9/8/2022
Πρόλαβε πολύ κόσμο μ' αυτή την κομματάρα ο Brian Eno στην Αγγλία, το 1977. Lead κιθάρα ο Robert Fripp...
https://www.youtube.com/watch?v=Yp0k_o8gfQI
Πρόλαβε πολύ κόσμο μ' αυτή την κομματάρα ο Brian Eno στην Αγγλία, το 1977. Lead κιθάρα ο Robert Fripp...
https://www.youtube.com/watch?v=Yp0k_o8gfQI
9/8/2022
Ρε πάτε καλά; Θέλετε να παραιτηθεί η κυβέρνηση και να μείνει ακέφαλη η χώρα, τώρα που ο Τούρκος έχει βγει τσάρκα με τα καΐκια του, αλωνίζοντας τα θαλασσινά οικόπεδα και ψάχνοντας για το θαλασσινό τριφύλλι;
https://www.youtube.com/watch?v=prsA9oHl5SQ
Ρε πάτε καλά; Θέλετε να παραιτηθεί η κυβέρνηση και να μείνει ακέφαλη η χώρα, τώρα που ο Τούρκος έχει βγει τσάρκα με τα καΐκια του, αλωνίζοντας τα θαλασσινά οικόπεδα και ψάχνοντας για το θαλασσινό τριφύλλι;
https://www.youtube.com/watch?v=prsA9oHl5SQ
9/8/2022
Αν υπάρχει ακόμη σπέρμα αληθινής δημοκρατικής ευαισθησίας, παλιάς, παμπάλαιης, δημοκρατικής παράταξης και παλιού ΠΑΣΟΚ (1974-1984), το νέο ΠΑΣΟΚ οφείλει να ξεκινήσει ανένδοτο αγώνα.
Αν υπάρχει ακόμη σπέρμα αληθινής δημοκρατικής ευαισθησίας, παλιάς, παμπάλαιης, δημοκρατικής παράταξης και παλιού ΠΑΣΟΚ (1974-1984), το νέο ΠΑΣΟΚ οφείλει να ξεκινήσει ανένδοτο αγώνα.
9/8/2022
Τι σημαίνει ρε αγύρτες ότι η παρακολούθηση ήταν «νόμιμη», αλλά «θεσμικά απαράδεκτη»; Άμα ήταν «νόμιμη», όπως λέτε, τελείωσε το θέμα. Κανείς δεν είναι υπεράνω του «νόμου», μόνον ο θάνατος (όπως έχει πει κι ο Φώσκολος).
Τι σημαίνει ρε αγύρτες ότι η παρακολούθηση ήταν «νόμιμη», αλλά «θεσμικά απαράδεκτη»; Άμα ήταν «νόμιμη», όπως λέτε, τελείωσε το θέμα. Κανείς δεν είναι υπεράνω του «νόμου», μόνον ο θάνατος (όπως έχει πει κι ο Φώσκολος).
8/8/2022
Μου λένε κάτι φίλοι... ρε γιατί δεν βγάζεις ένα βιβλίο για τις Ολυμπιάδες Τραγουδιού, που γινόντουσαν επί χούντας; Τόσα κείμενα έχεις γράψει…
Ρε πάτε καλά; … τους λέω... και ποιος θα το βγάλει, οι Εκδόσεις (Άδωνι) Γεωργιάδη;
Άμα δεν ενδιαφερθεί αριστερός εκδότης, που θα ξεκολλήσει, που θα πάρει το μυαλό του στροφές, για να μπορέσει να αντιληφθεί τι έπαιζε μ’ εκείνο το θεσμό –και που θα τα σκάσει κιόλας, γιατί τζάμπα βιβλία δεν γράφω–, δεν υπάρχει περίπτωση.
Λοιπόν, κοιτάξτε εδώ πέρα τι τραγουδάρα είχε ακουστεί στην 4η Ολυμπιάδα Τραγουδιού, τον Ιούλιο του ’71, στο Παναθηναϊκό Στάδιο.
Ήταν ένα κορίτσι, που διαγωνιζόταν για την Σενεγάλη (ακόμη κι από ’κει, ναι), Awa Sy την λέγανε, και το τραγούδι της “It’s my dream” (στίχοι, μουσική, ερμηνεία, όλα δικά της).
Δεν έχετε ακούσει τέτοιο blues! Δεν υπάρχει τέτοιο blues!
https://www.youtube.com/watch?v=n2QDl03ckKE
Μου λένε κάτι φίλοι... ρε γιατί δεν βγάζεις ένα βιβλίο για τις Ολυμπιάδες Τραγουδιού, που γινόντουσαν επί χούντας; Τόσα κείμενα έχεις γράψει…
Ρε πάτε καλά; … τους λέω... και ποιος θα το βγάλει, οι Εκδόσεις (Άδωνι) Γεωργιάδη;
Άμα δεν ενδιαφερθεί αριστερός εκδότης, που θα ξεκολλήσει, που θα πάρει το μυαλό του στροφές, για να μπορέσει να αντιληφθεί τι έπαιζε μ’ εκείνο το θεσμό –και που θα τα σκάσει κιόλας, γιατί τζάμπα βιβλία δεν γράφω–, δεν υπάρχει περίπτωση.
Λοιπόν, κοιτάξτε εδώ πέρα τι τραγουδάρα είχε ακουστεί στην 4η Ολυμπιάδα Τραγουδιού, τον Ιούλιο του ’71, στο Παναθηναϊκό Στάδιο.
Ήταν ένα κορίτσι, που διαγωνιζόταν για την Σενεγάλη (ακόμη κι από ’κει, ναι), Awa Sy την λέγανε, και το τραγούδι της “It’s my dream” (στίχοι, μουσική, ερμηνεία, όλα δικά της).
Δεν έχετε ακούσει τέτοιο blues! Δεν υπάρχει τέτοιο blues!
https://www.youtube.com/watch?v=n2QDl03ckKE
8/8/2022
Πριν από λίγες μέρες πέθανε ο μουσικός, συνθέτης και παραγωγός (είχε την εταιρεία Protasis) Νίκος Οικονόμου. Γράφτηκαν διάφορα σε φιλικούς «τοίχους», άλλα σωστά, άλλα λάθος, ως συνήθως, αλλά πουθενά δεν είδα να γραφτεί κάτι για τον φοβερό δίσκο του «Αφύλαχτη Διάβαση», στη Lyra, το 1982 (και όχι το ’83, όπως αναφέρθηκε).
Ο δίσκος αυτός, για μένα, είναι ένας από τους καλύτερους «σκοτεινούς» (δηλαδή μη προβεβλημένους) ελληνικούς δίσκους των 80s (στίχοι Γιώργος Θεοχάρης κ.ά.), και όταν θα κάνω εκείνο το κείμενο με τους κορυφαίους επισκιασμένους δίσκους της δεκαετίας του ’80, θα είναι σίγουρα μέσα.
Την «Αφύλαχτη Διάβαση» την είχα αγοράσει και σε κασέτα και σε δίσκο, τότε που βγήκε (πρώτα την κασέτα, γιατί το LP δεν το εύρισκα) και αργότερα, στα 90s πια, ξαναγόρασα άλλη μια κόπια βινυλίου από τα αζήτητα. Ο δίσκος υπάρχει στο discogs, MINT, με δέκα ευρώ, και σας συμβουλεύω να τον αγοράσετε τώρα πριν είναι αργά – γιατί είναι δισκάρα!
Το ύφος είναι ροκ, έντεχνο ροκ και παίζουν μουσικάρες (Δερτιλής, Ζηκογιάννης, Μαγκλάρας κ.ά.), ενώ τραγουδάει έξοχα ο Νικόλας Μητσοβολέας και η Ροζαλία.
Θα άξιζε κάποιος να κάνει μια ευρύτερη αναφορά στον Νίκο Οικονόμου, γράφοντας ας πούμε για τα δέκα καλύτερα άλμπουμ της Protasis, της εταιρείας του. Αλλά ποιος θα το κάνει; Εγώ δεν έχω χρόνο. Ας το κάνει κάποιος άλλος...
https://www.youtube.com/watch?v=WBX4_-wQzQM
Πριν από λίγες μέρες πέθανε ο μουσικός, συνθέτης και παραγωγός (είχε την εταιρεία Protasis) Νίκος Οικονόμου. Γράφτηκαν διάφορα σε φιλικούς «τοίχους», άλλα σωστά, άλλα λάθος, ως συνήθως, αλλά πουθενά δεν είδα να γραφτεί κάτι για τον φοβερό δίσκο του «Αφύλαχτη Διάβαση», στη Lyra, το 1982 (και όχι το ’83, όπως αναφέρθηκε).
Ο δίσκος αυτός, για μένα, είναι ένας από τους καλύτερους «σκοτεινούς» (δηλαδή μη προβεβλημένους) ελληνικούς δίσκους των 80s (στίχοι Γιώργος Θεοχάρης κ.ά.), και όταν θα κάνω εκείνο το κείμενο με τους κορυφαίους επισκιασμένους δίσκους της δεκαετίας του ’80, θα είναι σίγουρα μέσα.
Την «Αφύλαχτη Διάβαση» την είχα αγοράσει και σε κασέτα και σε δίσκο, τότε που βγήκε (πρώτα την κασέτα, γιατί το LP δεν το εύρισκα) και αργότερα, στα 90s πια, ξαναγόρασα άλλη μια κόπια βινυλίου από τα αζήτητα. Ο δίσκος υπάρχει στο discogs, MINT, με δέκα ευρώ, και σας συμβουλεύω να τον αγοράσετε τώρα πριν είναι αργά – γιατί είναι δισκάρα!
Το ύφος είναι ροκ, έντεχνο ροκ και παίζουν μουσικάρες (Δερτιλής, Ζηκογιάννης, Μαγκλάρας κ.ά.), ενώ τραγουδάει έξοχα ο Νικόλας Μητσοβολέας και η Ροζαλία.
Θα άξιζε κάποιος να κάνει μια ευρύτερη αναφορά στον Νίκο Οικονόμου, γράφοντας ας πούμε για τα δέκα καλύτερα άλμπουμ της Protasis, της εταιρείας του. Αλλά ποιος θα το κάνει; Εγώ δεν έχω χρόνο. Ας το κάνει κάποιος άλλος...
https://www.youtube.com/watch?v=WBX4_-wQzQM
8/8/2022
Και λίγη ιστορία (όσο πατάει η γάτα) δεν βλάπτει...
Και λίγη ιστορία (όσο πατάει η γάτα) δεν βλάπτει...
8/8/2022
Με παρακολουθούν... «Αν με ζητήσει η κόμισσα, πείτε πως μετακόμισα»...
Με παρακολουθούν... «Αν με ζητήσει η κόμισσα, πείτε πως μετακόμισα»...
8/8/2022
Άφησε υπονοούμενα ή μου φάνηκε πως για όλα φταίνε οι Ρώσοι;
Άφησε υπονοούμενα ή μου φάνηκε πως για όλα φταίνε οι Ρώσοι;
7/8/2022
Πιο πιθανό είναι πάντως να παραιτηθεί ο Ανδρουλάκης, παρά ο Μητσοτάκης...
Πιο πιθανό είναι πάντως να παραιτηθεί ο Ανδρουλάκης, παρά ο Μητσοτάκης...
6/8/2022
Κάποτε είχα «θάψει» σε μια κριτική στο Jazz & Τζαζ, πριν το 2000, ένα τζαζ CD της Ρένας Βλαχοπούλου. Έχω μετανιώσει για ελάχιστα πράγματα, απ’ αυτά τα χιλιάδες που έχω γράψει, μέσα στις δεκαετίες κι ένα, που θα το θυμάμαι πάντα, είναι αυτό.
Ακόμη προσπαθώ να θυμηθώ-εξηγήσω-καταλάβω τι με είχε πιάσει κι είχα πάρει με το άγριο αυτή την σπουδαία καλλιτέχνιδα. Μήπως, γιατί είχα για την τζαζ μια πιο σκληροπυρηνική ή ακαδημαϊκή ιδέα; Με τίποτα, γιατί είχα ήδη γράψει τότε στο περιοδικό για Πλέσσες, Θεοδοσιάδηδες, Λαβράνους και τα τοιαύτα. Δεν είχα πρόβλημα με το lounge, το easy listening, την ελαφρότητα κ.λπ.
Κάτι άλλο θα ήταν, για το οποίο δεν μπορώ να βρω πλέον εξήγηση και ντρέπομαι γι’ αυτό.
Την εκτιμώ πολύ την Ρένα Βλαχοπούλου και κάποτε θα γράψω εκείνα που πρέπει για την περιπτωσάρα της... έτσι κάπως για να ησυχάσω.
https://www.youtube.com/watch?v=2jaKxbhz8SM
Κάποτε είχα «θάψει» σε μια κριτική στο Jazz & Τζαζ, πριν το 2000, ένα τζαζ CD της Ρένας Βλαχοπούλου. Έχω μετανιώσει για ελάχιστα πράγματα, απ’ αυτά τα χιλιάδες που έχω γράψει, μέσα στις δεκαετίες κι ένα, που θα το θυμάμαι πάντα, είναι αυτό.
Ακόμη προσπαθώ να θυμηθώ-εξηγήσω-καταλάβω τι με είχε πιάσει κι είχα πάρει με το άγριο αυτή την σπουδαία καλλιτέχνιδα. Μήπως, γιατί είχα για την τζαζ μια πιο σκληροπυρηνική ή ακαδημαϊκή ιδέα; Με τίποτα, γιατί είχα ήδη γράψει τότε στο περιοδικό για Πλέσσες, Θεοδοσιάδηδες, Λαβράνους και τα τοιαύτα. Δεν είχα πρόβλημα με το lounge, το easy listening, την ελαφρότητα κ.λπ.
Κάτι άλλο θα ήταν, για το οποίο δεν μπορώ να βρω πλέον εξήγηση και ντρέπομαι γι’ αυτό.
Την εκτιμώ πολύ την Ρένα Βλαχοπούλου και κάποτε θα γράψω εκείνα που πρέπει για την περιπτωσάρα της... έτσι κάπως για να ησυχάσω.
https://www.youtube.com/watch?v=2jaKxbhz8SM
6/8/2022
Επειδή τώρα ολοκλήρωσα μια κριτική βιβλίου και δεν αναφέρομαι σε λογοτεχνία-ποίηση, αλλά στα μουσικά-δοκιμιακά, λέω πως δεν υπάρχει κριτική τέτοιου βιβλίου στην Ελλάδα. Κανείς δεν κάνει κριτική. Όλοι γράφουνε μπαρούφες. Ψευτοδιαβάζουν τα βιβλία, και για να μην κακοκαρδίσουν συγγραφείς, εκδοτικούς οίκους κ.λπ. γράφουν ό,τι να ’ναι.
Εν τω μεταξύ και να θέλουν να κάνουν σοβαρή κριτική δεν μπορούν, γιατί δεν έχουν, επιπλέον, τα γνωστικά κότσια. Είναι «ό,τι έχει πιάσει τ’ αυτί τους», είναι το στραβό, που έχουν μάθει και δεν μπορούν παρά να το διαιωνίζουν, νοιώθοντας παράλληλα κι έναν ανεξήγητο «τρόμο» απέναντι σ’ εκείνον που γράφει (βιβλίο).
Απλώς, εκείνος που γράφει είναι πιο θρασύς από τους «κριτικούς», αλλά το ίδιο άσχετος και ακατάλληλος. Θλιβερά πράγματα.
Επειδή τώρα ολοκλήρωσα μια κριτική βιβλίου και δεν αναφέρομαι σε λογοτεχνία-ποίηση, αλλά στα μουσικά-δοκιμιακά, λέω πως δεν υπάρχει κριτική τέτοιου βιβλίου στην Ελλάδα. Κανείς δεν κάνει κριτική. Όλοι γράφουνε μπαρούφες. Ψευτοδιαβάζουν τα βιβλία, και για να μην κακοκαρδίσουν συγγραφείς, εκδοτικούς οίκους κ.λπ. γράφουν ό,τι να ’ναι.
Εν τω μεταξύ και να θέλουν να κάνουν σοβαρή κριτική δεν μπορούν, γιατί δεν έχουν, επιπλέον, τα γνωστικά κότσια. Είναι «ό,τι έχει πιάσει τ’ αυτί τους», είναι το στραβό, που έχουν μάθει και δεν μπορούν παρά να το διαιωνίζουν, νοιώθοντας παράλληλα κι έναν ανεξήγητο «τρόμο» απέναντι σ’ εκείνον που γράφει (βιβλίο).
Απλώς, εκείνος που γράφει είναι πιο θρασύς από τους «κριτικούς», αλλά το ίδιο άσχετος και ακατάλληλος. Θλιβερά πράγματα.
6/8/2022
Επιλέγει πρόσωπα, τα οποία εμπιστεύεται, αλλά όταν βρεθούν με την γίδα στην πλάτη, τα φορτώνει όλα σ’ εκείνα, παριστάνοντας ο ίδιος τον ανήξερο. Αλητεία., ανανδρία και θρασύτητα μαζί.
Επιλέγει πρόσωπα, τα οποία εμπιστεύεται, αλλά όταν βρεθούν με την γίδα στην πλάτη, τα φορτώνει όλα σ’ εκείνα, παριστάνοντας ο ίδιος τον ανήξερο. Αλητεία., ανανδρία και θρασύτητα μαζί.
5/8/2022
Ο ιστορικός εθνικός κορμός, με τις πιο βαθιές ρίζες. Σπιούνοι, καταδότες, χαφιέδες, ρουφιάνοι... επισυνδετές.
https://www.youtube.com/watch?v=ibm4yIjNIM8
Ο ιστορικός εθνικός κορμός, με τις πιο βαθιές ρίζες. Σπιούνοι, καταδότες, χαφιέδες, ρουφιάνοι... επισυνδετές.
https://www.youtube.com/watch?v=ibm4yIjNIM8
5/8/2022
Όσο και να νομίζουν ότι ελέγχουν τα πάντα δεν παύει ο
«κίνδυνος», να έχει μείνει κάτι αφύλαχτο, να υπάρχει. Το μόνο σίγουρο είναι πως
τώρα θα γίνουν ακόμη πιο προσεκτικοί...
https://www.youtube.com/watch?v=yWbsKydNVcE
https://www.youtube.com/watch?v=yWbsKydNVcE
4/8/2022
Τι απίστευτο κομμάτι! Δεν μου αρέσει η λέξη, γιατί έχει καταντήσει του συρμού και λέγεται για ό,τι να’ ναι, αλλά, ναι, εδώ υπάρχει ψυχεδελική διάθεση. Σαν ν’ ακούς βρετανικό γκρουπ, στην τρέλα των οργάνων. Beatles κτλ. Και παράδοση (λατέρνα) και ροκ, και ορχήστρα με πνευστά (η τούμπα φοβερή) και ό,τι άλλο θες. Τρομεροί συνδυασμοί. Πρέπει να ακούγονται σίγουρα 8-9 μουσικοί στην ηχογράφηση (μαζί με Παπαθανασίου και τους υπόλοιπους).
Αυτά που έκανε ο Ρωμανός το ’67 τα έκανε ο Σαββόπουλος 4-5 χρόνια αργότερα. Μου είχε πει ο Ρωμανός παλιότερα πως εκείνος είχε πει του Σαββόπουλου να στρίψει στον ηλεκτρισμό, το 1969. Τον πιστεύω...
https://www.youtube.com/watch?v=IR9PIs6qZUU
Τι απίστευτο κομμάτι! Δεν μου αρέσει η λέξη, γιατί έχει καταντήσει του συρμού και λέγεται για ό,τι να’ ναι, αλλά, ναι, εδώ υπάρχει ψυχεδελική διάθεση. Σαν ν’ ακούς βρετανικό γκρουπ, στην τρέλα των οργάνων. Beatles κτλ. Και παράδοση (λατέρνα) και ροκ, και ορχήστρα με πνευστά (η τούμπα φοβερή) και ό,τι άλλο θες. Τρομεροί συνδυασμοί. Πρέπει να ακούγονται σίγουρα 8-9 μουσικοί στην ηχογράφηση (μαζί με Παπαθανασίου και τους υπόλοιπους).
Αυτά που έκανε ο Ρωμανός το ’67 τα έκανε ο Σαββόπουλος 4-5 χρόνια αργότερα. Μου είχε πει ο Ρωμανός παλιότερα πως εκείνος είχε πει του Σαββόπουλου να στρίψει στον ηλεκτρισμό, το 1969. Τον πιστεύω...
https://www.youtube.com/watch?v=IR9PIs6qZUU
Σχόλια από το fb στο ποστ "Τι απίστευτο κομμάτι! Δεν μου αρέσει η λέξη, γιατί έχει καταντήσει του συρμού και λέγεται για ό,τι να’ ναι, αλλά, ναι, εδώ υπάρχει ψυχεδελική διάθεση."...
ΑπάντησηΔιαγραφήVangelis Anagnostopoulos
Τραγούδι αναφοράς !!!
Nikitas Kakavas
Απλά ο Νιονιος ήταν μορφή και απογείωσε τα πραγματα
Nickos Ventouras
Ε, ναι, μουσικά μπροστά στα καλύτερα τραγούδια του Μπάλλου και του Ψωμιού, ή ακόμα και του Περιβολιού, το συγκεκριμένο δεν πιάνει μια. Δίπλα στα μέτρια των δίσκων αυτών μπορεί να ψιλοσταθεί. Στιχουργικά δε, ακόμα χειρότερα.
Υ.Γ. Μιλάω για τα μεγάλα τους τραγούδια ― που είναι πολλά. Όχι ότι ο Σαββόπουλός δεν έχει και δεύτερο πράγμα για να γεμίσει και αυτούς τους δίσκους. Τέτοια προσωπικά θεωρώ το «σαν ρεμπέτικο παλιό» ή το «σ'ευχαριστώ ω εταιρία» κλπ, από τα οποία φυσικά το παραπάνω είναι κλάσσεις ανώτερο.
Γιώργος Σκιάς
Ενδιαφέρον που θέτεις αυτή την εκδοχή της ιστορίας. Είναι πάντα ένα θέμα το τι μεσολάβησε ανάμεσα στο Φορτηγό και το Περιβόλι του τρελλού. Είναι η δικτατορία, η φυλάκιση κ.λπ., η φυγή στην Ευρώπη, η πατρότητα ακόμα. Αλλά στο καθαρά μουσικό επίπεδο το παιχνίδι κάνουν οι επιρροές. Δίπλα στον Φαληρέα, λοιπόν, μπαίνει και ο Ρωμανός και μάλλον κι άλλες προσωπικότητες της αθηναϊκής σκηνής. Και όχι μόνο. Άλλωστε ο ίδιος ο Σαββόπουλος λέει ότι ήταν ο συγχωρεμένος Τέρι Παπαντίνας που εναρμόνισε τον Μπάλλο.
Pan Sotir
Νομζω πρέπει να
Κανονισουμε εν λαιβ
Γιάννης Τν.
Και τί εξώφυλλο! Και τί δίσκος γενικότερα
Konstantinos Zachopoulos
Βέβαια δεν υπήρχε στον δίσκο, σε σινγκλάκι βγήκε
Γιάννης Τν.
Σωστά, κακή διατύπωση, απλά αναφέρομουν και στον δίσκο με αυτό το εξώφυλλο
Mixalis Nickolaidis
Απίστευτος δίσκος , μάλιστα γύρω στο 70' μου τον είχε κάνει δώρο ο ίδιος ο Ρωμανός . Θυμάμαι χαρακτηριστικά ούτε για συνέντευξη δεν τον αφήνανε να μπεί στην ΥΕΝΕΔ λόγω μαλλιών .
Kwstas Agas
Και η εκπομπή της lyra στα 80ς την εισαγωγή του τραγουδιού είχε για σήμα!! Ο Μάνος Λοΐζος το λάτρευε το τραγούδι και το είχε γραμμένο σε μπομπίνα μαζί με άλλα που του άρεσαν. Δεν αποκλείεται αυτός να είναι ο λόγος που με τον τοοοοτε φίλο του Λευτέρη Παπαδόπουλο έγραψαν "το παλιό ρολόι" ....
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Η εκπομπή της Lyra με το συγκεκριμένο σχήμα είχε ξεκινήσει πολύ πιο παλιά (από τα 80s).
Kwstas Agas
Ω, εγώ από τα 80ς τη θυμάμαι, από τα καλοκαίρια που περνούσαμε οικογενειακώς στη Σίκινο. Επί δυόμισι μήνες σε ένα νησάκι άγονης γραμμής στα 80s, χωρίς εφημερίδες και τηλεόραση, ο μόνος τρόπος για να μαθαίνουμε τι συμβαίνει στον έξω κόσμο ήταν ένα ραδιόφωνο!! Έτσι από εκεί θυμάμαι ότι κάθε φορά που το μεσημέρι επέστρεφα από το μπάνιο στη θάλασσα, άκουγα την εκπομπή της lyra με την έναρξη το "ντλιν ντλαν" του τραγουδιού που αναρτάς και το σλόγκαν "η επιτυχία δεν είναι ποτέ τυχαία"!!! Και για πολλά χρόνια νόμιζα ότι ήταν το σήμα της εκπομπής κι όχι ο ... προπομπός κάποιου τραγουδιού!!!!!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο ιστορικός εθνικός κορμός, με τις πιο βαθιές ρίζες. Σπιούνοι, καταδότες, χαφιέδες, ρουφιάνοι... επισυνδετές"...
ΑπάντησηΔιαγραφήBabis Srlmt
https://youtu.be/gsmdBI0XAgs
Ομήρου Απόγονοι - Η Παράγκα
Kwstas Agas
Μέσα σε λιγότερο από ενάμισι λεπτό περιέγραψε όλη την Ελλάδα (του χθες και του σήμερα)... Αν αυτό δεν είναι γνώρισμα χαρισματικού καλλιτέχνη...
Σπυρίδων Παπαδημητρίου
Τι πας και θυμασαι ρε Φωντα μερες πουναι.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Επιλέγει πρόσωπα, τα οποία εμπιστεύεται, αλλά όταν βρεθούν με την γίδα στην πλάτη"...
ΑπάντησηΔιαγραφήKostas Drosopoulos
Εδώ θα συμφωνήσω πλήρως μαζί σας.
Πέρυσι οι φωτιές στα δάση. Φέτος οι υποκλοπές.
Ανδρεας Μπικουβαρακης
και στο ενδιάμεσο αμέτρητα ακόμα.
Kostas Drosopoulos
Φυσικά
Stathis Nikokavouras
νταλε κουαλε ο πατερας του..τα ιδια σκατα...
Γιωργος Λυγερος
εγω παλι τον θεωρω ανικανο για οτιδιποτε Ο ανηψιος ηταν το απολητο αφεντικο στου μαξιμου και ενοειται οτι θα συνεχισει να ειναι. Αυτος κανονιζει ΟΛΕΣ τις βρομικες δουλεις τοτ καθεστωτος
Zak Famellos
copy paste 1989
Σχόλια από το fb στο ποστ για την Ρένα Βλαχοπούλου...
ΑπάντησηΔιαγραφήνικος ηλιοπουλος
Ωραίο τραγούδι, αλλά βλέπω σε λίγο να μην μπορεί να το φάει ούτε ο κοσμάκης
Nikos Markakis
πάλι κλάψα;
Stathis Nikokavouras
εισαι τιμιος..εκει φαινεται ο αντρας.οταν λεει εκανα λαθος...
Γιώργος Φρατζεσκάκης
Αν εννοείς το cd "Η Ρένα τραγουδάει τζαζ"έχω γράψει τους στίχους εγώ.
Ήταν μια κίνηση περισσότερο για να μείνουν δισκογραφικά τα μεγάλα αυτά τραγούδια που η Ρένα ερμήνευε και πολύ νέα και ν αποτυπωθεί η ερμηνεία της.Οι ιστορίες που έχουμε όμως από το στούντιο ήταν υπέροχες!Το συγκεκριμένο τραγούδι,δεν είναι βέβαια από τον δίσκο αυτό.
Α!Αν την έχεις στειλτη μου η δημοσίευσε την,εγώ αντέχω την κριτική.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Θέλει ψάξιμο πολύ τώρα. Ξεφύλλισμα τευχών. Αν πέσω, όμως, κατά τύχη επάνω της θα στην σκανάρω.
Γιώργος Φρατζεσκάκης
μπορεί να την έχω κι εγώ βέβαια!
Tassos Tsochataridis
Μου είχε κάνει εντύπωση η κριτική σας τότε. Ήταν κάτι του στυλ: η ιστορία της τζαζ έχει γραφτεί στην Ελλάδα και δεν αλλάζει. Υπενθυμίζω ήταν κυκλοφορία του 1997, ίσως γι αυτό...
Ferris Costas
Η Ρένα Βλαχοπούλου ήταν ανέκαθεν εξαιρετική jazz-singer. Κι όταν λέω ανέκαθεν, εννοώ τουλάχιστον από το 1957 που την είδα ζωντανή. Είναι πολύ εύκολο για ανθρώπους που την γνώρισαν ΠΡΩΤΑ στις κινηματογραγικές της εμφανίσεις, να συγχέονται υποσυνείδητααυτές οι δύο ιδιότητες, εις βάρος της jazz. Αλλά φυσικά, οι γενναίοι άνθρωποι, είναι αυτοί που ξανακούν και αναθεωρούν.
Vassilis Konstandopoulos
τζαζ;
Katerina Kavadatou
Η γυναίκα με τις δύο καριέρες!! Παρέμεινε όμως απλή κι ο εαυτός της !!
Anastasia Rouchota
Σας συγχαίρω.Τι ωραίο πράγμα να βλέπει κανεις τα λάθη του η απλά να μην έχει ταμπού για κάποιες αναθεωρήσεις…
Xristos Fanaritis
Μια άλλη πλευρά της.. Πιο ρεμπέτικη
https://youtu.be/WfPtMWO_bjg
ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΣΕ Η ΚΑΡΔΟΥΛΑ ΣΟΥ Βλαχοπούλου Ρένα - Τατασόπουλος Γιάν. [Περιστέρης Σπ.] B-74244 78rpm 1951
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Πιο πιθανό είναι πάντως να παραιτηθεί ο Ανδρουλάκης, παρά ο Μητσοτάκης..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήDionissis Stefanopoulos
Θα είναι ένα πρώτο θαυμάσιο βήμα της συνεργασίας τους
Σχόλια από το fb στο ποστ "Άφησε υπονοούμενα ή μου φάνηκε πως για όλα φταίνε οι Ρώσοι;"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Zozos
Για όλα φταίνε οι εχθροί της πατρίδος. Αν αυτή την χρονική στιγμή εχθροί είναι οι Ρώσοι, τότε ναι
Konstantinos Zachopoulos
Κοίτα, όλοι αυτοί του παραπετάσματος Ρώσοι είναι. Να μη σου πω ρωσότεροι των Ρώσων. Α, εξαιρούνται οι Ουκρανοί, που είναι Φινλανδοί
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Με παρακολουθούν... «Αν με ζητήσει η κόμισσα, πείτε πως μετακόμισα»..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣταύρος Καρτσωνάκης
Ο Γκάτσος θα τη ζήλευε αυτή τη ριμα
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Και λίγη ιστορία (όσο πατάει η γάτα) δεν βλάπτει..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήLefteris Baltzoglou
τους πήγαινε κόντρα,τους εναντιωνόταν και τον κατασκόπευαν...
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον θάνατο του Νίκου Οικονόμου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Δισκορυχείον Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=UxdAkYB8uJc
Νικόλας Μητσοβολέας – Στα μέρη μας (1982)
[ναι, τον είχα γνωρίσει και από κοντά τον Νίκο Οικονόμου και συνεργαζόμασταν στο Jazz & Τζαζ, καθώς έστελνε πάντα τα πρόμο του, αλλά τι σημασία έχουν τώρα αυτά;]
Kostas Laskos
Τεράστια φωνή ο μακαρίτης Μητσοβολέας
Americanos Serres Takis
μιλήσαμε πριν χρόνια για τον Μητσοβολεα με τον μακαρίτη
Costas Papaoikonomou
Τον έχω. Είναι εξαιρετικος.
Dionisis Kreouzis
Γράφει εδώ...
https://www.efsyn.gr/.../354874_pethane-o-anoihtomyalos...
Πέθανε ο ανοιχτόμυαλος και δημιουργικός ιδρυτής της δισκογραφικής «Protasis»
Σχόλια από το fb για το ποστ το σχετικό με την Σενεγαλέζα Awa Sy και την Ολυμπιάδα Τραγουδιού 1971...
ΑπάντησηΔιαγραφήνικος ηλιοπουλος
Δυναμίτης!!!!!!!!!
Bonzo Led
Φανταστική ερμηνεία!!!!!!
Stathis Nikokavouras
μα και το μπλουζ απο το αφρικα εχει καταγωγη..γιαυτο ειναι κοματαρα..
Γιώργος Γιαννόπουλος
Ο γεωργιάδης μπορεί να ψήνεται. Είναι θέμα που θα τον συγκινεί πιστεύω (για εξωμουσικούς λόγους). Αλλά έχω την αόριστη αίσθηση ότι δεν πρέπει να είναι πολύ γενναιόδωρος με συγγραφικά δικαιώματα.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Λες να του κάνω κρούση;
Kostas Makris
οπωσδήποτε ...δεν θες να δεις πως θα αντιδράσει?
Lefteris Aerakis
Απιστευτη!
Nikos Zozos
Τι λες τώρα!
Koma Gaeshi
Φοβερό!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Τι σημαίνει ρε αγύρτες ότι η παρακολούθηση ήταν «νόμιμη», αλλά «θεσμικά απαράδεκτη»;"...
ΑπάντησηΔιαγραφήChristos Sideris
Θα μπορούσε να πει " Ήτανε παρακολούθηση αλλά ήτανε σαν να μην ήτανε...."
Eleni Founti
Αυτό ακριβώς αναρωτιέμαι από χθες. Αν ήταν νόμιμη πάει να πει υπήρχε ζήτημα εθνικής ασφάλειας. Γιατί λοιπόν να μην ήταν σωστή; Και επίσης, αν ήταν νόμιμη, πώς θα τη σταματούσε ο Μητσοτάκης; Παρανομώντας; Ποιος του γράφει τους λόγους επιτέλους; Δεν διαβάζουν τέλος πάντων από πριν τι πρόκειται να πουν να μην γίνονται ρεζίλι;
Vassilis Serafimakis
Ο σκοπός μάλλον ήταν (μαντεψιές τώρα) να πεί ότι η ανάγκη γιά την παρακολούθηση ήταν πραγματική και σημαντική, δηλαδή ότι η παρακολούθηση ήταν μέρος κάποιας νόμιμης άμυνας τού κράτους εναντίον πιθανών απειλών. Εκεί χώνει το "νόμιμη"
Αλλά επίσης λέει ότι ήταν "θεσμικά απαράδεκτη" (λάθος μέγα έτσι κι αλλοιώς η λέξη "απαράδεκτη" - ρε σείς ούτε να μιλήσετε σωστά δεν μπορείτε;;), τουτέστιν ότι γιά να προστατεύσουμε την πατρίδα παραβιάσαμα κάποια τυπικά θεσμικά όρια - οπότε "συγγνώμη", κτλ. Τέλος πάντων.
Eleni Founti
Αν υπήρχε ανάγκη από το κράτος να παρακολουθείται ένας Ευρωβουλευτής, δεν είναι θεσμικά απαράδεκτη όμως. Αυτό λέω. Δεν υπόκειται σε πολιτικές κρίσεις η άρση του απορρήτου. Ή παρακολουθείς έναν πολιτικό για λόγους εθνικής άμυνας και κάνεις το θεσμικά προβλεπόμενο, ή το κάνεις παράνομα.
ΥΓ. Ή για λόγους εθνικής άμυνας ή αν είναι εγκληματίας, αλλά το δεύτερο στην περίπτωση του Ανδρουλάκη προφανώς δεν παίζει.
Vassilis Serafimakis
δεν διαφωνώ φυσικά. Απλά προσπαθώ να μαντέψω πώς κινηθήκαν οι εγκεφαλικές τους συνάψεις γιά να εκφραστούν τόσο χονδροειδώς αντιφατικά.
Eleni Founti
Νομίζω δεν το σκέφτηκαν καλά. Άλλωστε η γραμμή τους αλλάζει δυο φορές τη μέρα. Δεν νομίζω ότι σκέφτονται καθαρά.
Και τόσους μήνες "δεν έχει γίνει τίποτα", αλλά τελικά "παρακολουθούσαμε, αλλά νόμιμα" και ο Δημητριάδης παραιτήθηκε "χωρίς να έχει ευθύνη, απλά για το τοξικό κλίμα", αλλά από χθες τελικά είχε και πολιτική ευθύνη. Πολιτική ευθύνη ο διορισμένος υπάλληλος..
Vassilis Serafimakis
κανονικό stand-up.
Γιώργος Γιαννόπουλος
Το νόμιμο δεν είναι και ηθικό. Μιλάμε για υλικό αρχαίας τραγωδίας εδώ.
Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
Καλά, ναι, η ηθική τους μάρανε αυτούς, που όταν λένε "νόμος" εννοούν την νομιμοποποίηση της ανομίας.
Κώστας Χρυσανθόπουλος
ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό, Βουλγαράκης ο υπεράκτιος
Γεώργιος Ζγούρας
* Σωστότατος ο Φώσκολος!
Vassilis Serafimakis
Μήπως ήθελε να πεί 'ηθικά απαράδεκτη'; (Προσπαθώ να το σώσω.)
Δημοσθένης Ταχταλίδης
Για την ακρίβεια το είπε ο Νίκος Παπαχρήστος (απηχώντας βέβαια το πνεύμα του Φώσκολου σύμφωνα με το σενάριο του Με φόβον και πάθος).
Σχόλια από το fb στο ποστ "Αν υπάρχει ακόμη σπέρμα αληθινής δημοκρατικής ευαισθησίας, παλιάς, παμπάλαιης, δημοκρατικής παράταξης"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Barpakis
Δυστυχώς μοιράζεται στελέχη.
Και δεν εχει βρει ακριβώς τη γραφή. Ποιος ειναι ο μεσαιος χώρος σε ενα πεδιο ακροτητων?
Ειναι η μετριοπάθεια επίκαιρη?
Vassilis Serafimakis
εφόσον η αλλαγή που επιδιώκει ο Σύριζα περνάει από το κοινοβουλευτικό σύστημα, οι αριθμοί λένε ότι είναι απαραίτητη η προεκλογική και μετεκλογική συνεργασία του με άλλα κόμματα, με κόμματα που η ιδεολογία τους εξ ορισμού ΔΕΝ ταυτίζεται με τού Σύριζα. Συνεπώς ο όποιος χώρος αριστερά τού Σύριζα και δεξιά τού Σύριζα, μέχρι τη Νέα Δημοκρατία, είναι υποψήφιος γιά συνεργασία.
Nikos Barpakis
συνεργασία χωρις ουσία?
Ποιον αντιπροσωπευει στην κοινωνία. Ο λαός 'θέλει' πες, αλλα πως ετσι απο πανω συνεργασίες?
Vassilis Serafimakis
δεν ανακατεύω τον λαό σ'αυτές τις τακτικές. Αναφέρομαι στο πώς γίνονται ανέκαθεν αυτά. Ξερά και αριθμητικά. Ο Σύριζα δεν βγάζει αυτοδύναμα κυβέρνηση μετά τις εκλογές. Τι γίνεται μετά;
Nikos Barpakis
κανένας δε βγάζει. Μυστικό ε
Thodoris Antonopoulos
Ναι, αύριο κιόλας
Spyros Kotortsis
Δεν υπάρχει.
Nick Theodorakis
Άσε με το πρωτάθλημα.. Μπας και πάρουμε κάνα καλό παίκτη..
Σχόλια από το fb στο ποστ για τον Brian Eno...
ΑπάντησηΔιαγραφήVagelis Avgidis
σιγουρα 7-8 χρονια μπροστα απο την εποχη του!
Kosmas Vassiliou
μ' αυτά μεγαλώσαμε
Spyros Zoupanos
ΚΟΜΜΑΤΑΡΑ!!!!!
George Bandoek Apostolakis
Ο τίτλος είναι αναγραμματισμός του Talking Heads.