τις τς τε...απορώ αν αισθάνεσαι τύψεις
Φώντας Τρούσας
συνειδήσεως?
Σχόλια από το fb στο ποστ "Εν τω μεταξύ στα 90s-00s οι καλλιτέχνες της πίστας ηχογραφούσαν από μπουζούκια ό,τι να'ναι"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAnastasia Rouchota
Κυριε Τρουσα έχετε δημοσιεύσει μήπως κάποιο βιβλίο με τα δικά σας βιώματα, κάτι σαν Αρχείο σας; Ζητω συγγνώμη που παίρνω το θάρρος και σας ρωτώ γιατί είναι τόσο ενδιαφέροντα αυτά που γράφετε και σαν γεγονότα ξέχωρα απο την κριτική που ασκείτε στη μουσική, στους δίσκους κλπ.Συγχωρειστε την άγνοια μου αν υπάρχει κάποιο Αρχείο σας θα το προμηθευόμουν με μεγάλη χαρά!
Kwstas Agas
Κατά τη γνώμη μου, την ίδια περίοδο συνέβη κάτι ακόμη χειρότερο: οπωσδήποτε στα τραγούδια να χώσουμε και κλαρίνο, ταιριάζει δεν ταιριάζει... Κι έτσι άκουγες σε κάτι τραγούδια της πίστας, ενορχηστρωμένα πλήρως με ήχους από συνθ, με μπητ κλπ, στο τέλος να μπαίνει στο ξεκαρφωτο κι ένα σόλο από κλαρίνο....
Φώντας Τρούσας
Ναι, και το κλαρίνο. Σωστός. Παρέπεμπε στην... αδούλωτη ελληνική επαρχία.
Nikos Zozos
το κλαρίνο έγινε απαραίτητο ειδικά στα ζεϊμπέκικα που τα χορεύουν πλέον με άλματα και γυρίσματα όπως στο τσάμικο για να δέσει καλύτερα η χορογραφία
Γιάννης Ρότσιος
τα ντραμς που ακούγεται το τραγουδι σαν να παιζει ο ντραμμερ των Μετάλλικα, που το πατε;
Nikos Kouteris
χαλυβδόφυλλα είχα αγοράσει ! πηγα μετά διακοπές στο Ναύπλιο στο Ξενία , happy days
Φώντας Τρούσας
Θέλει να επιστρέψει, και η ζωή κύκλους κάνει...
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Αμαρτωλός, Φώντα.
Nikos Markakis
σαν τα Τσιμέντα Χαλκίδας, τίποτα!
Kwstas Agas
https://youtu.be/7Jn6SVG2x_A?si=_pW3brpCQN0wWnsH
.... Παρόλα αυτά, τα ίδια χρόνια, ένας μπάρμπας από τα παλιά περιφερόταν με έναν τζουρά σε διάφορα μαγαζιά και... με δυο τρεις πενιες "έστελνε για βρουβες" όσους ξαφνικά ανακάλυψαν τον τζουρά και τον κολλούσαν παντού, σε κάθε ηχογράφηση τραγουδιού πίστας, αλλά και σε κάθε "εντεχνίλα" ... Φυσικά κάνω λόγο για τον παρακάτω....
Στέλιος Καρδάρας - Μιχάλης Γενίτσαρης
Lampros Papalexis
Το είχαν γυρίσει στο έντεχχχνο που ήταν και η μουσική της δγιαπλοκήςςςς αφού...
Σχόλια από το fb στο ποστ "O Καρράς ήταν για τα 90s ότι ήταν ο Μαργαρίτης για τα 80s. Όποιος καταλαβαίνει τι θέλω να πω έχει καλώς..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=hFoWQywLGWw
ΒΑΡΙΑ ΚΟΥΒΕΝΤΑ Ο ΧΩΡΙΣΜΟΣ - Κώστας Κόλλιας 1980 (HQ)
Giannis Haralampopoulos
Μια μεγάλη φωνή
Φώντας Τρούσας
Ποιος απ' όλους τώρα;
Giannis Haralampopoulos
όλοι αλλά ο Κόλλιας θα μάγευε αν έφευγε νωρίς
Αν δεν έφευγε
Φώντας Τρούσας
O Κόλλιας είναι ο τελευταίος τεράστιος λαϊκός τραγουδιστής. Κανείς μετά απ' αυτόν δεν έφθασε στο ύψος του.
