Τρίτη 16 Αυγούστου 2022

ΜΙΚΡΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK 458

16/8/2022
Που θα μας πούνε ότι δεν υπήρχαν 'Ελληνες μίμοι του Έλβις...
https://www.youtube.com/watch?v=2Gn5_P_rRtM

16/8/2022
>>Η Ελλάδα είναι η μόνη δυτική χώρα χωρίς ένα φαν κλαμπ του Έλβις. Επίσης, δεν είδαμε ποτέ ούτε έναν σωσία/μιμητή του, έναν Elvis impersonator, όπως καθιερώθηκε να λέγονται οι άνω των 5.000 επισήμως πιστοποιημένοι σωσίες του παγκοσμίως. Δεν υπάρχουν καν ακροατές/φαν του Έλβις – οι μόνοι θαυμαστές που μπορώ να ανακαλέσω είναι όσοι θυμούνται και θαυμάζουν τον Έλβις από τις ταινίες των φίφτις και των σίξτις και όχι από τα τραγούδια του, εξ ου και τον έχουν πλάι στον Τζέιμς Ντιν, ως «κούκλο», παρά πλάι στους Beatles, ως σπουδαίο ρόκερ, λεπτομέρεια που συνιστά αναπάντεχο χτύπημα προς κάποιον που καθολικώς και οικουμενικώς αναγνωρίζεται ως ο βασιλιάς του ροκ-εν-ρολ!<<
Δεν τα λέει καλά ο Θοδωρής Μανίκας στην Καθημερινή.
Στην Ελλάδα υπήρξε τεράστια τρέλα με τον Elvis, που μάλλον είναι ο τραγουδιστής με τα περισσότερα εξώφυλλα από κάθε άλλον. Πιο πολλά και από Beatles, για να μην πω και από Madonna. Αν και η σύγκριση με Madonna δεν είναι δόκιμη, γιατί όταν ήρθε η Madonna στην Ελλάδα, η περιοδικίλα είχε χτυπήσει κόκκινο, και τα εξώφυλλα που είχε κάνει τότε η Madonna ήταν πάρα πολλά.
Επίσης να πω πως στην Ελλάδα υπήρχε καλλιτέχνης που κόπιαρε τον Elvis στα σίξτις, ο Άντριους (και είναι ενδιαφέρουσα η ιστορία του λέω του Μανίκα), και πως στην Ελλάδα κυκλοφορούσε για κάποια χρόνια και μηνιαίο περιοδικό «ΕΛΒΙΣ» (late 70s), που δεν θυμάμαι να έχει κυκλοφορήσει, ποτέ, μηνιαίο περιοδικό, για κανέναν άλλον καλλιτέχνη (με νέα, παλιά νέα, φωτογραφίες, κείμενα κ.λπ.).
Επίσης από το κλασικό Mystery Train του Greil Marcus είχε μεταφραστεί μόνο το κεφάλαιο για τον Elvis, σε ξεχωριστό βιβλίο, στην Ελλάδα, ενώ υπάρχει και ελληνικό fan club, με σελίδα στο fb, και με περισσότερα από 20.500 μέλη.

15/8/2022
Τέτοια μέρα διαβάζεις συνήθως από δω κι από κει κείμενα για το φεστιβάλ του Woodstock (15-18 Αυγούστου 1969). Βασικά διαβάζεις τα ίδια και τα ίδια – τα οποία ζεσταίνονται ξανά-μανά από την αρχή και πλασάρονται για να καλύψουν την ζήτηση για κείμενα το δεκαπενταύγουστο. Κάπως έτσι παρατήρησα και μια «κίνηση» στο blog, σε μιαν ανάρτηση που είχα κάνει παλιότερα για την ταινία “Woodstock”, για το θέμα της προβολής της στην Ελλάδα.
Είναι σίγουρο πως όσοι έχουν την όρεξη και το κουράγιο να διαβάσουν ένα τόσο τεράστιο κείμενο, στο τέλος κάτι θα μάθουν... Θα φύγουν κερδισμένοι...
[Woodstock, λογοκρισία, διάρκεια, επεισόδια στο Παλλάς, Michael Wadleigh, Γεωργαλάς, τροτσκιστές, Σύγχρονος Κινηματογράφος και άλλα πολλά]
https://diskoryxeion.blogspot.com/2021/09/woodstock.html

15/8/2022
«Αχ Μαρία, αχ Μαρία, μόνος μου στην μπυραρία...»
https://www.youtube.com/watch?v=W8C1tZcPRDY

9 σχόλια:

  1. Σχόλια από το fb στο ποστ "«Αχ Μαρία, αχ Μαρία, μόνος μου στην μπυραρία...»"...

    θωμας σταμκος
    Στον σταθμό του Μονάχου...

    Alexis Nikolaou
    Συγγνώμη για την "πειρατεία", αλλά μήπως ξέρει ο κ. Φώντας ή κάποιος άλλος πώς λέγεται το φοβερό απτάλικο που παίζουν τα παιδιά στην αρχή του βίντεο (01:40); Ευχαριστώ.
    https://www.youtube.com/watch?v=fOqo5lJeOqo
    Romvia Ensemble en Glafkos Smarianakis

    Alexis Nikolaou
    Αφήστε, το βρήκα.
    https://www.youtube.com/watch?v=2kfu8iOHP0w
    ΑΠΤΑΛΙΚΟ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ, 1929, ΓΙΑΝΝΗΣ ΔΡΑΓΑΤΣΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σχόλια από το fb στο ποστ "Τέτοια μέρα διαβάζεις συνήθως από δω κι από κει κείμενα για το φεστιβάλ του Woodstock"...

    Nick Theodorakis
    Ήμουν και εγώ εκεί. Όπως και στη συναυλία του Σαμοιλη σαν μουσικός.. Η ταινία φράουλες και αίμα.. Έδωσε την έμπνευση στον Κώστα Τουρνα για το άνθρωπε αγαπα..

    Pantelis Tsalouchidis
    Εξαιρετικό

    Vassilis Serafimakis
    Παλλάς, Βουκουρεστίου.
    "...Έχει καλλιεργηθεί η εντύπωση από ορισμένους πως η χούντα κυνηγούσε το rock, επειδή το θεωρούσε επαναστατικό, επικίνδυνο ή δεν ξέρουμε τι άλλο. Αστειότητες!"
    Οσες φορές και να το πείς λίγες θα είναι. Αλλά στην εποχή τού διαδικτύου οι μύθοι και τα ψέμματα δεν πεθαίνουν.

    Mitsi Vrasivanopoulou
    Η λογοκρισία είχε κόψει αρχικά κάποια. Κάπου 15' νομίζω. Μετά το Παλλάς κόπηκαν άλλα τόσα ίσως; Οι "βλαβερές σκηνές". Ο κ. Γιώργος Μιχαηλίδης θα θυμάται.
    Φυσικά καμία σχέση με Πολυτεχνείο. Χτιζόταν, πάντως, μια αντίσταση από τη μειοψηφία της νεολαίας. Αυτοί/ες άκουγαν ροκ. Εκτός από το ότι μαθαίναμε τα πάντα, μετά το '70. Υπήρχε και η " φιλελευθεροποίηση" της χούντας. Είχαν εκδοθεί τα πάντα! Μαρξ, Ένγκελς, Λένιν, Τρότσκι, Μάο, Γκράμσι, ο,τι θέλει η ψυχή σου. Ούτε πριν από τη χούντα δεν έβγαιναν τόσα!
    Τη χούντα δεν την ενδιέφερε η ροκ, φτάνει να μη γίνεται μπαχαλο έξω από τα όποια Παλλάς. Έτσι είναι.
    Σιγά μη μια προβολή έφερε ξεσηκωμους.

    Vassilis Serafimakis
    Eκτός θέματος: Είδα δίπλα από το άρθρο ένα άλλο γιά Burroughs, όπου αναφέρεις ως πηγή μεταξύ άλλων και έκδοση RE/Search. Τρομερό υλικό, όλες τους.

    θωμας σταμκος
    Δεν ξέρω ακριβώς τι εγινε στην πρεμιέρα του Παλλάς κατι ειχε γραφτεί. Το μονο σίγουρο ειναι οτι η αρχική διάρκεια ηταν τρεις ωρες συμφωνα με την Warner .Ήδη ειχαμε πάρει απο το καλοκαίρι το τριπλό άλμπουμ (βινύλια) απο την μουσικη και οχι μόνο της ταινίας .Στην πρεμιέρα στη Θεσσαλονίκη 2 η ωρα στο Ολύμπιον η διαφήμιση ελεγε χωρίς περικοπες η κατι τέτοιο μας δωσαν οντως γαλάζια κορδελακια .Αρχίζει η ταινια κανονικα στο Freedom αρχιζει οπου ακούγονταν Freedom (το ξεραμε απο τον δισκο)να κόβεται εντελως αγαρμπα .Συνεχιζεται με αρκετα τραγούδια και σκηνές πληθους και τελειώνει με τον Χεντριξ λιγο πριν τις τέσσερις. Μια περίπου ωρα ειχε φύγει.Την αλλη μερα στο μισογεμάτο Ανατολια η ιδια διωρη κατάσταση .Ειχε μαθευτεί
    οτι ηταν περίληψη. Την τρίωρη διάρκεια την ειχα βρει χρονια μετα στο Άμστερνταμ σε VHS. Το τετραωρο directors cut DVD στην Ελλάδα αργότερα.
    Σε πολλες σκηνες εμφανίζεται ο Σκορτσεζε που ηταν επι κεφαλής της ομαδας του μοντάζ κατά τα credits.Πιστευω οτι η συμμετοχή του ηταν και σκηνοθετικη .Ο Γουοτλει εμφανίζεται ξανα το 80 με μια ασημαντη ταινία φαντασίας και χανεται. Μια ταινια που λογω συνθηκών και ηλικίας την αγαπω ιδιαίτερα γι'αυτό και τα έγραψα...

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    >>Μια περίπου ωρα ειχε φύγει.<<
    αυτό δεν το πιστεύω, δεν υπάρχουν στοιχεία γι' αυτό - αυτό λέει και το κείμενο

    θωμας σταμκος
    Επιβεβαιώνω απλα αυτό που γράφει το κείμενο με την προσωπική μου εμπειρία.

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ο καθένας μπορεί να πει ό,τι θέλει από "προσωπική εμπειρία", και ο Γουώντλυ είπε ότι κόπηκε μια ώρα (και μάλιστα το είπε τότε), δεν σημαίνει κάτι αυτό. Πουθενά δεν φαίνεται ότι κόπηκε τόσο πολύ. Οι αποδείξεις στο κείμενο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ioannis Raouzaios
      Και προσωπικά είμαι πιο κοντά σε αυτή την εκδοχή πέραν των μύθων του Ροκ (και που δεν υπάρχουν μύθοι; Και η Ρωσικη Επανάσταση ως προβολή, μύθος ηταν και ενέπνευσε! ) καθώς υπηρχαν όντως μειοψηφίες του Ροκ που εμπνέονταν από ότι προλάβαινα να μάθουν ότι γινόταν στο εξωτερικό. Τώρα, όσον αφορά την ανάρτηση για το Φραουλες και Αίμα παρότι υπαρχει βάση σε συγκεκριμένα χωριά της ανάλυσης και τότε και τώρα, στο μόνο που συμφωνω εξολοκλήρου είναι η σκηνοθετική βιρτουοζιτε-για mainstream ταινία του τότε. Τόσο η σκηνή που χωρίζει ο κεντρικός χαρακτήρας με τη φίλη του αλλά και ένα εξαιρετικό μοντάζ σε κεντρική σκηνή της ταινίας με μια κάμερα που κάνει ένα ιλιγγιωδες τραβελινγκ(που υπονοεί τους ορίζοντες που διανοίγονται σε έναν έως τότε άσχετο με τα πολιτικά νέο) είναι στιγμές κινηματογραφικής ανθολογίας. Η ταινία-όπως και η ταινία Γουντστοκ - συντονίζεται όχι απλώς με το φαίνεσθαι αλλά με το αμφισβητησιακο είναι της εποχής και με το πνεύμα της, και είναι ικανή - και ικανή αντίστοιχα - να παραγαγει ισχυρά βιώματα. Γενικώς πέραν της πραγματικότητας των social media θα μπορούσα να γράφω "σεντόνια" που όμως ελάχιστοι τελικά θα διάβαζαν εδώ, όσον αφορα τα ισχυρά αποτυπώματα που άφησαν τόσο η ταινία Γουντστοκ στις προβολές του ανά τον κόσμο, αλλά και - ενδοκειμενικα όχι εξωκειμενικα -ταινιες όπως το Strawberry Statement και το Easy Rider(αλλά και άλλες σαν το Punishment Park, Το The Trip - και φυσικά το Ice! - που μνημονεύεται ως κινηματικό αντιπαραδειγμα!)! Όπως υποστηρίζει και ο Μαρκ Φίσερ σε κειμενο του-στο οποίο συμφωνω απολύτως! - ακόμη και προϊόντα με εμπορευματικη στόχευση, εάν συντονιστούν με τις διαθέσεις μιας εποχής, μπορεί να προάγουν ριζοσπαστικα βιώματα. Στην πραγματικότητα θα ήταν ωραίο στο εγγύς μέλλον-καθώς τρέχουν πολλά τώρα (και θα τρέξουν περισσότερα!) σε επίπεδο συγκεκριμένων αγώνων, θα ήταν ενδιαφέρον αν στήναμε μια εκδήλωση με τέτοιες προβολές και να υπήρχε λόγος - αντίλογος με Φώντα και άλλους(εγω θα ήμουν ο ένας από αυτούς) .

      θωμας σταμκος
      Εγω ειπα οτι είδα. Απο εκει και πέρα δεν εχω έγγραφα στοιχεία για να το αποδειξω.Ισως καποιος απο τους τοτε θεατές στην Θεσσαλονίκη μπορεί να το επιβεβαιώσει ή το αντίθετο ..

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εγώ αποκλείω να είδες το 1971 (στην πρώτη προβολή) δίωρο Γούντστοκ. Πιο μετά μπορεί.

      θωμας σταμκος
      Έπρεπε να ήσουν στην Θεσσαλονίκη και να έβλεπες οποτε μη το αποκλειεις.Δεν εχω κανενα λόγο να πω ψέματα 50 χρόνια μετα

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Δεν σου είπα ότι λες ψέματα. Απλώς δεν μου αρκεί η προσωπική μαρτυρία. Δεν την αποδέχομαι από μόνη της.
      >>ακόμη και προϊόντα με εμπορευματικη στόχευση, εάν συντονιστούν με τις διαθέσεις μιας εποχής, μπορεί να προάγουν ριζοσπαστικα βιώματα.<<
      Από το μπορεί μέχρι το παράγουν υπάρχει απόσταση. Είπα για το Φράουλες και Αίμα πως επηρέασε τον Τουρνά να γράψει το Άνθρωπε Αγάπα.

      θωμας σταμκος
      Αναφαίρετο δικαίωμα σου

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Χρωστάω πάντως κι ένα κείμενο για το Easy Rider, για να κλείσει η τριλογία. Θα το κάνω κάποια στιγμή.

      Διαγραφή
    2. Ioannis Raouzaios
      Ναι και όχι. Γνωρίζω τι έγραψες για τον Τουρνα και το σεβομαι. Θεωρώ όμως ότι - όπως και σε άλλες περιπτώσεις παγκόσμιος-η επίδραση ήταν συνολικοτερη και είχε να κάνει με την ευρύτερη διάθεση(διάθεση που διανοιγομαστε φαινόμενολογικά σε μια Εποχή) που επνεε ως άνεμος και διαχυοταν στην εποχη. Όσον αφορά τη σχέση ανάμεσα στο "προάγει" και το παραγει τελικά, πέραν των κειμένων σε περιοδικά - που αναφέρεις και που σίγουρα επηρεάζονταν από πλειστες σκοπιμότητες, ένθεν και εκειθεν-υπάρχει και το κοινωνικολογικώς αποδεκτό, κομμάτι της καταγραφής που έρχεται μέσα από τις βιωματικες αναφορές - πάντοτε μεσα από τις αποτυπώσεις της μνήμης και της χρονικής απόστασης - και τις προσωπικές διηγήσεις. Καταλήγοντας σε αυτές, τονίζω, ότι είχα συναντηθεί με πλειστους ανθρώπους μεγαλύτερων ηλικιών που αναφέρονταν σε αυτό το γεγονός με τρόπους πιο κοντινούς σε ότι περιγράφω. Εν ολίγοις ότι στα παραδείγματα που συζητούμε, είχαμε μέσα από την ισχυρή πιθανότητα της προαγωγής και την αντίστοιχη παραγωγή. Μάλιστα αυτό συνεχίστηκε και στα τέλη της δεκαετίας του 70 αλλά και οπωσδήποτε μεχρι το 1988-89.
      Το αναμένω ώστε να διαφωνήσουμε και εκεί!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Εγώ πάντως δεν είμαι φαν της "προφορικής ιστορίας". Δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η τάση, που έχει αναπτυχθεί τα τελευταία χρόνια.

      Ioannis Raouzaios
      Καλά, ήμουν βέβαιος! Φαίνεται αυτό από τα κείμενα σου. Εγώ από την άλλη πλευρά, βρίσκω πάρα πολλά θετικά στοιχεία σε αυτήν, καθώς μεταφέρει και αυτή την ιδιαίτερη αύρα(δεν αναφέρομαι τώρα στον Μπενγιαμιν προφανώς, καθώς τότε θα μιλούσα αποκλειστικά για το καλλιτεχνικό εργο-προιον) μιας περιόδου, ενω - στην πραγματικότητα δεν είναι περισσότερο υποκειμενική η μεροληπτικη από τα κείμενα ενός περιοδικού η μιας εφημερίδας, τόσο δέσμια αυτή και εκείνο, από ένα τεράστιο πλέγμα εξωκειμενικων, παρεμβατικων, παραγόντων (πολιτικών, ιδεολογικων, ψυχολογικών, πολιτιστικών, κοινωνιολογικων και άλλων!)! Έχει φυσικά ζητήματα και αυτή - όπως και όλες οι μέθοδοι προσέγγισης-δηλαδή ανακατασκευής-ενός παρελθόντος, αλλά σίγουρα αποφεύγουμε την ακροατή πορεία μιας εξαντικειμενικευσης που μας τραβά προς μια εξωτερική καταγραφή, σπάνια πλήρη και σχεδον ποτέ ολοκληρωμένη στην ουσία της όντας πρώτα από όλα εξωτερική τέτοια. Σημαντικό, ώστε να μην χαθούμε στη μετάφραση των γλωσσών μας: Δεν απορρίπτω την χρήση και της αρχειακης μελέτης - προφανως(σε κειμενο μου γαι την ελληνικη κριτική κινηματογράφου την περίοδο 1950-1978 το οποίο ειναι υπό έκδοση, την χρησιμοποιώ αρκετά). Θεωρώ όμως ότι χωρίς προσωπικές μαρτυρίες και αντίστοιχη καταγραφή βιωμάτων, χάνονται στην εξαντικειμενικευση του χωροχρόνου ενός γεγονότος, παρά πολλά ουσιαστικά στοιχεία που καταλήγουν να το κάνουν να στερείται πληρότητας

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Διαφωνώ γενικώς με αυτά, αλλά βαριέμαι να συζητάω στο fb και να γράφω σεντόνια. Άσε σε κανα καφενείο, για καμιά μπύρα, καμιά φορά.

      Ioannis Raouzaios
      Μέσα!
      Παρεπιπτοντως, αν δεις πιο πάνω, κι εγω το ίδιο θέμα έχω με το Φβ. Οπότε γράφω περισσοτερα, μόνον όταν κάτι μου κεντρισει πραγματικά το ενδιαφέρον. Και πάλι αποφεύγω-όσο γίνεται την ανταλλαγή σεντονιων-. Τα λέμε λοιπόν, στην πρώτη ευκαιρία για καμιά μπύρα!

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Επίσης να πω πως και οι γραπτές πηγές, παίρνουν νόημα από αυτόν που τις χρησιμοποιεί. Είναι θέμα προσώπου δηλαδή. Τι γενικότερες απόψεις, γνώσεις και τα λοιπά έχει. Με τις ίδιες πηγές δύο άνθρωποι μπορεί να καταλήξουν σε τελείως αντιδιαμετρικά συμπεράσματα. Ο ένας να συμπεραίνει βλακείες δηλαδή και ο άλλος να γράφει δύο σωστά πράγματα.

      Ioannis Raouzaios
      Σωστά! Έχει πάντοτε το "αντικειμενικο" ακόμη και στην περίπτωση της γραπτής πηγής, να κάνει με το "υποκειμενο" που τηη. Προσεγγίζει, την συγγράφει, την μεταφέρει. Πλείστα παραδείγματα από την αρχαιότητα με πολύ ενδιαφέροντα τέτοια, όπως της ρωμαϊκής χρονικογραφιας-ιστοριογραφιας

      Διαγραφή
  3. Σχόλια από το fb στο ποστ ">>Η Ελλάδα είναι η μόνη δυτική χώρα χωρίς ένα φαν κλαμπ του Έλβις."...

    Andreas Xaikalis
    16-8-77
    16-8-22
    45 χρόνια πέρασαν παλιέ μου συμμαθητη από το θάνατο του

    Nick Mant
    Ο Φανατικωτερος φαν του Έλβις και βαθυς γνώστης είναι ο ραδιοφωνικός παραγωγός και φίλος Κώστας Τζανιδακης. Αρκετοί τραγουδάνε Έλβις καλά ή μέτρια ή χάλια. Τώρα αυτό με τις στολές ευτυχώς δεν το έχουμε στην Ελλάδα, είναι και λίγο μη δημιουργικό και ανώριμο. Εντάξει έχουμε μια πολυμελη ποιοτική tribute band των Beatles του Νίκου Μαρκακη ντράμερ Αλεξιας και Τουρνα που βγάζει Sargent Pepper άριστα.

    Misouridis Giannis
    Δυστυχώς ο Greil Marcus παραμένει αμετάφραστος, αν εξαιρέσεις περιστασιακές παρουσιάσεις...

    Fanis Papadopoulos
    https://www.youtube.com/watch?v=u-pP_dCenJA
    Elvis Presley - If I Can Dream ('68 Comeback Special)
    Ίσως η καλύτερη σύνθεση που είπε ποτέ .

    Παναγιωτης Πανταζιδης
    Εύκολα μου έρχονται στο μυαλό 3 τουλάχιστον φίλοι μου, καμένοι ελβισικοι(sic). Με τα lp's τους, με τα 7" του βασιλιά, με τα όλα του. Και μιλάμε για συνομηλίκους 50ρηδες.Φανταζομαι πιο πίσω τι μπορεί να γινόταν. Πως τα γράφουν αυτά?

    Akis Perdikis
    Κάποτε έφτασα μέχρι την είσοδο της έπαυλης του, στο Μέμφις. Μου φάνηκαν πολλά τα λεφτά, όμως, για την ξενάγηση και τα χρειαζόμουν για βενζίνη. Oh well... No Elvis No Cry.

    Jim Dylan
    Τι μπορεί να λέει μέσα αυτο το τευχος του Φαντασία για τον Ελβις που ''έρχεται Αθήνα''? Απ οτι κοιταξα λίγο,το τεύχος αυτό 284 ειναι του 1965...Δεν ξέρω τι έκανε ο Ελβις το 65 αλλά σίγουρα δεν θα έκανε συναυλία στην Ελλάδα,αφου σε ολη την καρίερα του πλην Καναδά δεν εμφανίστηκε σε αλλη χωρα πλην ΗΠΑ

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έτσι τα λέγανε, για να πουλήσουν αντίτυπα. Εδώ δεν έπαιξε στην Αγγλία.

    Jim Dylan
    Μου ειπανε πως δεν επαιξε ποτέ εξωτερικό λόγω του συνταγματάρχη..που ειχε θεματα με τα ταξιδιωτικα του εγγραφα και δεν μπορουσε να βγει απο την χωρα.Δεν ξερω αν ισχυει

    Andreas Frogoudakis
    το κομμάτι για τον Έλβις από το mystery train τοχε μεταφράσει ο Νίκος Σαββάτης...
    επισης υπάρχουν 2 σουβλατζιδικα με την επωνυμία Έλβις καθώς και γνωστή μάρκα με κέτσαπ και μουστάρδες!!!

    Jim Dylan
    Με σαλατοειδή,τζατζίκι,ρωσικη κλπ..ΕΛληνικη ΒΙομηχανία Σαλατων σημαίνει...Το 1960 αποτι είδα ιδρύθηκε και στο σαιτ τους λένε πως φυσικα το ονομα ειναι επηρεασμένο απο τον Elvis

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Έχω πάρει καλαμάκι από την Αρχιμήδους και έχω κρατήσει και τα φλάιερ...

    Nikos Kouremenos
    Δεν είμαι σίγουρος αλλά πρέπει να είναι μάλλον το πρώτο του Ελληνικό εξώφυλλο Τεύχος 146 Ιούλιος 1957

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ntinos Sarandopulos
      (φωτό Τζων Τίκη)

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ήταν μίμος και ο Τζων Τίκης. Σωστά. Ξέχασα να τον αναφέρω... \]
      https://www.youtube.com/watch?v=2Gn5_P_rRtM
      John Tikis - It's now or never

      Γιώργος Σκιάς
      κάτι παρεμφερές διηγείται κάπου ο Τομ Γουέιτς. Στεκόταν λέει με το γιο του στην ουρά της Γκρέισλαντ, είχαν ψιλοφρικάρει και κάπου εκεί το πιτσιρίκι αρχίζει να του λέει πώς θα ξεθάψουν το πτώμα και θα πουλάνε βραχιολάκια από τα δόντια να κονομήσουν κ.λπ. Εννοείται ότι δεν τους επετράπη καμία είσοδος.
      Κόλαφος είσαι σήμερα!

      Mimis G Vas
      Από τα 60"ς στα βήματα του Έλβις πάτησε φωνητικα ο Nick Brown με τα 2 singles στην Pan vox ενώ από τα τέλη του 70 που θα βρεθεί στην Γερμανία θα κάνει ως Nicki Rassel ένα lp με....φουλ κατεύθυνση Έλβις, από το ενδυματολογικο όπως απεικονίζεται στο εξώφυλλο του δίσκου,μέχρι την άψογη "αλά Έλβις " ερμηνεία των διασκευών. Επίσης λάτρης του Έλβις με απίθανη φωνή που αποτυπώθηκε σε βινύλιο είναι και ο Νίκος Γεωργας με το maxi single του 1987" Στον Έλβις με αγάπη " , με εξώφυλλο φυσικά τον...Έλβις.

      Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
      Ναι και ο Nick Brown, που είχε παίξει και στο ρεσιτάλ Μαμούθ

      Διαγραφή
    2. Ναταλία Ρασούλη
      Και κάτι χαριτωμένο: Ο Μανώλης Ρασούλης ξεπατίκωνε τον Έλβις μετά μανίας και πήγαινε σε διαγωνισμούς χορού ροκ εντ ρολ κάνοντας ολες τις κινήσεις του και ειχε κερδίσει και 2 πρώτα βραβεία.
      Πλάκα δεν έχει;

      Διαγραφή
  4. Σχόλια που σχολιάζουν απόψεις των σχολιαστών του fb δεν δημοσιεύονται, όπως το έχω πει πολλές φορές, επειδή οι σχολιαστές του fb δεν παρακολουθούν σώνει και καλά το blog, ώστε να απαντήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι άλλα σχόλια από το fb...

    Stefanos Dekerian
    υπήρχε όπως ξέρεις, το περιοδικό "Μοντέρνοι ρυθμοί" (περίπου 100 τεύχη) όπου τουλάχιστον τα πρώτα χρόνια (μέσα 10ετιας '60) σχεδόν μονοπωλούσε τα εξώφυλλα του περιοδικού!! Όσον αφορά στο εξώφυλλο του "Φαντασία" περί εμφανίσεως του Έλβις, μάλλον πρόκειται για "Ράδιο αρβύλα" ή φάρσα, καθότι δεν είχε ποτέ ειπωθεί για κάτι ανάλογο ούτε καν για την Ευρώπη, πόσο μάλλον για την τότε Ελλαδίτσα!!! Η μόνη εμφάνιση που είχε ακουστεί τότε, ήταν αυτή των Beatles, που δεν έγινε ποτέ για μερικές χιλιάδες (15 αν θυμάμαι καλά) δολλάρια και αντ'αυτών ήρθαν οι Stones με τα γνωστά επακόλουθα!!!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Το είπαμε ότι αυτά τα γράφανε τα περιοδικά για να πουλάνε φύλλα. Και για Beatles δεν ισχύει γιατί τελευταία φορά που έπαιξαν στην Ευρώπη οι Beatles ήταν τον Ιούνιο του '66 (και μόνο στην Δ. Γερμανία τότε).

    Stefanos Dekerian
    σύμφωνοι, δεν αντιλέγω, για τους Beatles όμως είχε γραφτεί τότε και το έχει πει επανειλημμένα και ο Μαστοράκης που ήταν και ο ιθύνων νους!!!

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Κι αυτό μούφα. Οι Beatles το '67 δεν δίνανε συναυλίες.

    Stefanos Dekerian
    ...Γιατί το λες αυτό;

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ε αφού δεν δίνανε.

    Stefanos Dekerian
    ....οι διαπραγματεύσεις τότε αλλά και τώρα, διαρκούσαν και διαρκούν μήνες, μπορεί και χρόνια.....αν μιλούσε πριν σταματήσουν τις συναυλίες; δεν το ξέρεις....

    Φώντας Δισκορυχείον Τρούσας
    Ήρθαν οι Beatles στην Ελλάδα για τουρισμό το καλοκαίρι του ΄67. Αυτό έχει σημασία. Τα υπόλοιπα δεν έχουν κανένα νόημα.
    https://www.lifo.gr/.../oi-beatles-stin-ellada-tetoies...
    Οι Beatles στην Ελλάδα, τέτοιες μέρες πριν 50 χρόνια, τον Ιούλιο του 1967 | LiFO

    Πετρος Μιχελιουδης
    στη θεσσαλονικη μπας κ υπαρχει καμμια λεσχη που εχουν μουρλα εκει τα ροκαμπιλια,ισως..

    Γιαννης Νεγρης
    Ο αξέχαστος μίμος Άντριους έκανε τον Έλβις στα μουσικά πρωινά νεολαίας της Θεσσαλονίκης στο Πουσυκατ και γινόταν ο χαμός.

    Dimitris Gerasimides
    Έχουμε τον Σάκη Ρουβά του Πειραιά

    Kostas Bozos
    Αν δεν σας εχει πιασει το παπαρι 17 χρονων πανω σε DT 50αρι διχρονο ο Ελβις και πας γαμιωντας την Πειραιως με τριτη απο τον πανικο σου καρφωτη δεν ξερετε

    Paolo Smiderle
    In Italia avevamo little Tony.....ma e morto di vecchiaia......

    Giorgis Christodoulou
    Αν κρίνω από τα βινύλια, τις κάρτες, τις αφίσες που μάζευε μικρή η μητέρα μου, πρέπει να έκανε θραύση στα κορίτσια. Του είχε, λέει, γράψει και γράμμα κι εκείνος απάντησε με αυτόγραφο και μια επιστολή από τη γραμματέα του.

    Manos Tzanakakis
    Και πρωτοπόροι στο να του ξεσκίζουν το επίθετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή