Δευτέρα 15 Αυγούστου 2022

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 457

14/8/2022
THE TRUTH by QUICKSILVER MESSENGER SERVICE
https://www.youtube.com/watch?v=pIIz08KijWQ

12/8/2022
«Η πλατεία στάθηκε λίγο πιο δύσκολο να μεταφερθεί-πως να μεταφέρεις μια πλατεία; Τη λύση έδωσε το Μετρό. Η στρατηγική απόφαση της τοποθέτησης εισόδου στάσης Μετρό ακριβώς στην πλατεία, ελήφθη για να ισοπεδωθούν εκτός από τα δέντρα, ο ελεύθερος χώρος και η ιστορική χρήση και ο συμβολισμός της πλατείας. Να λιώσουν κάτω από την ανάπτυξη τα φαντάσματα του Ασιμου, της Γώγου και του Παύλου Σιδηρόπουλου, να εμβολίσει ο Μετροπόντικας το συμβολισμό της μπλε Πολυκατοικίας, του Λεωνίδα Κύρκου, της Σοφίας Βέμπο και του Φρέντυ Γερμανού, να τσιμεντώσει η Ανάπτυξη την Αντικουλτούρα».
[ΜέΡΑ 25]
Είπαμε είναι έγκλημα να διαλύονται πλατείες για να γίνονται μπούκες μετρό. Οι πλατείες και τα πάρκα στην Αθήνα –σε μια πόλη που δέησε να αποκτήσει μετρό στα γεράματά της, όταν είχαν ήδη χτιστεί τα πάντα– είναι ελάχιστα, και κάθε περαιτέρω συρρίκνωσή τους αποτελεί μια δόλια πράξη.
Αυτό είναι το γενικό. Και το μόνο που ισχύει. Όλα τα υπόλοιπα που λέει το ΜέΡΑ 25 είναι μπαρούφες.
Δηλαδή δεν κατάλαβα... σε πλατείες, στις οποίες δεν σύχναζαν ο Άσιμος και η Γώγου θα πρέπει όλα να τα διαλύσουμε; Δηλαδή είμαστε ok με το μικρο-περιβαλλοντικό έγκλημα που γίνεται στην Πλατεία Κολωνακίου;
Εν τω μεταξύ είναι τόσο στούρνοι, αυτοί στο ΜέΡΑ 25 που ανακατεύουνε την Βέμπο και τον Γερμανό με την αντικουλτούρα!!
Αν είναι δυνατόν, ποια την Βέμπο, που δεν είχε αφήσει μακρονήσι για μακρονήσι, που να μην το... αναμορφώσει πολιτιστικά.
Εν τω μεταξύ με την αντικουλτούρα (μάθανε και την αντικουλτούρα!) δεν έχουν ουδεμία σχέση όλοι αυτοί, ούτε ο Άσιμος, ούτε η Γώγου, ούτε ο άλλος ο Σιδηρό. Ούτε ο Κύρκος (αν είναι δυνατόν!), ούτε κανένας τους. Άγρια... ΜΕΣάΝΥΧΤΑ 25...

12/8/2022
Το είχα γράψει και λίγο με νεύρα, και λίγο με χιούμορ, και λίγο για πρόκληση, και λίγο με νοσταλγία, και λίγο για κόντρα ή και για σπάσιμο... Δεν ξέρω τελικά τι υπερίσχυσε... Πάντως γράφονται και αλήθειες εδώ...
Προσέξτε να είστε καλά παιδιά εσείς που θα δείτε το φεγγάρι σε κάποιο θερινό σινεμά...
https://www.lifo.gr/stiles/yparhei-telika-mageia-sta-therina-sinema-kai-poso-ayti-exartatai-apo-toys-diplanoys-mas-apo

12/8/2022
>>«Ας υποθέσουμε ότι ένας βουλευτής έχει θρησκευτικό προσανατολισμό εντελώς διαφορετικό από τους ορθόδοξους. Ας πούμε ένας μουσουλμάνος βουλευτής της Βορείου Ελλάδος, δεν λέμε ότι υπάρχει καμία αιχμή, προς Θεού. Αν υποθέσουμε ότι δίνει κάποια πληροφορία στην γείτονα χώρα, από πού θα μπουν οι μετανάστες κλπ. Γιατί δεν πρέπει να ελεγχθεί; Εδώ προέχει η Εθνική Ασφάλεια» δήλωσε ανερυθρίαστα ο κ. Αθανασίου.<<
Κατά τον κ. Αθανασίου... πας μη ορθόδοξος... υποψήφιος προδότης. Τώρα το ότι οι δοσίλογοι, στην Κατοχή, ήταν ορθόδοξοι είναι άλλο θέμα...
Όσον αφορά εκείνο το >>από πού θα μπουν οι μετανάστες<< θα το χειροκροτούσε κι ο Κασιδιάρης. Δηλαδή όλα θα τα χειροκροτούσε...
Αρεοπαγίτης, πρώην υπουργός Δικαιοσύνης, βουλευτής της ΝΔ, και αντιπρόεδρος της Βουλής. Ταγός του Έθνους... του ’50.

11/8/2022
Κι επειδή λέγαμε για τους παραγωγούς στην Ελλάδα χθες.
Έχουν υπάρξει κάποιοι, στο μέτρο του δυνατού. Δεν ήταν πάντα τελείως μαύρα τα πράγματα. Γιώργος Πετσίλας ο ένας...
Αυτό το disco-oriental αριστούργημα του Περικλή Περάκη. «Κατηγορώ» (Βασίλης Βασιλειάδης - Λούλα Παπαγιαννοπούλου)
https://www.youtube.com/watch?v=fGB1ah67eWw&t=223s

11/8/2022
Πρέπει να μπει βαθιά το μαχαίρι και να φτάσει στο κόκαλο... (γέλιο)