Giannis Haralampopoulos
πιστεύω πως έχετε δίκιο Εγώ ήμουν σχετικά μικρός την εποχή που έφυγε από τη ζωή αλλά οι μεγαλύτεροι από μένα σε συζητήσεις τον θεωρούσαν τεράστιο
Φώντας Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=R7MDdGHzpwY...
ΕΡΙΞΕΣ ΛΑΔΙ ΣΤΗΝ ΦΩΤΙΑ - ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΛΛΙΑΣ
Kostas Sierros
Φώντα χρόνια πολλά. Θεωρείς ότι δεν χωραγανε και οι δύο φωνές αν ζούσε ο Κώστας.
Φώντας Τρούσας
Πρακτικά οι εταιρείες τα κανονίζανε αυτά. Όποιους θέλανε ανεβάζανε όποιους θέλανε κατεβάζανε. Όσο πιο μεγάλη ήταν η εταιρεία τόσο πιο πολύ καθόριζε τη σειρά. Ποιος θα 'ναι μπροστά, ποιος θα 'ναι πίσω. Εδώ πέρασαν από 40 κύματα ο Στέλιος και ο Στράτος...
Γιάννης Τσουκαλάς
Κολλιας τεραστιος και αδικημενος !
Voltnoi Brege
Δεν θα μπορούσα μα μην συμφωνήσω περισσότερο, τώρα να συγκρίνουμε τον Κόλλια με τον Καρρα δεν βλέπω το λόγο εκτός από το ότι και των δυο τα ονόματα στη μέση έχουν δυο ίδια σύμφωνα
Μι Λου
Ο Μαργαριτης εκανε καριέρα οταν σκοτωθηκε ο Κολιας. Και καλα ο διαδοχος του. Εγινε όπως με τον Διονυσίου κ τον Καρρα. Ενας ηταν ο Κόλλιας φωναρα. Το ιδιο κ ο Στράτος. Παρ ολα αυτα οι "διαδοχοι" τους, δεν ηταν κακοί. Δεν ειναι τυχαιο που τους αγαπησε ο κοσμος.
Φώντας Τρούσας
Οπωσδήποτε δεν ήταν "κακοί" οι διάδοχοι.
Babis Srlmt
Βασικά διάδοχος του Στράτου στο πιο μοντέρνο και με πολύ περισσότερη επιτυχία απο τον Καρρά ηταν ο Σφακιανάκης που είχε και αυτή τη ματσίλα των παλιών.Κι αυτός μετα τον θάνατο του Στράτου εμφανίστηκε/προωθήθηκε δισκογραφικά.
Μι Λου
καμμια σχέση κατα τη γνωμη μου ο Σφακιανάκης με τον Στράτο
Babis Srlmt
ΔιαγραφήΑπευθύνονταν στο ίδιο κοινό , μεταμοντέρνα εκδοχή του Διονυσίου ο Σφακιανάκης ό.τι έπρεπε για την αρσενική γενιά των 90ς, και επίσης τα τραγούδια τους είχαν ίδιο νόημα,αυτή την "υπερηφάνεια" ας πούμε πάνω απο το άλλο φύλο.Θα μπορούσα να το περιγράψω πιο λαϊκά αλλα θα έτρωγα αναφορές
Μι Λου
Νομιζω πως όχι. Αλλο ρεπερτόριο. Ακομη κ η εμφάνιση στην πιστα. Ο Σφακιανάκης εβγαινε σαν λατερνοκαραγκιοζης. Δεν ηταν αυθεντικός. Ο Στράτος ηταν αυθεντικός
Babis Srlmt
Όπως και να έχει τη μερίδα του λέοντος απο την απωλεια του Διονυσιου και μετά την πηρε ο Σφακιανάκης σε σχεση με Καρρά και Τερζή.Δεν είναι τυχαίο.Ενήργησε πολύ γρήγορα οταν πέθανε ο αλλος και αυτοκαθιερώθηκε ως πρωτο αντρικό όνομα μολις στον 2ο δίσκο του.Ενώ οι άλλοι το παλεύανε χρόνια πριν.Δεν είναι τυχαίο το τραγούδι του
Ο Στράτος ,σιγουρα τον είχε προτυπο σε πολλά.Δεν διαφωνώ απλά την γνώμη μου λέω ως παιδί τοτε στα 90ς ο.τι θυμάμαι
Γεώργιος Ζγούρας
* Η Αθήνα είναι το Α+Ω τών πάντων. Ο Νότις ζορίστηκε λιγότερο από τούς λοιπούς κυρίους που ζούσαν στα... βόρεια προαστιακά!
Στέλιος Αλεξόπουλος
Γιατί πρέπει να συγκρίνουμε τους καλλιτέχνες;; Ο καθένας έχει την αξία του!! Όσο για τον Καρρά ήταν ένας τραγουδιστής ο οποίος είχε τεράστια απήχηση και αποδοχή από τον κόσμο, από λαϊκούς και μη!! Και αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο!! Έτσι και ξεκινήσουμε να μετράμε τις επιτυχίες του θα τελειώσουμε αύριο και σίγουρα θα έχουμε ξεχάσει και κάποια!!!
Φώντας Τρούσας
Συγκρίνουμε και κρίνουμε τα πάντα. Φωνητικά προσόντα, ερμηνείες, τραγούδια, στίχους, μουσικές, όλα. Και γι' αυτό λέμε... αυτός μας αρέσει και ο άλλος όχι.
Andreas Panagopoulos
Ωραίος
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Ο Κόλλιας ήταν καλύτερος, κατ' εμέ, όλων.Στη δισκογραφία και τη Νύχτα.
(Λεπτομέρεια, όταν ο Μαργαρίτης βγήκε στην πιάτσα ήταν επιχειρηματίας κέντρου. Φίρμα ο αδερφός του ο Βάιος. Ο Γιώργος και ο Κώστας βγήκαν στην Αγορά δίσκων από την Πολυφόν. Της Ομόνοιας. Της εταιρίας που φοβόντουσαν οι "μεγάλες". Ο Πολίτης (ράφτης το επάγγελμα) τους τρέλαινε με τα ζεϊμπέκικα. Τα δελτία τύπου τα έγραφε κάποιος από μεγάλη εταιρία...
Όσο για τον Καρά, κατέβηκε στην Αθήνα αφού είχε στο ενεργητικό του δίσκους με Θεσσαλονικιώτικη εταιρία και ήταν φίρμα στη μισή Ελλάδα).
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
Ο Καρράς πάντως είχε μια γεμάτη δεκαετία επιτυχιών στα 90s.O Μαργαρίτης μετά τα μέσα των 80s είχε σαφώς ,εμπορική κάμψη και επανήλθε αρκετά χρόνια μετά με το όλα θα τα διαγράψω με επιτυχία μεγάλη
Makis Fengoulis
Ο Μαργαρίτης για μένα ηχεί πιο λαϊκός από τον Καρρα. Ο Καρρας παρόλο που είχε πιο βαριά φωνή ήταν πολύ πιο μοντέρνος από τον Μαργαρίτη. Επαγγελματίες λαϊκοί τραγουδιστές.....χειμώνα-καλοκαίρι. Ποτέ μα ποτε δε με συγκίνησαν σαν φωνες και ειδικά ο Καρράς.
Gregory Pap
Ο Καρρας είχε μια παρουσία την δεκαετία του 80 στην Βόρεια Ελλάδα (κυρίως Θεσσαλονίκη ) και σε μαγαζιά και δισκογραφικά. Συμπαθητική θα έλεγα αλλά όχι τίποτα φοβερό.
Όταν κατέβηκε (ή τον κατεβασαν) στην Αθήνα μετά το 90, δεν νομίζω οτι διακρίθηκε για τα τραγούδια που είπε (με ελάχιστες εξαιρέσεις).
Δεν συγκρίνεται με παλιότερους λαϊκούς τραγουδιστές.
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
ΑΠΟΛΥΤΩΣΣΣΣΣΣΣ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΝΝΝΝΝ.....!!!!!
Γεώργιος Ζγούρας
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
* Ο Γιώργος Μαργαρίτης επιχειρηματίας κέντρου; Κατά δήλωσιν του τ' ακούμπαγε στον τζόγο!
Konstantinos Kottis
ΔιαγραφήΟ Καρράς είπε πολύ σημαντικά βαριά λαϊκά τραγούδια έως και λίγο πριν τα μέσα περίπου του 90΄, όσο ήταν στην Βάσιπαπ. Όταν έγινε φίρμα στην υπόλοιπη Ελλάδα μέσω της ΜΙΝΟΣ, δισκογραφικά ήταν πολύ κάτω από τα τραγούδια του στην Βάσιπαπ. Όσο τραγουδούσε ιδιαίτερα σημαντικά τραγούδια του είδους του π.χ. το "Κατεδαφίζεται" ζούσε στην σκιά των μεγάλων τραγουδιστών που μεσουρανούσαν το ΄80 και πρώτιστα του Διονυσίου και του Μητροπάνου. Όσο ήταν ακόμα τραγουδιστής και όχι σκιά του εαυτού του από τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια και βέβαια τα υπερβολικά κιλά, αν και μικρότερη φωνή από Τερζή και Ζαφείρη Μελά, τραγουδούσε με πάθος και συντριβή. Στην ερμηνεία κέρδιζε πόντους, φωνή ήταν μία μέση κατάσταση. Πολύ καλύτερες φωνές ο Χριστοδουλόπουλος, ο Κοντολάζος και στα 90's ο Σφακιανήκης και τα πολιτικά του ως προς την αξιολόγηση είναι άλλου παπά ευαγγέλιο. Όλες όμως αυτές οι φωνές δεν είχαν "βαρύτητα" δεν μπορούσαν να θυμίσουν τον λατρεμένο Στ. Διονυσίου, ενώ ο Καρράς κούμπωνε. Τέλος ο Καρράς εξέφρασε τραγούδια συνθετών μπουζουκσήδων τρίτων εταιριών της Β., Ελλάδας που ήταν όμως σημαντικοί στο είδος και υποτιμημένοι. Κυρίως εξέφρασε τον μεταπολιτευτικό Έλληνα που κορύφωνε με ουίσκι και ξηροκάρπι και η συναυλία δεν του πήγαινε. Εκεί λατρεύτηκε γιατί μπόρεσε να ταυτιστεί κοινωνικά με τον Έλληνα, όπως παλαιότερα ο Καζαντζίδης για άλλους λόγους (δεν συγκρίνω καλλιτεχνικά μεγέθη φυσικά).
Σχόλια από το fb στο ποστ "Από το λέγε-λέγε ξυπνήσανε και τη Μενδώνη"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAnastasia Rouchota
Ανάλογα τι φέρνει πιο πολλούς ψήφους
Anastasia Rouchota
Πολλές ψήφους
Λαφτατζής Χρήστος
σωστότατος, αλλά δεν με εκπλήσσει με την παιδεία της τρέχουσας κυβέρνησης
Ελένη Βαρουξή
και με την παιδεία που θέλει να προωθήσει.
George Dedes
Παράκρουση...
Labis Vasilatos
Τί περιμένεις από σκουπίδια;;;
Μάτα Αδαμογιάννη
Όπου κλαίει ο λαός ..θα δακρύσει η υπουργός.. να πιάσει τους στόχους ..
Takis Akkos
Ο Μαρκόπουλος δεν ήτο Μακεδών...
Michalis Papadakis
Ο Βασίλης ήταν ΠΟΛΥ λαοφιλής.
Και το Χ της εξίσωσης είναι τα ψηφαλάκια. Τόσο απλά ( και κυνικά ) τουλάχιστον το βλέπω εγώ.
Nikolaos Chrysovalantes Euthanasiou
Έγραψε και το Κουλή Τσιταχ
Giorgos Stamatelos
Ο Γιάννης Μαρκόπουλος, αφήνει σημαντικό μουσικό έργο, ως παρακαταθήκη. Αυτή είναι η σημαντική διαφορά του με τη λεγάμενη.
Konstantinos Kottis
ΥΠ.ΠΟ, ΚΚΕ, Νέα Αριστερα, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ρε θα μας τρελάνουν με αυτά που γράφουν για τον Μπίλυ Μπλακ; Ούτε ο Καζαντζίδης να είχε πεθάνει. Τελικά το 12ρι μπόμπα ούισκι στα σκυλάδικα των 80-90s έχει αφήσει βαθιά τραύματα στον Νεοέλληνα... Φαινόμενο ο Καρράς....
Georgia Deligiannopoulou
για γέλια και για κλάματα
Γιώργος Τσέτικας
Μαζί τα ακούσαμε, μαζί δεν τα εισπράξαμε τα χειροκροτήματα
Σχόλιο από το fb στο ποστ "ΩΝΣΓ. Basili gera par' tous kai ta chart"...
ΑπάντησηΔιαγραφήMiltos Marathon
Προσωπικά τον συμπαθούσα τον Βασίλη, άιντε Θεός΄σχωρέστον κι αυτόν και όλους τους κεκοιμημένους καλλιτέχνες!
https://youtu.be/amigSGT3V-8?feature=shared
Απορώ αν αισθάνεσαι tipsy - Βασίλης Καρράς & Ντιπ Περπλ
Σχόλια από το fb στο ποστ "Καψούρα κι επανάσταση..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήAsser Moissis
Δεν θυμάμαι να τραγούδησε στο φεστιβάλ της ΚΝΕ... Αν και ο έρωτας μπορεί να χαρακτηριστεί επαναστατική πράξη τελικά
Φώντας Τρούσας
Σιγά μην είχε τραγουδήσει στο φεστιβάλ της ΚΝΕ. Ήταν "γνήσιος μακεδόνας". Έτσι δεν είπε ο ΠΘ?
Stathis Nikokavouras
τα παιδια απο την πατρα θυμαμαι σε ενα φεστιβαλ της κνε.92-93 νομιζω
Aris Koukos
Τη χρονιά πριν τον κόβιντ, είμαι στα καμαρίνια και περιμένω να τελειώσει ο Καρράς για να βγούμε, με τους άλλους συναδέλφους. Ξαφνικά καταλαβαίνω κάτι να αλλάζει σ αυτό που έρχεται στα αφτιά μου απ την πίστα και μέχρι τότε δεν έδινα σημασία. Και στα επόμενα δεύτερα συνειδητοποιώ ότι τραγουδάει το "Θα σημάνουν οι καμπάνες" !!! Μικρό πολιτισμικό σοκ... Θεός σχωρέστον.
Dimitris Trox
ΑΣτην να σέρνει, υπάρχει στοίχος;
Nikos Mitrogiannopoulos
αντί να κάνουν αντιπολίτευση της προκοπής παλεύουν να πάρουν κάτι από τη δημοφιλία του Καρρά. Λες και μας μάρανε η τοποθέτηση του ΚΚΕ για το αν άξιζε ο Καρράς ή όχι.
Hermis Kefalas
δηλαδή είναι κριτήριο για την ποιοτητα της αντιπολίτευσης η τοποθέτηση ενός κόμματος για τον θάνατο ενός τραγουδιστή;
Nikos Mitrogiannopoulos
μάλλον το ακριβώς αντίθετο είπα. Αν ψάχνετε συσχετισμό απορώ πώς δεν σταθήκατε στον τίτλο "καψούρα κι επανάσταση".
Hermis Kefalas
δεν ψάχνω τίποτα. Δυστυχως, εβγαλε πολλές ανακοινώσεις τα τελευταία χρόνια και μείναμε χωρίς αντιπολίτευση....
Nickos Ventouras
> δηλαδή είναι κριτήριο για την ποιοτητα της αντιπολίτευσης η τοποθέτηση ενός κόμματος για τον θάνατο ενός τραγουδιστή;
Όταν γίνεται ενώ δεν γίνεται άλλη σοβαρή αντιπολίτευση, ναι
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Στην Επανάσταση δεν υφίσταται καψούρα;
_Τι κάνουμε την τσουτσού (αρσενική ή θηλυκή) όταν προετοιμάζουμε εκρηκτικές καταστάσεις;
Γιώργος Σκιάς
Βελουχιώτης σε ομιλία προς άνδρες (μετά από κάποιο "ροζ" περιστατικό σε χωριό): "Εδω πάνω, την ψ... την έχουμε μόνο για κατούρημα".
Βέβαια, οι Κουβανοί επαναστάτες είχαν άλλη γνώμη και είχαν επιβάλει στην ηγεσία να γίνονται οι σκοπιές μεικτές, για να διευκολύνονται οι γνωριμίες.
George Ioakeimidis
Ζωή σε λόγου σας...
Φώντας Τρούσας
Σας ευχαριστούμε και στα δικά σας.
Katja Zeki
Το ΚΚΕ πάντα ήταν κατά της καύλας, χαλούσε την προλεταριακή μαγιά. Την καψουρα την αποδεχοταν με μέτρο. Τώρα, αυτή του Καρρά μάλλον τη γουσταρησε πολύ φαίνεται
George Floudas
μιλάμε για το σημείο βρασμού ανάμεσα
στον Μαθιό, τον Πότη και τη Χάϊδω των μοντέρνα παλιακών ελληνικών σειρών
και τον Έκτορα, την Ιόλη και τον Αλέξανδρο της σύγχρονης μέσης ελληνικής οικογένειας.
Δε μπορούσε να λείπει το κόμμα.
Katja Zeki
σίγουρα ανάμεσά τους χρειάζεται, έστω για μια ανάσα
Μπρες Γιώργος
αυτή η ριζοσπαστικη σκέψη καλο θα ηταν να συζητηθει στο επομενο συνεδριο του κκε και ισως να αποτελέσει αιτια για την αναθεωρηση του μαρξισμου..
Δημήτρης Θ. Νικολάου
ωχ!!!!!!!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Εν τω μεταξύ τα εξώφυλλα των δίσκων του Καρρά είναι όλα για το μουσείο μοντέρνας τέχνης. Αστάρι και λαδομπογιά..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήAris Betchavas
Και βελατούρα...
Irene Evripidou
Για αυτό με το συντριβάνι θα έδινα πολλά.
Φώντας Τρούσας
Μαστορεμένο στο χέρι, πετρούλα-πετρούλα
Kwstas Agas
Respect στην Ιωάννα Γεωργακοπούλου, τη μεγάλη κυρία του ρεμπέτικου!!!!
Alexios Stasinopoulos
Γεωργακοπούλου άλλο επίπεδο.
https://youtu.be/fIXhj7P8I_Q?si=1-0MftOZn29Kx0xo
Ζητιάνος Ιωάννα Γεωργακοπούλου Video Live
Zois Chalkiopoulos
Του Μιχαλοπουλου τα εξωφυλλα ειναι ολα επικα.
Lia Hide
Ααααα βλέπω το σοι μου είναι prolific ! 2 Γεωργακοπουλιες + απαπα!
Ioannis Keratzakis
Η Έφη και η Ιωάννα σχετίζονται άραγε;
Σχόλιο από το fb στο ποστ "O Σόιμπλε υπήρξε ένας εγκληματίας πολιτικός για τα ελληνικά πράγματα"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Mitrogiannopoulos
ακριβώς!
Σχόλια από το fb στο ποστ για την Χαριτίνη Καρόλου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://www.lifo.gr/.../theatriko-mioyzikal-12-mines...
Το θεατρικό μιούζικαλ «12 Μήνες Καλοκαίρι» εντυπωσίαζε την Αθήνα το καλοκαίρι του ’70 | LiFO
Irene Evripidou
Καλά είναι τέλειο αυτό το κολάζ της αφίσας. Ποιός το έφτιαξε άραγε;
Φώντας Τρούσας
Δυστυχώς δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή όνομα και θέλει ψάξιμο για να βρω κάτι. Είναι όντως πολύ ωραίο. Αλλά καλύτερη απ' όλα θα ήταν η ροκ μουσική του Ξαρχάκου.