11/11/2024
Παύλος Φιλίππου... ένας σκηνοθέτης του ελληνικού σινεμά, τον οποίον τιμώ γράφοντας για τρεις ταινίες του (η μία είναι στο εξώφυλλο) στο "Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου" [LiFO Books, 2024], που κυκλοφορεί τώρα στα βιβλιοπωλεία...
9/11/2024
Παύλος Φιλίππου... ένας σκηνοθέτης του ελληνικού σινεμά, τον οποίον τιμώ γράφοντας για τρεις ταινίες του (η μία είναι στο εξώφυλλο) στο "Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου" [LiFO Books, 2024], που κυκλοφορεί τώρα στα βιβλιοπωλεία...
Η δική μου μεγάλη Πέμπτη ήταν η προηγούμενη (7 Νοεμβρίου
2024). Θα σας πω άλλη φορά γιατί...
https://www.youtube.com/watch?v=M-iYWKt_i9U
https://www.youtube.com/watch?v=M-iYWKt_i9U
9/11/2024
Ο Καμπανέλλης μάγκες μου, εκεί στην ΕφΣυν, υπήρξε και στιχουργός – και μάλιστα διακεκριμένος. Δεν ήταν μόνο... θεατράνθρωπος, που σαν λέξη μου θυμίζει τον... βατραχάνθρωπο.
Εξάλλου ο συγκεκριμένος στίχος είναι από τραγούδι του Ξαρχάκου, το «Φίλοι κι αδέλφια», που είχε πει ο Ξυλούρης στο Μεγάλο μας Τσίρκο. Και να τον αποκαλέσεις στιχουργό τον Καμπανέλλη, όταν αναφέρεσαι σε τραγούδι του, και όχι... θεατράνθρωπο είναι «μια χαρά».
Το δε Καμπανέλλο... το προσπερνάω, καθότι εντάσσεται στην παράδοση των αγράμματων πολιτικών της «αριστεράς», από Τσίπρα και μετά (το Ιράν είναι αραβική χώρα, κάναμε στροφή 360 μοιρών, Ναόμι Κλάιν-Ναόμι Κάμπελ και άλλα αμέτρητα).
Εξάλλου να μην ξεχνάμε πως τέτοια λάθη (και χειρότερα), που έχουν σχέση με τον πολιτισμό, κάνουν αβέρτα και οι γραφιάδες του πολιτιστικού στα διάφορα μίντια... όχι οι πολιτικοί, που, τέλος πάντων, για άλλα προορίζονται.
Ο Καμπανέλλης μάγκες μου, εκεί στην ΕφΣυν, υπήρξε και στιχουργός – και μάλιστα διακεκριμένος. Δεν ήταν μόνο... θεατράνθρωπος, που σαν λέξη μου θυμίζει τον... βατραχάνθρωπο.
Εξάλλου ο συγκεκριμένος στίχος είναι από τραγούδι του Ξαρχάκου, το «Φίλοι κι αδέλφια», που είχε πει ο Ξυλούρης στο Μεγάλο μας Τσίρκο. Και να τον αποκαλέσεις στιχουργό τον Καμπανέλλη, όταν αναφέρεσαι σε τραγούδι του, και όχι... θεατράνθρωπο είναι «μια χαρά».
Το δε Καμπανέλλο... το προσπερνάω, καθότι εντάσσεται στην παράδοση των αγράμματων πολιτικών της «αριστεράς», από Τσίπρα και μετά (το Ιράν είναι αραβική χώρα, κάναμε στροφή 360 μοιρών, Ναόμι Κλάιν-Ναόμι Κάμπελ και άλλα αμέτρητα).
Εξάλλου να μην ξεχνάμε πως τέτοια λάθη (και χειρότερα), που έχουν σχέση με τον πολιτισμό, κάνουν αβέρτα και οι γραφιάδες του πολιτιστικού στα διάφορα μίντια... όχι οι πολιτικοί, που, τέλος πάντων, για άλλα προορίζονται.
9/11/2024
Το “Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου” [LiFO Books, 2024], που βρίσκεται τώρα στα κεντρικά βιβλιοπωλεία, δεν είναι ένα στενά κινηματογραφικό βιβλίο, υπό την έννοια πως οι αναφορές του είναι πολυποίκιλες. Λογοτεχνικές, κοινωνικές, πολιτικές, βεβαίως μουσικές, ευρύτερα καλλιτεχνικές (κινηματικές) και άλλα διάφορα. Η μουσική, δε, πρωταγωνιστεί σχεδόν σε κάθε κεφάλαιο.
Οι μουσικόφιλοι λοιπόν αξίζει να μπουν και σ’ αυτό το μικρό έξοδο, για να δουν κι άλλες διαστάσεις της μουσικής μας, από τα 50s έως και τα 80s, που σχετίζονται και με το ροκ, και με την τζαζ, και με το «έντεχνο», ακόμη και με την αραβική μουσική, το lounge κ.λπ., και να δουν πώς συμπλέκονται αυτές και με την εικόνα, αλλά και με άλλα ζητήματα (αισθητικά κ.λπ.)
Το βιβλίο ζει στον αστερισμό του σινεμά και της μουσικής ταυτόχρονα.
Το “Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου” [LiFO Books, 2024], που βρίσκεται τώρα στα κεντρικά βιβλιοπωλεία, δεν είναι ένα στενά κινηματογραφικό βιβλίο, υπό την έννοια πως οι αναφορές του είναι πολυποίκιλες. Λογοτεχνικές, κοινωνικές, πολιτικές, βεβαίως μουσικές, ευρύτερα καλλιτεχνικές (κινηματικές) και άλλα διάφορα. Η μουσική, δε, πρωταγωνιστεί σχεδόν σε κάθε κεφάλαιο.
Οι μουσικόφιλοι λοιπόν αξίζει να μπουν και σ’ αυτό το μικρό έξοδο, για να δουν κι άλλες διαστάσεις της μουσικής μας, από τα 50s έως και τα 80s, που σχετίζονται και με το ροκ, και με την τζαζ, και με το «έντεχνο», ακόμη και με την αραβική μουσική, το lounge κ.λπ., και να δουν πώς συμπλέκονται αυτές και με την εικόνα, αλλά και με άλλα ζητήματα (αισθητικά κ.λπ.)
Το βιβλίο ζει στον αστερισμό του σινεμά και της μουσικής ταυτόχρονα.
Άμα ακούτε φολκ να αγοράσετε,
οπωσδήποτε, τις "Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου" [LiFO
Books, 2024]... Τώρα και στα Public...
7/11/2024
Τρεις μέρες μαραθώνιος στην Αθήνα, επί Δούκα, με τα καντράν
στις στάσεις των λεωφορείων να δείχνουν τα επόμενα στα 39 λεπτά και στα 44.
Πού, στην Αθήνα, τρεις μέρες μαραθώνιος, όπου αν πέσει μια καρφίτσα στο κέντρο
της πόλης, έτσι όπως έχει καταντήσει, γίνεται το μπάχαλο της αρκούδας.
Μπακογιάννης θα λέμε και θα κλαίμε...
Μπακογιάννης θα λέμε και θα κλαίμε...
7/11/2024
Τον Νίκο Μητρογιαννόπουλο τον γνωρίζω ως γραφιά αρκετά χρόνια, πολύ πριν γνωριστούμε και από κοντά και εκτιμώ όσα κάνει σε σχέση με το λαϊκό τραγούδι, τον κινηματογράφο, τις ερασιτεχνικές ταινίες, την ποίηση κ.λπ. Υπάρχει αναφορά στο όνομά του στο νέο βιβλίο μου «Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου» [LiFO Books, 2024] σε σχέση με την ταινία του Πάνου Κουτρουμπούση «Από Μπουζούκια σε Μπουζούκια» (1962), αλλά δεν του το είπα. Ο Νίκος πήγε από μόνος του και αγόρασε το βιβλίο, είδε την αναφορά και με ευχαρίστησε με αυτά τα πολύ τιμητικά, για μένα, λόγια.
>>Προτείνω το 2024 να θεωρηθεί, έστω στα τελειώματά του, έτος "Φώντα Τρούσα". Με δυο βιβλιάρες να εκδίδονται η μία σχεδόν μετά την άλλη πιστεύω πως άφησε το στίγμα του στα πολιτιστικά δρώμενα της χρονιάς (και όχι μόνο).
Υ.Γ. Φώντα, με συγκίνησε η αναφορά στην ταινία του Κουτρουμπούση (και του Δενέγρη). Δίνεις νόημα στα πράγματα.<<
Τον ευχαριστώ πολύ, λοιπόν, κι εγώ από εδώ. Η φωτό είναι δική του.
Τον Νίκο Μητρογιαννόπουλο τον γνωρίζω ως γραφιά αρκετά χρόνια, πολύ πριν γνωριστούμε και από κοντά και εκτιμώ όσα κάνει σε σχέση με το λαϊκό τραγούδι, τον κινηματογράφο, τις ερασιτεχνικές ταινίες, την ποίηση κ.λπ. Υπάρχει αναφορά στο όνομά του στο νέο βιβλίο μου «Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου» [LiFO Books, 2024] σε σχέση με την ταινία του Πάνου Κουτρουμπούση «Από Μπουζούκια σε Μπουζούκια» (1962), αλλά δεν του το είπα. Ο Νίκος πήγε από μόνος του και αγόρασε το βιβλίο, είδε την αναφορά και με ευχαρίστησε με αυτά τα πολύ τιμητικά, για μένα, λόγια.
>>Προτείνω το 2024 να θεωρηθεί, έστω στα τελειώματά του, έτος "Φώντα Τρούσα". Με δυο βιβλιάρες να εκδίδονται η μία σχεδόν μετά την άλλη πιστεύω πως άφησε το στίγμα του στα πολιτιστικά δρώμενα της χρονιάς (και όχι μόνο).
Υ.Γ. Φώντα, με συγκίνησε η αναφορά στην ταινία του Κουτρουμπούση (και του Δενέγρη). Δίνεις νόημα στα πράγματα.<<
Τον ευχαριστώ πολύ, λοιπόν, κι εγώ από εδώ. Η φωτό είναι δική του.
6/11/2024
Για τον μεγάλο ηλεκτρικό κιθαρίστα του λαϊκοδημοτικού (και συνθέτη επίσης, και τραγουδιστή) Κώστα Σούκα, που έφυγε σήμερα από τη ζωή, έχω γράψει και στο Δισκορυχείον και στο "Ραντεβού στο Κύτταρο", όπως το έχουμε πει ξανά... Στη μνήμη του...
https://www.youtube.com/watch?v=M6RQAVgH7ck
Για τον μεγάλο ηλεκτρικό κιθαρίστα του λαϊκοδημοτικού (και συνθέτη επίσης, και τραγουδιστή) Κώστα Σούκα, που έφυγε σήμερα από τη ζωή, έχω γράψει και στο Δισκορυχείον και στο "Ραντεβού στο Κύτταρο", όπως το έχουμε πει ξανά... Στη μνήμη του...
https://www.youtube.com/watch?v=M6RQAVgH7ck
6/11/2024
Αυτό το περιοδικό, το «Πρόσωπα», το έχω αρκετά χρόνια κι επειδή τον τελευταίο καιρό το χρειάστηκα είπα να γράψω κάτι εδώ.
Το περιοδικό το έβγαζε η ποιήτρια και λογοτέχνιδα Νατάσα Χατζιδάκη (ή και Χατζιδάκι) (1946-2017) και πρέπει να τυπώθηκε μόλις ένα τεύχος, τον Μάρτιο-Απρίλιο του 1972. Στην Wikipedia και αλλού διαβάζεις πως η Χατζιδάκι συνεργαζόταν με το περιοδικό, αλλά στην πράξη δεν ήταν συνεργάτρια ήταν η εκδότρια.
Η ύλη του τεύχους είναι προχωρημένη, με θέματα για την πρωτοπορία, το Kammertheater του Zbigniew Stok, που είχε δώσει τότε (1972) παραστάσεις στην Αθήνα, την αμφισβήτηση και τους έλληνες ποιητές της, το πολιτικό σινεμά, την Angela Davis, τον James Baldwin, την California Newsreel του Σαν Φρανσίσκο, που ήταν μια κινηματογραφική έκφανση της αντικουλτούρας, ενώ στο εξώφυλλο βλέπουμε φωτογραφία από ταινία του Γκοντάρ, τον γάλλο ηθοποιό Laurent Terzieff κ.λπ. Σήμερα τέτοια περιοδικά έχει καθιερωθεί να τα λένε στην Ελλάδα “underground”, αν και η δική μου γνώμη είναι πως ο χαρακτηρισμός είναι τραβηγμένος.
Για την Νατάσα Χατζιδάκι είχα γράψει ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο στο LiFO. gr το 2017 (δείτε το στα σχόλια), παίρνοντας αφορμή από τον τότε θάνατό της. Το άρθρο είχε να κάνει με την δίκη του περιοδικού «Σήμα» (με Τάσο Φαληρέα, Πουλικάκο και άλλους, ως κατηγορούμενους).
Πριν από μερικά χρόνια αυτό το κείμενο μου το είχαν ζητήσει για να μπει σ’ ένα βιβλίο, που είχε ένα κόνσεπτ, μαζί με κείμενα άλλων (γνωστών) γραφιάδων. Το βιβλίο θα έβγαινε από μεγάλο εκδοτικό οίκο – και το να συμμετείχες σ’ εκείνον τον τόμο σού παρουσιαζόταν κάπως σαν τιμή. Τα πάντα είναι τιμή από τη στιγμή που ζητούν τη συμμετοχή σου σε κάτι (και λες πάντα «ευχαριστώ»), αλλά η τιμή χωρίς την οικονομική απολαβή είναι μισή.
Είχα ζητήσει να πληρωθώ μ’ ένα συμβολικό ποσό, θέλω να πω, για το συγκεκριμένο άρθρο, ώστε να το παραχωρούσα –καθώς θα το ξανακοιτούσα κιόλας– κι όταν μου είπαν πως δεν υπήρχε τέτοια πρόβλεψη από τον εκδοτικό οίκο αρνήθηκα να το δώσω. Φυσικά, το βιβλίο κυκλοφόρησε χωρίς το δικό μου κείμενο μέσα.
Μου έχουν ζητήσει κι άλλες φορές κείμενα, για διάφορα θέματα. Πάντα αρνούμαι, όταν δεν συζητείται το θέμα της αμοιβής. Είναι άλλο να βοηθήσεις, αν έχεις χρόνο, έναν ερασιτέχνη φανζινά (κάτι που έχω κάνει κάμποσες φορές) και άλλο να παραχωρείς τζάμπα ό,τι σου ζητάνε. Δεν γράφουμε για την ψυχή της μανούλας μας, ούτε για να σκοτώνουμε την ώρα μας, γράφουμε επειδή αυτή είναι η δουλειά μας.
Αυτό το περιοδικό, το «Πρόσωπα», το έχω αρκετά χρόνια κι επειδή τον τελευταίο καιρό το χρειάστηκα είπα να γράψω κάτι εδώ.
Το περιοδικό το έβγαζε η ποιήτρια και λογοτέχνιδα Νατάσα Χατζιδάκη (ή και Χατζιδάκι) (1946-2017) και πρέπει να τυπώθηκε μόλις ένα τεύχος, τον Μάρτιο-Απρίλιο του 1972. Στην Wikipedia και αλλού διαβάζεις πως η Χατζιδάκι συνεργαζόταν με το περιοδικό, αλλά στην πράξη δεν ήταν συνεργάτρια ήταν η εκδότρια.
Η ύλη του τεύχους είναι προχωρημένη, με θέματα για την πρωτοπορία, το Kammertheater του Zbigniew Stok, που είχε δώσει τότε (1972) παραστάσεις στην Αθήνα, την αμφισβήτηση και τους έλληνες ποιητές της, το πολιτικό σινεμά, την Angela Davis, τον James Baldwin, την California Newsreel του Σαν Φρανσίσκο, που ήταν μια κινηματογραφική έκφανση της αντικουλτούρας, ενώ στο εξώφυλλο βλέπουμε φωτογραφία από ταινία του Γκοντάρ, τον γάλλο ηθοποιό Laurent Terzieff κ.λπ. Σήμερα τέτοια περιοδικά έχει καθιερωθεί να τα λένε στην Ελλάδα “underground”, αν και η δική μου γνώμη είναι πως ο χαρακτηρισμός είναι τραβηγμένος.
Για την Νατάσα Χατζιδάκι είχα γράψει ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο στο LiFO. gr το 2017 (δείτε το στα σχόλια), παίρνοντας αφορμή από τον τότε θάνατό της. Το άρθρο είχε να κάνει με την δίκη του περιοδικού «Σήμα» (με Τάσο Φαληρέα, Πουλικάκο και άλλους, ως κατηγορούμενους).
Πριν από μερικά χρόνια αυτό το κείμενο μου το είχαν ζητήσει για να μπει σ’ ένα βιβλίο, που είχε ένα κόνσεπτ, μαζί με κείμενα άλλων (γνωστών) γραφιάδων. Το βιβλίο θα έβγαινε από μεγάλο εκδοτικό οίκο – και το να συμμετείχες σ’ εκείνον τον τόμο σού παρουσιαζόταν κάπως σαν τιμή. Τα πάντα είναι τιμή από τη στιγμή που ζητούν τη συμμετοχή σου σε κάτι (και λες πάντα «ευχαριστώ»), αλλά η τιμή χωρίς την οικονομική απολαβή είναι μισή.
Είχα ζητήσει να πληρωθώ μ’ ένα συμβολικό ποσό, θέλω να πω, για το συγκεκριμένο άρθρο, ώστε να το παραχωρούσα –καθώς θα το ξανακοιτούσα κιόλας– κι όταν μου είπαν πως δεν υπήρχε τέτοια πρόβλεψη από τον εκδοτικό οίκο αρνήθηκα να το δώσω. Φυσικά, το βιβλίο κυκλοφόρησε χωρίς το δικό μου κείμενο μέσα.
Μου έχουν ζητήσει κι άλλες φορές κείμενα, για διάφορα θέματα. Πάντα αρνούμαι, όταν δεν συζητείται το θέμα της αμοιβής. Είναι άλλο να βοηθήσεις, αν έχεις χρόνο, έναν ερασιτέχνη φανζινά (κάτι που έχω κάνει κάμποσες φορές) και άλλο να παραχωρείς τζάμπα ό,τι σου ζητάνε. Δεν γράφουμε για την ψυχή της μανούλας μας, ούτε για να σκοτώνουμε την ώρα μας, γράφουμε επειδή αυτή είναι η δουλειά μας.
6/11/2024
Γιατί κέρδισε ο Τραμπ; Άμεση ανάλυση... Γιώργος Κατσαρός...
Γιατί κέρδισε ο Τραμπ; Άμεση ανάλυση... Γιώργος Κατσαρός...
Σχόλια από το fb στο ποστ "Γιατί κέρδισε ο Τραμπ; Άμεση ανάλυση..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚώστας Μπακ
Με νανούριζε ο πατέρας μου με αυτό το τραγούδι. Έχει έρθει στο σπίτι της οικογένειας μου και στο οποίο ζω τώρα ο Κατσαρός. Ήμουν αγέννητος, τον τυχερό τον αδερφό μου τον πήρε στην αγκαλιά του!
Stathis Nikokavouras
Φωντα 107 χρονων εφτασε το θεριο ο κατσαρος..στα ποσα ειχε ερθει στην αθηνα και επαιξε κατω απο την ακροπολη ,εχω κολησει στα 97 η παραπανω...?
Κώστας Μπακ
την πρώτη φορά ήρθε το 1988, την δεύτερη το 1995. Τεράστια φυσιογνωμία...
Κώστας Μπακ
φωτογραφία από τις συναυλίες που έδωσε στην Αίγλη Θεσσαλονίκης - δύο στην Αίγλη και δύο στο θέατρο Μίνωα της Αθήνας το 1995.
Κώστας Μπακ
την πρώτη φορά που ήρθε ως καλεσμένος του Κουνάδη, έπαιξε στο Δημοτικό Θέατρο Πειραιά και στο Θέατρο Δάσους της Θεσσαλονίκης με τους Χειμερινούς Κολυμβητές.
Stathis Nikokavouras
νασαι καλα που μου θυμησες ημερομηνιες.
Ioannis Fokas
Μεστά και διαχρονικά λογάκια.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Αυτό το περιοδικό, το «Πρόσωπα», το έχω αρκετά χρόνια κι επειδή τον τελευταίο καιρό το χρειάστηκα είπα να γράψω κάτι εδώ"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://www.lifo.gr/apopseis/idees/i-diki-tis-poiitrias-natasas-hatzidaki-gia-ena-diigima-me-gkei-anafores
Η δίκη της ποιήτριας Νατάσας Χατζιδάκι για ένα διήγημα με γκέι αναφορές | LiFO
Jim Jimakos
Φοβερός ο "διάλογος" του προέδρου με την κυρία Χατζιδάκι .
Βέρα Βασιλείου-Πέτσα
και να σκεφτείτε, ότι ο συγκεκριμένος πρόεδρος, εκτός από δικαστικός, ήταν και ο ίδιος ποιητής!
Βερονίκη Δαλακούρα
........................................
Sakis Bwanas
Αυτη είναι η μόνη σωστή αντιμετώπιση Φώντα
Thekla Tselepi
Φώντα, εσύ γνωρίζεις για το παρασκήνιο πίσω από τις διώξεις, που πράγματι δεν είναι του παρόντος.
Φώντας Τρούσας
Για τον Μήτσο λες υποθέτω... Ναι, δεν είχε καμία σχέση με το θέμα. Άλλοι ήταν οι λόγοι.
Michalis Matthaiou
Oρισμένοι εκμεταλευόμενοι ένα όνομα (εκδοτικού οίκου,εταιρίας κλπ) θέλουν να κάνουν με ξένα κόλλυβα κηδεία.O tempora o mores.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Τον Νίκο Μητρογιαννόπουλο τον γνωρίζω ως γραφιά αρκετά χρόνια"...
ΑπάντησηΔιαγραφήNikos Mitrogiannopoulos
Τι να πω...Speechless, που λένε και οι αγγλομαθείς. Η εκτίμηση δεδομένη και μακροχρόνια. Θα βρεθούμε από κοντά μετά τις 15, Φώντα.
Φώντας Τρούσας
Σ' ευχαριστώ πολύ Νίκο. Αμοιβαία η εκτίμηση. Να 'μαστε καλά και να κάνουμε διάφορα. Αυτό έχει σημασία.
Θεοδουλος Παρασκευαιδης
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΓΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΣΑΣΣΣΣ......!!!!....ΞΕΡΕΤΕΕΕ ΕΣΕΙΣ....!!!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Τίμιοι... (1979)"...
ΑπάντησηΔιαγραφήAeipote Panta
Αμαρτία εξομολογημένη. . . Καλημέρα!
Kwstas Agas
Θυμάμαι που πριν μερικά χρόνια συνάντησα κάποιον που έγραφε σε μουσικό έντυπο στη δεκαετία του '80 και του είπα: "τι ωραίο άρθρο είχες γράψει σε τεύχος του 1987 για τους UFO, πολύ κατατοπιστικό, με βοήθησε τότε παρα πολύ στο να κατανοήσω την πορεία τους και να ψάξω τη δισκογραφία τους "!! Για να μου απαντήσει σε έξαρση ειλικρίνειας: "δεν ήταν δικό μου κείμενο, το μετέφρασα από ξένο περιοδικό "!!!!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Άμα ακούτε φολκ να αγοράσετε, οπωσδήποτε, τις "Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου" [LiFO Books, 2024]"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάρης Παπαδόπουλος
Και τα soundtrack των ταινιών θα αγοράσουμε!
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
Και για Σπανό, Χατζηνάσιο πχ θα θέλα.να γράφει!Το βιβλίο θα το πάρουμε!άμεσα.Θα ήθελα μια κριτική για δίσκους Παυλίδη και Cure!
Φώντας Τρούσας
Και για Σπανό και για Χατζηνάσιο γράφει. Κριτικές άμα τους στείλουν.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Σήμερα, κανονικά, δεν αφήνουν παπούτσια στα μπαλκόνια..."...
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαμαντής Καράβολας
Α να μπράβο!
Louis Kontoulis
Γιατί…. θα τα κλέψει ο Ερμής ;
Χρήστος Πριτσαπίδουλας
Άφησε ιστορία ο Τανάγρας.
Nina Tsavou
Ένας σχετικός καθηγητής όταν τον ρώτησα τον αποκάλεσε αλμπάνη
Nina Tsavou
Ωχ, κι εγώ τ’άφησα από χθες!!!
Σχόλια από το fb στο ποστ "Το “Cult Όψεις του Ελληνικού Κινηματογράφου” [LiFO Books, 2024], που βρίσκεται τώρα στα κεντρικά βιβλιοπωλεία, δεν είναι ένα στενά κινηματογραφικό βιβλίο"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΦώντας Τρούσας
https://www.youtube.com/watch?v=1EQZoWzspPk
ΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ -ΑΠΟΚΡΙΕΣ-*Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ* INSTRUMENTAL -GREEK ΜΟVIE 66
Αλέξανδρος Αλεξανδρής
Το παρήγγειλα.Σε ένα ...cult βιβλιοπωλείο στα Άνω Πατήσια!
Χάρης Παπαδόπουλος
Πολύ σπάνιος δίσκος να βρεθεί, αλλά φοβερός.
George Floudas
και το Συμπόσιο επίσης είναι δύσκολο.
Και δισκάρα!
Αλέξανδρος Κατσαούνης
Πολύ καλό, το βιβλίο. Πρέπει να βγει και δεύτερο με τα υπόλοιπα φιλμ. Προσοχή κίνδυνος, Το αγκίστρι, Επικίνδυνο παιχνίδι, Ληστεία στην Αθήνα και πόσα άλλα.
Σχόλια από το fb στο ποστ "Ο Καμπανέλλης μάγκες μου, εκεί στην ΕφΣυν, υπήρξε και στιχουργός"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘαλεια Καραμολέγκου
Η αμορφωσια των νεότερων πολιτικών πάντως χτυπάει κόκκινο
Michalis Matthaiou
Γιάκωβο Καμπανέλλο είπε.
Takis Akkos
Ελεος πια μ 'αυτους τους 'οτι να'ναι'....
Vassilis Serafimakis
H πάλαι ποτέ ευρυμαθής Αριστερά. Γενικές εκπτώσεις.
Bill Blues
ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΙ
ΟΙ " ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ "
Ή
ΘΑ ΜΕ ΚΟΨΕΙ Η ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ ????
ΕΔΩ ΤΟ 'ΧΩ ΠΟΥ ΝΑ ΜΕ ΠΑΡΕΙ !!!!
Nina Tsavou
Αυτό λέει και η εφημερίδα , ότι κυρίως υπήρξε άνθρωπος του θεάτρου και τα περισσότερα τραγούδια του είναι από θεατρικά του.
Stelios Papastilianos
οι πολιτικοι που κοροιδευετε ειναι ο καθρεφτης του λαου που ζείτε
Σχόλιο από το fb στο ποστ "Παύλος Φιλίππου... ένας σκηνοθέτης του ελληνικού σινεμά, τον οποίον τιμώ γράφοντας για τρεις ταινίες του"...
ΑπάντησηΔιαγραφήDimitris Panayiotatos
Εξαιρετικός, επιπλέον, μοντέρ. Συνεργάστηκα μαζί του σε μια τηλεοπτική μου σειρά και θυμάμαι ακόμα με θαυμασμό την αίσθηση του ρυθμού που έδινε στο υλικό του.