11/8/2022
Ποστάροντας προχθές το “King’s lead hat” του Brian Eno, από το “Before and After Science” του 1977, πήγα κι είδα τους μουσικούς που παίζουνε στο κομμάτι. Θυμόμουνα από παλιά μόνον τον Robert Fripp –με είχε εντυπωσιάσει τότε, στα έιτις, όταν είχα πρωτακούσει το κομμάτι, ο ήχος της κιθάρας του και θυμόμουν το όνομά του–, αλλά ούτε καν πήγαινε το μυαλό μου ότι στο ίδιο κομμάτι μπάσο θα έπαιζε ο Paul Rudolph από Deviants, Twink, Pink Fairies, Hawkwind κ.λπ., ντραμς θα έπαιζε ο Andy Fraser από τους Free και τους Sharks και ρυθμική κιθάρα ο Phil Manzanera (εντάξει, αυτό ήταν κάπως αναμενόμενο).
Θυμήθηκα έτσι αυτά τα παλιά γκρουπ του βρετανικού ροκ, με τα οποία σήμερα δεν ασχολείται κανείς,. Κανείς δεν πρόκειται να γράψει κάτι για τους Deviants ή τους Pink Fairies, ούτε για τους Free. Εντάξει για τους Hawkwind κάτι ψιλογράφουνε, λόγω ηλεκτρονικών, space και τα ρέστα, όμως για τα υπόλοιπα... κιχ.
Αυτά τα βρετανικά γκρουπ είναι τελείως απαξιωμένα πλέον, από τους σημερινούς μουσικογραφιάδες. Δηλαδή και παλιότερα 2-3 άνθρωποι γράφανε στην Ελλάδα... και αν.
Είναι τόσο απαξιωμένα δηλαδή, ώστε κάθε φορά που μου έρχεται κάτι να γράψω να το αναβάλλω, επειδή σκέφτομαι πως κανείς πια δεν ενδιαφέρεται για british underground, british progressive rock και τα σχετικά. Ούτε κομμάτια δεν ποστάρω τελικά, γιατί μου φαίνεται ότι δεν αφορούν κανέναν πια.
Υπάρχει μία τάση να γράφονται απίστευτες υπερβολές για τα καινούρια πράγματα, που εντάξει, ως καινούρια, οφείλεις να τα προβάλλεις, αλλά με μέτρο και πάντα με την αίσθηση της ιστορικής πορείας, στα μουσικά ζητήματα και όχι μόνο, ενώ για το χθες υπάρχει απίστευτη σιγή. Και λέω για ουσιαστικά κείμενα τώρα, δεν λέω για κείμενα των 500 λέξεων.
Κρίμα, πολύ κρίμα, να μην υπάρχουν νέα παιδιά, νεότερα τέλος πάντων, που να έχουν βαριά γνώμη, γι’ αυτά τα θέματα, στα μεγάλα μίντια. Ή και στα μεσαία έστω. Για τα έιτις κάτι ψιλογράφουν. Για τα σίξτις-σέβεντις... τάφος. Λυπηρό. Θα έπρεπε κάποιος να υπάρχει – έστω ένας. Μπας και ξεκουνούσε κι εμάς...
https://www.youtube.com/watch?v=8uG94492qhE

11/8/2022
Αναμνήσεις από το κέντρο του έρωτά μου. Χάρρυ Κλυνν «Μ’ αγαπώ»...
https://www.youtube.com/watch?v=YjEf4wePxrI

10/8/2022
Και σαν συνέχεια του προηγούμενου ποστ...
Στην Ελλάδα, παλιά, οι συνθέτες και οι μουσικοί ήταν παραγωγοί του εαυτού τους. Γι’ αυτό και στην Ελλάδα δεν υπάρχουν παραγωγές – με την αληθινή έννοια. Μπαίνανε μέσα στα στούντιο και θες από εμπειρία, θες με τη βοήθεια των ηχοληπτών, έγραφαν αυτά που έγραφαν. Και πάλι καλά δηλαδή, γιατί οι ηχολήπτες ήταν τζιμάνια και ξέρανε τι έπρεπε να κάνουν στα διάφορα ζητήματα που προέκυπταν.
Ακούς όμως δίσκους διαφορετικών συνθετών και βλέπεις ότι δεν υπάρχει όραμα στον ήχο. Διάλεγαν τους ίδιους μουσικούς, που έπαιζαν με τον ίδιο τρόπο, με την ίδια εμπειρική καθοδήγηση, χωρίς να συλλαμβάνεται το τι σημαίνει ηχογράφηση ενός δίσκου, ενός long-play.
Τι να έκαναν και οι εταιρειάρχες; Άσχετοι όντας και οι ίδιοι με τον ήχο τα άφηναν όλα στους μουσικούς και τους τεχνικούς – κι είχαν κι έναν άνθρωπο δικό τους στο στούντιο, συνήθως, που τον βάφτιζαν παραγωγό, για να υπενθυμίζει στους μουσικούς πως δεν πρέπει να ξεπεράσουν τις ώρες κτλ.
Είναι σίγουρο πως τέτοιοι "παραγωγοί" μάλλον κατέστρεφαν κάτι που θα μπορούσε να συμβεί, έστω και τυχαία, παρά δρούσαν δημιουργικά. Δεν γούσταραν τις εκπλήξεις. Δεν επένδυαν στο διαφορετικό. Αυτό αποδεικνύεται, δηλαδή, από τους δίσκους που παρέδωσαν – στα 60s, στα 70s, στα 80s.
Κάποτε ο Τάσος Φαληρέας, που δεν ήταν μουσικός και που το έπαιζε παραγωγός στην Lyra, για να πουλήσει μούρη, εκδούλευση, στον Πατσιφά, όταν έγραφε ο Σαββόπουλος τον «Μπάλλο», πήγε και του είπε (ο Φαληρέας του Πατσιφά)... τρελάθηκε ο Σαββόπουλος, γράφει ένα κομμάτι 15 λεπτά (τα έχει πει ο ίδιος ο Φαληρέας αυτά). Τότε γυρίζει ο Πατσιφάς και του λέει... κοίτα τη δουλειά σου εσύ.
Δηλαδή, ποια ήταν η δουλειά του Φαληρέα; Να κοιτάει πόσο πούλησε ένας δίσκος, πού υπάρχει έλλειψη ή ζήτηση στην αγορά για να σταλούν αντίτυπα και τέτοια... Μ’ αυτά ασχολούνταν οι παραγωγοί.
Ο Πατσιφάς τουλάχιστον ήξερε μέχρι που έφταναν οι γνώσεις του, εμπιστευόταν κάποια πρόσωπα και απέφευγε τους κόλακες και τους καλοθελητές. Έτσι φαίνεται δηλαδή...

10/8/2022
Επειδή διαβάζω διάφορα...
Στην Ελλάδα είναι τελείως παρεξηγημένη η έννοια του παραγωγού, στην δισκογραφία.
Ο παραγωγός είναι πρώτον απ’ όλα μουσικός ο ίδιος. Δεύτερον έχει όραμα για τον ήχο. Σκέφτεται πάνω στον ήχο και, με τις τεχνικές γνώσεις που έχει επίσης, υλοποιεί το όραμά του.
Ο παραγωγός, δηλαδή, είναι οπωσδήποτε και τεχνικός. Με αισθητική, με όραμα κτλ. μην τα ξαναλέμε. Δεν είναι το δεξί χέρι του εταιρειάρχη στο στούντιο. Δεν είναι γραφειοκράτης. Δεν ψήνει καφέδες. Δεν κανονίζει τηλέφωνα και ραντεβού. Δεν κάνει δημόσιες σχέσεις. Που και αυτά μπορεί να έχουν κάποιο νόημα, αλλά δεν είναι δουλειά του παραγωγού.
Βασικά οι παραγωγοί «κοιμούνταν» μέσα στα στούντιο. Στο εξωτερικό αυτό. Γιατί εδώ κοιμούνταν γενικώς...

10/8/2022
Το να καταστρέφεις πλατείες της Αθήνας για να κάνεις μετρό το θεωρώ έγκλημα. Αν θέλουν να κάνουν μετρό στα Εξάρχεια ας γκρεμίσουν μερικές πολυκατοικίες, για να βρουν χώρο, όπως γκρέμισαν για να γίνει το μουσείο της Ακρόπολης. Και στο Κολωνάκι έγκλημα γίνεται. Και παντού.

10/8/2022
Κοιμόταν ο Μπογδάνος και πρόλαβαν και τον διέγραψαν οι Φαήλος-Τζήμερος. Άμα είχε ξυπνήσει νωρίτερα θα τους διέγραφε εκείνος.

14 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "Κοιμόταν ο Μπογδάνος και πρόλαβαν και τον διέγραψαν"...

    Panagiotis Giannelis
    ...αααχχ, μπήκε ανάμεσά τους ο πειρασμός και χάλασε το παρεάκι...

    Koma Gaeshi
    η γιοκο ονο των φασισταριών

    Panagiotis Giannelis
    ...'νταξει αυτό που' γραψες είναι υπέρτατη ατακάρα

    Nikolai Stavrogin
    Θα αλληλοδιαγραφούν και μεταξύ τους οι εναπομειναντες δύο οσονούπω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "Το να καταστρέφεις πλατείες της Αθήνας για να κάνεις μετρό το θεωρώ έγκλημα"...

    Maria Pappa
    στο Κολωνάκι έχει κλείσει όλος ο δρόμος...που δεν ήταν καν δρόμος αλλά μια μικρή λωρίδα.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Το μετρό μπορεί να είναι και τελείως αχρείαστο στο Κολωνάκι, όταν υπάρχει τόσο κοντά το Σύνταγμα, ο Ευαγγελισμός πιο πάνω, το Πανεπιστήμιο. Να περπατήσεις και λίγο. Δεν παθαίνεις τίποτα...

    Μιχάλης Χαιρετάκης
    παθαίνουν όμως οι εργολάβοι...

    Xristos Fanaritis
    όπως και στα Εξάρχεια..

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εντάξει, η χωροθέτηση είναι ένα ευρύτερο θέμα. Εδώ σχεδιάζουν κατ' αρχάς σαν να μην υπάρχουν καθόλου τρόλεϊ και λεωφορεία. Τα θεωρούν κάπως ξεγραμμένα.

    Zina Koz
    Και της Κυψέλης επίσης. Αλλά στων Εξαρχείων είναι πραγματικά το έγκλημα των εγκλημάτων.

    Nikos Barpakis
    μια ανουσια πεισματικη παρέμβαση.
    Το ετσι θέλω σε όλο του το 'μεγαλείο'.

    Zina Koz
    πεισματική σίγουρα. Αλλά μάλλον μεθοδευμένη κ μελετημένη πάρα ανούσια..

    Nikos Barpakis
    ανουσια για εμας τους απλους πολίτες, κατοίκους της περιοχής και stakeholders αυτής της κουβέντας.

    Zina Koz
    Α αυτό φυσικά. Και να ψάξεις,έτσι για το γμτ ρε παιδί μ ως δικηγόρος του διαβόλου, δε θα βρεις ίχνος ουσίας

    Nikos Barpakis
    ούτε προσπάθειας καν

    Ιωάννης-Πέτρος Παπέν
    Και στην Κυψέλη και στο Γαλάτσι και παντού. Έχουν κλείσει πάρκα και πλατείες για να φτιάξουν σταθμούς μετρό

    Andreas Varangoulis
    Τέλος εποχής για τα Εξάρχεια. Η ΝΔεξια έκανε κίνηση ματ, πρέπει να το πούμε.

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    κίνηση ΜΑΤ είπατε;

    Nikos Barpakis
    το παιχνιδι της οξυνσης δεν εχει πραγματικά κερδισμένους

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    σαφώς και έχει. Τους εξουσιαστές και όσους επιθυμούν την επιβολή και την εξαφάνιση του Άλλου. Δηλαδή τους φασίστες.

    Andreas Varangoulis
    Εννοείται, τα ΜΑΤ θα παίξουν και αυτά το ρόλο τους. Αλλά κυρίως αναφερόμουν στην απόφαση που μετατρέπει την πλατεία σε εργοτάξιο για την επόμενη δεκαετία. Πέρα απ'τα πολεοδομικά/χωροτεχνικά, που δεν τα γνωρίζω, η ΝΔεξια έκανε καλή ντρίμπλα, win-win, και σφυροκόπημα (πάλι διφορούμενο ) στην πλατεία-εργοτάξιο 24h/24, και σταθμός μετρό που θα γίνει πόλος gentrification, δίνοντας το τελειωτικό χτύπημα, σε μια δεκαετία (στα χαρτιά πάντα, για την Ελλάδα μιλάμε).

    Andreas Varangoulis
    Η ΝΔεξια έχει ριζοσπαστικοποιηθεί μετά την απορρόφηση του ΛΑΟΣ και της ΧΑ, στελεχών και ψηφοφόρων. Οι περισσότεροι είναι ουσιαστικά νεοφασίστες, αλλά με γραβάτα, "σοβαροί" όπως τους θέλει ο Μπάμπης, έχουν μελετήσει (σχετικά πάντα ) τα αίτια της συντριβής και έχουν προσαρμόσει την τακτική.

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    Συμφωνώ απολύτως.
    Έχει βρεθεί χώρος στο Μουσείο. Αλλά αυτά κάνεις αν προτιμάς να εκπαιδεύεις φασίστες ψηφοφόρους.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ούτε στο Μουσείο πρέπει να γίνει. Πρέπει να δημιουργήσουν οι ίδιοι κενό χώρο

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    γενικά υπάρχει η πρόταση να γκρεμίσει η πολιτεία ολόκληρα οικοδομικά τετράγωνα για να ανασάνει η πόλη. Αλλά αυτό απαιτεί μακροπρόθεσμο σχεδιασμό και ευρύτερες συναινέσεις. Μια έξοδος μετρό είναι έργο μικρότερης κλίμακας και υποτίθεται ότι πρέπει να γίνει κάπως άμεσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν υπάρχει άμεσα. Το μετρό έχει προοπτική 8ετίας-10ετίας. Τώρα αυτός όλος ο αναβρασμός γίνεται και για πολιτικούς-προεκλογικούς λόγους. Στα περισσότερα περιφραγμένα δεν συμβαίνει απολύτως τίποτα.
      Στα Εξάρχεια μετράνε την θετική απόκριση των "κοσμηματοπολών" και των "μεσιτών" γι' αυτό προχωράνε. Μην τους δικαιολογείς σε τίποτα.

      Manos Monastiriotis
      Θέλουν να τελειώσουν με την ιστορία που κουβαλάει η περιοχή και μοιραία κουβαλάμε και μεις μέσα μας! Θέλουν να αλλοιώσουν και να καταστρέψουν εμμονικά ό,τι δεν συνάδει με το δικό τους αφήγημα!

      Spyros Diastimikos
      Σωστό εν τοις πρώτοις, αλλά σε μια άλλη ανάγνωση, μήπως προλάβαμε και τελειώσαμε εμείς αυτή την ιστορία στα 90s. Mε τις δικές μας αστοχίες, ιδεοληψίες και αμετροέπειες;

      Manos Monastiriotis
      Στα 90s φίλε μου εμείς γυρνάγαμε στα Εξάρχεια και τα χαιρόμασταν, υπήρχε ένας πολύχρωμος κόσμος, όμορφα στέκια για ποτό, φαγητό και συζήτηση μέχρι το πρωί και αισθανόμασταν απόλυτη ασφάλεια! Δεν ξέρω τι εννοείς! Τα Εξάρχεια δεν υπήρξαν ποτέ γκέτο αναρχοαριστεριστών, ήταν ανοιχτά σε όλους, μια γειτονιά που ανέπνεε μέσα στα προβλήματα τα γνωστά που όμως υπήρχαν και στο Κολωνάκι κι αλλού! Γι αυτό κι αποτελούσαν αγκάθι στο μάτι της όποιας εξουσίας!

      Vassos Georgas
      Θα γίνει κι αυτό Φώντας είναι τέτοια η προχειρότητα και η ανευθυνότητα τους που αργα η γρήγορα θα πέσει καμία προπολεμική πολυκατοικία εδώ τριγύρω και θα κλαίμε αντί να γελάμε
      Δεν έχουν κάνει καν μελέτη στατικότητας των γύρω κτιρίων

      Maria Pappa
      αυτό σκεφτόμουν στα σοβαρά χθες

      Vassos Georgas
      δεν ξέρουν καν που αρχίζουν και που τελειώνουν τα υπόγεια των πολυκατοικιών γιατί δεν έχουν κα΄νει αυτοψίες - επίσης δεν έχουν ιδέα που καταλήγουν τα λύματα αφού όλες οι αποχετεύσεις είναι χτισμένες - τους βλέπω αντι για μετρό να κατασκευάζουν υπονομο

      Stelios Papastilianos
      και στην Κυψελη μας την αγαπημενη εκει που παιζαμε μικρα διπλα στον Καναρη διπλα στο σχολειο μας

      Στέλιος Κραββαρίτης
      Ακόμα κι εδώ έχουμε ήδη πήξει στα Airbnb.....

      Διαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ "Επειδή διαβάζω διάφορα... Στην Ελλάδα είναι τελείως παρεξηγημένη η έννοια του παραγωγού, στην δισκογραφία."...

    Maria Pappa
    είναι ανύπαρκτος ως όρος εδώ..

    Stathis Tsiras
    Πείτε στον Quincy Jones ότι είναι ανύπαρκτος γραφειοκράτης

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Κατάλαβες τι έγραψες;

    Stathis Tsiras
    ειρωνικά το λέω

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ok

    Yannis Raouzeos
    Προφανώς!

    Nikos Barpakis
    Απο τους πιο 'ιερους' ρόλους

    Patritsopoulos Nikos
    Αν δεν υπήρχε alan parsons δεν θα υπήρχε dark side of the moon ,αν δεν υπήρχε vangelis δεν θα υπήρχε phos,κλπ

    George Tirovolas
    , ίσως (και πάνω απ 'ολα) αν δεν υπήρχε George Martin να μην υπήρχαν και Beatles....

    Patritsopoulos Nikos
    Ετσι

    Grigoris Agyralidis
    Προαγωγοί...

    Theodoros Bournas
    με μεγάλη ακρίβεια το ορίσατε.. εύγε!

    Spyros Kalorizos
    Είχα κάποια κενά για την ιδιότητα του παραγωγού κι όπως πάντα, μια ξαφνική τοποθέτησή σου Φώντα, κι όλα στη θέση τους. Αρα πρωτίστως μουσικός! Έχω την εντύπωση όμως οτι λίγοι παραγωγοί έκαναν καριέρα και ως μουσικοί, κάνω λάθος; Θέλω να πω οτι η τεχνικότητα του ήχου μιας μπάντας ή ενος καλλιτέχνη, τους ελκύει περισσότερο;

    Mistah Rooster
    Πράγματι στην Ελλάδα ο όρος χρησιμοποιείται συνήθως καταχρηστικά. Υπάρχουν ωστόσο λίγες περιπτώσεις ανθρώπων που πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις (μουσική κατάρτιση,όραμα,τεχνικές γνώσεις) και μας έχουν προσφέρει σημαντικές δουλειές. Ο Νίκος Παπάζογλου σαφώς και ήταν ένας από αυτούς, επίσης ο Χρήστος Χαρμπίλας και ο Τίτος Καρυωτάκης , ενώ από τους νεότερους υπάρχουν πλέον αρκετοί παραγωγοί με επαρκείς τεχνικές γνώσεις, οι οποίοι δραστηριοποιούνται για βιοποριστικούς λόγους κυρίως στο λαϊκό - ποπ ρεπερτόριο και τη ραπ.

    Stelios Gagaris
    έχεις δίκιο για τα ονόματα που αναφέρεις παραπάνω. Θα πρόσθετα και τον Νικόδημο Τριαρίδη.

    Stathis Karipidis
    Απόλυτο δίκιο. Οι «παραγωγοί» εδω, το κονε του τραγουδιστη και του στουντιαρχη δηλαδη που αναλαμβάνουν δουλειές, παιζουν δυο κορντα στο πιανο και μετα τη δουλεια την κανουν δυο πιτσιρικια στον υπολογιστη με αθλιους μισθους που δεν γραφεται το ονομα τους πουθενα. Στην Ελλαδα πιο πολυ γνωστοι ειναι ηχολήπτες στο χωρο, παρα παραγωγοι, διοτι και αργησε να ερθει η τεχνολογια εδω, και η εσωτερικη καταναλωση εχει να κανει πιο πολυ με ειδη με λιγοτερες απαιτησεις παραγωγικες, καθως τη δουλεια την εκαναν κατα βαση βιρτουοζοι μουσικοι, τραγουδιστες και ηχοληπτες.

    Ferris Costas
    Είχα την τύχη να συνεργαστώ με κορυφαίους Παραγωγούς στο Εξωτερικό, κι απ' αυτούς έμαθα τι είναι Μουσικός ή Δισκογραφικός Παραγωγός. Ακριβώς όπως το περιγράφεις.
    Η "μουσική κατάρτηση" δεν είναι κανόνας, έχουμε και παραγωγούς που "γνωρίζουν πολύ καλά τη μουσική", κι ας μην ξέρουν νότες. Αν και αυτό, φυσικά, βοηθάει.

    Mistah Rooster
    έχετε δίκιο , εγώ δεν το έθεσα σωστά, εννοούσα μουσική αντίληψη

    Lazaros Kostidis
    Παραγωγάρα, ως άνω περιγράφεται… Martin Hannett

    Manos Tzanakakis
    Πέστααα!... Εδώ κάθε είδους λαμόγιο των δημοσίων σχέσεων, κλεψοϊδεάτης και αεριτζής, αυτοβαφτίζεται παραγωγός και δυστυχώς πολύς κόσμος μασουλάει το σενάριό του....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θεοδουλος Παρασκευαιδης
      ΠΡΟΣΥΠΟΓΡΑΦΩΩΩΩ.......ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ,ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΜΟΥΣΙΚΟΙ ΚΑΙ ΜΑΕΣΤΡΟΙ ΣΥΝΗΘΩΣ,ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΛΑΣΣΙΚΟΤΕΡΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ,ΕΙΝΑΙ Ο ΖΩΝΤΑΝΟΣ ΘΡΥΛΟΣ QUINCYYYY!!!!......ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΖΕΥΑΝΕ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΔΕΙΞΟΥΝ ΣΤΟΝ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ ΚΑΙ ΑΝΤΕ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΝΑ ΕΙΧΕ ΤΟ ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ,ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΕ Ο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΣ ΠΙΑ ΜΑΚΡΑΚΗΣ.....Ο ΟΠΟΙΟΣ ΣΥΝΕΒΑΛΕ ΣΤΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΩΡΑΙΟΙ ΔΙΣΚΟΙ,ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΜΑΕΣΤΡΟΙ ΕΝΟΡΧΗΣΤΡΩΤΕΣ,Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΚΑΤΑΦΕΡΤΖΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΗΤΑΝΕ,ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΘΗΣΑΥΡΟΥΣ ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ....

      Spyros Diastimikos
      Ο παραγωγός είναι ο αρχιτέκτονας. Γι αυτό δεν βγαίνουν πολλοί μεγάλοι ροκ δίσκοι πλέον, λείπει αυτό το χαρισματικό άγγιγμα, η ιδιαίτερη άποψη/όραμα που συχνά διαφεύγει από τους καλλιτέχνες ή πρέπει να μπει σε κάποιο κανάλι/τροχιά.

      Giorgos Brtns
      Κύριε Τρούσα τα είπατε όπως είναι. Θαρρώ όμως πως το πρόβλημα δεν είναι αν ο κόσμος γνωρίζει ή όχι κάποιον που αυτοσυστήνεται ως παραγωγός (ή του τον συστήνουν άλλοι) αλλά το αν οι ίδιοι οι εμπλεκόμενοι γνωρίζουν την πραγματική ιδιότητα του Μουσικού Παραγωγού και κατανοούν την αναγκαιότητα της ύπαρξης του.
      Τον παραγωγό τον επιλέγει ο καλλιτέχνης ή η εταιρία (σε συννενόηση με τον πρώτο) και του παραδίδουν μια "λευκή επιταγή" ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε, καλλιτεχνικά μιλώντας.
      ΌΜΩΣ η πλειοψηφία των εγχώριων καλλιτεχνών (για εξωτερικό δεν μπορώ να εκφέρω άποψη) θεωρεί περιττή ή ακόμη και προσβλητική την παρέμβαση κάποιου ... "τρίτου" (που στην πραγματικότητα είναι το 50%. Το άλλο 50% είναι ο καλλιτέχνης με το τραγούδι του και την εκτέλεση του).
      Άρα λοιπόν, ας λένε και ας γράφουν ότι θέλουν για τον κόσμο που τους ακούει και τους διαβάζει. Το πρόβλημα ξεκινάει από τους "μέσα".

      Θεοδουλος Παρασκευαιδης
      ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΟΥΣΣΣΣΣΣΣΣ.....
      https://youtu.be/ntuHNf8_Kk8
      Σερ Τζορτζ Μάρτιν: Ο άνθρωπος πίσω από τους Beatles

      Vassilis Serafimakis
      Εγώ πάντως θυμάμαι που διάβαζα ότι σε κάποιο κομμάτι ήταν παραγωγός πχ ο Tony Visconti και καταλάβαινα τι ηχητική κατεύθυνση γενικά θα είχε. Κι όταν ακόμα δεν ήταν η αναμενόμενη, καταλάβαινα τι επιδίωκε αυτός που τον χρησιμοποίησε. Με άλλα λόγια, my two cents είναι ότι συμφωνώ απόλυτα!

      Yannis Raouzeos
      Ε,τι να πεις τώρα; Μάρτιν Χαμνετ, Φιλ Σπεκτορ..

      Akis Perdikis
      Στις χώρες με 'σοβαρή' δισκογραφία προσλαμβάνεις έναν παραγωγό διότι ξέρεις πώς θα διαμορφώσει τον ήχο σου (βλέπε Jimmy Miller, Rick Rubin, Brian Eno, John Cale...). Έχει υπάρξει ποτέ αντίστοιχη 'σχολή' στην Ελλάδα?

      Constantin Sidiras
      Φώντα, δε θα μπορούσαμε να πούμε ότι ο παραγωγός ήταν εν δυνάμει και το επιπλέον μέλος κάθε μπάντας στο στούντιο; Κι εγώ αυτή την εικόνα που περιγράφεις έχω. Μέχρι κ προτάσεις αλλαγών σε ριφ κ παιξίματος έκαναν στο εξωτερικό. Εδώ ήταν πιο μαριονέτες.

      Διαγραφή
    2. Jimi Sokratis
      Σε ένα ντοκυμαντέρ για τον Harrison αν θυμάμαι καλά μιλούσε ο ίδιος ο George Martin. Έλεγε ότι ήταν στο στούντιο για το sgt Pepper ή έκαναν τις προετοιμασίες ή είχαν αρχίσει τις ηχογραφήσεις, κάτι τέτοιο. Έρχεται η ώρα για την συμμετοχή του Harrison πάει ο Martin του μιλά βγάζει ο Harrison την κιθάρα του παίζει ντράγκα ντρούγκα ένα ντέμο από ένα τραγούδι του. Τον κοιτά ο Martin και του λέει '' αυτό είναι πολύ ωραίο George αλλά ξέρω ότι μπορείς να τα καταφέρεις καλύτερα''. Δε του άρεσε του George, θίχτηκε ο εγωισμός του, εξαφανίστηκε καμιά 4-5-6 μέρες κάπου εκεί. Μετά από μέρες εμφανίζεται στο στούντιο, απλώνει ένα χαλάκι, βγάζει το σιτάρ και παίζει το Within you Without you. Κοιτιέται ο Martin με τον βοηθό του; τον μηχανικό ήχου; κάποιον που ήταν δίπλα του τέλος πάντων και λένε ''το'χουμε''. Η Aretha Franklin ήταν στην Columbia μια παραπεταμένη νεαρή τραγουδίστρια που της έδιναν τριτότέταρτα τραγούδια, εγκλωβισμένη από το συμβόλαιο της. Στην Atlantic χρόνια την εκτιμούσαν και τους άρεσε και περίμεναν να λήξει το συμβόλαιο της για να την πάρουν. Ο Jerry Wexler κανόνισε μετά όλα τα υπόλοιπα για να γίνει η Aretha μια από τις 5 κορυφαίες μαύρες τραγουδίστριες. Αυτή είναι η δουλειά του παραγωγού.

      Nikos Giousef
      έγραψες πάλι!!

      Κώστας Σκόνδρας
      Σωστός!!!

      Nikolas A Gkinis
      https://youtu.be/viY7DXhqD18
      ΜΑΓΕΜΕΝΟ - GROOVA NIKO & ΚΑΙΤΗ ΝΤΑΛΗ – MAGEMENO

      Ελσα Καραγιαννη
      Και εδώ υπάρχουν πολύ καλοί παραγωγοί και με τεχνικές γνώσεις αλλά κ με ταλέντο στο να υλοποιούν την μουσική σκέψη είτε του συνθέτη είτε την δική τους...ίσως δεν υπηρετούν το mainstream της χώρας...που με λύπη θα πω ότι έχει μείνει ακουστικά στις αρχές του 2000, γι'αυτό ίσως η trap έχει αυτή την απήχηση...

      Διαγραφή
  4. Σχόλια από το fb στο ποστ "Και σαν συνέχεια του προηγούμενου ποστ... Στην Ελλάδα, παλιά, οι συνθέτες και οι μουσικοί ήταν παραγωγοί του εαυτού τους."/...

    Lampros Papalexis
    Υπήρχαν(και υπάρχουν) μουσικοί που είχανε και όραμα και άποψη και καποιοι από αυτούς και γνώσεις και τους καταστρέφανε το υλικό οι ''παραγωγοί''... Κάποια στιγμή στα απομνημονευματα μου, να γελάσει και το παρδαλό κατσίκι για το τι έχουνε ακούσει τα αυτιά μας και έχουνε δει τα μάτια μας

    Βασίλης Καμπούρης
    είπαμε πως θα γράψουμε ο καθένας στα 99 του απο ένα βιβλίο με τις αλήθειες-αληθειες της σκηνής με ονόματα κλπ χωρίς καμία δεοντολογία τακτ και σαλερουα. Ύστερα στα 100 θα πέσουμε να πεθάνουμε κι αστους να κουρεύονται θα γελάμε μια αιωνιότητα χαχαχαχαχα

    Lampros Papalexis
    Η σκηνή ειναι αλλο κεφάλαιο από μόνη της

    Γιώργος Σκιάς
    Ο Λοΐζος φαίνεται πως το κούραζε πολύ με τον ήχο, τουλάχιστον σε επίπεδο ενορχήστρωσης/μίξης. Αλλά εκείνα τα χρόνια ποιον είχε να του φέρει η εταιρία που να μπορεί να σταθεί μπροστά του ισάξιος κ να προτείνει κάτι δημιουργικό; Τον θεωρούσαν αντιοικονομικό, μέχρι να έρθει το εκάστοτε σουξέ. Κ βέβαια, ό,τι έγραψε πουλιόταν ξανά κ ξανά επί δεκαετίες.

    Ferris Costas
    Την εποχή του Μάνου, ήταν σχεδόν άγνωστος ο θεσμός του Παραγωγού, και γινόταν σύγχιση με τον ατζέντι ή τον Δημοσιοσχεσίτη. Ο Μάνος όμως ευτύχισε να ηχογραφήσει την εποχή των ΜΕΓΑΛΩΝ της Ελληνικής Ηχοληψίας, ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ, ΔΕΣΠΟΤΙΔΗΣ, ΣΜ…

    Γεώργιος Ζγούρας
    *...και ο Γιαννακόπουλος!

    Γιώργος Σκιάς
    ακριβώς.

    Ferris Costas
    Η εμπειρία μου με τον Κώστα Φασόλα, που δεν διεκδικεί μεγάλη αναγνώριση για τον ρόλο του ως Παραγωγού, στην ηχογράφηση του ΑΚΡΙΤΑ των Λογαρίδη-Τασούλη-Φέρρη, ήταν εντυπωσιακή. Ο Κώστας είχε την ικανότητα ν' "ακούει" τους βασικούς συντελεστές, και ν' αξιοποιεί τις ιδέες. Είχε επίσης άποψη, τόσο για τη μουσική, όσο και για τον στίχο. Ήταν δηλαδή περισσότερο Σκηνοθέτης, και λιγότερο Παραγωγός. Έτσι, αξιοποίησε τις "ηχητικές" προτάσεις του Σταύρου κι εμένα, και λιγότερο του Άρη. Να σημειώσω πως οι ηχογραφήσεις γινόντουσαν με πολύν ενθουσιασμό. ,

    Yannis-Orestis Papadimitriou
    Νομίζω υπήρξε πάντως ένας πραγματικός παραγωγός που τώρα έχει αρχίσει και μαθαίνεται τι έκανε στην Columbia: ο Σφετσας

    Spyros Zoupanos
    Ο Τάκη Λαμπρόπουλος ήταν παραγωγός ή διευθυντής; ( ανοίγω θέμα , ξέρω, σόρυ )

    Χρήστος Πριτσαπίδουλας
    Έτσι και χειρότερα.

    Akis Kapranos
    Ο Σαββόπουλος στα Μπαράκια και στα Ζεστά Ποτά, αλλά και στην Εκδίκηση της Γυφτιας, πρέπει να ήταν πιο κοντά στην έννοια του παραγωγού με αυτό που εννοούν στα εξωτερικά.

    Thanasis Gikas
    Ήταν ο Σαββόπουλος στα ΖΕΣΤΑ ΠΟΤΑ; Σπάθας-Αντυπας και Ρασουλης στο τέλος.

    Michalis Matthaiou
    Πήγαιναν στο στούντιο ροκ μπάντες να ηχογραφήσουν δίσκο και τους ελεγε ο ηχολήπτης: "ποιός παίζει το μπουζούκι να τον βγάλω μπροστά;" και "όχι τόσο δυνατά ο ήχος,θα κουφαθούμε".

    Panagiotis Giannelis
    ... Παπάζογλου, οραματικός...

    Vassilis Serafimakis
    Από τα ελάχιστα που ξέρω περί μουσικής είναι ότι ο παραγωγός κανονικά δεν γίνεται να μην κατέχει όλα όσα κατέχει ο μηχανικός ήχου. Δηλ γιά μένα παραγωγός ίσον μηχ.ήχου συν όραμα. Περίπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σχόλια από το fb στο ποστ "Αναμνήσεις από το κέντρο του έρωτά μου. Χάρρυ Κλυνν «Μ’ αγαπώ»..."...

    Σταύρος Καρτσωνάκης
    αυτός είναι ένας δίσκος πολύ μπροστά από την εποχή του νομίζω σε πολλά επίπεδα πέραν της σάτυρας

    Stathis Gotsis
    Τον πρωτογνώρισα στο Σικάγο το 1970, μεσούσης της χούντας, ως κονφερανσιέ σε ένα Ελληνικό Κέντρο στο οποίο έρxονταν οι μεγαλύτεροι "stars" από την Ελλάδα. Ο Κλυν τους παρουσίαζε, αφού πρώτα έδινε ένα ρεσιτάλ με ανέκδοτα εναντίον της χούντας και διάφορα άλλα νούμερα που μας έφτιαχνε το κέφι. Σίγουρα φανερά αντιχουντικός, χωρίς φόβο και αναστολές, αποφασισμένος να παραμείνει στο εξωτερικό όσο διαρκούσε η χούντα στην Ελλάδα. Ήταν πολύ αγαπητός στην Ελληνική παροικία του Σικάγου, κάπου 500 χιλιάδες εκείνη την εποχή. Μάλιστα λέγαμε ότι το Σικάγο είναι η Τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ελλάδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σχόλια από το fb στο ποστ "Ποστάροντας προχθές το “King’s lead hat” του Brian Eno, από το “Before and After Science” του 1977"...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    https://diskoryxeion.blogspot.com/2013/07/mick-farren.html
    για τον MICK FARREN

    Vassilis Serafimakis
    "Οι Βρετανοί Hells Angels ήταν γενικώς… καλά παιδιά"
    Ετσι ακριβώς, σε σύγκριση δηλαδή με τούς Αμερικανούς! Οχι ότι χρειάζεται πολύ υποστήριξη αυτή η διαπίστωση αλλά βγαίνει κι από τα κάποια λίγα έντυπα που έτυχε να βγάζουν εκατέρωθεν. Λέγεται ότι οι Stones με την εικόνα τών Angels πού είχαν από τη Βρετανία κάλεσαν τούς Καλιφορνέζους τού Sonny Barger να είναι security στο Altamont.
    Iδιόχειρη αφιέρωση τού Barger (1938-2022) σε δωρισμένο βιβλίο:

    Dimitris Peter
    Πες τα

    George Dimopoulos
    Κι όμως Φώντα έγραψα για τους Pink Fairies :
    http://soundgaze.gr/.../5337-afieroma-pink-fairies...
    Αφιέρωμα: Pink Fairies - Anarchy in the UK…

    Σπυρέας Σιδ
    Οι Free μπαντάρα. Τους έμαθα πολύ μικρός από βινύλιο του πατέρα μου (το Fire And Water), το οποίο έλιωσα εγώ τελικά, γιατί εκείνος σταμάτησε να ακούει ροκ σχετικά νωρίς και τα βινύλιά του έμειναν σε καλή κατάσταση μέχρι να αρχίσω να τα σκαλίζω εγώ. Μεγάλωσα νομίζοντας ότι είναι Αμερικανοί εντωμεταξύ. Και πάντα τους προτιμούσα από τους Bad Company παρότι και κείνους τους γουστάρω ακόμα λόγω groove προσέγγισης της μουσικής (πάντα μου φαινόταν ότι παίζουν σαν μαύροι μουσικοί). Στα set μου σαν ντιτζέη σε μπαρ που σηκώνουν κιθάρες και πιο ροκ προσανατολισμό, πάντα παίζω τουλάχιστον ένα από αυτές τις μπάντες.

    Γιώργος Σκιάς
    κάπου είχα διαβάσει ότι είναι το αγαπημένο γκρουπ του Γ.Α.Π.

    Stylianos Tziritas
    ο ΓΑΠ πλάκα πλάκα ξέρει από μουσική. Τον έχω δει σε συναυλία του Archie Shepp μόνο του να ακούει με φανερή προσήλωση και προσοχή.

    Γιώργος Σκιάς
    και δικαίως. Κι εγώ ομολογώ πως έχω μάλλον θετική γνώμη για τον Γ.Α.Π. ως προσωπικότητα. Άλλο που ως πρωθυπουργός τα έκανε μαντάρα - άραγε προκάτοχοι και επόμενοι ήταν τόσο πολύ καλύτεροι; Πάντως σίγουρα είναι ο μοναδικός από όλους αυτούς που θα μπορούσα να με φανταστώ να κάνω λίγη παρέα. Τώρα, το σχόλιο το έβαλα έτσι για το καλαμπαλίκι της υπόθεσης. Δεν αποτελεί πολιτική τοποθέτηση.
    Λέγοντας μεγάλα μίντια, σε ποια αναφέρεσαι;

    Vagelis Avgidis
    το Billy the monster ηταν πολυ ιδιαιτερο κομματι. μια εκπληξη!
    τι θελει να πει αυτο το τραγουδι αραγε, ξερετε?

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    δεν είναι της ώρας τώρα αυτά, άκουσε-διάβασε τους στίχους, είναι απλοί και εύκολοι, κάπως σαν παρωδία, ψάξε για τον mick Farren, να μάθεις...

    Stylianos Tziritas
    Οι Free ήταν όντως μεγάλη μπάντα και τροφοδότησαν την σκηνή με πολλούς (ένεκα εκτενών αλλαγών) με θαυμάσιους μουσικούς, αν και ο (χαρισματικός) Kossof έφυγε νωρίς ένεκα πρέζας

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Και ο πρώτος δίσκος τους μνημείο ηλεκτρικού blues.

    Stylianos Tziritas
    ήταν και το πιάνο του sessionά του Steve Miller που απογείωσε τις ηχογραφήσεις. Το ότι δε συμμετείχε στις επόμενες ηχογραφήσεις (όπως και το πιάνο γενικότερα, αντικαταστάθηκε με ηλεκτρικά πλήκτρα) αφαίρεσαν για τα καλά την ωραία blues επίστρωση (αν όχι μαγιά) που είχαν και έκαναν τον ήχο πιο ροκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Φώντα
      Συμφωνώ με τον παλαιό μου φίλο Στυλιανό Τζιρίτα οι Free ήταν πραγματικά μεγάλο συγκρότημα,το δε All right now γνώρισε μεγάλη επιτυχία στην Ελλάδα την εποχή που πρωτοκυκλοφόρησε.
      Προσωπικά το αγαπημένο μου album ειναι το παραγνωρισμένο Highway που περιέχει το εκπληκτικό the stealer.
      Και για την ιστορία μπορούμε να πούμε ότι σήμα κατατεθέν τους υπήρξε το κοφτό παίξιμο του ντράμερ Simon Kirke το γνωστο σαν stomp.
      Γιώργος Μα

      Διαγραφή
  7. Σχόλιο από το fb στο ποστ "Πρέπει να μπει βαθιά το μαχαίρι και να φτάσει στο κόκαλο... (γέλιο)"...

    Christos Melissaris
    άψογη η λεζάντα της φωτό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>«Ας υποθέσουμε ότι ένας βουλευτής έχει θρησκευτικό προσανατολισμό εντελώς διαφορετικό από τους ορθόδοξους."...

    Michael Tzanakis
    Δεν μου έκανε καμία εντύπωση η δήλωση Αθανασίου.
    Και αυτό γιατί εκφράζει τη διαχρονική αντιμετώπιση των άλλων θρησκειών ( Ισραηλίτες, Καθολικοί, Μουσουλμάνοι βεβαίως, κλπ)
    Στο στρατό λ.χ, ακόμα & στη Μεταπολίτευση, είχαν την ίδια αντιμετώπιση με τους φακελωμένους αριστερούς.
    Πολλές φορές & χειρότερη.

    Sakis Bwanas
    1986 στο Ναύπλιο (στρατόπεδο εκπαίδευσης Μηχανικού), συνάδελφο Εβραίο με πτυχίο δεν τον πήρανε ούτε για υποψήφιο λοχία κι εμένα με απολυτήριο λυκείου θέλανε να με κάνουνε έφεδρο

    Grigoris Agyralidis
    Στο στρατό ακόμα και σήμερα οι μουσουλμάνοι αντιμετωπίζονται ως δεύτερης κατηγορίας. Επίσης έχω ακούσει από φίλους ότι καθολικός ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση να μπει στην Ευελπίδων.

    Αλέξανδρος Κατσαούνης
    Εντελώς διαφορετικό απο τον χριστιανισμό είναι το βουντού όχι ο ισλαμισμός

    Ανδρεας Μπικουβαρακης
    Από τους δοσίλογους κρατάνε πολιτικά έτσι κι αλλιώς…

    Aris Karampeazis
    Οι νομικοί της χώρας τον είχαν ανέκαθεν σε τεράστια εκτίμηση… τύπου ‘δεν έχεις δει πιο μαλάκα’

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σχόλιο από το fb στο ποστ "Το είχα γράψει και λίγο με νεύρα, και λίγο με χιούμορ, και λίγο για πρόκληση"...

    Spyros Zoupanos
    Δλδ, ΑΔΥΝΑΤΟΝ να συμφωνήσω περισσότερο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σχόλια από το fb στο ποστ "«Η πλατεία στάθηκε λίγο πιο δύσκολο να μεταφερθεί-πως να μεταφέρεις μια πλατεία; Τη λύση έδωσε το Μετρό."...

    Aris Natsis
    Ψεκασμένη αριστερά

    Nikolaos Nikolopoulos
    Στην Μπλέ πολυκατοικία αν δεν κάνω λάθος έμεινε και η Μάρμω από τους Πανθέους.

    Nickos Ventouras
    Ε, ο Άσιμος και η Γώγου όλο και κάποια σχέση έχουν με την αντικουλτούρα - αυτήν που έχουμε τέλος πάντων. Και στα κινηματικά ανακατεύτηκαν, και στο «περιθώριο» τους κατατάξανε, και στην κυρίαρχη κουλτούρα αντιτάχθηκαν, και από αντίστοιχες ιδέες και δρώμενα επηρεάστηκαν, κλπ, και ο κατεξοχήν αντικουλτουριάρης (ο Λ. Χρηστάκης) τους το αναγνώριζε...
    Τώρα ο Κύρκος (!), η Βέμπο (!) και ο Γερμανός (!), λολ!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Εντάξει. Δεν θέλω τώρα να πιάσω κουβέντα, γιατί για τέτοια θέματα τσακώνομαι από χρόνια. Για μένα δεν υπήρξε ποτέ αντικουλτούρα στην Ελλάδα. Ούτε underground υπήρξε, που είναι κάτι τελείως διαφορετικό - και πάντως, αν υπήρξε δεν ήταν αυτό που διαδίδεται από δω κι από κει. Για περισσότερες λεπτομέρειες εδώ... https://diskoryxeion.blogspot.com/2012/07/underground.html
    ΤΟ ΑΘΗΝΑΪΚΟ UNDERGROUND
    Κι εδώ... https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid0vVL1xw9uSjRWqkQ5uSTq1ecDXZMvevs7vFkt4ufH2vPTCh1s2HmED92ZRgzAtN9ql&id=100014406333349

    Nickos Ventouras
    Νομίζω ότι είναι θέμα γνώμης αλλά και απόστασης. Απλά τα δικά μας μας φαίνονται λειψά γιατί τα ζούμε από κοντά. Οπώς πολλοί π.χ. δεν μπορούνε να ακούνε έλληνους μπουρναζο-ποπάδες, αλλά ο Drake, ο καναδός κλαρινογαμπρός, τους κάνει «αλλιώς»...
    Αν π.χ. ο Χρηστάκης έπαιζε μια στις χίλιες ως αναφορά σε ένα «mainstream έντυπο» τύπου Ταχυδρόμος, αυτό δεν αναιρεί το συνηθισμένο ρόλο του ως «εκτός». Και οι περισσότερες φιγούρες του Αμερικάνικου αντεγκράουντ έχουν παίξει στα δικά τους μέηνστρημ έντυπα, και σε συνεντεύξεις και σε αφιερώματα. Τώρα αν ως underground και αντικουλτούρα κρατήσουμε μόνο τους πλέον σκληροπυρηνικούς, ΟΚ, αλλά οι ίδιοι οι Αμερικάνοι δεν το περιορίζουν σε έτσι (π.χ. και κάποιους σαν τον Burroughs ή τον Kesey ή τους Hoffman/Rubin μια χαρά τους περιλαμβάνουν).
    Αυτά ως γενική άποψη, είναι μεγάλη συζήτηση όπως λες...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες, για Αμερική. Αλλά τώρα δεν θέλω να πιάσω τέτοια κουβέντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή